HusmanHagberg Göteborg Öster

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Göteborg Öster!

Här möts du av passionerade och genuint engagerade fastighetsmäklare som brinner för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär. Många bor i, eller nära, området där de är aktiva och kan svara på frågor om service i närområdet, var skolorna ligger och smidigaste kommunikationen till jobbet.

Tack vare lång erfarenhet av Göteborgs bostadsmarknad kan du känna dig trygg i att låta oss förmedla din bostad. Vi är dessutom fristående från både bank och försäkringsbolag så när vi ger råd är de anpassade utifrån din unika situation och till din fördel, ingen annans.

Vi hoppas att du ska kontakta oss om du vill köpa eller sälja en bostad i östra Göteborg!

Läs vad 387 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Öster

• 2019-12-05

Anton J skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Super trevlig och kunnig.
    Väldigt lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-12-06 Robert A svarar Anton J
    Tack för din rekommendation Anton, oerhört trevligt att få ha hjälpt dig med försäljningen. En fröjd att få jobba med dig! Vi ses om ett par veckor. /Robert
  • 2019-12-04

Carl T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fick ovärderlig hjälp, stöd och råd under hela säljprocessen av min bostadsrätt! Fredrik var genuint intresserad av att vi skulle känna oss trygga i alla beslut som skulle tas. Han var mycket lyhörd och inkännande utifrån våra önskemål, och vi kände oss alltid sedda och lyssnade på. Vi fick från första start en tydlig tidplan och ett pedagogiskt upplägg vilket gav oss mycket god förståelse för vilka beslut som skulle tas och hur vi kunde påverka slutresultatet. Hela försäljningen genomsyrades av ett proffesionellt och transparent agerande från Fredriks sida. Med ett beundransvärt engagemang lyckades han överträffa våra förväntningar vid slutförandet av försäljningen; och hans fantastiska insats har påverkat vår framtid i positiv bemärkelse. Vi skulle starkt rekommendera Fredrik och HusmanHagberg till övriga vänner och bekanta! Läs mer
  • 2019-12-03

Joakim T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Efter noga granskat stans mäklare föll valet på Fredrik. Som spekulant Fredriks visningar var han alltid noga med att följa upp och alltid mycket påläst. Trots flera bostadsförsäljningar i bagaget överraskade Fredrik med konkret handlingsplan, kontinuerlig och frekvent uppföljning och ett fantastiskt engagemang. Försäljningen genomfördes med två mäklare, Fredrik och hans kollega Emil Andersson som skötte försäljningen exemplariskt.

För dig som funderar på att sälja med Fredrik och hans kollegor på Husmanhagberg GBG kan jag bara varmt rekommendera dig. Du kommer vara i trygga händer hos mäklare med stort engagemang och driv. Tack Fredrik för hjälpen! Vi hörs om 3-5 år igen/ Joakim Läs mer
  • 2019-12-01

Sofia K skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Emma är professionell i sin kontakt med mig som kund, i detta fall säljare av bostadsrätt. Hon ringer och följer upp och informerar!

En trygg, trevlig och sakkunnig mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Valentina B

2019-11-27

Valentina B skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Ebba Bergström gjorde ett toppenjobb med försäljningen av min lägenhet. Jag hade upplevt en hög ptoffesionalism, trevligt bemötande och oerhört engagemang. Jag rekommenderar Ebba till alla som vill sälja sin bostad. Hon är guld värd. Läs mer
  • 2019-11-26

Saga L skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Ebba var extremt proffsig, men också varm och vänlig. Det märks att hon bryr sig! Läs mer
    2019-11-27 Ebba Bergström svarar Saga L
    Detta glädjer mig otroligt mycket Saga, tack så mycket för dina fina ord.
    Ebba Bergström gillar detta
  • Siv Elsa Ingela B

2019-11-26

Siv Elsa Ingela B skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Har sålt en villa.
    Snabb, rak och enkel kommunikation med mäklaren. Alltid tillgänglig. Vi har bara positivt att säga om Robert och rekommenderar honom till andra. Läs mer
  • 2019-11-25

Christian M skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    En väldigt duktig mäklare!
    Köpte en lägenhet, han skötte hela affären utmärkt. Och rekommendera ett annat objekt som jag fråga efter som sedan blev av. Läs mer
  • 2019-11-19

Sofia I skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt 2a i Munkebäck.
    Levt upp till samtliga av våra förväntningar, Robert var mycket proffesionell och tillmötesgående. Lätt att kommunicera med och få tag på, trevligt bemötande. Rekommenderar starkt att sälja/köpa med hjälp av Robert! Läs mer
    2019-11-20 Robert A svarar Sofia I
    Oerhört kul att höra! Extra roligt att få guida och hjälpa förstagångsköpare. Har du eller Otto några frågor så tveka inte på att höra av er! Vi ses snart igen. Allt gott!
  • 2019-11-19

