homeroom.se

Läs vad 792 kunder tycker om homeroom.se

• 2020-08-08

Owe J skrev om homeroom.se
    Har svarat en gång tidigare men gör det igen.
    Köpte ett överdrag till utemöbler men tyvärr läste jag fel på beskrivningen och fick ett för lite.
    Allt har fungerat perfekt både med beställning och retur. Nu väntar jag bara på fakturan på returavgiften, Läs mer

Jessica S skrev om homeroom.se
    Snabb leverans, jättefin bänk som var lätt att montera. Många bra betalningsalternativ! Läs mer

Robin G skrev om homeroom.se
    Köpte stolar. Dom kom väl paketerade och allt med leverans och köp fungerade smidigt. Väldigt nöjd, kommer bli fler köp! Läs mer

Esi S skrev om homeroom.se
    My daughter loved her bed. We were also happy because it's lovely and just as seen in the pictures.

I will definitely recommend others to buy from you. Läs mer

Anita B skrev om homeroom.se
    Köpte sängöverkast - passade perfekt både i färg och utförande. Dessutom prisvärt. Har letat länge i olika butiker utan att hitta det jag sökte.
    Mycket nöjd med kontakten med förtaget. Läs mer

Stefan S skrev om homeroom.se
    Så mycket krångel med både kundtjänst för homeroom och sedan även elpy som administrerar betalningar/fakturor!
    Homeroom har mycket kvar att lära! Om de nu vill ha återkommande kunder? Vilket jag tvivlar på!
    Ni frågar om mitt uppriktiga svar?
    1. Uselt hanterat avseende kundbemötande
    2. Leveranserna kom i 3 omgångar för mina fyra produkter? Var ligger då min ev tidsvinst i att handla på nätet?
    3. Olika handläggare varje gång man pratat med dem!
    4. Levererar ej komplett vara och räknar iskallt att jag inte skulle påpeka detta(en lampa utan de 3 halogenglödöamporna)
    5. Usel betalningsmottagare (elpy eller resursbank som de heter egentligen)
    6. För mig blev det första och sista gången jag shoppar på homeroom och jag passar mig även för elpy’s service! Läs mer
    2020-08-07 homeroom.se svarar Stefan S
    Hej Stefan!
    Tack för din recension.

Vi beklagar att ditt ärende har utspelat sig som såhär och tar självklart med oss din feedback för att ta vidare åtgärder i utvecklingen på Homeroom.
    Vi har haft kontakt med dig i privatmeddelande och ordnat upp ärendet gällande de lampor som saknades och undrar huruvida vi kan lösa upp detta på ett bättre sätt än så. Du är varmt välkommen att kontakta oss i ett privatmeddelande på Facebook så skall vi se vad vi kan göra för dig.

Vi önskar dig en fortsatt fin dag! / Homeroom team

Ines G skrev om homeroom.se
    14/07 beställde jag och betalade för en matta. 7/08 var fortfarande beställningen Ej bearbetad. Dåligt att inte informera vid köp eller efteråt att fördröjning kan förekomma pga semestertider. Dock klarar ni av att ta emot beställningar och betalningen under semestertider (?!). Jag hoppas att snart er personal snart är tillbaka och kan göra kunderna nöjda. Trevlig semester! Läs mer
    2020-08-07 homeroom.se svarar Ines G
    Hej Ines!
    Tack för din recension.

Vi beklagar att din order verkar ha blivit försenad/ej bearbetad utifrån din recension. Vi skulle väldigt gärna önska att du återkopplar till oss med ditt ordernummer så att vi kan kika på vad som skett. Visst kan det självklart vara som så att på grund utav rådande omständigheter med COVID-19 samt semester att vissa ordrar bli några dagar försenade men detta är inget som vi bort prioriterar utan givetvis har vi personal på plats.
    Vänligen återkoppla till oss.

Jan E skrev om homeroom.se
    Sakerna jag köpt - utmärkt!
    Betalningssystemet Trustly - katastrof
    Sammantaget gör det att jag inte kommer att handla mer hos er med mindre än att ni byter till tex KLARNA Läs mer
    2020-08-07 homeroom.se svarar Jan E
    Hej Jan!
    Tack för din recension.

Vi tackar och tar med oss din feedback. Trustly är en utav de aktuella betalsätt som vi har. Självklart går det att ordna med en vanlig banköverföring om det istället skulle vara önskat.

Du är varmt välkommen åter till oss om det finns något som vi kan hjälpa dig med. / Homeroom team

Anneli P skrev om homeroom.se
    Snabb leverans, bra produkt, proffsig och trevlig kundtjänst om man undrar över något. Läs mer

Carina W skrev om homeroom.se
    Fina saker på hemsidan. Enkelt att handla. Snabba leveranser. Ena varan trasig vid leverans. Löstes snabbt och enkelt med en mailkonversation med snabb återkoppling ger ett betyg på 4/5. 5 kan ingen nå upp till för då finns det inget att ändra eller förbättra. Helnöjd! Kommer absolut att handla där igen. Läs mer

Mats Ö skrev om homeroom.se
    Köpt inredning och tycker att både de jag köpt och hanteringen av min order funkat bra. rekommenderar Homeroom Läs mer

Anders K skrev om homeroom.se
    Vilstolen ni levererade känns fin och utan anmärkning. Läs mer

Poa P skrev om homeroom.se
    Byrån var trasig vid leverans. Bra kontakt med företaget och hoppas på pengarna tillbaka. Varan inte bra med service bra! Läs mer
    2020-08-05 homeroom.se svarar Poa P
    Hej Poa!
    Tack för din recension.

Vi tackar för att du tagit dig tid att recensera både vår kundservice och våran produkt. Vi hoppas på att detta går att lösa på ett bra sätt tillsammans så att vi kan behålla dig som kund. För oss så är du jätteviktig!

• Carina T

2020-08-05

Carina T skrev om homeroom.se
    Min man och jag beställde en matta.
    Betalade för att få varan lev till en annan adress.
    När lev ej skett inom 10 dgr ringde vi.
    Vi blev ombedda att avvakta några dagar. Inget hände. Vi ringde igen och där sa en arg kundtjönstmedarbetare till mig att inte skrika. Min man tog över samtalet och han var väldigt bestämd och oerhört irriterad. Honom sa hon inte till. Efter ytterligare tre samtal och nästan en månad fick vi pengarna åter och besked att varan var slut. Katastrofdåligt. Inte alls ok. När något sånt här händer måste man bli kompenserad på något sätt. Så här gör man bara inte.
    /Carina Läs mer
    2020-08-05 homeroom.se svarar Carina T
    Hej Carina!
    Tack för din recension.

Vi beklagar starkt hur eran beställning och vårt bemötande har varit emot er. Detta är absolut inte okej och vi tar med oss denna feedback för att vidare jobba på att bli bättre. Självklart vill vi ordna upp detta för er och åtminstone kompensera för detta katastrofala ärendet.

Vänligen kontakta oss i ett privatmeddelande så tar vi väldigt gärna detta vidare.

Evelina E skrev om homeroom.se
    - Dyr frakt! Tog de dubbla mot andra sidor, men homeroom erbjöd 30% på dyraste varan, vilket i stort sett bara täckte frakten, annars hade jag beställt från den andra sidan men nu blev ju frakten "fri"

+ snabb leverans, stod 2-3 veckor men fick efter 4 dagar. Läs mer

Styleport A skrev om homeroom.se
    Extremt slö support och leveransinformation
    Köpt ett Cross bord
    Förväntat mig ett försök att leverera lite snabbare och ff a en tydlighet kring när jag kan förvänta mig att få varan. Bland det sämsta jag upplevt. Läs mer
    2020-08-05 homeroom.se svarar Styleport A
    Hej!
    Tack för din recension.

Vi beklagar starkt att du uppfattar vår support på detta vis. I dagsläget har vi enbart möjlighet att se preliminära leveranstider, dessa blir beräknade på varje enskild produkt. Vi levererar ofta direkt ifrån leverantör och därav har vi svårt att se en exakt tid när varan är påväg ut till kund.

Eleshwa T skrev om homeroom.se
    Jättebra kvalitet tack sam Läs mer

Anna W skrev om homeroom.se
    Snabb leverans. Helt och bra förpackat! Mycket större och detaljerat än jag trodde. Läs mer

Louise P skrev om homeroom.se
    Kanon bra och snabb leverans samt bra kvalité på dynorna vi köpte till våran utomhus soffa. Läs mer

Mikael S skrev om homeroom.se
    Jag har inte fått varan jag beställt Läs mer
    2020-08-05 homeroom.se svarar Mikael S
    Hej Mikael!
    Tack för din recension.

Du är varmt välkommen att kontakta oss i ett privatmeddelande så skall vi absolut kika på hur det står till för din order.

Vi önskar dig en fin dag! / Homeroom team

Anna F skrev om homeroom.se
    Smidigt att beställa, snabb leverans och bordet stämde överens med förväntningarna! Nöjd!! Läs mer

Elisabeth Ö skrev om homeroom.se
    Än så länge har de lyckats ta betalt och skicka två mail om att lämna betyg. Leveransen är några veckor bort och jag fasar över hur min inkorg kommer se ut innan varan kommit hit.
    I nuläget är det en etta. Fråga igen efter att varan har kommit så kan det nog bli högre. Om ni inte envisas med fler mail fram till dess. Läs mer
    2020-08-04 homeroom.se svarar Elisabeth Ö
    Hej Elisabeth!
    Tack för din recension.

Vi tackar för din feedback och försöker att följa upp denna.
    Hoppas på att du blir nöjd med din beställning.

Jonna Ö skrev om homeroom.se
    Köpte ett soffbord som det blev problem med. Strul med leveransen. Fick först att det var på väg och därefter ett meddelande att den tyvärr var slut på lager och inte kunde levereras.
    Fick ringa Er och ordna upp det. Och lägga en ny beställning. Tydligen fanns den på lager iallafall.
    Annars väldigt trevlig personal och de hjälpte mig med att fixa problemet. Läs mer
    2020-08-04 homeroom.se svarar Jonna Ö
    Hej Jonna!
    Tack för din recension.

Det glädjer oss att du delar med dig utav din totala upplevelse hos oss och att ditt problem med beställning till slut blev ordnat. Vi hoppas på att du känner dig nöjd över ditt soffbord.

Varmt välkommen åter till oss! / Homeroom team

Bengt H skrev om homeroom.se
    Köpte en Baden-Baden dyna. Tyckte det var en ett korrekt bemötande och snabb leverans. Läs mer

Oskar G skrev om homeroom.se
    Var lite ängslig efter att ha läst majoriteten av tidigare lämnade omdömen. Fick meddelande (mail) att varorna skickats men efter tre dagar inte någon spårningslänk. Något som ökade oron.
    Fick dock allt enligt plan, fint paketerat bara någon dag efter förmodad lev enligt angivna tider.

Beställde varor redan i lager med 3-4 dagars lev. tid.

Kommer inte dra mig från att beställa från homeroom efter detta. Läs mer
    2020-08-03 homeroom.se svarar Oskar G
    Hej Oskar!
    Vi uppskattar din recension väldigt mycket.

Tack för din feedback och hoppas på att du känner dig nöjd över din beställning.

Vi önskar dig en fortsatt strålande måndag! / Homeroom team

Kristina G skrev om homeroom.se
    Set köksbord o stolar beställdes via nätet. Helt ok. Leverensbekräftelse fr bring vilken dag och tid paketet skulle komma tiden var 9-15. Då vi vistas i sommarstugan åkte jag in leverensdagen tidigt på morgonen för att vara på plats. Kl 10:40 kom ett meddelande att dag för leverans har ändrats till nästkommande dag. Dubbel åkning in till hemmet och en bortkastad dag, inte helt ok Läs mer
    2020-08-03 homeroom.se svarar Kristina G
    Hej Kristina!
    Tack för din recension.

Vi vill tacka för att du delar med dig utav din upplevelse hos oss och beklagar starkt att Bring inte haft tid för att leverera din order på den angivna tiden som de faktiskt har avtalat med dig. Finns det någon som vi vidare skulle kunna göra för att åtgärda denna dubbel åkning så är du varmt välkommen att höra av dig till oss i ett privatmeddelande.

