Erika
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 30 kunder tycker om Erika

• Sofia A skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Salongen är jättefin o alla frisörerna verkar trevliga o kunniga. Jag går alltid hos Erika o är supernöjd, varenda gång.
    Sen är massagestolen fantastisk!! Läs mer
  • Inger N skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Är branschkunnig både vad gäller klippning och färgning. Noggrann.
    Vänlig och positiv Läs mer
  • Laura M skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Jag har blivit supernöjd varje gång! Läs mer
  • Citla A skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Erika är en frisör med perfekt balans på att vara lyhörd och samtidigt ha en professionell åsikt om ens frisyr. Läs mer
  • Elli A skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Har haft Erika som frisör under många år och blir alltid lika nöjd. Hon är extremt duktig på det hon gör, är noggrann och alltid positiv. Kan verkligen rekommendera Erika till alla! Läs mer
  • Maria W skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Erika respekterade min "tanträdsla" och ansträngde sig verkligen för att tillmötesgå mina inte helt tydliga önskemål. Läs mer
  • Mikaela E skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Mycket trevlig! Blev bra och hade en trevlig stund. Läs mer
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Erika är fantastisk! Man blir alltid nöjd när man besöker henne och hon bemöter med en underbar service.
    Erika lyssnar alltid på vad man önskar, tänker och vill. Hon bedömer och ger egna förslag! Erika är verkligen toppen och en klass för sig! Läs mer
  • Andrea H skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Erika är trevlig och en jätteduktig frisörska. Hon är uppmärksam på kundernas önskemål och ger samtidigt nya spännande råd, vilket jag tycker är bra. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Susanne S skrev om Erika en del av Hope by Lena
    Jag har bara klippt och färgat håret 1 gång hos Erika. Går sedan många år hos annan frisör på samma salong.
    Jag var nöjd med Erika. Lyssnade och var lätt att prata med. Jag var mycket nöjd med färgningen och föningen. Läs mer
Lena
Ninni