Otto L skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en 2a
    Jag blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt av Robert.
    Förväntningarna jag hade var att mäklaren skulle kunna lägenheten och att bli bemött med professionalism och pondus. Kriterier jag tycker Robert levde upp till helt och hållet.
    En behaglig och bra upplevelse där det kändes tydligt och väl kommunicerat. Läs mer
    2019-11-20 Robert A svarar Otto L
    Alltid kul att få ett sådant betyg! Glad att jag fick hjälpa till att sälja till er, Olle och Emelie är garanterat nöjda med att ni tar över efter dem. Hoppas ni kommer trivas och att ni får plats med alla prylar i de båda förråden. En fröjd att träffa er båda! Hörs och ses snart igen.

Veronika S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Kompetent, respektfull och professionell försäljning av min lägenhet i centrala Göteborg. Upplever att mäklaren på ett positivt sätt, ansträngde sig på en nivå utöver vad jag förväntat mig. Läs mer

Olle S skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Har sålt min lägenhet via Robert som var mycket förtroendegivande och engagerad genom hela processen. Robert är kunnig, lyssnar och jag kan varmt rekommendera honom. Mycket nöjd med Roberts insats! Läs mer
    2019-11-18 Robert A svarar Olle S
    De fina orden värmer! En fröjd att få hjälpa dig och Emelie med försäljningen, ni själva gjorde ett utmärkt jobb med lägenheten. Nu hoppas vi att ni kommer trivas i det nya. Allt gott, vi ses snart igen!

Manfred K skrev om Ebba Bergström en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde min lägenhet via mäklaren Ebba. Ser till att jag som köpare är med i processen. Lyhörd och engagerad. Vi lyckades sälja den på förhand vilket vi båda var nöjda med. Läs mer
    2019-11-19 Ebba Bergström svarar Manfred K
    Tack så mycket för dina ord Manfred! Tillsammans gjorde vi försäljningen av din bostad på Kallebäcksvägen klockren. Jag önskar dig stort lycka till med allt framöver, så hörs vi av!
    Ebba Bergström gillar detta
  • 2019-11-16

Christian A skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Ställde upp med en förhandsvisning för oss.
    Svarade bra på de frågor vi hade. Läs mer
  • 2019-11-04

Julia B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    - Köpte en 2:à på Prinsgatan
    - Trevligt bemötande
    - Snabb återkoppling
    Har inga anmärkningar utan är väldigt nöjd med Fredrik som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-03

Johanna N skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt en lägenhet, Emma var hjälpsam och processen gick fort och smidigt. Läs mer
  • 2019-11-01

Christoffer K skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevlig, seriös och tillmötesgående Läs mer
    2019-11-05 Robert A svarar Christoffer K
    Tack Christoffer! Väldigt roligt att få hjälpa till vid ert köp av lägenheten. Helt övertygad om att familjen kommer trivas ypperligt i Björkekärr!
  • 2019-10-31

Erik B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Smidig kontakt och gott bemötande i samband med vårt köp av lägenhet i Linnéstaden. Kan varmt rekommendera Fredrik. Läs mer
  • Sebastian B

2019-10-31

Sebastian B skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket kompetent mäklare som genom hela processen varit aktiv för att uppnå ett så bra resultat som möjligt. Jag sålde en tvåa i Gamlestaden, Göteborg, med ett resultat betydligt bättre än de andra försäljningarna i området.
    Resultatet var betydligt bättre än vad jag förväntade mig efter att ha sett vad de andra lägenheterna i området gick för. Läs mer
  • Maria S

2019-10-25

Maria S skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt min lägenhet och från första mötet m Robert har jag varit så trygg.
    Robert bemöter på ett ödmjukt, varmt sätt med ett stort proffesionellt sätt att vara.på.
    Han är lyhörd och gör allt i sin makt att få mig som säljare att känna mig trygg och säker.
    Han överträffade mina förväntningar med råge och jag kommer varmt rekommendera Robert som mäklare. Läs mer
    2019-10-30 Robert A svarar Maria S
    Tack för alla värmande ord! Är väldigt glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Ni kommer att trivas alldeles utmärkt i ert nya nere i Kålltorp. Björkekärr kommer att sakna er! Vi ses!
    2019-10-30 Maria S svarar Robert A
    Tack finaste Robert! De var bara sanna!
    Det tror vi med att vi kommer göra.
    Nu får vi prägla Kålltorp med familjen Skog!
    På återseende!
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Maria S, Robert A gillar detta
  • 2019-10-21

Gustaf Herman W skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert hjälpte oss sälja vår 50-talsvilla och gjorde ett kanonjobb. Trevlig, kunnig och med mycket bra affärssinne. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-10-21

Kristoffer P skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde min lägenhet, där min mäklare gjorde att jag gjorde en stor vinst på så kort tid. Beskrivningen var fantastisk och styling/fotografering var full pott. Detta gjorde att många lockades och fick den sålt redan innan visning. Allt som allt är jag super nöjd med min mäklare Robert Andersson. Läs mer
    2019-10-22 Robert A svarar Kristoffer P
    Oerhört kul att få hjälpa till att få sälja din lägenhet! Smidigt, snabbt och alla är nöjda. Precis så det ska vara! Stort tack för förtroendet, och stort lycka till vidare med huset!
  • 2019-10-17

Richard N skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket väl bemött.
    Bättre än förväntat, snabb respons och pedagogisk.
    Väldig smidig upplevelse. Läs mer
  • Richard M

2019-10-16

Richard M skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Väldigt proffesionell, social, och trevlig! Kände mig trygg genom hela processen. Svarade alltid snabbt och kände att han gjorde sitt yttersta och mer därtill. Rekommenderar Robert starkt! Läs mer
    2019-10-22 Robert A svarar Richard M
    Det var ett nöje att få hjälpa till med din försäljning! Extra kul att den gick så bra och smidigt för alla parter. Tack för de fina orden!
  • 2019-10-12

Tomas H skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Då Daniel sålde min mammas lägenhet med gott resultat vet jag vad han står för. Han är professionell, personlig och lyhör. Därför valde vi honom när vi skulle sälja vår lägenhet på De Geersgatan.
    Vännliga hälsningar
    Thomas Högberg Läs mer
  • 2019-10-10

Lavdrim S skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevlig, lätt att komma i kontakt med, engagerat Läs mer
  • 2019-10-09

Cajsa G skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en 1a i Lunden. Jag tycker att Robert gjort ett jättebra jobb, jag har känt mig trygg under hela processen vilket var viktigt då det är min första lägenhet jag köper. Robert har kunnat svara på de frågor jag haft och varit väldigt tillmötesgående. En toppenmäklare! Läs mer
    2019-10-09 Robert A svarar Cajsa G
    Hjärtligt tack för det fina omdömet Cajsa! Väldigt roligt att få hjälpa till. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet, vi ses vid tillträdet några veckor. Ha det gott tills dess!
  • 2019-10-07

Jeanette W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har köpt en bostadsrätt, mäklaren var väldigt professionell, kunnig. Bemötande var väldigt trevlig samma kontakt och svar på frågorna. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-10-07

Viktoria W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en lägenhet i Göteborg, fick bra bemötande från mäklaren som alltid var lättillgänglig och snabb med att svara på eventuella frågor. Mäklaren tog till skillnad från andra mäklare inte enbart säljarens sida, utan fungerade som en bra medlare mellan oss som köpare samt säljare. Läs mer
  • 2019-10-01

Daniel A skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde våran lägenhet via Daniel Fröberg.
    Daniel är väldigt trevlig, proffsig och kunnig som mäklare. Det är andra gången vi säljer via Husman Hagberg. Läs mer
  • 2019-09-29

Jonatan L skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert kom och gjorde en värdering av min 2a i östra Göteborg. Jag fick ett gott intryck och såg inte anledning att anlita någon annan när det faktiskt blev dags att sälja. Robert lyssnar och är lätt att kommunicera med. Tacksam för att jag hade honom som mäklare när jag skulle sälja i en period som var hektisk även utan lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • 2019-09-28

Elisabeth S skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi köpte en lägenhet på mölndalsvägen. Vi har inga direkta synpunkter på mäklaren. Han var ok.
    Har bara träffat honom på visningen för när vi skulle skriva var det en ersättare för Daniel och ersättaren gillade vi inte. Läs mer
  • 2019-09-26

Johan S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag är mycket nöjd med bemötandet då jag köpt en bostadsrätt på Kungsportsavenyn 41. Inget att klaga på så här långt. Läs mer
  • 2019-09-24

Leif G skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpare av Sonja hedenbratts gata 1. Klar och tydlig och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-09-27 Robert A svarar Leif G
    Tack för det fina omdömet! Hoppas ni båda kommer att trivas superbra i er nya lägenhet. Helt fantastiskt område! Allt gott.
  • 2019-09-24

Lisbeth M skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Bostadsrätt i attraktivt område. Mycket trög start, men objektet blev efter hand sålt till bra pris. Robert är trevlig m gott bemötande. Vi är nöjda. ☺️ Läs mer
    2019-09-27 Robert A svarar Lisbeth M
    Jobbar man metodiskt och gör bra val genom processen som vi gjorde, så går det alltid vägen till slut. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni kommer trivas i ert nya!
  • 2019-09-20

Karin L skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trygg, stabil och noggrann med att återkoppla snabbt vid frågetecken. Läs mer
    2019-09-23 Robert A svarar Karin L
    Tack för det fina omdömet Karin! Jag är helt övertygad om att du och Mattias kommer trivas otroligt bra i den nya lägenheten! Vi ses längre fram och tveka inte på att höra av er om ni behöver hjälp med något. Allt gott!
  • 2019-09-20

Andreas B skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket väl bemött, skön stil för vårat ändamål!
    Lyckad försäljning! Läs mer
    2019-09-23 Robert A svarar Andreas B
    Tack för de fina orden! Det var oerhört roligt att få hjälpa dig och Frida. Hoppas ni kommer att trivas i det nya med den lille nu! Vi ses framöver!
  • 2019-09-19

Christer B skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag sålde min bostadsrätt i Kortedala av Robert!
    Robert gav mig det bästa intrycket av de mäklare jag träffade innan jag bestämde mig, jag kan varmt rekommendera Robert !

ChristerB Läs mer
  • 2019-09-19

Nisvet T skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Har köpt ne legenhet.Robert som mäklare och hur jag blev bemött av honom kan jag ge bästa betyg -superbra.Han är trävlig och väldig angagerat i afären.Han brinner förr sina kunder.Så angagerat var han i min läg.köp att han komm hem till mig vid 18.00kl förr att skriva köpeskontrakt p.g.av jag själv kunde inte komm till hans kontor.BARA ATT REKOMENDERA HAN SOM MÄKLARE.Tack Läs mer
  • 2019-09-17

Kajsa S skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt en lägenhet. Fått ett ödmjukt och tydligt bemötande från mäklare med bra kontakt och uppföljning! Läs mer
  • 2019-09-12

Sofia L skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt ett radhus i Lödöse där Emma var mäklare. Jag är supernöjd med Emma och tycker hon har varit väldigt tillmötesgående och hjälpt mig i mitt köp på många sätt. Hon svara snabbt och tydligt på mina frågor och bemöter på ett trevligt och professionellt sätt. Hon visar samtidigt att hon bryr sig och visar genuint medmänsklighet. Läs mer
  • 2019-09-09

Martin A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt 3a i Gårda. Påläst under visning och skött pappersarbetet smidigt utan problem Läs mer
  • 2019-09-07

Bodil Miks M skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    3a i nya Gårda. Såldes för 3825000kr
    Utgångspris 3950000kr
    Fredrik är toppen på alla sett. Vänlig, trevlig, korrekt. Bra kontakt i telefon och mobil. Alltid tillgänglig.
    Hade absolut givit 5a om vi fått bättre pris för
    Lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-07

Stina F skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Professionell, kunnig och trevlig! Läs mer
  • 2019-09-05

Greta Daniela R skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert är kunnig och duktig, men tar tid på sig att återkoppla ibland. Trygg och pålitlig Läs mer
    2019-09-06 Robert A svarar Greta Daniela R
    Tack så mycket Daniela! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet. Tveka inte på att höra av er om det är något. Stort lycka till!
  • 2019-09-04

Viktoria G skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevlig och tydlig. Hjälpsam! Läs mer
  • 2019-09-04

Mikael L skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde min lägenhet via Robert och det var tydlighet och bra kommunikation från första möte till signering och allt gick väldigt smidigt.
    Robert är en engagerad mäklare som erbjuder det som behövs för att försäljningen ska bli så smidig som möjligt

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-08-30

Angela C skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt min första bostadsrätt via Fredrik Thulin. Jag förväntar mig egenskaper som bland annat tydlig, professionell och serviceminded hos en mäklare, vilket Fredrik levde upp till. Läs mer
  • 2019-08-27

Ida W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt lägenhet.
    Mäklaren svara snabb, hjälpsam och ärlig.
    Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2019-08-27

Gunilla T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik var mycket bra vid visningen, ordnade ett extra tillfälle innan då vi inte kunde visningstillfället men var mkt intresserade. Vi yttryckte stort intresse eefter visningen och Frédrik sade han skulle ringa dagen efter. Vi gick och väntade..helt plötsligt såg vi på Hemnet att bjudningen var igång. klickade på sms till mäklaren från hemnet, och skrev att vi ville bjuda två gånger utan att ngt hände. registrerade oss också för bjudning. Ringde flera gånger utan att Fredrik svarade. Lämnade meddelande. Till slut ringde Fredrik - då var i princip budgivningen klar för övriga. Vi var oerhört stressade som i princip kände oss utestängda.....Möjligen gjorde detta också att vi lade ett väl högt bud: vi vann ju på detta. Men möjligen var det effektivt också......
    Hursomhelst - vi är nu lyckliga köpare - men vi kan inte tycka att det gick bra till. Möjligen var det ngt fel på koppling mellan hemnet och Fredriks nummer - men det var ju inte bara det - vi försökte ringa också.... Läs mer

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg