Alla kategorier Mäklare Norrbotten Gällivare Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Storgatan 11, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Gällivare!

Här hos oss i Gällivare i Norbotten hittar du den vackra lappländska naturen nära. Skog, sjöar och fjäll är som vackrast här i norra delarna av Sverige. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på Gällivare som ort. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen.

Vare sig du är ute efter en bekväm lägenhet i de centrala delarna av orten eller en liten fjäll- eller fritidsstuga kan vi med säkerhet guida dig rätt. Vi har lång erfarenhet, erbjuder fri värdering och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Kontakta oss!

Läs vad 10 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

• Conny S
    Conny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Fritdshus, mkt nöjd med visning, budgivning, mm Läs mer
    2018-07-17 Sanna Pohjanen svarar Conny S
    Kul att du är nöjd Conny! Uppskattar att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Vi ses inför tillträdet!
    /Sanna
  • Karin E
    Karin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt min avlidna systers hus. Fick ett mycket bra intryck av Sanna som bemötte mig på ett glatt och trevligt sätt. Verkade proffsig. Jag hade stora förväntningar på Sanna och de infriades med råge. Jag har kunnat ringa Sanna så ofta jag har behövt och hon har alltid svarat vänligt och proffsigt på mina spörsmål. Jag kan verkligen rekommendera Sanna för den som behöver hjälp med husköp eller husförsäljning.
    Karin Evling Läs mer
    2018-07-05 Sanna Pohjanen svarar Karin E
    Tack Karin för din fina rekommendation. Blir väldigt glad över att få läsa detta. Det är ni fantastiska kunder som ger glädje i jobbet. Ni har varit exemplariska inför fotografering, visning men även inför kontraktet då alla handlingar ska bli rätt. Jag tackar ödmjukt för ert förtroende och önskar er all lycka!
    /Sanna
  • William W
    William W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi valde Svensk Fastighetsförmedling och Sanna för att sälja vår villa. Hon har från start visat bra intresse och tänkt framförallt på oss som säljare.
    Efter att ha testat en annan mäklarfirma på orten, som vi inte alls var nöjda med pga flera orsaker, så det har varit en riktigt bra upplevelse. Läs mer
    2018-07-02 Sanna Pohjanen svarar William W
    Tack William för din fina rekommendation! Väldigt trevligt att få ha er som kunder. Stort engegemang från er sida. Det gör mig glad att ni fick en positiv upplevelse.
    Med vänlig hälsning
    Sanna
  • Pär O
    Pär O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpt och sålt med mäklaren. Gott bemötande. Uppfyllde mer än väl förväntningarna. Läs mer
    2018-07-02 Sanna Pohjanen svarar Pär O
    Tack Pär för din rekommendation och ert förtroende. Roligt att få ha er som kunder. Ni ordnade allt exemplariskt vid fotografering och visningar. Tacksam för att jag fick vara delaktig vid både ert köp av ny bostad och försäljning av er nuvarande.
    Med vänlig hälsning
    Sanna
  • Sanna A
    Sanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi kan varmt rekommendera Sanna till alla som funderar på att sälja och/eller köpa bostad.
    Hon har varit oerhört engagerad och seriös hela vägen.
    Lätt att få tag på och snabb att återkoppla.
    Allt från första mötet till tips på styling inför fotografering/visning, fotograferingen, budgivningen, kontakten, ja allt!
    För att inte tala om det slutgiltiga slutpriset vi fick för våran bostad. Över all förväntan och vi är säkra på att Sannas noggrannhet, proffsighet, kundkontakt och engagemang har en stor del i det.
    Tack! Läs mer
    2018-05-21 Sanna Pohjanen svarar Sanna A
    Tack för de fina orden! Riktigt bra jobbat av er med allt förberedande inför fotografering och visningar. Det är trevligt att få ha er som kunder och att ni känner er nöjda. /Sanna
  • Cecilia T
    Cecilia T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag kan starkt rekommendera Sanna som mäklare. Jag fick ett vänligt och proffsigt kundbemötande och har kunnat nå henne när det har behövts. Jag ger henne därför mitt högsta betyg. Läs mer
    2018-04-06 Sanna Pohjanen svarar Cecilia T
    Vad roligt att höra Cecilia! Vad glad jag blir. Tack för den fina rekommendationen.
  • Malin K
    Malin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Proffisionell och serviceminded med mycket god förmåga att kunna möta både säljare och köpares förväntningar. Engagerad med ett stort intresse för att hitta objekt som stämmer med köparens önskemål. Inger ett stort förtroende. Läs mer
  • Per K
    Per K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag hade ingen kunskap om mäklarens uppdrag innan. Fick bra information om uppgiften och vad man kan få hjälp med.

Fick under hela försäljningen återkoppling om processen och intressenter. Vi hade dialog om slutpris och realistiskt slutpris.

Var mycket lättarbetat.

Jag är nöjd. Läs mer
  • Roger J
    Roger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Värdens bästa mäklare mycke trevlig o kompetent Läs mer
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet. Proffsigt och snabbt arbete. Tack! Läs mer

Storgatan 11, 982 31 Gällivare