Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Storgatan 11, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Gällivare!

Här hos oss i Gällivare i Norbotten hittar du den vackra lappländska naturen nära. Skog, sjöar och fjäll är som vackrast här i norra delarna av Sverige. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på Gällivare som ort. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen.

Vare sig du är ute efter en bekväm lägenhet i de centrala delarna av orten eller en liten fjäll- eller fritidsstuga kan vi med säkerhet guida dig rätt. Vi har lång erfarenhet, erbjuder fri värdering och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Kontakta oss!

Läs vad 125 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

• 2020-07-30

Stefan L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Trevlig, metodisk och faktabaserad. Skapar förtroende genom sitt sätt att vara och genom sitt gedigna kunskap om fastigheter i Gällivare. Läs mer
  • 2020-07-30

Nils F skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt ett hemman. Arbetet att
    Välja ut spekulanter för sådana
    Objekt är betydligt mer omfattande
    än att sälja ett fritidshus.

Vi har landat på köpare som säger
    Sig vilja driva hemmanet och stärka
    Livskraften i denna.

Vi har landat rätt tycker vi.

Samverkan med Sanna har genom
    Hennes lyhördhet funkat Bra.
    Mvh Nils och Birgitta Jansson Fors Läs mer
  • 2020-07-16

Marit E skrev om Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Josefin har ett proffsigt bemötande, är lugn och saklig och har alltid försökt få mig som säljare att känna mig bra bemött. Hon har arbetat kvällar, helger och även haft visningar på hennes lediga tid. Hon har gjort vad hon kunde utifrån rådande omständigheter. Läs mer
    2020-07-17 Josefine S svarar Marit E
    Hej Marit! Tack för din fina reco, jag är glad att jag fått hjälpa er med försäljningen av er fina villa, lycka till i nya huset! / Josefine
    Josefine S gillar detta
  • 2020-07-13

Olle J skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt min avlidna mosters lgh i G-vare. Blev trevligt bemött
    av Sanna, lätt att nå under processen, lyssnade aktivt. Lgh blev såld till ett "ok" -pris efter budgivning. Hade hoppats på ngt mer,
    men vi är nöjda. Ska väl sägas att det är min syster Kerstin som är dödsboutredare. Hälsn. Olle Johansson 12/7 Läs mer
  • 2020-07-12

Kerstin L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har sålt min mosters lgh i Gällivare och blivit mkt bra bemött av mäklaren. Läs mer
  • 2020-07-03

Ida N skrev om Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpt en villa, blev suveränt bemött! Bra service och otroligt bra bemött med alla tusen frågor vi hade. Läs mer
    2020-07-14 Josefine S svarar Ida N
    Tack Ida för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Hoppas ni ska trivas i ert hus här efter tillträdet :) /Josefine
    Josefine S gillar detta
  • 2020-07-01

Mari H skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har sålt ett tvåfamiljshus. Sanna är noggrann med öga för detaljer. Hennes bemötande var lyhört och hon snappade upp detaljer.
    Professionell och kunnig, men ödmjuk. Läs mer
  • 2020-06-23

Linda Z skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Från första husvisningen
    vi varit på har Sanna alltid levererat en personlig & högklassig service! Hon har tålmodigt lyssnat och försökt hitta svaren på alla våra funderingar. Att det var just hon som hade det perfekta huset för oss gjorde att husköpet kändes både smidigt & tryggt.

Det är en solklarhet att vi kommer vilja ha hjälp av henne vid försäljningen av vår gamla bostad! Läs mer
  • 2020-06-23

Jan P skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    - Sålt Villa.
    - Sanna har visat ett otroligt gott bemötande och service som man inte är van vid i Sverige. Vidare är Sanna professionell och kunnig i sitt yrke och det har varit ett nöje att arbeta med henne. Rekommenderar henne till alla såväl säljare av fastiheter som köpare. Läs mer
  • 2020-06-10

Ellen Margit L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt stuga. Hon var duktig, saklig, framfört saker fint till kunderna. Mycket trevlig tjej! Läs mer
  • 2020-06-02

Xun W skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Hon var snäll åt oss, snabb att reagera, och duktdig på jobbet. När hon visar hus, hon berättar ordentligt och svarar våra frågor. När vi vill veta mer , hon tar även sin fritid att förklarar till oss. Hon tänker allsidigt för båda försäljer och köpare. Läs mer

Kay B skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Tillmötesgående, saklig och uppriktig i sitt uppdrag som vår mäklare vid försäljning. Läs mer
  • 2020-06-01

Karl Erik I skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Tydlig och kunnig i kontakten överlag. Snabb i handläggningen av pappershanteringen och kundkontakter. Läs mer

Linda B skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har köpt ett hus och sålt våran lägenhet genom Sanna.
    Vi är jättenöjda och tycker att Sanna har gjort ett jättebra jobb, hon är alltid trevlig och saklig om vad de är som gäller och hur allt går till. Läs mer

Sonja S skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sanna är social och trevlig. Upplevs som kunnig Läs mer
  • 2020-05-31

Filip B skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sanna hjälpte mig med försäljning av bostadsrätt på ett engagerat, snabbt tydligt och smidigt sätt. Jag är helnöjd! Läs mer
  • 2020-05-14

Johanna D skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi sålde en villa och hade en tidig och långvarig kontakt med Sanna. Hon är behaglig, kompetent och tydlig. Hon har varit tillgänglig och duktig på att förklara olika steg i processen och dessutom ett bra rådgivande stöd när vi stått i valsituationer såsom vid åtgärder i huset samt vid budgivningen. Läs mer
  • 2020-05-08

Helena L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi sålde en fastighet och vi har fått jättebra service av kunnig och vänlig personal Läs mer
  • 2020-04-14

Daniel T skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi fick hjälp med att sälja ett dödsbo och är imponerad över det engagemang och tid som lades ner.

proffsigt och snabba svar Läs mer
  • 2020-04-07

Ulrika B skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt min mors bostadsrätt, fått fantastiskt bemötande och bra råd för att styla lägenheten inför visningar. Tacksam också för de täta återkopplingar som Sanna gett. Kan varmt rekommendera henne till andra säljare och gör det till mina bekanta som är i säljartagen. När jag säljer mitt hus kommer jag definitivt att anlita Sanna igen. Läs mer
  • 2020-04-05

Emma T skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt fastighet, bra bemötande, bra kommunikation Läs mer
  • 2020-04-04

Margit Å skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt vår fars fastighet tillsammans med särkullbarnen. Detta har varit med viss komplikation då en del bor utomlands och korrespondens via e-post etc. inte alltid fungerat. Vi har fått en fortlöpande och bra/tydlig uppdatering under försäljningens gång och känner oss trygga i denna försäljning. Läs mer
  • 2020-03-28

Maria K skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Hjälpt Svärföräldrars köp av lägenhet i Gällivare.
    Bra service på allt vi undrat och haft frågeställningar om. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-03-26

Karl Bertil K skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har varit en mycket bra kontakt med Sanna dock begränsad genom att flera i familjen varit delaktiga i kontakterna Läs mer
  • 2020-03-04

Anngerd S skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Väldigt bra bemötande utav mäklarn. Helnöjd med allt Läs mer
    2020-03-09 Sanna Pohjanen svarar Anngerd S
    Tack Anngerd för din rekommendation samt allt arbete inför fotografering och visning! Toppen bra! /Sanna
  • 2020-02-26

Malin U skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har sålt ett hus via Svensk fast där Sanna var mäklare. Proffsigt bemötande.
    Lite segt med annonsering dock. Läs mer
    2020-03-09 Sanna Pohjanen svarar Malin U
    Tack Malin för att du tog dig tid att lämna en reco! Din feedback är värdefull för mig. Ni gjorde ett fantastiskt jobb inför fotograferingen och visningarna. Vårt samarbete resulterade i ett bra slutresultat. Vi ses på tillträdet! /Sanna
  • 2020-02-18

Sara H skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Lägenhet, jättebra bemötande, väldigt trevlig och bra service. Helt enkelt en väldigt bra upplevelse! Läs mer
    2020-02-24 Sanna Pohjanen svarar Sara H
    Tack Sara för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Det blev några turer men till sist hittade vi en köpare. Vi ses på tillträdet. /Sanna
  • 2020-02-18

Stefan N skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag har köpt en bostadsrätt och Sanna ska försöka sälja min nuvarande bostadsrätt.
    Utmärkt, trevligt bemötande redan vid första visningen jag var på.
    Sanna har så här långt hjälpt mig att få köpet ordnat på ett bra sätt.
    Jag hoppas på att resten av mäklar kontakten blir lika bra. Läs mer
    2020-02-24 Sanna Pohjanen svarar Stefan N
    Tack så mycket Stefan för att du tog dig tid att lämna en reco! Kul att det blev den lägenhet som du önskade. Tackar ödmjukast för ditt förtroende, nu ska vi se till att det blir lika bra med din lägenhet. /Sanna
  • 2020-02-07

Lisa J skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Engagerad och driven, rekommenderas! Läs mer
    2020-02-07 Sanna Pohjanen svarar Lisa J
    Tack Lisa för att du lämnade en så fin reco! Vi ses på tillträdet och även här framöver. /Sanna
  • 2020-02-04

