Hemkärt AB

Hemkärt AB

Behöver du hemstädning? Då har du kommit helt rätt!

Hemkärt grundades år 2016 och har sedan dess hjälpt till att göra vardagen lite enklare för många kunder runt om i Stockholm. Vi erbjuder återkommande hemstädning och hemstädning on demand.

Vi har ingen bindningstid - Vi tror helt enkelt inte på att binda upp kunder i långa kontrakt som är svåra att ta sig ur. Så här resonerar vi:
“Är man nöjd med en tjänst så fortsätter man att vara kund”.

Vi tror på långsiktiga relationer, därför är vi måna om att erbjuda bra villkor för både våra medarbetare och våra kunder.

Få vardagen att gå ihop med Hemkärt!

Läs vad 25 kunder tycker om Hemkärt AB 2

2021-10-17
    Bra kommunikation men ibland missas det att informera vidare. Dock inga konsekvenser för mig som kund.
    2021-10-15
    Bra städning i alla utrymmen förutom badrumsgolv.
    2021-10-15
    Hjälpsamma och försöker tillgodose om det uppstår något problem. Jätte trevliga! Kan och har rekommenderat dom.
    Har städning varannan vecka.
    2021-10-15
    Städaren var tyvärr lite sen vilket drar ned på betyget men städningen blev gjord och det var helt ok städat.
    2021-10-15
    Mycket trevligt bemötande både av personalen som varit hemma hos oss och av ansvariga för företaget/min bokning. Duktiga och noggranna med hög finish i städningen. Vi har tjänsten städning varannan vecka ca 4 tim/tillfälle.
    2021-10-04
    Utmärkt och noggrann städning som dock tog längre tid än vi planerat.
    2021-10-03
    Jag uppskattar tjänsten av städning från hemkärt och kommer fortsätta att ha dom. Jag får alltid mycket bra service när jag kontaktar kundsupporten. Jag har haft flera olika personer som städar under tiden jag haft städning 1-2 ggr i månaden, men jag blir alltid nöjd med resultatet.
    2021-10-03
    Tjänsten uppförs toppen bra.
    Personen som uppför tjänsten kommer i tid, är noggrann, trevlig och respektfull.
    2021-10-03
    Jag har under flera år köpt städtjänster av Hemkärt och jag är mycket nöjd med dessa. De som kommer och städar är trevliga och duktiga.
  • IDA K
    2021-10-03
    Städningen var under all kritik. Glasen var smutsigare när de var klara av kladd och imma än innan de kom. Riktigt tråkigt och gav mig extra arbete. Som valde den här tjänsten för att spara tid
    Alltid snabb återkoppling.
    Proffsigt i alla lägen
    2021-10-03
    Bra service och prisvärt!

Så skönt att använda deras tjänster och lägga tiden på annat.
    2021-10-03
    Professionellt och trevligt bemötande vid kontakt med de som driver företaget. Noggrann och städning som vi har varannan vecka. Mycket nöjda med resultatet.
    2021-10-02
    Allt har fungerat, bra hantering av schema och städningen är perfekt. Kan inte bli bättre
  • 2021-10-02
    Har anlitat Hemkärt för återkommande hemstädning länge och har alltid varit nöjd. Det känns tryggt och smidigt men framförallt blir det rent. Rekommenderar!
    2021-10-02
    Jättebra service. Rekommenderas starkt.
    2021-10-01
    Mestadels är vi nöjda med städningen, tyvärr är det lite för mycket omsättning av personal, vi trivs bäst när det är samma som kommer. Det är bra ordning på kontorspersonal som meddelar om det hänt något!
    2021-10-01
    Vi träffade Philip som visade sig vara en mycket trevlig kille med huvudet på skaft. Han gick lugnt och metodiskt igenom vad som gällde för städningen. Vi har alltid varit väldigt nöjda deras personal och med städningens resultat.

Vi har 2 städningar i månaden, 4 timmar varje gång.
    2021-09-30
    Hemkärt städar hos mig varannan vecka. Är alltid nöjd med resultatet dom är lätta att ha att göra med.
    Jag har rekommenderat dem till alla jag känner som vill ha städat hemma!
    2021-09-30
    Trevligt bemötande, alltid hjälpsamma och väl utfört arbete.
    2021-09-29
    Det är alltid så fint när jag kommer hem efter att de varit hos mig. Alltid snyggt ihopplockade av den händelse jag lämnat hemmet i oordning. Jag har kört ”svärmorstricket”, dvs finger (dock utan vita bomullsvantar) längs lister och dörrspeglar - godkänt!
  • Peter E
    2021-09-29
    Vi har blivit mycket trevligt bemötta och de är lätta att få kontakt med.
    Vi hade inga särskilda förväntningar men blev glatt överraskade av det bara så bra.
    Vi är nöjda med vår 4-veckors städning.
    Mycket nöjd
    Mycket fina varor och blommot.
    Kommer att nyttja även efter pandemin
  • Marie P
    2021-09-29
    Skinande rent arbete och bra service!
    2021-09-29
    Jättenöjd! Hög kvalité på städningen och väldigt trevlig kundservice. Rekommenderas!