Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Öster

HusmanHagberg Göteborg Öster

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Göteborg Öster!

Här möts du av passionerade och genuint engagerade fastighetsmäklare som brinner för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär. Många bor i, eller nära, området där de är aktiva och kan svara på frågor om service i närområdet, var skolorna ligger och smidigaste kommunikationen till jobbet.

Tack vare lång erfarenhet av Göteborgs bostadsmarknad kan du känna dig trygg i att låta oss förmedla din bostad. Vi är dessutom fristående från både bank och försäkringsbolag så när vi ger råd är de anpassade utifrån din unika situation och till din fördel, ingen annans.

Vi hoppas att du ska kontakta oss om du vill köpa eller sälja en bostad i östra Göteborg!

Läs vad 310 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Öster

• 2019-08-16

Edith B skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert är en enkel och trevlig prick med stor social kompetens.
    Lyssnade verkligen på våra önskemål/förväntningar.
    Påläst och väl förberedd.
    Ställde upp med kort varsel på våra träffar samt önskemål om extravisningar av möjliga köpare.
    Kort sagt kanon! Läs mer
  • 2019-08-16

Johan N skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert är en enkel och trevlig prick med stor social kompetens.
    Lyssnade verkligen på våra önskemål/förväntningar.
    Påläst och väl förberedd.
    Kort sagt kanon! Läs mer
  • 2019-08-09

Cecilia G skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket engagerad i samband med försäljning av vår lägenhet. Strukturerad, tålmodig, alltid tillgänglig och gav allt för att ge oss ett bra pris och en smidig affär. Slutpriset blev över förväntan. Vi rekommenderar starkt Robert Milsom som mäklare! Läs mer
  • Jake W

2019-07-26

Jake W skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    28 kvm lagenhet I gårda gbg

Förväntningar jag hade jag hade was that I expected Robert to work hard and have as many showing as possible which he did and got the appartment sold as fast as possible!

Great, fast and good response from Robert! Läs mer
  • 2019-07-26

Mikaela S skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag hade ingen erfarenhet överhuvudtaget då det var mitt första köp av en bostadsrätt, men jag hade varit på en del visningar innan jag gick på Roberts visning och det överträffade allt! Hans bemötande var perfekt eftersom han inte var för på, som jag kan tycka att andra mäklare varit, utan han kändes genuint trevlig och behjälplig på en exceptionell nivå. Han var väldigt bra på att ge mig tips för att kunna göra bostadsrätten ännu bättre och han verkade genuint intresserad av mina behov av bostaden. Återkopplingen vid budgivning och kontraktsskrivningen var också oerhört bra. Han var alltid tydlig med allt och jag som var oerfaren kände mig hela tiden instruerad om hur processen gick till. Jag kände även att jag kunde kontakta honom när som helst vid funderingar. Robert får det bästa betyget av mig och jag rekommenderar honom starkt till andra! Läs mer
  • 2019-07-23

Anders L skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Seriös och noggrann mäklare som är väldigt service minded. Läs mer
    2019-07-26 Robert A svarar Anders L
    Det var ett sant nöje att få hjälpa till Anders! Hoppas familjen kommer att trivas bra i det nya. Vi ses vid tillträdet!
  • 2019-07-22

Mikael J skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Bra snabb kommunikation mellan mig som köpare och säljaren.
    Detta va en första lägenhet vi köpte i Gbg. Om vi vill göra en förändring så kommer jag kontakta Robert direkt för att få hjälp.
    Självklart. Läs mer
    2019-07-23 Robert A svarar Mikael J
    Tack för fina ord Mikael! Hoppas allt känns bra för er båda, och Gustav kommer att stortrivas i lägenheten! Alltid kul att få hjälpa till med en snabb och smidig affär där alla är nöjda. Tveka inte på att höra av er om det uppstår några frågor eller funderingar. Annars ses vi vid tillträdet!

Ha det så gott!
  • 2019-07-20

Annika M skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt ett friköpt parhus.
    Bemötandet från mäklaren var bara bra, fick svar på det jag vill veta och snabba svar på telefon eller sms! Läs mer
  • 2019-07-17

Joanna Fina Cecilia N skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde lägenhet i innerstaden och vi valde Fredrik som mäklare. Fantastisk mäklare med mycket driv och positivitet. Lätt att få tag på under processen och otroligt samarbetsvillig. Bemötte våra förslag och önskemål på bästa sätt. Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-07-10

Jonas G skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevlig och hjälpte oss med snabb affär Läs mer
    2019-07-23 Robert A svarar Jonas G
    Kul att kunna hjälpa till med en smidig affär, övertygad om att ni kommer stortrivas på Träringen! Ses vid tillträdet.
  • 2019-06-26

Julia S skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde en liten tvåa på 39,5 kvm.
    Robert var målinriktad och positiv med erfarenhet.
    Jag förväntade mig en initiativtagande mäklare och det levde Robert upp till. Han stod med fötterna på jorden och svävade inte iväg, utan gav mig enligt honom rimliga förväntningar. Mina förväntningar var dock högre, och gott nog fick jag rätt i slutändan med min exakta gissning på 2350’ ;)
    Vi har haft en god och trevlig kommunikation. Känt mig trygg från början till slut. Läs mer
  • 2019-06-26

Charlotte R skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag vill ge högsta betyg till mäklaren Kristian Kolberg. Jag kände direkt när jag fick honom i luren att jag hade funnit RÄTT mäklare -en mäklare med ”go” i . Det var just det min situation krävde. Min pojkvän och jag hade precis börjat buda på vårt drömhus, fast jag inom ett par dagar skulle räcka över mina hemnycklar (ett 2:a handskontrakt i ett års tiyd!) Ett kontrakt som jag ev. ville bryta om vi vann budgivningen. Kristian förstod genast hur brådis och hur prekär situationen var. Jag ville få min lägenhet värderad & fotad innan min blivande hyresgäst skulle flytta in. Allt gick snabbt. Vi vann budgivningen, min lägenhet är såld & hyresgästen har hittat ett nytt boende. Jag kan bara lovorda Kristian för sitt sympatiska sätt att vara på, hans engagemang & hur snabbt han ryckte ut. Han såg bara möjligheter och inga hinder. Han har också varit mycket behjälplig med skatte deklarationen.

Rekommenderar varmt Kristian Kolberg
    /Charlotte Rönn Läs mer
    2019-07-01 Kristian K svarar Charlotte R
    Tack snälla Charlotte! Det var ett rent nöje att få hjälpa dig. Ha en fin sommar!
  • 2019-06-20

Jeanett T skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt en trea på Fastlagsgatan 45, 41541 Göteborg.
    Robert var supertrevlig, kände mig lite pressad/stressad ibland men jag har full förståelse för att allt går snabbt i denna branschen.
    Förstagångsköpare men kände mig bekväm med Robert och kunde fråga på. Allt gick snabbt och smidigt, är tacksam för att Robert var lösningsorienterad när min bank ville ta ett par extra dagar på sig när tiden var knapp. Läs mer
  • 2019-06-09

Eva G skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt en bostadsrättslägenhet.
    Blev mycket bra bemött av mäklaren.
    Ville ha svar på olika frågor om lägenheten och om
    bostadsrättsföreningen och mina förväntningar blev
    besvarade.
    Min upplevelse av mäklaren är noggrannhet och kunnighet. Läs mer
    2019-06-11 Robert A svarar Eva G
    Oerhört roligt att få hjälpa dig att hitta en ny bostad som föll dig i smaken! Jag är helt övertygad om att du kommer att trivas som fisken i vattnet. Ta hand om dig så ses vi senare i år!
  • 2019-06-05

Ragnar F skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Väldigt lätt att ha att göra med och lyckas balansera säljarens och köparens intressen väldigt väl.

Vi köpte en lägenhet, Emma levde upp till våra förväntningar mycket väl! Läs mer
  • Maria L

2019-06-05

Maria L skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket bra. Artig. trevlig. lätt att nå.snabba svar . positiv och hittar alltid lösningar Läs mer
    2019-06-11 Robert A svarar Maria L
    Det var en snabb omställning från en Kommande-försäljning till Hemnet som blev super! Det var en fröjd att få hjälpa dig och samarbeta genom allt. Vi ses om några veckor på tillträdet!
  • Hadia A

2019-06-03

Hadia A skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte en bostad
    Han var trevlig och hjälpsam
    Det gick fort 😊 Läs mer
  • 2019-05-26

Christina Lynn W skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Kristian was well informed both of the property itself, neighborhood and with overall laws of buying and selling in Sweden.

He was professional, approachable and always took care of responsibilities.

I highly recommend him for buying and selling a home. Läs mer
  • 2019-05-26

Fredrik J skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag tycker att Kristian var en lysande mäklare för oss. Trevlig, rolig och beskrev huset och området på ett väldigt bra sätt. Svarade väldigt snabbt på frågor även efter visningen via både telefon och mail.
    En mäklare som jag gärna hade rekommenderat till andra. Läs mer
  • 2019-05-20

Fedrika N skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    - köpt bostadsrätt
    - på ett trevligt och professionellt sätt
    - trevligt bemötande, gå igenom hela processen, svara på frågor, lättillgänglig. Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    - hade en väldigt bra upplevelse med Emma. Hon hjälpte oss genom hela processen och var flexibel. Supertrevlig! Läs mer
  • 2019-05-14

Natalia Ortiz L skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Emma är väldig hjälpsam vi tyckte att processen gick ganska smidigt Läs mer
  • 2019-05-12

Elin A skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi är så oerhört tacksamma över att ha haft Emma som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Hon har varit positiv, tydlig, professionell och vänlig genom hela processen. Emma har en naturlig fallenhet för mäklaryrket och vi tvivlar inte en sekund på att det är mycket tack vare hennes enorma kompetens och hennes genuint trevliga bemötande som vår försäljning gick så bra. Läs mer
  • 2019-05-05

Daniel D skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Kan inte vara mer än supernöjd med insatserna från Roberts sida! En otroligt tillmötesgående mäklare som inger förtroende och som alltid gör sitt yttersta för att överträffa kundens förväntningar. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-06 Robert A svarar Daniel D
    Tack för otroligt fina ord! Man kommer långt på ett gott samarbete, så det är lika mycket jag som ska tacka! Stort lycka till vidare, så ses och hörs vi!
  • 2019-04-30

Niclas J skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket trevlig och professionell. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-03 Robert A svarar Niclas J
    Stort tack! Det var ett rent nöje att få hjälpa till med din försäljning. Stort lycka till med flytten till något varmare breddgrader!
  • 2019-04-24

Niklas P skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Han visade stort intresse och engagemang! Jag är väldigt nöjd med Roberts insats. Läs mer
    2019-04-29 Robert A svarar Niklas P
    Tack för förtroendet Niklas! Det var otroligt roligt att få hjälpa dig. Ha det så gott så ses vi!
  • 2019-04-24

Katrin S skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert sålde min lägenhet i Kålltorp. Mycket trevlig och professionell. Riktigt nöjd och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-04-29 Robert A svarar Katrin S
    Tack för de fina orden! Det var oerhört roligt att få hjälpa er genom hela försäljningen. Lycka till vidare nu, så hörs och ses vi!
  • 2019-04-23

Bruno G skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt en bostadsrätt. I göteborg. Hon var trevlig men kändes inte speciellt påläst och visningarna var inte så informativa. Jag hade nog inte anlitat företaget efter prestationen. Läs mer
  • 2019-04-23

Joel T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik har hjälpt mig sälja min bostadsrätt på ett mycket tillfredställande sätt med god lyhördhet för mina önskemål. Läs mer
  • 2019-04-18

Eva B skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket nöjd, trevligt bemötande och stort engagemang. Läs mer
    2019-04-29 Robert A svarar Eva B
    Det var en fröjd att få hjälpa dig Eva! Hoppas du kommer trivas som fisken i vattnet i din nybyggda bostad! Ses snart igen.
  • 2019-04-17

Kenneth K skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt en nyproducerad villa med utmärkt bemötande.

Säljer en villa via Kristian, det ser ut att bli en väldigt bra affär. Läs mer
  • 2019-04-16

Karolina L skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte en lägenhet av Robert som var trevlig från första stund och han hade en bra och lättsam återkoppling. Läs mer
    2019-04-29 Robert A svarar Karolina L
    Stort grattis till lägenheten! Du kommer att trivas superbra. Ses snart igen, ha det så gott fram tills dess!
  • 2019-04-16

Tobias G skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålt en lgh 4:a. Robert har uppträtt proffisgt och tryggt från dag ett. Kan varmt rekommendera Robert som mäklare. Läs mer
    2019-04-29 Robert A svarar Tobias G
    Tack för förtroendet från dig och Josefine! Nöjet var helt på min sida. Ses på tillträdet!
  • 2019-04-08

Anel K skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Hej, jag sålde en lägenhet och min tanke var 2 350 000 - 2 450 000. Så ja är nöjd med min försäljning på lägenheten,
    Han är trevlig, skön att prata med. Gav en tips och råd osv Läs mer
  • 2019-04-08

Elvira L skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Väldigt trevlig och social kille! Läs mer
  • 2019-04-04

Emelie L skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi sålde vår tvåa i Kviberg i början av 2019. Kristian anlitades i oktober för att jobba på vår lägenhet på förhand. Vi hade ännu inte köpt ny bostad och då Kristian hade en likadan lägenhet till salu just då var vi tydliga med att vi gärna ville sälja på förhand.

Tyvärr användes säljargument på den andra lägenheten som inte var möjliga på vår så vi fick ingen draghjälp av detta. Inga spekulanter presenterades, vilket kan bero på att marknaden var lite trögare just då men vi tyckte ändå att det var lite konstigt. Vi fick inte heller några uppdateringar kring status och om det fanns några spekulanter. Hela tiden kom svävande ”vi kommer nog ha en förhandsvisning nästa vecka”...

Vi valde Kristian då han var den mäklaren som upplevdes mest realistisk och ärlig under första mötet. Tyvärr räckte inte det för att kunna ge ett bra omdöme. I korthet så var vi inte nöjda eftersom han:

- var 40 min sen till kontraktsskrivning utan att informera oss eller be om ursäkt när han väl dök upp.
    - arbetade inte proaktivt för oss under förhandstiden
    - inte höll oss uppdaterade trots upprepade önskemål
    - förhandsannonsen inte kom ut som utlovat
    - annonsen fick dubbelkollas, innehöll faktafel och fel bilder
    - ville sätta lägre utgångspris än överenskommet (han hade informerat att vi kunde förvänta oss max +100’ i budgivning och det överenskomma utgångspriset var baserat på att komma upp i den prisnivån som vi skulle vara nöjda med.
    - inte kontaktade intressent som inte kunnat komma på visning förrän efter avslutad budgivning och när vi sa till honom att göra det. (säger oss att han inte gjorde allt för att att få så högt slutpris som möjligt utan att fokus låg på snabbt avslut med lite arbetsinsats).
    - övertygade oss om att signera omgående efter budgivning vilket på många sätt är ett rimligt råd. Vi vågade inte dra ut på det eftersom han inte ansåg att vi kunde förvänta oss mer. Veckan efter såldes likadan lägenhet för nästan 100’ mer.
    - Missade tillträdesdatum i samband med inbokad kontraktsskrivning så att vi var tvungna att kontakt honom och rätta till felet.
    - Fakturerade felaktigt mäklararvode efter avslutad affär.

Kort och gott fick vi göra väldigt mycket arbete trots att han fick en stor bit av kakan vid försäljningen. Vi hade höga förhoppningar men det hela blev absurt när vi tog upp vårt missnöje med Kristian och han inte var speciellt intresserad av att förstå vad vi inte var nöjda med. Läs mer
  • 2019-03-29

Svetlana M skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Allt gick så bra och fort med Kristians hjälp. Kristian sålde min lägenhet med en bra pris och jag är väldigt nöjd 😃 Läs mer
  • 2019-03-25

Anni H skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Soldathemsgatan 30, Kviberg Göteborg.
    Kristian är väldigt öppen, trevlig och transparant! Ett riktigt plus vad gäller upplevelse som försäljare av lägenhet. Han ger mycket relevant information och är alltid tillgänglig för frågor! Läs mer
  • 2019-03-24

Charlotte N skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Kristian var vår mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt. Vi upplevde att bemötandet var kanon hela vägen. Enkelt att sköta kontakten, återkopplade ofta och snabbt samt fanns med som bollplank under processen.
    Bra styrt med visningar, budgivning och slutgiltig affär. Vi är inget annat än mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom till andra! Läs mer
  • 2019-03-24

Oliver N skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Han var öppen och trevlig under visningen. Efteråt var han väldigt informativ och lättillgänglig. Läs mer
  • 2019-03-23

Lina B skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålt en 2:a
    Blev bemött bra och på ett ärligt sätt Läs mer
  • 2019-03-22

Katarina (Cattis) N skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sonen Köpte lägenhet och vi var med hela vägen. Trevligt och tydligt Läs mer

Shen L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    I bought the apartment Doktor Allards Gata 14. I contacted Fredrik for viewing it before the official viewing date. He offered me very professional service. It was a nice experience. Läs mer

Dan D skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde bostadsrätt genom Kristian. Bra rätt igenom! Läs mer

Daniel L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Oerhört nöjd, Fredrik är saklig och kompetent samt anstränger sig det där lilla extra som krävs i ett service-yrke som detta. Rekommenderas varmt! Läs mer

Yvonne k skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt en lägenhet på Befälsgatan 8. En trevlig mäklare som inte var alltför hetsig trots att processen alltid går fort. Upplevdel honom lugn och förstående kring att bank mm har långa svarstider och enkel och följsam trots medföljande barn som levde om :) Läs mer
    2019-03-15 Kristian K svarar Yvonne k
    Tack så jättemycket Yvonne och stort grattis till en härlig lägenhet.
  • 2019-03-04

Natali N skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har sålt en lägenhet. Vi är supernöjda med Robert från början till slut. Han ringde och höll oss informerade hela tiden om hur läget va. Jätte trevlig och lätt o göra med. Kommer helt klart att rekomendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-03-02

Karin Anitha Ö skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mkt rak öppen. Bemötandet: trevligt. Mkt noga med information vad som gäller köp mm. Läs mer
  • 2019-03-01

Niklas O skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde min bostadsrätt genom Fredrik.
    Jättenöjd med utgången.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-02-28

Andrej V skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har köpt en lägenhet via HusmanHagberg. Robert var bra som mäklare då han var informativ och inte ”för på”. Läs mer
    2019-03-01 Robert A svarar Andrej V
    Stort grattis till lägenhetsköpet! Väldigt kul att få hjälpa er att hitta den perfekta lägenheten i Björkekärr. Vi ses på tillträdet. Hälsa Anja så gott!
  • 2019-02-27

Fredrik L skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket professionell och bra mäklare. Läs mer
    2019-03-01 Robert A svarar Fredrik L
    Det var en ren fröjd att få hjälpa dig och Joanna! Superhärliga båda två. Ta hand om er så ses vi på tillträdet!

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg