HouseID

HouseID

houseid.se

Bostadscheck är en proaktiv tjänst där du som bostadsägare får en tydlig bild över hur just ditt hus mår i realtid samt vilka åtgärder du kommer att behöva se över i närliggande tid. Helt enkelt en hälsocheck för din bostad! Resultatet laddas upp på din bostads ID i appen House:ID, med konkreta tips och råd på åtgärder utifrån...

5 omdömen om HouseID

Anders W
Skrev om HouseID

Toppen för at bra koll på sitt hus

Anna F
Skrev om HouseID

House ID har utvecklat den ultimata digitala bopärmen som underlättar för ägaren av bostaden och kan enkelt koppla viktiga dokument, abonnemang och ägarförhållanden till bostaden. Appen utvecklas kontinuerligt med nya funktioner och applikationer.

Helene Å
Skrev om HouseID

HouseID är en toppentjänst! När en kund får både bilder och dokument i sin telefon, så underlättar det och ger mervärde åt kund. Att ha allt på fickan!

Mattias S
Skrev om HouseID

Mycket trevliga killar som möttes upp vid huset. Bra genomgång rum för rum.

Svar från HouseID

Stort tack för ditt betyg. Du sprider glädje till oss! En fyra är jättebra, men även bra kan bli bättre! Du får gärna maila oss på info@houseid.se, om vad som saknades för full pott på/ House:ID

Mattias K
Skrev om HouseID

Bra information och bra bemötande

Svar från HouseID

Wow - stort tack för detta betyg. Du har precis givit oss ännu mer energi och glädje i vår ambition att förenkla, trygga och förbättra bostaden för alla bostadsägare. Tack! / House:ID