B-körkort

Stupvägen 1
191 42 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 21 kunder tycker om B-körkort

• Richard L skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Superkunniga och trevliga lärare och personal. Jag kände mig helt forberedd pa korprovet och blev klar med körkortet utan besvär. Läs mer
    2018-11-14 Monica H svarar Richard L
    Hej Richard !
    Tackar för dina rekommendationer. Samt att du har haft en bra och lärorik upplevelse på vår trafikskola.
    Med ditt stora och härliga engagemang, samt kämpar anda att vilja lära dig så gick allt som en dans.
    Vi alla på trafikskolan önskar dig lycka till med allt !!
  • Gabriel V
    Gabriel V skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Tog 6 lektioner, där 1 var en testlektion. Hade gjort en uppkörning tidigare och fått underkänt. När jag kontakta Helenelunds trafikskola så fick jag ett väl bemötande med massa tips och råd. Vi kom överens om tider och sen var det att köra och försöka jobba bort dåliga vanor som jag hade från innan.

De överträffade mina förväntningar och kände att jag hade hamnat rätt. Jag hade Kardo som trafiklärare och vi lyckades göra mycket. Nu har jag lyckats med provet och tackar för all hjälp och tiden som man fick träffa er! Läs mer
    2018-11-05 Monica H svarar Gabriel V
    Hej Gabriel !
    Grattis än en gång till ditt körkort.
    Tackar för dina fina rekommendationer och att du fick en bra upplevelse att vara elev hos oss.
    Vi är glada att haft dig som elev och att vi fått lära känna dig.
    Vi önskar dig all lycka i framtiden !!
  • Malin M
    Malin M skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Extremt bra körskola! Rekommenderar varmt. Toog körkort på 3 veckor utan att kört innan. Läs mer
    2018-10-31 Monica H svarar Malin M
    Hej Malin !

Grattis igen till ditt körkort, du var en mycket engagerad elev och fokuserad på att du ville ta ditt körkort snabbt.
    Du lyckades mycket väl, och vi tackar så mycket för dina härliga rekommendationer.
    Kör på och ta det lugnt !!
  • Saadiyah A
    Saadiyah A skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    After trying a few crappy driving schools/instructors, I ended up with Helenelunds Trafiskolan. This was the best! An excellent driving school along with a very lovely and optimistic lady Monica who helped to schedule my driving lessons in a short period and to my excellent driving instructor Ramy. I passed my practical test (körprov) on the first attempt. Ramy taught me everything that I need to know about driving. Thank you Ramy and Monica! Läs mer
    2018-10-30 Monica H svarar Saadiyah A
    Hello Saadiyah !
    Thank you so so much for your nice recomendations.We are so happy that your driving training with us was good.
    And that everything with your driving test was sucessful.
    We miss your happy mood and smile.
    Good luck with everything in your life !!
  • Angelo T
    Angelo T skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Kan inte vara mer nöjd med skolan, den är mer än vad man kan tänka sig. Jättetrevlig personal måste jag medge; Tror inte jag kunnat haft en bättre trafikskolelärare, han hjälpte mig komma igenom all körning på ett lugnt och sansat sätt, bästa sättet, bästa skolan. Rekomenderar helenelunds trafikskola starkt! =) /Angelo Thorsen Läs mer
    2018-10-16 Monica H svarar Angelo T
    Hej Angelo !
    Så härlig och fin rekommendation du lämnat.
    Ditt lugn samt ditt engagemang och viljan att lära dig allt ordentligt.Gjorde att allt bara flöt på så bra.
    Och att vi lyckats med att du känner dig omhändertagen på bästa sätt.
    Kör mycket och ta det lugnt i trafiken, man vet aldrig vi kanske möts där någon gång.
  • Elsa B skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Jag köpte några körlektioner och på kort tid lärde jag mig väldigt mycket. Jag fick ett väldigt bra bemötande och mycket stöd inför min uppkörning. Supernöjd! Läs mer
    2018-10-15 Monica H svarar Elsa B
    Hej Elsa !
    Tackar för dina rekommendationer.Du kom till vår trafikskola och hade bra förkunskaper.
    Du var alltid så engagerad på dina körlektioner, det gjorde mycket för din utbildning.
    Lycka till med allt och kör försiktigt !!
  • Mattias T skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    jag tog några körlektioner hos helenalundstrafikskola och jag fick lära mig massor och jag är väldigt tacksam att de har hjälpt mig.
    mvh Mattias Touma Läs mer
    2018-10-12 Monica H svarar Mattias T
    Hej Mattias !!
    Tack för dina fina rekommendationer, du var en härlig elev och du lärde dig allt snabbt !!
    Kör försiktigt och lycka till. Ramy hälsar till dig !!
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Jag kan verkligen rekommendera Helenelunds Trafikskola. Speciellt om du planerat att köra upp i Sollentuna då de har stor erfarenhet av trafikmiljön i kommunen och olika situationer du kan ställas inför under körning. De har duktiga och pedagogiska lärare som på ett bra sätt gick igenom alla viktiga moment hela vägen från krypkörning till uppkörning, både praktsikt och teoretiskt. En stor eloge till Monica som alltid ställde upp och hjälpte till med att boka, avboka och omboka för att få allt att fungera. Något som verkligen uppskattades när man som vuxen, med familj, försökte få livspusslet att gå ihop. Läs mer
    2018-10-12 Monica H svarar Fredrik O
    Hej Fredrik !
    Härligt att höra ifrån dig, och hoppas du kör så mycket du kan.
    Tackar för dina varma och beskrivande rekommendationer, samt bugar och tackar för dina fina ord om mig.
    Vi saknar din härliga närvaro här hos oss, hoppas vi ses någon gång.
    Alla på trafikskolan hälsar !!
  • Maisha M skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Fantastisk hjälpsam och kunnig personal som vet exakt vad de gör! Läs mer
    2017-11-06 Monica H svarar Maisha M
    Hej Maisha!

