Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Storgatan 11, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Gällivare!

Här hos oss i Gällivare i Norbotten hittar du den vackra lappländska naturen nära. Skog, sjöar och fjäll är som vackrast här i norra delarna av Sverige. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på Gällivare som ort. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen.

Vare sig du är ute efter en bekväm lägenhet i de centrala delarna av orten eller en liten fjäll- eller fritidsstuga kan vi med säkerhet guida dig rätt. Vi har lång erfarenhet, erbjuder fri värdering och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Kontakta oss!

Läs vad 150 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

• 2020-11-27

Ulf A skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Bra bemötande, lättsam och trevlig, ska sälja en villa Läs mer

Eva A skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Väldigt bra bemötande, trevlig och professionell. Läs mer

Alf J skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpt bostadsrätt på Boklok i Gällivare.
    Blev bemött på ett utmärkt sätt. Fick svar på allt jag hade frågor omkring.
    Mycket bra enligt mig. Läs mer

Åsa A skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Fått/får bra hjälp både med mitt framtida bostadsköp, Sanna har visat många lght/hus för mig, å några till är på gång.. samt att hon nu även hjälper mig med försäljning av en villa.. Läs mer
  • 2020-11-06

Gunnel Anita W skrev om Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt villa Vi trivdes mycket bra med Josefin så henne kan vi rekommendera till andra som skall sälja villa. Läs mer
    2020-11-06 Josefine S svarar Gunnel Anita W
    Tack för er fina rekommendation, det var så roligt att få hjälpa er med er försäljning. Lycka till nu i nya boendet!
  • 2020-10-26

Tilda Sofie R skrev om Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jättebra och välordnat. Allting gick snabbt och smidigt! Läs mer
    2020-10-26 Josefine S svarar Tilda Sofie R
    Tack för ditt omdöme, det var kul att kunna hjälpa er att hitta en lägenhet som passade er :) Hoppas ni kommer trivas!
  • 2020-10-22

Cecilia W skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Proffesionellt hanterat genom hela säljprocessen och mycket trevligt bemötande! Resultatet av försäljningen blev kraftigt över vår förväntan!
    Ger Sanna de bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2020-10-22

Rita R skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har hjälpt min huvudman att sälja ett mindre radhus i Malmberget.
    Hade turen att få en mycket påläst, kunnig, engagerad och trevlig mäklare. Jag fick all den hjälp man kan önska och kände mig trygg från början till slut. Läs mer

Mats R skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Inget mer att berätta än att jag har varit nöjd ända sen början. Läs mer
  • 2020-10-21

Ulrika R skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Trevlig mäklare med bra kännedom om marknaden! Läs mer
  • 2020-10-21

Mikael J skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt hus tsm med syskon.
    Har själv haft kontakt via telefon. Mejl.
    Och det fungerat väldigt bra och med bra uppdateringar från mäklaren. Läs mer

Julia M skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har sålt min lägenhet.
    Jag har blivit bemött på ett bra sätt, fått tydlig information om allt. Jag tycker att mäklaren har levt upp till mina förväntningar. Sammanfattningsvis så har jag inget negativt att säga, utan tycker att allt har funkat jättebra. Läs mer
  • 2020-10-20

Siv V skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt ett dödsbo.
    Sanna är trevlig, lugn, saklig och proffsig mäklare.
    Sanna höll oss alltid uppdaterad med mail, sms och telefon. Vi fick snabba svar när vi hade frågor. Jag kände mig trygg med Sanna som mäklare. Läs mer
  • 2020-10-19

Kjell Åke S skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sanna har haft flera uppdrag efter svärfars bortgång. Fastighetsvärderingar försäljningar och kontraktsskrivning. Allt har gått enligt plan och vi har haft löpande information i båda riktningarna som har fungerat väl. Nu är det ett tillträde kvar samt en försäljning till våren. Sen får vi hoppas på en sammanfattning och slutkläm till våren.
    Sanna har alltid återkommit om man sökt svar på frågor. Läs mer
  • 2020-10-09

Signar O skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Allting mycket bra information vid köp av lägenhet på repisvaara Läs mer
  • 2020-09-29

Marcus Ä skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Mycket bra enkel smidig affär med en bra seriös mäklare! Läs mer
  • 2020-09-21

Nelly N skrev om Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt Bostadsrätt . Blev väl bemött.Hon levde väl till förväntningarna. Mycket bra upplevelse. Läs mer
    2020-09-21 Josefine S svarar Nelly N
    Det var med glädje jag hjälpte er med er försäljning, tack så mycket :) Lycka till nu med er nya bostad! Syns på tillträdesdagen :)
  • 2020-09-21

Yvonne D skrev om Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpt en tre rums lägenhet, tycker jag fått svar på det jag undrat över, är mycket nöjd!👍 Läs mer
    2020-09-21 Josefine S svarar Yvonne D
    Tack så mycket Yvonne, jag hoppas du ska trivas i lägenheten :)
  • 2020-09-16

Emilia O skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sanna sålde min bostadsrätt och har vart otroligt proffisionell, väl förberedd och kunnig. Jag hade ganska höga förväntningar då jag haft span på just Svensk fastighetsförmedling och Sanna via tidigare annonser på Hemnet och blev positivt överraskad även på de. Allt från pappersarbete, "att tänka på", förbereda inför fotografering och visning så har allt gått supersmidigt och jag har knappt haft några frågor. Utan tvekan de snyggaste, både foto och upplägg på annonserna på Hemnet i stan, står Svensk fastighetsförmedling för. Skulle rekommendera alla, att både köpa och sälja via Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2020-09-16

Rasmus L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sanna är professionell och vänlig och då känner man sig väldigt bekväm med sitt köp Läs mer
  • 2020-09-07

Hedvig S skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt en tvåplansvilla genom Sanna. Vi valde Sanna eftersom hon framstod som professionell och en otrolig strateg. Vi fick ett bra bemötande och många tips på hur vi skulle lägga upp försäljningen. Läs mer
  • 2020-08-31

Butsabong K skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har köpt lgh. en 4:a Först var jag osäker på hur jag ska hitta en bra lgh. till mig och mina 4 barn. Sanna är verkligen bästa mäklare, bra bemötande och mycket bra tips från henne, väldigt trevlig person. Man blir så glad att prata med henne. Nästa gång om man ska sälja eller köpa lgh. kommer jag att ta kontakt med Sanna igen. Läs mer
  • 2020-08-28

Robin B skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Duktig mäklare som jobbar snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2020-08-27

Anders J skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt ett hus, väldigt trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Hade väl inga direkta förväntningar men det funkade väldigt bra med försäljningen. Jag har aldrig sålt ett hus tidigare så jag litade att mäklaren skötte allt och det tyckte jag hon gjorde med bravur huset såldes så fort så man nästan inte hann med Läs mer
  • 2020-08-20

Annelie F skrev om Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt ett fritidsboende. Josefine var mycket engagerad och hjälpsam med allt som gällde försäljningen! Läs mer
    2020-09-16 Josefine S svarar Annelie F
    Tack så mycket för din fina reco, det var ett nöje att hjälpa er i er försäljning :) Ta hand om er!
  • 2020-07-30

Stefan L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Trevlig, metodisk och faktabaserad. Skapar förtroende genom sitt sätt att vara och genom sitt gedigna kunskap om fastigheter i Gällivare. Läs mer
  • 2020-07-30

Nils F skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt ett hemman. Arbetet att
    Välja ut spekulanter för sådana
    Objekt är betydligt mer omfattande
    än att sälja ett fritidshus.

Vi har landat på köpare som säger
    Sig vilja driva hemmanet och stärka
    Livskraften i denna.

Vi har landat rätt tycker vi.

Samverkan med Sanna har genom
    Hennes lyhördhet funkat Bra.
    Mvh Nils och Birgitta Jansson Fors Läs mer
  • 2020-07-16

Marit E skrev om Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Josefin har ett proffsigt bemötande, är lugn och saklig och har alltid försökt få mig som säljare att känna mig bra bemött. Hon har arbetat kvällar, helger och även haft visningar på hennes lediga tid. Hon har gjort vad hon kunde utifrån rådande omständigheter. Läs mer
    2020-07-17 Josefine S svarar Marit E
    Hej Marit! Tack för din fina reco, jag är glad att jag fått hjälpa er med försäljningen av er fina villa, lycka till i nya huset! / Josefine
  • 2020-07-13

Olle J skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt min avlidna mosters lgh i G-vare. Blev trevligt bemött
    av Sanna, lätt att nå under processen, lyssnade aktivt. Lgh blev såld till ett "ok" -pris efter budgivning. Hade hoppats på ngt mer,
    men vi är nöjda. Ska väl sägas att det är min syster Kerstin som är dödsboutredare. Hälsn. Olle Johansson 12/7 Läs mer
  • 2020-07-12

Kerstin L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har sålt min mosters lgh i Gällivare och blivit mkt bra bemött av mäklaren. Läs mer
  • 2020-07-03

Ida N skrev om Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpt en villa, blev suveränt bemött! Bra service och otroligt bra bemött med alla tusen frågor vi hade. Läs mer
    2020-07-14 Josefine S svarar Ida N
    Tack Ida för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Hoppas ni ska trivas i ert hus här efter tillträdet :) /Josefine
  • 2020-07-01

Mari H skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har sålt ett tvåfamiljshus. Sanna är noggrann med öga för detaljer. Hennes bemötande var lyhört och hon snappade upp detaljer.
    Professionell och kunnig, men ödmjuk. Läs mer
  • 2020-06-23

Linda Z skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Från första husvisningen
    vi varit på har Sanna alltid levererat en personlig & högklassig service! Hon har tålmodigt lyssnat och försökt hitta svaren på alla våra funderingar. Att det var just hon som hade det perfekta huset för oss gjorde att husköpet kändes både smidigt & tryggt.

Det är en solklarhet att vi kommer vilja ha hjälp av henne vid försäljningen av vår gamla bostad! Läs mer
  • 2020-06-23

Jan P skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    - Sålt Villa.
    - Sanna har visat ett otroligt gott bemötande och service som man inte är van vid i Sverige. Vidare är Sanna professionell och kunnig i sitt yrke och det har varit ett nöje att arbeta med henne. Rekommenderar henne till alla såväl säljare av fastiheter som köpare. Läs mer
  • 2020-06-10

Ellen Margit L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt stuga. Hon var duktig, saklig, framfört saker fint till kunderna. Mycket trevlig tjej! Läs mer
  • 2020-06-02

Xun W skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Hon var snäll åt oss, snabb att reagera, och duktdig på jobbet. När hon visar hus, hon berättar ordentligt och svarar våra frågor. När vi vill veta mer , hon tar även sin fritid att förklarar till oss. Hon tänker allsidigt för båda försäljer och köpare. Läs mer

Kay B skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Tillmötesgående, saklig och uppriktig i sitt uppdrag som vår mäklare vid försäljning. Läs mer
  • 2020-06-01

Karl Erik I skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Tydlig och kunnig i kontakten överlag. Snabb i handläggningen av pappershanteringen och kundkontakter. Läs mer

Linda B skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har köpt ett hus och sålt våran lägenhet genom Sanna.
    Vi är jättenöjda och tycker att Sanna har gjort ett jättebra jobb, hon är alltid trevlig och saklig om vad de är som gäller och hur allt går till. Läs mer

Sonja S skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sanna är social och trevlig. Upplevs som kunnig Läs mer
  • 2020-05-31

Filip B skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sanna hjälpte mig med försäljning av bostadsrätt på ett engagerat, snabbt tydligt och smidigt sätt. Jag är helnöjd! Läs mer
  • 2020-05-14

Johanna D skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi sålde en villa och hade en tidig och långvarig kontakt med Sanna. Hon är behaglig, kompetent och tydlig. Hon har varit tillgänglig och duktig på att förklara olika steg i processen och dessutom ett bra rådgivande stöd när vi stått i valsituationer såsom vid åtgärder i huset samt vid budgivningen. Läs mer
  • 2020-05-08

Helena L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi sålde en fastighet och vi har fått jättebra service av kunnig och vänlig personal Läs mer
  • 2020-04-14

Daniel T skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi fick hjälp med att sälja ett dödsbo och är imponerad över det engagemang och tid som lades ner.

proffsigt och snabba svar Läs mer
  • 2020-04-07

Ulrika B skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt min mors bostadsrätt, fått fantastiskt bemötande och bra råd för att styla lägenheten inför visningar. Tacksam också för de täta återkopplingar som Sanna gett. Kan varmt rekommendera henne till andra säljare och gör det till mina bekanta som är i säljartagen. När jag säljer mitt hus kommer jag definitivt att anlita Sanna igen. Läs mer
  • 2020-04-05

Emma T skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt fastighet, bra bemötande, bra kommunikation Läs mer
  • 2020-04-04

Margit Å skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt vår fars fastighet tillsammans med särkullbarnen. Detta har varit med viss komplikation då en del bor utomlands och korrespondens via e-post etc. inte alltid fungerat. Vi har fått en fortlöpande och bra/tydlig uppdatering under försäljningens gång och känner oss trygga i denna försäljning. Läs mer
  • 2020-03-28

Maria K skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Hjälpt Svärföräldrars köp av lägenhet i Gällivare.
    Bra service på allt vi undrat och haft frågeställningar om. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-03-26

Karl Bertil K skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har varit en mycket bra kontakt med Sanna dock begränsad genom att flera i familjen varit delaktiga i kontakterna Läs mer
  • 2020-03-04

Anngerd S skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Väldigt bra bemötande utav mäklarn. Helnöjd med allt Läs mer
    2020-03-09 Sanna Pohjanen svarar Anngerd S
    Tack Anngerd för din rekommendation samt allt arbete inför fotografering och visning! Toppen bra! /Sanna
    Sanna Pohjanen gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte