Ludvig Jakobsson

Ludvig Jakobsson

Ludvig Jakobsson är mäklare på HusmanHagberg Bohuslän

Ludvig Jakobsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Ludvig Jakobsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 217 omdömen med ett betyg på 4.8. Ludvig Jakobsson har haft 48 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen i arbetet, att få skräddarsy en tjänst utifrån varje unik affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har en stor passion för det jag gör. Jag ger allt jag har i varje enskild affär och jobbar stenhårt för att nå goda resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Drivande, Trygg & läraktig

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har flera minnen, svårt att välja något enskilt. Oftast handlar det om två parter som är jättenöjda med sin affär, de brukar bli minnesvärda affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
Vistas i skog och mark & musik.

Hur ser din drömbostad ut?
Hm. Svår fråga. Jag bor i dag på en gård (som länge var drömmen) Nästa gång jag flyttar bygger jag nog nytt. En lantlig villa med cykelavstånd till något kustsamhälle.

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag valde att bli mäklare så satsade jag på att bli musiker. Spelar fortfarande i band.

217 omdömen om Ludvig Jakobsson

Sedan starten hos Reco 2018
Mona Yasmin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
Strömstad

Jag er jätte nöjd med Ludvig , duktig och erfaren mäklare . Fick alltid svar ganska direkt om det va något jag undrade om . 10/10 :)

Cornelis Nicolaas P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
Strömstad

Ludvig hjälpte oss att sälja vår Bostadsrätt, vi fick altid bra och snabba svar, är supernojd och om vi kommer sälja vår fastighet i framtiden så gör vi det igen via Husman Hagberg !

Sten Lennart K
Köpte sitt hus med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
Dingle

En riktigt bra mäklare som engagerar sig

Patrik M
Köpte sin stuga med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
Smögen

Vi tyckte väldigt bra om Ludvig. Enkel, lättsam, kunnig, rolig.

Lissie Margareta V
Sålde sitt hus med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
Fjällbacka

Upplevt från första mötet med Ludvig att han respekterat och lyssnat på mina tankar och åsikter gällande försäljning av mitt hus. Vi enades om prisnivån på bostaden och Ludvig jobbade utifrån detta hela vägen. Kännt mig mycket trygg med honom. Med facit i hand är jag mycket nöjd med försäljningen av min bostad. Mvh Lissie Vangenmo

Magnus C
Köpte sin bostad med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
Dingle

Bra och korrekt, svarar tydligt på frågor Han tar hellre reda på fakta först om han inte vet Mvh Magnus

Anne-marie S
Rabbalshede

Han är trevlig och gör ett fint jobb. Väldigt omtänksam och förstående i olika situationer.,. Han har humor.. Han är bara bra mäklare. Jag tror att alla hans medarbetare är ett kanon bra gäng.

Emma Johanne G
Sålde sitt hus med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
Skee

Lösningsorienterad och duktig på att kommunicera. Jag har känt mig hörd och förstådd genom hela processen. Han har hjälpt till att hitta rätt köpare för min fastighet och jag är väldigt nöjd.

Tim S
Bullaren

Första intrycket var riktigt bra sen gick det bara utför. Gjordes en del missar av mäklaren vilket drog ut på affären när vi hittat en köpare Vid försäljningen gick det smidigt och helt otroligt så lyckas han ta mer i arvode än vi kommit överens om. Ett helt okej alternativ om det inte finns andra mäklare

Svar från Ludvig Jakobsson

Hej Tim! Tack för din feedback. Att affären inte gick att genomföra i första läget vet ju du också att det var på grund av att ni båda inte ville skriva på avtalet. När en bostad ska säljas behöver samtliga ägare av bostaden eller sambo/maka/make till denne skriva på ett medgivande till att försäljning får ske. Detta ville ni inte göra och då kan inte jag genomföra affären, det handlar om ansvar och att det skall bli rätt för samtliga inblandade. Jag fick lägga en massa extra tid för att vi skulle få till försäljningen,...

Olof J
Köpte sitt hus med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
Resö/Galtö/Kragenäs

Professionellt bemötande som ingav förtroende. Mäklaren skötte affären på ett mycket bra och smidigt sätt.