Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Husera i Lund

Husera i Lund

Ö. Mårtensg. 20, 223 61 Lund — Visa karta

Husera är en mäklarbyrå i Lund som fokuserar på att ge dig värdefull kunskap om lokala priser, områden samt köpare!

Läs vad 70 kunder tycker om Husera i Lund

• Adam P
    Adam P skrev om Husera i Lund
    Supernöjd! Kan varmt rekommendera Daniel när det är dags att sälja. Läs mer
  • Lena V
    Lena V skrev om Husera i Lund
    Daniél har varit vår mäklare vid flera lägenhetsaffärer. Personligt, men proffsigt bemötande och ett fantastiskt engagemang. Ingen typisk säljarattityd, utan saklig och välvillig i sin rådgivning. Vi har gjort lyckade affärer, och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Christina N
    Christina N skrev om Husera i Lund
    Per Karlqvist fick mig att känna tillförsikt inför husförsäljningen. Per gav mig en trygghet som växte efterhand som jag fick svar på mina frågor. Det var ett stort steg att lämna hemmet där jag och min make bott i 40 år. De 4 barnen var alla överens om att huset var för stort för mig då deras pappa gått bort. Trots barnens råd att sälja hade jag ibland varit tveksam, det var innan jag fick kontakt med Per. Han fanns alltid på plats lika vänlig och tillmötesgående varje gång. Jag vet att Per Karlqvist på Husera var en vinstlott för mig, huset är sålt till nya ägare och till rätt pris. Jag tänker med tacksamhet på min dotter som förde Per på Husera i min väg. Med vänliga hälsningar Christina Nilsson Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Husera i Lund
    Är jättenöjd :). Bra kontakt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Danielle B
    Danielle B skrev om Husera i Lund
    Skulle absolut rekommendera Daniel till andra. En duktig, trevlig och mycket flexibel mäklare. Läs mer
  • Said S
    Said S skrev om Husera i Lund
    Vi uppskattade mkt mäklarens tydlighet, tillgänglighet, hjälpsam, flexibelt och trevlig person som gör sitt bästa för sina kunder. Läs mer
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Husera i Lund
    Jag var väldigt nöjd med Daniel Holmqvist på Husera. Jag upplevde honom som mycket professionell. Läs mer
  • Christoffer C
    Christoffer C skrev om Husera i Lund
    Danie'l var en duktig och engagerad mäklare som alltid fanns tillgänglig och som arbetade hårt för att få ut bästa möjliga pris. Dessutom gjorde han det till en rimligt pris! Jag skulle rekommendera vänner att anlita honom. Läs mer
  • Kim J
    Kim J skrev om Husera i Lund
    Väldigt nöjd och belåten mess hela min försäljning av lägenheten. Läs mer
  • Vesna F
    Vesna F skrev om Husera i Lund
    Daniel är en kompetent, trevlig, ödmjuk och duktig mäklare som jag vill gärna rekommendera till andra som vill sälja/köpa en vila/bostad. Läs mer
  • Ali K
    Ali K skrev om Husera i Lund
    Mycket bra. Han är snäll och lyssnar. Han försöker att se kunden är nöjd, Läs mer
  • Christina K
    Christina K skrev om Husera i Lund
    Fint bemötande, bra utfört uppdrag. Läs mer
  • Kari B
    Kari B skrev om Husera i Lund
    Jeg fikk først et inntrykk av at Daniél syntes jeg var for ung til å kjøpe egen leilighet og behandlet meg litt useriøst, men straks prosessen var i gang ble han mer hjelpsom. Da ble han rask til å svare på meldinger og e-post. Alt i alt syntes jeg Daniél var en god og pålitelig megler. Han var en god hjelp å ha, særlig når man er fra et annet land og ikke er så kjent med svenske regler for huskjøp osv. Vil absolutt se om han er tilgjengelig når jeg skal selge leiligheten igjen om noen år. Läs mer
  • Anton B
    Anton B skrev om Husera i Lund
    Trevlig, hjälpsam både innan och efter inflyttning. Seriöst och alltid snabba svar! Läs mer
  • Anette A
    Anette A skrev om Husera i Lund
    Trevligt bemötande och hjälpsam utan att vara påtvingande. Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Husera i Lund
    Kunnig, påläst. Mycket tillmötesgående och tålamodig då det fanns en del frågetecken att räta ut kring den mycket nedgångna lägenhet vi såsmåningom köpte. Läs mer
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Husera i Lund
    Tillgänglig, proffsig, trevlig och rutinerad. Extremt lyhörd och kunnig när det gäller att medla och förhandla mellan parterna för att få tillstånd affär. Läs mer
  • Nils-henrik J
    Nils-henrik J skrev om Husera i Lund
    Vänligt och välkomnande bemötande, serviceinriktat och tjänstvilligt.
    En professionell och neutral rådgivning kring våra frågeställningar.
    Vi fick god tid vid visning av lägenheten och informerade om vad skulle tänka på.
    Bra information under budgivningen .
    Vid kontraktsskrivningen klart och tydlig pappershantering med avgränsning köpare/säljare. Läs mer
  • Karin J
    Karin J skrev om Husera i Lund
