HusmanHagberg Göteborg Öster

HusmanHagberg Göteborg Öster

Välkommen till HusmanHagberg Göteborg Öster!

Här möts du av passionerade och genuint engagerade fastighetsmäklare som brinner för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär. Många bor i, eller nära, området där de är aktiva och kan svara på frågor om service i närområdet, var skolorna ligger och smidigaste kommunikationen till jobbet.

Tack vare lång erfarenhet av Göteborgs bostadsmarknad kan du känna dig trygg i att låta oss förmedla din bostad. Vi är dessutom fristående från både bank och försäkringsbolag så när vi ger råd är de anpassade utifrån din unika situation och till din fördel, ingen annans.

Vi hoppas att du ska kontakta oss om du vill köpa eller sälja en bostad i östra Göteborg!

Läs vad 509 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Öster

Fredrik F skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde en lägenhet, proffsig inställning och bra attityd. Skötte en affär på förhand snyggt. Kanske skulle försökt få med mer än en spekulant tidigare i processen men det löste sig väldigt bra till slut. Trevlig och kör med öppna kort Läs mer

Anna-karin L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Anlitade Fredrik med mål att få sålt vår lägenhet på förhand. Väldigt trevlig och sympatisk mäklare som gjorde ett gott och jordnära intryck till skillnad från motsvarande upplevelse av andra inom samma branch.

Dock hade Fredrik bara en spekulant på objektet och hade önskat lite mer ansträngning för att få fram ytterligare budgivare för att få upp priset- istället lyckades vi själva få fram en spekulant via privata kontakter och fick genom detta upp priset till en nivå vi var väldigt nöjda med. Läs mer

Jimmy W skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Tydlig, målinriktad, tillgänglig. Kanon. Läs mer

Birgitta S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt bostad i Johanneberg
    Snabbt, trevligt, effektivt Läs mer
  • 2020-11-25

Eva A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt på Mölndalsvägen 89D - Eva Andersson
    Mycket trevligt bemötande, Fredrik känns trygg och stabil -gav mig ett förtroende. Var mycket nöjd.

Det som jag kände i slutet av processen var att han var så stressad inte lyssnade på mig som kund -jag blev osäker och det kändes inte ok.

Viktigt att veta -har jag fullmakt -tycket jag att det är Mäklarens ansvar att säga till mig att han kontakt med den andra partnern .

Det var som fick fråga Fredrik om det var så . Det var lite märkligt tycker jag. Öppen dialog =Förtroende. Innebär inte att jag behöver veta vad dom pratar om.

Självklart kommer jag att rekommendera Fredrik som mäklare inom mitt kontaktnät.

Med vänliga hälsningar Eva Läs mer
  • 2020-11-25

Ylva Karin Johanna B skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Hjälpsam och engagerad, processen gick snabbt och problemfritt. Läs mer
  • 2020-11-24

Caroline T skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Supernöjd med Robert som mäklare i min bostadsförsäljning. Robert hade ett professionellt bemötande, stort engagemang och tålamod under hela processen. Varit lättillgänglig och mycket flexibel. Läs mer

Mikael J skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt ett hus i Olofstorp och även fått hjälp med att sälja en tomt tidigare i år vid båda tillfällena har jag blivit professionellt och trevligt bemött.
    Han levererade allt enligt våra förväntningar.
    Var mycket bra och kände förtroende för Robert under hela pressen. Läs mer

Ieva D skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Allt gick bra och smidigt
    Fick all hjälp som behövdes Läs mer

Thomas P skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har sålt en bostadsrätt

Fredrik har varit fantastisk.

Fredrik levde upp till alla mina förväntningar.

Fredrik har skött det mycket professionellt hela vgägen. Läs mer

Lennart D skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en bostadsrätt i Göteborg
    Blev väl bemött av mäklaren Läs mer
  • 2020-11-17

Philip W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde min lägenhet med Fredrik och han skötte det hela jättebra, rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-11-17

Johan S skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålt bostad.
    Trygg, personlig, genuin och proffsig. Kan varmt rekommendera Robert som styr upp och guidar i det man själv inte har koll på, och det var mer än vi anat. Full pott! Läs mer
  • 2020-11-13

Solveig O skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Hej ! Ebba har sålt bostadsrätt för min svärmor o vi jag o min son har fätt ett jättebra bemötande av Ebba som alltid varit anträffbar när det gällde frågor som som dök upp i anledning av försäljningen.så vi är nöjda med hennes insats!

