HusmanHagberg Göteborg Öster

HusmanHagberg Göteborg Öster

Välkommen till HusmanHagberg Göteborg Öster!

Här möts du av passionerade och genuint engagerade fastighetsmäklare som brinner för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär. Många bor i, eller nära, området där de är aktiva och kan svara på frågor om service i närområdet, var skolorna ligger och smidigaste kommunikationen till jobbet.

Tack vare lång erfarenhet av Göteborgs bostadsmarknad kan du känna dig trygg i att låta oss förmedla din bostad. Vi är dessutom fristående från både bank och försäkringsbolag så när vi ger råd är de anpassade utifrån din unika situation och till din fördel, ingen annans.

Vi hoppas att du ska kontakta oss om du vill köpa eller sälja en bostad i östra Göteborg!

Läs vad 416 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Öster 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-07-15
    Han var glad och pratade om lägenhet en. med stor framgång, allt gick så bra
    • Eriksbo-Hjällbogärdet
    2021-07-12
    Blev jättebra bemött av mäklaren. Han var trevlig. Är nöjd med mitt bostadsköp
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-07-12
    Bra, lyssnade på vad vi ville och kom med bra förslag. Egentligen inga förväntningar då vi knappt var förberedda på att sälja och sen gick allt väldigt snabbt - vilket var precis vad som var bra för oss.
    Kändes även påläst och seriöst intresserad av att det skulle bli bra för både säljare och köpare.
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-07-09
    Utmärkt kommunikation med mäklaren Andreas. Andreas har hela tiden återkopplat vad som ska göras och när. Väldigt nöjd med mäklarfirmans kontakt med mig. En verklig kundorienterad mäklare. En 10 av 10 möjliga. Mvh Peder Lundemo.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-07-09
    Behjälplig och flexibel; Kristian gjorde processen väldigt smidig
    2021-06-23
    Han var tydlig med all information som vi behövde för vår första bostadsaffär. När beslutet väl var taget var även nästa steg smidigt att förklara. Nu inväntar vi bara inflyttningsdagen!
    2021-06-21
    bra bemötande.
    tydlig genomgång av ansvar och vad som bör hända och när.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-06-19
    Kristian är en mäklare som bryr sig! Proffs på det han gör och håller vad han lovar. Mycket nöjd!
    2021-06-02
    Köpte en lägenhet.
    Kristian har varit oerhört proffsig under hela processen och ingett stort förtroende.
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-05-25
    Vi köpte hus samtidigt som vi bodde i annan stad. Mäklaren var förstående och flexibel samt förmedlade tydligt mellan säljare och köpare.
    2021-05-07
    Kristian är en mäklare som vill det bästa för både säljaren och köparen. Han skapar balans och harmoni med väldigt god strategi! Ny och förvirrad på bostadsmarknade gjorde jag ett riktigt fint köp tack vare Kristian.
    Rekommenderar starkt Kristian oavsett om du ska köpa eller sälja din bostad. Han är en mäklare som är väldigt kunnig inom det han gör!
    2021-04-25
    Helt fokuserad på att få till en bra deal for säljaren.
    2021-04-21
    helt trevlig och hjälpsamt.
    Jag är 100% nöjde med köpet och mäklaren.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-04-06
    En bra redogörelse om föräljningsgången En bra information om vad som hände i processen till försäljning. Kan varmt rekommendera Robert Nilson som mäklare till andra kunder. Mvh Hasse.
    2021-03-11
    Trevligt och proffsigt bemötande av Kristian, rekommenderas!
    2021-03-11
    Kristian har med sin expertis och kunskap stöttat mig i mina val under försäljningen samt hela tiden kommunicerat vad som händer så att man slipper gå runt och gissa. Jag kan varmt rekommendera honom!
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-03-10
    Vi köpte ett nyproducerat radhus i Bollebygd och han var väldigt flexibel och fixade snabb visning för att vi skulle få möjligheten att köpa först.

Han har en väldigt varm och trevlig personlighet så han var väldigt lättsam att prata med.

Allt har gått smidigt och skulle rekommendera han till andra!
    2021-03-01
    Det gick smidigt och snabbt att sälja. Kristian var alltid tillgänglig och uppfyllde våra förväntningar!
    2021-02-28
    Jag och min sambo håller på att köpa en Bostadsrätt en 4a.
    Vi är förstagångs köpare, har ej någon erfarenhet tidigare utav mäklare. Vi har bara tittat på objekt på Befälsgatan det har resulterat i några visningar som anda mäklar firmor har haft, fick halvkass magkänsla utav dom.

Tänkte det blir väl likadant nu med denna Mäklarfirman på detta objektet. När jag fick kontakt med Kristian så ändrades min uppfattning direkt till det positiva!. kände mig överrumplad , jag var inte beredd på hur bra kontakten var.

Vi är jättenöjda från första kontakten ända tills mötet vad gäller kontrakt skrivningen, möte med banken är bokad, vi har fått allt serverat på ett silverfat, vi känner oss supernöjda.

Banken hörde av sig i mitten på veckan självmant, han sa att han ringer för att ge råd angående dom olika stegen man skall ta, han frågade har du gjort det och det? javisst mäklaren har hjälpt mig, och nästa steg är det och det. Då svarar bankmannen, tja det verkar som jag inte är till nytta för din mäklare har tagit upp det jag tänkte! så det hela går rätt till du har en bra mäklare så jag behövs inte.

Vi har har inget att ta upp hittills, 100% nöjda och vi är övertygade att det kommer vara så ända tills vi får nycklarna i handen!.

HusmanHagberg skall vi lägga i minnet!.
    2021-02-28
    Bra kontakt. Han har kontaktat för varje steg som vi behöver och trevlig person .
    2021-02-22
    Köpt en lägenhet genom Husman och vi fick fan inte så mkt information om förening och hela köpet är sådär
    2021-02-22
    Har köpt en 2:a i Björkekärr och fått ett trevligt och sakkunnigt bemötande av mäklaren Robert Milsom. Fick all hjälp som behövdes vid såväl lägenhetsvisningen som skrivningen av kontraktet och är mycket nöjd.
  • Elemina K
    2021-02-20
    Mitt första lägenhetsköp och det gick oväntat smidigt och snabbt med hjälp av Robert!
    Lättillgänglig, hjälpsam och trevlig!
    2021-02-18
    Jag har sålt en 2a i Björkekärr, har blivit bemött av en kille som vet vad han gör. Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar, annons gick ut fredag kväll lägenheten såld måndag. Har bara gott att säga om Robert
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-02-14
    Bra och engagerad mäklare!

Vid visning av huset vi köpte så var mäklaren lyhörd och hade gott om tid frågor. Delvis tack vare bra planering med antal besökare.

Kommunikation vid budgivning och köp gick bra, extravisning anordnades under budgivning vilket gjorde att vi kunde ta beslut och skriva kontrakt med säljarna.
    2021-02-09
    Vi köpte en mindre villa som Robert förmedlade och vi fick ett väldigt bra bemötande under hela processen!
    Robert var väldigt hjälpsam under visningen, tog sig tid till att svara på frågor och såg till att alla sällskap fick mycket utrymme att gå igenom bostaden ordentligt, trots fullbokad visning.
    Robert har även varit tillgägnlig för frågor under budgivning och i processen för kontraktsskrivning, vilket har uppskattats mcyket av oss. Det har gjort att vi kunnat känna oss lugna och trygga under en väldigt viktig process.
    2021-02-05
    Snabb återkoppling, positiv, bra rutiner. Mycket positivt bemötande
    Tack Per-Åke! Jag hoppas ni kommer bli nöjda med ert nya boende! :) HusmanHagberg Göteborg Öster
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-02-05
    Robert har under hela processen uppvisat en stor kännedom om hur en bra husförsäljning skall gå till. Alla råd vi fick ifrån Robert gällande upplägget av försäljningen visade sig stämma. Varmt rekomenderad till övriga personer som går i säljtankar.
    2021-02-02
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Ebba, kompetent och engagerad med kunden i fokus, bästa mäklaren vi haft, rekommenderas starkt!
    Tack för att jag fått förtroendet att hjälpa er! HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-02-02
    Mäklaren bemötte oss på ett trevligt och professionellt sätt. Hon motsvarade våra förväntningar och var kunnig.
    2021-02-01
    Ebba är en otroligt kompetent, målinriktad och ambitiös mäklare. Hon var lyhörd mot mig som säljare och höll mig hela tiden uppdaterad, vilket gjorde att jag kunde känna mig trygg genom hela processen. Om man söker efter en mäklare som är driven och har en vilja att göra det där lilla extra så är Ebba den perfekta mäklaren. Jag är supernöjd med hennes insats och kan varmt rekommendera henne!
    Vårt fina samarbete tillsammans gjorde denna försäljning till ett nöje! Tack så mycket för det Rebecca. Nu hoppas jag det går bra med studierna i den nya staden! HusmanHagberg Göteborg Öster
  • Sofia M
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-02-01
    Jag köpte min första lägenhet av Ebba i Kallebäck.
    Jag blev bemött av en proffsig, kunnig och uppmärksam mäklare. Som lyssnade på mina önskemål angående mitt köp och mycket pedagogisk.
    Att trots den väldigt intensiva dagen med visning, telefonkontakt och kontraktskrivning så var hon glad, positiv och förstående.
    Hennes härliga energi smittar av sig och jag rekommenderar henne varmt.
    Om jag har behov så kommer jag att kontakta henne igen, så bra är hon!
    Vilken fin recension, tack så oerhört mycket Sofia! HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-01-31
    Köpt och sålt lägenhet med Ebba. Fantastiskt bemötande, fint engagemang och otroligt hjälpsam. Bästa mäklaren jag haft! Jätte nöjd och kommer rekommendera henne till andra!
    Jag bugar och bockar Cornelia! Det har varit roligt att få följa er och hjälpa er i er process! Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya bostaden framöver. HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-01-30
    Sålde min lägenhet och Kristian hjälpte mig på ett bra sätt genom hela processen. Kunnig, påläst och bra på att förklara för någon som ej är insatt i vad det innebär med bostadsaffärer. Vi lyckades få sålt lägenheten för mer än vad jag hade hoppats på och kan varmt rekommendera Kristian!
    2021-01-30
    Trevligt bemötande från mäklaren.
    Saklig och kunnig på sin verksamhet
    Tusentack Thomas för jag fick chansen att hjälpa er med er bostadsförsäljning! HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-01-30
    En samlad, driven och lättsam person. Kommer att få en lyckad karriär framåt .

Heja Ebba!
    Tack för ett fint samarbete Jessica! HusmanHagberg Göteborg Öster
    2021-01-26
    Kristian hjälpte oss sälja våran bostad. Han var positive och drivande men lyssnade ändå på våra åsikter med stor ödmjukhet! Han jobbade i tysthet men lyckades nå våra förväntningar för att få rätt pris på affären! jag skulle definitivt rekomendera Kristian om man vill ha en lyckad uppdrag till rätt pris!
    2021-01-19
    Jag köpte ett nyproducerat radhus med hjälp av Kristian och fick även hjälp med värdering av min fastighet inför detta.
    Bemötandet var från start till slut kantat av professionell hjälp, flexibilitet, närvaro och kompetens. Jag fick bra information och kände mig rätt guidad genom hela processen, som var helt ny för mig, med nyproduktion.
    Jag kan starkt rekommendera Kristian!
    2021-01-17
    Sålt min bostad. Bra bemötande, levde upp till prisbilden.
    Såldes på förhand vilket var positivt.
    2021-01-16
    Köp av bostadsrätt.
    Robert var väldigt trevlig och tillmötesgående. Han har varit informativ, snabb i sin kommunikation mellan oss parter och låter inga frågor gå obesvarade. Robert är en mäklare som är engagerad från början till slut och som köpare känner man sig trygg.

Rekommenderar Robert starkt!
    2020-12-22
    Tog hjälp av Robert när jag skulle sälja min lägenhet i Björkekärr. Trevligt bemötande, kunnig, snabb på att svara och hålla mig uppdaterad. Sammanfattningsvis superbra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    • Bagaregården
    2020-12-10
    Jag har köpt en lägenhet och jag tycker jag blivit väldigt bra bemött och att det levde upp till mina förväntningar.
    2020-12-09
    Fantastiskt bra upplevelse av Ebba, hon känns väldigt behaglig och mer jordnära än de flesta andra mäklare jag stött på. Inte alls pushig utan mer inlyssnande. Upplevdes väldigt kunnig och seriös. Uppskattades mycket!
    Vad glad jag blir Caisa. Tack för din fina recension. Jag hoppas ni kommer trivas framöver i er nya bostad! HusmanHagberg Göteborg Öster
    2020-12-03
    Tydlig, målinriktad, tillgänglig. Kanon.
    2020-11-25
    Hjälpsam och engagerad, processen gick snabbt och problemfritt.
    2020-11-24
    Supernöjd med Robert som mäklare i min bostadsförsäljning. Robert hade ett professionellt bemötande, stort engagemang och tålamod under hela processen. Varit lättillgänglig och mycket flexibel.
    • Olofstorp/Björsared
    2020-11-23
    Jag har köpt ett hus i Olofstorp och även fått hjälp med att sälja en tomt tidigare i år vid båda tillfällena har jag blivit professionellt och trevligt bemött.
    Han levererade allt enligt våra förväntningar.
    Var mycket bra och kände förtroende för Robert under hela pressen.
    • Kålltorp
    2020-11-17
    Sålt bostad.
    Trygg, personlig, genuin och proffsig. Kan varmt rekommendera Robert som styr upp och guidar i det man själv inte har koll på, och det var mer än vi anat. Full pott!
    2020-11-13
    Hej ! Ebba har sålt bostadsrätt för min svärmor o vi jag o min son har fätt ett jättebra bemötande av Ebba som alltid varit anträffbar när det gällde frågor som som dök upp i anledning av försäljningen.så vi är nöjda med hennes insats!

Mvh Georg Wallhall
    Tack Georg för ett fint samarbete! HusmanHagberg Göteborg Öster
    • Strömmensberg
    2020-11-12
    Vi köpte en lägenhet av Emma i november 2020. Väldigt professionellt och trevligt bemötande!