Stort tack för dina varma rekommendationer, det värmer.
    Din engagemang för att få ditt körkort var så härlig och det har varit så kul att ha dig som elev på trafikskolan.
    Lycka till i framtiden !!
  • Linnea A skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    En toppen skola!
    Monica i receptionen var otrolig! Snabbt hjälpte hon till med tider, frågor och funderingar. Blev så bra bemött utav alla.
    Kardo var den allra bästa trafikskoleläraren som verkligen hade tålamod och som lärde ut på ett väldigt lugnt och pedagogiskt sätt.
    Utan er hade jag inte haft mitt körkort idag!
    Världens bästa trafikskola! Läs mer
    2017-10-20 Monica H svarar Linnea A
    Hej Linnea !
    Återigen ett jättestort Grattis till körkortet, och stort tack till dina varma och fina rekommendationer.
    Allt gick så bra och så lätt med din härliga inställning och entusiasm för att ta ditt körkort.
    Vi kommer att sakna din härliga personlighet här på trafikskolan.
    Så lycka till med allt du kommer att göra, och du "kör försiktigt"
  • Anna B skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Helt klart en toppen körskola med lärare Kardo som har ett fantastiskt tålamod, noggrannhet och lär ut på bästa sätt med glimten i ögat! Hade ju inte heller klarat mig utan bästa Monica som fixar allt med lektioner och bokningar på bästa möjliga sätt! Tack, nu är körkortet fixat! Läs mer
    2017-10-18 Monica H svarar Anna B
    Hej Anna !

Supertack för dina varma rekommendationer, de värmer.
    Du kämpade väl, och med stort engagemang.Lycka till i framtiden.
    Kör försiktigt !!
  • Daisy Bali B
    Daisy Bali B skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Hej alla underbara människor :)
    Skulle inte ha klarat de utan er.. Ni är guld värda:) Så sjukt skönt att jag fixade de:) De är helt sjukt, jag har inte fattat de än:p Än en gång tusen tack! Läs mer
    2017-10-16 Monica H svarar Daisy Bali B
    Hej Daisy !
    Ett superstort tack för dina härliga rekommendationer, du har kämpat och varit en så engagerad elev.
    Vi önskar dig och din familj all lycka i framtiden.Du är också en underbar människa.
    Kör försiktigt !!!
  • Linnea O skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Jag rekommenderar varmt Helenelunds Trafikskola och då speciellt deras intensivutbildning! Det hjälpte mig väldigt mycket att få öva varje dag under ca 3 veckor vilket gjorde min utbildning snabbare och effektivare än den annars hade varit.

Personalen var dessutom väldigt bra och hjälpsamma och ville ens bästa. Monica, som jobbar i receptionen, var väldigt mån om att hitta tider som passade för mig och Kardo, som var min körlärare, var väldigt bra på att lära ut på ett sätt som jag kände mig bekväm med, men även med att ge utmaningar för att jag skulle utvecklas i min körning.

En väldigt bra trafikskola som på 2 månader hjälpte mig till mitt körkort på första försöket. Tack fär allt! Läs mer
    2017-09-04 Monica H svarar Linnea O
    Hej Linnea !
    Som vi sagt tidigare, stort Grattis till ditt körkort !!
    Tackar för dina fina rekommendationer, de värmer våra hjärtan.
    Det var så roligt att ha dig som elev, med så stort engagemang när det gällde utbildningen.
    Både det teoretiska och praktiska i utbildningen.
    Kör försiktigt och lycka till med allt.
  • Laila H skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Stockholms bästa trafikskola, Kardo & Monica är guldvärda, hade aldrig klarat körkortet utan kardo :) Läs mer
    2017-08-29 Monica H svarar Laila H
    Hej Laila!!
    Tack för dina varma rekommendationer !
    Du är guld värd själv, härligt humör och glädjespridare.
    Tack för att vi fick ha dig som elev och vi önskar dig all lycka i världen !
  • Mikael S skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Receptionisten Monica var helt fantastisk och hjälpsam på alla sätt och vis, man kände sig väldigt välkommen varje gång man kom dit. Semir var lugn och trygg när man körde och var riktigt riktigt bra som lärare och väldigt trevlig. Läs mer
    2017-08-29 Monica H svarar Mikael S
    Hej Mikael !
    Tackar så jättemycket för dina fina och härliga ord, känner oss hedrade.
    Att ha dig som elev hos oss var ett rent nöje och mycket glädje.
    Engagemanget var på topp hela tiden och då flyter allt på så lätt.
    Lycka till med allt !!
  • Jesper B skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Proffessionellt, kompetent och personligt.
    Jag tog körkortet efter en intensivkurs på tre veckor. Helenelunds trafikskola gjorde inte bara sitt jobb, de gjorde mer än de hade behövt.
    Ett exempel på detta var att de lade möda och tid på att rumstrera om i sitt schema för möjliggöra för mig att köra upp på min bokade tid.
    Fina människor som bryr sig! Läs mer
    2017-07-17 Monica H svarar Jesper B
    Hej Jesper !
    Återigen ett stort Grattis till ditt körkort.
    Vi tackar så hjärtligt mycket för dina varma ord och rekommendationer, samt att du kände att vi tog hand om dig.
    Det var också din egen medverkan och samarbete, och ditt eget engagemang som bidrog till att allt blev så bra.
    Semir och vi andra på trafikskolan hälsar till dig.
    Hoppas du kör mycket nu, ta det försiktigt.Lycka till med allt !!!
  • Selma A skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Jag gick till Helenelunds Trafikskola i hopp om att få till de sista pusselbitarna på plats. Jag har under längre tid försökt ta körkort men utan att lycktas. Min barndomsvän gav mig ett tips om Helenelunds Trafikskola som också var i samma situation som jag. Hon rekommenderade Kardo som körskolelärare för hans passion att lära ut och korrigera till ett proferssionellt och säkert körbeteende ute i trafiken.
    Efter ca 4-6 veckor och 10-15körningar senare så tog jag mitt körkort. Mycket pga Kardos goda råd och tips. Och nu har jag körkort!
    Nu vill jag ta tillfället i akt att varmt rekommendera Helenelunds Trafikskola och framförallt Kardo.
    Sedan vill jag även tacka Monica för din administrativa hjälp.

/Selma Läs mer
    2017-06-05 Monica H svarar Selma A
    Hej Selma !
    Tackar för sådana varma och härliga rekommendationer.
    Vi är så glada att vi kunnat hjälpa dig att få allt att falla på plats så att du fick ditt körkort.
    Det var en ren glädje att ha dig som elev hos oss, samt att ditt glada sätt alltid var så härligt att få dela med dig.
    Vi önskar dig all lycka i framtiden, kör försiktigt !!
    Alla här på trafikskolan hälsar till dig !!
  • Josef T skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Hade inte klarat körkortet utan utbildningen, och gillar att de enbart kör dubbellektioner. Det är prisvärt, men hade kanske önskat ett lite större helhetsgrepp på planering av undervisningen Läs mer
    2017-05-19 Monica H svarar Josef T
    Hej Josef !
    Tackar för dina rekommendationer.
    Och att du fått en bra och prisvärd utbildning.
    Vi har mottagit dina synpunkter och kommer behandla dem efter bästa förmåga.
  • Alejandro M skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    I am very satisfied with the driving lessons I received at Helenelunds Trafikskola with Semir. I feel that the investment was well worth the money and I highly recommend him to anyone interested in learning to drive. Semir is a very attentive and knowledgeable teacher with lots of patience. Semir is also an experienced driver in whom you can trust and a interesting person who makes learning truly enjoyable. Helenelund Trafikskola is a very well organized place with all the resources both theoretical and practical that you need to get your driver's license in Sweden. Läs mer
    2017-05-19 Monica H svarar Alejandro M
    Hello Alejandro!
    We are so grateful for your recommendations, and it was a wery pleasent time when you where a student here.It was really hard time for you, to do it in 2 weeks.
    But you did it.Semir is saying congratulations once again.
    Drive safetly and good luck to you.
  • Maria A skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Fantastisk trafikskola! Min trafiklärare Kardo var väldigt tålmodig och tog sig tid att lära mig allt ordentligt. Monika som satt i receptionen var väldigt hjälpsam och lyhörd. Hon ordade alltid ihop det så att jag skulle få de tider som passade mig. Jag har varit på ett par andra körskolor som jag inte trivdes i, men det här är en körskola jag verkligen kan rekomendera alla! Personalen gör allt dom kan för att du ska bli en säker förare och ta körkort, dessutom är dom super trevliga och har alltid ett leeende på läpparna! Stort tack till all personal på helenelunds trafikskola! Läs mer
    2017-05-19 Monica H svarar Maria A
    Hej Maria!!
    Tackar så hjärtligt för dina härliga och varma rekommendationer.
    Så härligt att du kände att vi tog hand om dig och din körkorts utbildning på bästa sätt.
    Du själv var alltid så engagerad också samt hade ett sådant härligt leende du med.
    Lycka till i framtiden !!
  • Daniel E skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola
    Helenelunds trafikskola är riktigt bra och snälla, blir alltid bemött på bästa sätt. Dom lär ut på ett sådant sätt att man fattar och ger kritik man kan ta till sig.

Jag personligen tror inte det finns någon bättre trafikskola med sådan trevlig och duktig personal.

Tummen upp för helenelund! Läs mer
    2017-05-19 Monica H svarar Daniel E
    Hej Daniel !
    Härligt fina rekommendationer vi får från dig.
    Vi strävar alltid efter att alla ska känna att man verkligen får det bästa när man går körkortsutbildningen hos oss.
    Ditt samarbete var så härligt, alltid glad och postiv.
    Kör försiktigt !!
B-körkort