Läs vad 190 kunder tycker om Hjälp Hemma 2

• 2020-12-07
    Städning varannan vecka. Funkar utmärkt! Lägger även till fönsterputsning ett par gånger om året.
    Flexibel support när jag vill lägga till eller ändra något ;)
  • 2020-10-08
    Mkt väl utfört arbete
    Duktig o trevlig städare och administratör på kontoret.
  • 2020-10-05
    Jag är nöjd med min städhjälp
    Rekommenderar gärna företaget till andra
  • 2020-10-05
    Det funkar väldigt bra med Hjälphemma, såväl städningen som kontakten med bolaget.

Mattias
  • 2020-09-29
    Effektiv städning och effektiva kontaktvägar gör det enkelt att få hjälp hemma med Hjälp Hemma.
  • 2020-09-16
    Vi har köpt in städning varannan vecka och blivit bemötta utmärkt av både personal i växel/mail samt städare. Det är också väldigt enkelt att beställa fönsterputs i samband med städning.

Vi rekommenderar Hjälp Hemma till alla som vill hitta smidig städning!
  • 2020-09-14
    Hjälp hemma har underlättat vår vardag och vårt liv i 15 år! Vi är mycket nöjda med deras tjänster och service.
  • 2020-04-24
    Har haft städhjälp ett tag nu, varannan vecka, och det har underlättat enormt. Jag har samma person varje gång, såvida jag inte har bokat om min tid, och hon är alltid i tid och städar jättefint! Mycket god kontakt med min kontaktperson som är väldigt tillmötesgående och snabb på att svara!
  • 2020-02-13
    Jag har städning var fjärde vecka. Har inte varit kund så länge, men allt har funkat bra! Kommer i tid, och städningen blir bra. Har inget att klaga på!
  • 2020-02-13
    Hem städ, fantastiskt bra.
    Under lättar min vardag !!!!!
  • 2020-01-30
    Riktigt dåliga. Det har inte varit en enda städning de faktiskt städat rent. Trots att jag kontaktat dem varje gång efter blir det aldrig bättre. Vi har också bytt städerska tre gånger i hopp om att någon ska vara bättre. Men nej, alla lika dåliga.
  • 2020-01-27
    Har haft Hjälp Hemma i 1,5 år nu och vi är så nöjda. Speciellt med Ewelina - hon är fantastisk. Städar noggrant och är en väldigt trevlig tjej. Vi vill aldrig byta bort henne.
  • 2020-01-07
    Hade hört så mycket gott om Hjälp hemma men jag är riktigt besviken. Vid första städningen missades tex dammsugning av soffan. En ganska grundläggande del av städningen kan man tycka! Min kontaktperson lovade att det (och de andra missarna jag påtalade) skulle åtgärdas vid nästa städtillfälle. Döm om min förvåning när det fortfarande fanns smulor mellan soffkuddarna efter den städningen! Efter det sades abonnemanget upp.
  • 2019-12-18
    Är du på jakt efter ett pålitligt städbolag så kan du sluta leta nu! Vi har varit kund i fem-sex år och är mer än nöjda. Varför? Det är alltid en och samma person som städar hemma hos oss. De har låg personalomsättning – vi har bytt städare två gånger tror jag, pga föräldraledighet. Kontakten med Hjälp Hemma fungerar utmärkt. Snabba svar och de hör alltid av sig från kontoret om städaren är försenad. När vår städare behöver ha vikarie t ex vid semester, får vi alltid pdf med bild och namn e-postat till oss, på den som ersätter. Vi är också väldigt nöjda med städningen, rent, snyggt och vår städare gör ofta det lilla extra om hon har tid. För oss är det viktigt att städarna har kollektivavtal också. Superbra!
  • 2019-11-17
    Vi har använt Hjälp Hemma nu i drygt 3 år, och jag har bara gott att säga om dem! Vi har en ordinarie städare (Ewa, som är fantastisk på alla sätt och vis), men de gånger en vikarie har behövts har det kommunicerats i god tid och de bifogar alltid information om vem som kommer. De gånger vi själva har behövt boka om har det aldrig varit något problem, och vår handläggare David är både trevlig och snabb på att svara. Stort plus också för att alla anställda har kollektivavtal. Stort tack för att ni är så bra och lätta att ha att göra med!
  • 2019-10-10
    Det är så snyggt och prydligt när de varit hos oss. Jag kan verkligen rekommendera dem.
  • 2019-10-10
    Bra städning och bra kommunikation via appen.
  • 2019-09-18
    not the best cleaning.
  • 2019-09-09
    Snabb och smidig kommunikation. Väldigt lyhörda och alltid bra städat. Jag rekommenderar varmt Hjälp Hemma.
  • 2019-09-02
    Kommer punktligt och gör ett jättefint jobb med det lilla extra! Jag rekommenderar varmt Hjälp hemma!
  • 2019-09-01
    Underbart städföretag, hade två jättetrevliga tjejer i förra veckan som gjorde ett kanonjobb på storstädningen !
    Snabb och bra kundkontakt.
    Deras app är toppenbra!
  • 2019-08-30
    Duktig städare som alltid kommer i tid. Städabonnemang som funkar smidigt och problemfritt. Rekommenderas!
  • 2019-06-18
    Så bra, trevlig personal kommer i tid och flexibel firma!
  • 2019-05-29
    Haft dom i över 2 år nu, supernöjd varje gång!
    Kan varmt rekommendera.
  • 2019-05-28
    Mycket bra städning och ett bra bemötande från ansvarig på bolaget. Snabba på att svara på mail och frågor
  • 2019-05-28
    Mycket bra städning! Inget att klaga på.
  • 2019-05-24
    Mkt bra städning av trevlig och hjälpsam städerska
    Bra Adm.service - uppehåll/semestrar etc.
  • 2019-05-20
    All städning har varit väldigt bra.
  • 2019-04-27
    Ville ha hjälp med städning av lägenheten var fjärde vecka. Kontaktade hjälp hemma som snabbt bokade ett hembesök. Vi gick då igenom vår lägenhet och fick berätta om vi hade några speciella behov. Skrev avtal och lämnade ifrån oss en nyckel. Vid första städtillfället var vi hemma och tog emot. Efter det har vi varit borta vid städtillfällena och det har enligt oss fungerat utmärkt. Vi har en kontaktperson som meddelar oss direkt om det blir några förändringar, om t ex något gått sönder vid städtillfället (vilket bara hänt en gång och det var småsaker) och om städerskan är försenad den dagen. Det finns även en app där jag kan följa våra bokningar. Är mycket nöjd med hur smidigt allt fungerar. Och framför allt är det helt underbart att komma hem till en nystädad lägenhet som doftar gott.
  • 2019-04-05
    Bra och pålitliga, mycket nöjd
  • 2019-03-01
    Proffsigt bemötande och mycket bra personal.
  • 2019-02-15
    Vi är jätte nöjda! Snabba, noggranna, trevliga, aldrig något strul.
  • 2019-02-14
    Superbra och prisvärt. Krångelfritt. Och jag gillar att de har kollektivavtal :)
  • 2019-02-08
    Jag får väldigt bra städning i min lägenhet och dessutom god och trevlig kontakt med min kontaktperson på företaget. Alltid samma person som städar, förutom i undantagsfall och då kommuniceras det i förväg. Känns tryggt och säkert.
  • 2019-02-07
    Väldigt nöjd med hjälp hemma, vi har turen som fått Maja som städerska. Rekommenderar henne starkt, vi har även 2 st katter hemma som gillar Maja lika mycket som oss.
  • 2019-01-17
    Vi har varit nöjda med varje städning. Extra stort plus till deras superbra app.
  • 2019-01-14
    Bra städning och smidig kontakt via appen. Rekommenderar!
  • 2018-12-14
    Vi är mycket nöjda med med vår städning från Hjälp Hemma. Bra bemötande och de är tillmötesgående vid olika önskemål. Bra att det är samma person som kommer varje gång.
  • 2018-12-13
    Vi är otroligt nöjda med Hjälp Hemma! Varannan vecka kommer dem och det är så underbart att komma hem till ett städat hem. Dessutom har vi en jättetrevlig städerska som gör det där lilla extra som man inte förväntat sig men som hon ändå gör. Jag rekommenderar alla att använda dem! Dessutom prisvänliga!
  • 2018-12-04
    Vi har anlitat Hjälp Hemma i ca ett år och jag kan bara sammanfatta det som att vi är otroligt nöjda! Samma person som kommer hem till en så att hen vet hur allt fungerar och vi vill ha det. Flexibla med hur tiden ska användas och vad som ska göras.

Tydlig kommunikation.
  • 2018-11-12
    Har städ varannan vecka. Bästa som har hänt oss! :)

Otroligt fin! Allt skiner när vi kommer hem! Har aldrig sett diskho, kaffebryggare, badrum osv. så rena!

Väldigt smidiga att ha o göra med. Har bl.a. bokat om til andra dagar ett par gånger och även bokat fönsterputs som funkat mycket bra. Inga hårda krav på hur mycket ordning vi måste ha innan och man kan enkelt be om extra/andra saker man behöver hjälp med så som städa ur något skåp, kyl osv. mot att de städar det andra lite mindre eller använder från timpotten.

Bara bra helt enkelt!
  • 2018-11-07
    Vi har städhjälp varannan vecka och jag älskar att samma person kommer varje gång och att hon hjälper oss att ha det rent och fint här hemma!
  • 2018-11-05
    Lever upp till förväntningarna varje gång! Alltid snabba svar om man har speciella önskemål eller frågor - kan varmt rekommendera!
  • 2018-10-10
    Vi har köpt städhjälp varannan vecka i flera år och vi har nästan alltid varit nöjda med resultatet. Om det varit några problem har det åtgärdats eller kompenseras det snabbt. Det är också smidigt att om- eller avboka den ordinarie tiden när det behövs. Vi köper även fönsterputsning en gång per år och har alltid varit nöjda även med det.
  • 2018-10-09
    Så himla bra! Hjälp Hemma är den bästa investeringen jag gjort! tack att ni finns!
  • 2018-10-09
    Riktigt bra företag med hög kvalité på städningen och servicen.
  • 2018-10-09
    Vi har haft återkommande städning varannan vecka från Hjälp Hemma i snart två år och vi är lika nöjda idag som alltid. Samma tjej som är jätteduktig varje gång! Väldigt bra servicegrad i kontakt m företaget. Rekommenderar varmt Hjälp Hemma.
  • 2018-10-09
    Punktliga och trevliga. Städar bra, och hemmet känns som nytt efteråt. Vi är supernöjda!
  • 2018-10-08
    Städning var 14:de dag. Bra bemött. Förväntningarna var att städningen skulle utföras proffsigt och vi är mycket nöjda.
  • 2018-10-08
    Professionell hantering, enkelt att hantera bokningar och kontakt och fint städat. Känns pålitligt och är definitivt prisvärt. Bäst är att det är samma person som kommer och städar så att jag vet vem och får en relation till den jag släpper in.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte