Sanna Pohjanen
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 105 Läs vad Sanna Pohjanen

• Emma T sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-04-05

Övre Kullen
    Sålt fastighet, bra bemötande, bra kommunikation Läs mer
  • Margit Å sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-04-04

Övre Kullen
    Sålt vår fars fastighet tillsammans med särkullbarnen. Detta har varit med viss komplikation då en del bor utomlands och korrespondens via e-post etc. inte alltid fungerat. Vi har fått en fortlöpande och bra/tydlig uppdatering under försäljningens gång och känner oss trygga i denna försäljning. Läs mer
  • Maria K köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-03-28

Gällivare
    Hjälpt Svärföräldrars köp av lägenhet i Gällivare.
    Bra service på allt vi undrat och haft frågeställningar om. Mycket nöjda! Läs mer
  • Karl Bertil K köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-03-26

Gällivare
    Har varit en mycket bra kontakt med Sanna dock begränsad genom att flera i familjen varit delaktiga i kontakterna Läs mer
  • Anngerd S sålde sin stuga med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-03-04

Malmberget
    Väldigt bra bemötande utav mäklarn. Helnöjd med allt Läs mer
    2020-03-09 Sanna Pohjanen svarar Anngerd S
    Tack Anngerd för din rekommendation samt allt arbete inför fotografering och visning! Toppen bra! /Sanna
    Sanna Pohjanen gillar detta
  • Malin U sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-02-26

Koskullskulle
    Har sålt ett hus via Svensk fast där Sanna var mäklare. Proffsigt bemötande.
    Lite segt med annonsering dock. Läs mer
    2020-03-09 Sanna Pohjanen svarar Malin U
    Tack Malin för att du tog dig tid att lämna en reco! Din feedback är värdefull för mig. Ni gjorde ett fantastiskt jobb inför fotograferingen och visningarna. Vårt samarbete resulterade i ett bra slutresultat. Vi ses på tillträdet! /Sanna
    Sanna Pohjanen gillar detta
  • Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-02-18

Centrum
    Lägenhet, jättebra bemötande, väldigt trevlig och bra service. Helt enkelt en väldigt bra upplevelse! Läs mer
    2020-02-24 Sanna Pohjanen svarar Sara H
    Tack Sara för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Det blev några turer men till sist hittade vi en köpare. Vi ses på tillträdet. /Sanna
    Sanna Pohjanen gillar detta
  • Stefan N sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-02-18

Gällivare
    Jag har köpt en bostadsrätt och Sanna ska försöka sälja min nuvarande bostadsrätt.
    Utmärkt, trevligt bemötande redan vid första visningen jag var på.
    Sanna har så här långt hjälpt mig att få köpet ordnat på ett bra sätt.
    Jag hoppas på att resten av mäklar kontakten blir lika bra. Läs mer
    2020-02-24 Sanna Pohjanen svarar Stefan N
    Tack så mycket Stefan för att du tog dig tid att lämna en reco! Kul att det blev den lägenhet som du önskade. Tackar ödmjukast för ditt förtroende, nu ska vi se till att det blir lika bra med din lägenhet. /Sanna
    Sanna Pohjanen gillar detta
  • Lisa J sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-02-07

Mellanområdet
    Engagerad och driven, rekommenderas! Läs mer
    2020-02-07 Sanna Pohjanen svarar Lisa J
    Tack Lisa för att du lämnade en så fin reco! Vi ses på tillträdet och även här framöver. /Sanna
    Sanna Pohjanen gillar detta
  • Roger N köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

2020-02-04

Centrum
    Bra, förutom att hon glömde berätta att en kollega tar över ärendet under hennes ledighet som sammanträffade under den veckan som budgivningen avslutades. Läs mer
    2020-02-07 Sanna Pohjanen svarar Roger N
    Tack Roger för att du tog dig tid att lämna en reco om mig! Jag ber om ursäkt för missen vid överlämnandet, nu kommer ni ha kontakt med mig till tillträdet. /Sanna

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Sanna Pohjanen