Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Öster

HusmanHagberg Göteborg Öster

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Göteborg Öster!

Här möts du av passionerade och genuint engagerade fastighetsmäklare som brinner för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär. Många bor i, eller nära, området där de är aktiva och kan svara på frågor om service i närområdet, var skolorna ligger och smidigaste kommunikationen till jobbet.

Tack vare lång erfarenhet av Göteborgs bostadsmarknad kan du känna dig trygg i att låta oss förmedla din bostad. Vi är dessutom fristående från både bank och försäkringsbolag så när vi ger råd är de anpassade utifrån din unika situation och till din fördel, ingen annans.

Vi hoppas att du ska kontakta oss om du vill köpa eller sälja en bostad i östra Göteborg!

Läs vad 252 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Öster

• Harris T

2019-01-10

Harris T skrev om Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har sålt en tvåa och är väldigt nöjda med Jenny Jurland. Hon var trevlig, lyhörd och proffsig.

Våra förväntningar var rätt så höga men vi kom inte riktigt upp till det. Men ser man till marknaden så är vi nöjda. Läs mer
  • 2019-01-10

Shafiq u skrev om Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Great experince , she Did everything very professionally. Läs mer
  • 2019-01-10

Joni H skrev om Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Professional, kept me updated when needed and knew what she was supposed to know.
    Nice dogs as well✌️
    Liked her ❤️ Läs mer
  • Karin H

2019-01-08

Karin H skrev om Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag sålde en lägenhet. Hade vissa svårigheter enligt mig själv att sälja den då en likadan såldes samtidigt i samma trappuppgång. Detta hindrade inte Jenny. Hon körde på fast jag tyckte att vi skulle vänta. Det hela gick väldigt fort men Jenny gav ett proffesionellt intryck från början till slut. Mycket säker på sin sak. Alltid trevlig och rak, undanhöll ingenting, aldrig några problem.
    Och framförallt SUPER nöjd med resultatet och hennes hantering av efterarbetet. Tack! Läs mer

Johannes J skrev om Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte lägenhet via Jenny på HusmanHagman. Jenny är en trevlig och mycket proffsig mäklare. Snabb och smidig affär! Läs mer

Tailun H skrev om Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag sålt en lägenhet. Det var lite svårt i början för att marknaden såg luddigt ut. Till slut gick det ok. Jenny har varit alltid trevlig, tålmodig och profesdionell under processen. Stort tack! Läs mer

Anders O skrev om Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi köpte en liten lägenhet i Kallebäck där Jenny Jurland hanterade försäljningen på ett strålande sätt.
    Hon tillhandahöll all den information som vi önskade och fanns hela tiden tillgänglig för att svara på frågor och för att hantera avtal och överlämning på bästa sätt. Det var ju lite extra viktigt för oss i och med att stora delar av affären befann oss hemma i Stockholm.
    Vår mäklarupplevelse var helt enkelt över förväntan! Läs mer

Dan D skrev om Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Upplevs charmig och socialt kompetent. Läs mer
  • Ida-Stina L

2019-01-08

Ida-Stina L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Nöjd med Fredrik när jag sålde min lägenhet. Lyhörd och var alltid tillgänglig.
    Kan starkt rekommendera Fredrik som mäklare. Läs mer
  • 2019-01-04

Andreas B skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Skötte lägenhetsaffären proffsigt, kändes tryggt och gick smidigt. + för bra återkoppling. Läs mer
    Emma T gillar detta
  • 2019-01-02

Nagwan J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde vår bostadsrätt. Kunnig, trevlig och vänlig bemötande Läs mer
  • 2019-01-02

Alma L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Nöjd med affären, mäklaren och lägenheten. Läs mer
  • 2018-12-31

Lisa V skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt bostadsrätt.
    Ett trevligt, lugnt och professionellt bemötande. Vänlighet och lyssnande präglade kontakten.
    Förväntningar på sakkunnighet och tydlighet i information infriades.
    Sammanfattningsvis en person som skapar förtroende genom att förmedla kunskap på området och visa ett lugn, vilket var värdefullt. Läs mer
    2019-01-02 Kristian K svarar Lisa V
    Tack så mycket Lisa! Stort grattis till en jättefin lägenhet.
  • 2018-12-14

Nina P skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag och min sambo tyckte att Daniel var väldigt bemötande, trevlig och super hjälpsam.Vi köpte en lägenhet i Linne och Daniel besvarade på alla våra frågor och var även snäll nog att prata lite på Engelska när han beskrev/visade lägenheten. Som mäklare levde han upp till våra förväntningar och lite till! Våran upplevelse med Daniel har varit super och han är en varmt rekomenderad mäklare!

