Hotell Havsbaden

Hotell Havsbaden

Ring 0175-309 30 www.hotellhavsbaden.se
2.9

Hotell Havsbaden i Gisslehamn är ett hotell som kan erbjuda en fantastisk upplevelse. Hotellt är fyrstjärnigt och kan erbjuda dig som gäst en fantastisk natur i anslutning till havet.

8 omdömen om Hotell Havsbaden

Fanny Charlotte S
Skrev om Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB

Underbar plats i Roslagen. Trevligt bemötande när vi checkade in. Bubblet vi hade beställt kom lite sent till rummet. Grusvägen vid pool området borde ni göra om, vassa stenar som gjorde ont. Det finns en Wilma som verkligen vet vad service är. Hon är fantastisk alla borde ta efter henne. Tack Wilma och dina kollegor ❤️ Vi kommer tillbaka i vinter och år efter år. Christian och Fanny

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Kela Sofia Å
Skrev om Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB

Spa-, reception och övergiven hotellpersonal var fantastiska! Men tyvärr förstörde serveringspersonalen i restaurangen hela upplevelsen. Karln vägrar se mig i ögonen och tar bara dryckesbeställning från min man. Jag fick helt enkelt nöja mig med det bubbel jag hade som fördrink! Hade tänkt mig ett dryckespaket…. När jag ber om att också få beställa HIMLAR han med ögonen och suckar!

Kurt S
Skrev om Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB

Har åter besökt vårt favoritställe i Grisslehamn. Toppenfina rum, underbart poolområde med bubbel, vanliga pooler m.m. både inne och ute. Ordning och reda och möjligheter att köpa dryck och tilltugg i relaxen. Trerätters middag på kvällen som fick högsta poäng.allt till er mycket överkomligt pris. Ett tips är att ta båten Tor. till Ekerö innan incheckning. Hit kommer vi tillbaka igen 😊

Ulla Marianne G
Skrev om Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB

Badstegarna” i de 2 största bassängerna, varav den ena utomhus är under all kritik. Stegarna går rakt ner (ingen lutning) är smala och delvis trasiga. Har du någon som helst handikapp, är lite äldre eller inte är armstark är det omöjligt att komma ner och upp i dessa bassänger. Dessa bedrövliga stegar är enda sättet att ta sig ner och upp i bassängerna. Denna begränsning borde framgå på hemsidan. Har försökt kontakta hotell Havsbaden helt utan framgång.

Karl Robin Conny K
Skrev om Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB

Omöjliga att komma i kontakt med på telefon. Stått i kö i flera timmar, blir utkastad och får börja om. Kolla deras facebooksida under inlägg så är det flera med samma problem..

Evelina A
Skrev om Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB

Åt sen middag i hotellets restaurang, och vilken middag! Sällskapet valde fyra olika rätter och alla var lika nöjda med maten. Otroligt gott, mycket vällagat och jag blir hungrig bara jag tänker på maten. Kan inte säga ngt om hotellets standard i övrigt förutom att det såg ut som ett klassiskt hotell, lite slitet och ingen speciell charm. Men maten! Ojoj.

Therese G
Skrev om Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB

nej nej nej detta funkar inte om man inte gillar den gamla slitna stilen. rummen va skabbiga, maten så där, konfernslokalerna uppfyllde inte kraven på vad en modern lokal bör innehålla och internetet va svajjigt. nah dit vill jag aldrig åka igen !

Amanda E
Skrev om Hotell Havsbaden i Grisslehamn AB

Hotell Havsbaden är ett jättetrevligt hotell i Roslagen norr om Stockholm. Det ligger precis vid vattnet och har utsikt över havet och färgan som går till Åland. Jättefina och lite havsinspirarade rum med modern inredning. I restaurangen serveras god och vällagad mat med inspiration från havet. De har även en fin spa-avdelning. Mysigt hotell som rekomenderas!