Registrerad mäklare sedan 2018-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 36 Läs vad Robert Milsom

• Dejan M köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-06-20

5:a
    Bergsjön/Gärdsås
    Jag köpte en lägenhet. Mäklaren var bra på sitt jobb och jag fick alla svar jag behövde. Också vid undertecknandet av kontraktet var jag nöjd eftersom han gjorde ett bra jobb ..
    Mycket vänligt välkommen och super jobb gjort. Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Daniel K köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-06-10

Kviberg
    Grym smidig affär,
    Jag han inte komma på öppen visning och ringde Robert han kom och öppna för mig och visa lägenheten och vi gjorde en snabb affär på dagen,

Tack Robert Milsom Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Robert M sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-05-24

Kortedala
    Robert hjälpte mig att sälja min lägenhet, en tvåa i Kortedala. Han var lätt att nå under hela säljprocessen och höll mig ständigt uppdaterad. Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Jonas Anton H köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-05-24

Kortedala
    Köpte min första bostadsrätt med Roberts hjälp. Väldigt vänlig och tillmötesgående att haft att göra med, från visningen, genom budgivningen, och nu efter papperna är påskrivna. Har också haft stor förståelse och varit hjälpsam med mina nybörjarfrågor. Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Magnus A sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-03-09

Munkebäck
    Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Alltid tillgänglig. Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Verity Louise D köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-03-07

Kortedala
    Robert was really helpful and supportive! Läs mer
  • Robert M
    Robert M köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-02-21

Kortedala
    Köpte en bostadsrätt. Robert Milsom var lätt att få kontakt med. En mycket trevlig mäklare som man ser är väldigt kunnig och förtroendegivande.
    Allt kändes väldigt tryggt från start till slut kan varmt rekommenderas till andra som har planer att köpa eller sälja.! Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Mohammad A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-01-26

Kortedala
    Min första lägenhetsköp var enkel och smärtfri tack vare Robert Milsom. Han gjorde min första bostadsköp till en trevlig och enkel upplevelse. Snabb att svara och gör allt för att hjälpa, jag rekommenderar starkt Robert Milsom ! Läs mer
    2020-01-27 Robert M svarar Mohammad A
    Tack för ditt fina omdöme! Det var roligt att få hjälpa dig med ditt första köp. Önskar dig lycka till!
  • Mona B
    Mona B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-01-24

Kortedala
    Lyhörd, lätt att få kontakt med, mycket serviceinriktad Läs mer
  • Siv Elsa Ingela B
    Siv Elsa Ingela B sålde sitt hus med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-26

Angered
    Har sålt en villa.
    Snabb, rak och enkel kommunikation med mäklaren. Alltid tillgänglig. Vi har bara positivt att säga om Robert och rekommenderar honom till andra. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kvadrantgatan