homeroom.se

Läs vad 296 kunder tycker om homeroom.se

Tommy R skrev om homeroom.se
    Jag köpte climbers dekoration

Via nätet bra

Allt var till belåtenhet Läs mer

Morgan A skrev om homeroom.se
    Bra info och bilder på produkten. Leverans på bara 2 dagar ! Läs mer

Jessica M skrev om homeroom.se
    Beställde ett skrivbord. När det kom så saknades det delar och var fel delar packade. Reklameras det via deras hemsida direkt, men har fortfarande 5 dagar inte fått någon återkoppling alls, står att dom ska återkoppla inom 24 timmar. Riktigt dåligt! Läs mer
    2020-04-01 homeroom.se svarar Jessica M
    Hej Jessica! Tack för ditt meddelande och beklagar så mycket att du inte har fått den hjälp du behöver. Har du möjlighet att kontakta oss med ordernummer via DM på Facebook eller Instagram? Så ska vi självklart hjälpa dig vidare! /Homeroom team
  • 2020-03-31

Claes G skrev om homeroom.se
    köpte en grill allt fungera bra Läs mer
  • 2020-03-31

Ulf W skrev om homeroom.se
    Jag köpte utemöbler. Det fungerade utmärkt! Läs mer
  • Ulis D

2020-03-30

Ulis D skrev om homeroom.se
    Bra prissättning, möjlighet att välja frakt som passar .bra utbud!
    Tack homeroom!
    Jag är nöjd och kommer att handla igen hos er Läs mer
  • 2020-03-30

Marianne W skrev om homeroom.se
    Allt var till belåtenhet, kommer säkerligen att återkomma
    Vänligen
    Nöjd kund Läs mer
  • 2020-03-28

Inga-lill L skrev om homeroom.se
    Köpt ett köksbord. Mycket nöjd med min vara. Läs mer
  • 2020-03-28

Christina L skrev om homeroom.se
    Snabb leverans på de gardiner jag köpte Läs mer
  • 2020-03-27

Lucas L skrev om homeroom.se
    Oklart hur fakturan skulle betalas, även efter att jag gått in på mina sidor. Varan motsvarade mina förväntningar och de bilder som fanns på hemsidan. 👍 Läs mer
  • 2020-03-27

Catarina V skrev om homeroom.se
    Har köpt fårskinn som är jättefint, snabb lev.
    Tack Läs mer
  • 2020-03-26

Linda A skrev om homeroom.se
    Bra pris och leveranstid som utlovades Läs mer
  • 2020-03-26

Fredrik S skrev om homeroom.se
    Skickar reklam-SMS utan jag bett om det. Läs mer
    2020-03-26 homeroom.se svarar Fredrik S
    Hej Fredrik! Om du inte önskar flera sms så kan du avregistrera dig från detta i smset du fick, eller kontakta kundservice så kan de hjälpa dig vidare. /Homeroom team
  • 2020-03-25

Solveig B skrev om homeroom.se
    Gardiner som motsvarade förväntningar. Snabb leverans Läs mer
  • 2020-03-25

Svante N skrev om homeroom.se
    snabbt och bra, fina produkter... Läs mer

Hotan P skrev om homeroom.se
    Lampan kom på ett par dagar, väldigt nöjd Läs mer

Jennifer W skrev om homeroom.se
    Beställde ett bord med hemleverans (vilket förövrigt var enda alternativet), frakten blev 199kr och bordet skulle levereras inom 6 - 8 vardagar. Idag har det gått 7 vardagar och ännu var paketet inte upphämtat från lagret ens. Jag ringde företaget idag för att visa mitt missnöje och ansåg själv att jag inte skulle behöva betala för frakten, men joodå det skulle jag visst. Företaget skyller på PostNord och Corona... Ett argument jag själv inte köper. Är det PostNords fel så borde väl ändå Homeroom ansvara för den kontakten? Att jag som kund inte kan få varan levererad inom den tid som jag betalat för tycker jag är oseriöst. Det har gått 11 dagar sedan min beställning genomfördes. Beställde paket från H&M i söndags kväll och fick det levererat idag (tis) lunch. Det är att värna om sina kunder. Kommer sannolikt inte beställa från Homeroom igen. Läs mer
    2020-03-25 homeroom.se svarar Jennifer W
    Hej Jennifer! Tack för dit meddelande och beklagar så mycket att du inte har fått den hjälp du behöver. Har du möjlighet att kontakta oss med ordernummer via DM på Facebook eller Instagram? Så ska vi självklart hjälpa dig vidare! /Homeroom team

