Robert Milsom
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 23 Läs vad Robert Milsom

• Jonatan L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-09-29

Munkebäck
    Robert kom och gjorde en värdering av min 2a i östra Göteborg. Jag fick ett gott intryck och såg inte anledning att anlita någon annan när det faktiskt blev dags att sälja. Robert lyssnar och är lätt att kommunicera med. Tacksam för att jag hade honom som mäklare när jag skulle sälja i en period som var hektisk även utan lägenhetsförsäljning. Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Christer B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-09-19

Kortedala
    Jag sålde min bostadsrätt i Kortedala av Robert!
    Robert gav mig det bästa intrycket av de mäklare jag träffade innan jag bestämde mig, jag kan varmt rekommendera Robert !

ChristerB Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Nisvet T köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-09-19

Kortedala
    Har köpt ne legenhet.Robert som mäklare och hur jag blev bemött av honom kan jag ge bästa betyg -superbra.Han är trävlig och väldig angagerat i afären.Han brinner förr sina kunder.Så angagerat var han i min läg.köp att han komm hem till mig vid 18.00kl förr att skriva köpeskontrakt p.g.av jag själv kunde inte komm till hans kontor.BARA ATT REKOMENDERA HAN SOM MÄKLARE.Tack Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Mikael L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-09-04

Tynnered
    Sålde min lägenhet via Robert och det var tydlighet och bra kommunikation från första möte till signering och allt gick väldigt smidigt.
    Robert är en engagerad mäklare som erbjuder det som behövs för att försäljningen ska bli så smidig som möjligt

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Gustavo A
    Gustavo A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-08-25

Tynnered
    Really fast answering agent was able to book a visiting the next morning after we shown interest.
    He was very kind and was able to answer all our questions and to give us advice about the apartment, room sizes, sunlight hours, etc.
    Walked me trough every detail of contract signing process.
    I walked out of the visit with all the information I needed to make a conscious decision about our home purchase, I really do recommended him! Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Henrik P köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-08-23

Allt har verkligen varit över förväntan.
    Proffsigt och snabbt! Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Edith B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-08-16

Robert är en enkel och trevlig prick med stor social kompetens.
    Lyssnade verkligen på våra önskemål/förväntningar.
    Påläst och väl förberedd.
    Ställde upp med kort varsel på våra träffar samt önskemål om extravisningar av möjliga köpare.
    Kort sagt kanon! Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Johan N sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-08-16

Robert är en enkel och trevlig prick med stor social kompetens.
    Lyssnade verkligen på våra önskemål/förväntningar.
    Påläst och väl förberedd.
    Kort sagt kanon! Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Cecilia G sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-08-09

Guldheden
    Mycket engagerad i samband med försäljning av vår lägenhet. Strukturerad, tålmodig, alltid tillgänglig och gav allt för att ge oss ett bra pris och en smidig affär. Slutpriset blev över förväntan. Vi rekommenderar starkt Robert Milsom som mäklare! Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Jeanett T köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-06-20

Kortedala
    Köpt en trea på Fastlagsgatan 45, 41541 Göteborg.
    Robert var supertrevlig, kände mig lite pressad/stressad ibland men jag har full förståelse för att allt går snabbt i denna branschen.
    Förstagångsköpare men kände mig bekväm med Robert och kunde fråga på. Allt gick snabbt och smidigt, är tacksam för att Robert var lösningsorienterad när min bank ville ta ett par extra dagar på sig när tiden var knapp. Läs mer

Senaste försäljningarna

Helgdagsgatan