Alla kategorier Mäklare Norrbotten Gällivare Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Storgatan 11, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Gällivare!

Här hos oss i Gällivare i Norbotten hittar du den vackra lappländska naturen nära. Skog, sjöar och fjäll är som vackrast här i norra delarna av Sverige. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på Gällivare som ort. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen.

Vare sig du är ute efter en bekväm lägenhet i de centrala delarna av orten eller en liten fjäll- eller fritidsstuga kan vi med säkerhet guida dig rätt. Vi har lång erfarenhet, erbjuder fri värdering och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Kontakta oss!

Läs vad 24 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

• Rebecka D

2018-12-11

Rebecka D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Får tacka Sanna för hjälpen med försäljningen. Allt gick bra och fick mycket bra bemötande och bra service, alltid snabba svar. 😊 Läs mer
    2018-12-12 Sanna Pohjanen svarar Rebecka D
    Tack Rebecka för din fina rekommendation! :) Önskar dig en god fortsättning! /Sanna
  • 2018-12-01

Jörgen B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Hej
    Har sålt ett nytt hus. Mäklaren är mycket kunnig och bra allt löste sig till slut. Toppen bra. Läs mer
    2018-12-12 Sanna Pohjanen svarar Jörgen B
    Tack Jörgen för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Vi ses inför tillträdet. /Sanna
  • 2018-11-25

Annika K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Blåbärsvägen 6 i Gällivare
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren
    Det blev en snabb affär Läs mer
  • 2018-11-05

Lotta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi (jag syster och mamma) har sålt ett villa/hus i Gällivare. Fick intrycket vid första träffen att hon var en erfaren och kompetent mäklare. Hon var väl förbered med både fakta och svar. ...berättade att hon hade sålt två hus till på vårt område - lokal kännedom hade hon också. Fick en känsla av ärlighet av henne. Alltid tillgänglig vid telefon samt mail, oavsett tid. Återkopplade saker som man hade funderingar om eller saker som hon fick ta reda på. Trevlig bemötande redan från första gången till kontraktet var avslutat aldrig att hon försökte slingra sig och prata om att hon inte hann eller hade tid.
    Min upplevelse är att jag är mkt nöjd med Sanna hon fick huset sålt ! Det var hennes uppgift men sättet som det gjordes på blev bra. Har haft dåliga erfarenheter av andra mäklare. // Lotta W Läs mer
    2018-11-05 Sanna Pohjanen svarar Lotta W
    Tusen tack Lotta för dina fina ord! Det värmer verkligen att höra att ni är nöjda med mig som mäklare. Det var några gupp på vägen men tillsammans så tog vi oss igenom dessa. Tack för ert förtroende och för att ni valde mig samt Svensk Fastighetsförmedling! /Sanna
  • Kristoffer H

2018-11-01

Kristoffer H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpte hus via
    Svensk Fastighetsförmedling.

Mycket bra bemötande av mäklaren.

Mäklaren skötte hela affären mycket smidigt. Läs mer
    2018-11-01 Sanna Pohjanen svarar Kristoffer H
    Tack Kristoffer för att du tog dig tid att lämna en reco! Kul att du känner så. Vi ses inför tillträdet.
  • Sara L

2018-10-22

Sara L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vid försäljning av min bostad valde jag att kontakta Sanna Pohjanen på Svensk fastighetsförmedling. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Min förrväntning var att få lägenheten såld till bästa pris. Sanna levde upp till förväntningarna och mer därtill.

Är mycket nöjd och om det blir aktuellt att köpa bostad igen kommer jag definitivt att kontakta Sanna. Läs mer
    2018-11-01 Sanna Pohjanen svarar Sara L
    Tack Sara för din fina rekommendation! Vad glad jag blir att du känner dig nöjd. Hoppas vi ses igen annars önskar jag er lycka till med inflytten i din nya bostad.
  • 2018-10-22

Lars-Olof Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    En mycket speciell fastighet som inte passar alla. Läs mer
  • 2018-10-19

Katarina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Bara positivt. Sanna är en lyhörd och ödmjuk person. En skicklig mäklare. Vi ör väldigt nöjda.
    Med vänlig hälsning, Katarina Fulford Läs mer
    2018-10-19 Sanna Pohjanen svarar Katarina F
    Åh vad glad jag blir att höra Katarina! Ni hade ordnat så bra inför fotograferingen samt visningarna. Jätte snällt att du tog dig tid att lämna en rekommendation.
  • 2018-10-06

Ann-Kristin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har köpt en lgh. Mycket bra kommunikation, snabb återkoppling. Ett mycket fint bemötande. Läs mer
    2018-10-06 Sanna Pohjanen svarar Ann-Kristin O
    Tack Ann-Kristin för att du tog dig tid att lämna en reco! Och roligt att det löste sig så bra till slut.
  • 2018-09-30

Sara S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag har köpt bostad och blev vänligt bemött av mäklaren.
    Hon har tydligt och väl svarat på alla mina frågor och återkopplat om hon ej varit anträffbar då jag kontaktat henne.
    Jag är mycket nöjd med Sanna som mäklare! Läs mer
    2018-09-30 Sanna Pohjanen svarar Sara S
    Vad roligt Sara att du känner dig nöjd. Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna en Reco.
    Mvh Sanna Pohjanen
  • 2018-09-30

Ulf K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Super duktig mäklare, alltid tillgänglig och så trevligt. Rekommenderas varmt!! Läs mer
    2018-09-30 Sanna Pohjanen svarar Ulf K
    Det gör mig väldigt glad att höra att du är nöjd med mig som mäklare! Ni gjorde ett strålande jobb med förberedelserna inför försäljningen. Jag är verkligen imponerad av ert hårda jobb! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation.
    Mvh Sanna Pohjanen
  • 2018-09-20

Anna-Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi sålde vår villa med Sannas hjälp på ett enkelt och smidigt sätt. Vi behövde inte oroa oss eller fundera så mycket då fastighetsförmedlaren Sanna skötte allting och förklarade hela affären på ett mycket bra sätt Läs mer
    2018-09-20 Sanna Pohjanen svarar Anna-Karin N
    Tack Anna-Karin för din fina rekommendation. Vad roligt att höra att ni känner er nöjda. Vi ses inför tillträdet!
  • 2018-08-26

Josephine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Helt igenom proffsigt och personligt bemötande. Vi har fått den information och den hjälp vi behövt, när vi behövt det. Läs mer
    2018-08-26 Sanna Pohjanen svarar Josephine S
    Tack Josephine för att du tog dig tid att lämna en reco. Så roligt att höra att ni fått en positiv upplevelse.
  • 2018-08-21

Ann-Charlotte R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt villa. Trevlig. Bra bemött av mäklaren Läs mer
    2018-08-26 Sanna Pohjanen svarar Ann-Charlotte R
    Tack Lotta för att du lämnade en reco! Kul att få ha er trevliga kunder. /Sanna
  • 2018-07-17

Conny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Fritdshus, mkt nöjd med visning, budgivning, mm Läs mer
    2018-07-17 Sanna Pohjanen svarar Conny S
    Kul att du är nöjd Conny! Uppskattar att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Vi ses inför tillträdet!
  • Karin E

2018-07-04

Karin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt min avlidna systers hus. Fick ett mycket bra intryck av Sanna som bemötte mig på ett glatt och trevligt sätt. Verkade proffsig. Jag hade stora förväntningar på Sanna och de infriades med råge. Jag har kunnat ringa Sanna så ofta jag har behövt och hon har alltid svarat vänligt och proffsigt på mina spörsmål. Jag kan verkligen rekommendera Sanna för den som behöver hjälp med husköp eller husförsäljning.
    Karin Evling Läs mer
    2018-07-05 Sanna Pohjanen svarar Karin E
    Tack Karin för din fina rekommendation. Blir väldigt glad över att få läsa detta. Det är ni fantastiska kunder som ger glädje i jobbet. Ni har varit exemplariska inför fotografering, visning men även inför kontraktet då alla handlingar ska bli rätt. Jag tackar ödmjukt för ert förtroende och önskar er all lycka!
  • 2018-07-02

William W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi valde Svensk Fastighetsförmedling och Sanna för att sälja vår villa. Hon har från start visat bra intresse och tänkt framförallt på oss som säljare.
    Efter att ha testat en annan mäklarfirma på orten, som vi inte alls var nöjda med pga flera orsaker, så det har varit en riktigt bra upplevelse. Läs mer
    2018-07-02 Sanna Pohjanen svarar William W
    Tack William för din fina rekommendation! Väldigt trevligt att få ha er som kunder. Stort engegemang från er sida. Det gör mig glad att ni fick en positiv upplevelse.
    Med vänlig hälsning
    Sanna
  • 2018-06-08

Pär O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpt och sålt med mäklaren. Gott bemötande. Uppfyllde mer än väl förväntningarna. Läs mer
    2018-07-02 Sanna Pohjanen svarar Pär O
    Tack Pär för din rekommendation och ert förtroende. Roligt att få ha er som kunder. Ni ordnade allt exemplariskt vid fotografering och visningar. Tacksam för att jag fick vara delaktig vid både ert köp av ny bostad och försäljning av er nuvarande.
    Med vänlig hälsning
    Sanna
  • 2018-05-20

Sanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi kan varmt rekommendera Sanna till alla som funderar på att sälja och/eller köpa bostad.
    Hon har varit oerhört engagerad och seriös hela vägen.
    Lätt att få tag på och snabb att återkoppla.
    Allt från första mötet till tips på styling inför fotografering/visning, fotograferingen, budgivningen, kontakten, ja allt!
    För att inte tala om det slutgiltiga slutpriset vi fick för våran bostad. Över all förväntan och vi är säkra på att Sannas noggrannhet, proffsighet, kundkontakt och engagemang har en stor del i det.
    Tack! Läs mer
    2018-05-21 Sanna Pohjanen svarar Sanna A
    Tack för de fina orden! Riktigt bra jobbat av er med allt förberedande inför fotografering och visningar. Det är trevligt att få ha er som kunder och att ni känner er nöjda. /Sanna
  • 2018-04-06

Cecilia T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag kan starkt rekommendera Sanna som mäklare. Jag fick ett vänligt och proffsigt kundbemötande och har kunnat nå henne när det har behövts. Jag ger henne därför mitt högsta betyg. Läs mer
    2018-04-06 Sanna Pohjanen svarar Cecilia T
    Vad roligt att höra Cecilia! Vad glad jag blir. Tack för den fina rekommendationen.
  • 2017-12-03

Malin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Proffisionell och serviceminded med mycket god förmåga att kunna möta både säljare och köpares förväntningar. Engagerad med ett stort intresse för att hitta objekt som stämmer med köparens önskemål. Inger ett stort förtroende. Läs mer
  • 2017-08-28

Per K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag hade ingen kunskap om mäklarens uppdrag innan. Fick bra information om uppgiften och vad man kan få hjälp med.

Fick under hela försäljningen återkoppling om processen och intressenter. Vi hade dialog om slutpris och realistiskt slutpris.

Var mycket lättarbetat.

Jag är nöjd. Läs mer
  • 2017-05-20

Roger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Värdens bästa mäklare mycke trevlig o kompetent Läs mer
  • Åsa D

2017-03-07

Åsa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet. Proffsigt och snabbt arbete. Tack! Läs mer

Storgatan 11, 982 31 Gällivare