HusmanHagberg Göteborg Öster

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Göteborg Öster!

Här möts du av passionerade och genuint engagerade fastighetsmäklare som brinner för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär. Många bor i, eller nära, området där de är aktiva och kan svara på frågor om service i närområdet, var skolorna ligger och smidigaste kommunikationen till jobbet.

Tack vare lång erfarenhet av Göteborgs bostadsmarknad kan du känna dig trygg i att låta oss förmedla din bostad. Vi är dessutom fristående från både bank och försäkringsbolag så när vi ger råd är de anpassade utifrån din unika situation och till din fördel, ingen annans.

Vi hoppas att du ska kontakta oss om du vill köpa eller sälja en bostad i östra Göteborg!

Läs vad 418 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Öster

• 2020-06-01

Gunnar B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    sålt 2 r bostadsrätt för 2.9 mill.
    kompetent, proffsig, charmerande, lyhörd, kundens bästa, väorienterad i marknaden...
    ingen tidigare erfarenhet
    Summa summarum: högsta betyg!
    GB Läs mer
  • 2020-05-30

Jonatan W skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde min lägenhet i Bagaregården genom Emma Trillkott!
    Professionell mäklare som alltid gjorde sitt yttersta. Gick alltid att få tag i och återkopplade kontinuerligt.
    Kan varmt rekommendera Emma! Läs mer
  • 2020-05-24

Robert M skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert hjälpte mig att sälja min lägenhet, en tvåa i Kortedala. Han var lätt att nå under hela säljprocessen och höll mig ständigt uppdaterad. Läs mer
  • 2020-05-24

Jonas Anton H skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte min första bostadsrätt med Roberts hjälp. Väldigt vänlig och tillmötesgående att haft att göra med, från visningen, genom budgivningen, och nu efter papperna är påskrivna. Har också haft stor förståelse och varit hjälpsam med mina nybörjarfrågor. Läs mer
  • 2020-05-14

Sandra H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi sålde en bostadsrätt i Johanneberg och valde Fredrik som mäklare. Fredrik är väldigt kunnig, professionell, seriös, driven och har väldigt god kunskap om området. Vi kände oss väldigt trygga genom hela försäljningen och kan varmt rekommendera Fredrik Thulin som mäklare! Läs mer
  • 2020-05-02

Jesper A skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag och min blivande sambo köpte en bostadsrätt och Ebba fick oss att känna oss trygga ifrån början till slut! Läs mer
    2020-05-04 Ebba Bergström svarar Jesper A
    Vad roligt att höra Jesper! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas kanonbra i er bostad framöver.
  • 2020-04-30

Sara F skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en 4 rums lägenhet centrala Göteborg och Fredrik var ansvarig mäklare.
    Vi har fått ett väldigt positivt intryck av Fredrik som skötte försäljningsprocessen väldigt professionellt och smidigt. Vi skulle absolut kunna tänka oss att anlita Fredrik vid en eventuell försäljning av bostad i framtiden eller rekommendera honom och HusmanHagberg till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-05-14 Fredrik T svarar Sara F
    Hej Sara! Tack så mycket för de fina orden! Misstänker att ni missade betygsliknande, 1/5. Du får gärna ändra det om du vill. Mvh Fredrik Thulin HusmanHagberg
  • 2020-04-30

Annelie W skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Har sålt lägenhet, en 2:a på 54 kvadrat.

Har blivit bemött på bästa tänkbara sätt av Ebba. Hon har lyssnat, gett råd och uppdaterat om läget under hela försäljningen. Har vart lätt att nå.

Det va en liten seg försäljning, vad jag tror att Cocos-19 va orsaken till. Ebba gav aldrig upp.
    Jag har inte vart en lätt säljare då ja vet vad jag ville och Ebba tog det väldigt bra. Slutade med en försäljning som vi båda, efter mycket jobb och slit, blev nöjda med. Läs mer
    2020-05-04 Ebba Bergström svarar Annelie W
    Tack vare vår kämpaglöd nådde vi bästa tänkbara resultat. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig genom denna process! Vi hörs av framöver.

Ethan F skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik helped us through the process, tried to explain everything clearly and put efforts to meet our needs Läs mer

Eric L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt en bostadsrätt i centrala Göteborg.
    Bra, korrekt och trevligt bemötande.
    Mäklaren har hållt mig uppdaterad hela vägen på ett lagom och bra sätt.
    Hade bra känsla för värdering som sedan infriades.
    Sammanfattningsvis en trevlig och kompetent mäklare med god kännedom om marknaden. Läs mer

Simon A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevligt bemötande, klar och tydlig information. Väl genomfört arbete trots ändrade förutsättningar. Läs mer
  • 2020-04-13

Linda A skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålt bostad. Emma var toppen! Läs mer
  • 2020-04-02

Miranda J skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Hus
    Trevlig och proffsig. Visste vad han skulle säga och svara på. Läs mer
  • 2020-03-30

Jonathan C skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert skötte allting prickfritt från start till mål. Vi la upp en gemensam strategi efter mina önskemål och jag är med än nöjd med slutresultatet. Läs mer
    2020-04-06 Robert A svarar Jonathan C
    Stort tack för förtroendet och de fina orden! Ett rent nöje att få hjälpa till med försäljningen. Vi ses snart igen! /Robert

Marie G skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vid fråga om vi hade möjlighet att få se lägenheten innan ordinarie visning fixade mäklaren det (vi valde mellan en annan lägenhet där processen låg något tidigare och för att veta vilken vi ville gå vidare med ville vi ha sett båda lägenheterna). Trevligt och sakligt bemötande av mäklaren. Allt flöt på smidigt och proffsigt. Läs mer

Elin G skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte en lägenhet. Blev mycket bra bemött. Jag förväntade mig att mäklaren skulle vara trevlig, påläst och ärlig, allt detta stämde. Läs mer

Anders G skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt lägenhet / bostadsrätt
    Trevligt bemötande, ger ett ärligt intryck. Och naturligt.

Kanske inte skall klä sig för snyggt / "snobbigt" / stelt.

Totalt sett: en av de bästa mäklare jag träffat. Läs mer
  • 2020-03-09

Magnus A skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2020-03-07

Verity Louise D skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert was really helpful and supportive! Läs mer
  • 2020-03-04

Björn B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevlig, professionell och socialt kompetent. Kan rekommendera! Läs mer
  • 2020-03-03

Magnus L skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    väldigt bra kanon utmärkt super Läs mer
    2020-03-04 Ebba Bergström svarar Magnus L
    Toppen, tack för din recension Magnus!
  • 2020-03-02

Peter S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Mycket tillmötesgående och lättillgänglig.
    Påläst , tydlig och kunnig! Läs mer
  • 2020-03-02

Emma L skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Ebba var trevlig och tydlig från början och gav mig all information jag behövde. Hon mötte mina förväntningar och höll mig väl uppdaterad under hela processen. Hon sålde min lägenhet i Gamlestan och skulle jag gjort om processen hade jag valt henne igen. Läs mer
    2020-03-02 Ebba Bergström svarar Emma L
    Vi kämpade på tillsammans genom hela processen. Jag önskar er stort lycka till med ert framtida boende!
  • 2020-03-01

Maja G skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte med hjälp av Ebba min första bostadsrätt och jag är supernöjd! Då detta var mitt första köp av bostad har allting varit nytt för mig, men köptet kändes tryggt och bra tack vare hennes trevliga och professionella bemötande. Skulle verkligen rekommendera Ebba! Läs mer
    2020-03-02 Ebba Bergström svarar Maja G
    Tack för din fina recension Maja!
  • 2020-02-27

Joachim E skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt en BR i Göteborg. Robert är påläst och en neutral part vid köp och försäljningar av bostäder. Han inger förtroende. Läs mer
    2020-03-02 Robert A svarar Joachim E
    Tack för din fina rekommendation Joachim! Jag är övertygad om att ni kommer trivas helt fantastiskt i lägenheten. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-02-24

Sandra E skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt en lägenhet och upplevde att jag fick ett gott bemötande och ett bra stöd av min mäklare. Läs mer
  • Robert M

2020-02-21

Robert M skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte en bostadsrätt. Robert Milsom var lätt att få kontakt med. En mycket trevlig mäklare som man ser är väldigt kunnig och förtroendegivande.
    Allt kändes väldigt tryggt från start till slut kan varmt rekommenderas till andra som har planer att köpa eller sälja.! Läs mer
  • 2020-02-04

Oscar L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt: 2:a 57 kvm
    Professionellt bemötande och skicklig mäklare, kan rekommendera Fredrik om ni funderar på att sälja bostad i centrala Göteborg med omnejd. Läs mer
  • 2020-02-02

Kasper M skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte en trea via Fredrik. Mycket hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • 2020-01-30

Renaud C skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik är en väldigt trevlig person som har mycket erfarenhet, och varm personlig kontakt. Han hade koll på marknaden, och kunde köra processen på ett effektivt och smidigt sätt. Rekommenderas! Läs mer
  • Hanna G

2020-01-29

Hanna G skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag köpte en lägenhet på friggagatan. Allt gick supersnabbt och supersmidigt - förhandsvisning på söndagen och kontraktsskrivning måndag morgon på centralstationen. Fredrik gjorde ett toppenjobb. Han var hjälpsam, svarade snabbt och fick mig att känna mig trygg i mitt beslut. Läs mer
  • 2020-01-26

Mohammad A skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Min första lägenhetsköp var enkel och smärtfri tack vare Robert Milsom. Han gjorde min första bostadsköp till en trevlig och enkel upplevelse. Snabb att svara och gör allt för att hjälpa, jag rekommenderar starkt Robert Milsom ! Läs mer
    2020-01-27 Robert M svarar Mohammad A
    Tack för ditt fina omdöme! Det var roligt att få hjälpa dig med ditt första köp. Önskar dig lycka till!
    Robert Milsom
  • Mona B

2020-01-24

Mona B skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Lyhörd, lätt att få kontakt med, mycket serviceinriktad Läs mer
  • 2020-01-23

Birger T skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt en fyrarummare i hus utan hiss till en fyra i hus med hiss. Ebba gav mig snabbt några bra alternativ och jag tog det andra. (Det första såldes någon minut innan jag visade mitt intresse. Allt gick väldigt snabbt. På en dryf vecka hade jag både sålt den gamla och köpt den nya, som verkar passa mig utmärkt Läs mer
    2020-01-27 Ebba Bergström svarar Birger T
    Det har varit roligt att hjälpa dig i både din bostadsförsäljning och ditt bostadsköp! Vi gjorde det till en enkel och snabb process tillsammans. Tack Birger!
  • 2020-01-05

Stefan G skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt en bostadsrätt i östra Göteborg genom Ebba Bergström på HusmanHagberg

Ebba visade stor lyhördhet till mig som kund. Hon har varit informativ och professionell. Därtill har hon en personlighet som gjort säljprocessen trevlig och spännande. Mest imponerad är jag över hur hängiven hon varit detta uppdrag. Hon har varit kommunicerbar trots att affären gjordes vid en storhelg.

Jag kan varmt rekommendera Ebba och kan absolut tänka mig att anlita henne i framtiden igen. Läs mer
    2020-01-06 Ebba Bergström svarar Stefan G
    Tack så otroligt mycket för ditt fina omdöme Stefan!
  • 2019-12-30

Staffan H skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag vill inte skriva 30 tecken. Läs mer
  • 2019-12-30

Anders M skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Serviceminded och lätt att samarbeta/prata med Läs mer
  • 2019-12-28

Christoffer J skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Förstagångsköpare av Jenny Lindsgatan 8 i Göteborg. Ett glatt och trevligt bemötande, insatt i bostaden och säljarna.

Hade inga egentliga förväntningar, men Emma fick mig att känna mig trygg i att ställa frågor, och gjorde som sagt ett seriöst intryck.

Ringde runt och bra kommunikation generellt under budgivningen. Var inlyssnande och tog sig tid under kontraktsskrivningen när den äldre säljaren berättade historier om bostaden som varit i familjen länge. Respektfullt!

Glad tjej med glimten i ögat! Läs mer
  • 2019-12-18

Louise C skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Daniel hjälpte mig att sälja min lägenhet. Jag tyckte att han skötte hela processen föredömligt. Han var seriös, engagerad och trevlig. Jag var supernöjd och jag skulle definitivt rekommendera Daniel! Läs mer
  • 2019-12-16

Hanna M skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en lägenhet. Blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Daniel var väldigt flexibel vilket underlättade enormt under kontraktskrivningen. Hade inga speciella förväntningar, men jag hade definitivt rekommenderat honom till andra. Fick svar på alla mina frågor. Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • 2019-12-12

Anna S skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag anlitade Ebba för att sälja min lägenhet i Kålltorp, Göteborg.
    Ebba var från första stund lyhörd, engagerad och noggrann. Hon var lätt att kommunicera med och svarade på alla mina frågor längs vägen. Med hennes lugn, kompetens och professionella bemötande gjorde hon hela affären till en trygg och positiv upplevelse. Jag är supernöjd!
    Rekommenderar henne starkt till alla som planerar att sälja! Läs mer
    2019-12-13 Ebba Bergström svarar Anna S
    Med vårt samarbete och engagemang nådde vi toppresultat tillsammans Anna! Tack för en rolig och givande process!
  • 2019-12-09

Martin C skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har köpt en bostadsrätt och fick ett bra bemötande av mäklaren. Han besvarade alla frågor och gjorde att vi kände oss trygga med köpet. Läs mer
    2019-12-09 Robert A svarar Martin C
    Vad kul att höra! Oerhört viktigt för mig att ni som köpare känner er lika trygga som mina säljare genom hela processen. Allt gott, vi ses vid tillträdet!
  • 2019-12-09

Sofia L skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Emma är trevlig och noggrann. Blivit väl bemött med mina frågor som förstagångssäljare. Läs mer
  • 2019-12-08

Jennifer A skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Bostadsrätt bra trevligt bemötande tillgänglig
    bra återkoppling ! Läs mer
    2019-12-09 Robert A svarar Jennifer A
    Tack Jennifer! Hoppas att du kommer trivas alldeles utmärkt i din nya lägenhet. Vi ses om ett litet tag!
  • 2019-12-05

Anton J skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Super trevlig och kunnig.
    Väldigt lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-12-06 Robert A svarar Anton J
    Tack för din rekommendation Anton, oerhört trevligt att få ha hjälpt dig med försäljningen. En fröjd att få jobba med dig! Vi ses om ett par veckor. /Robert
  • 2019-12-04

Carl T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fick ovärderlig hjälp, stöd och råd under hela säljprocessen av min bostadsrätt! Fredrik var genuint intresserad av att vi skulle känna oss trygga i alla beslut som skulle tas. Han var mycket lyhörd och inkännande utifrån våra önskemål, och vi kände oss alltid sedda och lyssnade på. Vi fick från första start en tydlig tidplan och ett pedagogiskt upplägg vilket gav oss mycket god förståelse för vilka beslut som skulle tas och hur vi kunde påverka slutresultatet. Hela försäljningen genomsyrades av ett proffesionellt och transparent agerande från Fredriks sida. Med ett beundransvärt engagemang lyckades han överträffa våra förväntningar vid slutförandet av försäljningen; och hans fantastiska insats har påverkat vår framtid i positiv bemärkelse. Vi skulle starkt rekommendera Fredrik och HusmanHagberg till övriga vänner och bekanta! Läs mer
  • 2019-12-03

Joakim T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Efter noga granskat stans mäklare föll valet på Fredrik. Som spekulant Fredriks visningar var han alltid noga med att följa upp och alltid mycket påläst. Trots flera bostadsförsäljningar i bagaget överraskade Fredrik med konkret handlingsplan, kontinuerlig och frekvent uppföljning och ett fantastiskt engagemang. Försäljningen genomfördes med två mäklare, Fredrik och hans kollega Emil Andersson som skötte försäljningen exemplariskt.

För dig som funderar på att sälja med Fredrik och hans kollegor på Husmanhagberg GBG kan jag bara varmt rekommendera dig. Du kommer vara i trygga händer hos mäklare med stort engagemang och driv. Tack Fredrik för hjälpen! Vi hörs om 3-5 år igen/ Joakim Läs mer
  • 2019-12-01

Sofia K skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Emma är professionell i sin kontakt med mig som kund, i detta fall säljare av bostadsrätt. Hon ringer och följer upp och informerar!

En trygg, trevlig och sakkunnig mäklare helt enkelt! Läs mer
    2019-12-09 Emma T svarar Sofia K
    De fina orden värmer! Det har varit en fröjd att få hjälpa er med försäljningen :) Allt gott så ses vi snart igen!
  • Valentina B

2019-11-27

Valentina B skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Ebba Bergström gjorde ett toppenjobb med försäljningen av min lägenhet. Jag hade upplevt en hög ptoffesionalism, trevligt bemötande och oerhört engagemang. Jag rekommenderar Ebba till alla som vill sälja sin bostad. Hon är guld värd. Läs mer
    2019-12-12 Ebba Bergström svarar Valentina B
    Tusentack, det värmer att höra! Jag önskar dig ett stort lycka till med allt framöver så hörs vi av!
  • 2019-11-26

Saga L skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Ebba var extremt proffsig, men också varm och vänlig. Det märks att hon bryr sig! Läs mer
    2019-11-27 Ebba Bergström svarar Saga L
    Detta glädjer mig otroligt mycket Saga, tack så mycket för dina fina ord.

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg