HusmanHagberg Göteborg Öster

HusmanHagberg Göteborg Öster

Välkommen till HusmanHagberg Göteborg Öster!

Här möts du av passionerade och genuint engagerade fastighetsmäklare som brinner för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär. Många bor i, eller nära, området där de är aktiva och kan svara på frågor om service i närområdet, var skolorna ligger och smidigaste kommunikationen till jobbet.

Tack vare lång erfarenhet av Göteborgs bostadsmarknad kan du känna dig trygg i att låta oss förmedla din bostad. Vi är dessutom fristående från både bank och försäkringsbolag så när vi ger råd är de anpassade utifrån din unika situation och till din fördel, ingen annans.

Vi hoppas att du ska kontakta oss om du vill köpa eller sälja en bostad i östra Göteborg!

Läs vad 482 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Öster 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Borbos en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2022-08-07 Verifierad kund
    Hjälpsam med ett trevligt bemötande!
    2022-08-07 Verifierad kund
    Positiv, hjälpsam och ambitiös mäklare som får jobbet gjort!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Borbos en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2022-08-05 Verifierad kund
    Detta var mitt första bostadsköp! Tyckte att Anton underlättade processen väldigt mycket. Kunde mycket och kunde svara på alla sorters frågor, både vanliga frågor och lite mer avancerade. Anton fick oss igenom alla steg enkelt och tydligt, det var aldrig några frågetecken kring det, samt att han var lättillgänglig och hjälpte till med allting under hela förloppet.
    Anton kunde också mycket kring ”avancerade ord” inom detta enligt mig :) men det som var skönt var att han kunde förenkla det för mig och min flickvän också, så vi var med på banan hela tiden.

