Homeroom Sverige

3.7

2 455 omdömen om Homeroom Sverige

Evy J
Skrev om Homeroom Sverige

Dom var väldigt bra på att svara snabbt på mina frågor

Veronica Cecilia Jennifer H

Beställde varor som skulle haft 7-9 dagars leveranstid men har nu, 3 veckor efter beställningen, fortfarande inte fått mina varor. Homeroom säger att de skickat varorna och att Bring skall leverera men när jag pratar med Bring så har de inte mottagit något. Jag har tyvärr redan betalt men är nu rädd att aldrig få mina varor.

Lars E
Skrev om Homeroom Sverige

Beställde soffbord men trasigt när leveransen kom. Trasigt ben, lösa tvärslån. Retur. Nästa leverans ok.

Hanna F
Skrev om Homeroom Sverige

Köpte en dörrmatta, den tog två månader att anlända och var ingen riktig dörrmatta utan en bild på den dörrmatta som Homeroom säljer printad på en bit plast, skev dessutom och fel färger. Helt sjukt. Angånde leveranstid så förstår jag att Covid påverkar men kvaliteten på produkten är riktigt kass.

Islam B
Skrev om Homeroom Sverige

dålig service och lång tid att skicka beställning

Svar från Homeroom Sverige

Hej Islam, Tack för din recension! Verkligen så tråkigt att höra och vi ber om ursäkt för detta. Om du önskar vidare hjälp är du varmt välkommen att kontakta oss via vår Facebook-sida. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Carola A
Skrev om Homeroom Sverige

Beställer ett bord med flera veckors leveranstid och får hem en lampa… Får sen beställa samma bord igen, vänta lika många veckor igen samt behöver själv ombesörja att beställa hämtning på lampan jag aldrig beställt. Tur nog var det en väldigt trevlig och hjälpsam tjej i er kundtjänst.

Svar från Homeroom Sverige

Hej Carola, Tack för din recension! Vad tråkigt att höra, vi ber om ursäkt för detta. Önskar du på något sätt vidare hjälp är du varmt välkommen att kontakta kundservice så att vi kan kika närmre på detta tillsammans. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Amanda C
Skrev om Homeroom Sverige

Otroligt brett utbud av varor och bra rabatter. Snabb leverans och lätta returer. Supernöjd!

Svar från Homeroom Sverige

Hej Amanda, Tack för din recension! Vi blir så glada över att se att du är nöjd med oss. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

George F
Skrev om Homeroom Sverige

Smidigt i allt från köpet till leveransen!

Magnus W
Skrev om Homeroom Sverige

Jag beställde en matgrupp och leveranstiden blev den dubbla 🙁mot vad som angavs. Då visade det sig att det var fel bord som levererats. Jag fick retunera den och lägga en ny beställning. Trots att det var fellevererat fick jag betala returavgift🙁. Den nya leveransen kom aldrig, det skulle vara 4 kolli men bar tre kom till Bring så de körde inte ut den. Efter kontakt med kundtjänsten igen såg de till att de tre kollin levererades för det var enda sättet att veta vad det saknade 4:e kollit borde innehålla. När det vär kom...

Svar från Homeroom Sverige

Hej Magnus, Tack fr din recension! Det är inte alls kul att se vad som hänt dig, vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att det krånglat så. Du ska givetvis inte behöva betala någon returavgift när du fått fel vara av oss. Kontakta gärna vår kundservice så ser vi till att återbetala dig. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

ELIN P
Skrev om Homeroom Sverige

Beställde ett skåp. Leveranskostnaden är absurd. Jag betalade för leverans till trottoaren och budkillen drämmer skåpet i backen så det blir skador på det vilket vi upptäckte vid uppackning. Skåpet är extremt dålig kvalité fast det kostade närmare 6000 på rean. Dörrarna går inte igen, skåpet är rangligt och står inte ens jämnt på golvet pga att det inte är jämnt byggt..

Svar från Homeroom Sverige

Hej Elin, Tack för din recension! Riktigt tråkigt att se vad som hänt dig. Om du inte redan gjort det är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice så ska vi givetvis hjälpa dig vidare. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Peter H
Skrev om Homeroom Sverige

Väldigt bra utbud av fräscha möbler till ett rimligt pris, dock så önskade jag att leveranstiden var mycket snabbare. 10 av 10! Helt klart.

Ann N
Skrev om Homeroom Sverige

Bra packat. Snabb leverans. Billigt jämfört med andra online ställen och butik.

Ganna O
Skrev om Homeroom Sverige

The item was very well packed and delivered fast thank you!!!

Jesper L
Skrev om Homeroom Sverige

Helt ok. Dåligt dock att leveransen av en av artiklarna var 4-6 veckor. Inget jag kunde läsa mig till innan beställningen var lagd. Dessutom något dyra priser.

Svar från Homeroom Sverige

Hej Jesper, Tack för din recension! Vad kul att du handlar hos oss. Vi ber om ursäkt över att du inte fått någon vidare information kring din leverans och vi ska självklart ta detta vidare. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Sofia C
Skrev om Homeroom Sverige

Snygg inredning till väldigt bra priser!

MARINA H
Skrev om Homeroom Sverige

Snabb leverans på lampa och lampfot. Superbra kvalité på båda. Det enda som gör att det inte blev 5 är att det blev två leveranser med bara någon dags mellanrum. Med tanke på miljö känns det inte riktigt okej. Förutom det är jag hur nöjd som helst.

Åse W
Skrev om Homeroom Sverige

Så nöjd med de 6 stolarna vi köpte. Snabb leverans.

Ann-britt M
Skrev om Homeroom Sverige

Köpte en mjukglassmaskin, snabb service.

Alexander T
Skrev om Homeroom Sverige

Snabb och bra leverans, produkt helt enligt beskrivning 👍🏻

Rasmus P
Skrev om Homeroom Sverige

Förväntade mig bättre kundservice när man ska göra något så enkelt som att avbeställa en vara

Svar från Homeroom Sverige

Hej Rasmus, Tack för din recension! Det är jättetråkigt att höra att du inte är nöjd med din upplevelse hos oss. Vi hjälper dig gärna vidare om så önskas, du är välkommen att kontakta oss via vår Facebook-sida så att vi kan lösa detta på bästa sätt. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Linda O
Skrev om Homeroom Sverige

Så uppenbart att lampan jag beställde var ett exemplar någon skickat tillbaka och var fick den. Lådan var uppenbarligen återanvänd, de hade inte ens brytt sig om att tejpa ihop den ordentligt samt att lampan inte var ordentligt paketerad.

Svar från Homeroom Sverige

Hej Linda, Tack för din recension! Vi ber verkligen om ursäkt över att du fått hem din vara på detta vis och självklart ska vi hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Vänligen kontakta oss på customerservice@homeroom.se eller via vår Facebook-sida så att vi kan lösa detta åt dig. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Lisa M

Längre leveranstid än förväntat, nästan 2 veckor

Svar från Homeroom Sverige

Hej Lisa, Tack för din recension! Om det är så att du har fått en försenad leverans står vi givetvis för fraktkostnaden. Du är varmt välkommen att kontakta oss på customerservice@homeroom.se om du önskar vidare hjälp. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Lena C
Skrev om Homeroom Sverige

sådär,har fått en stol av 4 som är trasig och dom har ej svarat på mail på 1vecka,dåligt enligt mej som gärna vill ha stolarna

Svar från Homeroom Sverige

Hej Lena, Tack för din recension! Verkligen jättetråkigt och vi ska självklart hjälpa dig. Önskar du snabbare kontakt får du jättegärna kontakta oss via vår Facebook-sida eller ringa till oss på 033-22 50 33. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Siv L
Skrev om Homeroom Sverige

Köpte två pallar på rekommendation av en granne. Snabb leverans. Enkla att montera.

Signhild R
Skrev om Homeroom Sverige

Det var snabb leverans det var enkelt att handla. Och en mycket prisvärd produkt (bokhylla stege)

Maryam B
Skrev om Homeroom Sverige

Det var mitt första köp hos homeroom men jag är inte nöjd. Jag fick en trasig marmorskiva och gjorde reklamation. Nu blir det en vecka som jag väntar att de ska svara min Mail om vad jag ska göra .

Svar från Homeroom Sverige

Hej Maryam, Tack för din recension! Vi ber verkligen om ursäkt över att du har fått din vara i detta skicket och vi ska självklart hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Du är varmt välkommen att ta kontakt med oss via vår Facebook-sida så att vi kan lösa detta tillsammans. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Ylva H
Skrev om Homeroom Sverige

Köpte ett soffbord. Leverans enligt avtalad tid. Snyggt bord och enkel montering, mycket nöjd!

Philip S
Skrev om Homeroom Sverige

Snabbt och enkelt, tyvärr inte öppnat ännu paketen så får se imorgon hur de ser ut haha

Olga R
Skrev om Homeroom Sverige

Beställde 3 varor, den första som blev levererat ( en kontorstol) saknade 2 skruvar, då måste man reklamera och beställa dem via leverantören ( vänta i 2 veckor?) eller hitta skruvar själv i nån affär. Tycker att det är alltid irriterande när man beställer nånting och inte kan montera ihop p.g.a slarvigt arbete under plockning

Svar från Homeroom Sverige

Hej Olga, Tack för din recension! Jättetråkigt att höra att det saknades skruv vid leveransen, vi ber verkligen om ursäkt för detta och förstår att det blir krångligt för dig. Om du behöver ytterligare hjälp med skruvarna får du jättegärna kontakta vår kundservice på customerservice@homeroom.se så kikar vi närmre på detta. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Emil B
Skrev om Homeroom Sverige

Långsam hantering, ingen leverans än, väntat över en vecka på paketet och utlovat är 5-7 dagar.

