Alla kategorier Mäklare Norrbotten Gällivare Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Storgatan 11, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Gällivare!

Här hos oss i Gällivare i Norbotten hittar du den vackra lappländska naturen nära. Skog, sjöar och fjäll är som vackrast här i norra delarna av Sverige. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på Gällivare som ort. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen.

Vare sig du är ute efter en bekväm lägenhet i de centrala delarna av orten eller en liten fjäll- eller fritidsstuga kan vi med säkerhet guida dig rätt. Vi har lång erfarenhet, erbjuder fri värdering och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Kontakta oss!

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

• Sanna A
    Sanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi kan varmt rekommendera Sanna till alla som funderar på att sälja och/eller köpa bostad.
    Hon har varit oerhört engagerad och seriös hela vägen.
    Lätt att få tag på och snabb att återkoppla.
    Allt från första mötet till tips på styling inför fotografering/visning, fotograferingen, budgivningen, kontakten, ja allt!
    För att inte tala om det slutgiltiga slutpriset vi fick för våran bostad. Över all förväntan och vi är säkra på att Sannas noggrannhet, proffsighet, kundkontakt och engagemang har en stor del i det.
    Tack! Läs mer
    2018-05-21 Sanna Pohjanen svarar Sanna A
    Tack för de fina orden! Riktigt bra jobbat av er med allt förberedande inför fotografering och visningar. Det är trevligt att få ha er som kunder och att ni känner er nöjda. /Sanna
  • Cecilia T
    Cecilia T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag kan starkt rekommendera Sanna som mäklare. Jag fick ett vänligt och proffsigt kundbemötande och har kunnat nå henne när det har behövts. Jag ger henne därför mitt högsta betyg. Läs mer
    2018-04-06 Sanna Pohjanen svarar Cecilia T
    Vad roligt att höra Cecilia! Vad glad jag blir. Tack för den fina rekommendationen.
  • Malin K
    Malin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Proffisionell och serviceminded med mycket god förmåga att kunna möta både säljare och köpares förväntningar. Engagerad med ett stort intresse för att hitta objekt som stämmer med köparens önskemål. Inger ett stort förtroende. Läs mer
  • Per K
    Per K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag hade ingen kunskap om mäklarens uppdrag innan. Fick bra information om uppgiften och vad man kan få hjälp med.

Fick under hela försäljningen återkoppling om processen och intressenter. Vi hade dialog om slutpris och realistiskt slutpris.

Var mycket lättarbetat.

Jag är nöjd. Läs mer
  • Roger J
    Roger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Värdens bästa mäklare mycke trevlig o kompetent Läs mer
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet. Proffsigt och snabbt arbete. Tack! Läs mer

Storgatan 11, 982 31 Gällivare