Lena
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 137 kunder tycker om Lena

• Jane K skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Fantastiskt bemötande
    Har klippt mig gjort slingor färgat bryn och fransar har alltid blivit jätte nöjd
    Har även köpt mycket bra produkter schampoo,balsam samt andra hårprodukter
    Är en fantastisk hårsalong som man varmt kan rekommendera
    Får toppbetyg på allt Läs mer
  • Laura M skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Proffsigt bemötande. Jättenöjd med slingor och klippning! Läs mer
  • Britt-Marie P skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Trevligt bemötande. Proffsig klippning och slingor. Precis som jag ville ha min frisyr. Lena undvek det misstag som alla frisörer innan har gjort, dvs att föna med alltför varm luft. Tidigare har det dröjt ett par veckor innan jag kunnat få volym i håret igen efter frisörbesök. Men Lena fönade med måttlig temperatur och håret var livfullt direkt. Läs mer
    Lena Marie E gillar detta
  • Patricia B skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Har aldrig varit så nöjd hos en frisör tidigare. Känner mig så fin i min nya frisyr och med färgning. Läs mer
    Lena Marie E gillar detta
  • Susan B skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Färgning, klippning, föning.
    Allt är superperfekt.. Trevligt bemötande och mysiga lokaler.
    Personalen extremt trevliga. Läs mer
  • Carina T skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Man blir alltid trevligt bemött med äkta värme och glädje Läs mer
  • Johanna H skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Lena är grym! Otroligt duktig och förstår kunden bra! Rekommenderas verkligen!! Läs mer
  • Linda W skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Har gått hos Lena i 6 års tid nu och jag har följt henne vart hon än har jobbat. Alltid lika nöjd. Man känner sig alltid ompysslad och väl omhändertagen. Sjukt duktig på färg och kommer med förslag på vad man kan hitta på för kul med håret. Läs mer
  • Kristina L skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Har gått hos Lena många år nu.Hon räddade mitt hår från att förstöras helt av en tidigare frisör i Bromma.
    Proffsigt och personligt bemötande.Får alltid råd hur jag ska göra med mitt hår, för att det ska må bra.Har alltid varit nöjd med resultatet.Går var 7-8 vecka.Har flyttat från stan, men går kvar.De varmaste rekommendationerna från mig/Christina Liljestam Läs mer
  • Daniel W skrev om Lena en del av Hope by Lena
    Alltid en skön känsla att besöka Hope by Lena, rekommenderar varmt. Vänligt, professionellt och en latte på köpet, mycket bra! Läs mer
Lena
Ninni