Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Gällivare!

Här hos oss i Gällivare i Norbotten hittar du den vackra lappländska naturen nära. Skog, sjöar och fjäll är som vackrast här i norra delarna av Sverige. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på Gällivare som ort. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen.

Vare sig du är ute efter en bekväm lägenhet i de centrala delarna av orten eller en liten fjäll- eller fritidsstuga kan vi med säkerhet guida dig rätt. Vi har lång erfarenhet, erbjuder fri värdering och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Kontakta oss!

Läs vad 214 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gällivare 2

• sålde en tomt med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2021-07-22
    Mycket bra bemötande, täta kontakter med uppdateringar samt ett smidigt avslut vid kontrakt skrivning.
    Tack så mycket för er fina reco :) Jag är så glad att jag kunde hjälpa er med försäljningen. Ha en fortsatt fin sommar! Josefine Svanhem
  • köpte sin bostad med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Nattavaaraby
    2021-07-22
    Veldig hjelpsom og trivelig megler. Ga oss god informasjon om bostedet. Også veldig behjelpelig med de tingene som vi måtte ordne for å kunne gjennomføre kjøpet.
  • köpte en tomt med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2021-07-20
    Smidig trevlig flexibel , saklig när det behövs..proffsig helt enkelt
    Tack så mycket Fredrik! Jag hoppas att du ska trivas här uppe :D Josefine Svanhem
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2021-06-30
    Josefine har utfört vår husförsäljning mycket professionell! Hon har varit mycket lyhörd och vi har känt oss väldigt trygga med henne. Så vi kan varmt rekommendera henne!
    Tusen tack för dom värmande orden, jag är mycket glad över att fått hjälp er med er försäljning :) Ha en fin sommar nu! Josefine Svanhem
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2021-06-26
    Väldigt varmt och trevligt bemötande.

Vi hade inga förväntningar på huset i sig till att börja med men med hjälp av mäklarens genomgång och att se huset i verkligheten så föll vi rejält för det, vet väldigt behjälplig i alla frågor vi hade och sedan agerade förmedlare mellan oss och säljare med vårat privata bud, väldigt trevlig kontakt!
    Super tack för din fina reco, det var så roligt att hjälpa er i ert husköp. Så härligt att sett er falla för huset, jag hoppas att ni ska trivas bra där :) Ha det fint nu! Josefine Svanhem
    2021-06-23
    Proffesionellt bemötande och snabb återkoppling. Är super nöjd!
    Tack så mycket Alexandra, jag hoppas att ni ska trivas i huset :) Josefine Svanhem
    • Björkmansheden
    2021-06-21
    Toppenfint o proffsigt bemötande av Josefine.
    Duktig på att förklara på ett lugnt sätt så att man förstår.
    Jättebra och tät kommunikation som jag verkligen uppskattat.
    Tusen tack Josefine för allt du hjälpt mig med.
    Tusen tack själv för att jag fått hjälpa er med försäljningen, och tack för dom fina orden! Ha en fin sommar nu :) Josefine Svanhem
  • sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Skaulo
    2021-06-18
    Trevligt och professionellt bemötande
    • Koskullskulle
    2021-06-17
    Vi är supernöjda med Sanna som mäklare, hon är proffsig rakt igenom och lämnar inget åt slumpen. Finns verkligen inget som hade kunnat vara bättre, rekommenderar varmt!
    • Koskullskulle
    2021-06-16
    Sanna gav ett väldigt proffsigt och seriöst bemötande genom hela processen vid försäljning av vårat hus. Rekommenderas starkt! Har ingenting att klaga på.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Nuolajärvi
    2021-06-14
    Otroligt trevlig och hjälpsam!!
    2021-06-09
    Proffsig, lugn och fint bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Silfwerbrandshöjden
    2021-06-04
    Har sålt en bostadsrätt.
    Finns inget negativt att säga, Sanna var guld värd att ha som hjälp, alla förväntningar uppfyllda och lite till.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Silfwerbrandshöjden
    2021-06-04
    Jag fick ett bra bemötande, snabba svar när hon kontaktade säljaren. Kändes verkligen professionell och seriös. Mycket nöjd.
    2021-06-02
    Sålt större fastighet och allt har gått jättebra, nöjd med Sanna som mäklare, proffsig, sansad och med utmärkt bemötande. Uppfyllde alla förväntningar och litet till.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med mäklarfirman, mäklaren, varudeklarerade funktionen. Kan verkligen rekommendera henne till andra.
    2021-06-02
    Sålt villa. Sanna är en toppen mäklare och kan verkligen sin sak.
    Alla våra förväntningar uppfylldes med råga.
    Bra tips före både fotograferingen och visningen resulterade en mycket lyckat husförsäljning.
    Vi är jätte nöjda med Sanna!!
    Vi har köpt en villa.
    Fantastiskt bemötande av mäklare Sanna Pohjanen, Gällivare.
    Hon är proffsig och har en superbra bemötande.
    Känns seriöst och bra på alla sätt!
    Har letat hus länge, och äntligen hittade vi vårt drömhus!
    5 stjärnor till Sanna och Svensk fastighetsförmedling Gällivare!!!
    Så kul att du tog dig tid att lämna en så fin reco. Tack så mycket! Kul att ni hittade ert drömhus, det är ju en riktigt pampig villa. Vi ses på tillträdet i september. /Sanna Sanna Pohjanen
    • Nuolajärvi
    2021-06-01
    Vi sålde en villa från ett dödsbo i Gällivare och Sanna var genom hela processen proffsig och kunnig. Bra rådgivning och vi fick mer än förväntat av affären. Kan starkt rekommendera Sanna till andra kudner.
    Tack Joakim för att du tog dig tid att lämna dessa fina ord, det har varit ett nöje att få förmedla er pappas villa! Vi kanske ses på stan i Luleå. /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-05-31
    Sålt pappas bostadsrätt.
    Proffesionellt, kunnigt bemötande. Glad, hjälpsam och positiv.
    Tack så mycket Jeanette för att du åter tog kontakt med mig inför försäljning samt att du tog dig tid att lämna denna värmande reco! /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-05-24
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Sanna är mycket trevlig och hjälpsam ❤
    Jag rekommenderar henne som mäklare.
    Tack Ann-Sofié för att du lämnade så fina ord här på Reco! Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad. /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-05-24
    mycket bra .sålt villa. offrade sin fritid för att fullfölja försäljningen
    Tack Sigvard och Ulla-Britt för att ni lämnade en så fin reco! Vi ses på tillträdet. /Sanna Sanna Pohjanen
    • Hakkas
    2021-05-17
    Sålt mark med en fastighet. Josefin är en duktig mäklare som vet vad hon gör, förklara och svarar på frågor tills man förstår. En tät och även en öppen kommunikation som jag tycker är toppen. Jag uppskattar hennes arbete och vad hon gjort. Tusen tack
    Tack så mycket Britt för din fina reco, det har varit så kul att få hjälpa er med försäljningen och jag är så glad att ni är nöjda :) Ha det fint! Josefine Svanhem
    2021-05-17
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Var riktigt hjälpsam dom månader jag försökt hitta och köpa lägenhet. /mvh Joakim Sundvall
    Tack Joakim för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet. /Sanna Sanna Pohjanen
  • Marina F
    • Hakkas
    2021-05-17
    Trevlig och mycket hjälpsam, det hon inte visste direkt tog hon reda på med ett leende
    Tack så mycket Marina, hoppas ni ska trivas där :) Josefine Svanhem
    • Dundret
    2021-05-14
    Som köpare har jag uppskattat att Josefine har varit både tydlig och transparant genom processen. Fick förtroende för henne vilket är ett stort plus då jag inte köper fastigheter "så ofta" och hade frågor och undringar som Josefine kunde förklara.
    Tack för din fina Reco, jag hoppas att ni ska trivas där :) Josefine Svanhem
    2021-05-10
    Sålt mindre fastighet. Allt gick helt smärtfritt och vi har bokat in henne för att sälja våran större fastighet till hösten. Bra bemötande och förväntningarna infriades.
    Tack Ingemar för din fina rekommendation! Jag kommer göra mitt yttersta för att er nästa försäljning ska bli lika tillfredsställande. /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-05-04
    Hjälpsam, saklig, ärlig och tillmötesgående. Fin service för både säljare och köpare
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer! Jag hoppas att ni kommer ha många fina stunder här uppe :) Josefine Svanhem
    • Dundret
    2021-05-04
    Fritidshus Dundret/Gällivare. Mycket noggrann och ett väldigt proffsigt bemötande.
