homeroom.se

Läs vad 1244 kunder tycker om homeroom.se

Lena M skrev om homeroom.se
    Hej!
    En perfekt ljusstake, perfekt och vänligt lev.
    Lena Läs mer

Darko D skrev om homeroom.se
    Allting gick bra och smidigt :-)))) Läs mer

Bodil L skrev om homeroom.se
    Jag köpte en väggdekoration som blev perfekt, motsvarade allt jag hade tänkt om den Läs mer
  • Isabelle S

2020-11-23

Isabelle S skrev om homeroom.se
    Åtta dagar efter beställning har jag fortfarande inte fått någon information om min beställning. Jag kontaktade kundtjänst för två dagar sedan utan att få svar. Läs mer
    2020-11-24 homeroom.se svarar Isabelle S
    Hej Isabelle!
    Tyvärr har vi för ögonblicket längre svarstid än normalt, men alla mail blir besvarade.
    Om du fortfarande inte har fått svar från vår kundservice är du välkommen att kontakta oss privat på Facebook så ska vi självklart hjälpa dig vidare.

Mattias F skrev om homeroom.se
    Fick fel stolar, skickade tillbaka och har inte fått pengar tillbaka än Läs mer
    2020-11-24 homeroom.se svarar Mattias F
    Hej Mattias!
    Tack för din recension.
    Så fort din retur är hanterad hos oss får du en mail om detta och en återbetalning på börjas. Om du har fått mailet men inte kan se återbetalningen är du välkommen att kontakta oss så ska vi självklart hjälpa dig vidare med detta!

Anna B skrev om homeroom.se
    Tycker att den vita färgen på det jag beställde absolut inte var vit vilket jag såg efter jag tagit upp dem, lagt på strykbrädan och kastat bort alla förpackningar. Får nu överleva en gråvit gardin istället. Läs mer

Elvy-Marie L skrev om homeroom.se
    Köpt fårfällar. Snabb leverans, har inte haft någon personlig kontakt utan beställt via nätet. Min upplevelse är till 100% positiv😀 Läs mer

Sarah I skrev om homeroom.se
    Snabb och smidig leverans av ljuskällor. Läs mer

Nameer A skrev om homeroom.se
    Köpt kontorsstol. Relativt billigare än i butik eller andra sajter. Levererad i tid. Läs mer

Kevin A skrev om homeroom.se
    Snabb leverans, enkel hemsida att förstå Läs mer

Sabina S skrev om homeroom.se
    Köpte ett soffbord och allt gick väldigt smidigt. Beställde via nätet och fick det hemskickat i tid. Läs mer

Linda W skrev om homeroom.se
    Snabb leverans av adventsstjärnor bägge gångerna jag beställde. Returen fungerade lätt och fick tillbaka pengarna fort. Läs mer

Danijela V skrev om homeroom.se
    Köpte skrivbord. Hyfsad snabb leverans. Minus: Fraktavgift Läs mer

Daniel K skrev om homeroom.se
    Fick en trasig lampa levererad och kontaktade kundtjänst. Tog flera dagar mellan deras svar och två veckor senare har jag ännu inte fått någon ny lampa. Läs mer
    2020-11-23 homeroom.se svarar Daniel K
    Hej Daniel!
    Tack för din recension!
    Och vi ber så mycket om ursäkt att du har fått hem en trasig vara. Vi hoppas att du har din nya vara inom kort.

Åsa K skrev om homeroom.se
    Köpte vit papperstjärna och fönsterdek
    Inget att klaga på Läs mer

Trifah M skrev om homeroom.se
    Snabb leverans och snygg möbel! Stort utbud vilket är uppskattat Läs mer

Boel T skrev om homeroom.se
    Vid beställning med hemleverans ändrar Homeroom adress till felaktig adress. Jag kontaktar Postnord och meddelar att jag inte bor på den adressen. De svarar att de inte kan ändra adress. Då kontaktar jag Homeroom som inte svarar. Jag har skrivit att de får ta produkten i retur åkt fixa så att den levereras. Dessutom anser finansbolag att jag ska betala returen. Det kommer jag inte göra för en felaktig adress när hemleverans ingick i fakturan. Läs mer
    2020-11-23 homeroom.se svarar Boel T
    Hej Boel!
    Tack för din recension!
    Vi beklagar så mycket att det blev fel i din hemleverans! Vi kan tyvärr inte ändra leveransadress om varan är betald med faktura, beklagar så mycket! Då måste paketet gå till din folkbokförda adress. Den informationen hittar du också på vår hemsida. Däremot så ska du självklart inte behöva betala returfrakten! Kontakta vår kundservice så hjälper dom dig vidare med detta.

Harriet N skrev om homeroom.se
    Bra produkinformation.tydliga bilder på varorna. Prisvärda fina varor. Snabba leveranser. Är helt enkelt så himla nöjd 👌😘‼ Läs mer

Ulf R skrev om homeroom.se
    Levde upp till förväntningarna, produkten var av bra kvalite med snabb leverans. Läs mer

Caroline N skrev om homeroom.se
    Bra priser och snabb leverans. Läs mer

Carina S skrev om homeroom.se
    Lätt och smidigt att beställa på nätet. Och snabb leverans Läs mer

Mattias E skrev om homeroom.se
    Beställde en byrå och fick bekräftat. Bra!
    Dagen efter meddelar dem att den visst inte finns på lager. Dåligt!

De verkar alltså inte ha 100 koll på deras lager men de meddelade iaf dagen efter. 3/5.

Fick beställa på en annan butik istället. Läs mer

Åsa M skrev om homeroom.se
    Mycket nöjd med överkasten och pläden jag köpte. Kvalitet över förväntan dessutom mycket snabb leverans! Läs mer

Oscar T skrev om homeroom.se
    Beställde ett köksset och ett soffbord. Båda skulle bli levererade på 7 dagar. Jag mailar in dag 5 och frågar status på soffbordet för det hade jag inte fått någon leveransavisering på. 2 dagar senare dag 7 så får jag ett automatiskt utgående mail som säger att soffbordet inte finns i lager och har tagits bort från ordern. Otroligt oseriöst företag som jag inte kommer att lägga pengar på framöver. Läs mer
    2020-11-19 homeroom.se svarar Oscar T
    Hej Oscar!
    Tack för din recension.
    Och beklagar så mycket att din vara var slutsåld i lager!
    Lagersaldot på hemsidan ska självklart stämma med det som finns på lager, beklagar igen att det inte gjorde det på din order.

Lena N skrev om homeroom.se
    Jättefina lampskärmar, snabb leverans! Läs mer

Sofie C skrev om homeroom.se
    Senaste köp ljusstake Eldflugan grande, snabb leverans, smidigt. Riktigt nöjd med mitt köp Läs mer

Ann-Sofi B skrev om homeroom.se
    Köpte en vägghylla. Tycker att det gick väldigt fort att få hem den.
    Helhet väldigt bra. Läs mer
  • Karin H

2020-11-18

Karin H skrev om homeroom.se
    Jag köpte ett litet skåp/byrå. När jag öppnade paketet blev jag så bekymrad såå många delar som skulle monteras ihop. Det gick över förväntan mycket bra beskrivning.
    Skåpet levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Nöjd 🤗 Läs mer

Christine S skrev om homeroom.se
    Jag köpte två möbler ut Staycation-serien. Båda var minst lika snygga som på bilderna på hemsidan och levererades enda fram till min dörr. Läs mer

Lars N skrev om homeroom.se
    Markbelysning.
    Mycket bra bemött.
    Mycket nöjd.
    Kommer att fortsätta handla! Läs mer

Agneta F skrev om homeroom.se
    Köpte en läslampa som motsvarade förväntningarna. Är nöjd med den snabba handläggningstiden och leveransen. Läs mer

Åsa L skrev om homeroom.se
    Snabbt och ankomst som förväntat. Gillade stolarna Läs mer

Lennart K skrev om homeroom.se
    Köpte en adventsljusstake. Snabb leverans. Läs mer

Lars E skrev om homeroom.se
    Köpte en låtsas-eld i plast som tyvärr var trasig... Har returnerat vilket var jättelätt med en tydlig retursedel. Hoppas på ny leverans av en likadan men hel låtsas-eld... Läs mer

Therese T skrev om homeroom.se
    Jag beställde en lampa, 4 dagar senare fick jag mail om att varan ej fanns i lager och min order blev annulerad. Läs mer
    2020-11-17 homeroom.se svarar Therese T
    Hej Therese!
    Tack för din recension.
    Tråkigt att höra att din vara var slutsåld på lager. Lagersaldot ska överensstämma med det som står på hemsidan, men tyvärr kan det bli en miss, vi beklagar detta!

Lisbeth T skrev om homeroom.se
    Jag köpte ett vitrinskåp. Leveranstiden var snabb men tyvärr var vi tvungna att göra en reklamation. Det var jättesvårt att hitta rätt på hemsidan hur man skulle göra. Jag fyllde i formuläret tre gånger utan att jag fick igenom mejlet. Därefter så ringde jag till kundtjänst och fick sitta minst 30 minuter i kö. Där blev jag trevligt bemött och fick hjälp hur jag kunde skicka in reklamationen via mejl. Men jag väntar fortfarande på hur ni tänker göra med min reklamation. Så min resa tillsammans med er är inte slut så vi får se vad jag tycker om er när allt har ordnat upp sig. Läs mer

Mats L skrev om homeroom.se
    Skulle blivit 5:a men betallösningen drar ner betyget. Har försökt betala men nu efter en kvart ger jag upp för i kväll.. Läs mer

Beatrice A skrev om homeroom.se
    Lammskinn, de var jättefina. Dock var ett mycket mindre än det andra som var stort. Superfina båda två. Det större var precis som bilden. Bra pris och leveransen kom som beräknat. Jag är jättenöjd😀 Läs mer

Annikka S skrev om homeroom.se
    Varan motsvarade beskrivningen, snabb leverans och väl paketerad Läs mer

Elisabeth F skrev om homeroom.se
    Bra kvalitet och snabb leverans. Läs mer

Rasmus S skrev om homeroom.se
    Snabb leverans, allt i sin ordning. Supernöjd! Läs mer

Frank Å skrev om homeroom.se
    Alldeles för långa svarstider för att vara en seriös näthandlare, man hinner tröttna som kund och söker sig vidare.

Trevligt bemötande när väl svaren kom men det hjälper bara upp betyget lite, det tog mig över två veckor att få svar och en affär på plats, alldeles för lång tid. Läs mer
    2020-11-17 homeroom.se svarar Frank Å
    Hej Frank!
    Tack för din recension och beklagar så mycket att svarstiden nu är onormalt lång! Vi jobbar hårt för att svara av alla mail men pga av rådande omständigheter så är det längre kö än normalt.

Ellen R skrev om homeroom.se
    Lampa och bord. Väldigt nöjd med beskrivning och utbud, nöjd med lampan och som levererats (den andra varan har längre leveranstid). Hade önskat att det fanns möjlighet att spara favoriter eller gillade objekt på sidan (så att man kan hitta tillbaka till objekt man gillar) Läs mer

Zaza M skrev om homeroom.se
    Vid köp av 6 st stolar så delades leveransen upp på två tillfällen. Detta var inte bra! För mycket passande. Första lev gick ok. Andra (två kolli) var extremt strulig med post nord. Timtal i telefon, otaliga motstridiga Leverans besked, långa tider att passa hemma som inte fungerade. Skicka inte med post nord! Och framför allt; dela INTE upp leveranser. Oekonomiskt och dåligt för miljön. Läs mer

Rebecka N skrev om homeroom.se
    Hylla från Ellos, snabb leverans. Läs mer

Maria A skrev om homeroom.se
    Köpte en hylla via er hemsida, snabbt smidigt och den levererades efter bara några dagar.
    Mycket nöjd. Blir säkert flera köp i framtiden. Läs mer

Enisa M skrev om homeroom.se
    En jättesnygg förvaringsbänk som passar perfekt i min hall. Snabb leverans. Läs mer

Marita S skrev om homeroom.se
    Sänglampor, fungerat bra leverans som utlovat. Läs mer

Kerstin S skrev om homeroom.se
    Hylla till kök daga via nätet! Den blev hemlevererad, jag är mycket nöjd! Läs mer

Ida N skrev om homeroom.se
    köpte ett matbord som matchade förväntningarna samt att jag fick hem det väldigt fort! Läs mer
    homeroom.se gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte