Hindås Byggservice

Hindås Byggservice

4.2

Vi på Hindås Byggservice hjälper dig när du ska bygga om, bygga ut eller bygga helt nytt! Sedan 2003 har vi ständigt arbetat med kvalitet och noggrannhet, detta tillsammans med ett gott samarbete är det viktigaste för att vi ska kunna göra dig så nöjd som möjligt. Genom åren har vi lyckats bygga upp väldigt bra samarbeten...

13 omdömen om Hindås Byggservice

Annika B
Skrev om Hindås Byggservice

Duktiga och trevliga snickare men tog beslut om/avstod från detaljer/utföranden utan att prata med oss först. Finish saknades i flera utföranden. En panelfog slutfördes inte trots påminnelse på plats, vid påpekande efteråt valde firman att inte åtgärda, utan avsåg att återkomma om när de kunde återkomma.

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Jörgen S
Skrev om Hindås Byggservice

Riktigt bra byggare. ;) rekommenderas starkt

Ingemar A
Skrev om Hindås Byggservice

Mycket proffsigt bemötande och utförande till ett konkurrenskraftigt pris.

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Lawrence F
Skrev om Hindås Byggservice

Har fullt förtroende för Hindås Bygg. Dom har utfört flera större arbeten hos oss som vi är mycket nöjda med. Ombyggnad, takbyte, fönster renovering.

Håkan N
Skrev om Hindås Byggservice

Kreativ snickare (positivt), ger förslag på olika lösningar.

Stellan S

Väldigt professionella. Känns tryggt när de roddar projektet. //Petra

Monica R

Hej! Arbetet blev inte riktigt som jag tänkt mig. Mvh Monicka

Svar från Hindås Byggservice

Hej Monica! Det var tråkigt att höra att du inte är riktigt nöjd. Vi vill alltid om möjligt att kunden skall vara belåten med vårt arbete och gärna rekommenderar oss till andra! Ser att det är snart fem år sedan vi var hos er och synd att du inte kontaktat mig tidigare. Jag ringer er på måndag! Med vänlig hälsning, Jörgen

Göran J
Skrev om Hindås Byggservice

Gediget hantverk och håller vad man lovar. Håller priserna från offert till färdig byggt.

Kent S
Skrev om Hindås Byggservice

Anlitade Hindås bygg för några år sedan kan bara rekomendera dem! Det vi i början kom överens om blev också utfallet Kent

Ulrica L
Skrev om Hindås Byggservice

Hindås bygg var en lyhörd, skicklig hantverkare som hjälpte oss bygga ett invändigt trappräcke! Om vi nån gång behöver en snickare igen kommer jag absolut ringa Jörgen igen! Jag kan rekommendera Hindås bygg varmt!

Christer C
Skrev om Hindås Byggservice

Badrumsrenovering som blev bra. Bra bemötande och rimlig kostnad. Rekommenderas Christer i Hindås

Maria P
Skrev om Hindås Byggservice

Rekommenderas! Priset stämde på kronan med offerten och projektet blev klart på utlovad tid.

Fredrik H
Skrev om Hindås Byggservice

Gediget arbete, snabb hjälp, tillmötesgående och allt till ett rimligt pris. Hindås Byggservice rekommenderas varmt!