Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Storgatan 11, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Gällivare!

Här hos oss i Gällivare i Norbotten hittar du den vackra lappländska naturen nära. Skog, sjöar och fjäll är som vackrast här i norra delarna av Sverige. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på Gällivare som ort. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen.

Vare sig du är ute efter en bekväm lägenhet i de centrala delarna av orten eller en liten fjäll- eller fritidsstuga kan vi med säkerhet guida dig rätt. Vi har lång erfarenhet, erbjuder fri värdering och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Kontakta oss!

Läs vad 92 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

• 2020-01-06

Stig Olof W skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi sålde vårt hus och köpte lägenhet via Sanna som gav oss ett
    tryggt och professionellt bemötande från första kontakten,
    och infriade våra höga förväntningar angående försäljning och köp.
    Vi vill varmt rekommendera Sanna som mäklare
    Christina/ Stig-olof Werndin Läs mer
  • 2019-12-20

Jonas L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Professionel, kunnig och trevlig Läs mer
    2020-01-07 Sanna Pohjanen svarar Jonas L
    Tack Jonas för att du tog dig tid och lämnade en reco. Vi hörs inför tillträdet samt ert nya hus.
  • 2019-12-18

Nina Margareta P skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Mycket hjälpsam ,, och vänlig på alla vis.
    En duktig och kunnig person❤️
    Vi sålde en villa
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Man hade många funderingar innan,
    men hon lotsade oss vidare och det är
    Vi tacksamma för 😍 Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Nina Margareta P
    Vilka värmande ord, tack snälla Margareta för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Ni gjorde ett riktigt bra jobb inför både fotograferingen och alla visningar. Vi ses på tillträdet. /Sanna
  • 2019-12-07

Ann-katrin N skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag sålt 2 st tomter på hedebergavägen.

Sanna har varit till stor hjälp och alltid varit trevlig

Och hjålpsam. Hälsningar Ann-katrin. Hans och

Britt.

Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Ann-katrin N
    Tack Ann-Katrin, Hans och Britt för er fina reco! Vi landande i hamn till slut, en eloge till det jobb som du gjort inför försäljningen. Vi hoppas att det dyker upp en hyresrätt snart! /Sanna
  • Anna I

2019-12-06

Anna I skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi anlitade Sanna för att sälja vårt hus. Vilket hon gjorde både väldigt proffsigt och smidigt. Vi fick förtroende för Sanna vid första träffen. Kan varmt rekommendera Sanna till alla som går i säljartankar och planer/Anna och Peter. Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Anna I
    Tack Anna vad fint av dig att lämna en så fin reco! Roligt att hör att ni är nöjd med mig som mäklare och det har varit ett nöje att få ha er som kunder. Ni har ordnat super bra inför fotograferingen och alla visningar. /Sanna
  • Patrik J

2019-12-06

Patrik J skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpt en villa som passar mina behov,är jättenöjd med köpet och en fantastisk visning av mäklaren Sanna.Mycket trevlig visning av villan där man fick tillgång att besikta de utrymmen man velade komma åt.Mycket nöjd med visningen den var proffsig o Sanna var mycket duktig och tillmötesgående.Det hela gjorde köpet så fulländat.Ett tryggt framtida boende för mig som berörs av gruvbrytningen i Malmberget.Så var alternativet av Husvall enkelt.Lantkänsla med närhet till centrala Gällivare.Huset var precis som jag förväntat mig. Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Patrik J
    Tack Patrik för din fina reco! Roligt att höra att du känner dig nöjd med ditt köp och mig som mäklare. Det verkar vara ett perfekt boende för dig. Nu håller vi tummarna att det blir ett tillträde under sommaren. /Sanna
    2019-12-18 Patrik J svarar Sanna Pohjanen
    Det får vi hoppas och att de tidigare ägarna av huset hittar en fin ersättningsbostad/boende som dom känner sig nöjd med.😇👍
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-12-06

Peter I skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sanna sålde vår villa på ett utomordentligt bra och proffsigt sätt. Trevlig och glad i alla lägen. Som person skapar hon ett lugn där man som säljare ibland kan känna oro att något glömts. Skulle rekommendera Sanna alla dagar i veckan, högsta betyg från oss. Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Peter I
    Så fint skrivet av dig Peter, tusen tack för ert fina förtroende och att du tog dig tid att lämna en reco! Det värmer att höra att ni är nöjda med mig som mäklare och det har varit ett rent nöje att få ha er som kunder. /Sanna
  • 2019-11-30

Malin O skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Bra bemötande och professionell! Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Malin O
    Tack Malin för att du lämnade en så fin reco! Hoppas du får en fin jul och nyår i din nya stuga! /Sanna
  • 2019-11-29

Nils Jonny J skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt sommarstuga, mäklaren fixade allt och svarade när vi hade frågor. Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Nils Jonny J
    Tack Jonny för ert förtroende samt att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Vi hörs inför deklarationen. /Sanna
  • 2019-11-27

Börje J skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har hållit mig väl underrättad om skeenden angående försäljningen av stugan jag och mina syskon hade till försäljning samt upprättat alla nödvändiga dokument på ett lätt och begripligt sätt. Läs mer
    2019-12-18 Sanna Pohjanen svarar Börje J
    Tack för de fina orden Börje! Det värmer att höra. Ni hade verkligen en fin stuga och köparen är väldigt nöjd med sitt köp. /Sanna
  • 2019-11-22

Ulrika L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt min lägenhet och är supernöjd med både bemötande av Sanna och ge ned sätt att sköta försäljningen Läs mer
    2019-11-27 Sanna Pohjanen svarar Ulrika L
    Tack Ulrika för din fina reco! Vad roligt att höra att du är nöjd med mig som mäklare. /Sanna
  • 2019-11-15

Björn L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Proffsigt och trevligt! Bra bemötande och förtroendeingivande som person. Läs mer
    2019-11-27 Sanna Pohjanen svarar Björn L
    Tack så mycket Björn för att du gav mig förtroendet att förmedla villan samt att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Vi ses inför avslutet. /Sanna
  • 2019-11-12

Agneta L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålde ett fritidshus en mycket duktig tjej hjälpsam trevlig...Jag strör rosor över henne - inget att klaga på LYCKA TILL SANNA! Läs mer
    2019-11-15 Sanna Pohjanen svarar Agneta L
    Åh men så glad jag blir Agneta av din fina reco! Roligt att höra att ni är nöjda. Tack så mycket för ert förtroende! /Sanna
  • 2019-11-07

Inger B skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag har sålt en lägenhet och allt gick jättebra. Läs mer
    2019-11-15 Sanna Pohjanen svarar Inger B
    Tack Inger för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! /Sanna
  • 2019-11-05

Margareta Sibylla G skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt vår villa och sökte personlig service men trodde väl aldrig att det skulle vara så här förtroendeingivande,effektivt och tilltalande med den mjuka framtoning som Sanna Pohjanen har.
    Hon är oerhört professionell och vi är mycket nöjda med hennes arbete. Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Margareta Sibylla G
    Vad glad jag blir av att läsa din fina reco Margareta! Det har varit ett nöje att få ha er som säljare och jag är mycket tacksam över ert förtroende. Hoppas ni trivs i Vallsta! /Sanna
  • 2019-11-04

Olivia S skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Väldigt nöjd med hela processen. Sanna var duktig och bra på att svara på frågor, samt hjälpa till när jag inte kunde vara på plats. Bra information och uppföljning. Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Olivia S
    Tack Olivia för att du tog dig tid att lämna en reco. Det värmer att höra att du känner dig nöjd med mitt jobb som mäklare. Vi hörs inför deklarationen. /Sanna

Heidi N skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Bra bemötande, trevlig, tålmodig. Fixar svar på frågor och lösningar med visningar eller dyl. Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Heidi N
    Tack Heidi för att du lämnade en reco om mig som mäklare! Vi ses framöver på visningarna. /Sanna

Malin Ä skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag sålde min villa och fick hjälp av Sanna med allt pappersarbete i samband med överlåtelsen. Sanna var enkel att få tag på, gjorde affären enkel och smidig. Jag behövde aldrig vara i kontakt med min bank, Avtal avslutades med hjälp av Sanna.
    Jag hade inga förväntningar men blev glatt överraskad över hur enkelt allt blev.
    Jag rekommenderar Sanna för alla som ska sälja eller köpa fastigheter. Hon är kanonbra!! Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Malin Ä
    Tack Malin för den fina recon som du lämnat. Jätte kul att ni valde att ta kontakt med mig inför er affär och att ni känner er nöjda. /Sanna

Claes D skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Snabbt, enkelt och proffsigt. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Claes D
    Tack Claes för din reco! Roligt att kunna leverera en snabb försäljning. Ha det så bra i ditt nya hus i Piteå! /Sanna
  • 2019-11-03

Tommy H skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Trevlig .alltid ett leende .mycket bra mäklare 👍😁 Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Tommy H
    Tack Tommy för de fina orden! /Sanna
  • Nathalie L

2019-11-03

Nathalie L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag köpte en lägenhet av Sanna Pohjanen. Väldigt trevlig och duktig. Allt flöt på väldigt bra. Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Nathalie L
    Tack Nathalie för att du lämnade en så fin reco om mig som mäklare. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. /Sanna
  • 2019-11-03

Anders E skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Hon har hjälpt oss att köpa lägenhet åt mamma. Och hjälpt oss byta/sälja våran fasters hus mot ett köp av en lägenhet. Hon har ett väldigt trevligt, ödmjukt och proffigt sätt, som var väldigt lugnande för dem båda som är väldigt oroliga av sig. Hon kunde inte genomfört affärerna på ett smidigare och bättre sätt. Hon överträffade våra förväntningar på alla plan, så vi kan inte ge ett högre betyg för henne... / Anders Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Anders E
    Så fint skrivet av dig Anders, jag blir varm av dina ord. Tack snälla för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Det glädjer mig att ni är nöjda med mig som mäklare. Jag hoppas att Agneta känner detsamma. Vi ses längre fram för din mammas lägenhetsköp. /Sanna
  • 2019-11-02

Åke F skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpt en 1:a. Gott bemötande. Hon agerade proffersionellt och effektivt, men det är ju klart detta är ju hennes jobb och levebröd! Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Åke F
    Tack Åke för att du lämnade en reco! Hoppas du är nöjd med din nya bostad. /Sanna
  • 2019-11-01

Gunnar W skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Försäljning av lägenhet.
    Lätt att ha kontakt med Sanna och väl bemött.
    Försäljningen skedde utan komplikationer och till ett pris som vi var nöjda med.
    Vi förväntar oss att allting ska fungera på samma utmärkta sätt som tidigare nu när slutklämmen ska ske inför vinstskatten. Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Gunnar W
    Tack Gunnar för dina fina ord. Det värmer att höra! Absolut ska vi fixa deklarationen, vi hörs i januari. /Sanna

Jared W skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Very patient
    Quick responses
    Helpful Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Jared W
    Thank you Jared for leaving a good reco. I hope you enjoy your holiday home. /Sanna

Lena L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpt lägenhet via Sanna, blivitbemött på enbra och respektfullt sätt. Hon gjorde sitt bästa. Detenda viintevarnöjda med var att lgh inte ar städad, mycket smutsigt. Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Lena L
    Tack Lena för dina ord och för att du tog dig tid att lämna en reco. Det var tråkigt att det slutade trist med städningen. Hoppas din mamma trivs i sin nya bostad ändå! /Sanna

David J skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Riktigt bra och otroligt hjälpsam mäklare.alltid snabba svar vid frågor och funderingar Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar David J
    Tack David för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Vi ses på tillträdet. /Sanna
  • Klas Göran I

2019-11-01

Klas Göran I skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Finns ingen bättre mäklare vad jag vet allt var mycket mycket bra fanns inget att klaga på .
    Försäljningen perfekt
    Visningarna perfekt
    All pappers göra perfekt
    Bara ++++++++ Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Klas Göran I
    Tack Klas Göran, vad fint skrivet! Vad roligt att du känner dig nöjd, du gjorde ett fantastiskt jobb inför både fotografering och samtliga visningar. Det var en ära att få förmedla din väl omhändertagna villa. Vi ses på tillträdet! /Sanna
  • 2019-11-01

Lennart H skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt ett mindre hus. Sanna har genom hela processen visat engagemang och återkopplat på ett bra sätt. Jag tycker att Sanna har gjort jobbet bra.
    Sannas sätt att möta kund/människa vid första mötet var avgörande för val av mäklare. Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Lennart H
    Tack Lennart för dina fina ord. Känns jätte roligt att ni känner er nöjda och att jag som mäklare har gett er en bra tjänst. /Sanna
  • 2019-11-01

Eva-Lena K skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Allt funkade toppenbra och jag känner mig nöjd med köpet. Läs mer
    2019-11-05 Sanna Pohjanen svarar Eva-Lena K
    Tack Eva-Lena för att du tog dig tid att lämna en reco. Lycka till med din nya verksamhet! /Sanna
  • 2019-11-01

Philip Ö skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålde min lägenhet med hjälp av Sanna. Väldigt bra bemötande och mycket hjälpsam, hade svar på alla frågor och man kunde alltid ringa när man hade funderingar kring försäljningen. Supernöjd, 5-stjärnor helt klart 😊 Läs mer
    2019-11-01 Sanna Pohjanen svarar Philip Ö
    Tack Philip för att du lämnade en så fin reco om mitt jobb som mäklare! Det värmer att höra att du är nöjd. /Sanna

Per I skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt ett hus
    Bemötandet var det bästa som jag haft hittills av mina sålda hus
    Mina förväntningar var att få en bra förklaring vad hon kunde erbjuda vid försäljning och Sanna fick mitt förtroende direkt och allt blev perfekt ! Läs mer
    2019-11-01 Sanna Pohjanen svarar Per I
    Tack så mycket Per för de fina orden! Det värmer otroligt att höra, jag tackar ödmjukast för ert förtroende och det har varit ett nöje att få ha er som säljare. /Sanna

Elin Ö skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpt en villa, Sanna var utmärkt och hjälpsam med alla saker som har varit med våran villa, har även varit hjälpsam efter färdigt köp med frågor och dylikt. Läs mer
    2019-11-01 Sanna Pohjanen svarar Elin Ö
    Tack Elin för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Hoppas att allt löste sig med köket och att ni fick hjälp av Antcimex. Jag kommer gärna och värderar huset när ni har renoverat klart. /Sanna

Eva L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Bästa mäklaren som jag har varit i kontakt med. Man kan alltid lita på henne och att det blir bra för alla. Läs mer
    2019-11-15 Sanna Pohjanen svarar Eva L
    Tack för dina fina ord Eva! Det värmer att höra. /Sanna
  • 2019-10-22

Jeanette W skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt vår villa.
    Bemötande från mäklare har varit mycket proffetionellt, hjälpsamt, stödjande. Vi har fått bra information, hjälp o stöd under hela processen med ett stort engagemang. Läs mer
    2019-10-28 Sanna Pohjanen svarar Jeanette W
    Tack Jeanette för de fina orden, det har varit ett nöje att få ha er som säljare och tackar ödmjukast för ert förtroende. Vi ses på tillträdet! /Sanna
  • 2019-10-21

Sven L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vägledande
    Proffesionellt
    Pålitlig
    Analytisk Läs mer
    2019-10-28 Sanna Pohjanen svarar Sven L
    Tack Sven för ert förtroende och att du tog dig tid för att lämna en reco. Vi syns inför tillträdet!
  • 2019-09-05

Eva Britt H skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt en lägenhet fått den hjälp jag behövt kunnat bolla med mina frågor o fått svar på allt fått ett bra bemötande kan varmt rekommendera Sandra o svenskfastigheter mvh Eva britt Läs mer
    2019-09-09 Sanna Pohjanen svarar Eva Britt H
    Tack Eva Britt för din reco. Trevligt att höra att du är nöjd och väldigt tacksam för att du rekommenderar mig vidare. Vi ses vid tillträdet! /Sanna
  • 2019-09-05

Inga-Lill P skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt våran lägenhet! Vi fick ett mycket proffsigt och trevligt bemötande.våra förväntningar infriades med råge då vi fick en bra handledning och god kommunikation genom affären. Läs mer
    2019-09-09 Sanna Pohjanen svarar Inga-Lill P
    Tack så mycket Inga-Lill för dina fina ord, det värmer! Roligt att ni vänder er till Svensk Fastighetsförmedling igen. Jag hoppas ni får det bra i Luleå i nya lägenheten. /Sanna
  • 2019-09-04

Elsa K skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålt en bostadsrätt(företagslokal). Känner mig nöjd med bemötandet, tydligheten och helheten. Läs mer
    2019-09-09 Sanna Pohjanen svarar Elsa K
    Tack Elsa för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! /Sanna
  • 2019-09-03

Petra S skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Professionell och duktig. Fick ett tryggt och bra intryck. Smidig affär. Köpte en lägenhet. Läs mer
    2019-09-03 Sanna Pohjanen svarar Petra S
    Tack Petra för att du tog dig tid att lämna en reco. Det vart en snabb affär! Jag hoppas vi kommer att ha mer kontakt i nästa affär. /Sanna
  • 2019-08-20

Ewa W skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt ett fritidshus. Vi fick ett väldigt fint bemötande och det kändes bra på en gång, hon var kunnig och gav oss bra stöttning. Det hela gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-09-03 Sanna Pohjanen svarar Ewa W
    Tack Ewa för de fina orden! Det glädjer mig att höra. Ni gjorde ett riktigt bra jobb inför fotograferingen och det lönade sig verkligen. Tack för ert fina förtroende! /Sanna
  • 2019-08-18

Per W skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Stuga med sjöfastighet
    Mycket bra bemötande, proffsigt hela vägen
    Vi hade höga förväntningar och där fick vi precis den process vi ville
    Bra annonsering fin värdering och positiv budgivning, sedan tempo så allt blev klart snabbt
    Högt arvode men det får vi väl leva med Läs mer
    2019-09-05 Sanna Pohjanen svarar Per W
    Tack Per för att du tog dig tid att lämna en reco. Det glädjer mig att höra att ni är nöjda. Det är tack vare min roll som mäklare samt vår mäklartjänst som gett ett bra slutresultat. /Sanna
  • 2019-08-14

Emma K skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Otroligt tryggt att göra affär med Sanna. Bra koll på läget, ärlig och lyhörd. Snabb återkoppling och tydliga, raka besked. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-09-03 Sanna Pohjanen svarar Emma K
    Tack Emma för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje att få förmedla er villa. Toppen bra jobbat inför fotografering och visningar. Hoppas du ska trivas i ditt nya boende. /Sanna
  • 2019-08-12

Mats I skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag har sålt mitt hus via svensk fastighetsförmedling och trots att det var sommar och semestrar och dylikt så kämpade Sanna på med försäljningen med en stor entusiasm och bra kunnande.
    Mycket bra bemötande och väldigt lyhörd över hur man ville ha det som kund.
    En pärla helt enkelt. Läs mer
    2019-08-13 Sanna Pohjanen svarar Mats I
    Så värmande att höra Mats! Är mycket tacksam över att ha fått förmedla er fina villa! Ni gjorde ett grymt jobb inför fotograferingen och alla visningarna. Stort tack för att du tog dig tid att lämna en så fin reco. Vi ses inför tillträdet. /Sanna
  • 2019-08-10

Roger W skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Har köpt ett väldigt fint hus och ska i samma veva sälja 2 st bostadsrätter och har tagit hjälp av Sanna(Svensk fastighetsförmedling) med att sälja lägenheterna,det var hon som även hade hand om försäljningen av huset.
    Sanna är väldigt duktig och hjälpsam samt lätt att få tag i och återkopplar alltid med de frågor som dykt upp.
    Sammanfattning-väldigt nöjd. Läs mer
    2019-08-13 Sanna Pohjanen svarar Roger W
    Tack så mycket Roger för de fina orden, det värmer! Roligt att ni fått en bra upplevelse av mig som mäklare. Vi ses när ni är tillbaka från semestern så sätter vi igång. Ha det fint! /Sanna
  • Eva L

Eva L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Sålde ett hus genom arvsskifte. Sanna är så himla proffsig och jag vet att jag kan lita på henne.
    Min bästa rekommendationer Läs mer
    2019-07-10 Sanna Pohjanen svarar Eva L
    Tack snälla Eva för din rekommendation! Blir så glad av att läsa detta. Tack för ett mycket gott samarbete. /Sanna
  • Jan H

Jan H skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Ett mycket gott bemötande av Sanna saklig o kunnig som mäklare , gav oss professionellt bemötande när vi sålde vårat dödsbo i Malmberget.

Svensk Fastighetsförmedling kommer att få uppdraget när vi tänker sälja vårat hus på Heden i Gällivare om ca 1 år.

Sanna på Svensk Fastighets Förmedling ger jag det bästa betyget som en mäklare kan få och rekommenderar Sanna starkt till familjer som tänker sälja eller köpa en bostad i Gällivare Kommun! Läs mer
    2019-07-10 Sanna Pohjanen svarar Jan H
    Så himla roligt att läsa din fina rekommendation Janne! Detta gjorde min dag. Det bästa med jobbet är ni fantastiska kunder. Ser fram emot att förmedla er fina villa när det blir dags. Vi ses i augusti. /Sanna
  • Britt-Marie H

2019-07-05

Britt-Marie H skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vi har sålt vårt barndomshem till en bror i familjen..
    vi har blivit jättebra bemött och hon var mycket duktig och vi fick ett jättebra mottagande.
    Vi kan bara ge henne ett jättebra betyg. Hon är guld värd Läs mer
    2019-07-10 Sanna Pohjanen svarar Britt-Marie H
    Åh så fina ord, tack snälla Britt-Marie för din rekommendation! /Sanna
  • 2019-07-04

Linda L skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Köpte ett hus.

Mycket kompetent och engagerad mäklare med snabba återkopplingar. Läs mer
    2019-07-05 Sanna Pohjanen svarar Linda L
    Tack Linda för att du tog dig tid att lämna en sån fin Reco! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus.
  • 2019-06-28

Harold M skrev om Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Jag fick all info jag behövde
    Sanna är en professionell som tar väl hand om sina kunder
    Köpet gick snabbt och smidigt
    Alla ör nöjda med affären
    Jag har fått en ny bostadsrätt till rött pris Läs mer
    2019-07-01 Sanna Pohjanen svarar Harold M
    Tack Harold för att du tog dig tid att lämna en sån fin rekommendation. Det blev till slut ett nytt boende för dig. Vi ses vid tillträdet! /Sanna

Storgatan 11, 982 31 Gällivare