Svar från Homeroom Sverige

Hej Emil, Tack för din recension! Vi ber om ursäkt för att du inte fått din vara ännu. Självklart står vi för fraktkostnaden för detta och du är varmt välkommen att kontakta vår kundservice på customerservice@homeroom.se så ska vi givetvis hjälpa dig med din beställning. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Ozra K
Skrev om Homeroom Sverige

Bordet jag beställde skulle levereras inom 5 arbetsdagar. När bekräftelse kom stod det 4-6 veckor! Bordet behöver jag nu, inte om en månad, mkt dåligt.

Svar från Homeroom Sverige

Hej Ozra, Tack för din recension! Varorna skickas ifrån olika lager och därav varierar den beräknade leveranstiden. Den beräknade leveranstiden som gäller för din vara bör stå i kassan innan du lägger beställningen. Du får jättegärna kontakta customerservice@homeroom.se eller på vår Facebook-sida så att vi kan hjälpa dig vidare. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Elin P
Skrev om Homeroom Sverige

Köpte en jättefin lampa som stämde bra överens med objektbeskrivningen. Stod dock att det skulle vara lång leveranstid, men den kom tidigare än väntat!

Nina R
Skrev om Homeroom Sverige

Brett sortiment,snabb leverans,bättre pris än i butik :)

Mitra M
Skrev om Homeroom Sverige

Jag har inte fått verken leverans eller svar på min fråga varför skickar ni inte min beställning, då min bedömning är dålig,

Svar från Homeroom Sverige

Hej Mitra, Tack för din recension! Jättekul att du handlar hos oss. För att vi ska kunna hjälpa dig vidare i detta behöver vi ditt ordernummer, du får jättegärna kontakta oss via vår Facebook-sida så ska vi givetvis kolla närmre på din beställning. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Susanne N
Skrev om Homeroom Sverige

Förpackningen var bruten. Sakerna låg i vanliga fryspåsar. Inte bra emballage. Kartongen var som sagt öppnad sen innan så den var halvt öppen när jag hämtade ut paketet. Betalt för en ny vara som visade sig vara begagnad/nerplockad

Svar från Homeroom Sverige

Hej Susanne, Tack för din recension! Vi ber verkligen om ursäkt för detta, självklart ska din vara inte levereras på detta vis. Du är varmt välkommen att kontakta customerservice@homeroom.se så att vi kan hjälpa dig vidare på bästa sätt. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Atyia K
Skrev om Homeroom Sverige

Mycket bra leverans och det gick fort. Mycket nöjd med produkten .

Robin B
Skrev om Homeroom Sverige

Beställningen gick smidigt men leveransen är fortfarande inte levererad

Elnaz B
Skrev om Homeroom Sverige

Mycket bra hjälp vid andra samtalet till kundtjänst. Första samtalet fick jag dock ingen hjälp och dessutom fel information. Fick dessutom ingen hjälp OCH fel information via mejl från de som skulle svara på en specifik fråga. Andra samtalet (med annan person) redde dock ut det frågetecken jag hade på proffsigt och trevligt sätt.

Susanne A
Skrev om Homeroom Sverige

Mycket att välja på och verkar seriöst. Men jag har bara gjort ett köp.

Sarah H
Skrev om Homeroom Sverige

Enkelt att beställa, snabb leverans och bra produkter

Camilla L
Skrev om Homeroom Sverige

Jag köpte två byråer som levererades snabbt hem till tomtgränsen. Kommunikationen var kanon från order till leverans. Och byråerna var precis lika fina som på bild när vi monterat färdigt. Helnöjd!

Fredrik E
Skrev om Homeroom Sverige

Riktigt sköna o snygga stolar till bra priser o väldigt smidig o bra leverans. Varan var branpaketered o lätt att montera.

Maria Ö

Bara positivt. Bra återkoppling

Marcus C
Skrev om Homeroom Sverige

Bra och enkel hemsida. Har som passus ej fått min vara ännu. Lite oklar status på varan.

Svar från Homeroom Sverige

Hej Marcus, Tack för din recension! Vad kul att du tycker om vår hemsida! För att få mer information kring vart din vara befinner sig är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Monica L
Skrev om Homeroom Sverige

All kommunikation via nätet. Helt perfekt allting. Köpte ett avlastningsbord.

Eva S
Skrev om Homeroom Sverige

Köpte en fin taklampa. Allt blev bra och lampan var jättefin.

Carl A
Skrev om Homeroom Sverige

Jag hade förväntat mig en leverans av varan innan jag blir tillfrågad hur jag bemötts…..

Svar från Homeroom Sverige

Hej Carl, Tack för din recension! Du får gärna återkomma med en recension när du fått hem din vara. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet

Jenny K
Skrev om Homeroom Sverige

Köpte en fin matta som levererades hem utan problem. Inget strul från start på hemsidan, genomförandet av köp eller leverans.

Tetej I
Skrev om Homeroom Sverige

Det blev bra med bemötande och förväntningar

Laila A
Skrev om Homeroom Sverige

Jag köpte en bricka med handtag till jobbet. Snabb leverans.