Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Härryda Hindås Byggservice

Hindås Byggservice

Spårvägen 1, 438 54 Hindås — Visa karta

Vi på Hindås Byggservice hjälper dig när du ska bygga om, bygga ut eller bygga helt nytt!

Sedan 2003 har vi ständigt arbetat med kvalitet och noggrannhet, detta tillsammans med ett gott samarbete är det viktigaste för att vi ska kunna göra dig så nöjd som möjligt. Genom åren har vi lyckats bygga upp väldigt bra samarbeten med duktiga underleverantörer såsom elektriker, målare, rörläggare och plåtslagare m.m. På så sätt kan vi nu hjälpa dig att utföra smidiga totalentreprenader. Vi kan också erbjuda dig väderskydd vid arbeten som kräver till exempel taklyft.

Ska du bygga en friggebod, altan eller något annat som behöver fästas i marken? Vi samarbetar med Jordskruv som underlättar enormt vid den typen av arbeten!

Varmt välkommen att kontakta oss med ditt projekt!

Läs vad 12 kunder tycker om Hindås Byggservice

• Jörgen S
    Jörgen S skrev om Hindås Byggservice
    Riktigt bra byggare. ;)

rekommenderas starkt Läs mer
  • Ingemar A skrev om Hindås Byggservice
    Mycket proffsigt bemötande och utförande till ett konkurrenskraftigt pris. Läs mer
  • Lawrence F
    Lawrence F skrev om Hindås Byggservice
    Har fullt förtroende för Hindås Bygg. Dom har utfört flera större arbeten hos oss som vi är mycket nöjda med. Ombyggnad, takbyte, fönster renovering. Läs mer
  • Håkan N skrev om Hindås Byggservice
    Kreativ snickare (positivt), ger förslag på olika lösningar. Läs mer
  • Stellan S skrev om Hindås Byggservice
    Väldigt professionella.
    Känns tryggt när de roddar projektet.
    //Petra Läs mer
  • Monica R skrev om Hindås Byggservice
    Hej! Arbetet blev inte riktigt som jag tänkt mig. Mvh Monicka Läs mer
    2015-10-11 Jörgen S svarar Monica R
    Hej Monica!
    Det var tråkigt att höra att du inte är riktigt nöjd. Vi vill alltid om möjligt att kunden skall vara belåten med vårt arbete och gärna rekommenderar oss till andra! Ser att det är snart fem år sedan vi var hos er och synd att du inte kontaktat mig tidigare.
    Jag ringer er på måndag!
    Med vänlig hälsning, Jörgen
  • Göran J skrev om Hindås Byggservice
    Gediget hantverk och håller vad man lovar. Håller priserna från offert till färdig byggt. Läs mer
  • Kent S
    Kent S skrev om Hindås Byggservice
    Anlitade Hindås bygg för några år sedan kan bara rekomendera dem! Det vi i början kom överens om blev också utfallet

Kent Läs mer
  • Ulrica L skrev om Hindås Byggservice
    Hindås bygg var en lyhörd, skicklig hantverkare som hjälpte oss bygga ett invändigt trappräcke! Om vi nån gång behöver en snickare igen kommer jag absolut ringa Jörgen igen! Jag kan rekommendera Hindås bygg varmt! Läs mer
  • Christer C skrev om Hindås Byggservice
    Badrumsrenovering som blev bra.
    Bra bemötande och rimlig kostnad.
    Rekommenderas
    Christer i Hindås Läs mer
  • Maria P skrev om Hindås Byggservice
    Rekommenderas!
    Priset stämde på kronan med offerten och projektet blev klart på utlovad tid. Läs mer
  • Fredrik H skrev om Hindås Byggservice
    Gediget arbete, snabb hjälp, tillmötesgående och allt till ett rimligt pris. Hindås Byggservice rekommenderas varmt! Läs mer

Gustaf Wernersgata 8 B, 42132, Västra Frölunda