Husera i Lund

Husera i Lund

Ring 046-15 05 20 www.husera.nu

Husera är en mäklarbyrå i Lund som fokuserar på att ge dig värdefull kunskap om lokala priser, områden samt köpare!

71 omdömen om Husera i Lund

Adam P

Supernöjd! Kan varmt rekommendera Daniel när det är dags att sälja.

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Lena V

Daniél har varit vår mäklare vid flera lägenhetsaffärer. Personligt, men proffsigt bemötande och ett fantastiskt engagemang. Ingen typisk säljarattityd, utan saklig och välvillig i sin rådgivning. Vi har gjort lyckade affärer, och rekommenderar honom varmt.

Christina N

Per Karlqvist fick mig att känna tillförsikt inför husförsäljningen. Per gav mig en trygghet som växte efterhand som jag fick svar på mina frågor. Det var ett stort steg att lämna hemmet där jag och min make bott i 40 år. De 4 barnen var alla överens om att huset var för stort för mig då deras pappa gått bort. Trots barnens råd att sälja hade jag ibland varit tveksam, det var innan jag fick kontakt med Per. Han fanns alltid på plats lika vänlig och tillmötesgående varje gång. Jag vet att Per Karlqvist på Husera var en vinstlott...

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 443 omdömen 4.8 av 443 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Jessica H

Är jättenöjd :). Bra kontakt och proffesionellt bemötande.

Danielle B

Skulle absolut rekommendera Daniel till andra. En duktig, trevlig och mycket flexibel mäklare.

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2292 omdömen 4.8 av 2292 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Said S

Vi uppskattade mkt mäklarens tydlighet, tillgänglighet, hjälpsam, flexibelt och trevlig person som gör sitt bästa för sina kunder.

Jenny R

Jag var väldigt nöjd med Daniel Holmqvist på Husera. Jag upplevde honom som mycket professionell.

Christoffer C

Danie'l var en duktig och engagerad mäklare som alltid fanns tillgänglig och som arbetade hårt för att få ut bästa möjliga pris. Dessutom gjorde han det till en rimligt pris! Jag skulle rekommendera vänner att anlita honom.

Kim J

Väldigt nöjd och belåten mess hela min försäljning av lägenheten.

Vesna F

Daniel är en kompetent, trevlig, ödmjuk och duktig mäklare som jag vill gärna rekommendera till andra som vill sälja/köpa en vila/bostad.

Ali K

Mycket bra. Han är snäll och lyssnar. Han försöker att se kunden är nöjd,

Christina K

Fint bemötande, bra utfört uppdrag.

Kari B

Jeg fikk først et inntrykk av at Daniél syntes jeg var for ung til å kjøpe egen leilighet og behandlet meg litt useriøst, men straks prosessen var i gang ble han mer hjelpsom. Da ble han rask til å svare på meldinger og e-post. Alt i alt syntes jeg Daniél var en god og pålitelig megler. Han var en god hjelp å ha, særlig når man er fra et annet land og ikke er så kjent med svenske regler for huskjøp osv. Vil absolutt se om han er tilgjengelig når jeg skal selge leiligheten igjen om noen år.

Anton B

Trevlig, hjälpsam både innan och efter inflyttning. Seriöst och alltid snabba svar!

Anette A

Trevligt bemötande och hjälpsam utan att vara påtvingande.

Pia S

Kunnig, påläst. Mycket tillmötesgående och tålamodig då det fanns en del frågetecken att räta ut kring den mycket nedgångna lägenhet vi såsmåningom köpte.

Ulrika A

Tillgänglig, proffsig, trevlig och rutinerad. Extremt lyhörd och kunnig när det gäller att medla och förhandla mellan parterna för att få tillstånd affär.

Nils-henrik J

Vänligt och välkomnande bemötande, serviceinriktat och tjänstvilligt. En professionell och neutral rådgivning kring våra frågeställningar. Vi fick god tid vid visning av lägenheten och informerade om vad skulle tänka på. Bra information under budgivningen . Vid kontraktsskrivningen klart och tydlig pappershantering med avgränsning köpare/säljare.

Karin J

Ett vänligt och välkomnande bemötande, serviceinriktat och tjänstvilligt. En professionell och neutral rådgivning kring våra frågeställningar. Gav oss god tid vid lägenhetsvisningen och informerade om vad vi skulle tänka på. Bra information under budgivningens gång. Vid kontraktskrivningen klar och tydlig pappershantering och avgränsning köpare/säljare.

Pia D

Korrekt o vänligt bemötande/hantering under tiden vi var spekulanter på två av hans objekt och till slut avlutade en affär. Lite kritik på informationen vid själva avslutet, hade gärna fått tydligare information kring förloppet kring kontraktsskrivningen och bankkontakter. Alltså lite mer helhetsgrepp från Daniels sida även om banklånedelen kanske inte exakt ingår i mäklarens jobb, men som vägledning till kunden.

Erica A

Jag fick ett gott bemötande med en vilja att gå mig till mötes i mina önskemål och en flexibilitet kring praktiska saker. Daniél var lätt att komma i kontakt med och under hans semester var det väl förberett för vikarien. Han har levt upp till mina förväntningar som kund. Sammanfattningsvis känns Daniél som en trevlig, social, tillmötesgående ung man med goda kunskaper i sitt yrke.

Susanne B

Jag kontaktade 3 stycken mäklarfirmor då jag skulle sälja min lägenhet varav husera var en av dem. Mitt val föll på Daniél Holmqvist från husera därför att jag fick stort förtroende för honom under första mötet. Han var väl förberedd, kunnig och trevlig och engagerad. Dessutom en god lyssnare. Mycket bra bemötande! Jag är supernöjd, och jag rekommenderar gärna Daniél Holmqvist till den som står i valet att välja mäklare.

Jessica D

Vi är väldigt nöjda med allting.

Mimmi H

Daniel gav ett väldigt seriöst och förtroendeingivande bemötande. Han ställde även upp för mig som kund när jag var tvungen att ställa in min försäljning av lägenheten pga personliga skäl. Åter därpå tog jag återigen upp kontakten och Daniel genomförde försäljningen galant.

Michael N

Daniel är trevlig, vänlig, hjälpsam och professionell. Köpet av min bostad gick som smort, snabbt och enkelt.

Heather W

Kan bara varmt rekomendera Daniel . Det känns som om man har sin tryggaste vän med sig igenom köp/sälj och han är hjälpsam på alla plan. Jag har valt Daniel vid 2 bostadsförsäljningar och det har varit både kul och smidigt hela vägen. Husera är kanon hela vägen

Eva B

Försljningen fungerade bra o Daniel var proffsig. Kändes tryggt att han tog hand om allt.

Mikael F

Daniel är en mycket trevlig person och skötte vår husaffär helt utan anmärkning och lyckades fixa till ett mycket bra pris.

Per D

En kunnig, smidig och trevlig mäklare både när vi köpte och sålde (lägenhet). Det han berättade vid dom första kontakterna om affärernas pris och tid etc. stämde nästan till 100%. Har absolut inget att klaga på, vill varmt rekommendera honom. Ingela och Per Davidsson

Martin T

Mycket positiv. Daniel ar trevlig att ha att gora med, rak och tydlig och arlig, och gjorde ett mycket bra arbete med att salja min lagenhet.

Anders E

Professionellt bemötande, skötte sitt uppdrag väl.

Vesa L

Han informerade noggrannt om alla detaljer kring försäljningen av huset och lyssnade på alla mina önskemål, t.ex. avseende visningar, pris och budgivningar. Han var öppen och tydlig och trygg som mäklare, vilket var särskilt viktigt eftersom försäljningen berodde på en bodelning med allt det krångel som var förknippat med det. Dessutom fick han ut ett bra pris för huset! Jag rekommenderar Daniel till vem som helst.

Glenn E

Förtroendeingivande, seriös och någon jag skulle kunna anlita själv

Stefan E

Daniel gav mig stort förtroende dagen han var hemma hos mig och gjorde en värdering på min lägenhet, han visade tydligt via statistik var priserna låg och förklarade vad vi tillsammans kunde göra för att nå dit! När jag 2 år senare skulle sälja min lägenhet visste jag vem jag skulle ringa. Jag kontrollerade inte med andra aktörer då jag fått stort förtroende för Daniel. Han gjorde såtillvida en bra förmedling där både jag och säljaren kände oss bekväma

Patrik H

Han ger den där extra servicen som gör att du kan göra en bra affär

Maria K

Bra bemötande. Mycket hjälpsam och glad.

Erik W

Utomordentligt trevlig och seriös mäklare, som alltid finns tillgänglig och tar sitt uppdrag på största allvar.

Claes H

Tillmötesgående och bra att samarbeta med. Affär genomfördes smidigt och utan besvär.

Tobias E

Anna skötte min försäljning förträffligt. Vaken, glad och positiv löste hon de olika frågeställningarna som dök upp och avslutade affären på ett professionellt vis. Kan bara varmt rekommendera Anna gällande Din Bo- affär!

Atieh M

She was good and professional. Also she was informative about our rights and issues around it.

Olov B

Trevligt bemötande. Bra service och tillgänglighet.

Björn L

Hjälpsam och aktiv utan att för den skull jaga på affären. Snabb respons på våra frågor. Bra stöd vid kontraktskrivningen.

Ingmarie H

Jag hade ingen direkt kontakt med henne utan det var min dotter som har bott i lägenheten.

Lisa H

Sympatisk, ödmjuk och professionell! Gav skriftlig värdering innan förmedlingsavtalet var klart, vilket är ovanligt. Bra priser. Duktig fotograf.

Kerstin R

Tacksamhet, under en 12 årstid har jag med fullt förtroende anlitat Per Karlqvist 3 ggr som på ett mkt hjälpande och professionellt sätt tagit hand om bostadsförsäljningar. Bemötandet har varit långt över min förväntan och jag vill varmt rekommendera honom och hans mäklarfirma.

Conny G

Ett gott bemötande och med ett leende på läpparna. Hjälpsam och trevlig.

Jennie F

Bra och ärlig mäklare och gjorde sitt yttersta och hela tiden höll mig som säljare uppdaterad!

Marika F

Personlig, flexibel och engagerad till 100%!

Rune B

Bra bemötande. Kunnig.Serviceinriktad. Kan rekommenderas.

Lucas C

Ingenting att klaga, det var alldeles utmärkt. Stor tack för hjälpen