B-körkort

2020-04-01

Mycket bra körskola. Vänligt bemötande, familjärt och hjälpsamma Läs mer
    2020-04-01 Monica H svarar Niklas J
    Hej Niklas !
    Än en gång Grattis till körkortet, och din härliga rekommendationer.
    Vi är så glada att din körutbildning med oss fick dig att känna dig väl omhändertagen och att det har varit en glädje att ha dig som elev.
    Önskar dig all lycka i framtiden !!
  • Jenny N skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2020-03-12

Innan jag började på Helenelunds trafikskola hade jag aldrig suttit bakom en ratt. Jag körde med Kardo, han är väldigt pedagogisk, har mycket tålamod och vill verkligen ens bästa. Att han också har nära till skratt är ett extra plus! Monica i receptionen är en diamant! Alltid lika hjälpsam och förstående om man behöver ändra någonting. Jag klarade både teori och uppkörning på första försöket 🌟 Jag kan varmt rekommendera Helenelunds trafikskola! Läs mer
    2020-03-12 Monica H svarar Jenny N
    Hej Jenny !
    Tackar så hjärtligt för dina härliga och fina rekommendationer. Det var ett sant nöje att få hjälpa dig i din körutbildning till ett körkort.
    Alltid så lugn, fokuserad och mycket engagerad i allt i din utbildning, så jättebra jobbat !!
    Vi saknar dig redan, ut och kör mycket nu på vägarna, så kanske vi ses där !! Lycka till !!
  • Emily H
    Emily H skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2020-02-12

Jag köpte intensivt kurs på Helenelund Trafikskola. Kursen är välstrukturerat med hög kvalitet. Jag vill bara säga att varje öre jag spenderat på den här trafikskolan är värt . Verkligen prisvärt . Läs mer
    2020-02-12 Monica H svarar Emily H
    Hej Emily !
    Tackar så mycket för fina rekommendationer, det har varit så härligt att få ha dig som elev. Jobbade alltid själv också intensivt för att komma framåt i utbildningen, alltid fokuserad av att lära dig nya moment. Vi önskar dig all lycka i framtiden, kör mycket !!
  • Hadzera H skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2020-02-10

Jätte snälla och roliga lärare, man kommer lära sig köra bil samtidigt som man kommer ha det kul. De lär dig om allt som man behöver, guidar en genom hela vägen och viktigaste av alla genuint bryr sig om sin elever. Läs mer
    2020-02-11 Monica H svarar Hadzera H
    Hej Hadzera !

Än en gång , Grattis till körkortet och tack för dina fina rekommendationer.
    Bra jobbat med ditt körkort, och du var alltid engagerad och fokuserad.
    Kör mycket och försiktigt och lycka till med allt !!
  • Cecilia S skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2020-02-07

Jag köpte paket till B-kort.
    All personal (såväl adminstrativ som körlärare) var ytterst professionella och väldigt trevliga. Läs mer
    2020-02-10 Monica H svarar Cecilia S
    Hej Cecilia !
    Tackar för fina rekommendationen, det var så härligt att ha dig som elev. Bra jobbat !!
    Lycka till med allt!
  • Isabelle B skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2020-02-07

Tog 8 lektioner på Helenelunds Trafikskola. Väldigt trevlig trafikskola! Kardo är otroligt pedagogisk och rolig att köra med, och Monica i receptionen är en stjärna vad gäller att hjälpa till med att boka lektioner och prov. Klarade teoriprov och uppkörning på första försöket! SÅ tacksam! Läs mer
    2020-02-07 Monica H svarar Isabelle B
    Hej Isabelle !
    Tack för dina härliga rekommendationer. Det värmer verkligen
    Det har varit ett stort och härligt nöje att fått hjälpt dig till ditt körkort, alltid fokuserad.
    Kör mycket nu och lycka till med allt, vi syns kanske på vägarna !!!
  • Anja L skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2020-01-30

De har alltid bra service och man blir alltid bra bemött. Personalen är toppen. Körskolelärarna är väldigt uppskattade av båda mina barn som tagit flera lektioner där och som nu fått sina körkort.
    Rekommenderar Helenelunds Trafikskola! Läs mer
    2020-01-30 Monica H svarar Anja L
    Hej !
    Tackar för fina rekommendationen, det har varit ett stort nöje att fått utbilda båda dina barn till att bli bra bilförare.
    Alltid fokuserade och engagerade, All lycka till dem båda.
  • Estelle J skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2020-01-03

Jag köpte 10 körlektioner á 80min och trafikskolan var väldigt hjälpsamma och löste så att jag fick alla lektioner inom en kort period då jag redan hade bokat min uppkörning vilket många andra trafikskolor inte kunnat hjälpa mig med. Med andra ord är deras flexibilitet super bra!!

Alla som jag blev bemött av var otroligt trevliga och hjälpsamma vilket gav mig en positiv inställning redan från början. Jag har absolut inget att klaga på när det gäller service, bemötande, lektioner eller dylikt, det var galant!

Körlektionerna var prisvärda och hjälpte mig otroligt mycket trots att jag redan hade övningskört privat mycket tidigare.

Bästa valet jag kunde gjort, var att ta in på en körskola och dessutom hitta rätt körskola. Läs mer
    2020-01-03 Monica H svarar Estelle J
    Hej Estelle !
    Tackar, Tackar för alla fina rekommendationer. Det har varit ett stort nöje och glädje att haft dig som elev hos oss och fått hjälpa dig till ditt körkort. Stort engagemang i allt, fokuserad att vilja lära dig så snabbt som möjligt. Mycket bra jobbat.
    Lycka till med allt !!
  • Surinder Singh R skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2019-12-21

Driving class by Aras was great. Passed the driving test in first shot due to his detailed explanations of minor driving behaviours. I would highly recommend him if anyone wants to clear the exam. Läs mer
    2019-12-23 Monica H svarar Surinder Singh R
    Hello!

Thanks for your warm recommendations. It has been a pleasure to have you as our student.
    You where always focused and committed to your education.Good luck to you in the future !!
  • Jimmy P skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2019-12-21

Jag köpte alla mina körlektioner, risk 1&2 av denna trafikskola. De har varit jättebra och det har gått väldigt smidigt att köra tillsammans med dem. De har lyckats ordna för mig att köra på trots att jag bara kunnat köra på vissa tider. De ordnade med alla bokningar, är noggranna under körning och mycket professionella. Jag är mycket nöjd med Helenelunds trafikskola. Läs mer
    2019-12-23 Monica H svarar Jimmy P
    Hej Jimmy !
    Tack för dina härliga rekommendationer, det har varit så härligt att ha dig som elev, engagerad fokuserad.
    Och det har även för dig varit ett pussel att hitta tider beroende på ditt jobb. Men med bra samarbete så lyckas man alltid.
    Så vill än en gång gratulera dig till ditt välförtjänta körkort.
B-körkort
Handledarutbildning