Tommy O skrev om homeroom.se
    Allt fungerade bra. Kom i tid och varorna var helt enligt förväntningar. Läs mer

Joakim M skrev om homeroom.se
    Kreditupplysning för 200:- vilka idioter. Läs mer
    2020-08-03 homeroom.se svarar Joakim M
    Hej Joakim!
    Tack för din recension.

Våra kreditupplysningar som vi tar är väldigt små och dessa syns därmed inte utåt till andra kreditgivare. Vi tar dessa uppgifter för att vidare se så att kund har möjlighet till att i framtiden handla på kredit hos oss.

Vi önskar dig en fin måndag! / Homeroom team
  • 2020-08-02

Gun F skrev om homeroom.se
    Jag vill ha fakturan direkt i anslutning till mitt köp, dvs så snart jag fått varan.
    Risk finns att den glöms bort och att jag får påminnelseavgifter etc.
    Andra näthandlare skickar faktura utan dröjsmål. Läs mer
    2020-08-03 homeroom.se svarar Gun F
    Hej Gun!
    Tack för din recension.

Vi tackar så mycket för din feedback! Detta är däremot ett ämne där vi alla tycker olika - vissa föredrar att betala på direkten medans andra föredrar att få hem sin vara och vidare ha en god tid på sig innan betalning. Vi jobbar på att få till det så bra som möjligt för båda parter.

• 2020-08-02

Birgitta H skrev om homeroom.se
    Tyvärr så fick jag en annan kunds beställning så det var helt fel varor som levererades. Läs mer
    2020-08-03 homeroom.se svarar Birgitta H
    Hej Birgitta!
    Tack för din recension.

Vi beklagar verkligen att vi har blandat ihop din order och att du på så sätt har mottagit annan kunds beställning. Har det ordnat upp sig ännu så att du fått fram dina egna beställning? Du är varmt välkommen att kontakta oss i annat fall så hjälper vi dig vidare.

• 2020-08-01

Grit W skrev om homeroom.se
    Jag köpte en soffa-överdrag.
    Snabb leverans och bra kvalitet. Läs mer
  • 2020-08-01

Anneli J skrev om homeroom.se
    Snabb service och fint det jag köpte Läs mer
  • 2020-07-31

Mikael M skrev om homeroom.se
    Väntar på att min order skall lämnas över till distributör som har tagit tid. Ordern i sig var inget svår att beställa från homeroom. Läs mer
  • 2020-07-31

Nils A skrev om homeroom.se
    Snabb leverans och bra produkt,,,, Läs mer

Ewa J skrev om homeroom.se
    Enkel beställning, snabb bekräftelse, bra leverans och tydliga instruktioner om betalning. Läs mer

Birgitta E skrev om homeroom.se
    Jag köpte utedynor. Jag blev mycket nöjd och allt fungerade bra. Läs mer

Rolf T skrev om homeroom.se
    😇😇😇😀😀😀😀😃😄😁😆😅🤣😂🙃😉😊😇🥰😍🤩😘☺😚😙😋😛😜🤪😐🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑 Läs mer

Helena C skrev om homeroom.se
    Köpte ett skåp. Ringde för att förvissa mig om att få leverans till dörren. Det visade sig inte stämma. Fick tjata på chauffören om hjälp i etapper. Över gården, in i hissen, ner en halvtrappa, sedan till min ytterdörr. Det hela blev mycket otrevligt. Visst man ska tänka på chaufförena men jag tycker också firman ska säga som det är och inte utsätta sina kunder på det här sättet. Är nyopererad och kan inte bära. Kommer aldrig köpa något från Homeroom igen.. Läs mer
    2020-07-31 homeroom.se svarar Helena C
    Hej Helena!
    Tack för din recension.

Vi beklagar att det har brustit i kommunikationen någonstans så att vår kundservice inte gett dig korrekt information. Självklart går det att boka leverans till dörren men detta är ett tillägg som man får göra. Vi förstår att detta inte blev en bra upplevelse, men är glada över att det ordnade upp sig för dig ändå.

• 2020-07-29

Najiba H skrev om homeroom.se
    Det gick bra.Leverens tid var snabb.Men spikar till väggfäste är inte tillräckligt hårda. Läs mer
  • 2020-07-29

Marzena L skrev om homeroom.se
    Oklara leverans besked. Fick till slut ringa leverantören själv som hade semester!!
    Otydliga uppgifter på sajten om färger och lager status. Vid leveransen får vi inte alls de färger som står i beställningen - som tur är de färger på dynor som såg ut att vara slut som vi egentligen ville ha från början. Så det var rena missen som blev ok.
    Men EXTERMT OPROFFSIG HANTERING Läs mer
    2020-07-29 homeroom.se svarar Marzena L
    Hej!
    Tack för din recension.

Vi beklagar starkt din köpupplevelse hos oss. De varor som finns ute på vår sajt skall vara de varor som finns i lager och därmed går att beställa. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss i ett privatmeddelande ifall det skulle vara som så att detta inte stämmer så att vi kan ordna till detta på vår sajt.

• Lars B

2020-07-29

Lars B skrev om homeroom.se
    Köpte ett soffbord som ankom i skadat skick. Mailade omgående. Fick svar efter 8(!) dagar. Blev utlovad full kompensation för bordet. Jag har efter det INTE sett till några pengar. Jag har i sex veckor skrivit och efterlyst den utlovade återbetalningen utan att vare sig få svar på mailen eller några pengar. Återstår tyvärr bara Allmänna reklamationsnämnden. Sämre än uselt. Borde svartlistas.
    Lars Bylund Läs mer
    2020-07-29 homeroom.se svarar Lars B
    Hej Lars!
    Tack för din recension.

Vi beklagar starkt hur ditt ärende har blivit hanterat, detta är givetvis inte okej! Skulle du vänligen kunna tänka dig att kontakta oss i ett privat meddelande på Facebook så skall vi absolut se till så att allting blir uppordnat.

Vi ser fram emot att höra ifrån dig! / Homeroom team
  • 2020-07-28

Elin M skrev om homeroom.se
    beställde ett bord men fick två barstolar. Läs mer
    2020-07-29 homeroom.se svarar Elin M
    Hej Elin!
    Tack för din recension.
    Vi beklagar verkligen att du inte fick hem korrekt beställning. Har du fått hjälp i ditt ärende? Annars är du varmt välkommen att kontakta oss i ett privatmeddelande på Facebook så skall vi självklart ordna upp så att du mottager det bord som du beställt.
  • 2020-07-28

Gith E skrev om homeroom.se
    Perfekt vara och snabb leverans Läs mer

Anita H skrev om homeroom.se
    Jag köpte ett bord och är jättenöjd Läs mer

Anna N skrev om homeroom.se
    Beställde varan och fick efter 10 dagar ett mail om att varan är slut i lager. Helt fantastiskt dåligt, hur kan man sälja saker utan att boka dem mot lagret? Kommunikationen också under all kritik. Känns som ett scam-bolag. Läs mer
    2020-07-28 homeroom.se svarar Anna N
    Hej Anna!
    Tack för din recension.

Vi beklagar starkt att varan du försökt köpa hos oss haft felaktig lager status och därmed varit slutsåld. Om det finns något som vi skulle kunna göra för dig så är du välkommen att kontakta oss i ett privatmeddelande.

Monica T skrev om homeroom.se
    Köpte en kruks
    Snabb leverans och våran stämde mycket väl som beskrivningen så. Läs mer

Ulf B skrev om homeroom.se
    Jag köpte braskamin Cambridge. Den motsvarade mina förväntningar och var lätt att montera. Det tog mig emellertid dryga två timmar men var värt besväret. Beställning och leverans gick utan problem. Läs mer

Lena A skrev om homeroom.se
    Ursnygg vas , servetter och snabb leverans Läs mer

Claes Inge A skrev om homeroom.se
    Randig burk med lock.

Är väldigt nöjd med all. Läs mer

Iren S skrev om homeroom.se
    Dålig med leveranstid. Håller inte lovat leveransen. Läs mer
    2020-07-27 homeroom.se svarar Iren S
    Hej Iren!
    Tack för din recension.

Vi beklagar att leveranstiden för din order har överstridit den korrekta leveranstiden vi har på våra produktsidor. Finns det något som vi skulle kunna göra för dig så är du varmt välkommen att höra av dig till oss i ett privat meddelande.