Bollnäs Begravningsbyrå

Bollnäs Begravningsbyrå

Ring 0278-173 70 www.helsingebegravningar.se

Vår kunskap och erfarenhet är er trygghet. Med omtanke och personlig service hjälper vi er med allt vad det innebär när vi mister någon i vår närhet, från begravningsuppdraget till de juridiska tjänsterna som uppkommer när någon dör. Vi hjälper er även att se över er egen situation i livet under er levnad. Livstidsjuridiken...

60 omdömen om Bollnäs Begravningsbyrå

Birgitta R
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Ett fint bemötande i samband med planeringen inför begravningen. Trygg närvaro vid begravningen.

Sonja F
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Alltid vänligt bemötande och alltid tillgängliga för att svara på frågor och funderingar. Tack Fredrik Leek!

Monica P
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Vi anlitade begravningsbyrån i Bollnäs och blev väl omhändertagna genom hela vägen från stadiet av chock fram till begravningen. Bemötandet var mjukt och vänligt och pappa fick en fin begravning.

Håkan F
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Kunniga extremt hjälpsamma trevliga superservice

Monica J
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Blev bemött på ett proffesionellt och omtänksamt sätt då min mamma gick bort i hemmet. Hade inte kunnat vara ett bättre avslut. Bra information och stor omtanke vid samtalet på begravningsbyrån med goda råd om de olika arrangemangen. Så personligt, värdigt och omtänksamt. När frågor uppstod så fanns de alltid tillhands med svar. Uppföljande samtal innan begravningen. Fanns också tillhands under hela begravningen, kändes tryggt och bra. Kan varmt rekommendera Bollnäs begravningsbyrå, får 10 av 10 poäng

Mats W
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Trevligt och respektfullt bemötande, med noggrannhet och bra förslag på lösningar

Marie E
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Genuint trevlig personal som man blir väl omhändertagen av.

Anna-Märta L
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Bra bemötande Blev som vi tänkte att begravningen skulle vara Vi är nöjd med både varor och tjänster

Caroline S
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Ett varmt och bra bemötande som höll kontakten och följde upp frågetecken innan begravningen.

Anna F
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Bra och professionellt bemött.

Ann K
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Allt har varit till belåtenhet

Ulrika E
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Otroligt bra och fint bemötande av oss som är i djup sorg

Ulla Y
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Vi blev väldigt bra bemötta. Varmt och lugnt. Bra information och ledsagning genom processen. Bra kontakt ända fram till begravningsceremonin.

Kerstin F
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande och hjälp när man är i en svår sorg..Stöttning under hela tiden inför begravning.

Agneta S
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Väldigt personligt och tryggt bemötande

Karl-Arne K
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Bra bemötande. Informerade bra om vad som händer inför en begravning. Kostnaden dyr.

Gun-Britt M
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Trevligt bemötande! Klar, rak och tydlig information gällande begravningen. Lätt att komma i kontakt med!

Helena J

Allt jättebra! 🙏

Anita A

Jag har blivit väl bemött! Anita Anghem

Elisabeth B
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Mkt proffsigt bemötande och empatisk personal. Var ensam på besöket och det kändes som att de brydde sig. Fick hjälp med olika val. Urna , utförande i kyrkan mm

Maria Å
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Vi är mycket nöjda med den personliga servicen och bemötandet. Fredrik Leek visade stor medmänsklighet, omtanke och tålamod, vilket hjälpte oss mycket på vägen när vi skulle fatta många beslut i en känslomässigt svår stund. Är även tacksam för hjälpen att ordna fram en solist som lyste upp begravningen med sin fantastiska sång och gjorde den så finstämd och minnesvärd.

Inger W
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande av den person som tog emot oss, Han var lyhörd för våra tankar och önskemål för begravningen. Ett värdigt och bra genomförande av begravningen. Helt igenom nöjda med kontakten.

Katarina W
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Professionella och tillmötesgående. Lyhörda.

Thomas E

Proffesionellt mottagande Proffesionellt kunnande Bra information

Inga Lill O
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Blev väldigt bra bemött och de uppfyllde mina förväntningar gällande de funderingar jag hade kring begravning.

Eva O
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Fint o proffsigt bemötande. Bra lyhördhet .

Rose-Marie A
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Anlitade Bollnäs Begravningsbyrå för att ordna en urnbegravning för min syster som avlidit på annan ort. Blev mycket proffsigt bemött och kontakten de hade med övriga inblandade upplevdes som problemfri. Ceremonin i kapellet motsvarade helt våra förväntningar och blev mycket värdig. Valde denna begravningsbyrå utifrån tidigare erfarenheter som också varit mycket goda.

Lisbeth I
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Mycket bra och proffsigt bemötande

Peter J
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Blev väldigt bra bemöta jag och min syster. Då vi kunde sitta i lugn och ro och planera för vår bortgångna mor. Och skönt att dom sköter bouppteckningen. Tack så jättemycket, mvh Peter.

Anna-Lena Ö
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Lugnt och tryggt bemötande under vårt besök på begravningsbyrån. Tydligt vad som gällde. Vi var väldigt förberedda själva med vår planering vilket togs emot fint. Under begravningsakten fanns ni med och med ett lika lugnt och fint bemötande som vid planeringen. Det kändes som ett mycket gott samarbete från start till mål. Vi är mycket tacksamma för hur ni genomförde er närvaro vid vår mammas bortgång. Jag har svårt att ge någon konstruktiv kritik faktiskt, ALLT va väldigt bra! Stort tack 🙏

Håkan L
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Hej! Vi hade begravning för min far. Monica Jörnelind tog hand och guidade oss på ett fantastiskt sätt i denna svåra stund. Det kunde inte ha skötts på ett bättre sätt. Stort Tack! Mvh Familjen Lind

Margareta R
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Fint och varmt bemötande från första telefonsamtalet. Har inget att klaga på, vill bara ösa beröm. Jag är mycket tacksam! För all hjälp!

Anna-Karin V
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

De kan sin sak till fullo är min uppfattning och de har ett mycket bra och varmt, men ändå professionellt bemötande. Man känner sig trygg i en situation som kan vara en av de svåraste i livet. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster.

Carina B
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Vi blev väldigt professionellt och personligt bemötta, det var lättsamt att gå igenom en tung sak som begravning är. Det har varit väldigt lättsamt att återkomma till företaget med alla olika frågor och funderingar som kommit allt eftersom

Anne O
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Vi anlitade dom när vår far gått bort och jag kan bara säga att våra förväntningar på dom uppfylldes. Dom hjälpte oss med allt vi ville ha hjälp med.

Inge A
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Ett utmärkt bemötande. Alla förväntningar införlivades och lite till. Mao högsta betyg

Camilla R
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Bra och proffsigt bemötande. Allt fungerade väl

Ulla P
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Snabb hjälp o trevligt bemött.Känns tryggt att komma in o få sån underbar hjälp.

Laila B
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Jag har alltid blivit trevligt bemött hos Bollnäs begravningsbyrå och känt mej trygg med deras goda råd och kunnighet. De har verkligen levt upp till mina förväntningar. Jag har köpt några begravningar och bouppteckningar under senaste tiden och samtliga tjänster har utförts till full belåtenhet. Tack från en mycket nöjd kund. Laila Bengtsson i Bollnäs.

Berith J
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Bra bemötande. Mycket flummig o dyr prissättning. Tar betalt för det dom inte gjort. RENT HUTLÖST

Svar från Bollnäs Begravningsbyrå

Hej Berith! Tack för ditt omdöme och vi tar till oss dina synpunkter Allt gott till er och Tack för visat förtroende att hjälpa er. Med vänlig hälsning Maria Jonäll Fahlström Helsinge Begravningsservice

Birgitta W
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Vänligt och bra bemött på alla sätt. Hade goda förväntningar då vi hade anlitat dem förut med gott resultat. Fick en bra upplevelse, köpte begravning s uppdrag med allt vad det innebär.

Barbro J
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Bra bemötande från början till slut

Agneta C
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Är mycket nöjd. Fungerade bra på alla punkter. Personligt och fint bemötande

Malin O
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Fint & professionellt bemötande vid mammas bortgång och begravning.

Siv L
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Jag vet inte hur jag skulle ha klarat av allt detta jag måst genomlida om jag inte haft Bollnäs begravningsbyrå att luta mig mot! De har fixat allt både före och i samband med min makes begravning. och gjort det både proffsigt och medkännande. Kunde inte varit bättre!

Lars Petter W
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

jätte sympatiskt i min belägenhet kontaktpersonen kjell larssom är en lättsam o sympatisk person, tyvärr träffade jag inte honom än per tfn

Carl-Gustaf Å
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Bra bemötande samt bra information.

Fredrik H

Otroligt fint bemött! Monica är guld värd ❤️

Eva Ä
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Begravning av både min pappa och mamma har de på ett mycket proffsigt sätt tagit sig an. Tacksam för all hjälp och tips vi fått från dem. Rekommenderas starkt!

Ulla L
Skrev om Bollnäs Begravningsbyrå

Bra service men det kostar mer än vad man kan tänka sig.