Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Gällivare!

Här hos oss i Gällivare i Norbotten hittar du den vackra lappländska naturen nära. Skog, sjöar och fjäll är som vackrast här i norra delarna av Sverige. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på Gällivare som ort. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen.

Vare sig du är ute efter en bekväm lägenhet i de centrala delarna av orten eller en liten fjäll- eller fritidsstuga kan vi med säkerhet guida dig rätt. Vi har lång erfarenhet, erbjuder fri värdering och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Kontakta oss!

Läs vad 287 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare 2

• Anders L
    2022-08-12 Verifierad kund
    Alldeles förträffligt utmärkt, seriöst och proffsigt .

MvhAnders
  • sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Södra Mosebacke
    2022-08-11 Verifierad kund
    Sanna är mycket proffsig, sympatisk och lyhörd.
    Rekommenderas varmt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Ampiaslantto
    2022-07-18 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och trygg. Hon var lätt att få kontakt med och hon lyssnade på önskemål. Jag har dålig hörsel och det tog hon hänsyn till. Vi är mycket nöjda.
  • köpte sin bostad med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Ampiaslantto
    2022-07-17 Verifierad kund
    Är väldigt nöjd med både köp och mäklare. Kunnig och professionell personal som en känner sig trygg med.
  • köpte sin stuga med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2022-07-10 Verifierad kund
    Sanna Pohjanen har informerat mig snabbt.
    Visningen var via Teams som var helt bra.
    Jag fick svar på alla mina frågor och upplevde Sanna alltid mycket vänligt.
    Jag rekommenderar Sanna Pohjanen som mäklare.
    Christine Skowronek
    2022-07-08 Verifierad kund
    Proffsig, lyhörd och trevlig!
    2022-07-08 Verifierad kund
    Vi har använt Sanna två gånger och vi kommer aldrig vända oss till någon annan mäklare. Hon är bäst punkt slut
  • köpte sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2022-07-05 Verifierad kund
    Köpet via Sanna gick snabbt och smidigt. Tusen tack :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2022-07-05 Verifierad kund
    Fantastisk som Person, och Mäklare
    2022-07-01 Verifierad kund
    Mycket duktig och driven! Lättsam och lättillgänglig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2022-06-16 Verifierad kund
    Jättefint och proffsigt bemötande
    2022-06-15 Verifierad kund
    Tusen tack 🤩
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevlig och samtidigt professionell.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Hjälpsam, enkel att ha att göra med och trevlig!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Hon är glad och trevlig, hon är en duktig mäklare 🙂
    • Silfwerbrandshöjden
    2022-06-10 Verifierad kund
    Hon är engagerad och var behjälplig med special visningen.
    Hon ställer upp och anpassar efter mina önskemål med dagar, tider etc
    2022-06-05 Verifierad kund
    Blev bemött på bästa sätt. Mäklaren levde upp till förväntningarna
    2022-05-31 Verifierad kund
    På ett professionellt sätt ett trevligt bemötande komplett omhändertagande.
    Höga förväntningar pga av tidigare erfarenhet, som hon levde upp till väldigt väl.
    Det gick smidigt och professionellt.
    • Dokkas
    2022-05-25 Verifierad kund
    Jag vart bemött på ett bra sätt och hon var ärlig och sa som det var vilka brister det fans
    Tack så mycket Joel för att du lämnade en reco! Nu hoppas vi att allt ordnar sig med både flytt och försäljning. /Sanna Sanna Pohjanen
    • Puoltikasvaara
    2022-05-22 Verifierad kund
    Engagerad och kompetent. Trevligt bemötande. Snabb affär.
    Tusen tack Siv för ditt fina förtroende och att du även tog dig tid att lämna en så fin reco! /Sanna Sanna Pohjanen
    • Repisvaara
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevlig, seriös mäklare. Lätt att nå.
    Stort tack Ing-Marie för att du tog kontakt med mig och för din fina reco! /Sanna Sanna Pohjanen
    • Silfwerbrandshöjden
    2022-05-13 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kompetent mäklare, gav bra råd och tips!
    Så kul att läsa dina värmande ord! Det blev en riktigt bra försäljning för dig. Jag får tacka så mycket för ditt förtroende så ses vi inför överlämningen av lägenheten. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-05-08 Verifierad kund
    Effektiv försäljningsprocess med fint kundbemötande
    Tack Johan ditt förtroende och för att du lämnade en så bra reco! /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-05-06 Verifierad kund
    Vi är super nöjd 👍🏻 Hon är jätte trevlig och hjälpsam
    Tack Oyunbileg för att du lämnade ett så fint omdöme om mig! Nu ska vi ordna så att det blir lika bra för er försäljning. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-05-05 Verifierad kund
    Mycket bra kontakt med mäklaren och hjälp med försäljningen
    Tack Bertil för att du lämnade en så fin reco! /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-05-04 Verifierad kund
    Sanna var mycket trevlig och visade på en gång att hon var kompetent.
    Hon sa direkt att det finns många spekulanter och hon höll oss uppdaterade direkt om bud som kommit in.
    Tack Ann-Louise för dina värmande ord! Det blev en snabb försäljning som ni önskade. Vi hörs av inför frånträdet. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-05-04 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta och Sanna levde mer än väl upp till våra förväntningar.
    Sanna ser inga problem när eventuella hinder uppstår utan bemödar sig att hitta lösningar. Hon håller tät kontakt och ger bra information.
    Tack Gulla för att du tog dig tid att lämna dessa värmande ord! Stort tack för ert förtroende! /Sanna Sanna Pohjanen
    • Nordvästra Repisvaara
    2022-04-26 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande. Lätt att få tag i och hjälpt oss på ett utmärkt sätt att sälja våra lägenheter.
    Tack Pontus för dina värmande ord! Det blev rekord i både föreningen och i kommunen för denna lägenhet! Riktigt roligt att era lägenheter är så popluära! /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-04-16 Verifierad kund
    Alltid trevlig. Hjälper till med allt och kan alltid nå henne på något sätt.
    Tack Johanna för din fina reco samt ditt förtroende. Så roligt att få vara med vid både köpet av ert nya hus och överlämningen av din lägenhet. Vi ses på tillträdet! /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-04-14 Verifierad kund
    Smidig och snabb affär. Svarar alltid på frågor på sms/telefon oavsett tid på dygnet.
    Tack Gustav för att du lämnade en fin reco! Roligt att få vara en del av hitta ert nya boende. Vi ses på tillträdet. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-04-09 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött. Sanna är mkt serviceinriktad, lätt att nå om man behöver fråga ngt samt känns väldigt uppriktig. Köpet gick väldigt smidigt. Jag är mycket nöjd.
    Tusen tack Mari för dina värmande ord! Det glädjer mig att höra att du är nöjd. Nu väntar vi in tillträdet på din nya lägenhet. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-04-09 Verifierad kund
    Mäklare Sanna Pohjanen
    Fick redan från början stort förtroende för henne.
    Visade sig vara rätt, hon är en mycket kompetent mäklare.

Har, hittills, skött mitt uppdrag till största belåtenhet.

Återstår slutförandet och deklaration.

/nöjd kund
    Tack snälla Björn för att du tog dig tid att lämna dessa värmande ord om mig. Roligt att höra att du är nöjd med mig som mäklare och att det dessutom blev ett prisrekord i föreningen med din lägenhet. Jag får tacka för det goda samarbetet. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-04-04 Verifierad kund
    Sanna har på ett föredömligt sätt, uppfyllt de förväntningar som funnits. Hon var tydlig i all information om vad som gäller vid försäljning av fastigheten, från första mötet till försäljningen!
    Tack Sanna och bra jobbat
    Vad glad jag blir av att läsa dina värmande ord Åke! Stort tack för ditt fina förtroende och ett gott samarbete. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-03-28 Verifierad kund
    Sanna lever upp till mina högt ställda krav på service o kompetens.
    Tack Kalle för att du än en gång valde att kontakta mig vid en försäljning. Jätte kul att få ditt förtroende och tack för ett gott samarbete. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-03-27 Verifierad kund
    Bästa mäklaren! Så gullig och hjälpsam 👏
    Tack Isabelle för att du lämnade ett så fint omdöme om mig som mäklare. Jag hoppas du trivs i din nya lägenhet. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-03-16 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett väldigt professionellt sätt.
    mina förväntningar var att få lägenheten såld, och Sanna gjorde allt för att den skulle bli såld.
    Sanna ställde verkligen upp på visningar och gjorde reklam för lägenheten på olika sociala sidor.
    Lägenheten blev snabbt såld.
    jag kan verkligen rekommendera henne till andra som vill sälja lägenheter
    Stort tack Monica för att du tog dig tid att lämna dessa värmande ord. Jätte kul att höra att du är nöjd med mig som mäklare. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-03-15 Verifierad kund
    Blev väl bemött och mäklaren levde upp till mina förväntningar. Behövde inte oroa mig över pappersarbetet, allt gick smidigt.
    Kontakten oss mellan var mycket bra.

10/10 jag är mycket nöjd.
    Så roligt att höra Eva att du är nöjd med mig som mäklare. Jag tackar ödmjukast för ditt fina förtroende. Vi ses när det är dags att lämna över lägenheten. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-03-11 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande.
    Snabbt hanterande av ärenden.
    Tack Erik för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Vi hörs av inför framtida samarbeten. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-03-09 Verifierad kund
    Stabilt, tydlig genom hela köpesprocessen.

Trevligt & proffsigt bemötande, inget att klaga på.

Sanna.P
    Tack Olov för din fina reco! Det vart en snabb affär för dig. Vi ses på tillträdet. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-02-21 Verifierad kund
    Sanna på Svensk fast var otroligt duktig, kunnig och det ändes tryggt att lämna försäljningen i hennes händer!
    Rekommenderas varmt!
    Tack Jennie för dina värmande ord och kul att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Bra jobbat inför alla visningar! /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-01-31 Verifierad kund
    Sanna är fantastisk och mycket professionell mäklare!
    Jag kommer anlita henne igen vid eventuell försäljning.
    Tusen tack Sandra för dina fina ord! Det värmer att höra. Jätte kul att få förtroendet att sälja din fantastiska lägenhet. Ser fram emot framtida samarbete! /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-12-18 Verifierad kund
    Ödmjuk, trevlig med bra bemötande! Visade intresse för att uppfylla våra önskemål, och det gjorde hon!
    Tack Julia för de värmande orden. Så roligt att ni är nöjda och att det blev ett boende efter era önskemål. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet! /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-12-17 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare, trevlig och väldigt bra med info. Funkat klockrent och fick mycket bra pris för min försäljning!
    Anlita!!
    Stort tack Jens för ditt förtroende samt för att du tog dig tid att lämna dessa fina ord om mig som mäklare. Det blev ett riktigt bra slutpris och kul att du känner dig nöjd! /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-12-15 Verifierad kund
    En riktigt bra & lättsam mäklare! Sanna passar verkligen för sitt arbete.
    Tack Helena för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Det har varit ett nöje att hjälpa er med både ert nya boende samt försäljningen av din fina lägenhet. /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-12-15 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Visar alltid upp sina objekt med ett glatt humör o en varm personlighet.

Rekommenderas Starkt!!!
    Tack Håkan för din värmande ord! Det glädjer mig att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Roligt att det blev en lägenhet där du har nära till familjen. Vi ses på tillträdet! /Sanna Sanna Pohjanen
    • Koskullskulle
    2021-12-12 Verifierad kund
    Vänlig och trevlig i bemötandet. Hjälpsam och professionell med min okunskap.
    Så kul att få vara med en del av ditt första husköp Daniel! Tack för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! /Sanna Sanna Pohjanen
    • Purnu
    2021-12-07 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Noggrann och svävar inte iväg med priser eller löften hon inte kan hålla. Pålitlig. Snabb på att svara på frågor, osv. Hade dock förväntat mig en mer aktiv marknadsföring för att få upp priset på fastigheten. Där hade jag förväntat mig lite mer. Hade också önskat lite mer förståelse för hur jag ville visa upp fastigheten med bilder, osv. Nu blev det bra, men det hade kunnat bli bättre.
    Tack Carin för din reco och ditt förtroende att sälja ditt fina barndomshem. Roligt att höra att du tycker jag ger bra återkoppling och är pålitlig. Vi ses på tillträdet för överlämning. /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-11-30 Verifierad kund
    Trevlig, snabb med info och svar på frågor. Gav bra service.
    Tack Birgitta för din fina reco! Det blir en väldigt trevlig lägenhet som du kommer flytta till. Stort grattis än en gång. Vi ses på tillträdet. /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-11-30 Verifierad kund
    Vänligt och proffsigt bemötande. Verkar kunnig och förtroendeingivande.
    Tack Hans för att du tog dig tid att lämna en fin reco! Det blev ju ett riktigt bra slutpris på er pappas lägenhet. /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-11-12 Verifierad kund
    Väldigt proffesionellt bemötande, innan/under/efter budgivningen. Väldigt serviceinriktad och hjälpsam. Vi är mycket nöjda.
    Tack Annica för de värmande orden och den fina recon! Vi ses på tillträdet. /Sanna Sanna Pohjanen