Elin Bergman

Elin Bergman

Elin Bergman är mäklare på HusmanHagberg Bohuslän

Elin Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Elin Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Bergman har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

94 omdömen om Elin Bergman

Sedan starten hos Reco 2018
Anders K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
Strömstad

Kunnig, hjälpsam och alltid tillgänglig för frågor. På kort tid fick vi sålt vår bostad till ett bra pris trots det sura läget på bostadsmarknaden. Kan verkligen rekommendera Elin Bergman för alla som vill få till en smidig och lönsam försäljning av bostad eller fastighet.

Karin M
Hamburgsund

Hon är vänlig, lyssnar, förklarar,

Anders A
Munkedal

Mycket kunnig om byggnader och människors behov av bostad

Svar från Elin Bergman

Tack för de fina orden Anders och för fint samarbete! Önskar er allt gott framåt! /Elin

Marianne A
Munkedal

Fantastiskt nöjd med mäklaren vid vårt köp av Odenvägen 22! Trovärdig, kunnig, saklig och lyhörd!

Svar från Elin Bergman

Tack för de fina orden, det värmer! Vi önskar er stort lycka till och välkomna till Munkedal! /Elin & Ludvig

Niklas K
Munkedal

Mycket trevlig och bra mäklare.

Svar från Elin Bergman

Tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya boende! /Elin & Ludvig

Carolina J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
Smögen

En driven och trevlig tjej som ger det lilla extra och hjälper tryggt igenom hela affären. Vi är mer än nöjda

Svar från Elin Bergman

Tack snälla för de fina orden Carolina och för gott samarbete! Önskar er allt gott! /Elin

Sobia R

Very professional and helpful 👌

Svar från Elin Bergman

Thanks for the kind words! It was an honor to help you! /Elin

Mudssar M
Munkedal

Elin was very professional and helpful. She explain everything in detail. As this was our first property she guided us in the whole process and make a smooth transaction.

Svar från Elin Bergman

Thanks for the kind words! It was an honor to help you! Welcome to Munkedal! /Elin

Ulla A
Hunnebostrand

Elin har varit mycket tillmötesgående. Hon har hållit oss uppdaterad och verkat vara drivande för att få igång budgivning i en inte alltför lätt period att sälja ett hus. Jag är nöjd. Elin har levt upp till mina förväntningar.

Svar från Elin Bergman

Vad roligt att allt känns så bra! Tack för gott samarbete! :) Bästa hälsningar Elin

Dan S
Hunnebostrand

Alltid glad o trevlig att prata med och lätt att få kontakt .

Svar från Elin Bergman

Tack för fina ord och gott samarbete! /Elin