Roger N skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Bra, förutom att hon glömde berätta att en kollega tar över ärendet under hennes ledighet som sammanträffade under den veckan som budgivningen avslutades. Läs mer
    2020-02-07 Sanna Pohjanen svarar Roger N
    Tack Roger för att du tog dig tid att lämna en reco om mig! Jag ber om ursäkt för missen vid överlämnandet, nu kommer ni ha kontakt med mig till tillträdet. /Sanna
  • 2020-02-03

Kristian B skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt en bostadsrätt, mycket trevlig och bra mäklare. Läs mer
    2020-02-07 Sanna Pohjanen svarar Kristian B
    Tack Kristian för att du lämnade en reco och att jag fick ert förtroende att förmedla er bostadspärla! Vi ses på tillträdet. /Sanna
  • 2020-01-31

Ann-catherine B skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt hus. Blev bemött med vänlighet, kompetens, tydligt förklarande av allt. Sanna fick mig att känna mig trygg. Läs mer
    2020-02-07 Sanna Pohjanen svarar Ann-catherine B
    Tack Ann-Catherine för de värmande orden och att du tog dig tid att lämna en reco! Jag tackar för ert fina förtroende, vi ses på tillträdet. /Sanna
  • 2020-01-29

Annika P skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Kan varmt rekommendera Sanna Pohjanen men hade önskat att man hade frågat om det gå bra att använda andra medlare när när Sanna hade många andra uppdrag. (Hade vilja att hela affärer hade varit genom henne/ingen fel på den andra heller men kände inte honom) Läs mer
    2020-02-07 Sanna Pohjanen svarar Annika P
    Tack Annika att du tog dig tid att lämna en reco. Ber givetvis om ursäkt för missen som skedde vid överlämningen, jag tar absolut till mig detta. Vi ses inför tillträdet! /Sanna
  • 2020-01-06

Stig Olof W skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi sålde vårt hus och köpte lägenhet via Sanna som gav oss ett
    tryggt och professionellt bemötande från första kontakten,
    och infriade våra höga förväntningar angående försäljning och köp.
    Vi vill varmt rekommendera Sanna som mäklare
    Christina/ Stig-olof Werndin Läs mer
    2020-02-07 Sanna Pohjanen svarar Stig Olof W
    Tack så mycket Stig-Olof och Christina för de vänliga orden och att ni tog er tid att lämna en så fin reco! Er försäljning och det resultat ni fick kunde ju inte ha blivit bättre. Stort tack för ert förtroende att få förmedla er fantastiskt fina och välskötta villa. Vi ses inför både er lägenhet samt tillträdet på huset. /Sanna
  • 2019-12-20

Jonas L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Professionel, kunnig och trevlig Läs mer
    2020-01-07 Sanna Pohjanen svarar Jonas L
    Tack Jonas för att du tog dig tid och lämnade en reco. Vi hörs inför tillträdet samt ert nya hus.
    /Sanna
  • 2019-12-18

Nina Margareta P skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Mycket hjälpsam ,, och vänlig på alla vis.
    En duktig och kunnig person❤️
    Vi sålde en villa
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Man hade många funderingar innan,
    men hon lotsade oss vidare och det är
    Vi tacksamma för 😍 Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Nina Margareta P
    Vilka värmande ord, tack snälla Margareta för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Ni gjorde ett riktigt bra jobb inför både fotograferingen och alla visningar. Vi ses på tillträdet. /Sanna
  • 2019-12-07

Ann-katrin N skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag sålt 2 st tomter på hedebergavägen.

Sanna har varit till stor hjälp och alltid varit trevlig

Och hjålpsam. Hälsningar Ann-katrin. Hans och

Britt.

Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Ann-katrin N
    Tack Ann-Katrin, Hans och Britt för er fina reco! Vi landande i hamn till slut, en eloge till det jobb som du gjort inför försäljningen. Vi hoppas att det dyker upp en hyresrätt snart! /Sanna
  • Anna I

2019-12-06

Anna I skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi anlitade Sanna för att sälja vårt hus. Vilket hon gjorde både väldigt proffsigt och smidigt. Vi fick förtroende för Sanna vid första träffen. Kan varmt rekommendera Sanna till alla som går i säljartankar och planer/Anna och Peter. Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Anna I
    Tack Anna vad fint av dig att lämna en så fin reco! Roligt att hör att ni är nöjd med mig som mäklare och det har varit ett nöje att få ha er som kunder. Ni har ordnat super bra inför fotograferingen och alla visningar. /Sanna
  • Patrik J

2019-12-06

Patrik J skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpt en villa som passar mina behov,är jättenöjd med köpet och en fantastisk visning av mäklaren Sanna.Mycket trevlig visning av villan där man fick tillgång att besikta de utrymmen man velade komma åt.Mycket nöjd med visningen den var proffsig o Sanna var mycket duktig och tillmötesgående.Det hela gjorde köpet så fulländat.Ett tryggt framtida boende för mig som berörs av gruvbrytningen i Malmberget.Så var alternativet av Husvall enkelt.Lantkänsla med närhet till centrala Gällivare.Huset var precis som jag förväntat mig. Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Patrik J
    Tack Patrik för din fina reco! Roligt att höra att du känner dig nöjd med ditt köp och mig som mäklare. Det verkar vara ett perfekt boende för dig. Nu håller vi tummarna att det blir ett tillträde under sommaren. /Sanna
    2019-12-18 Patrik J svarar Sanna Pohjanen
    Det får vi hoppas och att de tidigare ägarna av huset hittar en fin ersättningsbostad/boende som dom känner sig nöjd med.😇👍
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-12-06

Peter I skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sanna sålde vår villa på ett utomordentligt bra och proffsigt sätt. Trevlig och glad i alla lägen. Som person skapar hon ett lugn där man som säljare ibland kan känna oro att något glömts. Skulle rekommendera Sanna alla dagar i veckan, högsta betyg från oss. Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Peter I
    Så fint skrivet av dig Peter, tusen tack för ert fina förtroende och att du tog dig tid att lämna en reco! Det värmer att höra att ni är nöjda med mig som mäklare och det har varit ett rent nöje att få ha er som kunder. /Sanna
  • 2019-11-30

Malin O skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Bra bemötande och professionell! Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Malin O
    Tack Malin för att du lämnade en så fin reco! Hoppas du får en fin jul och nyår i din nya stuga! /Sanna
  • 2019-11-29

Nils Jonny J skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt sommarstuga, mäklaren fixade allt och svarade när vi hade frågor. Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Nils Jonny J
    Tack Jonny för ert förtroende samt att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Vi hörs inför deklarationen. /Sanna
  • 2019-11-27

Börje J skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har hållit mig väl underrättad om skeenden angående försäljningen av stugan jag och mina syskon hade till försäljning samt upprättat alla nödvändiga dokument på ett lätt och begripligt sätt. Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Börje J
    Tack för de fina orden Börje! Det värmer att höra. Ni hade verkligen en fin stuga och köparen är väldigt nöjd med sitt köp. /Sanna
  • 2019-11-22

Ulrika L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt min lägenhet och är supernöjd med både bemötande av Sanna och ge ned sätt att sköta försäljningen Läs mer
    2019-11-27 Sanna Pohjanen svarar Ulrika L
    Tack Ulrika för din fina reco! Vad roligt att höra att du är nöjd med mig som mäklare. /Sanna
  • 2019-11-15

Björn L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Proffsigt och trevligt! Bra bemötande och förtroendeingivande som person. Läs mer
    2019-11-27 Sanna Pohjanen svarar Björn L
    Tack så mycket Björn för att du gav mig förtroendet att förmedla villan samt att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Vi ses inför avslutet. /Sanna
  • 2019-11-12

Agneta L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålde ett fritidshus en mycket duktig tjej hjälpsam trevlig...Jag strör rosor över henne - inget att klaga på LYCKA TILL SANNA! Läs mer
    2019-11-15 Sanna Pohjanen svarar Agneta L
    Åh men så glad jag blir Agneta av din fina reco! Roligt att höra att ni är nöjda. Tack så mycket för ert förtroende! /Sanna
  • 2019-11-07

Inger B skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag har sålt en lägenhet och allt gick jättebra. Läs mer
    2019-11-15 Sanna Pohjanen svarar Inger B
    Tack Inger för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! /Sanna
  • 2019-11-05

Margareta Sibylla G skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt vår villa och sökte personlig service men trodde väl aldrig att det skulle vara så här förtroendeingivande,effektivt och tilltalande med den mjuka framtoning som Sanna Pohjanen har.
    Hon är oerhört professionell och vi är mycket nöjda med hennes arbete. Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Margareta Sibylla G
    Vad glad jag blir av att läsa din fina reco Margareta! Det har varit ett nöje att få ha er som säljare och jag är mycket tacksam över ert förtroende. Hoppas ni trivs i Vallsta! /Sanna
  • 2019-11-04

Olivia S skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Väldigt nöjd med hela processen. Sanna var duktig och bra på att svara på frågor, samt hjälpa till när jag inte kunde vara på plats. Bra information och uppföljning. Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Olivia S
    Tack Olivia för att du tog dig tid att lämna en reco. Det värmer att höra att du känner dig nöjd med mitt jobb som mäklare. Vi hörs inför deklarationen. /Sanna
  • 2019-11-04

Heidi N skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Bra bemötande, trevlig, tålmodig. Fixar svar på frågor och lösningar med visningar eller dyl. Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Heidi N
    Tack Heidi för att du lämnade en reco om mig som mäklare! Vi ses framöver på visningarna. /Sanna

Storgatan 11, 982 31 Gällivare