Robert Milsom
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 14 Läs vad Robert Milsom

• Jeanett T köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-06-20

Kortedala
    Köpt en trea på Fastlagsgatan 45, 41541 Göteborg.
    Robert var supertrevlig, kände mig lite pressad/stressad ibland men jag har full förståelse för att allt går snabbt i denna branschen.
    Förstagångsköpare men kände mig bekväm med Robert och kunde fråga på. Allt gick snabbt och smidigt, är tacksam för att Robert var lösningsorienterad när min bank ville ta ett par extra dagar på sig när tiden var knapp. Läs mer
  • Hadia A
    Hadia A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-06-03

Agnesberg
    Köpte en bostad
    Han var trevlig och hjälpsam
    Det gick fort 😊 Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Lina B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-03-23

Munkebäck
    Sålt en 2:a
    Blev bemött bra och på ett ärligt sätt Läs mer
  • Natali N sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-03-04

Kviberg
    Vi har sålt en lägenhet. Vi är supernöjda med Robert från början till slut. Han ringde och höll oss informerade hela tiden om hur läget va. Jätte trevlig och lätt o göra med. Kommer helt klart att rekomendera honom till andra. Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Karin Anitha Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-03-02

Kviberg
    Mkt rak öppen. Bemötandet: trevligt. Mkt noga med information vad som gäller köp mm. Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Britt-Louise H sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-26

Munkebäck
    Robert har sålt min bostadsrättslägenhet. Jag valde Robert för han gav det bästa intrycket av de mäklare jag träffade innan jag bestämde mig. Robert var bra på att hålla mig uppdaterad under försäljningen dock var han lite över optimistisk i prissättningen så efter några dagar på Hemnet så ville han sänka priset med 300 000 då han trodde det skulle locka fler och att man ändå skulle få mer betalt vid en budgivning, det kom ett bud på utgångspriset och han rekommenderade mig då att acceptera detta. Detta trots att han bad mig köpa Raketen för att locka fler köpare för en eventuell budgivning! Jag föreslog också att ändra första bilden då jag tyckte man valt fel, detta gjordes och intresset verkade öka! Läs mer
    2019-03-04 Robert M svarar Britt-Louise H
    Hej Britt-Louise, Tack för rekommendationen och återkopplingen. Hoppas att du känner dig nöjd nu efter affären. Jag finns här om det är något du behöver hjälp med. Lycka till med huset.
    Med vänliga hälsningar, Robert Milsom
    Robert M gillar detta
  • Linnea H sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-12

Kortedala
    Robert hjälpte mig och min sambo att sälja våran fina två i kortedala i januari i år. Vi mötte flertalet mäklare från stora byråer innan vi valde att jobba med Robert och han var den som gjorde överlägset bäst intryck. Vi förväntade oss en mäklare som var hungrig, villig att arbeta hårt och som höll en öppen och ärlig dialog under hela säljprocessen och Robert levde verkligen upp till förväntningarna. Bra kommunikation från början till slut och vi kände oss väl informerade hela tiden. Vi hade en strukturerad och tydlig plan från början och vi följde den bra. Trots att marknaden var riktigt knackig vid tidpunkten för säljandet lyckades han få sålt den till vårat önskade pris. Vi är supernöjda och använder oss gärna av honom nästa gång vi säljer!
    //Linnéa & Rasmus Läs mer
  • Molly R
    Molly R köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-09

Majorna
    Vi köpte en lägenhet i Majorna och redan vid första mötet hade jag och min man en bra känsla för mäklare Robert Milsom. Personlig, trygg- och visade att han fanns där för både säljaren och köparen. Vi har bara gott att säga! Läs mer
  • Marcus R
    Marcus R köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-08

Majorna
    Robert känns lugn och trygg som person.
    Mycket trevlig. Läs mer
  • Seriban B
    Seriban B köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-02-06

Bergsjön
    Jag köpte lengehet och han bemöta mig på trevlig set på besta set jag tycer han är bra mäklare Läs mer

Senaste försäljningarna

Trädgårdsgärdet