Tack,
    Nina Panah och Daniel May Läs mer
  • 2018-12-09

Sara L skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag sålde min bostadsrätt i kålltorp med Daniels hjälp i höstas, är jättenöjd med samarbetet genom hela processen. Kändes tryggt från början till slut. Läs mer
  • 2018-12-04

Adam B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en tvåa i Johanneberg. Fredrik har varit väldigt tillmötesgående under affären, svarat på frågor snabbt samt gett information på ett lättillgängligt sätt. Påläst och vet vad som gäller, vilket har gjort det lätt för mig som köpare när jag varit osäker! Utöver sin kunskap så är Fredrik väldigt trevlig och har glimten i ögat! Ett väldigt gott och varmt bemötande! Läs mer
  • 2018-12-02

Ma Ö skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte en 2:a av Fredrik och fick ett bra bemötande på visningen och en proffsig återkoppling under köpprocessen. Läs mer
  • 2018-12-02

Aram S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Svårt att hitta en ärligare mäklare än Fredrik. Han gör dessutom ett fantastisk bra jobb!! Läs mer
  • Sigma D

2018-12-02

Sigma D skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    We bought an apartment that Fredrik was selling. We learned the hard way that some agencies will invite you to come sign a deal only to keep the bidding war going. But we couldn’t have asked for anything better from Fredrik or HusmanHagberg! It was such a pleasant and straightforward process with him. Fredrik was honest and clear with both us and his own sellers. He even was late to the company Julbord so we could all close the deal, and he explained everything in Swedish and English for us. We would give 7 stars if we could, and we are so excited about our new home! We will recommend Fredrik and HH to everyone we know. Tusen tack! Läs mer
  • 2018-11-22

Pontus B skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde ett hus i Kärna och anlitade Robert för att hav va trevlig, saklig och hjälpsam. Läs mer

Niklas B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Väldigt mycket PÅ. Gav inget seriöst intryck. Det enda som var intressant var att få en påskrift på kortast möjliga tid. Inget om att skapa en nöjd kund Läs mer
    2018-11-17 Fredrik T svarar Niklas B
    Tråkigt att ni fick det intrycket Niklas. Vilket fall så hoppas jag ni trivs bra med lägenheten och skulle det dyka upp några frågor framöver så är ni mer än välkomna att höra av er.

Thomas H skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde en bostadsrätt , bra bemötande av Robert.Förväntningarna som:vi hade infriades.Ångrar inte att vi anlitade Robert. Läs mer
    2018-11-19 Robert M svarar Thomas H
    Hej Thomas, Tack för att jag fick hjälpa er.
    Med vänliga hälsningar
    Robert Milsom
    Robert M gillar detta

Lotta J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag uppskattade verkligen den raka och tydliga dialog jag hade med Fredrik under processen.
    Han är snabb och kul att ”jobba” med.
    Min uppfattning är att han är grym på att känna av var han har båda parterna i affären och när det är dags att sätta ned fötterna o stänga köpet. Läs mer
  • 2018-11-15

Mattias H skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Bra mäklare som var tydlig & ville köparens bästa. Läs mer
    2018-11-15 Robert M svarar Mattias H
    Tack Mattias för de fina orden. Hoppas att ni får det bra i det nya huset.
    Med vänlig hälsning
    Robert Milsom
    Robert M gillar detta
  • 2018-11-15

Katrine O skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt 1,5 nyproduktion centrala Gbg. Kontaktade själv Fredrik eftersom han sålt i föreningen tidigare. Första telefonsamtalet trevligt, proffsigt vi bokade personligt möte på kontoret för genomgång.Inför vårt personliga möte hade Fredrik tagit fram statistik på försäljning i föreningen mm tydlig information och genomgång. Genom hela försäljningsprocessen snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Har redan rekommenderat honom till mina kontakter. Läs mer
  • 2018-10-19

Pezhman Bahadoran B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Punktligt, trevlig, jag fick uppleva upp till mina förväntningar, Läs mer
  • 2018-10-19

Jonas skrev om HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde bostadsrätt via dem. Affären gick bra men sen började strulet med mäklaren Kristian. De hade en kampanj där de gav presentkort om man valde dem. Mäklaren skickade ogiltiga presentkort efter 6 månades påstötningar. Efter en mängd ytterligare kontakter där han hela tiden lovar skicka giltiga som ska "postats imorgon" slutar han svara helt och hållet. Nu har det gått ett drygt år och det har fortfarande inte kommit några presentkort. Mycket oseriöst. Läs mer
  • 2018-10-01

Sofia A skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    sålt bostadsrätt 29 kvm Johanneberg.
    Bra bemötande, regelbunden kontakt.
    En knepig budgivning med många turer fram och tillbaka som Daniel hanterade väl. Läs mer
  • 2018-10-01

Anders F skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    *Sålt bostadsrätt
    *Förberedd och kunnig
    *Dålig på att kommunicera under själva processen om vad som hände och nästa steg. Men det visste vi redan innan vi valde honom.
    *Något frustrerande under processen men i slutändan acceptabelt resultat. Läs mer
  • 2018-09-30

Pia Teresa R skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har nyligen anlitat Robert som mäklare till försäljning av bostadsrätt. Vi önskade en snabb försäljning, vi önskade en mäklare som kunde området och förväntade oss en mäklare som hade ett trevligt kundbemötande, litet humor och kunde marknaden. Ett proffs. Robert höll måttet med god marginal. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2018-10-02 Robert A svarar Pia Teresa R
    Tack för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa dig och Jonas med er bostad. Hoppas att livet lite längre ner i landet bjuder er på en fin och färggrann höst. Vi ses längre fram och lycka till med allt!
  • 2018-09-26

Elina R skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Oerhört nöjd med Fredriks insats när jag sålde min lägenhet. Min önskan var att gå jämnt ut pga marknaden var lite skakig MEN resulterade i dyraste 1,5an i området. Professionell, driven och inkännande! 👌 Läs mer
  • 2018-09-23

Michael W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt en lägnhet med hjälp av Fredrik. Fredrik har varit mycket rak och tydlig i sin kommunikation. Vilket jag uppskattat. Han har kommit med tydliga råd om vad som behöv förbättrats för att få bättre betlat. De råden visade sig vara mycket lönsamma.

Fredrik har hjälp till så att min lägnhet blev den som såldes till det näst högsta priset i föreningens historia.

Jag kan varmt rekommendera Fredrik Läs mer
  • 2018-09-22

Mikael M skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Engagerad, kunnig och sympatisk, med bra koll på marknaden. Läs mer
  • 2018-09-21

Anders H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har tillsammans med mina föräldrar köpt en bostad på Thorburnsgatan 8C.

Enligt min uppfattning blev vi direkt väldigt trevligt bemötta. Fredrik svara dagen efter intresseanmälan att där fann tid vi kunde komma på visning och när vi kom var han jättetrevlig och kunde besvara alla frågor vi hade. Läs mer
  • 2018-09-21

Arya S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har nyligen sålt en boStadsrätt via Fredrik Thulin.
    Både bemötandet och resultatet var över förväntat. Allting gick perfekt och professionellt från start till slut. Rekommenderar starkt Fredrik till andra objektsförsäljningar. Läs mer
  • 2018-09-04

Klas E skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt Sergelsgatan 2F, en 2:a i Lunden. Blev mycket bra bemött och fick en privat visning av bostaden. Seriöst och trevligt bemötande. Ställde upp och skrev kontrakt sent på kvällen när det var bråttom. Läs mer
    2018-09-10 Robert A svarar Klas E
    Alltid roligt att kunna hjälpa till på bästa sätt. Känns otroligt kul att få ha hjälpt er att hitta den nya bostaden, helt övertygad att ni kommer att njuta av den nu och i framtiden! Plus att det inte är fy skam att få njuta av kvällssolen med den utsikten över Göteborg!
  • 2018-09-04

Anna Ö skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi sålde en tvåa med hjälp av Robert och är otroligt nöjda. Han var alltid tillgänglig när det behövdes och överträffade förväntningarna både med hur snabbt försäljningen gick och även priset. Vi kan absolut rekommendera Robert! Läs mer
    2018-09-10 Robert A svarar Anna Ö
    Det var bara roligt att få hjälpa dig och Sebastian med försäljningen. Jobbet blir så mycket trevligare med kunder som er! Stort lycka till i Stockholm nu, med både jobb och den nya bostaden!
  • Michele B

2018-08-20

Michele B skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi sålde nyss vår lägenhet i Göteborg. Vi fick kontakt med mäklaren Daniel Fröberg genom Handelsbanken, och från början har han varit mycket professionell och trevlig. Han förklarade försäljningsprocessen på ett klart sätt och svarade snabbt på alla frågorna vi hade. Vi kände verkligen att han ansträngde sig för att vi skulle få rätt köparen och rätt priset. Han gjorde mer än förväntad för att vi skulle vara nöjda, och jag skulle rekommendera honom och HusmanHagberg utan tvekan till andra som vill köpa eller sälja! Läs mer
  • 2018-08-20

Andreas B skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Professionellt bemötande, trevlig och effektiv. Kan utan tvekan rekommendera honom för andra som funderar på att sälja eller köpa. Läs mer
  • 2018-08-20

Anna-Karin L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik har varit en utmarkt saljare och valdigt professionell och tillmotesgaende. Bra service med klass och stil. Läs mer
  • 2018-08-14

Andrea A skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Proffsig, realistisk och levererade efter våra förväntningar! Läs mer
  • 2018-08-14

Johan G skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte en bostadsrätt. Blev trevligt bemött av Daniel. Duktig och visade alla för och nackdelar Läs mer
  • 2018-08-09

Leif J skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Har sålt en lägenhet i Björkekärr och är mycket nöjd med Robert som mäklare.jag träffade 2 andra mäklare men med Robert stämde det bäst.Vi ville att försäljningen skulle gå fort , mitt i juli kunde det bli svårt, vi hade redan köpt hus, men Robert fixade det på 3 veckor från första gången tills lägenheten var såld å priset blev bra. Robert svarade alltid i telefonen, vilket är viktigt när man har många frågor å känner sig okunnig, jag fick sms om allt som hände, han var med hela tiden.Grannarna i området tyckte vi hade en så trevlig mäklare. Robert är kunnig, trevlig med humor som tittar fram vid rätt tillfälle. Läs mer
    2018-08-30 Robert A svarar Leif J
    Tack för de fina orden! Det var ett rent nöje att hjälpa dig och Mona med försäljningen. Ni är suveräna och jag vet att ni kommer vara saknade på Stabbegatan. Stort lycka till i nya huset nu, alltid skönt med lite extra pendeltid till jobbet Leif!

Vi hörs av och ses snart!
    /Robert
  • 2018-08-07

Stefan W skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt bostadsrätt. Positivt och kunnigt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor och ett engagerat arbetssätt. Läs mer
    2018-08-30 Robert A svarar Stefan W
    Tack Stefan! Hoppas det kliar ordentligt i renoveringsnerven för dig och Adrian. Lägenheten kommer bli super. Ses om några veckor vid tillträdet!

Ha det gott så länge,
    /Robert
  • 2018-07-05

Kristina H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik är en professionell, pedagogisk och positiv mäklare. Han är engagerad, förtroendeingivande och lätt att nå. Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
  • Nima A

2018-07-04

Nima A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Bra, transparent process hela vägen. Rekommenderar Fredrik definitivt. Läs mer
  • 2018-06-13

Kim Cheng L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Hög servicenivå och mycket kunnig. Kan varmt rekommenderas om man vill få ut det bästa av sin försäljning eller köp. Läs mer
  • 2018-06-12

Eva P skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Tydlig och engagerad.
    ........................... Läs mer
  • 2018-06-05

Erik N skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Daniel har vart mycket hjälpsam och proffsig. Han har alltid varit lätt att nå och visat stort engagemang när vi sålde våran lägenhet till rekordpris.
    Utöver detta har Daniel varit väldigt trevlig och sympatisk och vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-05-30

Joel S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Väldigt nöjd med Fredriks insats som mäklare. Noggrant och pedagogiskt utfört hela vägen från planering - fotografering - visning - försäljning.

I en lite tuffare tid med amorteringskrav gjorde han ett toppenjobb.

Mycket nöjd, rekommenderas. Läs mer

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg