Anton Borbos

Anton Borbos

Anton Borbos är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Öster

Anton Borbos har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Anton Borbos har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 147 omdömen med ett betyg på 4.7. Anton Borbos har haft 37 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

147 omdömen om Anton Borbos

Sedan starten hos Reco 2021
Elin N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Borbos en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Kortedala

Bra, snabb på svar, engagerad!

Petra A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Borbos en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Gamlestaden

Snabb och engagerad. Kan rekommendera!

Thomman Thomas N
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Borbos en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Utby

Anton was very helpful and flexible throughout the process. We expected the agent to understand that it is a big decision for us and answer all our questions which he did to the best. We are very happy with the whole experience.

Blaze Z
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Borbos en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Utby

Jag kan säga bara att han är Bra mäklare!!!!

August C
Gamlestaden

En mycket professionell mäklare som helt klart levde upp till förväntningarna. Fick alltid ett trevligt bemötande samt bra och snabba svar på alla frågor & funderingar som jag hade under säljprocessen.

Birgit Margarete Jeanine L
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Borbos en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Utby

Glad, positiv varm energisk målmedveten ung mäklare. Hade enbart telefonkontakt med Anton tills det var dags att skriva under pappren med köparna. När vi startade försäljningen i januari fram tills idag juni månad, vart det lite kämpigt p.g.a rådande ränteläget! Men vi gick trots allt med vinst när vi väl gick i mål! Bra jobbat Anton & lycka till med kommande objekt!! Tack för mig & övriga familjen!! Hälsning Birgit C-Lejeune

Markus O
Strömmensberg

Engagerad duktig, ger sig inte i första taget, lång men smidig process tack vare Anton.

Elin K
Strömmensberg

Vid kontraktsktivningen, lästes avtalet upp i alldeles för hög hastighet, det mötet borde inte forceras på det viset, då det är ett möte av stor vikt. Annars nöjd.

Felix G
Johanneberg

Anton var väldigt trevlig, tillmötesgående och hjälpsam när jag och min sambo köpte lägenhet. Bra kommunikation och medlade mellan säljare och oss. Rekommenderas!

Frida J
Bagaregården

Han var trevlig och snabb i kommunikationen. Allt flöt på bra.