Lars-Åke Helin
Registrerad mäklare sedan 1986
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 106 Läs vad Lars-Åke Helin

• Hamed A köpte sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Mäklarbyrå

2020-04-03

Backa - Blå Staden
    Hi
    I bought an apartment at Olshammarsgatan 8 and I been very lucky to meet Lars-Åke Helin as a broker . He made everything fast and easy to finish the deal and that was very important for me. Thank you so much 😊 Läs mer
    Lars-Åke H gillar detta
  • Steve C köpte sin stuga med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Mäklarbyrå

2020-04-02

Askim - GFA
    Vi har letat fritidshus under senaste året och haft flera kontakter med Lars-Åke och kollegor på Helins. Intrycket har alltid varit mycket positivt!

Vid visningarna har det funnits mycket bra material att tillgå och husen presenteras på tilltalande och informativt sätt både på webben och i tryckt material.

Lars-Åke har hållit bra kontakt och varit informativ under budgivningen. Vi har känt att det finns omsorg och genuint intresse att hjälpa oss hitta rätt hus - vilket vi nu har gjort! Stor tack! Läs mer
  • Seija N
    Seija N sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Mäklarbyrå

2020-03-31

Backa - Blå Staden
    Sålde bostad åt min mor och har fått ett bra bemötande.
    Lars-åke är en kunnig och tillmötesgående person.
    Han har underlättat och gett mig bra råd hur jag ska gå tillväga.
    Jag är så nöjd. Läs mer
    Lars-Åke H gillar detta
  • Gulala S köpte sitt hus med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Mäklarbyrå

2020-01-12

Korsåsen
    Vi har köpt ett radhus , Lars -Åke är en rutinerad mäklare och duktig på sitt jobb vi är nöjda med hans bemötande och han lever upp till vår förväntning . Han förklarade för oss objekt på ett bra sätt underlättade köpet för oss vilket är väldigt tacksamma ❤️
    Önskar honom lycka till Läs mer
  • Peter köpte sin stuga med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Mäklarbyrå

2019-09-12

Askim - GFA
    Utmärkt! Mycket nöjd.
    Rekommenderas. Läs mer
    2019-09-18 Lars-Åke H svarar Peter
    Tack Peter, nöjet är helt på min sida. Hoppas du kommer trivas gott i ditt nya fritidshus.
  • Patrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Mäklarbyrå

2019-09-03

Gerrebacka - Hisings Kärra
    Vi sålde en bostadsrätt. Vi valde mellan några olika mäklare men Helin gjorde ett bra intryck som kändes stabilt. Det kändes som att han skulle göra ett bra jobb vid visningarna och infoga samma känsla hos spekulanterna. Eftersom det gick väldigt bra trots bara ett fåtal spekulanter så måste det ha stämt.

Lars-Åke överträffade våra förväntningar! Läs mer
    2019-09-09 Lars-Åke H svarar Patrik S
    Stort TACK för er fina rekommendation. Det är ett sant nöje att förmedla ett sånt fint hus där säljarna har verkligen kämpat för att allt ska bli så bra som möjligt.
    Lars-Åke H gillar detta
  • Robin Mikael H sålde sitt hus med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Mäklarbyrå

2019-08-26

Hällingsjö
    Helin är alltid påläst och mycket kunnig. Han syr ihop en affär så att både säljaren och köparen är nöjda. Kan starkt rekommendera denna mäklare. Min andra gång jag anlitar honom och det kommer bli fler gånger Läs mer
    Lars-Åke H gillar detta
  • Jonathan B köpte sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Mäklarbyrå

2019-05-27

Västra Frölunda
    Köpte en bostadsrätt genom Helins

Väldigt enkel och snabb process och snabb återkoppling trots att det var en helg.

Jag uppfattade att alt var seriöst och smidigt och mina personliga åtaganden var i princip inga alls, sammanfattningsvis väldigt positivt =) Läs mer
    Lars-Åke H gillar detta
  • Marilyn J sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Mäklarbyrå

2019-05-10

Hisings Kärra
    Bostadsrätt
    Bemötandet från mäklaren var kanon.
    Allt vi pratade om tog mäklaren tag i och fixade utmärkt. Läs mer
    Lars-Åke H gillar detta
  • Jonas A sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Mäklarbyrå

2019-05-10

Vasastaden
    Verkligen kunnig samt & erfaren , en lyhörd o kompetent mäklare som jag kan rekommendera , supernöjd med engagemanget !! Läs mer

Senaste försäljningarna

Gulsporregången