Alla kategorier Konferens Stockholms län Norrtälje Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB

Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB

Skatuddsvägen 18, 764 56 Grisslehamn — Visa karta

Hotell Havsbaden i Gisslehamn är ett hotell som kan erbjuda en fantastisk upplevelse. Hotellt är fyrstjärnigt och kan erbjuda dig som gäst en fantastisk natur i anslutning till havet.

Läs vad 3 kunder tycker om Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB

• Evelina A
    Evelina A skrev om Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB
    Åt sen middag i hotellets restaurang, och vilken middag! Sällskapet valde fyra olika rätter och alla var lika nöjda med maten. Otroligt gott, mycket vällagat och jag blir hungrig bara jag tänker på maten. Kan inte säga ngt om hotellets standard i övrigt förutom att det såg ut som ett klassiskt hotell, lite slitet och ingen speciell charm. Men maten! Ojoj. Läs mer
  • Therese G
    Therese G skrev om Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB
    nej nej nej detta funkar inte om man inte gillar den gamla slitna stilen.
    rummen va skabbiga, maten så där, konfernslokalerna uppfyllde inte kraven på vad en modern lokal bör innehålla och internetet va svajjigt. nah dit vill jag aldrig åka igen ! Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB
    Hotell Havsbaden är ett jättetrevligt hotell i Roslagen norr om Stockholm. Det ligger precis vid vattnet och har utsikt över havet och färgan som går till Åland. Jättefina och lite havsinspirarade rum med modern inredning. I restaurangen serveras god och vällagad mat med inspiration från havet. De har även en fin spa-avdelning. Mysigt hotell som rekomenderas! Läs mer

Bästa konferensanläggningarna i Norrtälje:

Kjell L Kjell L tycker:
“Fick en upplevelse att köra ra...” Läs mer

Steninge Allé 111, 19591, MÄRSTA