Mvh Georg Wallhall Läs mer
    2020-11-17 Ebba Bergström svarar Solveig O
    Tack Georg för ett fint samarbete!
  • 2020-11-12

Alina S skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi köpte en lägenhet av Emma i november 2020. Väldigt professionellt och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-11-12

Lina G skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Emma sålde min bostadsrätt och jag kunde inte varit mer nöjd. Både innan, under och efter har hon ett super bra engagemang. Lätt att få tag på och återkoppling i alla de olika skeden som fortlöpte. Driven och kunnig mäklare som jag starkt kan rekommendera. Allt resulterade i en mycket bra försäljning. Läs mer
  • 2020-11-05

Louise R skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte lägenhet på falkenbergsgatan 13. Väldigt informativt och trevligt bemötande i lägenhet. Stöttande och tydlig när jag behövde det eftersom det var mitt första lägenhetsköp. Tydlig genomgång vid kontraktskrivning. Kan inte bedöma bokning av lägenhet eftersom jag inte gjorde det själv. Läs mer
    2020-11-06 Ebba Bergström svarar Louise R
    Tack Louise! Du fick också köpt en fin bostad, jag är övertygad om att du kommer trivas galant!
  • 2020-11-05

Niklas O skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde min lägenhet i Örgryte med hjälp av Ebba. Hon är mycket professionell och engagerad och försäljningen gick snabbare än förväntat till ett bra pris!

Jag skulle absolut valt Ebba igen! Läs mer
    2020-11-06 Ebba Bergström svarar Niklas O
    Tusentack Niklas för din fina recension och förtroende genom försäljningen!
  • 2020-11-03

Zengwei G skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    we are very happy with Ebba's service. she is nice and patience. if possible, we would like to recommend her to our friends. Läs mer
    2020-11-03 Ebba Bergström svarar Zengwei G
    Thank you so much Zengwei! I wish you good luck in your new apartment.
  • 2020-11-02

Ilyas M skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Hej!
    Jag sålde min bostadsrätt en 2:a på 45 kvm.
    Ebba min mäklare var väldig trevlig och mottaglig. Hon kom alltid med kloka idéer om hur vi skulle göra och det var så smidigt och bra. Ebba leverade bra resultat till slut då det var över min förväntan, men hon gav aldrig upp och var alltid positiv.

Väldigt nöjd (HusmanHagberg)kund och ett stort tack till Ebba som gjorde en fantastisk jobb. Läs mer
    2020-11-03 Ebba Bergström svarar Ilyas M
    Tack så mycket själv Ilyas! Genom vårt slit nådde vi ett bra slutresultat! :)
  • 2020-10-28

Emma I skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vid mitt köp av ny lägenhet i Bagaregården, Göteborg blev jag bemött av Emma som var påläst, driven och hjälpsam hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Positiv energi och tog det där lilla extra steget för att kunna hjälpa till när det behövdes. 5/5 från mig! Läs mer
  • 2020-10-23

Magdalena J skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Ebba har varit lyhörd och tydlig i sin kommunikation. Det känns som att det har funnits ett engagemang från hennes sida som har varit betryggande för oss som säljare Läs mer
    2020-10-23 Ebba Bergström svarar Magdalena J
    Jag är tacksam över att ni känt er trygga genom vår process och jag tycker vårt samarbete har varit lysande! Jag hoppas ni kommer trivas i ert kommande boende framöver!
  • 2020-10-19

Felix P skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    På visningen blev jag bemöt av en energi full mäklare som vet vad han pratar om Läs mer
  • 2020-10-12

Per F skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt en lägenhet i Kortedala med hjälp av Robert och som förstagångssäljare har jag fått allt det stöd jag behöver av honom. Han har varit väldigt tydlig med de olika stegen i processen och har förklarat det väldigt bra. Trots att jag aldrig gjort sålt en lägenhet förut, kände jag mig aldrig osäker på att Roberts rekommendationer. Läs mer
  • 2020-10-09

David J skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi upplevde Kristian som en mycket trevlig och trovärdig mäklare. Mycket enkelt att få tag i. Hela köp processen var smidig. Vi är nöjda👍 Läs mer
  • 2020-10-05

Birgitta H skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde min bostadsrätt, fick personligt och lyhört bemötande direkt från start. Trots att det fick bli lite snabba ryck fixade han det jättebra. De realistiska prisnivåerna diskuterades och vi nådde dit. Läs mer
  • 2020-10-03

Alexander P skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jättebra bemötande, tillgänglig och visade stort intresse och engagemang. Läs mer
  • 2020-10-02

Christel L skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevlig och serviceminded när vi mötte honom på olika visningar och när vi köpte vårt hus. Läs mer
  • 2020-10-02

Sanna E skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt en bostadsrätt i Göteborg. Väldigt bra bemött med privat visning av lägenheten och sådär. Lite rörigt vid kontraktskrivning och hon tog för givet att jag köpt bostad innan så hon gick inte igenom allt från början. Annars väldigt trevlig och professionell. Läs mer
  • 2020-09-24

Gunilla A skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag är mycket nöjd med Ebba som mäklare.Hon är kompetent, snabb och trevlig och vi hade ett utmärkt samarbete.
    Försäljningen gick snabbt och effektivt. Läs mer
    2020-09-24 Ebba Bergström svarar Gunilla A
    Det har bara varit en ära att få jobba med dig Gunilla! Sådan underbar människa att få samarbeta med. Vi ses och hörs av om en snar framtid!
  • 2020-09-24

Daniel S skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Tack vare Ebba så lyckades jag sälja min lägenhet för det priset som jag ville ha. Ebba är väldigt lugn, sansad och trevlig vilket ger ett mycket bra första intryck. Jag kan verkligen rekommendera Ebba till andra personer som skall sälja sin bostad! Läs mer
    2020-09-24 Ebba Bergström svarar Daniel S
    Vi hade ett gott samarbete genom hela processen och jag tackar för att jag fick chansen att hjälpa er! Jag önskar er ett stort lycka till med ert nya boende!

Sebastian F skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt en 1:a. Väldigt bra första intryck och hjälpsam med diverse frågor.

Inga speciella förväntningar till en början, men fick ett bättre bemötande än många andra mäklare tidigare givit. Läs mer
    2020-09-22 Ebba Bergström svarar Sebastian F
    Tusentusen tack Sebastian för ditt omdöme. Det glädjer mig att höra att du är nöjd! Jag är övertygad om att du kommer trivas som fisken i vattnet i din nya bostad!

Natalia B skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har köpt hus via Robert Milsom. Vi fick ett mycket bra bemötande, mäklaren var tydlig, professionell och mycket trevlig! Läs mer

Torsten B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik är otroligt engagerad mäklare, och han ger aldrig upp. Har massor av lust och energi, precis vad som behövs av en mäklare. Läs mer
  • 2020-09-19

Michael M skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt lägenhet Södra Vägen 68 A
    Engagerad och driven.
    Bra på att återkoppla. Läs mer
  • 2020-09-18

Tobias T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik är professionell med tydlig och bra kommunikation. Att rekommendera! Läs mer
  • 2020-09-17

Andreas R skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Saklig utan krångel. Utger ett förtroende. Läs mer
  • 2020-09-12

Paulina S skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte en bostad och Robert var snabb i att ordna enskild visning åt oss, samt var lätt att nå och hålla kontakt med på telefon. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-09-08

Lena S skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert har sålt min lgh med stor entusiasm och kunskap. Han tog uppdraget med stor professionalism och återkopplade Alltid snabbt tillbaka. Det jag uppskattade Mycket var att få diskutera under säljprocessens gång med Robert för att kunna ta beslut. Jag Har fullständig förtroende för Robert och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2020-09-08

Nina R skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Kristian hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Kadettgatan 1 i Kviberg.
    Vi träffade flera mäklare innan vi bestämde oss för Kristian och har inte ångrat oss en sekund.
    Kristian är alltid glad och positiv, kunnig och förtroendeingivande. Han presenterade redan vid vårt första möte en säljstrategi som han höll fast vid genom hela processen. Resultatet av försäljningen blev över vår förväntan.
    Kan inget annat än att varmt rekommendera Kristian! Läs mer
  • 2020-09-07

Eleonor F skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Emma hjälpte mig att sälja min etta i Lunden i östra Göteborg, och jag kunde inte ha hoppats på en bättre mäklare. Emma är lyhörd och engagerad och det kändes riktigt tryggt att sälja med henne. Jag rekommenderar verkligen att arbeta med Emma! Läs mer
  • 2020-09-07

Mahshid H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Han är bra tycker jag pga jag kände redan början att han kan sitt jobb.Han hade bra kunskap om lägenheten och föreningen vilken underlättade vårt arbete.Hans bemötande var väldigt bra.Jag o min man man upplevde att han är profsig och kunnig.Han sålde vår lgh och vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-09-05

Esteban L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Skön utstrålning, naturligt bemötande, väldigt jordnära. kände att han starkt brinner för sitt jobb. Starka rekommendationer Läs mer
  • 2020-09-05

Julian Robin J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Allt gick smidigt till och sköttes proffsigt. Läs mer
  • 2020-09-04

Lena B skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    I alla avseenden var Robert Andersson en föredömlig mäklare i samband med försäljningen av min kolonistuga. Läs mer
  • 2020-09-04

Louise H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag fick sålt min tvåa i masthugget i Göteborg tack vare min fantastiska mäklare Fredrik Thulin. Han var otroligt engagerad, förtroendegivande och gjorde ett utmärkt jobb. Framförallt genom att vara väldigt professionell och trevlig i bemötandet men också att han kontaktade samtliga intressenter och följde upp!

Han ordnade totalt fyra st visningar med hela 5 budgivare vilket är ovanligt under dessa coronatider. Då jag själv arbetar med bemötande av kunder och service så hade jag höga förväntningar och Fredrik lyckades leva upp till samtliga.

Allt gick väldigt smidigt och jag kan VARMT rekommendera Fredrik och om jag har turen så kommer jag alltid att använda honom som mäklare i samtliga framtida försäljningar. Läs mer
  • 2020-09-03

Marita Birgitta Linnéa J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra bemötande.
    Bra förberedd. Läs mer
  • 2020-09-01

Jonas J skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevligt och proffisionellt bemötande. Läs mer
    Emma T gillar detta
  • 2020-08-26

Gry H skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Kristian ordnade med privatvisning trots att sambon var sjuk och var lätt att ha kontakt med. Snabba återkopplingar och budgivningen drog inte ut på tiden. Läs mer
  • 2020-08-26

Eva H skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Kristian har varit snabb, flexibel och hjälpsam. Utan att tveka fixar han saker på ett för oss och säljaren smidigt sätt, stort tack! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte