Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Snittbetyg
4.9
Ring 0970-158 50 Dela

Om företaget

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Gällivare! Hos oss i Gällivare, i Norbotten, hittar du den vackra lappländska naturen. Skog, sjöar och fjäll är som vackrast här i norra delarna av Sverige. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på Gällivare som ort. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen. Vare sig du är...

508 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 508 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Susanne Mari S
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Centrum

Jag blev bemött väldigt trevligt och proffisionellt Hon gjorde uppföljningar via telefon och sms och svarade på mina frågor jag hade en väldigt kompetent och trevlig tjej bra på sitt jobb

Jasmin H
Köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Allt gick så smidigt! Vi är jättenöjda med henne Hon var super trevligt

Svar från Alexandra Rodén

Tack Jasmin för din Reco, tänk att det skulle gå så smidigt er första affär. Ni har köpt ett mycket fint hus, ni kommer trivas så bra där. Hör av er om ni har några funderingar. / Alexandra

Wojciech P
Leipojärvi

Så Alexandra är en fantastisk mäklare! Jag skulle vilja börja med det, men det verkar inte säga allt. Hon tog hand om hela processen och såg till att vi var välinformerade, omhändertagna och nöjda. Hon hjälpte oss till och med med resan när vi flög från Polen till Lappland. Tänk på att vi köpte ett hus medan vi bodde i Polen, vilket gör det superkomplicerat, men tack vare Alexandra, också superenkelt. Hon tog hand om oss och tog mycket tid för att svara på varenda fråga vi hade ... och vi hade många frågor :) Hon gladde...

Svar från Alexandra Rodén

Tusentusen tack för din fantastiska Reco, så glad jag blir. Det har varit ett SANT nöje att hjälpa er i livets kanske största affär. Och jag är så glad att ni väljer att flytta upp hit till vårt vackra Gällivare. Jag är 100% säker på att ni kommer trivas på landsbygden och i Gällivare, här finns de rätta förutsättningarna för att leva, bo, jobba och fritidsaktiviteter. Vi fortsätter hålla kontakten så ses vi här i början av sommaren :) / Alexandra

Monika S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

En duktig och trevlig person, kommer anlita hon nästa gång.

Svar från Alexandra Rodén

Monika, vad glad jag blir. Tack! Och tack för ditt förtroende. Vi ses inom kort igen. / Alexandra

Andreas G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Repisvaara

Bra och proffsigt bemötande. Hjälpsam under hela processen.

Sören K
Skaulo

Mycke trevligt å proffsigt bemötande. Första gången jag anlitat en mäklare,har bara positiva kommentater om Sanna är ett proffs.

Ingela K
Skaulo

Sanna är ett proffs, kunnig i sitt yrke, ödmjuk inför uppgiften samt en riktigt tuff förhandlare. Hon är verkligen en pärla, någon jag känner förtroende för samt att hon verkligen gör sitt yttersta för sin kund. Jag är väldigt nöjd och tacksam för henne som vår mäklare att sälja vårt lilla paradis. Hon mer än uppfyllde våra förväntningar. Jag rekommenderar henne gärna till någon annan som behöver hjälp med att sälja sin bostad.

Emelie W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Centrum

Super trevligt bemötande och otroligt kunnig. Hon har svar på alla frågor man har.

Svar från Linda Eriksson

Tack för ditt fina omdöme Emelie! Tänk vad roligt att ni hittade er en så fin lägenhet, jag är övertygad att ni kommer trivas där. Ha det bra så länge så syns vi snart på tillträdesdagen! :)

Amian A
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Södra Mosebacke

Trevligt bemötande och en smidig affär. Helnöjd! 😊

Frida V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Snabb återkoppling. Ordnade en extra visning som blev köp! Tack Alexandra

Svar från Alexandra Rodén

Tack Frida och vad roligt att du äntligen fann Din lägenhet. Jag både hoppas och tror att du kommer trivas som fisken i din nya, fina bostad. Vi ses snart igen! / Alexandra

Moa G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Centrum

Sanna är en mäklare som man ovanligt nog kan lita på. Hon håller det hon lovar och lovar inte för mycket. Hon är rimlig i sin värdering och det ger mig som kund en bra bild av vad jag kan förvänta mig. Hon har goda råd, och följer man dem så gör man verkligen sig själv en tjänst. Jag anlitade henne för försäljning för att jag tidigare köpt samma objekt av henne och tyckte då att hon var så bra - inte för "säljig" eller för "på" men hela tiden hjälpsam och bra påläst. Jag har alltså erfarenhet av henne både på köp- och säljsidan, och är lika nöjd från bägge erfarenheter. Jag rekommenderar henne varmt.

Mikael S
GÄLLIVARE

Linda är oerhört trevlig, positiv, lyhörd och professionell. Bättre mäklare får man söka efter. Lättillgänglig och lösningsorienterad. Allt har gått så smidigt. Linda har hjälpt oss igenom motgångarna vi haft på vägen. Tack!

Svar från Linda Eriksson

Tack Mikael för dina fina ord om mig som mäklare, jag blir verkligen glad och det är kunder som er som gör att jag älskar mitt yrke, så tack. Vi ses snart på tillträdesdagen av er nya fina lägenhet. Ha det gott så länge! :)

Anneli M
Centrum

Mjukt, trevligt och öppet bemötande. God förståelse och snabb i att ordna med allt.

Svar från Sanna Pohjanen

Tack Anneli för att du tog dig tid att lämna dessa värmande ord! Roligt att få hjälpa dig hitta ditt nya hem. Vi ses på tillträdet. /Sanna

Anton B
Sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

enkelt, proffsigt, snabb försäljning! mycket nöjd med Alexandra Roden

Svar från Alexandra Rodén

Tack Anton för din Reco och tack för förtroendet. Det var roligt att hjälpa till med försäljningen av denna speciella fastighet. Hör av dig om det finns något mer jag kan hjälpa er med. Allt gott!

Sebastian L
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Otroligt bra och proffsigt bemötande och en otroligt glad människa, hon hjälpte oss igenom vår första husförsäljning på ett riktigt bra sätt och hjälpte oss och var tillmötesgående. Väldigt snabb försäljning på vårat hus så riktigt nöjda!

Svar från Linda Eriksson

Nu blev jag verkligen glad Sebastian! Tack för ett fantastiskt samarbete, stort lycka till med allt det nya i Piteå, vi kommer säkert springa på varandra till sommaren. Ha det fint så ses vi! :)

Jimmy N
Gällivare

Mycket bra och professionell. Rekommenderas!

Svar från Linda Eriksson

Tack Jimmy för din fina reco! Hoppas du ska trivas bra i din nya fina lägenhet. Vi ses snart inför tillträdet! :)

Jonna I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Linda är otroligt kunnig, professionell och engagerad i sitt arbete. Mycket nöjd med hela processen, rekommenderar starkt!

Svar från Linda Eriksson

Tack för förtroendet att sälja er fina lägenhet. Det har varit ett nöje hela vägen. Stort lycka till nu i eran nya fina lägenhet, så ses vi snart igen! :)

Malin S
Ullatti

Upplever Sanna som Lyhörd och vi har alltid fått ett mycket bra bemötande! Är supernöjd med försäljningen och är tacksam för hjälp och stöd vid försäljning samt nyköp.

Svar från Sanna Pohjanen

Stort tack Malin för ert förtroende! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med både försäljningen och husköpet. Jätte kul att få hjälpa er med hela processen. Vi ses på tillträdet! :) /Sanna

Anna H
Mellanområdet

Trevlig och tillmötesgående. Känns pålitlig och seriös.

Svar från Sanna Pohjanen

Tack Anna för att du tog dig tid att lämna en reco! Så roligt att ni hittade ett hus som passade er. Nu siktar vi in oss på tillträdet så ses vi då! :) /Sanna

Britt-Marie Charlotte V
Sålde en tomt med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Arvidsjaur

Mycket professionell! Förmedlade trygghet och kunnande under hela säljfasen!

Svar från Sanna Pohjanen

Tack så mycket Britt-Marie för dina värmande ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig att sälja tomten. /Sanna

Anna T
Alavaara

Grymt bemötande, smidigt från start till slut.

Svar från Sanna Pohjanen

Tack så mycket Anna, så kul att höra dessa fina ord! Hoppas du trivs i ditt nya hus så får du höra av dig när det är dags att värdera upp det :) /Sanna

Lars Gunnar E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Sanna är en trevlig och kunnig mäklare och gav ett bra bemötande. Tack

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anna L
Centrum

Sanna är otroligt duktig,hon gjorde vår bostadsaffär så mycket enklare! Hon lyssnade verkligen på våra behov,mycket bra återkoppling under hela affären. En väldigt empatisk,kunnig och varm person! Kan rekommendera Sanna tusen gånger om till alla som går i köp/säljtankar!

Karl K
Markitta

Klar och tydlig info. Vänligt och enkelt bemötande. Tusen tack och kram 👌

Roosa K
Centrum

Hon hade ett väldigt bra bemötande, hon var tydlig, gav användbar information och kunde svara på våra frågor på ett givande sätt. Hon försökte inte sälja på för mycket eller stressa oss som köpare vilket jag uppskattade.

Agda H
Centrum

Alexandra motsvarade förväntan, lättsam och pedagogisk. Bra bemötande över lag.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Agda för din Reco! Så skönt att det gick smidigt för din del. Hoppas du firade på ditt sätt i fredags, vi ses till tillträdet. Ha det gott sålänge! / Alexandra

Mats H
Hakkas

Fint bemötande med snabb och bra service. Jättetrevliga medarbetare på kontoret.

Svar från Linda Eriksson

Tack Mats för ditt fina omdöme! Tack för ditt förtroende, jag ska hälsa mina fina medarbetare! :)

Jesper N
GÄLLIVARE

Snabb och smidig affär, rekommenderas starkt!

Svar från Linda Eriksson

Tack Jesper för en fin affär, och tusen tack för förtroendet att sälja eran fina lägenhet. Nu har ni ett husliv att se framemot, vi ses på tillträdesdagen! :)

Bergknabben A
Dokkas

Inga problem, snabb och enkel affär, helt klart bästa mäklarn!

Svar från Alexandra Rodén

Så roligt att höra, varma tack och stort lycka till med projektet. Vi ses till tillträdet om någon dag! / Alexandra

Anna I
Gällivare

Helt ok, hade velat få ett meddelande om innan att nu kommer fastigheten läggas ut på hemnet

Anna L
Mellanområdet

Sanna är förutom väldigt trevlig,en väldigt empatisk person som verkligen lyssnade på våra behov och gjorde allt för att möta dem. Vi fick uppdateringar hela tiden rörande vår försäljning,och en mycket bra kontakt under hela förloppet. Kan verkligen rekommendera Sanna!!

Nils-Ove K
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Gällivare

Jag förväntade mig visserligen inte från början att slutpriset skulle stanna på samma som utgångspriset men jag upplevde det som en mycket underlig budgivning. Förutom budgivningen så har jag fått alla uppgifter jag har eftersökt och tycker att jag har fått den respons och svar som jag frågat efter.

Svar från Linda Eriksson

Tack Nils-Ove för att du tog dig tid att svara på denna reco. Med budgivningen är det alltid upp till säljaren vem man vill sälja till, och i detta fall valde de att sälja till dig, vilket jag tycker är roligt för dig. Vad bra att du upplevde resterande del av affären positiv, stort lycka till med huslivet, vi ses på tillträdesdagen.

Sandra W
Övre Kullen

Uppfyllde allt, snabbt och smidig affär

Svar från Alexandra Rodén

Tack Sandra för din Reco. Allt gick ju smidigt och enligt plan tillslut. Snart får ni äntligen ert fina hus. Vi hörs! / Alexandra

Butsabong K
Centrum

Väldigt trevlig och lätt att förstå med allt info. av mäklare Linda. Hon tar även in hur kunden vill ha eller letar efter för boende. Vi behövde snabbt ett boende och även snabb att sälja lgh. och hon löste allt detta på en bra tid. Linda är den bästa mäklare och vi har rekommenderat henne till många bekantskap att höra sig till Linda. Tack för allt hjälp vi har fått Linda och nu äger vi ett hus. Din insats gjorde att vi har ett tryggt hem för hela familjen! ❤️🙏💐

Svar från Linda Eriksson

Men wow, tusen tack Bong för ditt otroliga omdöme. Jag blir verkligen innerligt glad att läsa hur ni upplevt mig som mäklare, tusen tusen tack!! ❤️Jag är så glad för hela familjens skull att vi kunde lösa er situation så snabbt och smärtfritt som möjligt. Tack för att ni rekommenderar mig vidare till era bekanta, det betyder väldigt mycket för mig. Stort lycka till med ert fina hus, och tack för att ni är mina kunder ❤️

Linus L
Övre Kullen

Alexandra är mycket positiv och lyhörd. Hon hjälpte oss att få en bra köp/säljupplevelse där vi fick regelbunden uppdatering, snabba svar på frågor och ett stort engagemang.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Linus, vad glad jag blir. Nu får ni äntligen flytta till hus igen, och dessutom till ett nybyggt. Där kommer ni trivas! / Alexandra

Johanna B
Sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Rodén en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Övre Kullen

Tydlig, glad, engagerad. Skulle rekommendera Alexandra och svensk fastighetsförmedling till alla.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Johanna för din Reco, det var en intressant försäljning och ett väldigt fint hus ni hade. Nu får jag önska er stort lycka till med packandet och flyttandet. Hör av er om det finns något jag kan hjälpa er med. Allt gott! / Alexandra

Filip G
Hakkas

Välkomnande, professionell och ett engagerat bemötande. Snabb på återkoppling och hjälpsam i hela ärendet

Svar från Alexandra Rodén

Tack för din Reco Filip! Det var roligt att få vara med i ditt bostadsköp. Ska bli spännande att följa ditt kommande projekt. I vilket fall blir det kanonbra för du har ju hittat ditt HEM, dessutom i rätt by :) Vi hörs och ses inom kort! / Alexandra

Tord Anders H
Hakkas

Det här var första gången vi sålde ett hus ,har svårt att tro det går att få en bättre service o kunskap än det vi fick av Alexandra.Vi hade inga större förväntningar på försäljningen efter besiktningen men Alexandras positiva inställning samt information var ovärderligt. Hon får MVG av oss Fam Holmgren.

Svar från Alexandra Rodén

Tusen tack Tord, jag blir verkligen jätteglad att läsa detta. Det var en spännande försäljning som gick över förväntan bra. Ha d gött i götet så hörs vi inom kort! / Alexandra

Akberet I
Centrum

Hon var trevligt och hade bra bemötande med information.

Svar från Linda Eriksson

Tack Akberet för din reco. Det har varit ett nöje för mig att få hjälpa er hitta en lägenhet som passar familjen. Vi ses på tillträdet! :)

Mats L
Centrum

Ett bra bemötande. Trevlig och lätt att samtala med. Har god kunskap ang bostadsförmedling

Svar från Alexandra Rodén

Tack Mats för att jag fått vara en del av er försäljning. Allt gick enligt plan och ni har gjort ett kanonjobb. Vi hörs inom kort. Allt gott! / Alexandra

Johan Lennart E
Alavaara

Väldigt hjälpsam och proffsig,

Svar från Sanna Pohjanen

Tack så mycket Lennart för att du tog dig tid och lämnade en så fin reco! /Sanna

Iris Marlene Ö
Centrum

Sanna agerade mycket engagerat och professionellt. Snabba svar och hennes hjälpsamhet gjorde att affären blev smidig för oss.

Svar från Sanna Pohjanen

Tack så mycket Iris och Roger för ert förtroende. Det har varit trevligt att få träffa er och få hjälpa till med både köp och försäljning. Hoppas att Iris ska trivas i sin nya lägenhet. /Sanna

Lennart J
Centrum

Trevlig lättsam kunnig.Jag upplevde Alexandra hjälsam

Svar från Alexandra Rodén

Tack Lennart, vad glad jag blir. Äntligen fann du din lägenhet. Jag önskar dig all lycka till med flytten och välkommen hem till Gällivare igen, efter ett XX-antal år. Hör av dig om du funderar på något. Allt gott! / Alexandra

Petter L
Centrum

Mycket bra bemötande och tålamod med oss som både säljare och köpare! Mycket bra!

Svar från Sanna Pohjanen

Stort tack Petter för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Det har varit så kul att få träffa er på visningarna. Jag önskar er all lycka med både lilltösen och ert hus. /Sanna

Negassi M
Centrum

Det var mitt första gången som jag har varit i kontakt med en mäklare och det var underbart bemötande och fick all information som jag behövde. Jag är nöjd med henne.

Svar från Linda Eriksson

Tack Negassi för att du tagit dig tid att svara. Tänk så roligt att ni hittade en lägenhet tillslut, ni kommer nog trivas superbra där. Lycka till med flytten så ses vi om två veckor för tillträde! :)

Roger J
Hakkas

Alexandra var trevlig, proffsig och lyhörd för allt vi hade att hantera. Hon gjorde sitt bästa för att få så bra pris som möjligt för den svårsålda fastigheten. Kan bara säga att jag är nöjd med "affären" och kan absolut rekommendera henne.

Svar från Alexandra Rodén

Tack Roger, vad glad jag blir. Ja, det var ändå en speciell fastighet. Men tillsist gick det vägen. Jag önskar dig allt gott och en fortsatt fin höst! / Alexandra

Amir S
Hakkas

Tack är för lite för Alexandra Rodén som tagit hand om mig i hela processen att köpa huset utan att jag saknar eller bekymmer mig om något.en professionell och kämpigt mäklare som ska en köpare eller säljare ha vid sin affär. jag ger tusen stjärnor och tusen tack till henne fast det är för lite. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌟🌟🌟

Svar från Alexandra Rodén

Tack Amir för dina snälla ord om mig som mäklare. Lycka till med renoveringen av huset och hoppas du ska trivas i Norrbotten och Gällivare. / Alexandra

Tord L
Centrum

Bra och trevligt bemötande . Våra förväntningar uppfylldes med råge. Seriös och duktig mäklare.

Svar från Sanna Pohjanen

Tack Tord för din fina reco! Hoppas att ni trivs bra i er fantastiskt fina lägenhet. /Sanna

Filip H
Fjällnäs

Kan inte mer än säga super trevlig och lätt att ha å göra med! Rekommenderar

Svar från Linda Eriksson

Tack Filip, så glad jag blir att höra! Tänk att ni fick eran lägenhet tillslut, varmt välkomna till Gällivare, vi är så glad att ha er här. Vi ses om några veckor på tillträdet! :)

Jill J
Repisvaara

Bättre mäklare får man leta efter! Köpte en lägenhet av Linda och kände mig trygg från första stund, proffsig och hjälpsam för att just du ska hitta ditt drömboende. Allt gick supersmidigt då Linda är så kunnig inom sitt område. Hade jag kunnat ge fler stjärnor hade jag gjort det, rekommenderar Linda starkt!

Svar från Linda Eriksson

Tusen tack Jill, vilka fina ord, jag blir så glad att höra. Tänk vad skönt att du hittade just din lägenhet tillslut, där kommer du och Svante trivas bra, det är jag säker på. Lycka till på IKEA så syns vi om några veckor på tillträdesdagen. Ha det fint så länge, och tack igen! :)

Filtrera omdömen