B-körkort
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 42 Läs vad B-körkort

• Laura B skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2019-04-18

Har precis fått mitt körkort. Köpte paket med risketta och 10 dubbellektioner och har sedan byggt på efter behov. Körskolan har varit väldigt flexibel och tillmötesgående samtidigt som man drivit på och ställt krav på mig på ett sådant sätt att jag fått utvecklat min förmåga i en takt som passat mig. Jag känner nu att jag har en stabil grundutbildning att luta mig mot när jag är ute i trafiken.

Körskolan har bemött mig på ett fantastiskt sätt, vänligt, tydligt, målinriktat.

Sammanfattningsvis har det varit en rolig och utvecklande period.

TACK Läs mer
    2019-04-18 Monica H svarar Laura B
    Hej Laura !
    Grattis än en gång till körkortet !
    Tackar för dina härliga rekommendationer, och att vi har fått din upplevelse av körkortsutbildningen att vara både positiv och rolig.
    Du var en mycket engagerad elev som hela tiden var fokuserad, samt att vår utbildning fick dig att känna att du utvecklades i din egen takt.
    Stort Lycka till, kör försiktigt och hälsa till din pappa.
  • Yang W
    Yang W skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2019-04-16

Had a excellent experience with teacher Ramy, he was always patient to point my mistake and continues improve my driving experience, he always can find the best way to fix my bad driving habit, make me deep understand why driving like this and what's the reason behind , not only for passing driving test. I think it's very valuable for my whole life in future, thank you again Ramy! And also Monica is very kindly to help me book the suitable time and always try to fulfill my time slot, many thanks ! Läs mer
    2019-04-17 Monica H svarar Yang W
    Hello Yang !

Thank you for your nice recomendations, it has been a real joy to have you as a student with us. Always so happy and enthusiastic.
    Drive carefully and all the best luck to you.
  • Srilakshmi K skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2019-04-09

Had a good experience taking classes from this school , as they are professional and very supporting. The Driving instructors are good, as they make sure that you follow the minimum details in the traffic. Läs mer
    2019-04-10 Monica H svarar Srilakshmi K
    Hello Srilakshmi !!
    Thank you so much for all kind recommendations, and it was a great joy to have you as our student. Always in a happy mood, and focused all the time.
    Good luck in the future and drive carefully.
  • Shane H
    Shane H skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2019-04-05

Jag körde med Kardo och det var en mycket bra upplevelse! Jag hade haft körkort i ett annat land i 9 år, så jag bad Kardo lära mig allt han kunde i 5 lektioner. Det gick alldeles utmärkt, Kardo är väldigt kunnig i trafiken, har mycket tålamod, och har mycket erfarenhet av vad man ska kunna för att få körkort. Jag tog ett par stycken körlektioner på andra körskolor, men ingen av dem var lika kunnig, erfarna, eller trevlig som Helenelunds Traffikskola. Jag definitivt rekommenderar Helenelunds Trafikskola! Läs mer
    2019-04-05 Monica H svarar Shane H
    Hej Shane !
    Grattis än en gång till körkortet !
    Tack för fina och härliga rekommendationer, och att din upplevelse med oss var bra.
    Vi är mycket glada att få ha haft dig som vår elev, och önskar dig all lycka till i framtiden.
    Kör försiktigt !!
  • Sem G
    Sem G skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2019-03-31

Skulle säga att handledarna bemöte personer positivt och hjälpte människor svagheter gällande körning och prioriterad tiden mycket bra. Läs mer
    2019-04-02 Monica H svarar Sem G
    Hej Sem !
    Tack för härliga rekommendationer, och att din upplevelse tillsammans med oss blev bra.
    Du var alltid engagerad på dina körlektioner och var positiv.
    Lycka till med allt !!
  • Vilma S skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2019-03-29

Superbra trafikskola! Klarade min uppkörning på första försöket. Har haft en väldigt positiv och personlig upplevelse! Läs mer
    2019-04-02 Monica H svarar Vilma S
    Hej Vilma !
    Än en gång Grattis till ditt körkort, och det har varit en glädje att ha dig som elev hos oss.
    Tack för dina fina rekommendationer !!
    Bra jobbat !!
  • Mariia V skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2019-03-17

Jag vill tacka er så otroligt mycket för allt på väg till mitt körkort och starkt rekommendera den här körskolan till alla! Både lärare, Ramy och Kardo, är mycket bra och professionella, speciellt tack till Ramy som jag körde mest med och som har jätte mycket tålamod :) Monica gör ett fantastiskt jobb, stort tack för ett sånt bra stöd!
    Det är också mycket lätt att ta sig till skolan från Centralen även om man inte bor nära Helenelund. Rekommenderar till alla!
    Mariia Läs mer
    2019-03-18 Monica H svarar Mariia V
    Hej Mariia !

Tackar för så fina och härliga rekommendationer!
    Det har varit en ren glädje och ett stort nöje att få ha dig som elev hos oss på trafikskolan.
    Med ett så härligt engagemang och vilja så blir körutbildningen till det bästa.
    Vi saknar dig redan på trafikskolan och önskar dig stort lycka till med allt.
  • Yi Z skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2019-02-28

Very nice teacher and secretary. Recommend for others. Läs mer
    2019-03-01 Monica H svarar Yi Z
    Hello Yi !

Once again, congratulations to your license!!
    And thank you so much for your fine recommendations.
    Good luck with everything !
  • Lovisa G skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2019-02-08

Jag köpte en intensiv kurs + ytligare 10 lektioner. Blev väldigt bra bemött och fick all hjälp jag behövde. Trafikskolan hade jätte bra kontakt med en och hjälpte till med de minsta man behövde. Läs mer
    2019-02-08 Monica H svarar Lovisa G
    Hej Lovisa !
    Tackar för dina fina rekommendationer, och att vi fått din körutbildning bli bra, så att du känt att vi tagit hand om dig på bästa sätt.
    Har varit en glädje och ett nöje att få träffat dig. Alltid mycket engagerad i din utbildning.
    Lycka till med allt, kör försiktigt på vägarna.
  • Gustaf H skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

2019-01-27

Mycket trevlig personal som verkar bry sig om eleverna och att dom utvecklas, dvs inte bara "business" och för att klara körkortet utan snarare på sikt. Det är trots allt en livsinvestering. Kan starkt rekommenderas Läs mer
    2019-01-28 Monica H svarar Gustaf H
    Hej Gustaf !
    Tackar varmast för dina härliga rekommendationer!!
    Det har varit så kul och härligt att få ha dig som elev på vår trafikskola och att du känt att vi tagit hand om dig på bästa sätt.
    Allt har varit möjligt också tack vare ditt stora engagemang och samarbete i din körutbildning tillsammans med oss.
    Lycka till nu med kurs och allt, ut på vägarna och kör.
    Alla här på trafikskolan hälsar till dig !
B-körkort
Handledarutbildning