Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

• BadgeSevenYears
Ring 0970-158 50 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Gällivare! Hos oss i Gällivare, i Norbotten, hittar du den vackra lappländska naturen. Skog, sjöar och fjäll är som vackrast här i norra delarna av Sverige. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på Gällivare som ort. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen. Vare sig du är...

570 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Margareta B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Centrum

Linda är mycket professionell och trevlig. Fint bemötande där hon tar in både säljarens och köparens perspektiv på ett balanserat sätt.

Marcus S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Centrum

Blev bemött jätte bra av Linda! Trevlig och grym på sitt jobb. Förväntade mig en smidig affär och så blev det. Är jätte nöjd att jag valde linda som mäklare! Trevlig och väldigt kunnig, bra och svara på frågor man hade. Affären gick väldigt snabbt och smidigt!

Linnéa O
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Malmberget

Hon har alltid ett professionellt bemötande och är alltid glad och tillmötesgående. Sanna är även en otroligt varm person som man känner sig trygg med. Rekommenderar alltid henne till andra som ska köpa/sälja bostad.

Daniel A
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Malmberget

Lätt att ha och göra med, intresserad och kunnig om objektet hon visade för oss.

Anette M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Väldigt duktig och har ett jättefint bemötande, kommer att anlita igen om behov i framtiden.

Natasha L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Fjällnäs

Sanna var oerhört proffsig, tillmötesgående och drivande i försäljningen av vår bostad. Hon inger förtroende och vi är väldigt nöjda med budet vi fick för våran lägenhet och hela processen kring försäljningen. Rekommenderar varmt Sanna om ni ska sälja er bostad!

Niklas N
Köpte sin stuga med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Keskijärvi

Sanna är en mycket trevligt och duktig mäklare med bra service och tillgänglighet under hela processen.

Marcus R
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Toppen bemötande och har alltid fullt fokus på kunden oavsett om man är säljare eller köpare!

Svar från Linda Eriksson

Tack Marcus, det har vart så kul för mig att få följa er resa till att köpa ert gemensamma hus. Jag är helt säker att ni kommer att stormtrivas. Vi ses när tillträdet närmar sig! :)

Mikael L
Köpte sin bostad med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Ett fint bemötande med proffsighet möjliggjorde snabb och smidig affär :-)

Svar från Alexandra Rodén

Tack Mikael, det gick verkligen fort. Denna fastighet kommer passa er som handen i handsken. Vi ses!

Sofie N
Gällivare

Vi fick ett väldigt bra bemötande. Linda är väldigt flexibel och tillmötesgående. Vi är jättenöjda med ha fått just henne som mäklare under vårt köp. Vi kände oss trygga och hon överträffade våra förväntningar.

Svar från Linda Eriksson

Tack Sofie för ditt fina omdöme, jag är så glad för er skull att ni hittat erat drömhus. Packa lugnt nu så ses vi snart när det närmar sig inflytt! :)

Marlene J
Heden

Tydlig och förtroendeingivande. Ordning och reda. Fint bemötande.

Lars Fredrik S
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Linda säljer hus så bra Man blir bara himla gla' Svarar alltid när alla ringer Så köparen inte försvinner Av mig får hon alla rätt Hon är bäst på alla sätt

Svar från Linda Eriksson

Haha tänk så du kan få en att skratta. Tusen tack för fint omdöme, det har varit ett nöje för mig att få hjälpa er med er husförsäljning. Ha en fin sommar! :)

Mikael L
Gällivare

Linda är en riktigt bra mäklare. Hon är lyhörd till kundens behov och har samtidigt en bra karisma som ger förtroende. Är glad att våra vägar möttes och vi kommer göra fler affärer tillsammans! Betyget är 5 av 5.

Svar från Linda Eriksson

Tack för ditt fina omdöme, jag är också otroligt glad att våra vägar möttes & ser framemot våra framtida affärer tillsammans. Ha en fin sommar så ses vi när de är dags för tillträde! :)

Jonas E
Repisvaara

Bra bemötande och jättebra service. Snabbt och enkelt som jag gillar.

Svar från Linda Eriksson

Tack Jonas, jag är så glad att jag åter fått ditt förtroende att hjälpa dig med en försäljning. Packa lugnt så ses vi när tillträdet närmar sig till höst, ha en fin sommar! :)

Marlene E
Sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Kan verkligen rekommendera. Alexandra glad.trevlig lyhörd och väldigt hjälpsam.Tack för hjälpen med allt rörande försäljning av vårat hus. Peter o Marlene

Svar från Alexandra Rodén

Tack snälla Marlene och Peter, det var roligt att få hjälpa er med husförsäljningen. Tack för alla samtalen, ni är ena roliga prickar. Glad midsommar på er!

Samuel J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Centrum

Erfaren mäklare som levererar det som levereras skall!

Tomas A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Snabb att återkoppla. Proffsigt bemötande på alla sätt och vis.

Charlotte Ä
Koskullskulle

Lättillgänglig, svarar alltid snabbt på frågor och funderingar. Trevlig,rak och tydlig i sitt arbete.

Svar från Linda Eriksson

Tack Charlotte för att jag fick vara en del av eran bostadsaffär. Lycka till med flytten till erat nya magiska hus, vi ses snart inför tillträdet! :)

Linda L
Forsvallen

Allt gick smidigt! Bra bemötande.

Petra S
Heden

Sanna är proffsig och har alltid varit anträffbar med svar på våra frågor. Trevlig och känner av och möter kundens behov och önskemål.

Cheryl A
Centrum

Bra service, rekommenderar starkt!

Johanna M
Gällivare

Världens bästa Linda! Fixar å donar med exakt allt, å svarar på alla tusen frågor man har!

Svar från Linda Eriksson

Tack Johanna jag blir så glad. Tusen tack för alla fina samtal vi har, för de fina blommorna och för att jag får vara en självklar del av era bostadsaffärer, tusen tack :)

Nina H
Köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Trevlig, hjälpsam, var stressad med jobb och annat när jag kom in för kontrakt och fick genast en mkt lugnare känsla när jag kom in på kontoret. Toppen bemötande.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Nina, vad fint skrivet! Jag hoppas du känner att du har allt under kontroll, finns det funderingar är du varmt välkommen att kontakta mig. Om inte annat ses vi till tillträdet. Allt gott så länge! / Alexandra

Therese N
Koskullskulle

Linda är en positiv, kunnig och tydlig mäklare som på absolut bästa sätt hjälpte oss med vår försäljning. Vi som säljare kunde verkligen lämna över det praktiska med försäljningen till Linda som på ett strålande sätt löste alla delar av försäljningen. Vi är supernöjda.

Svar från Linda Eriksson

Tack Therese, och tusen tack för förtroendet att sälja erat otroligt fina hus. Vårt samarbete fungerade strålande, ha en fin sommar så syns vi när tillträdet närmar sig! :)

Rose-Marie S
PUOLTIKASVAARA

En helt fantastisk mäklare ,så himla lyhörd Och underbar

Svar från Linda Eriksson

Vilka ord såhär en stressig Fredag.. Jag tar åt mig av dina fina ord om mig, tusen tack för OTROLIGT samarbete som gjorde att vi nådde vårt mål på väldigt kort tid. Andas nu några dagar & stort tack än en gång för förtroendet! :) Jag kommer förbi och kollar slutresultatet av projekten utvändigt vid tillfälle, allt gott!

Jonna Ö
Koskullskulle

Linda är en suverän mäklare och fantastisk som person. Ser fram emot att sälja lägenheten då husköpet gick så smidigt! ☺️

Svar från Linda Eriksson

Tusen TACK Jonna vilka ord! Går rakt in i hjärtat :) Det ska bli ett nöje att få förtroendet att hjälpa er med lägenhetsförsäljningen, ser otroligt mycket framemot det! Vi ses till veckan :)

Morgan N
PUOLTIKASVAARA

Jag tycker hon är mycket kompetent glad och väldigt hjälpsam snabb i sitt arbete och för allt för att det skall bli så bra som möjligt

Svar från Linda Eriksson

Men tack Morgan, jag blir innerligt glad att läsa dina ord om mig som mäklare. Stort lycka till nu i sommar med era projekt på gården, ser framemot att se slutresultatet! :)

Anders N
Gällivare

Funkar utomordentligt bra. Aldrig några problem

Svar från Linda Eriksson

Tack Anders, jag blir verkligen glad att höra det! :)

Catrine J
Ullatti

Hon upplevdes som väldigt oengagerad, rådgivningen var högst bristfällig och jag upplevde att hon saknade genuint intresse för att ge råd för att förbättra säljläget och få mer kvalificerade spekulanter. Dålig planering av visningar och bristfällig kommunikation mellan. Jag fick själv lägga tid på att dela annonsen via Blocket m.m. Enligt uppgift var hon även ointresserad och otillgänglig under visning.

Anders L
Folkets Park

Processen tillsammans med Alexandra har fungerat mycket bra. Försäljningen har gått snabbt och smidigt där både kommunikation och administrativt arbete har varit effektivt.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Anders för din reco. Det vart en smidig affär för er, skönt när ni bor på olika håll. Nu håller vi tummarna att resten flyter på så att köparna får tillträda huset inom kort. Allt gott! / Alexandra

Olov E
Folkets Park

Stabil mäklare, hittade perfekta säljaren för huset vi köpte, bra och tydlig dialog. Kan starkt rekommendera att göra affärer med Alexandra.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Olov för din Reco :) Så roligt att ni hittade det perfekta huset, och dessutom väldigt smidigt. Vi hörs framöver! / Alexandra

Johanna A
Malmberget

Jag är mycket nöjd med hennes arbete.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Johanna för din Reco. Vad roligt att ni hittade drömhuset tillslut. Allt gott!

Nika K
Repisvaara

Sanna is a wonderful broker! She helped us a lot and we do not regret working with her!

Andreas B

Mycket bra bemött, allt gick smidigt. /Andreas B

Andreas B

Riktigt bra bemött, allt gick smidigt. /Andreas B

Petter E
Skaulo

Tydlig och ordentlig, hade svar på alla mina frågor.

Gun Mariann D
Skaulo

Du har varit ett fantastiskt stöd genom hela försäljningen. Mariann

Felicia T
Centrum

Ett lugnt och tryggt bemötande av Sanna. Hon förstod mig/oss i våran situation och var väldigt lyhörd. Mina förväntningar var inte så höga, jag hoppades på att sälja lägenheten och Sanna överträffade verkligen mina förväntningar. Valet av mäklare var inte alls svårt, Sanna är en fantastiskt mäklare som är precis på det sättet som jag önskar att en mäklare ska vara oavsett om jag är säljare eller köpare.⭐

Jessica H
Repisvaara

Proffsig, hjälpsam och gör det lilla extra. Överträffade alla mina förväntningar på en mäklare. Kan varmt rekommendera Alexandra.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Jessica, vad glad jag blir. En spännande försäljning och det är detta som gör mitt jobb så roligt. Vi hörs inom kort! / Alexandra

Ann-Louise E
Silfwerbrandshöjden

Hon är en enastående mäklare. Med goda kunskaper om sitt uppdrag. Långt över vad jag väntat mig. Hon är trevlig ,glad och positiv samt ger kunden ett mycket gott förtroende. Hon är mycket lämpad för sitt uppdrag. Jag kan verkligen rekommendera henne till andra säljare och köpare.

Aage E
Sålde sin stuga med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Keskijärvi

Mycket bra och trevlig vi hade inga förväntningar bara att det sålt till ett bra pris över förventan.hon jorde ett bra jobb och var trevlig mycket duktig

Svar från Sanna Pohjanen

Tack så mycket Aage och Margareta för ert fina förtroende! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert smultronställe. Jag önskar er all lycka nere i Skåne och hoppas att flytten ner går smidigt och bra. Vi hörs av inför tillträdet. /Sanna

Mats Henrik R
Puoltikasvaara

Enkel och trevlig vi fick den hjälp vi sökte både med kontakt till intresserade

Svar från Linda Eriksson

Tack Mats för din fina reco, det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Lycka till med tömningen så ses vi när tillträdet närmar sig. Allt gott! :)

Sofia E
Repisvaara

Sanna är enkel att ha att göra med, supertrevlig och väldigt duktig på sitt jobb. Är helnöjd med hela processen från visning till lägenhetsköp.

Svar från Sanna Pohjanen

Stort tack Sofia för dina värmande ord. Det har har varit ett nöje att få hjälpa dig att hitta ditt nya hem. Hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet! /Sanna

Ulf Peter G
Malmberget

När endast det bästa duger! Proffsigt bemötande. Ödmjuk men tydlig med vad som gäller för kunden under processen. Bra planering, tidsplanen höll enligt plan, vilket var jätteviktigt för oss. Tack Alexandra.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Ulf! Och tack för att jag fick hjälpa er i denna process. Huset var fantastiskt och det kom verkligen fram av annonsen också. Nu hoppas jag att resten flyter på för er och att det nya blir magsikt. Vi hörs! / Alexandra

Marina E
Råneträsk

Jag upplever henne som engagerad och närvarande som i mitt fall arbetade sent en fredagskväll för att skriva kontrakt.

Svar från Sanna Pohjanen

Tack Marina för att du lämnat en reco om mig som mäklare. Kul att än en gång få hjälpa dig med köp av bostad, denna gång ditt nya sommarställe! Vi ses på tillträdet! /Sanna

Jan V
Heden

Engagemang och stort kunnande. Hjälpsamma och tillgänglig.

Svar från Sanna Pohjanen

Stort tack Jan för att får vara en del av både ert köp av ert nya hem samt försäljningen av ert nuvarande. Vi hoppas att allt går smidigt för er. /Sanna

Hanna N
Råneträsk

Jag blev bemött med vänlighet o prestigelöshet. Sanna har ett sätt som är lätt att tycka om o jag upplever henne som snabb, flexibel o kunnig! Rekommenderar henne! / Hanna

Svar från Sanna Pohjanen

Tack så mycket Hanna för dina fina ord! Det glädjer mig verkligen att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Vi kanske hörs av igen om ni är sugna på någon mer stuga här i Gällivare! /Sanna

First-Name L
Repisvaara

Hon är jätte mycket noggrant tjej och har bra kommunikationsförmåga med människor även svarar snabbt i telefon eller sms.

Ira H
Centrum

Trevlig, kunnig, pålitlig och alltid ett leende på läpparna!

Svar från Alexandra Rodén

Tack Ira, det var en rolig försäljning som gick lite snabbare än vad jag också planerat. Men lika bra var väl det :) Vi ses! / Alexandra

Alice H
Centrum

Väldigt trevlig och professionell, hade koll på allt och kunde kontakta henne om jag hade några frågor.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Alice och Grattis till din nya bostad! Vilket flyt du hade att det gick så snabbt och smidigt. Nu längtar vi till maj :) / Alexandra