Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 32 Läs vad Robert Milsom

• Magnus A sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-03-09

Munkebäck
    Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Alltid tillgänglig. Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Verity Louise D köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-03-07

Kortedala
    Robert was really helpful and supportive! Läs mer
  • Robert M
    Robert M köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-02-21

Kortedala
    Köpte en bostadsrätt. Robert Milsom var lätt att få kontakt med. En mycket trevlig mäklare som man ser är väldigt kunnig och förtroendegivande.
    Allt kändes väldigt tryggt från start till slut kan varmt rekommenderas till andra som har planer att köpa eller sälja.! Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Mohammad A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-01-26

Kortedala
    Min första lägenhetsköp var enkel och smärtfri tack vare Robert Milsom. Han gjorde min första bostadsköp till en trevlig och enkel upplevelse. Snabb att svara och gör allt för att hjälpa, jag rekommenderar starkt Robert Milsom ! Läs mer
    2020-01-27 Robert M svarar Mohammad A
    Tack för ditt fina omdöme! Det var roligt att få hjälpa dig med ditt första köp. Önskar dig lycka till!
  • Mona B
    Mona B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2020-01-24

Kortedala
    Lyhörd, lätt att få kontakt med, mycket serviceinriktad Läs mer
  • Siv Elsa Ingela B
    Siv Elsa Ingela B sålde sitt hus med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-26

Angered
    Har sålt en villa.
    Snabb, rak och enkel kommunikation med mäklaren. Alltid tillgänglig. Vi har bara positivt att säga om Robert och rekommenderar honom till andra. Läs mer
  • Christian M skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-25

En väldigt duktig mäklare!
    Köpte en lägenhet, han skötte hela affären utmärkt. Och rekommendera ett annat objekt som jag fråga efter som sedan blev av. Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Christian A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-11-16

Munkebäck
    Ställde upp med en förhandsvisning för oss.
    Svarade bra på de frågor vi hade. Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Gustaf Herman W sålde sitt hus med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-10-21

Kortedala
    Robert hjälpte oss sälja vår 50-talsvilla och gjorde ett kanonjobb. Trevlig, kunnig och med mycket bra affärssinne. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    Robert M gillar detta
  • Jonatan L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster

2019-09-29

Munkebäck
    Robert kom och gjorde en värdering av min 2a i östra Göteborg. Jag fick ett gott intryck och såg inte anledning att anlita någon annan när det faktiskt blev dags att sälja. Robert lyssnar och är lätt att kommunicera med. Tacksam för att jag hade honom som mäklare när jag skulle sälja i en period som var hektisk även utan lägenhetsförsäljning. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kryddhyllan