Hjälp Hemma

Sankt Göransgatan 66, 112 33 Stockholm — Visa karta

Hjälp Hemma är Sveriges tredje största företag som specialiserar sig på hemstädning i privata hushåll i Stockholm. Vi har förenklat vardagspusslet för tusentals stockholmare sedan starten 2007. Genom att enbart arbeta med städning hos privatpersoner har vi skräddarsytt vår kompetens, arbetsmetod och erbjudande efter dina behov. Hjälp Hemma erbjuder även kringtjänster som fönsterputsning, tvätt och strykning. Hos oss får du trygg service, med kompetent personal och hög kvalitet på våra utförda tjänster. Varmt välkomna!

Läs vad 105 kunder tycker om Hjälp Hemma

• Miss S
    Miss S skrev om Hjälp Hemma
    Är riktigt nöjd efter 2 år med städ. Håller hög kvalite och är aldrig omöjliga. Både kontor och städarna håller hög kundservice nivå. Så synd att ni inte finns i uppsala bara, nu när man flyttar dit.
  • Nicklas A
    Nicklas A skrev om Hjälp Hemma
    Vi har fått ett jättebra bemötande och proffsig städning varannan vecka som har levt upp till våra förväntningar och lite till. Vi är supernöjda!
  • Siv W
    Siv W skrev om Hjälp Hemma
    Riktigt skitföretag Efter att köpt en lägenhet och säljaren använt flyttstädning av hjälphemma var inte väggarna ovan 2 m torkade, med gammalt hängande damm i hörnen. Inte heller ovanför 2 högre skåp. Fy ! Inte fick vi hjälp då det gått över en vecka trots att jag inte fått lampor och stege så jag haft möjlighet att kontrollera städningen då jag flyttade in efter 10 dagar. Trots upprepade försök att få dem att göra klart, har de bara förhalat och tillslut inte ens svarat. Säljaren tyckte han gjort sitt då han anlitat en firma. Han fick väl vad han betalade för. Jag rekommenderar ingen att anlita hjälphemma.
  • Per H
    Per H skrev om Hjälp Hemma
    Alltid bra service och trevligt bemötande!
  • Monica A
    Monica A skrev om Hjälp Hemma
    Jag har största förtroende för hjälp Hemma som jag har nyttjat i åtskilliga år.
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Hjälp Hemma
    Vi har haft städhjälp från Hjälp Hemma AB sedan tre år tillbaka. Företaget är lätta att samarbeta med och är måna om att vi som kund blir nöjda. Det är god kontinuitet hos personalen vilket bidrar till att vi känner oss trygga att ha främmande människor i vårt hem. Vi har haft samma städerska i tre år, hon är toppen!// Familj i Saltsjöbaden
  • Karina W
    Karina W skrev om Hjälp Hemma
    Alltid vänligt bemötande vid kontakt. Städningen alltid exemplarisk.
    När jag ber om något extra som behövs göras, görs det också. Det extra tas från "banken" jag har. När den är slut debiteras jag för tiden. Har dock svårt att se att det tar två timmar att städa min lilla lägenhet, som sällan är väldigt smutsig och rörig, hade önskat att några extra saker kunde läggas till under de två timmarna jag betalar för. Men som sagt, städningen är fantastisk.
  • Pål W
    Pål W skrev om Hjälp Hemma
    Får hjälp med städning varannan vecka. Mycket trevlig och sympatisk hjälp och perfekt utfört arbete.
  • Marina L
    Marina L skrev om Hjälp Hemma
    Bra service alltid välstädat. Alltid bra info om ev ändring. Helt enkelt super bra
  • Jennie W
    Jennie W skrev om Hjälp Hemma
    Från början en mkt bra upplevelse. Har haft två olika städerskor och i bägge fallen har det varit som det brukar vara, de är jättebra i början och sedan börjar de bli lite slarviga och fuskar med jobbet och med tiden. Jättetråkigt. Kontaktpersonerna på kontoret är fantastiskt serviceminded och hjälpsamma på alla sätt, och städerskan är trevlig, tyvärr dålig på svenska. Sammanfattningsvis inte så bra i längden som jag trodde från början.