    Tack så mycket Robert, så glad att kunna hjälpa er med ert letande av fritidshus :) ha det fint! Josefine Svanhem
    • Skaulo
    2021-05-04
    Köpt vårt första hus med hjälp av Sanna. Var nervös innan, men själva husköpet kunde inte ha gått smidigare eller kännas tryggare. Stort tack till Sanna för det!
    Tack Ellen för att du tog dig tid att lämna så varma ord här på reco. Ni har köpt ett riktigt fint hus och jag hoppas att ni kommer trivas. Vi ses inför tillträdet! /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-05-01
    Sanna har sålt var lägenhet till ett mkt bra pris. Hon har skött hela processen med visningar och försäljning på ett mycket professionellt sätt. Vi har känt oss trygga hela vägen.
    Tusen tack Mia för ert fina förtroende och för att du tog dig tid att lämna en lika fin reco som förra gången. Roligt att höra att ni är nöjda. Vi ses inför inflyttningen! /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-04-30
    Vi har både sålt en bostadsrätt och köpt hus där Sanna har varit mäklare. Hon är kunnig, kompetent och väldigt lyhörd och behaglig inte påträngande och puschig. Hon är mån om bra service och är mycket seriös. Vi rekommenderar henne gärna till andra personer som ska köpa eller sälja. Högsta betyg!!!
    Tack Hans än en gång för att du lämnat en sån fin reco! Och tack för ert fina förtroende. Vi hörs av här framöver i både ert villaköp och lägenhetsförsäljning. /Sanna Sanna Pohjanen
  • Nathalie L
    2021-04-23
    Sanna Pohjanen är mäklaren du söker!
    Hon har sålt min bostadsrätt. Samma bostadsrätt som jag för ett par år sedan köpte via Sanna. Hon gjorde det på bästa sätt. Hon kan sin sak då hon är professionell och kunnig. Samtidigt är hon väldigt lyhörd och hjälpsam. Jag kunde inte vara mer än nöjd och skulle inte tveka på att kontakta Sanna i framtiden om jag ska sälja eller köpa. Hon är en stjärna helt enkelt och Gällivare kan skatta sig lyckliga som har bästa Sanna på Svenskfastighets förmedling 🌟
    Tack fina Nathalie för den fantastiska recon! Så kul att höra att du känner dig nöjd med mig som mäklare både när du köpte och sålde. Det blev ju ett super bra slutresultat för dig! Om du har planer på att flytta tillbaka vet du vart vi finns! :) Stort tack för ditt förtroende! /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-04-22
    Har fått hjälp att köpa en ny bostadsrätt BoKlok Gällivare
    och försäljning av min gamla bostadsrätt med Sanna som mäklare.
    Sanna är otroligt proffsig, kunnig, glad och trevlig, hjälpsam, engagerad,
    fått bra löpande information om förfarandet, fått bra information om förberedelse inför fotografering och visning, proffsig annons och bilder
    Båda affärerna gick snabbt och smidigt, tusen tack Sanna för all hjälp
    Gunilla E
    Tack så mycket Gunilla och Marina för de fina orden och ert förtroende! Det har varit ett nöje att få ha er som kunder. Hoppas att flytten fortsätter gå smidigt och att Gunilla kommer trivas i sitt nya hem. Vi ses på tillträdet! /Sanna Sanna Pohjanen
    • Södra Mosebacke
    2021-04-08
    Sålt vår villa ,mycket bra allt var mycket proffsigt
    Tack Göran för att du tog dig tid att lämna en reco och tack för ert förtroende att få sälja er fina villa. Affären och köpet av er nya bostad gick väldigt fort och löste sig till det bästa. Kul att ni är nöjda! /Sanna Sanna Pohjanen
  • Angelica H
    • Södra Mosebacke
    2021-04-08
    Köpt hus.
    Jättebra, trevlig och kunnig tjej som levde upp till förväntningarna.
    Tack Angelica för de fina orden! Grattis till ert nya hus, det kommer bli riktigt fint när solen har tinat upp tomten. Vi ses inför tillträdet! /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-03-27
    Jag och min sambo enomgår just nu ett köp av ett hus vi länge drömt om.
    Blev bra bemött av mäklaren och fått bra hjälp med frågor samt funderingar.
    Tack!
    Tack Nadja för att du tog dig tid att lämna en reco. Det blev ett riktigt drömläge för er! /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-03-20
    Vi har sålt en stuga. Josefine var proffsig, positiv och proaktiv avseende försäljningen.

Hjälpte till med att uppskatta försäljningspriset och bidrog till en snabb affär.
