Sanna Pohjanen
Registrerad mäklare sedan 2016-07-14
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 123 Läs vad Sanna Pohjanen

• Stefan L sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-07-30

Centrum
    Trevlig, metodisk och faktabaserad. Skapar förtroende genom sitt sätt att vara och genom sitt gedigna kunskap om fastigheter i Gällivare. Läs mer
  • Nils F sålde sin bostad med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-07-30

Tärendö
    Vi har sålt ett hemman. Arbetet att
    Välja ut spekulanter för sådana
    Objekt är betydligt mer omfattande
    än att sälja ett fritidshus.

Vi har landat på köpare som säger
    Sig vilja driva hemmanet och stärka
    Livskraften i denna.

Vi har landat rätt tycker vi.

Samverkan med Sanna har genom
    Hennes lyhördhet funkat Bra.
    Mvh Nils och Birgitta Jansson Fors Läs mer
  • Olle J sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-07-13

Centrum
    Vi har sålt min avlidna mosters lgh i G-vare. Blev trevligt bemött
    av Sanna, lätt att nå under processen, lyssnade aktivt. Lgh blev såld till ett "ok" -pris efter budgivning. Hade hoppats på ngt mer,
    men vi är nöjda. Ska väl sägas att det är min syster Kerstin som är dödsboutredare. Hälsn. Olle Johansson 12/7 Läs mer
  • Kerstin L sålde sin stuga med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-07-12

Tärendö
    Har sålt min mosters lgh i Gällivare och blivit mkt bra bemött av mäklaren. Läs mer
  • Mari H sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-07-01

Koskullskulle
    Har sålt ett tvåfamiljshus. Sanna är noggrann med öga för detaljer. Hennes bemötande var lyhört och hon snappade upp detaljer.
    Professionell och kunnig, men ödmjuk. Läs mer
  • Linda Z sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-06-23

Från första husvisningen
    vi varit på har Sanna alltid levererat en personlig & högklassig service! Hon har tålmodigt lyssnat och försökt hitta svaren på alla våra funderingar. Att det var just hon som hade det perfekta huset för oss gjorde att husköpet kändes både smidigt & tryggt.

Det är en solklarhet att vi kommer vilja ha hjälp av henne vid försäljningen av vår gamla bostad! Läs mer
  • Jan P sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-06-23

Norra Mosebacke
    - Sålt Villa.
    - Sanna har visat ett otroligt gott bemötande och service som man inte är van vid i Sverige. Vidare är Sanna professionell och kunnig i sitt yrke och det har varit ett nöje att arbeta med henne. Rekommenderar henne till alla såväl säljare av fastiheter som köpare. Läs mer
  • Ellen Margit L sålde sin stuga med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-06-10

Gällivare
    Sålt stuga. Hon var duktig, saklig, framfört saker fint till kunderna. Mycket trevlig tjej! Läs mer
  • Xun W köpte sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-06-02

Forsvallen
    Hon var snäll åt oss, snabb att reagera, och duktdig på jobbet. När hon visar hus, hon berättar ordentligt och svarar våra frågor. När vi vill veta mer , hon tar även sin fritid att förklarar till oss. Hon tänker allsidigt för båda försäljer och köpare. Läs mer
  • Kay B sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-06-01

4:a
    Fjällnäs
    Tillmötesgående, saklig och uppriktig i sitt uppdrag som vår mäklare vid försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Sanna Pohjanen