Lena

184 omdömen om Lena

Sedan starten hos Reco 2017
Linda W
Skrev om Lena en del av Hope by Lena

Lena är en fantastisk frisör som tar både din personlighet och ditt hårs egenskaper i beaktande i val av frisyr.

Annika W
Skrev om Lena en del av Hope by Lena

Jag har gått till Lena och klippt och färgat mig hår regelbundet de senaste 10 åren. Hon har alltid bemött mig med engagemang och professionalitet. Med god konsultation och dialog har vi lärt känna varandra och hon vet vad jag uppskattar. Lena får mig att känna att jag är i trygga händer och jag litar verkligen på henne då jag alltid får ett fint resultat. Oavsett om vi testar något nytt eller kör på det ”vanliga”. Jag kan varmt rekommendera andra att boka tid hos Lena, om det finns någon ledig tid ;).

Ulrika N
Skrev om Lena en del av Hope by Lena

Klipp & färg. Alltid trevligt & vänligt bemötande. Lyhörda för kundens önskemål men ger samtidigt råd och förslag på hur man skulle kunna göra för bästa resultat, vilket jag upplever som positivt & proffsigt. Utvecklande & nytänkande salong. Lever alltid upp till förväntningarna.

Helene A
Skrev om Lena en del av Hope by Lena

Lena är så gullig och duktig. Har gått till henne i flera år nu. Min favvo-frisör!

Louise Å
Skrev om Lena en del av Hope by Lena

Proffsig, idérik och en toppenfrisör 😊

Helena G
Skrev om Lena en del av Hope by Lena

Jag går till Lena regelbundet och gör hårförlängning. Hon är skicklig i sitt hantverk dvs sätta i, plocka ur, klippa ihop allt, välja rätt nyans på håret (blanda upp med olika färger) m.m. Och hon ger bra tips och råd om skötsel. Jag vet också att hon är väldigt bra på färg och klippning för min kompis går också hos Lena. Jag har fullt förtroende för Lena vad gäller stil och mode, hon har koll! Och så är hon trevlig också och masserar hårbotten vid tvätt vilket är en härlig bonus tycker jag.

Jonas H
Skrev om Lena en del av Hope by Lena

Bästa frisören jag har varit hos.

Caroline A
Skrev om Lena en del av Hope by Lena

Kan bara säga, byt till denna salong, aldrig gått därifrån missnöjd.

Agnes D
Skrev om Lena en del av Hope by Lena

Mycket skicklig och trevlig frisör! Lena är bra på att lyssna till önskemål och att anpassa dem till just mitt hår. Har även gjort fransar och bryn samtidigt vilket blir super. Jag har stort förtroende för Lena, det är viktigt för mig. Rekommenderar varmt en trygg och skön stund hos Lena!

Charlotte R

Lena är otroligt skicklig på att både lyssna in vad man själv vill ha och ge förslag som passar bra! Jag fick både fin färg och superfin klippning, har aldrig varit så nöjd! Tack Lena!