Inger L skrev om homeroom.se
    Köpte ett vackert postgult skoskåp. Enkelt att beställa, med kort leveranstid. Kom i ett platt paket för egen montering. Tydlig beskrivning. För att veta om jag skulle boka bärhjälp hade viktangivelse varit bra. Skåpet lyser upp hallen och jag är mycket nöjd. Läs mer

Ragnhild H skrev om homeroom.se
    Motsvarade mina förväntningar. Bra lev med bud Läs mer

Inesa T skrev om homeroom.se
    Tack, för allt...jag är nöjd för min beställning, leverans....jag hittar företag på dator när jag lättade efter en byrå. Läs mer

Emma L skrev om homeroom.se
    Jag fick fel stolar vilket inte var kul, men kundservice var hjälpsamma och tillmötesgående så hoppas att de rätta snart dyker upp...;). Läs mer

Malin L skrev om homeroom.se
    Snabbare leverans än det stod. Billigare än liknande varor på andra ställen. Läs mer
  • 2020-03-23

Dag H skrev om homeroom.se
    Beställde 2 lampor per tel. 1 lampa skickades till fel adress den 2:a skickades inte alls. Nytt samtal m beställning av lampor o påtalat felleverans av 1 lampa. Nu kommit 1 lampa. Inte kommit pappers faktura , vilket utlovades. Inte så bra Läs mer
    2020-03-24 homeroom.se svarar Dag H
    Hej! Tråkigt att höra att du har haft problem med din beställning och din faktura! Har du möjlighet att skicka ett privat meddelande på vår Facebook-sida med ordernummer så ska vi hjälpa dig vidare! /Homeroom team

Pia A skrev om homeroom.se
    Köpte matta till balkongen och en taklampa. Var mycket nöjd.
    Färgen på matta motsvarade bilden och lampan var mycket snygg, Läs mer

Ann W skrev om homeroom.se
    Beställt lampor online snabb leverans
    Lamporna motsvarar förväntningarna
    Enkelt å snabbt Läs mer

Annica S skrev om homeroom.se
    Snabb å enkel leverans av våra nya köksstolar!! Läs mer

Zinna O skrev om homeroom.se
    Är ofta på hemsidan och får mycket inspiration gällande inredning. Handlat några små saker, mer än nöjd.
    Rekommenderas gärna😆 Läs mer

Olof Jesper O skrev om homeroom.se
    Köpte en elektrisk fonduegryta som jag ej hunnit testa. Men det var superenkelt att hitta det jag skulle ha och genomföra köpet. Läs mer

Jennie S skrev om homeroom.se
    Köpte ett sideboard. Blev bra bemött, kunde välja leveranssätt, produkten kom på utsatt tid med förvarning 30 min innan vilket jag tyckte var väldigt bra. Produkten levde upp till mina förväntningar. Läs mer

Isabelle A skrev om homeroom.se
    Jag köpte 2 bruna stolar. Det gick väldigt snabbt att få leveransen och jag fick välja tiden som passade mig för hemleveransen.
    Effektivt tjänst och bra kvalitet på stolarna. Läs mer

Marina A skrev om homeroom.se
    Jag köpte 2 barstolar som var som förväntat. Lätta att montera och snabb leverans. Läs mer

Thomas V skrev om homeroom.se
    Stort parasoll. Skyddet fanns inte kvar i höstas.
    Köpte det nu istället - i början på säsongen,
    Snabbt och smidigt Läs mer

Roger N skrev om homeroom.se
    Inredningsdekoration som motsvarade förväntningarna. Läs mer

Johan Fredrik S skrev om homeroom.se
    Vore roligt om man fick leverans innan pension!!!! Läs mer

Ingrid I skrev om homeroom.se
    Beställde en lampa. Tyvärr var skärmen ej ok - bulor och raspig. Försökte genom Mail få kontakt 2ggr, men ingen kontakt!
    Ringde till slut till Ellos. Sänd hela lampan retur var svaret. Så är gjort, men jag vill gärna ha lampan, då designen var snygg.
    Vet inte hur jag ska gå vidare. Läs mer
    2020-03-20 homeroom.se svarar Ingrid I
    Hej Ingrid! Du kan beställa lampan igen om du så önskar. Du kommer bli krediterad för den trasiga lampan. /Theo, Homeroom team

Sahar S skrev om homeroom.se
    Snabb frakt Jag har köpt stolar det är ovan beskrivning Tack så mycket för den goda behandlingen Läs mer
  • 2020-03-17

Åsa A skrev om homeroom.se
    3 av 6 stolar var trasiga och eller i dåligt skick. Så som spruckna, avskavd färg och bucklor!! Läs mer
    2020-03-18 homeroom.se svarar Åsa A
    Hej Åsa!
    Tack för din recension. Ber om ursäkt att stolarna var trasiga! Vi vill väldigt gärna kika närmre på detta, och se till att lösa ditt ärende. Skicka in ett privat meddelande till vår Facebook-sida innehållande ditt order-eller-kundnummer, så ska vi se till att fixa detta!

Jessica H skrev om homeroom.se
    Köpte golvlampa och gardin denna gången. Snabb och enkel leverans. Köpt på homeroom förut och kommer fortsätta med detta då jag är mkt nöjd. Läs mer

Peter S skrev om homeroom.se
    Passform var sådär. Annars ok Läs mer

Anniqa K skrev om homeroom.se
    Snygga möbler snabb leverans rekommenderas med värme Läs mer

Christina W skrev om homeroom.se
    Köpte 5/3 två stolar rita som jag fortfarande inte sett röken av.
    Dessutom svårt att hitta info om mitt köp då jag inte fått något bekräftelsemail,
    hälsar
    Christina Läs mer
    2020-03-17 homeroom.se svarar Christina W
    Hej Christina!
    Tack för ditt omdöme. Ber om ursäkt att du inte fått dina stolar. Vi skulle gärna ta en närmre titt på detta, och se var stolarna tagit vägen någonstans. Därav undrar vi om du har möjlighet att skicka ett privat meddelande till vår Facebook-sida innehållande ditt order-eller-kundnummer. Gör detta så ska vi undersöka vad som har hänt.

Susanne E skrev om homeroom.se
    Köpte köksstolar, mycket nöjd med produkt och leverans. Läs mer

Anita R skrev om homeroom.se
    Jag köpte en golvlampa till rabatterat pris och fick samtidigt uppgiften att fen skulle skickas som hemleverans vilket jag tyckte var smidigt Läs mer

Birgitta C skrev om homeroom.se
    Lätt att beställa och leverans kom inom några dagar. Läs mer

Terese L skrev om homeroom.se
    Köpte två lampor, en var lite glapp. Fick fakturan först två månader senare med pålagda förseningsavgifter. Läs mer
    2020-03-16 homeroom.se svarar Terese L
    Hej Terese!
    Tack för ditt omdöme. Får börja med att be om ursäkt för att du fått hem en defekt vara, samt inte fått din faktura. Givetvis vill vi se till att fixa detta, och undrar därför om du har möjlighet att skicka in ett privat meddelande till vår Facebook-sida innehållande ditt order-eller-kundnummer, så skall vi hjälpa dig vidare.

• 2020-03-14

Rose-marie K skrev om homeroom.se
    Snabb leverans, dock var en vara felaktig. Smidig retur. Ska nu beställa rätt storlek Läs mer
  • 2020-03-14

Ellinor S skrev om homeroom.se
    Beställde en matgrupp (två stolar och ett bord). En av stolarna levererades med ett trasigt ben, vilket jag reklamerade. Det har nu gått över en vecka utan att jag fått någon återkoppling (trots att det står på Homerooms hemsida att de svarar inom 24 timmar). Trots två mail och ett telefonsamtal verkar inget nytt ben vara på väg, och jag är faktiskt lite besviken. Läs mer
    2020-03-16 homeroom.se svarar Ellinor S
    Hej Ellinor!
    Tack för din recension. Vi vill be om ursäkt över att du fick hem en skadad vara, samt att du inte fått någon återkoppling. Givetvis vill vi hjälpa dig att komplettera med ett nytt ben, och du är varmt välkommen att skicka in ett privat meddelande till vår Facebook-sida innehållande ditt order-eller-kundnummer. Gör detta så ska vi hjälpa dig vidare!

• 2020-03-13

Maria L skrev om homeroom.se
    Lätt att beställa, snabb leverans. Tyvärr hade lampskärmen en defekt, kändes lite som andrasortering. Läs mer
    2020-03-16 homeroom.se svarar Maria L
    Hej Maria!
    Tack för ditt omdöme. Ber om ursäkt att du fått hem en lampa med defekter. Om du vill kika på eventuell kompensation, alternativt behöver hjälp med en retur, så kan du kontakta oss via vår Facebook-sida. Ha en fin dag!

• 2020-03-13

Hanna L skrev om homeroom.se
    Nöjd med både leveranstiderna och varorna. Läs mer
  • 2020-03-12

Camilla P skrev om homeroom.se
    Fungerade smärtfritt, bra leverans Läs mer