Alla kategorier Mäklare Norrbotten Gällivare Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Storgatan 11, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Gällivare!

Här hos oss i Gällivare i Norbotten hittar du den vackra lappländska naturen nära. Skog, sjöar och fjäll är som vackrast här i norra delarna av Sverige. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på Gällivare som ort. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen.

Vare sig du är ute efter en bekväm lägenhet i de centrala delarna av orten eller en liten fjäll- eller fritidsstuga kan vi med säkerhet guida dig rätt. Vi har lång erfarenhet, erbjuder fri värdering och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Kontakta oss!

Läs vad 47 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

• Eva L

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålde ett hus genom arvsskifte. Sanna är så himla proffsig och jag vet att jag kan lita på henne.
    Min bästa rekommendationer Läs mer
    2019-07-10 Sanna Pohjanen svarar Eva L
    Tack snälla Eva för din rekommendation! Blir så glad av att läsa detta. Tack för ett mycket gott samarbete. /Sanna
  • Jan H

Jan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Ett mycket gott bemötande av Sanna saklig o kunnig som mäklare , gav oss professionellt bemötande när vi sålde vårat dödsbo i Malmberget.

Svensk Fastighetsförmedling kommer att få uppdraget när vi tänker sälja vårat hus på Heden i Gällivare om ca 1 år.

Sanna på Svensk Fastighets Förmedling ger jag det bästa betyget som en mäklare kan få och rekommenderar Sanna starkt till familjer som tänker sälja eller köpa en bostad i Gällivare Kommun! Läs mer
    2019-07-10 Sanna Pohjanen svarar Jan H
    Så himla roligt att läsa din fina rekommendation Janne! Detta gjorde min dag. Det bästa med jobbet är ni fantastiska kunder. Ser fram emot att förmedla er fina villa när det blir dags. Vi ses i augusti. /Sanna
  • Britt-Marie H

Britt-Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt vårt barndomshem till en bror i familjen..
    vi har blivit jättebra bemött och hon var mycket duktig och vi fick ett jättebra mottagande.
    Vi kan bara ge henne ett jättebra betyg. Hon är guld värd Läs mer
    2019-07-10 Sanna Pohjanen svarar Britt-Marie H
    Åh så fina ord, tack snälla Britt-Marie för din rekommendation! /Sanna
  • 2019-07-04

Linda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpte ett hus.

Mycket kompetent och engagerad mäklare med snabba återkopplingar. Läs mer
    2019-07-05 Sanna Pohjanen svarar Linda L
    Tack Linda för att du tog dig tid att lämna en sån fin Reco! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus.
  • 2019-06-28

Harold M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag fick all info jag behövde
    Sanna är en professionell som tar väl hand om sina kunder
    Köpet gick snabbt och smidigt
    Alla ör nöjda med affären
    Jag har fått en ny bostadsrätt till rött pris Läs mer
    2019-07-01 Sanna Pohjanen svarar Harold M
    Tack Harold för att du tog dig tid att lämna en sån fin rekommendation. Det blev till slut ett nytt boende för dig. Vi ses vid tillträdet! /Sanna
  • 2019-06-18

Caroline J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har köpt ett hus,allt gick snabbt och smidigt och mäklaren gjorde ett bra jobb Läs mer
    2019-07-01 Sanna Pohjanen svarar Caroline J
    Tack Caroline för dina fina ord! Det vart snabba puckar, hoppas ni ska trivas i ert nya boende! /Sanna
  • 2019-05-28

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Tålmodig och väldigt hjälpsam, vi sålde tillslut. Läs mer
    2019-05-29 Sanna Pohjanen svarar Johan B
    Tack Johan för att du tog dit tid att lämna den fina rekommendationen. Det löste sig till slut. /Sanna
  • 2019-05-22

ANNELIE W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sanna , du är otroligt kompetent och proffsig. Vi kände direkt vid första mötet att det var dig vi ville anlita. Du har alltid återkopplat snabbt när vi har haft funderingar angående någonting. Har du själv undrat över någonting, har du varit snabb att höra av dig. Läs mer
    2019-05-23 Sanna Pohjanen svarar ANNELIE W
    Men så glad jag blir av att läsa den fina rekommendationen Annelie! Roligt att höra att ni känner er nöjda med mig som mäklare. Ni har varit toppen som ordnat så fint inför alla visningar och trots motgången i höstas så blev det bra till slut. /Sanna
  • Erik E

2019-05-17

Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpte en lägenhet i centrala Gällivare och är väldigt nöjd med mäklarens bemötande affären gick väldigt smidigt Läs mer
    2019-05-17 Sanna Pohjanen svarar Erik E
    Kul att höra att du är nöjd Erik! Det vart snabba puckar. Vi ses vid tillträdet. /Sanna
  • 2019-05-16

Per E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt ett hus och köpt en lägenhet i samma affär och Sanna mäklaren har varit väldigt fin och hjälpsam genom hela affären och hon varit mycket proffisionell vi rekomenderar henne även till andra som vill sälja eller köpa fastighet hon är mycket duktig. Läs mer
    2019-05-17 Sanna Pohjanen svarar Per E
    Vad glad jag blir av din fina Reco Per, tack så mycket! Vilken tur att Agneta har er till hjälp, det har varit ett nöje att få förtroendet från er. /Sanna
  • 2019-05-13

Daniel J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi skulle sälja vårat hus och tog kontakt med sanna, mkt trevlig och hjälpsam. Mycket nöjda efter hennes arbete! Läs mer
    2019-05-14 Sanna Pohjanen svarar Daniel J
    Tack Daniel för din fina rekommendation! Det vart snabba ryck för försäljningen. Vi hörs inför tillträdet. /Sanna
  • 2019-04-16

Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag har sålt en bostadsrätt med 3 rum och kök. Blivit väldigt bra bemött av mäklaren. Driven och kompetent men ändå väldigt inlyssnande och ödmjuk. Mina förväntningar överträffades eftersom det blev en väldigt snabb och smidig affär med mycket folk på visning och många (5st) som budade när det var dags för det.

Sanna gjorde ett kanonjobb! Läs mer
    2019-04-16 Sanna Pohjanen svarar Malin L
    Tack snälla Malin för den fina rekommendationen och det förtroendet som du gav mig. Har varit trevligt att få samarbeta med dig. Du gjorde ett grymt jobb inför försäljningen samt inför visningarna! Jag är glad att du känner dig nöjd. Vi ses inför tillträdet! /Sanna
  • 2019-04-15

Rebecca A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Toppenbra bemötande och upplevelse av vårat husköp! Läs mer
    2019-04-15 Sanna Pohjanen svarar Rebecca A
    Tack Rebecca för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att lämna en reco. Vi hörs inför tillträdet! /Sanna
  • 2019-04-13

Glenn H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Helt underbart nöjd över Sanna, grymt proffsig och levererade allt hon lovade.
    Behöver jag en mäklare igen så väljer jag Sanna och Svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2019-04-14 Sanna Pohjanen svarar Glenn H
    Tack Glenn för att du tog dit tid att lämna en så fin reco! Ni gjorde ett fantastiskt jobb inför både fotografering och visningar. Vi hade ett bra samarbete. Det är såna kunder som er som gör jobbet värt! /Sanna
  • 2019-03-26

Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag har sålt ett fritidshus. Sannas bemötande har varit helt fantastiskt. En helt underbar mäklare. Tack för all hjälp Läs mer
    2019-03-29 Sanna Pohjanen svarar Andreas H
    Tack så mycket Andreas för de fina orden! Jag hör av mig när det dyker upp ett boende som jag tror skulle passa er. /Sanna
  • 2019-03-16

Ingegerd H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt fritidshus
    Utmärkt bemötande av fastighetsmäklaren
    Höga förväntningar på mäklaren, kunskap, information, bemötande, tillgänglighet Hon levde upp till alla förväntningar vi hade
    Kommer gärna tillbaka som kund och kan rekommenera henne till andra. Läs mer
    2019-03-29 Sanna Pohjanen svarar Ingegerd H
    Tack Ingegerd för din fina rekommendation! Stort nöje att få ha er som kunder. Hoppas vi ses fler gånger. /Sanna
  • 2019-03-15

Göran N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Hon Var helt OK.
    Fick svar på de jag behövde.
    Gjort klart allt inför mötet
    Så de var bara för oss att skriva på.
    Där har Ni hittat En bra medarbetare
    Ha En Bra Dag
    Göran Nyberg Läs mer
    2019-03-29 Sanna Pohjanen svarar Göran N
    Tack Göran för din rekommendation! Hoppas du ska få många avkopplande dagar i huset./Sanna
  • 2019-02-09

Lotta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Mycket bra bemötande och väldigt duktig i sin roll som mäklare. Man känner att hon bryr sig & är mån om en god kontakt. Bra på att ge återkoppling. Läs mer
    2019-02-11 Sanna Pohjanen svarar Lotta S
    Vad glad jag blir över att du tog dig tid att lämna en så fin Reco! Ni har ordnat så fint inför alla visningar, känner mig stolt att vara mäklare och få förtroendet att förmedla er bostad. Vi ses inför tillträdet!
  • 2019-01-31

Tore Ingvar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    kunnig, lättsam , snabb med besked , trevlig, proffesionell Läs mer
    2019-02-01 Sanna Pohjanen svarar Tore Ingvar N
    Tack så mycket Tore för din fina rekommendation! Allt gick ju smidigt tack vare er också. Vi ses inför tillträdet.
  • 2019-01-30

Mona R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Pålitlig snabb med återkopplingar trevlig lätt att ha göra med Läs mer
    2019-02-01 Sanna Pohjanen svarar Mona R
    Tack Mona för att du tog dig tid att lämna en så fin rekommendation! Det gick ju riktigt bra med er villa. Vi ses inför tillträdet.
  • 2019-01-11

Gholamreza J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Mycket enkel, kunnig och trevlig person. Läs mer
    2019-02-01 Sanna Pohjanen svarar Gholamreza J
    Tack Reza för att du tog dig tid att lämna en rekommendation!
  • Maud O

2018-12-23

Maud O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    sålt lägenhet på Fjällnäs Gällivare..
    Trevligt bemötande och tillmötesgående...
    Sanna ingav förtroende från första början...
    Hon tog hand om allt och för mig kändes det jättebra...
    Nu har vi pappersformaliteter kvar och det tror jag kommer fungera lika bra.... Läs mer
    2019-01-09 Sanna Pohjanen svarar Maud O
    Tack Maud för ditt förtroende och din fina rekommendation! Vad glad jag blir att höra att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses inför tillträdet! /Sanna
  • 2018-12-22

Inga-Lill K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Är på väg att köpa en Bostadsrätts lgh. (inte riktigt klart).
    Mycket nöjd med mäklaren som haft hand om försäljningen, och fått bra info inför kontraktet.

Hade stora förväntningar inför visning/köpet och fick bra bemötande.

Mycket nöjd att jag blev kontaktad av mäklaren när lgh blev åter tillgänglig pga att vinnande budgivare hoppat av köpet. Läs mer
    2019-01-09 Sanna Pohjanen svarar Inga-Lill K
    Vad roligt Inga-Lill att du lämnat en så fin rekommendation och att du dessutom är nöjd med bostadsaffären, det löste sig trots allt. Jag är glad över att ha hjälpt dig att hitta ditt nya hem. Vi ses på tillträdet! /Sanna
  • Rebecka D

2018-12-11

Rebecka D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Får tacka Sanna för hjälpen med försäljningen. Allt gick bra och fick mycket bra bemötande och bra service, alltid snabba svar. 😊 Läs mer
    2018-12-12 Sanna Pohjanen svarar Rebecka D
    Tack Rebecka för din fina rekommendation! :) Önskar dig en god fortsättning! /Sanna
  • 2018-12-01

Jörgen B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Hej
    Har sålt ett nytt hus. Mäklaren är mycket kunnig och bra allt löste sig till slut. Toppen bra. Läs mer
    2018-12-12 Sanna Pohjanen svarar Jörgen B
    Tack Jörgen för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Vi ses inför tillträdet. /Sanna
  • 2018-11-25

Annika K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Blåbärsvägen 6 i Gällivare
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren
    Det blev en snabb affär Läs mer
    2019-01-09 Sanna Pohjanen svarar Annika K
    Tack Annika för att du tog dig tid att lämna en rekommendation! Vi ses på tillträdet! /Sanna
  • 2018-11-05

Lotta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi (jag syster och mamma) har sålt ett villa/hus i Gällivare. Fick intrycket vid första träffen att hon var en erfaren och kompetent mäklare. Hon var väl förbered med både fakta och svar. ...berättade att hon hade sålt två hus till på vårt område - lokal kännedom hade hon också. Fick en känsla av ärlighet av henne. Alltid tillgänglig vid telefon samt mail, oavsett tid. Återkopplade saker som man hade funderingar om eller saker som hon fick ta reda på. Trevlig bemötande redan från första gången till kontraktet var avslutat aldrig att hon försökte slingra sig och prata om att hon inte hann eller hade tid.
    Min upplevelse är att jag är mkt nöjd med Sanna hon fick huset sålt ! Det var hennes uppgift men sättet som det gjordes på blev bra. Har haft dåliga erfarenheter av andra mäklare. // Lotta W Läs mer
    2018-11-05 Sanna Pohjanen svarar Lotta W
    Tusen tack Lotta för dina fina ord! Det värmer verkligen att höra att ni är nöjda med mig som mäklare. Det var några gupp på vägen men tillsammans så tog vi oss igenom dessa. Tack för ert förtroende och för att ni valde mig samt Svensk Fastighetsförmedling! /Sanna
  • Kristoffer H

2018-11-01

Kristoffer H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpte hus via
    Svensk Fastighetsförmedling.

Mycket bra bemötande av mäklaren.

Mäklaren skötte hela affären mycket smidigt. Läs mer
    2018-11-01 Sanna Pohjanen svarar Kristoffer H
    Tack Kristoffer för att du tog dig tid att lämna en reco! Kul att du känner så. Vi ses inför tillträdet.
  • Sara L

2018-10-22

Sara L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vid försäljning av min bostad valde jag att kontakta Sanna Pohjanen på Svensk fastighetsförmedling. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Min förrväntning var att få lägenheten såld till bästa pris. Sanna levde upp till förväntningarna och mer därtill.

Är mycket nöjd och om det blir aktuellt att köpa bostad igen kommer jag definitivt att kontakta Sanna. Läs mer
    2018-11-01 Sanna Pohjanen svarar Sara L
    Tack Sara för din fina rekommendation! Vad glad jag blir att du känner dig nöjd. Hoppas vi ses igen annars önskar jag er lycka till med inflytten i din nya bostad.
  • 2018-10-22

Lars-Olof Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    En mycket speciell fastighet som inte passar alla. Läs mer
  • 2018-10-19

Katarina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Bara positivt. Sanna är en lyhörd och ödmjuk person. En skicklig mäklare. Vi ör väldigt nöjda.
    Med vänlig hälsning, Katarina Fulford Läs mer
    2018-10-19 Sanna Pohjanen svarar Katarina F
    Åh vad glad jag blir att höra Katarina! Ni hade ordnat så bra inför fotograferingen samt visningarna. Jätte snällt att du tog dig tid att lämna en rekommendation.
  • 2018-10-06

Ann-Kristin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har köpt en lgh. Mycket bra kommunikation, snabb återkoppling. Ett mycket fint bemötande. Läs mer
    2018-10-06 Sanna Pohjanen svarar Ann-Kristin O
    Tack Ann-Kristin för att du tog dig tid att lämna en reco! Och roligt att det löste sig så bra till slut.
  • 2018-09-30

Sara S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag har köpt bostad och blev vänligt bemött av mäklaren.
    Hon har tydligt och väl svarat på alla mina frågor och återkopplat om hon ej varit anträffbar då jag kontaktat henne.
    Jag är mycket nöjd med Sanna som mäklare! Läs mer
    2018-09-30 Sanna Pohjanen svarar Sara S
    Vad roligt Sara att du känner dig nöjd. Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna en Reco.
    Mvh Sanna Pohjanen
  • 2018-09-30

Ulf K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Super duktig mäklare, alltid tillgänglig och så trevligt. Rekommenderas varmt!! Läs mer
    2018-09-30 Sanna Pohjanen svarar Ulf K
    Det gör mig väldigt glad att höra att du är nöjd med mig som mäklare! Ni gjorde ett strålande jobb med förberedelserna inför försäljningen. Jag är verkligen imponerad av ert hårda jobb! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation.
    Mvh Sanna Pohjanen
  • 2018-09-20

Anna-Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi sålde vår villa med Sannas hjälp på ett enkelt och smidigt sätt. Vi behövde inte oroa oss eller fundera så mycket då fastighetsförmedlaren Sanna skötte allting och förklarade hela affären på ett mycket bra sätt Läs mer
    2018-09-20 Sanna Pohjanen svarar Anna-Karin N
    Tack Anna-Karin för din fina rekommendation. Vad roligt att höra att ni känner er nöjda. Vi ses inför tillträdet!
  • 2018-08-26

Josephine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Helt igenom proffsigt och personligt bemötande. Vi har fått den information och den hjälp vi behövt, när vi behövt det. Läs mer
    2018-08-26 Sanna Pohjanen svarar Josephine S
    Tack Josephine för att du tog dig tid att lämna en reco. Så roligt att höra att ni fått en positiv upplevelse.
  • 2018-08-21

Ann-Charlotte R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt villa. Trevlig. Bra bemött av mäklaren Läs mer
    2018-08-26 Sanna Pohjanen svarar Ann-Charlotte R
    Tack Lotta för att du lämnade en reco! Kul att få ha er trevliga kunder. /Sanna
  • 2018-07-17

Conny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Fritdshus, mkt nöjd med visning, budgivning, mm Läs mer
    2018-07-17 Sanna Pohjanen svarar Conny S
    Kul att du är nöjd Conny! Uppskattar att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Vi ses inför tillträdet!
  • Karin E

2018-07-04

Karin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt min avlidna systers hus. Fick ett mycket bra intryck av Sanna som bemötte mig på ett glatt och trevligt sätt. Verkade proffsig. Jag hade stora förväntningar på Sanna och de infriades med råge. Jag har kunnat ringa Sanna så ofta jag har behövt och hon har alltid svarat vänligt och proffsigt på mina spörsmål. Jag kan verkligen rekommendera Sanna för den som behöver hjälp med husköp eller husförsäljning.
    Karin Evling Läs mer
    2018-07-05 Sanna Pohjanen svarar Karin E
    Tack Karin för din fina rekommendation. Blir väldigt glad över att få läsa detta. Det är ni fantastiska kunder som ger glädje i jobbet. Ni har varit exemplariska inför fotografering, visning men även inför kontraktet då alla handlingar ska bli rätt. Jag tackar ödmjukt för ert förtroende och önskar er all lycka!
  • 2018-07-02

William W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi valde Svensk Fastighetsförmedling och Sanna för att sälja vår villa. Hon har från start visat bra intresse och tänkt framförallt på oss som säljare.
    Efter att ha testat en annan mäklarfirma på orten, som vi inte alls var nöjda med pga flera orsaker, så det har varit en riktigt bra upplevelse. Läs mer
    2018-07-02 Sanna Pohjanen svarar William W
    Tack William för din fina rekommendation! Väldigt trevligt att få ha er som kunder. Stort engegemang från er sida. Det gör mig glad att ni fick en positiv upplevelse.
    Med vänlig hälsning
    Sanna
  • 2018-06-08

Pär O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpt och sålt med mäklaren. Gott bemötande. Uppfyllde mer än väl förväntningarna. Läs mer
    2018-07-02 Sanna Pohjanen svarar Pär O
    Tack Pär för din rekommendation och ert förtroende. Roligt att få ha er som kunder. Ni ordnade allt exemplariskt vid fotografering och visningar. Tacksam för att jag fick vara delaktig vid både ert köp av ny bostad och försäljning av er nuvarande.
    Med vänlig hälsning
    Sanna
  • 2018-05-20

Sanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi kan varmt rekommendera Sanna till alla som funderar på att sälja och/eller köpa bostad.
    Hon har varit oerhört engagerad och seriös hela vägen.
    Lätt att få tag på och snabb att återkoppla.
    Allt från första mötet till tips på styling inför fotografering/visning, fotograferingen, budgivningen, kontakten, ja allt!
    För att inte tala om det slutgiltiga slutpriset vi fick för våran bostad. Över all förväntan och vi är säkra på att Sannas noggrannhet, proffsighet, kundkontakt och engagemang har en stor del i det.
    Tack! Läs mer
    2018-05-21 Sanna Pohjanen svarar Sanna A
    Tack för de fina orden! Riktigt bra jobbat av er med allt förberedande inför fotografering och visningar. Det är trevligt att få ha er som kunder och att ni känner er nöjda. /Sanna
  • 2018-04-06

Cecilia T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag kan starkt rekommendera Sanna som mäklare. Jag fick ett vänligt och proffsigt kundbemötande och har kunnat nå henne när det har behövts. Jag ger henne därför mitt högsta betyg. Läs mer
    2018-04-06 Sanna Pohjanen svarar Cecilia T
    Vad roligt att höra Cecilia! Vad glad jag blir. Tack för den fina rekommendationen.
  • 2017-12-03

Malin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Proffisionell och serviceminded med mycket god förmåga att kunna möta både säljare och köpares förväntningar. Engagerad med ett stort intresse för att hitta objekt som stämmer med köparens önskemål. Inger ett stort förtroende. Läs mer
  • 2017-08-28

Per K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag hade ingen kunskap om mäklarens uppdrag innan. Fick bra information om uppgiften och vad man kan få hjälp med.

Fick under hela försäljningen återkoppling om processen och intressenter. Vi hade dialog om slutpris och realistiskt slutpris.

Var mycket lättarbetat.

Jag är nöjd. Läs mer
  • 2017-05-20

Roger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Värdens bästa mäklare mycke trevlig o kompetent Läs mer
  • Åsa D

2017-03-07

Åsa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet. Proffsigt och snabbt arbete. Tack! Läs mer

Storgatan 11, 982 31 Gällivare