HORNBACH Bygg- och trädgårdsmarknad

3.0

4 omdömen om HORNBACH Bygg- och trädgårdsmarknad

ELIN V
Skrev om HORNBACH Bygg- och trädgårdsmarknad

Sämst webbshop. Beställde hemleverans till sommarstugan, halva leveransen kom till ett ombud (14 kg) halva leveransen kom hem men det saknades delar. Dålig hjälp från kundtjänst och massor av krångel. Månader senare har det fortfarande inte lösts.

ENIS T
Skrev om HORNBACH Bygg- och trädgårdsmarknad

Sämsta service jag har varit om med. Skulle köpa en demovinkelslip i varuhuset i Sundbyberg igår. På etiketten som var påklistrad på vinkelslip i klart text stog det om att detta är en fullfungerande demomaskin och vad är det som ingår i köpet. (själva vinkelslipen, handtaget och om att slipskiva är exkluderat I sista stund insåg jag att det saknas en låsmutter på vinkelslip, låsmutter som håller själva slipskivan och som gör att man kan använda själva maskinen.Utan denna låsmutter maskinen är inte bara demomaskin utan...

YASEMIN K
Skrev om HORNBACH Bygg- och trädgårdsmarknad

Var idag och besökte er på drive in vid 10-tiden 5/8-20 hade svårt att hitta vissa varor (första gången jag besökte er) men fick hjälp utav en jätte härlig tjej från varukontrollen. Väldigt trevlig och glad tjej! Hon började på R men minns inte namnet tyvärr. Kommer definitiv tillbaka för en sån service!

Micke
Skrev om HORNBACH Bygg- och trädgårdsmarknad

Riktigt bra och billig byggmarknad. Vi inhandlat allt härifrån till vårt badrum. Kakel, klinkers, blandare m.m Rekommenderar alla att besöka Hornbach när ni ska renovera hemma.