HusmanHagberg Göteborg Öster

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Göteborg Öster!

Här möts du av passionerade och genuint engagerade fastighetsmäklare som brinner för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär. Många bor i, eller nära, området där de är aktiva och kan svara på frågor om service i närområdet, var skolorna ligger och smidigaste kommunikationen till jobbet.

Tack vare lång erfarenhet av Göteborgs bostadsmarknad kan du känna dig trygg i att låta oss förmedla din bostad. Vi är dessutom fristående från både bank och försäkringsbolag så när vi ger råd är de anpassade utifrån din unika situation och till din fördel, ingen annans.

Vi hoppas att du ska kontakta oss om du vill köpa eller sälja en bostad i östra Göteborg!

Läs vad 365 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Öster

• 2019-10-17

Richard N skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket väl bemött.
    Bättre än förväntat, snabb respons och pedagogisk.
    Väldig smidig upplevelse. Läs mer
  • RICHARD M

2019-10-16

RICHARD M skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Väldigt proffesionell, social, och trevlig! Kände mig trygg genom hela processen. Svarade alltid snabbt och kände att han gjorde sitt yttersta och mer därtill. Rekommenderar Robert starkt! Läs mer
  • 2019-10-12

Tomas H skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Då Daniel sålde min mammas lägenhet med gott resultat vet jag vad han står för. Han är professionell, personlig och lyhör. Därför valde vi honom när vi skulle sälja vår lägenhet på De Geersgatan.
    Vännliga hälsningar
    Thomas Högberg Läs mer
  • 2019-10-10

Lavdrim S skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevlig, lätt att komma i kontakt med, engagerat Läs mer
  • 2019-10-09

Cajsa G skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en 1a i Lunden. Jag tycker att Robert gjort ett jättebra jobb, jag har känt mig trygg under hela processen vilket var viktigt då det är min första lägenhet jag köper. Robert har kunnat svara på de frågor jag haft och varit väldigt tillmötesgående. En toppenmäklare! Läs mer
    2019-10-09 Robert A svarar Cajsa G
    Hjärtligt tack för det fina omdömet Cajsa! Väldigt roligt att få hjälpa till. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet, vi ses vid tillträdet några veckor. Ha det gott tills dess!
  • 2019-10-07

Jeanette W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har köpt en bostadsrätt, mäklaren var väldigt professionell, kunnig. Bemötande var väldigt trevlig samma kontakt och svar på frågorna. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-10-07

Viktoria W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en lägenhet i Göteborg, fick bra bemötande från mäklaren som alltid var lättillgänglig och snabb med att svara på eventuella frågor. Mäklaren tog till skillnad från andra mäklare inte enbart säljarens sida, utan fungerade som en bra medlare mellan oss som köpare samt säljare. Läs mer
  • 2019-10-01

Daniel A skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde våran lägenhet via Daniel Fröberg.
    Daniel är väldigt trevlig, proffsig och kunnig som mäklare. Det är andra gången vi säljer via Husman Hagberg. Läs mer
  • 2019-09-29

Jonatan L skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert kom och gjorde en värdering av min 2a i östra Göteborg. Jag fick ett gott intryck och såg inte anledning att anlita någon annan när det faktiskt blev dags att sälja. Robert lyssnar och är lätt att kommunicera med. Tacksam för att jag hade honom som mäklare när jag skulle sälja i en period som var hektisk även utan lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • 2019-09-28

Elisabeth S skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi köpte en lägenhet på mölndalsvägen. Vi har inga direkta synpunkter på mäklaren. Han var ok.
    Har bara träffat honom på visningen för när vi skulle skriva var det en ersättare för Daniel och ersättaren gillade vi inte. Läs mer
  • 2019-09-26

Johan S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag är mycket nöjd med bemötandet då jag köpt en bostadsrätt på Kungsportsavenyn 41. Inget att klaga på så här långt. Läs mer
  • 2019-09-24

Leif G skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpare av Sonja hedenbratts gata 1. Klar och tydlig och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-09-27 Robert A svarar Leif G
    Tack för det fina omdömet! Hoppas ni båda kommer att trivas superbra i er nya lägenhet. Helt fantastiskt område! Allt gott.
  • 2019-09-24

Lisbeth M skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Bostadsrätt i attraktivt område. Mycket trög start, men objektet blev efter hand sålt till bra pris. Robert är trevlig m gott bemötande. Vi är nöjda. ☺️ Läs mer
    2019-09-27 Robert A svarar Lisbeth M
    Jobbar man metodiskt och gör bra val genom processen som vi gjorde, så går det alltid vägen till slut. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni kommer trivas i ert nya!
  • 2019-09-20

Karin L skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trygg, stabil och noggrann med att återkoppla snabbt vid frågetecken. Läs mer
    2019-09-23 Robert A svarar Karin L
    Tack för det fina omdömet Karin! Jag är helt övertygad om att du och Mattias kommer trivas otroligt bra i den nya lägenheten! Vi ses längre fram och tveka inte på att höra av er om ni behöver hjälp med något. Allt gott!
  • 2019-09-20

Andreas B skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket väl bemött, skön stil för vårat ändamål!
    Lyckad försäljning! Läs mer
    2019-09-23 Robert A svarar Andreas B
    Tack för de fina orden! Det var oerhört roligt att få hjälpa dig och Frida. Hoppas ni kommer att trivas i det nya med den lille nu! Vi ses framöver!
  • 2019-09-19

Christer B skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag sålde min bostadsrätt i Kortedala av Robert!
    Robert gav mig det bästa intrycket av de mäklare jag träffade innan jag bestämde mig, jag kan varmt rekommendera Robert !

ChristerB Läs mer
  • 2019-09-19

Nisvet T skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Har köpt ne legenhet.Robert som mäklare och hur jag blev bemött av honom kan jag ge bästa betyg -superbra.Han är trävlig och väldig angagerat i afären.Han brinner förr sina kunder.Så angagerat var han i min läg.köp att han komm hem till mig vid 18.00kl förr att skriva köpeskontrakt p.g.av jag själv kunde inte komm till hans kontor.BARA ATT REKOMENDERA HAN SOM MÄKLARE.Tack Läs mer
  • 2019-09-17

Kajsa S skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt en lägenhet. Fått ett ödmjukt och tydligt bemötande från mäklare med bra kontakt och uppföljning! Läs mer
  • 2019-09-12

Sofia L skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt ett radhus i Lödöse där Emma var mäklare. Jag är supernöjd med Emma och tycker hon har varit väldigt tillmötesgående och hjälpt mig i mitt köp på många sätt. Hon svara snabbt och tydligt på mina frågor och bemöter på ett trevligt och professionellt sätt. Hon visar samtidigt att hon bryr sig och visar genuint medmänsklighet. Läs mer
  • 2019-09-09

Martin A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt 3a i Gårda. Påläst under visning och skött pappersarbetet smidigt utan problem Läs mer
  • 2019-09-07

Bodil Miks M skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    3a i nya Gårda. Såldes för 3825000kr
    Utgångspris 3950000kr
    Fredrik är toppen på alla sett. Vänlig, trevlig, korrekt. Bra kontakt i telefon och mobil. Alltid tillgänglig.
    Hade absolut givit 5a om vi fått bättre pris för
    Lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-07

Stina F skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Professionell, kunnig och trevlig! Läs mer
  • 2019-09-05

Greta Daniela R skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert är kunnig och duktig, men tar tid på sig att återkoppla ibland. Trygg och pålitlig Läs mer
    2019-09-06 Robert A svarar Greta Daniela R
    Tack så mycket Daniela! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet. Tveka inte på att höra av er om det är något. Stort lycka till!
  • 2019-09-04

Viktoria G skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevlig och tydlig. Hjälpsam! Läs mer
  • 2019-09-04

Mikael L skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde min lägenhet via Robert och det var tydlighet och bra kommunikation från första möte till signering och allt gick väldigt smidigt.
    Robert är en engagerad mäklare som erbjuder det som behövs för att försäljningen ska bli så smidig som möjligt

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-08-30

Angela C skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt min första bostadsrätt via Fredrik Thulin. Jag förväntar mig egenskaper som bland annat tydlig, professionell och serviceminded hos en mäklare, vilket Fredrik levde upp till. Läs mer
  • 2019-08-27

Ida W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt lägenhet.
    Mäklaren svara snabb, hjälpsam och ärlig.
    Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2019-08-27

Gunilla T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik var mycket bra vid visningen, ordnade ett extra tillfälle innan då vi inte kunde visningstillfället men var mkt intresserade. Vi yttryckte stort intresse eefter visningen och Frédrik sade han skulle ringa dagen efter. Vi gick och väntade..helt plötsligt såg vi på Hemnet att bjudningen var igång. klickade på sms till mäklaren från hemnet, och skrev att vi ville bjuda två gånger utan att ngt hände. registrerade oss också för bjudning. Ringde flera gånger utan att Fredrik svarade. Lämnade meddelande. Till slut ringde Fredrik - då var i princip budgivningen klar för övriga. Vi var oerhört stressade som i princip kände oss utestängda.....Möjligen gjorde detta också att vi lade ett väl högt bud: vi vann ju på detta. Men möjligen var det effektivt också......
    Hursomhelst - vi är nu lyckliga köpare - men vi kan inte tycka att det gick bra till. Möjligen var det ngt fel på koppling mellan hemnet och Fredriks nummer - men det var ju inte bara det - vi försökte ringa också.... Läs mer
  • 2019-08-25

Henrik F skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Bra bemötande.Seriöst och påläst.Kan rekommenderas. Läs mer
  • Gustavo A

2019-08-25

Gustavo A skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Really fast answering agent was able to book a visiting the next morning after we shown interest.
    He was very kind and was able to answer all our questions and to give us advice about the apartment, room sizes, sunlight hours, etc.
    Walked me trough every detail of contract signing process.
    I walked out of the visit with all the information I needed to make a conscious decision about our home purchase, I really do recommended him! Läs mer
  • 2019-08-24

Baback R skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Emma hjälpte till att sälja min lägenhet och det gick hur smidigt som helst. Lyhörd och tydlig, allt flöt på som på ett rullband. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-08-23

Henrik P skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Allt har verkligen varit över förväntan.
    Proffsigt och snabbt! Läs mer
  • 2019-08-16

Edith B skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert är en enkel och trevlig prick med stor social kompetens.
    Lyssnade verkligen på våra önskemål/förväntningar.
    Påläst och väl förberedd.
    Ställde upp med kort varsel på våra träffar samt önskemål om extravisningar av möjliga köpare.
    Kort sagt kanon! Läs mer
  • 2019-08-16

Johan N skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert är en enkel och trevlig prick med stor social kompetens.
    Lyssnade verkligen på våra önskemål/förväntningar.
    Påläst och väl förberedd.
    Kort sagt kanon! Läs mer
  • 2019-08-09

Cecilia G skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket engagerad i samband med försäljning av vår lägenhet. Strukturerad, tålmodig, alltid tillgänglig och gav allt för att ge oss ett bra pris och en smidig affär. Slutpriset blev över förväntan. Vi rekommenderar starkt Robert Milsom som mäklare! Läs mer
  • Jake W

2019-07-26

Jake W skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    28 kvm lagenhet I gårda gbg

Förväntningar jag hade jag hade was that I expected Robert to work hard and have as many showing as possible which he did and got the appartment sold as fast as possible!

Great, fast and good response from Robert! Läs mer
    2019-09-06 Robert A svarar Jake W
    Hi Jake, Thanks for the kind words! It was a pleasure to work with you. Hope you will enjoy your new place in Örgryte! Take care.
  • 2019-07-26

Mikaela S skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag hade ingen erfarenhet överhuvudtaget då det var mitt första köp av en bostadsrätt, men jag hade varit på en del visningar innan jag gick på Roberts visning och det överträffade allt! Hans bemötande var perfekt eftersom han inte var för på, som jag kan tycka att andra mäklare varit, utan han kändes genuint trevlig och behjälplig på en exceptionell nivå. Han var väldigt bra på att ge mig tips för att kunna göra bostadsrätten ännu bättre och han verkade genuint intresserad av mina behov av bostaden. Återkopplingen vid budgivning och kontraktsskrivningen var också oerhört bra. Han var alltid tydlig med allt och jag som var oerfaren kände mig hela tiden instruerad om hur processen gick till. Jag kände även att jag kunde kontakta honom när som helst vid funderingar. Robert får det bästa betyget av mig och jag rekommenderar honom starkt till andra! Läs mer
    2019-09-06 Robert A svarar Mikaela S
    Ett enormt stort tack för de fina orden Mikaela! Alltid roligt att få sälja en lägenhet till någon som uppskattar bostaden så mycket! Stort lycka till vidare och hör av dig om du har några funderingar. Jag är helt övertygad om att du kommer trivas som fisken i vattnet!

Må gott!
  • 2019-07-23

Anders L skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Seriös och noggrann mäklare som är väldigt service minded. Läs mer
    2019-07-26 Robert A svarar Anders L
    Det var ett sant nöje att få hjälpa till Anders! Hoppas familjen kommer att trivas bra i det nya. Vi ses vid tillträdet!
  • 2019-07-22

Mikael J skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Bra snabb kommunikation mellan mig som köpare och säljaren.
    Detta va en första lägenhet vi köpte i Gbg. Om vi vill göra en förändring så kommer jag kontakta Robert direkt för att få hjälp.
    Självklart. Läs mer
    2019-07-23 Robert A svarar Mikael J
    Tack för fina ord Mikael! Hoppas allt känns bra för er båda, och Gustav kommer att stortrivas i lägenheten! Alltid kul att få hjälpa till med en snabb och smidig affär där alla är nöjda. Tveka inte på att höra av er om det uppstår några frågor eller funderingar. Annars ses vi vid tillträdet!

Ha det så gott!
  • 2019-07-20

Annika M skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt ett friköpt parhus.
    Bemötandet från mäklaren var bara bra, fick svar på det jag vill veta och snabba svar på telefon eller sms! Läs mer
  • 2019-07-18

Annika M skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt ett friköpt parhus.
    Bemötandet från mäklaren har bara varit bra, jag har fått svar på det jag vill och det har varit snabba svar på telefon eller sms! Läs mer
  • 2019-07-17

Joanna Fina Cecilia N skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde lägenhet i innerstaden och vi valde Fredrik som mäklare. Fantastisk mäklare med mycket driv och positivitet. Lätt att få tag på under processen och otroligt samarbetsvillig. Bemötte våra förslag och önskemål på bästa sätt. Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-07-15

Anna K skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevlig och snäll mäklare 👍🏻👍🏻 Läs mer
    2019-09-06 Robert A svarar Anna K
    Tack för de fina orden Anna. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus. Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet! Allt gott.
  • 2019-07-15

Anders L skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde en tvåa.
    Proffsigt bra service från mäklare Robert. Läs mer
    2019-09-06 Robert A svarar Anders L
    Det var en fröjd att få hjälpa dig med försäljningen Anders, hoppas inte det är alltför vemodigt att lämna Träringen! Stort lycka till vidare och hoppas du och familjen stortrivs i ert nya!
  • 2019-07-10

Jonas G skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevlig och hjälpte oss med snabb affär Läs mer
    2019-07-23 Robert A svarar Jonas G
    Kul att kunna hjälpa till med en smidig affär, övertygad om att ni kommer stortrivas på Träringen! Ses vid tillträdet.
  • 2019-06-26

Julia S skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde en liten tvåa på 39,5 kvm.
    Robert var målinriktad och positiv med erfarenhet.
    Jag förväntade mig en initiativtagande mäklare och det levde Robert upp till. Han stod med fötterna på jorden och svävade inte iväg, utan gav mig enligt honom rimliga förväntningar. Mina förväntningar var dock högre, och gott nog fick jag rätt i slutändan med min exakta gissning på 2350’ ;)
    Vi har haft en god och trevlig kommunikation. Känt mig trygg från början till slut. Läs mer
  • 2019-06-26

Charlotte R skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag vill ge högsta betyg till mäklaren Kristian Kolberg. Jag kände direkt när jag fick honom i luren att jag hade funnit RÄTT mäklare -en mäklare med ”go” i . Det var just det min situation krävde. Min pojkvän och jag hade precis börjat buda på vårt drömhus, fast jag inom ett par dagar skulle räcka över mina hemnycklar (ett 2:a handskontrakt i ett års tiyd!) Ett kontrakt som jag ev. ville bryta om vi vann budgivningen. Kristian förstod genast hur brådis och hur prekär situationen var. Jag ville få min lägenhet värderad & fotad innan min blivande hyresgäst skulle flytta in. Allt gick snabbt. Vi vann budgivningen, min lägenhet är såld & hyresgästen har hittat ett nytt boende. Jag kan bara lovorda Kristian för sitt sympatiska sätt att vara på, hans engagemang & hur snabbt han ryckte ut. Han såg bara möjligheter och inga hinder. Han har också varit mycket behjälplig med skatte deklarationen.

Rekommenderar varmt Kristian Kolberg
    /Charlotte Rönn Läs mer
    2019-07-01 Kristian K svarar Charlotte R
    Tack snälla Charlotte! Det var ett rent nöje att få hjälpa dig. Ha en fin sommar!
  • Mikael B

2019-06-22

Mikael B skrev om HusmanHagberg Göteborg Öster
    Seriös företag och hjälpsamma. Bra personal. Läs mer
  • 2019-06-21

Charlotte R skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt min lägenhet via Husman Hagberg. Jag fick direkt förtroende för mäklaren som var tillmötesgående & proffsig. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-06-20

Jeanett T skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt en trea på Fastlagsgatan 45, 41541 Göteborg.
    Robert var supertrevlig, kände mig lite pressad/stressad ibland men jag har full förståelse för att allt går snabbt i denna branschen.
    Förstagångsköpare men kände mig bekväm med Robert och kunde fråga på. Allt gick snabbt och smidigt, är tacksam för att Robert var lösningsorienterad när min bank ville ta ett par extra dagar på sig när tiden var knapp. Läs mer

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg