Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Öster

HusmanHagberg Göteborg Öster

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Göteborg Öster!

Här möts du av passionerade och genuint engagerade fastighetsmäklare som brinner för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär. Många bor i, eller nära, området där de är aktiva och kan svara på frågor om service i närområdet, var skolorna ligger och smidigaste kommunikationen till jobbet.

Tack vare lång erfarenhet av Göteborgs bostadsmarknad kan du känna dig trygg i att låta oss förmedla din bostad. Vi är dessutom fristående från både bank och försäkringsbolag så när vi ger råd är de anpassade utifrån din unika situation och till din fördel, ingen annans.

Vi hoppas att du ska kontakta oss om du vill köpa eller sälja en bostad i östra Göteborg!

Läs vad 230 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Öster

• Lotta J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag uppskattade verkligen den raka och tydliga dialog jag hade med Fredrik under processen.
    Han är snabb och kul att ”jobba” med.
    Min uppfattning är att han är grym på att känna av var han har båda parterna i affären och när det är dags att sätta ned fötterna o stänga köpet. Läs mer
  • Mattias H skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Bra mäklare som var tydlig & ville köparens bästa. Läs mer
    2018-11-15 Robert M svarar Mattias H
    Tack Mattias för de fina orden. Hoppas att ni får det bra i det nya huset.
    Med vänlig hälsning
    Robert Milsom
  • Katrine O skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt 1,5 nyproduktion centrala Gbg. Kontaktade själv Fredrik eftersom han sålt i föreningen tidigare. Första telefonsamtalet trevligt, proffsigt vi bokade personligt möte på kontoret för genomgång.Inför vårt personliga möte hade Fredrik tagit fram statistik på försäljning i föreningen mm tydlig information och genomgång. Genom hela försäljningsprocessen snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Har redan rekommenderat honom till mina kontakter. Läs mer
  • Pezhman Bahadoran B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Punktligt, trevlig, jag fick uppleva upp till mina förväntningar, Läs mer
  • Jonas skrev om HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde bostadsrätt via dem. Affären gick bra men sen började strulet med mäklaren Kristian. De hade en kampanj där de gav presentkort om man valde dem. Mäklaren skickade ogiltiga presentkort efter 6 månades påstötningar. Efter en mängd ytterligare kontakter där han hela tiden lovar skicka giltiga som ska "postats imorgon" slutar han svara helt och hållet. Nu har det gått ett drygt år och det har fortfarande inte kommit några presentkort. Mycket oseriöst. Läs mer
  • Sofia A skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    sålt bostadsrätt 29 kvm Johanneberg.
    Bra bemötande, regelbunden kontakt.
    En knepig budgivning med många turer fram och tillbaka som Daniel hanterade väl. Läs mer
  • Anders F skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    *Sålt bostadsrätt
    *Förberedd och kunnig
    *Dålig på att kommunicera under själva processen om vad som hände och nästa steg. Men det visste vi redan innan vi valde honom.
    *Något frustrerande under processen men i slutändan acceptabelt resultat. Läs mer
  • Pia Teresa R skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har nyligen anlitat Robert som mäklare till försäljning av bostadsrätt. Vi önskade en snabb försäljning, vi önskade en mäklare som kunde området och förväntade oss en mäklare som hade ett trevligt kundbemötande, litet humor och kunde marknaden. Ett proffs. Robert höll måttet med god marginal. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2018-10-02 Robert A svarar Pia Teresa R
    Tack för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa dig och Jonas med er bostad. Hoppas att livet lite längre ner i landet bjuder er på en fin och färggrann höst. Vi ses längre fram och lycka till med allt!
  • Elina R skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Oerhört nöjd med Fredriks insats när jag sålde min lägenhet. Min önskan var att gå jämnt ut pga marknaden var lite skakig MEN resulterade i dyraste 1,5an i området. Professionell, driven och inkännande! 👌 Läs mer
  • Michael W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt en lägnhet med hjälp av Fredrik. Fredrik har varit mycket rak och tydlig i sin kommunikation. Vilket jag uppskattat. Han har kommit med tydliga råd om vad som behöv förbättrats för att få bättre betlat. De råden visade sig vara mycket lönsamma.

Fredrik har hjälp till så att min lägnhet blev den som såldes till det näst högsta priset i föreningens historia.

Jag kan varmt rekommendera Fredrik Läs mer
  • Mikael M skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Engagerad, kunnig och sympatisk, med bra koll på marknaden. Läs mer
  • Anders H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har tillsammans med mina föräldrar köpt en bostad på Thorburnsgatan 8C.

