Alexandra Rodén

Alexandra Rodén

Alexandra Rodén är mäklare på HusmanHagberg Gällivare

Alexandra Rodén har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Alexandra Rodén har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.7. Alexandra Rodén har haft 1 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 35 Läs vad Alexandra Rodén

• Andra sidan
    2021-05-28 Verifierad kund
    Köpt en lägenhet och sålt ett hus.
    Mycket trevligt bemötande, väl utfört arbete.
    Tusen tack för din Reco! Har varit ett nöje att hjälpa till i dessa affärer. /Alexandra Alexandra Rodén
  • Linnea H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Rodén en del av HusmanHagberg Gällivare
    • Centrala Gällivare
    2021-05-07 Verifierad kund
    Köpte en lägenhet av Alexandra och vi är supernöjda med hennes service och bemötande!
    Tack Linnea för Recon! Och tack för servicen med posten, klockrent!! Vi hörs till veckan / Alexandra Alexandra Rodén
    2021-03-15 Verifierad kund
    Villaförsäljning

Proffsig i sitt bemötande, ärlig, väldigt charmig och trevlig mäklare.

Det märktes att det fanns lokalkännedom och erfarenhet eftersom huset blev bra värderat från första början.

Tror nästan jag tar med henne söderut när jag flyttar, husman hagberg finns ju där med.
    Men tack snälla för din fina Reco. Så glad jag blir. Ring mig nästa gång du ska sälja så lovar jag att hjälpa till på något sätt, även fast det kanske inte är här på orten. Allt gott! / Alexandra Alexandra Rodén
    • Södra Mosebacke
    2021-03-03 Verifierad kund
    Vi har köpt hus och jag är väldigt nöjd med mäklaren. Vi har setts en hel del under tiden vi letat hus och genom detta har vi fått hjälp att hitta det vi ville ha. Mäklaren tipsade oss om detta hus och fixade oss visning och det blev bra!
    Tillslut fann ni drömhuset med drömläget. Det har varit roligt att ha med er på våra visningar, men ännu roligare att ni nu ska få landa i det nya. Vi ses till tillträdet! / Alexandra Alexandra Rodén
    2021-03-01 Verifierad kund
    Så proffsig och smidig affär med Alexandra som mäklare. Allt från att hjälpa oss fixa papper till rådgivning med snabba svar. Vilken stjärna! ⭐️
    Tack för fina ord! Hoppas ni ska trivas med det nya 🍀 / Alexandra Alexandra Rodén
    2021-02-28 Verifierad kund
    Sålde vårt hus via HusmanHagberg och blev proffsigt bemött och det var en trygghet att vi fick en tidplan på händelseförloppet - allt från fotografering till visningar osv.
    Tack Linda för att du lämnade en fin Reco! Från stress och press till harmoni 🙏🏼 Vi ses längre fram!/Alexandra Alexandra Rodén
    • Hakkas
    2021-02-03 Verifierad kund
    Sålt ett nybyggt hus ute i en by. Väldigt bra bemött av mäklaren, har alltid funnits tillgänglig, hjälpt och funnits som stöttning i frågor och funderingar.

Rekommenderar starkt Husmanhagberg.
    Tack Cilla för din Reco. Det har varit roligt att hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska hus. Hoppas ni ska trivas med allt det nya. Hälsa Emil, han är alltid välkommen att ringa 😂 Allt gott! / Alexandra Alexandra Rodén
    • Hakkas
    2020-09-15 Verifierad kund
    Sålt ett hus.
    Bra bemött.
    Tänkte att de skulle vara lättare att sälja via en mäklare. Då jag tidigare sålt privat. Tyvärr så är det MYCKET mer jobb att sälja via mäklare. Och en anledning till varför vi valde mäklare va för slippa ha kontakt med köparen. Men köparen skriver och frågar orelevanta saker ofta vilket jag inte tycker är okej.
    Från början va upplevelsen bra men nu är den riktigt usel.
    Tråkigt att ni upplever det som en belastning att köparen är frågvis. Hör av er till mig så hittar vi på en annan lösning med alla frågor! / Alexandra Alexandra Rodén
    2020-09-14 Verifierad kund
    Har sålt en villa i Gällivare. Bemötandet har varit mycket gott och förtroendefullt.
    Alexandra levde upp till alla våra förväntningar och lite till. Hon har på ett mycket fint sätt guidat genom hela processen. Hennes sätt har gjort oss trygga.
    Jag kommer varmt rekommendera henne och HusmanHagberg till våra vänner och bekanta
    Så glad jag blir Annika. Det har varit en rolig försäljning med er. Stort lycka till på nya orten! / Alexandra Alexandra Rodén
    2020-09-14 Verifierad kund
    Det var bra bemötande och bra information .
    Tack för Recon! Vi har samarbetat bra och allt gick enligt plan, om kanske inte lite bättre. Vi ses till tillträdet! / Alexandra Alexandra Rodén