Skulle varmt rekommendera Anton!
    2022-08-05 Verifierad kund
    Jättebra bemötande av Anton, han var väldigt trevlig, tillmötesgående och hjälpsam.
    Han svarade på alla våra frågor och dem frågor han inte hade svar på direkt återkom han med svar på inom 1 timme efter visning.
    Anton var också väldigt tydlig och noggrann vid avtals genomgången och signeringen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2022-08-01 Verifierad kund
    Vi blev väldigt trevligt bemötta på visningen och även via mail.Vi hade flera frågor som mäklaren kunde svara på eller återkomma angående. (tex att ändra inflyttningsdatum).
    Mäklaren svarade snabbt på mail, telefon och sms under budgivningen. Allt gick smidigt och snabbt. Anton som vi träffade när vi skrev på alla dokument var också jätteduktig och trevlig. Vår upplevelse får högsta betyg.
    • Landala / Egnahem
    2022-08-01 Verifierad kund
    Anton Borbos överträffade alla förväntningar! Han har genom hela processen varit väldigt lättillgänglig och fått mig som säljare att känna mig trygg med försäljningen. Utöver att vara mycket kunnig är han också driven och engagerad och har hela tiden gjort det lilla extra för att det ska bli så bra som möjligt. Rekommenderar varmt Anton som mäklare!
    2022-07-30 Verifierad kund
    Anton är otroligt engagerad och kunnig mäklare. Han var påläst kring objektet vilket ökade förtroendet för honom. Dessutom är han ödmjuk, har ett gott bemötande och återkopplar väldigt snabbt. Jag kan varmt rekommendera Anton vid era framtida bostadsaffärer.
    • Kortedala
    2022-07-29 Verifierad kund
    En väldigt positiv och engagerad kille. Har varit väldigt tydlig och ärlig i vår kontakt. Inte stressat på utan informerat oss om läget, noga med papper, kollat upp saker vi undrar över och responderat snabbt. Vi är mycket nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2022-07-29 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och engagerade kille duktig och drivande
    2022-07-23 Verifierad kund
    Engagerad och uppmärksam. Kunnig inom sitt område. Noggrann
    2022-07-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig, hjälpsam, charmig, väl förberedd och lätt att få tag på.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Anton var engagerad och hjälpsam i alla delar av processen. Vi kände oss trygga med honom som mäklare och är mycket nöjda med resultatet.
    • Bagaregården/Munkebäck
    2022-07-19 Verifierad kund
    Anton var glad och positiv, allt skedde smärtfritt och utan krångel.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pradeep Buch en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2022-07-02 Verifierad kund
    Bra mäklare vid vårat lägenhetsköp.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Bra och trevlig mäklare vid vårt lägenhetsköp.
  • Anette J
    2022-06-30 Verifierad kund
    På ett väldigt bra, medmänsklig och proffsigt sätt. Han hörde av sig varje dag och lämnade rapport om läget och hur att gå vidare i processen.
    Förväntningar var att få lgh såld till ett bra pris men under rådande omständigheter med räntehöjning etc. är vi ändå glada att få lgh såld vilket verkade nästan omljligt. Pradeep jobbade energiskt och fick en köpare till oss i sista stund innan vi skulle hyra ut lgh. Detta medförde en stor lättnad för oss att han ringde och fixade med tidigare intresserade och vi inte behövde hyra ut. Kan bara säga att vi var helnöjda med Pradeeps engagemang och kunnighet. Ta vara på den killen👍
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pradeep Buch en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2022-06-30 Verifierad kund
    En mycket proffsig energisk säljare. Har skött sitt uppdrag suveränt bra. Finns inget att klaga på.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Snabb , personlig och tillmötesgående
    • Örgryte/Bö
    2022-05-27 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av min bostad och med Pradeep som mäklare.
    Pradeep är en trevlig person som man lätt fick förtroende för.
    Försäljningen lyckades trots vissa svårigheter bra ,Pradeep gjorde att bra jobb.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Robert är en positiv och glad mäklare vars styrka jag uppfattar ligger i den personliga kontakten. Han förmedlade vår bostad just när marknaden vände nedåt men fick den ändå såld trots få spekulanter. När det kommer till textuell beskrivning och faktainhämtning om bostaden är mitt intryck är Robert gjorde det minsta möjliga, men det tror jag han gjorde för att han vet vad som är viktigast.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Pradeep är en mycket trevlig, ambitiös och tillgänglig mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera honom.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Väldigt engagerad och lyhörd mäklare! Har varit en trygghet i både försäljningen men även i köpet av det nya boendet.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Bra, informativ, realistisk, pålitligt. Håller en uppdaterad och man känner sig som ett team, på något vis. Den bästa mäklaren jag haft hittills.
    • Strömmensberg
    2022-04-28 Verifierad kund
    Blev väldigt väl bemött!! Jag har aldrig tidigare köpt en lägenhet men Anton var lugn och trevlig vilket gjorde att hela processen kändes väldigt trygg. Han var också proffsig och seriös, jag upplevde verkligen att allt gick rätt till.
    • Gamlestaden
    2022-04-13 Verifierad kund
    Återkopplar alltid och lätt att nå.
    Löste ihop affären på ett snabb, smidigt och bra sätt.
    2022-03-21 Verifierad kund
    Pradeep bemötte mig mycket trevligt och ville gärna svara på frågor.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Pradeep är väldigt engagerad att sälja bostad. Av många mäklare som vi träffats var Pradeep en av de ärligaste och lättaste att prata med. Han meddelar om läget regelbundet så man slipper undra hur det går med försäljningen.
    • Linnéstaden / Annedal
    2022-02-13 Verifierad kund
    Superbra men inte riktigt förberdd när vi kom ner för att skriva kontrakt.
    • Linnéstaden / Annedal
    2022-02-13 Verifierad kund
    Rekommender Pradeep som mäklare till alla som vill ha en smidig försäljning. Pradeep är engagerad och lyssnar på dina åsikter. Som grädden på moset genomförde han försäljningen på mindre än en vecka!
    2022-02-13 Verifierad kund
    Jag upplevde Anton som flexibel, trevlig och väldigt serviceinriktad. Tummarna upp!
    2022-02-11 Verifierad kund
    Väldigt professionellt och smidigt hanterat!
    2022-02-11 Verifierad kund
    Anton är oerhört engagerad, lösningsorienterad och kommunikativ
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2022-02-08 Verifierad kund
    Han är jätte snäll och svarade på alla våra frågor, förklarade allt på super bra sätt. Väl bemötande, rolig, uppmärksam.
    Skulle ville gärna rekommendera honom till mina kompisar.
    2022-02-04 Verifierad kund
    Pradeep är en grym mäklare som jag starkt rekommendera. Lätt tillgänglig och lyhörd!
    2022-02-01 Verifierad kund
    Robert hade både säljar och köpar perspektiv vilket gjorde mig som köpare trygg. Proffsigt bemötande, tydlig i processen och informativ.
    2022-02-01 Verifierad kund
    Pradeep hjälpte mig med mitt första bostadsköp och de kändes tryggt från första stund, alltid tillgänglig och alltid lika trevlig!
    Om man ska köpa bostad och vill ha förstaklassig hjälp, så är de Pradeep man ska kontakta!
    2022-01-31 Verifierad kund
    Robert var lätt att få tag i och hjälpte till att bolla kring försäljningen av vår lägenhet. Rekommenderas!
    2022-01-19 Verifierad kund
    Anton Borbos är en engagerad mäklare. Han spar ingen möda för att göra mig som säljare till ” nöjd kund”. Han har med beröm godkänt guidat mig genom hela processen som ledde till en god affär. En av hans styrkor är att hela tiden hålla mig informerad och delaktig. Hans sympatiska sätt har lett till många trevliga telefonsamtal.
    Jag kan verkligen rekommendera Anton Borbos när det blir aktuellt att sälja en bostad.
    2022-01-19 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande, snabb återkoppling med svar på frågor.
    2022-01-17 Verifierad kund
    Proffsig från första minut. Försökte alltid hitta bästa lösning för både köpare och säljare. Rekommenderas starkt!
    • Kålltorp
    2022-01-13 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, lyhörd och ett proffsigt intryck!
    2022-01-13 Verifierad kund
    Ambitiös och alltid tillgänglig. Trevlig och hjälpsam!
    • Kålltorp
    2022-01-12 Verifierad kund
    Med stor energi och positivitet möter Pradeep upp till förväntningarna och i samband med oförutsedda omständigheter gav han det lilla extra för att få till ett bra avslut, snyggt jobbat!
    • Bagaregården
    2022-01-05 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Hjälpsam och flexibel. Kan varmt rekommendera Anton.
    • Almedal/Johanneberg
    2021-12-20 Verifierad kund
    Pradeep tog sig an mitt uppdrag helhjärtat och var alltid tillgänglig. Extremt ödmjuk och mogen i sitt sätt att vara. Man märker att denna mäklaren brinner för det han gör. Jag rekommenderar Pradeep för alla som vill göra en lyckad bostadsaffär!
    • Strömmensberg
    2021-12-20 Verifierad kund
    Pradeeep har en fantastisk utstrålning och energi, jag har sedan dag ett haft ett stort förtroende för honom. Han är väldigt målmedveten och engagerad i lägenhet såväl som säljare och köpare. Det märks att Pradeep älskar det han gör och därav gör det lilla extra för att samtliga parter skall vara nöjda vid försäljning. Pradeep fanns under hela försäljningen tillgänglig för frågor eller funderingar, oberoende på dag eller tid. Jag har och kommer alltid att rekommendera Pradeep för alla som önskar att sälja sin lägenhet.
    • Bagaregården
    2021-12-12 Verifierad kund
    Trevlig.
    Tillmötesgående.
    Professionell.
    • Majorna
    2021-12-09 Verifierad kund
    Kanonmäklare! Svarar snabbt och bra på alla möjliga frågor man kan tänkas ha. Uppskattas!
    • Björkekärr
    2021-11-30 Verifierad kund
    Snabb kommunikation, tog reda på de frågor och funderingar vi hade. Upplevdes också kunnig, ärlig och transparent. Mycket nöjda att ha köpt av Robert!
    • Björkekärr
    2021-11-23 Verifierad kund
    Snabb, effektiv och lyckad försäljning.
    Ett missförstånd i början - det gällde ett flyttbolag och inte själva försäljningen - gör att jag inte ger allra högsta betyg.
    (För flytt till Gotland rekommenderar jag Visby Flyttningsbyrå).