Enligt min uppfattning blev vi direkt väldigt trevligt bemötta. Fredrik svara dagen efter intresseanmälan att där fann tid vi kunde komma på visning och när vi kom var han jättetrevlig och kunde besvara alla frågor vi hade. Läs mer
  • Arya S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har nyligen sålt en boStadsrätt via Fredrik Thulin.
    Både bemötandet och resultatet var över förväntat. Allting gick perfekt och professionellt från start till slut. Rekommenderar starkt Fredrik till andra objektsförsäljningar. Läs mer
  • Klas E skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt Sergelsgatan 2F, en 2:a i Lunden. Blev mycket bra bemött och fick en privat visning av bostaden. Seriöst och trevligt bemötande. Ställde upp och skrev kontrakt sent på kvällen när det var bråttom. Läs mer
    2018-09-10 Robert A svarar Klas E
    Alltid roligt att kunna hjälpa till på bästa sätt. Känns otroligt kul att få ha hjälpt er att hitta den nya bostaden, helt övertygad att ni kommer att njuta av den nu och i framtiden! Plus att det inte är fy skam att få njuta av kvällssolen med den utsikten över Göteborg!
  • Anna Ö skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi sålde en tvåa med hjälp av Robert och är otroligt nöjda. Han var alltid tillgänglig när det behövdes och överträffade förväntningarna både med hur snabbt försäljningen gick och även priset. Vi kan absolut rekommendera Robert! Läs mer
    2018-09-10 Robert A svarar Anna Ö
    Det var bara roligt att få hjälpa dig och Sebastian med försäljningen. Jobbet blir så mycket trevligare med kunder som er! Stort lycka till i Stockholm nu, med både jobb och den nya bostaden!
  • Michele B
    Michele B skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi sålde nyss vår lägenhet i Göteborg. Vi fick kontakt med mäklaren Daniel Fröberg genom Handelsbanken, och från början har han varit mycket professionell och trevlig. Han förklarade försäljningsprocessen på ett klart sätt och svarade snabbt på alla frågorna vi hade. Vi kände verkligen att han ansträngde sig för att vi skulle få rätt köparen och rätt priset. Han gjorde mer än förväntad för att vi skulle vara nöjda, och jag skulle rekommendera honom och HusmanHagberg utan tvekan till andra som vill köpa eller sälja! Läs mer
  • Andreas B skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Professionellt bemötande, trevlig och effektiv. Kan utan tvekan rekommendera honom för andra som funderar på att sälja eller köpa. Läs mer
  • Anna-Karin L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik har varit en utmarkt saljare och valdigt professionell och tillmotesgaende. Bra service med klass och stil. Läs mer
  • Andrea A skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Proffsig, realistisk och levererade efter våra förväntningar! Läs mer
  • Johan G skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte en bostadsrätt. Blev trevligt bemött av Daniel. Duktig och visade alla för och nackdelar Läs mer
  • Leif J skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Har sålt en lägenhet i Björkekärr och är mycket nöjd med Robert som mäklare.jag träffade 2 andra mäklare men med Robert stämde det bäst.Vi ville att försäljningen skulle gå fort , mitt i juli kunde det bli svårt, vi hade redan köpt hus, men Robert fixade det på 3 veckor från första gången tills lägenheten var såld å priset blev bra. Robert svarade alltid i telefonen, vilket är viktigt när man har många frågor å känner sig okunnig, jag fick sms om allt som hände, han var med hela tiden.Grannarna i området tyckte vi hade en så trevlig mäklare. Robert är kunnig, trevlig med humor som tittar fram vid rätt tillfälle. Läs mer
    2018-08-30 Robert A svarar Leif J
    Tack för de fina orden! Det var ett rent nöje att hjälpa dig och Mona med försäljningen. Ni är suveräna och jag vet att ni kommer vara saknade på Stabbegatan. Stort lycka till i nya huset nu, alltid skönt med lite extra pendeltid till jobbet Leif!

Vi hörs av och ses snart!
    /Robert
  • Stefan W skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt bostadsrätt. Positivt och kunnigt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor och ett engagerat arbetssätt. Läs mer
    2018-08-30 Robert A svarar Stefan W
    Tack Stefan! Hoppas det kliar ordentligt i renoveringsnerven för dig och Adrian. Lägenheten kommer bli super. Ses om några veckor vid tillträdet!

Ha det gott så länge,
    /Robert
  • Kristina H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik är en professionell, pedagogisk och positiv mäklare. Han är engagerad, förtroendeingivande och lätt att nå. Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
  • Nima A
    Nima A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Bra, transparent process hela vägen. Rekommenderar Fredrik definitivt. Läs mer
  • Kim Cheng L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Hög servicenivå och mycket kunnig. Kan varmt rekommenderas om man vill få ut det bästa av sin försäljning eller köp. Läs mer
  • Eva P skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Tydlig och engagerad.
    ........................... Läs mer
  • Erik N skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Daniel har vart mycket hjälpsam och proffsig. Han har alltid varit lätt att nå och visat stort engagemang när vi sålde våran lägenhet till rekordpris.
    Utöver detta har Daniel varit väldigt trevlig och sympatisk och vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Joel S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Väldigt nöjd med Fredriks insats som mäklare. Noggrant och pedagogiskt utfört hela vägen från planering - fotografering - visning - försäljning.