  • Anne S
    Anne S skrev om Hjälp Hemma
    Städhjälp i hemmet. Duktig personal som alltid gör sitt bästa. Företaget har bra kontroll över mina önskemål och vi har fått mycket bra hjälp.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Hjälp Hemma
    Finns det något skönare än att komma hem till ett nystädat hem?
    Jag har varit kund hos Hjälp Hemma i drygt 1,5 år och är super nöjd med deras tjänster. Den personal, som har städat hos mig, har utfört ett fantastiskt arbete och alltid lämnat mitt hem skinande rent.
    Hittills har jag bara haft regelbunden städning, men framöver kommer jag nog köpa fler tjänster t ex fönsterputs.
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Hjälp Hemma
    Jag är överlag nöjd med att ha Hjälp Hemma i mitt hem.
  • Inga B
    Inga B skrev om Hjälp Hemma
    Efter ett år med er kan vi bara säga att det fungerar utmärkt!
  • Annelie W
    Annelie W skrev om Hjälp Hemma
    Mycket gott bemötande från första stund! Ägaren själv kom och bedömde våningen och gav information. Vi köper endast städning och den städare vi haft har varit perfekt i alla avseenden: noggrann, effektiv, punktlig, vänlig! Tänkte börja köpa fönstertvätt men där kan ni inte konkurrera med priset. Tror det beror på att ert system att prissätta olika fönstertyper är för stelbent. OBS att vi anlitar en stor frma med riktiga proffs på fönstertvätt och de liggee ändå rätt långt under er i pris.
    Men som sagt, med städningen är vi mycket nöjda.
  • Karin D
    Karin D skrev om Hjälp Hemma
    Jag har fått en ny städare alldeles nyss. Det är för tidigt att bedöma hennes arbete.
  • Sven-Erik B
    Sven-Erik B skrev om Hjälp Hemma
    Professionellt genomfört städuppdrag i alla stycken
  • Viktoria S
    Viktoria S skrev om Hjälp Hemma
    Man får alltid snabb resons när man mailar ringer. Ni hjälper mig med städning och det är alltid tip topp när man kommer hem! Har en mycket bra upplevelse av er.
  • Joakim U
    Joakim U skrev om Hjälp Hemma
    Utmärkt företag med hög servicenivå. Har anlitat dem i 8 år och är mycket nöjd.
  • Anneli Å
    Anneli Å skrev om Hjälp Hemma
    Väldigt bra från första början. Det enda som inte varit bra var att jag var hemma vid första städtillfälle för att lämna nyckel mm, dock så byttes person sedan direct så lite strul vid nästa tillfälle med larm. Städning har varit mycket bra hela tiden.
  • Nils S
    Nils S skrev om Hjälp Hemma
    Servicen som #hjälphemma# erbjuder är av mycket hög kvalitet, jag rekommendera gärna företaget.
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Hjälp Hemma
    köpt städtjänster och är väldigt nöjd med både städning och bemötandet vid kontakter med Hjälp Hemma.
  • Marie B
    Marie B skrev om Hjälp Hemma
    Punktliga. Jobbar snabbt. Det blir rent. Inget strul.
  • Roland I
    Roland I skrev om Hjälp Hemma
    Jag hade hjälp med städning, byte av sängkläder, skura golv mm.
    min hemhjälp och jag hade väldigt bra kontakt! Så jag rekommenderar Hjälp Hemma helhjärtat!
  • Jeanette E
    Jeanette E skrev om Hjälp Hemma
    Mycket bra bemötande, hjälp med städ en gång per månad
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Hjälp Hemma
    Aneta som hjälper oss är jättebra, alltid glad och trevlig. Hon gör ett väldigt bra jobb.
    Er administration i övrigt är förstklassig. vi är väldigt nöjda.
  • Annette V
    Annette V skrev om Hjälp Hemma
    Jag har haft Hjälp Hemma under ett flertal år och köpt tjänster. Jag är mkt nöjd, trevligt bemötande från Kontoret/planeringen. Bra information när ev vikarier kommer, bra utfört arbete och alltid service orienterade.
  • Olof W
    Olof W skrev om Hjälp Hemma
    Ordning och reda! Punktliga och trevligt bemötande! Rent och fint överallt!
  • Johan W
    Johan W skrev om Hjälp Hemma
    Jag är nöjd med städning och service
  • Anna B
    Anna B skrev om Hjälp Hemma
    Lätta att samarbeta med. Fantastiskt resultat varje gång.
  • Erika S
    Erika S skrev om Hjälp Hemma
    Alltid enkla att ha att göra med. Flexibla, tillmötesgående och städar bra!!
  • Anna P
    Anna P skrev om Hjälp Hemma
    Hjälp Hemma är lyhörda och levererar alltid.
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Hjälp Hemma
    Jag har haft städhjälp sedan flera år (6 år) av hjälp hemma. Både när jag levt i villa och nu i lägenhet. Jag har även tagit hjälp av fönsterputs.
  • Anita L
    Anita L skrev om Hjälp Hemma
    Alltid bra städat med trevlig personal!
  • Gunnar & Susanna W
    Gunnar & Susanna W skrev om Hjälp Hemma
    Vi har städning en gång i månaden och vi är nöjda! Vänligt bemötande och rent. Aldrig problem heller med att byta tider om man bara är ute i god tid.
  • Björn Å
    Björn Å skrev om Hjälp Hemma
    Mycket trevlig och kompetent personal, mycket ansvarstagande
  • Jeanette D
    Jeanette D skrev om Hjälp Hemma
    Jag har köpt städning och fönsterputsning under två års tid. Jag är mycket nöjd med företagets tjänster och det är lätt att få kontakt med min kontaktperson om jag vill meddela eller ändra något.
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Hjälp Hemma
    Alltid väldigt trevligt och professionellt agerande. Vi köper städ varannan vecka och fönsterputs två gånger om året.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Hjälp Hemma
    Mycket bra service och städning.Har fått byta städerska en gång vilket inte var några problem men nu är allt bra.
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Hjälp Hemma
    Stabilt och rejält bemötande. Alltid noga med att meddela om det bli ändringar. Ber om och tar till sig feedback. Mycket bra.
  • Carin K
    Carin K skrev om Hjälp Hemma
    Bra bemötande och snabb återkoppling. Har städning varannan vecka, för mig är det viktigt att det är samma person som kommer och städar, fungerar för det mesta. Känner mig nöjd med städningen.
  • Therese L
    Therese L skrev om Hjälp Hemma
    Bra service från kundtjänsten, trevlig personal på plats. Jag är nöjd!
  • Kajsa Ö
    Kajsa Ö skrev om Hjälp Hemma
    Prossigt bemötande och prickfri städning
  • Annukka W
    Annukka W skrev om Hjälp Hemma
    Varannan vecka har jag städning via Hjälp Hemma. Jag är super nöjd med städningen. Har en och samma person, som kommer hem till mig. Det känns tryggt.
    Jag har fått förhöjd livskvalitet och trivsel hemma, nu när städningen görs regelbundet. Jag kan varmt rekommendera Hjälp Hemma.
  • Peter B
    Peter B skrev om Hjälp Hemma
    Helt super bra . Alltid proffsiga och enkla att göra med och deras personal är bara bäst. Så nöjd;)
    Peter
  • Elin L
    Elin L skrev om Hjälp Hemma
    Superbra på alla sätt telomeras varmt
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Hjälp Hemma
    Har alltid kommit hem till ett välstädat hus när ni varit där. Även de gånger det varit en vikarie. Snabba återkoppling på mail.
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Hjälp Hemma
    Städar toppen, är trevliga och ger riktigt bra kundservice!
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Hjälp Hemma
    Mycket bra, städning och bemötande
  • Anna-Karin J
    Anna-Karin J skrev om Hjälp Hemma
    Mycket nöjd kund. Bra kontaktpersoner som svarar snabbt på mail och är flexibla.

Sankt Göransgatan 66, 112 33 Stockholm