HusmanHagberg Göteborg Öster

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Göteborg Öster!

Här möts du av passionerade och genuint engagerade fastighetsmäklare som brinner för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär. Många bor i, eller nära, området där de är aktiva och kan svara på frågor om service i närområdet, var skolorna ligger och smidigaste kommunikationen till jobbet.

Tack vare lång erfarenhet av Göteborgs bostadsmarknad kan du känna dig trygg i att låta oss förmedla din bostad. Vi är dessutom fristående från både bank och försäkringsbolag så när vi ger råd är de anpassade utifrån din unika situation och till din fördel, ingen annans.

Vi hoppas att du ska kontakta oss om du vill köpa eller sälja en bostad i östra Göteborg!

Läs vad 470 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Öster

• 2020-09-18

Tobias T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik är professionell med tydlig och bra kommunikation. Att rekommendera! Läs mer
  • 2020-09-17

Andreas R skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Saklig utan krångel. Utger ett förtroende. Läs mer
  • 2020-09-12

Paulina S skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte en bostad och Robert var snabb i att ordna enskild visning åt oss, samt var lätt att nå och hålla kontakt med på telefon. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-09-08

Lena S skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert har sålt min lgh med stor entusiasm och kunskap. Han tog uppdraget med stor professionalism och återkopplade Alltid snabbt tillbaka. Det jag uppskattade Mycket var att få diskutera under säljprocessens gång med Robert för att kunna ta beslut. Jag Har fullständig förtroende för Robert och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2020-09-08

Nina R skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Kristian hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Kadettgatan 1 i Kviberg.
    Vi träffade flera mäklare innan vi bestämde oss för Kristian och har inte ångrat oss en sekund.
    Kristian är alltid glad och positiv, kunnig och förtroendeingivande. Han presenterade redan vid vårt första möte en säljstrategi som han höll fast vid genom hela processen. Resultatet av försäljningen blev över vår förväntan.
    Kan inget annat än att varmt rekommendera Kristian! Läs mer
  • 2020-09-07

Eleonor F skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Emma hjälpte mig att sälja min etta i Lunden i östra Göteborg, och jag kunde inte ha hoppats på en bättre mäklare. Emma är lyhörd och engagerad och det kändes riktigt tryggt att sälja med henne. Jag rekommenderar verkligen att arbeta med Emma! Läs mer
  • 2020-09-07

Mahshid H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Han är bra tycker jag pga jag kände redan början att han kan sitt jobb.Han hade bra kunskap om lägenheten och föreningen vilken underlättade vårt arbete.Hans bemötande var väldigt bra.Jag o min man man upplevde att han är profsig och kunnig.Han sålde vår lgh och vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-09-05

Esteban L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Skön utstrålning, naturligt bemötande, väldigt jordnära. kände att han starkt brinner för sitt jobb. Starka rekommendationer Läs mer
  • 2020-09-05

Julian Robin J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Allt gick smidigt till och sköttes proffsigt. Läs mer
  • 2020-09-04

Lena B skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    I alla avseenden var Robert Andersson en föredömlig mäklare i samband med försäljningen av min kolonistuga. Läs mer
  • 2020-09-04

Louise H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag fick sålt min tvåa i masthugget i Göteborg tack vare min fantastiska mäklare Fredrik Thulin. Han var otroligt engagerad, förtroendegivande och gjorde ett utmärkt jobb. Framförallt genom att vara väldigt professionell och trevlig i bemötandet men också att han kontaktade samtliga intressenter och följde upp!

Han ordnade totalt fyra st visningar med hela 5 budgivare vilket är ovanligt under dessa coronatider. Då jag själv arbetar med bemötande av kunder och service så hade jag höga förväntningar och Fredrik lyckades leva upp till samtliga.

Allt gick väldigt smidigt och jag kan VARMT rekommendera Fredrik och om jag har turen så kommer jag alltid att använda honom som mäklare i samtliga framtida försäljningar. Läs mer
  • 2020-09-03

Marita Birgitta Linnéa J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra bemötande.
    Bra förberedd. Läs mer
  • 2020-09-01

Jonas J skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevligt och proffisionellt bemötande. Läs mer
  • 2020-08-26

Gry H skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Kristian ordnade med privatvisning trots att sambon var sjuk och var lätt att ha kontakt med. Snabba återkopplingar och budgivningen drog inte ut på tiden. Läs mer
  • 2020-08-26

Eva H skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Kristian har varit snabb, flexibel och hjälpsam. Utan att tveka fixar han saker på ett för oss och säljaren smidigt sätt, stort tack! Läs mer
  • Daniel S

2020-08-26

Daniel S skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har haft Robert Milsom som mäklare för min försäljning av bostadsrätt på Förstamajgatan 20 i Göteborg, en trea på ca 65 kvadrat.
    Robert var en av tre mäklare som kom på besök hemma hos oss i våran beslutsprocess kring vilken mäklare som skulle ta sig an uppdraget att sälja bostadsrätten.
    Det som skiljde Robert från dem andra två var inte minst hans positiva energi och karisma utan främst hans ambition med försäljningen. Medans dem andra två i dessa osäkra tider inte vågade annat än att sänka våra förväntningar och rent ut sagt presenterade ett scenario där vi i bästa fall skulle få pengarna tillbaka så stod Robert i kontrast till sina konkurrenter stadig i en stormig tid som det var vid första kontakt som skedde under våren. Det blev avgörande i vårat beslutsfattande om vem som skulle få uppdraget. Roberts ambition visade sig vara mer än tomma ord då vi sålde för 60.000 kr mer än vad vi köpt för knappt ett år tidigare. Vilket följer prisutvecklingen i området.
    Jag fick även möjlighet att diskutera mäklaryrket och bostadsmarknaden då Robert visade prov på tålamod och skjutsade mig till kontoret vid Korsvägen för att reda ut ett administrativt ärende som jag strulat till med. Under bilfärden fick jag en djupare kännedom om Robert som person och imponerades av hans intelligens, kvicktänkthet, förmåga till helhetsperspektiv och kärlek till mäklaryrket. Egenskaper som i min värld kvalificerar Robert till att fortsätta klättra inom Husman och Hagberg som jag tack vare Robert är mycket nöjd med som mäklarfirma.
    Därför får Robert utan tvekan betyget "utmärkt" med plus i kanten.
    Vänlig Hälsning- Daniel Seyfali nöjd kund! Läs mer
  • 2020-08-23

Johanna K skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt lägenhet. Proffsigt bemötande på visningen. Upplevdes som forcerad under budgivningen. Avslappnat på kontaktskrivning. Läs mer
    2020-08-24 Ebba Bergström svarar Johanna K
    Tack så mycket för din recension Johanna! Detta tar jag med mig i mina framtida försäljningar.
  • 2020-08-21

Sven Å skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålt en bostadsrätt Björcksgatan 68 D, jag är god man till säljaren, jag tycker jag fått väldigt bra hjälp med allt 'vem kontakt till lägenhetsstyling & flytt och städ företag.

Magnus Läs mer
    2020-08-21 Ebba Bergström svarar Sven Å
    Jag tycker vi tillsammans skött denna försäljning toppenbra! Tack för ditt förtroende.
  • 2020-08-19

Albin H skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt min första bostad någonsin och hade sååå måmga frågor som hon antingen viste eller kollade upp.
    Hon var alltid enkel att prata och diskutera med vilket är bra.
    Kontrakt skrivningen var jag nervös men hon bröt ner alla delar och vad dem innefattade. Läs mer
  • 2020-08-17

Helena Maria T skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert är en genuint ärlig och erfaren mäklare med ett stort driv. Han ser till att göra affärer som är bra mot båda parter. Han nådde inte det pris vi förväntar oss men under pågående pandemi är det svårt att tro att någon annan mäklare lyckats när jag vet att Robert gjorde allt han kunde och vi var ändå nöjda. Han svarar alltid på frågor och är tillgänglig när han behövs. Han var väldigt stöttande för oss både med vår försäljning men även vårt köp som var via annan firma. Kommer Självklart rekommendera honom vidare till vänner och bekanta! Läs mer
  • 2020-08-15

Lovisa J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte en lägenhet. Blev bra bemött av mäklaren. Allt verkar ha gått jättebra med köpet Läs mer
  • 2020-08-11

Viktoria H skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde min bostadsrätt under sommaren. Mycket nöjd med Robert som mäklare. VI har under hela processen haft en god kommunikation och Robert är lyhörd och seriös. Upplever verkligen att han 'walks the extra mile' för sina kunder och jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2020-08-17 Robert A svarar Viktoria H
    Tackar för de värmande orden! Alltid kul att prestera på önskad nivå. Härligt också att du är nöjd. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet och om inte annat så ses vi på tillträdet!

• 2020-08-10

Joakim M skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fick hjälp att köpa en lägenhet i Kallebäck. Fick ett trevligt och proffsigt bemötande, väldigt nöjd med allt! Läs mer
    2020-08-11 Ebba Bergström svarar Joakim M
    Tack för dina ord Joakim! Jag är övertygad om att du kommer trivas otroligt bra i ditt nya boende.
  • 2020-08-04

Eva E skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde min bostadsrätt i ett relativt attraktivt område. Ebba Bergström var min mäklare. Trots många intresserade kom det få bud i dessa Corona-tider. Ebba höll mig underrättad hela tiden, alla veckodagar. Jag möttes alltid av hennes positiva och engagerade sätt både i telefon och vid personliga möten. Ebba hade alltid förslag på vad som skulle göras i nästa steg. Lgh såldes för strax under utgångspriset men jag är supernöjd! Jag är väldigt nöjd för försäljningen gick snabbt och det kändes väldigt lättsamt å enkelt för mig samt att in/utflyttningen blev snabb som jag ville ha det. Det går att sälja lägenheter snabbt trots Corona-tider. Tack för detta! Läs mer
    2020-08-04 Ebba Bergström svarar Eva E
    Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig Eva. Stort lycka till med ditt nya boende framöver! Vi hörs av.
  • 2020-07-31

Amanda S skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Proffesionell och trvligt bemötande. Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Över förväntan och supernöjda! Läs mer
    2020-08-03 Ebba Bergström svarar Amanda S
    Tack Amanda! Det var en spännande och rolig process att få jobba med er. Jag önskar er all lycka till med ert nästkommande boende!
  • 2020-07-30

Elin F skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    1a i Bellevue Göteborg.
    Lätt att prata med. Kändes avslappnat men att han visste vad han gjorde. ärlig och rak i sina svar på frågor.
    Hade dock gärna velat bli mer uppdaterad under själva processen. Läs mer
  • 2020-07-28

Cornelia N skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Kristian hjälpte mig sälja min lägenhet och han kan verkligen sin sak! Det gick snabbt, smidigt och han överträffade mina förväntningar. Kristian är mäklaren du kan lita på! Läs mer
  • Wilma P

2020-07-27

Wilma P skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en bostadsrätt i Kålltorp på 39kvm. En väldigt fin nyrenoverad etta med balkong och nära till kommunikationer.
    Jag är väldigt nöjd med mitt köp efter att i över ett halvårs tid intensivt letat boende i Göteborg.
    Eftersom jag tittat länge och varit på många visningar under denna tiden så har jag lärt mig mycket om vad man borde fråga och titta efter. Detta har gjort att jag har höga förväntningar på mäklaren och dennes kunskap om bostad samt förening.

Emma levde verkligen upp till mina förväntningar. Hon hade väldigt bra koll på lägenheten i sig samt hur föreningen fungerar vilket kändes som en stor trygghet för mig. Jag upplevde även att jag fick ett avslappnat och trevligt bemötande, hon var "på tå" när jag ställde mina frågor och gav mig tydliga svar. Vilket uppskattas enormt! Jag tycker även att Emma har varit väldigt hjälpsam och flexibel när jag har behövt hjälp med att exempelvis förstå delar av överlåtelseavtalet eller lösa problem jag stött på under vägen.

Jag har lätt sagt haft en väldigt bra upplevelse av Emma som mäklare! :)

/Wilma Läs mer
    2020-07-27 Emma T svarar Wilma P
    Tack för de fina orden, det värmer! :) Och du kommer verkligen stormtrivas i din nya lägenhet i Kålltorp!
  • 2020-07-27

Philip Å skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde en 1a i Kålltorp och Emma är mycket kunnig om området och professionell. Hon höll mig väl informerad hela tiden! Fick ett förhandsbud som jag blev mycket nöjd med. Läs mer
  • Daniel B

2020-07-24

Daniel B skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag sålde min 2:a i Nedre johanneberg.
    Jag blev proffsigt bemött och de kändes bra genom hela processen. Läs mer
    2020-08-07 Robert A svarar Daniel B
    Tack för de fina orden! Var ett rent nöje att hjälpa till med försäljningen. Bara att höra av dig om du behöver hjälp med något! Kul med både nöjda köpare och säljare!

Ha det så gott,
    Robert
  • 2020-07-24

Karl L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik är mycket professionell!
    Jag har erfarenhet av Fredrik både ur köpare och säljare perspektiv.
    Han gör jobbet som blir över förväntan.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-07-24

Erik E skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har köpt en lägenhet som Robert var mäklare för och vi är väldigt nöjda med hur han har agerat under hela processen. Under visningen upplevde jag det som att han fanns där på våra villkor. Med detta menar jag att han kunde svara på de funderingar vi hade samtidigt som han gav oss utrymme för att upptäcka lägenheten på egen hand, väldigt bra!

Under budgivningen sedan agerade han också bra! Vi förlorade först budgivningen för att sedan efter strul med den vinnande budgivarens lånelöfte återigen erbjudas lägenheten. I vad som blev en märklig situation för oss, där vi erbjöds en lägenhet vi trodde vi hade gått miste om, var Robert tydlig i sin kommunikation och förstod de funderingar vi hade om situationen och hur det hade utspelat sig. Som jag upplevde det agerade han bra gentemot oss likväl som säljarens önskemål.

Vid kontraktsskrivning sedan gick det också bra och smidigt. Det var någon justering som behövde göras i kontraktet men annars felfritt så överlag är vi väldigt nöjda med Roberts agerande. Läs mer
    2020-08-07 Robert A svarar Erik E
    Tack för er rekommendation! Ja, skrivaren och datorn var inte min bästa vän där på kontraktsskrivningen, men det ordnade ju sig! Väldigt kul att ni blev de nya ägarna tillslut. Ni kommer att stortrivas i lägenheten! Ha en fortsatt fin sommar så ses vi vid tillträdet.

Allt gott,
    Robert
  • 2020-07-21

Stefan K skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en bostadsrätt. En väldigt hög grad av service och gott bemötande av Kristian. Han har varit mycket tillgänglig och hjälpsam under processen. Läs mer
  • 2020-07-15

Doris S skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Endast ett möte, går inte att ge något omfattande omdöme efter det. Läs mer
  • 2020-07-09

Verena T skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi köpte en villa i Gbg av Kristian. Han var trevlig, kunnig, tillgãnglig för frågor och snabba beslut.
    Vi fick aldrig känslan att han bara var där för säljarna (som vissa andra mäklare).
    Inte för mycket onödigt sällsnack heller.
    Palitlig och alltid i tid vid extra besiktning och kontraktskrivning.
    Vi var jättenöjda! Läs mer
  • 2020-06-24

Carl Fredrik B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra process, väldigt bra slutkläm på affären Läs mer
  • 2020-06-24

Rasmus N skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Husman hagberg och Ebba Bergström som mäklare. Ebba var en trevlig och proffisionell mäklare. Läs mer
    2020-07-23 Ebba Bergström svarar Rasmus N
    Tack Rasmus! Jag önskar er ett stort lycka till med ert nästkommande boende.

Sara P skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi är nöjda med bostaden vi köpt och hanteringen av mäklaren. Vi blev väl omhändertagna och fick tid att tänka på beslutet. Läs mer
    2020-08-13 Ebba Bergström svarar Sara P
    Tusentack för dina ord Sara! Jag är övertygad om att ni kommer vara supernöjda när ni flyttar in.

Martin O skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Första köpet av lägenhet, bra hjälp och visade prov på tålamod i vårt velande. Läs mer
    2020-08-13 Ebba Bergström svarar Martin O
    Tack Martin! Inget konstigt med ett velande i er situation., jag är glad att det blev bra för er!

Jessica O skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte en lägenhet, Emma är fantastisk duktig och lyhörd. Fick ett väldigt trevligt bemötande av Emma under hela köp processen. Jag är helnöjda! Läs mer
  • 2020-06-21

Niclas N skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik skötte försäljningen av min lägenhet i centrala Göteborg galant. Alltid tillgänglig och ständigt nära till skratt. Sydde ihop styling, fotografering och till sist försäljning utan några som helst problem. Läs mer
  • 2020-06-20

Per E skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi sålde vår lägenhet vid östra sjukhuset genom Ebba och hela processen gick fantastiskt bra.
    Vi blev konstant uppdaterad och Ebba är väldigt professional och ordningsam. Vi hade ett mål med försäljningen och detta lyckades Ebba genomföra och vi är jätte tacksamma.

Tack för hjälpen Ebba! Läs mer
    2020-06-22 Ebba Bergström svarar Per E
    Jag vill tacka er båda för en bra och rolig process! Jag önskar er alla lycka till framöver med ert nya boende. Vi hörs av!
  • 2020-06-20

Dejan M skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag köpte en lägenhet. Mäklaren var bra på sitt jobb och jag fick alla svar jag behövde. Också vid undertecknandet av kontraktet var jag nöjd eftersom han gjorde ett bra jobb ..
    Mycket vänligt välkommen och super jobb gjort. Läs mer
  • 2020-06-19

Shahlaa H skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Väldigt engagerad i sitt jobb. Vi är mycket nöjda med Kristian. Läs mer
  • 2020-06-11

Sara A skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert har hjälpt mig att sälja min 1:a på Träringen 48. Han har gjort ett utmärkt jobb! Mött mig i mina önskningar men också gett mig handfasta tips och lösningar.
    En mycket fin lyhördhet, proffessionalitet, trygghet och ett gott bemötande! Jag kan bara varmt rekommendera honom till alla.

Mvh Sara Läs mer
    2020-06-15 Robert A svarar Sara A
    Tack för de fina orden Sara! Det var fantastiskt roligt att både få träffa dig och att hjälpa till med försäljningen. Vi håller kontakten och hörs av framöver!

• 2020-06-11

Hanna E skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert var väldigt professionell, samtidigt som han var förstående gentemot både mig och säljaren, och väldigt mån om att möta våra viljor. Jättebra helt enkelt! Läs mer
    2020-06-15 Robert A svarar Hanna E
    Känns väldigt bra att hittade en väg som funkade för alla, var ett rent nöje att få hjälpa er båda! Bara att höra av sig om det är något. Stort grattis till en fantastisk lägenhet!

• 2020-06-10

Daniel K skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Grym smidig affär,
    Jag han inte komma på öppen visning och ringde Robert han kom och öppna för mig och visa lägenheten och vi gjorde en snabb affär på dagen,

Tack Robert Milsom Läs mer
  • 2020-06-10

Robert P skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Supernöjd med Roberts insats! Rekommenderar Robert starkt :) Läs mer
    2020-06-15 Robert A svarar Robert P
    Tack för förtroendet! Utmärkt att vi ordnade en så bra försäljning i Coronatider. Var ett rent nöje att få hjälpa till med försäljningen! Hoppas du trivs i ditt nya boende.

• 2020-06-08

Johanna N skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt en lägenheten i centrala Göteborg. Superbra och proffesionellt bemötande av Fredrik, väldigt kunnig och får en som säljare att kännas sig lugn. Läs mer
  • 2020-06-07

Johan G skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum