Läs vad 47 Läs vad Robert Milsom

• 2021-01-17
    Sålt min bostad. Bra bemötande, levde upp till prisbilden.
    Såldes på förhand vilket var positivt.
    Kevin B
    • 55.0 m²
    • Kviberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
  • 2021-01-16
    Köp av bostadsrätt.
    Robert var väldigt trevlig och tillmötesgående. Han har varit informativ, snabb i sin kommunikation mellan oss parter och låter inga frågor gå obesvarade. Robert är en mäklare som är engagerad från början till slut och som köpare känner man sig trygg.

Rekommenderar Robert starkt!
    Johanna B
    • 55.0 m²
    • Kviberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
  • 2020-12-03
    Tydlig, målinriktad, tillgänglig. Kanon.
    Jimmy W
    • 50.0 m²
    • Munkebäck
  • 2020-11-25
    Hjälpsam och engagerad, processen gick snabbt och problemfritt.
    Ylva Karin Johanna B
    • 50.0 m²
    • Munkebäck
  • 2020-11-24
    Supernöjd med Robert som mäklare i min bostadsförsäljning. Robert hade ett professionellt bemötande, stort engagemang och tålamod under hela processen. Varit lättillgänglig och mycket flexibel.
    Caroline T
    • 51.5 m²
  • 2020-11-23
    Jag har köpt ett hus i Olofstorp och även fått hjälp med att sälja en tomt tidigare i år vid båda tillfällena har jag blivit professionellt och trevligt bemött.
    Han levererade allt enligt våra förväntningar.
    Var mycket bra och kände förtroende för Robert under hela pressen.
    Mikael J
    • 148.0 m²
    • Olofstorp/Björsared
    köpte sitt hus med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
  • 2020-10-12
    Jag har sålt en lägenhet i Kortedala med hjälp av Robert och som förstagångssäljare har jag fått allt det stöd jag behöver av honom. Han har varit väldigt tydlig med de olika stegen i processen och har förklarat det väldigt bra. Trots att jag aldrig gjort sålt en lägenhet förut, kände jag mig aldrig osäker på att Roberts rekommendationer.
    Per F
    • 57.5 m²
  • 2020-09-21
    Vi har köpt hus via Robert Milsom. Vi fick ett mycket bra bemötande, mäklaren var tydlig, professionell och mycket trevlig!
    Natalia B
    • 149.0 m²
    • Linnarhult
  • 2020-09-12
    Köpte en bostad och Robert var snabb i att ordna enskild visning åt oss, samt var lätt att nå och hålla kontakt med på telefon. Snabb och smidig affär.
    Paulina S
    • 51.0 m²
    • Lövgärdet
  • 2020-08-26
    Jag har haft Robert Milsom som mäklare för min försäljning av bostadsrätt på Förstamajgatan 20 i Göteborg, en trea på ca 65 kvadrat.
    Robert var en av tre mäklare som kom på besök hemma hos oss i våran beslutsprocess kring vilken mäklare som skulle ta sig an uppdraget att sälja bostadsrätten.
    Det som skiljde Robert från dem andra två var inte minst hans positiva energi och karisma utan främst hans ambition med försäljningen. Medans dem andra två i dessa osäkra tider inte vågade annat än att sänka våra förväntningar och rent ut sagt presenterade ett scenario där vi i bästa fall skulle få pengarna tillbaka så stod Robert i kontrast till sina konkurrenter stadig i en stormig tid som det var vid första kontakt som skedde under våren. Det blev avgörande i vårat beslutsfattande om vem som skulle få uppdraget. Roberts ambition visade sig vara mer än tomma ord då vi sålde för 60.000 kr mer än vad vi köpt för knappt ett år tidigare. Vilket följer prisutvecklingen i området.
    Jag fick även möjlighet att diskutera mäklaryrket och bostadsmarknaden då Robert visade prov på tålamod och skjutsade mig till kontoret vid Korsvägen för att reda ut ett administrativt ärende som jag strulat till med. Under bilfärden fick jag en djupare kännedom om Robert som person och imponerades av hans intelligens, kvicktänkthet, förmåga till helhetsperspektiv och kärlek till mäklaryrket. Egenskaper som i min värld kvalificerar Robert till att fortsätta klättra inom Husman och Hagberg som jag tack vare Robert är mycket nöjd med som mäklarfirma.
    Därför får Robert utan tvekan betyget "utmärkt" med plus i kanten.
    Vänlig Hälsning- Daniel Seyfali nöjd kund!
    Daniel S
    Daniel S
    • 3:a
    • 65.5 m²
    • Kortedala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte