Anton Borbos

Anton Borbos

Anton Borbos är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Öster

Anton Borbos har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Anton Borbos har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.8. Anton Borbos har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

128 omdömen om Anton Borbos

Sedan starten hos Reco 2021
Klara M
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Borbos en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Örgryte/Skår

Anton är en genuin människokännare. Trots sin unga ålder har han förmågan att läsa av köparens behov och är lösningsorienterad med glimten i ögat och ett stort hjärta!

Lars Göran T
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Borbos en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Örgryte/Skår

Anton Borbos fungerade utmärkt och gjorde ett bra intryck.

Sebastian S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Borbos en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Gamlestaden

Proffsig, bemötande, svarar på alla frågor man har. Rekommenderar!

Linnea S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Borbos en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Gamlestaden

Trevligt bemötande från första stund. Verkar vara en glad och positiv person. Var lättillgänglig och behjälplig när det kom till frågor både dag/eftermiddag/kväll och anpassade sig efter ens schema för att det skulle fungera för alla parter. Kändes lite stressad när det kom till att få till en tid för att skriva på kontrakt, kändes som att man ville att det skulle ske så snart som möjligt, men löste sig bra till slut. Överlag en väldigt positiv upplevelse vid köpet av lägenhet.

Wilma S
Lunden

Väldigt trevlig och sympatisk mäklare. Kunnig och professionell! Mycket nöjd.

Prajwal M
Kviberg

From the viewing of apartment to signing the contract he was amazing.

Monica E
Lunden

Vi valde Anton för att han hade kunskap om området och framförallt bostadsrättsföreningen. Jag mötte aldrig Anton personligen förrän vid kontraktskrivningen utan det gjorde min dotter. Hon fick ett bra intryck av honom och det avgjorde också en stor del.Däremot hade vi mycket kontakt via telefon och sms. Mina förväntningar var att få tillbaka det som jag köpte lägenheten för och det fick jag så gott som. Även att det inte skulle dra ut så mycket på tiden, vilket det inte gjorde heller. Anton var lyhörd och lätt att...

Oscar I
Lunden

Mycket bra och trevlig mäklare

Pernilla P
Lorensberg

Trevligt bemötande och höll kontakt aktivt.

Melvin B
Lunden

Blev mycket väl bemött av Anton och fick för första gången intrycket att mäklaren visste vad den pratar om. Han kunde utförligt svara på alla mina frågor vilket gjorde mig som köpare lugn och även säker på att det var denna lägenheten jag ville ha.