Hemkärt AB

Hemkärt AB

www.hemkart.se
  • BadgeThreeYears

Behöver du hemstädning? Då har du kommit helt rätt! Hemkärt grundades år 2016 och har sedan dess hjälpt till att göra vardagen lite enklare för många kunder runt om i Stockholm. Vi erbjuder återkommande hemstädning och hemstädning on demand. Vi har ingen bindningstid - Vi tror helt enkelt inte på att binda upp kunder i långa...

84 omdömen om Hemkärt AB

Sedan starten hos Reco 2021

Dunia T
Skrev om Hemkärt AB

Bästa städbolag som jag har anlitat.Duktiga personal. Jag har min favorit Lilibet allltid trevlig, och gör sitt jobb suveränt!👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

Barbara P
Skrev om Hemkärt AB

Städerskan hade mycket positivt bemötande och var lyhörd för mina behov.

Åke M
Skrev om Hemkärt AB

Uppfyllde mina krav. En positiv och flitigt arbetande städerska!

Maria L
Skrev om Hemkärt AB

Tyvärr blev det Inte rent alls efter provstädningen så kommer inte fortsätta med denna firma.

Jan H
Skrev om Hemkärt AB

Mycket bra service vid engångsstädning

Lotti H
Skrev om Hemkärt AB

Jag vill inte skriva något som ni publicerar på hemsidan.

Cathrin K
Skrev om Hemkärt AB

Vi har alltid blivit bemötta på ett personligt och professionellt sätt av Hemkärt. Vi förväntade oss att få rent och snyggt i vår lägenhet varannan vecka och det har vi verkligen fått. Vår upplevelse av Hemkärt och deras städare är att de är noga med städningen och de vill göra ett bra jobb. De lyssnar om vi vill ha något extra utfört! Hemkärt kan man lita på!

Jonas W
Skrev om Hemkärt AB

Alltid rent och fint, bra kundservice om något mot förmodan inte är rätt.

Barbro K
Skrev om Hemkärt AB

Alltid trevligt bemötande av Philip. Städning bra förutom golven inte är bra alla gånge. Gäller mest fläckar på vissa ställen

Karl Gunnar L
Skrev om Hemkärt AB

Jag blev trevligt bemött samt tjejen som städade var mkt trevlig och duktig. Jag är mkt nöjd över förväntan. Mvh Gunnar

Henrik G
Skrev om Hemkärt AB

Jag är verkligen supernöjd med omhändertagande och resultat. Dialogen med utförare fungerar bra och det är aldrig något problem om man behöver extrahjälp vid enskilda tillfällen. Uppdragsgivaren är lyhörd och det finns förståelse för förändringar med kort varsel vilket aldrig har drabbat mig som kund ekonomiskt. Det finns inget att klaga på. Hemkärt rekommenderas å det varmaste på alla nivåer.

Marie P
Skrev om Hemkärt AB

Toppenbra! Har anlitat dom i flera år.

Niclas O
Skrev om Hemkärt AB

Supernöjda! Har haft samma städerska i över 3 år. Snabb & enkel kontakt med företaget vid flytt av tider etc.

Ann H
Skrev om Hemkärt AB

Bra kontakt ifall jag har något att påtala. Har nu haft samma hjälp under längre tid som jag är väldigt nöjd med. Tyvärr hinner vi väldigt sällan att ses (mitt fel, är för mycket på vift), men de gånger det sker är det väldigt trevligt.

Anne-marie E
Skrev om Hemkärt AB

Mycket trevlig personal vid tel kontakt, aldrig några problem när man behöver ändra tid el dyl, flexibla. Städarna vi har haft har varit mycket duktiga. Ett minus möjligen är att de flesta inte kan svenska. Bra också att det är samma personal (oftast). Företaget har väl levt upp till mina förväntningar.

Marianne T
Skrev om Hemkärt AB

Mycket bra! Enda minuset vi hade väntat oss en firmabil men istället kom en tjej utan redskap, som tur var hade vi det nödvändigaste och hon var mkt noggrann och duktig! Mycket möjligt att vi anlitar er/henne igen! Mvh Matianne o Torbjörn (son)

Erik L
Skrev om Hemkärt AB

Snabb och väldigt bra återkoppling på förfrågan, som också kunde göras enkelt och smidigt. Tydlig offert och lätt att beställa tjänst man ville få utfört. Vi beställde provstädning 3 timmar och den genomfördes med bravur efter de instruktioner man angav. Perfekt städning och vi är mycket nöjda med allting.

Birgitta R
Skrev om Hemkärt AB

Hat redan sänt svar. Underbar anställd vänlig och trevlig. Städningen till belåtenhet.

Pia R
Skrev om Hemkärt AB

Bra bemötande och stor flexibilitet samt noggrann och proffsigt genomförd städning.

Per B
Skrev om Hemkärt AB

Snabbt fick jag tid och de skickade en mycket duktig och nogrann städerska .

Jeanette O
Skrev om Hemkärt AB

De har ett snabbt och professionellt bemötande mot mig som kund. Tydlig i sin kommunikation. Städuppdragen genomförs professionellt och korrekt.

Dunia T
Skrev om Hemkärt AB

Jag blev väldigt nöjd med städning och mycket trevlig personal. Rekommenderar 👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

Fatma K
Skrev om Hemkärt AB

Nöjd med städningen för andra gången och en bra bemötande av kontakt person

Lena O
Skrev om Hemkärt AB

Hej, jag tyckte att städningen var mycket bra första gången o något sämre andra gången. Vi ska köra en gång till så vi verkligen vet.

ALEXANDER M
Skrev om Hemkärt AB

Hjälpsamma och anpassningsbara! Haft hemkärt i flera år och alltid varit nöjd med städning och personal.

Gary C
Skrev om Hemkärt AB

Bra bemötande och utförande av arbetet, samt snabb återkoppling efteråt.

Jonas W
Skrev om Hemkärt AB

Bra kontakt och väl utfört jobb. Blev månadskund efter provstädningen!

Birgitta N
Skrev om Hemkärt AB

Blivit bemött på ett trevligt och korrekt sätt Städning

Julia G
Skrev om Hemkärt AB

Vi har startat med Hemkärt för ca en månad sedan och än så länge är allt toppen! Vi är jättenöjda :)

Alfonso P
Skrev om Hemkärt AB

We love our cleaner Joy! She is excellent and brings so much Joy :) Tack!

Niclas O
Skrev om Hemkärt AB

Proffsigt och tillmötesgående! Snabba svar och alltid lika trevlig personal Kan varmt rekommendera Hemkärt!

Anne-marie E
Skrev om Hemkärt AB

Trevligt bemötande av företaget. Mycket duktig städerska.

Agusti T
Skrev om Hemkärt AB

Funkar smidigt. Bra städning och flexibla.

Per S
Skrev om Hemkärt AB

Bra service och snabba återkopplingar.

Ann H
Skrev om Hemkärt AB

Bra bemötande. När jag en gång inte var nöjd, tog man tag i det direkt. Har tyvärr ingen insyn i företaget - hoppas att hon blev upplärd och inte uppsagt. Risk annars att man inte vill klaga - inte bra för någon. Personalen är trevlig. Eftersom de gör ett bra jobb vill jag ogärna byta, men ibland gnager frågan om hur lön och SAM (arbetsmiljön) är utformade.

Catherine A
Skrev om Hemkärt AB

Mkt bra städning och snabb återkoppling vid ändringar. Flexibla och pålitliga med tider etc

Stig S
Skrev om Hemkärt AB

Mycket bra bemött så vi kommer till baka

Sadi H
Skrev om Hemkärt AB

Mycket fin städat och trevlig kontakt. Blev rekommenderad detta företag och kommer fortsätta två gånger i månaden.

Haydar A
Skrev om Hemkärt AB

Veronica som var hos oss var extremt duktig och noggrann… väl rekommendera!

Veronica L
Skrev om Hemkärt AB

Vi hade jättefint bemötande av Lilibeth och hon utförde städningen väldigt bra.

Marcus G
Skrev om Hemkärt AB

Bra städning, trevligt bemötande om än viss utmaning med bristfällig engelska. Helt ok men inget utöver det vanliga på något sätt.

Louisa A
Skrev om Hemkärt AB

Trevliga och noggranna städerskor. Kommer på utsatt tid. Jag är nöjd!

Åsa B
Skrev om Hemkärt AB

Engbgsstäd. Förväntade mig att det skulle bli rent och det blev det. Sätt med den lilla rosetten på toarullen. Nöjd!

Pia R
Skrev om Hemkärt AB

Bra och personlig service! Mycket bra städat.

Jan H
Skrev om Hemkärt AB

Städningen blev mycket bra och bemötande vid beställningen likaså

Inga-britt L
Skrev om Hemkärt AB

Hemkärt har ibland haft problem med telefonsvararen, när man pratat in något. Joanna (som städade) var väldigt bra och kunnig i det som skulle göras och vad som behövs köpas in. //Inga-Britt genom dotter Eva

ARIANA A
Skrev om Hemkärt AB

Vi bad om att byta städerska eftersom den förra vi hade inte gjorde någon skillnad detta är vår erfarenhet med den andra; Vi kom nyss hem från städningen med ännu en stor besvikelse. Städerskan hade inte ens dammsugit, med ursäkten att golvet var ”klibbigt”. Hon hade dessutom inte moppat eftersom det var fel såpa (grönsåpa). Jag gick genom mina önskemål som hon sa att hon kunde fixa innan städningen. när vi kom tillbaka sa hon att det inte var hennes jobb. Det såg verkligen likadant ut när hon gick. Hon hade dessutom...

Michaela N

Snabbt och trevligt bemötande. Supernöjda med städningen och Hemkärt! ☺️⭐️

Monica P
Skrev om Hemkärt AB

Jag hade beställt provstädning tre timmar till min tvåa. Städningen var proffsigt utförd och hon som utförde städningen var respektfull och väldigt trevlig.

Therese E

So good service, Thank you Hemkärt