    Tack så mycket för din fina reco och för att jag fick hjälpa er med er försäljning! :) Josefine Svanhem
    • Norra Repisvaara
    2021-03-16
    Väldigt tillmötesgående förutom att:
    - Uppgav 2 saker på visningen som under kontraktsskrivningen inte visades stämma.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2021-03-08
    Det har fungerat toppen bra med Josefine, hon hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt. Vi ger henne 10/10 i betyg. Världsklass
    Tusen tack för ert fina omdöme, det har varit i mitt nöje att få hjälpa er med affären :) Hoppas det är bra med er! Josefine Svanhem
    2021-03-04
    Sålt lägenhet, bra bemötande från Josefine i Gällivare
    Tack Lennart för din fina reco :) Josefine Svanhem
    2021-02-21
    Köpte en en nybyggd bostadsrätt. Jag blev bemött väldigt bra på alla sätt, var en fröjd att vara i kontakt med Sanna och nästan viktigast av allt som mäklare, hon kändes verkligen genuin. Genuint trevlig och brydd, toppen!
    Tack Josefin för de fina orden! Det värmer att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Hoppas att du trivs i din nya lägenhet. /Sanna Sanna Pohjanen
    Trevlig och social
    Professionell och kunnig
    Mycket bra samarbete med annons och beskrivning
    Mycket fin annons
    Bra råd före och under försäljningen
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Sanna åt andra ko låste och säljare.
    Högsta betyg.
    Tack Hans för dina fina ord och att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Vi håller tummarna nu att allt går vägen inför er försäljning. /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-02-19
    Jag har köpt en 3a i en nyproduktion. Har man kontaktat Sanna så har man alltid fått svar snabbt. Proffsig och trevlig!
    Tack Camilla för att du tog dig tid att lämna en reco! Hoppas att du trivs bra i ditt nya hem. /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-02-19
    Sanna säljer vår lägenhet. Proffsiga råd inför försäljning, fina bilder. Vi hoppas på ett bra pris för lägenheten
    Tack Mia för din fina reco! Jag gör mitt yttersta för att det ska bli en bra lägenhetsförsäljning för er! /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-02-18
    Mycket positivt, hon kan sin sak och är trevlig. Vi är bara i början av våra affärer om lägenhet och säljning av mitt hus👏
    Tack Oili för din reco! Det blev ju en riktigt bra försäljning för dig och snart är det dags att flytta in i ditt nya hem. Tackar varmast för ditt förtroende. /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-02-18
    Bostadsrätt, mycket trevlig glad och positiv. Bra atr förklara osv, så mycket nöjd 😊
    Tack Anders för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! :) Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-02-15
    Sanna hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.
    Blev mycket bra bemött redan från första mötet. Proffsig och återkoppling var snabb. :)
    Tack Elin för ditt fina förtroende och den vackra blombuketten! :) Tyckte verkligen blommorna var jätte fina! De speglade inredningen på din stilrena lägenhet som såldes. /Sanna Sanna Pohjanen
    2021-02-13
    Mycket trevlig och hjälpsam med mitt första lägenhetsköp
    Tack så mycket Andaras för att du lämnade en reco! Kul att få vara delaktig i ditt första bostadsköp! /Sanna Sanna Pohjanen
    • Norra Repisvaara
    2021-02-13
    Sanna P har en verkligt god kännedom om dagens fastighetsmarknad. Hon har stor kunskap om prislägen map till huskvalitet, läge och efterfrågan.
    Förväntningarna uppfylldes med råge tack vare Sannas engagemang i t.ex att styla fastigheten samt att få ut en stilig presentation av den.
    Så fint skrivet av dig Lasse! Tack så mycket för ditt förtroende, ett nöje att få ha dig som kund! /Sanna Sanna Pohjanen
  • Linnea H
    2021-02-13
    Sålde en bostadsrätt med Sanna som mäklare. Hon har väldigt bra bemötande och är otroligt hjälpsam och professionell. Hon är väldigt bra på att lyssna på köpare och säljares behov och önskemål. Vi är väldigt nöjda med Sanna som mäklare och glada över all hennes hjälp. Skulle rekommendera alla att välja Sanna som mäklare.
    Tack Linnea för ert fina förtroende och att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Jag blir glad av att höra att ni känner er nöjda. Nu håller vi tummarna att vi hittar ert drömhus! /Sanna Sanna Pohjanen