I en lite tuffare tid med amorteringskrav gjorde han ett toppenjobb.

Mycket nöjd, rekommenderas. Läs mer
  • Kay L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt bostad och har bemöts på ett mycket bra sätt. Lätt och trevlig att kommunicera med. Bra tillgänglighet och smidig hantering. Bra skött. Läs mer
  • Daniel I skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevlig och bra resultat, kan verkligen rekommendera Daniel som mäklare. Läs mer
  • Maria G skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Andra gången vi använder oss av Daniel och vi är väldigt nöjda. Han har många bra idéer och har verkligen levererat. Rekommenderas 👍🏻 Läs mer
  • Marcus D skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik hade ett professionellt och tydligt bemötande. Han är noggrann och lyssnar tydligt vad man önskar sig och anpassar sig därefter! Jag kan varmt rekommendera Fredrik. Läs mer
  • Josefin J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag sålde min tvåa på Fredriksdalsgatan med Fredriks hjälp och det kändes tryggt och bra hela vägen. Från att han var i min lägenhet första gången tills affären var helt klar. Han gav alltid ett trevligt bemötande och snabb återkoppling. Jag rekommenderar verkligen andra att anlita Fredrik som mäklare! Läs mer
    Jonas L, Fredrik T gillar detta
  • Lotta B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har fått superbra bemötande av Fredrik och är väldigt nöjd med hans bemötande och goda tillgänglighet!! Fantastiskt härlig och proffsig! Läs mer
  • Sofie A skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevligt bemötande och lättillgänglig genom hela säljprocessen. Läs mer
  • Emilia J skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag tycker bemötandet var jätte bra av Daniel. Ett proffsigt och mycket trevligt möte.
    Jag är super nöjd och min upplevelse från detta är bara positiv. Läs mer
  • Eric B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Tycker att Fredrik bemötte oss trevligt och professionellt. Han löste även så att vi fick komma och kolla en extra gång på lägenheten vilket var uppskattat. Läs mer
  • Petra B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik gav ett seriöst intryck och var mycket engagerad under hela processen med kontinuerlig återkoppling om vad som hände och vad nästa steg var. Han levde upp till mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
  • Albin S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Hej.
    Eftersom affären inte är avslutad än så kan jag inte uttala mig fult ut.

Men Fredrik har varit mycket tillmötesgående och professionell i sitt arbete hittils. En trevlig person. Läs mer
  • Mats O skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevlig och kunnig. Ger bra svar på frågor.
    Korrekt och bra intryck vid avtalsskrivning.
    Har inte skrivet någon presentation av sig på hemsidan, vilket han borde göra. Läs mer
  • Kristina K skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket bra!
    Fredrik är en mycket trevlig, behaglig och förtroendeingivande person. Läs mer
  • Emil B
    Emil B skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Har en förmåga att ständigt överleverera! Läs mer
  • Anette L skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Personligt , informativt, tydligt, förtroende, ärligt Läs mer
  • Afshin S skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    På visningen fick vi ingen större kontakt med varandra. Visserligen fanns många spekulanter där så det är lätt att bli splittrad!
    Perioden efter med budgivningen samt att han senare hörsammade vårt krav på att skriva kontakt samma kväll vid kl 21, uppskattar vi verkligen. Han var saklig och grundlig. Läs mer
  • Erik G skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Daniel har genom hela säljprocessen haft ett proffsigt bemötande och har överträffat våra högt ställda förväntningar och krav på mäklare. Han är ger klara besked och svarar på frågor snabbt. Jag rekommenderar att använda Daniel vid bostadsförsäljning. Läs mer
  • John E skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Toppen! trevlig, avslappnad och professionell. Läs mer
  • Philip S skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Daniel Fröberg är en exemplarisk mäklare som vet precis hur han ska sköta sitt jobb. Jag kommer rekommendera honom till alla vänner/bekanta alla dagar i veckan. Han fick mig att känna mig extremt trygg och säker på dem valen vi tog tillsammans. 10 av 10. Läs mer
  • Miguel S skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    professionell
    kunnig
    omsorgfull Läs mer
  • Josef G skrev om Jenny Jurland en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fick ett bra bemötande, flexibel med tider och lätt att prata med. Läs mer
    Jenny J gillar detta
  • Sofia V skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster