Linda Eriksson

Linda Eriksson

Linda Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Linda Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Linda Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Linda Eriksson har haft 28 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

80 omdömen om Linda Eriksson

Margareta B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Centrum

Linda är mycket professionell och trevlig. Fint bemötande där hon tar in både säljarens och köparens perspektiv på ett balanserat sätt.

Marcus S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Centrum

Blev bemött jätte bra av Linda! Trevlig och grym på sitt jobb. Förväntade mig en smidig affär och så blev det. Är jätte nöjd att jag valde linda som mäklare! Trevlig och väldigt kunnig, bra och svara på frågor man hade. Affären gick väldigt snabbt och smidigt!

Marcus R
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Toppen bemötande och har alltid fullt fokus på kunden oavsett om man är säljare eller köpare!

Svar från Linda Eriksson

Tack Marcus, det har vart så kul för mig att få följa er resa till att köpa ert gemensamma hus. Jag är helt säker att ni kommer att stormtrivas. Vi ses när tillträdet närmar sig! :)

Sofie N
Gällivare

Vi fick ett väldigt bra bemötande. Linda är väldigt flexibel och tillmötesgående. Vi är jättenöjda med ha fått just henne som mäklare under vårt köp. Vi kände oss trygga och hon överträffade våra förväntningar.

Svar från Linda Eriksson

Tack Sofie för ditt fina omdöme, jag är så glad för er skull att ni hittat erat drömhus. Packa lugnt nu så ses vi snart när det närmar sig inflytt! :)

Lars Fredrik S
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Linda säljer hus så bra Man blir bara himla gla' Svarar alltid när alla ringer Så köparen inte försvinner Av mig får hon alla rätt Hon är bäst på alla sätt

Svar från Linda Eriksson

Haha tänk så du kan få en att skratta. Tusen tack för fint omdöme, det har varit ett nöje för mig att få hjälpa er med er husförsäljning. Ha en fin sommar! :)

Mikael L
Gällivare

Linda är en riktigt bra mäklare. Hon är lyhörd till kundens behov och har samtidigt en bra karisma som ger förtroende. Är glad att våra vägar möttes och vi kommer göra fler affärer tillsammans! Betyget är 5 av 5.

Svar från Linda Eriksson

Tack för ditt fina omdöme, jag är också otroligt glad att våra vägar möttes & ser framemot våra framtida affärer tillsammans. Ha en fin sommar så ses vi när de är dags för tillträde! :)

Jonas E
Repisvaara

Bra bemötande och jättebra service. Snabbt och enkelt som jag gillar.

Svar från Linda Eriksson

Tack Jonas, jag är så glad att jag åter fått ditt förtroende att hjälpa dig med en försäljning. Packa lugnt så ses vi när tillträdet närmar sig till höst, ha en fin sommar! :)

Charlotte Ä
Koskullskulle

Lättillgänglig, svarar alltid snabbt på frågor och funderingar. Trevlig,rak och tydlig i sitt arbete.

Svar från Linda Eriksson

Tack Charlotte för att jag fick vara en del av eran bostadsaffär. Lycka till med flytten till erat nya magiska hus, vi ses snart inför tillträdet! :)

Johanna M
Gällivare

Världens bästa Linda! Fixar å donar med exakt allt, å svarar på alla tusen frågor man har!

Svar från Linda Eriksson

Tack Johanna jag blir så glad. Tusen tack för alla fina samtal vi har, för de fina blommorna och för att jag får vara en självklar del av era bostadsaffärer, tusen tack :)

Therese N
Koskullskulle

Linda är en positiv, kunnig och tydlig mäklare som på absolut bästa sätt hjälpte oss med vår försäljning. Vi som säljare kunde verkligen lämna över det praktiska med försäljningen till Linda som på ett strålande sätt löste alla delar av försäljningen. Vi är supernöjda.

Svar från Linda Eriksson

Tack Therese, och tusen tack för förtroendet att sälja erat otroligt fina hus. Vårt samarbete fungerade strålande, ha en fin sommar så syns vi när tillträdet närmar sig! :)