    Ett vänligt och välkomnande bemötande, serviceinriktat och tjänstvilligt. En professionell och neutral rådgivning kring våra frågeställningar.
    Gav oss god tid vid lägenhetsvisningen och informerade om vad vi skulle tänka på.
    Bra information under budgivningens gång.
    Vid kontraktskrivningen klar och tydlig pappershantering och avgränsning köpare/säljare. Läs mer
  • Pia D
    Pia D skrev om Husera i Lund
    Korrekt o vänligt bemötande/hantering under tiden vi var spekulanter på två av hans objekt och till slut avlutade en affär. Lite kritik på informationen vid själva avslutet, hade gärna fått tydligare information kring förloppet kring kontraktsskrivningen och bankkontakter. Alltså lite mer helhetsgrepp från Daniels sida även om banklånedelen kanske inte exakt ingår i mäklarens jobb, men som vägledning till kunden. Läs mer
    2015-05-07 Daniél H svarar Pia D
    Hej Pia och tack för de fina orden. Hoppas att allt gått bra med de eventuella renoveringar ni skulle göra. Jag tar till mig din kritik och skall jobba på att bli ännu tydligare i min information till köpare gällande bank och lån. Önskar er en härlig sommar och hör av er om det är något annat jag kan hjälpa er med! Mvh Daniel Holmqvist
  • Erica A
    Erica A skrev om Husera i Lund
    Jag fick ett gott bemötande med en vilja att gå mig till mötes i mina önskemål och en flexibilitet kring praktiska saker. Daniél var lätt att komma i kontakt med och under hans semester var det väl förberett för vikarien. Han har levt upp till mina förväntningar som kund. Sammanfattningsvis känns Daniél som en trevlig, social, tillmötesgående ung man med goda kunskaper i sitt yrke. Läs mer
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Husera i Lund
    Jag kontaktade 3 stycken mäklarfirmor då jag skulle sälja min lägenhet varav husera var en av dem. Mitt val föll på Daniél Holmqvist från husera därför att jag fick stort förtroende för honom under första mötet. Han var väl förberedd, kunnig och trevlig och engagerad. Dessutom en god lyssnare. Mycket bra bemötande! Jag är supernöjd, och jag rekommenderar gärna Daniél Holmqvist till den som står i valet att välja mäklare. Läs mer
  • Jessica D
    Jessica D skrev om Husera i Lund
    Vi är väldigt nöjda med allting. Läs mer
  • Mimmi H
    Mimmi H skrev om Husera i Lund
    Daniel gav ett väldigt seriöst och förtroendeingivande bemötande. Han ställde även upp för mig som kund när jag var tvungen att ställa in min försäljning av lägenheten pga personliga skäl. Åter därpå tog jag återigen upp kontakten och Daniel genomförde försäljningen galant. Läs mer
  • Michael N
    Michael N skrev om Husera i Lund
    Daniel är trevlig, vänlig, hjälpsam och professionell. Köpet av min bostad gick som smort, snabbt och enkelt. Läs mer
  • Heather W
    Heather W skrev om Husera i Lund
    Kan bara varmt rekomendera Daniel . Det känns som om man har sin tryggaste vän med sig igenom köp/sälj och han är hjälpsam på alla plan. Jag har valt Daniel vid 2 bostadsförsäljningar och det har varit både kul och smidigt hela vägen. Husera är kanon hela vägen Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Husera i Lund
    Försljningen fungerade bra o Daniel var proffsig. Kändes tryggt att han tog hand om allt. Läs mer
  • Per D
    Per D skrev om Husera i Lund
    En kunnig, smidig och trevlig mäklare både när vi köpte och sålde (lägenhet). Det han berättade vid dom första kontakterna om affärernas pris och tid etc. stämde nästan till 100%. Har absolut inget att klaga på, vill varmt rekommendera honom.
    Ingela och Per Davidsson Läs mer
  • Martin T
    Martin T skrev om Husera i Lund
    Mycket positiv. Daniel ar trevlig att ha att gora med, rak och tydlig och arlig, och gjorde ett mycket bra arbete med att salja min lagenhet. Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Husera i Lund
    Professionellt bemötande, skötte sitt uppdrag väl. Läs mer
  • Vesa L
    Vesa L skrev om Husera i Lund
    Han informerade noggrannt om alla detaljer kring försäljningen av huset och lyssnade på alla mina önskemål, t.ex. avseende visningar, pris och budgivningar. Han var öppen och tydlig och trygg som mäklare, vilket var särskilt viktigt eftersom försäljningen berodde på en bodelning med allt det krångel som var förknippat med det. Dessutom fick han ut ett bra pris för huset! Jag rekommenderar Daniel till vem som helst. Läs mer
  • Glenn E
    Glenn E skrev om Husera i Lund
    Förtroendeingivande, seriös och någon jag skulle kunna anlita själv Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Husera i Lund
    Daniel gav mig stort förtroende dagen han var hemma hos mig och gjorde en värdering på min lägenhet, han visade tydligt via statistik var priserna låg och förklarade vad vi tillsammans kunde göra för att nå dit!

När jag 2 år senare skulle sälja min lägenhet visste jag vem jag skulle ringa. Jag kontrollerade inte med andra aktörer då jag fått stort förtroende för Daniel. Han gjorde såtillvida en bra förmedling där både jag och säljaren kände oss bekväma Läs mer
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Husera i Lund
    Han ger den där extra servicen som gör att du kan göra en bra affär Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Husera i Lund
    Bra bemötande. Mycket hjälpsam och glad. Läs mer
  • Erik W
    Erik W skrev om Husera i Lund
    Utomordentligt trevlig och seriös mäklare, som alltid finns tillgänglig och tar sitt uppdrag på största allvar. Läs mer
  • Claes H
    Claes H skrev om Husera i Lund
    Tillmötesgående och bra att samarbeta med.
    Affär genomfördes smidigt och utan besvär. Läs mer
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Husera i Lund
    Anna skötte min försäljning förträffligt.
    Vaken, glad och positiv löste hon de olika
    frågeställningarna som dök upp och
    avslutade affären på ett professionellt vis.
    Kan bara varmt rekommendera Anna gällande Din
    Bo- affär! Läs mer
  • Atieh M
    Atieh M skrev om Husera i Lund
    She was good and professional. Also she was informative about our rights and issues around it. Läs mer
  • Olov B
    Olov B skrev om Husera i Lund
    Trevligt bemötande. Bra service och tillgänglighet. Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Husera i Lund
    Hjälpsam och aktiv utan att för den skull jaga på affären. Snabb respons på våra frågor. Bra stöd vid kontraktskrivningen. Läs mer
  • Ingmarie H
    Ingmarie H skrev om Husera i Lund
    Jag hade ingen direkt kontakt med henne utan det var min dotter som har bott i lägenheten. Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Husera i Lund
    Sympatisk, ödmjuk och professionell! Gav skriftlig värdering innan förmedlingsavtalet var klart, vilket är ovanligt. Bra priser. Duktig fotograf. Läs mer
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Husera i Lund
    Tacksamhet, under en 12 årstid har jag med fullt förtroende anlitat Per Karlqvist 3 ggr som på ett mkt hjälpande och professionellt sätt tagit hand om bostadsförsäljningar. Bemötandet har varit långt över min förväntan och jag vill varmt rekommendera honom och hans mäklarfirma. Läs mer
  • Conny G
    Conny G skrev om Husera i Lund
    Ett gott bemötande och med ett leende på läpparna. Hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • Jennie F
    Jennie F skrev om Husera i Lund
    Bra och ärlig mäklare och gjorde sitt yttersta och hela tiden höll mig som säljare uppdaterad! Läs mer
  • Marika F
    Kunnig.Serviceinriktad.
    Kan rekommenderas. Läs mer
  • Lucas C
    Lucas C skrev om Husera i Lund
    Ingenting att klaga, det var alldeles utmärkt.
    Stor tack för hjälpen Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Husera i Lund
    Mycket gott bemötande med en hög service nivå. bra blick för hur lägenheten skulle ordnas för att attrahera köpare. Läs mer

Bästa mäklarna i Lund:

Lena H Lena H tycker: