Hornbach Byggmarknad AB

2.0

4 omdömen om Hornbach Byggmarknad AB

Isa D
Skrev om Hornbach Byggmarknad AB

Väldigt trevlig och kunnig personal i Hornbach-varuhuset i Göteborg. Särskild tack till kassörskan Jala K,, hennes avdelningschef och personalen på Verktyg, de räddade min dag!

Ingela L
Skrev om Hornbach Byggmarknad AB

Har besökt den här byggmarknaden vid många tillfällen ända sedan den etablerades här. Tidigare fanns här trevlig och serviceinriktad personal men inte nu längre. De senaste besöken har personalen varit mer intresserade av varandra än kunderna, och när jag "stört" dem med frågor om deras varor har bemötandet varit motvilligt och ofta direkt otrevligt. Tur att det finns många andra företag i samma branch för dit åker jag aldrig igen!

Bosse j
Skrev om Hornbach Byggmarknad AB

Var nyligen på hornbach,hisingen,behövde tryckimpregnerade reglar på 3,6M. Dom låg på fjärde våningen i pallstället. När jag bad om hjälp att få ner dom,var det svaret jag fick att dom ska inte säljas förrän 4,20-längderna är slut. Så först ska dom bli av med 4,20 SEN får jag hämta 3,60. Ska dom sälja slut plåtskruven innan dom får sälja träskruven också???? Rent förbannad slängde jag tillbaka betongen jag redan hade lastat, och blev då kallad för att "bete mig som en idiot". Sista gången jag satte min fot där! Åkte till ett riktigt företag i stället,Beijer.

Anna S