Humidus AB

Ring 08-730 50 30 www.humidus.se
3.3

7 omdömen om Humidus AB

William Denis W

Humidus har hjälpt oss med en vattenskada i ett toalett. Samordningen mellan de olika yrkesgrupperna fungerade perfekt och alla inblandade var trevliga och mycket kunniga. Kan varmt rekommendera Humidus.!

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Danny Lars Harry P

Trevliga & kunniga fukttekniker och projektledare. Kan varmt rekommendera Humidus.!

Johan N
Skrev om Humidus AB

Humidus skickade fukttekniker Mikael Häll för att göra en undersökning i mitt badrum. Jag låg i tvist med min brf eftersom en hantverkare brutit upp min slutrisk med kofot så det skadade mitt tätskikt så vattenskada uppstod. Brf och Humidus som har en lång vänskap skickar Mikael Häll för att göra en bedömning av uppkomst av Vattenskada. Mikael häll dyker upp utan besiktningsprotokoll, och alla fuktvärden fylls inte i, påfrågan varför han inte har bestkningsprotokoll med sig svarar Mikael Häll,..jag brukar fylla i hemma....

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Sam B
Skrev om Humidus AB

Inte gjort något rätt, från början till nu. Felmätningar, fram och tillbaka om vad som ska rivas och inte rivas. Satt hit avfuktare som rasat sönder tre gånger på lika många veckor. Ringer jag om det så får jag lyssna på hur jobbigt det skulle vara att åka ut till mig igen och blir tillsagd att göra deras jobb åt dem med att reparera den. Har slut på tålamod för dem nu, vill ha ut skrotet ur mitt hem.

Bill Martin Andreas G

Ringde sent en eftermiddag, kom samma dag och påbörjade avfuktning direkt vilket säkerligen sparade massor av tid och följdskador

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

KAROLINA F
Skrev om Humidus AB

Mitt i lägenhetsförsäljningen behövde vi göra en fuktmätning på mycket kort varsel och ringde förgäves runt till bolag utan framgång. Så hittade vi Humidus AB som med toppenfint bemötande ordnade snabbt husbesök av två supertrevliga och proffsiga killar (Roger och Jonas) som hjälpte oss. Vi är supernöjda med den kundservice och hjälp vi erhållit och kan varmt rekommendera Humidus.

Per Henrik S
Skrev om Humidus AB

Oseriöst företag! Under all kritik. Humidus skickade en icke granskad fuktrapport med felaktiga antaganden och rekommendationer. Resultatet blev en helrenovering av ett fräscht badrum från 2012 pga "vattenskada". Snustorrt vid kontroll efter rivning. Detta har kostat oss dryga 125 000. När SVT Plus kopplades in för att undersöka så försökte man köpa sig fria, men endast om SVT inte visade reportaget. Håll er undan.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen