Per Karlqvist

Per Karlqvist

Per Karlqvist är mäklare på Husera i Lund

Per Karlqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.3. Per Karlqvist har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

9 omdömen om Per Karlqvist

Sedan starten hos Reco 2015
Christina N
Skrev om Per Karlqvist en del av Husera i Lund

Per Karlqvist fick mig att känna tillförsikt inför husförsäljningen. Per gav mig en trygghet som växte efterhand som jag fick svar på mina frågor. Det var ett stort steg att lämna hemmet där jag och min make bott i 40 år. De 4 barnen var alla överens om att huset var för stort för mig då deras pappa gått bort. Trots barnens råd att sälja hade jag ibland varit tveksam, det var innan jag fick kontakt med Per. Han fanns alltid på plats lika vänlig och tillmötesgående varje gång. Jag vet att Per Karlqvist på Husera var en vinstlott...

Said S
Skrev om Per Karlqvist en del av Husera i Lund

Vi uppskattade mkt mäklarens tydlighet, tillgänglighet, hjälpsam, flexibelt och trevlig person som gör sitt bästa för sina kunder.

Nils-henrik J
Skrev om Per Karlqvist en del av Husera i Lund

Vänligt och välkomnande bemötande, serviceinriktat och tjänstvilligt. En professionell och neutral rådgivning kring våra frågeställningar. Vi fick god tid vid visning av lägenheten och informerade om vad skulle tänka på. Bra information under budgivningen . Vid kontraktsskrivningen klart och tydlig pappershantering med avgränsning köpare/säljare.

Karin J
Skrev om Per Karlqvist en del av Husera i Lund

Ett vänligt och välkomnande bemötande, serviceinriktat och tjänstvilligt. En professionell och neutral rådgivning kring våra frågeställningar. Gav oss god tid vid lägenhetsvisningen och informerade om vad vi skulle tänka på. Bra information under budgivningens gång. Vid kontraktskrivningen klar och tydlig pappershantering och avgränsning köpare/säljare.

Kerstin R
Skrev om Per Karlqvist en del av Husera i Lund

Tacksamhet, under en 12 årstid har jag med fullt förtroende anlitat Per Karlqvist 3 ggr som på ett mkt hjälpande och professionellt sätt tagit hand om bostadsförsäljningar. Bemötandet har varit långt över min förväntan och jag vill varmt rekommendera honom och hans mäklarfirma.

Lucas C
Skrev om Per Karlqvist en del av Husera i Lund

Ingenting att klaga, det var alldeles utmärkt. Stor tack för hjälpen

Margret U
Skrev om Per Karlqvist en del av Husera i Lund

Häcklade min dotter, ville hellre sälja till de som bjöd mot mig än till mig

Monika B

Trevlig, kunnig, professionell