Alla kategorier Begravningsbyrå Örebro Degerfors Holmbergs Begravningsbyrå

Holmtorpsgatan 1, 693 31 Degerfors — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Holmbergs Begravningsbyrå

• V B
    V B skrev om Holmbergs Begravningsbyrå
    Håll er borta från detta företag!
    Vi ringde hämtning när min pappa gick bort i hemmet och det slutade med att vi fick bära själva.
    Hade ingen ordentlig bår eller nåt.
    När vi skulle bestrida fakturan/ få avdrag så fick vi det värsta bemötandet nånsin.
  • Ralph
    Ralph skrev om Holmbergs Begravningsbyrå
    Anlitade Holmbergs Begravningsbyrå vid mina föräldrars bortgång utan att först jämföra vilket var mycket dumt gjort! Ifrågasatte kostnaderna på 68 000 kr vilket slutade med att Holmbergs smutskastade mig och min syster i en lokaltidning om petsonliga angelägenheter som inte hade med frågan att göra och hon gjorde även polisanmälan! Hon vägrar lämna ut papper eller korrekt specifikation om kostnaden utan stoppat huvudet i sanden och tror att hon inte syns! Hon tog ut sin ersättning utan att säga ett ord två månader innan avslut! Det visade sig att det fanns en skuld med förfallna egenavgifter vilket hon troligtvis behövde täcka upp och tog ut pengar från ett konto hos min mamma! Andra byråer säger att de alltid redovisar kostnader före de tar betalt men det gör inte detta företag! Efter x antal samtal och besök fick jag en redovisning av uttaget hon gjort! Det var en skrattretande läsning, där hade hon tagit ut ersättningar för både jobb och resor som ännu inte var gjorda! Hon har även papper hon använder i sitt företag där det anges att hon är auktoriserad vilket hon inte är! Hon är helt fristående och hon verkade inte direkt välkommen till förbundet som finns för de riktigt auktoriserade begravningsentreppenörerna! Holmbergs är väl närmare maffian isåfall! Neeeee, säger som en myndighet sa om detta företag, VARNINGSFLAGG!
    Har efteråt jämfört med andra stora auktoriserade byråer och det visar sig att detta företag är överlägset dyrast! Var smart och jämför innan, du sparar pengar, tålamod och slipper kanske bli polisanmäld!
    Hon vägrar fortfarande skicka redovisning och alla underlag trots att både jag och min syster begärt det i snart ett halvår!
    Ett olustigt företag som inte kan redovisa kostnader och som inte klarar av att bli ifrågasatt! Välj någon annan!

Holmtorpsgatan 1, 693 31 Degerfors