Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Öster

HusmanHagberg Göteborg Öster

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Göteborg Öster!

Här möts du av passionerade och genuint engagerade fastighetsmäklare som brinner för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär. Många bor i, eller nära, området där de är aktiva och kan svara på frågor om service i närområdet, var skolorna ligger och smidigaste kommunikationen till jobbet.

Tack vare lång erfarenhet av Göteborgs bostadsmarknad kan du känna dig trygg i att låta oss förmedla din bostad. Vi är dessutom fristående från både bank och försäkringsbolag så när vi ger råd är de anpassade utifrån din unika situation och till din fördel, ingen annans.

Vi hoppas att du ska kontakta oss om du vill köpa eller sälja en bostad i östra Göteborg!

Läs vad 269 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Öster

Shen L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    I bought the apartment Doktor Allards Gata 14. I contacted Fredrik for viewing it before the official viewing date. He offered me very professional service. It was a nice experience. Läs mer

Dan D skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde bostadsrätt genom Kristian. Bra rätt igenom! Läs mer

Daniel L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Oerhört nöjd, Fredrik är saklig och kompetent samt anstränger sig det där lilla extra som krävs i ett service-yrke som detta. Rekommenderas varmt! Läs mer

Yvonne k skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt en lägenhet på Befälsgatan 8. En trevlig mäklare som inte var alltför hetsig trots att processen alltid går fort. Upplevdel honom lugn och förstående kring att bank mm har långa svarstider och enkel och följsam trots medföljande barn som levde om :) Läs mer
    2019-03-15 Kristian K svarar Yvonne k
    Tack så jättemycket Yvonne och stort grattis till en härlig lägenhet.
  • 2019-03-04

Natali N skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har sålt en lägenhet. Vi är supernöjda med Robert från början till slut. Han ringde och höll oss informerade hela tiden om hur läget va. Jätte trevlig och lätt o göra med. Kommer helt klart att rekomendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-03-02

Karin Anitha Ö skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mkt rak öppen. Bemötandet: trevligt. Mkt noga med information vad som gäller köp mm. Läs mer
  • 2019-03-01

Niklas O skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde min bostadsrätt genom Fredrik.
    Jättenöjd med utgången.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-02-28

Andrej V skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har köpt en lägenhet via HusmanHagberg. Robert var bra som mäklare då han var informativ och inte ”för på”. Läs mer
    2019-03-01 Robert A svarar Andrej V
    Stort grattis till lägenhetsköpet! Väldigt kul att få hjälpa er att hitta den perfekta lägenheten i Björkekärr. Vi ses på tillträdet. Hälsa Anja så gott!
    Robert A gillar detta
  • 2019-02-27

Fredrik L skrev om Robert Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket professionell och bra mäklare. Läs mer
    2019-03-01 Robert A svarar Fredrik L
    Det var en ren fröjd att få hjälpa dig och Joanna! Superhärliga båda två. Ta hand om er så ses vi på tillträdet!
    Robert A gillar detta
  • 2019-02-26

Britt-Louise H skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert har sålt min bostadsrättslägenhet. Jag valde Robert för han gav det bästa intrycket av de mäklare jag träffade innan jag bestämde mig. Robert var bra på att hålla mig uppdaterad under försäljningen dock var han lite över optimistisk i prissättningen så efter några dagar på Hemnet så ville han sänka priset med 300 000 då han trodde det skulle locka fler och att man ändå skulle få mer betalt vid en budgivning, det kom ett bud på utgångspriset och han rekommenderade mig då att acceptera detta. Detta trots att han bad mig köpa Raketen för att locka fler köpare för en eventuell budgivning! Jag föreslog också att ändra första bilden då jag tyckte man valt fel, detta gjordes och intresset verkade öka! Läs mer
    2019-03-04 Robert M svarar Britt-Louise H
    Hej Britt-Louise, Tack för rekommendationen och återkopplingen. Hoppas att du känner dig nöjd nu efter affären. Jag finns här om det är något du behöver hjälp med. Lycka till med huset.
    Med vänliga hälsningar, Robert Milsom
  • 2019-02-14

Emma A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag anlitade Fredrik för försäljning av min bostadsrätt.
    Mitt första intryck av Fredrik var bra och proffsigt. Även om jag vid första mötet inte var redo att sälja så gick han igenom allt noggrant och gav mig tid.
    När jag senare tog kontakt så var han lyhörd för alla önskemål, och försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Jag är nöjd både med Fredrik som mäklare och med utfallet sv försäljningen. Läs mer
  • 2019-02-14

Anders J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt lägenhet i Mölndal . Bra bemötande. Trevlig och hjälpsam mäklare som gjorde lägenhetsköpet enkelt och smidigt. Läs mer
  • 2019-02-12

Linnea H skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert hjälpte mig och min sambo att sälja våran fina två i kortedala i januari i år. Vi mötte flertalet mäklare från stora byråer innan vi valde att jobba med Robert och han var den som gjorde överlägset bäst intryck. Vi förväntade oss en mäklare som var hungrig, villig att arbeta hårt och som höll en öppen och ärlig dialog under hela säljprocessen och Robert levde verkligen upp till förväntningarna. Bra kommunikation från början till slut och vi kände oss väl informerade hela tiden. Vi hade en strukturerad och tydlig plan från början och vi följde den bra. Trots att marknaden var riktigt knackig vid tidpunkten för säljandet lyckades han få sålt den till vårat önskade pris. Vi är supernöjda och använder oss gärna av honom nästa gång vi säljer!
    //Linnéa & Rasmus Läs mer

Elin H skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Kristian agerade väldigt professionellt under försäljningen av vårt hus, även när budgivare velade lyssnade han in både möjliga köpare och oss säljare i budgivningen. Läs mer

Daniel H skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    - Köpt en trea i Kviberg.

- Trevligt bemötande och väldigt tillmötesgående. Ordnade egen visning och har haft god tillgänglighet via telefon och mail hela vägen.

- Vi hade varken höga eller låga förväntningar på vår mäklare. Vi är nöjda med helheten och att han kunde besvara de frågor vi hade. Läs mer
  • John-Olof L

2019-02-11

John-Olof L skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålt en bostadsrätt
    Vi blev bemötta på ett mycket bra och proffsigt sätt.
    Vi fick fullt förtroende för prissättning, förarbete och efterarbete

Många tips och Emma släppte inte ärendet Läs mer
    Emma T gillar detta

Mikael H skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket professionell, lyssnade och utförde försäljning helt efter våra önskemål. Kan starkt rekommendera honom!! Läs mer
  • 2019-02-10

Joachim B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik sålde vår lägenhet i Johanneberg.Trotts en tuff bostadsmarknad med konkurrerande lägenheter i området lyckades han med hårt arbete lösa affären. Tydlig, rakt och proffsig blir mina tre slutord. Rekommenderas! Läs mer
  • Molly R

2019-02-09

Molly R skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi köpte en lägenhet i Majorna och redan vid första mötet hade jag och min man en bra känsla för mäklare Robert Milsom. Personlig, trygg- och visade att han fanns där för både säljaren och köparen. Vi har bara gott att säga! Läs mer
  • Marcus R

2019-02-08

Marcus R skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Robert känns lugn och trygg som person.
    Mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-02-08

Emmelie J skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    vi har köpt en etage 4.a i kålltorp
    Daniel Fröberg va inte med under vår visningsdag utan då träffade vi Robert Andersson. Vi blev bemötta bra, något skral på information kring viss information så som årsredovisning, underhållsplan.
    Trodde nog att det skulle vara lite mer inbjudande under visningen. Ganska tråkig känsla i lägenheten vilket visserligen gav oss fördel som kunde se med andra ögon. Men prospekt och styling va inte något som kändes genomarbetat.
    Men annars en helt ok mäklare. Läs mer
  • Seriban B

2019-02-06

Seriban B skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag köpte lengehet och han bemöta mig på trevlig set på besta set jag tycer han är bra mäklare Läs mer
  • 2019-02-05

Lumturije F skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt lägenhet
    Bra bemötande Läs mer
  • 2019-01-30

Rikard B skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi sålde en lägenhet på Stockholmsgatan i Bagaregården. Kristian gjorde ett jättebra jobb, var alltid kontaktbar och det kändes tryggt hela vägen. Rekommenderar gärna. Läs mer
  • 2019-01-25

Rasmus D skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik var mycket påläst och trevligt, han gjorde mitt första lägenhetsköp både enkelt och roligt! Läs mer
    2019-01-25 Fredrik T svarar Rasmus D
    Tack så mycket för de fina orden Rasmus! Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-01-24

Åsa Runsten S skrev om HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi köpte en bostadsrätt via Jenny och blev vänligt bemötta. Hon var hjälpsam och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-01-18

Mahnaz Taghi Z skrev om HusmanHagberg Göteborg Öster
    köpte en lägenhet , sedan bad henne sälja mitt hus vilket gjorde hon jätte snabbt och ett rimligt sätt. men när man köper och säljer sin bostad av en mäklare har man förväntningar att få rabbat vilket hon lovade mig men hon inte gjort det . för övrigt bra bemötande snäll och trevlig. Läs mer
  • Harris T

2019-01-10

Harris T skrev om HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har sålt en tvåa och är väldigt nöjda med Jenny Jurland. Hon var trevlig, lyhörd och proffsig.

Våra förväntningar var rätt så höga men vi kom inte riktigt upp till det. Men ser man till marknaden så är vi nöjda. Läs mer
  • 2019-01-10

Shafiq u skrev om HusmanHagberg Göteborg Öster
    Great experince , she Did everything very professionally. Läs mer
  • 2019-01-10

Joni H skrev om HusmanHagberg Göteborg Öster
    Professional, kept me updated when needed and knew what she was supposed to know.
    Nice dogs as well✌️
    Liked her ❤️ Läs mer
  • Karin H

2019-01-08

Karin H skrev om HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag sålde en lägenhet. Hade vissa svårigheter enligt mig själv att sälja den då en likadan såldes samtidigt i samma trappuppgång. Detta hindrade inte Jenny. Hon körde på fast jag tyckte att vi skulle vänta. Det hela gick väldigt fort men Jenny gav ett proffesionellt intryck från början till slut. Mycket säker på sin sak. Alltid trevlig och rak, undanhöll ingenting, aldrig några problem.
    Och framförallt SUPER nöjd med resultatet och hennes hantering av efterarbetet. Tack! Läs mer

Johannes J skrev om HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte lägenhet via Jenny på HusmanHagman. Jenny är en trevlig och mycket proffsig mäklare. Snabb och smidig affär! Läs mer

Tailun H skrev om HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag sålt en lägenhet. Det var lite svårt i början för att marknaden såg luddigt ut. Till slut gick det ok. Jenny har varit alltid trevlig, tålmodig och profesdionell under processen. Stort tack! Läs mer

Anders O skrev om HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi köpte en liten lägenhet i Kallebäck där Jenny Jurland hanterade försäljningen på ett strålande sätt.
    Hon tillhandahöll all den information som vi önskade och fanns hela tiden tillgänglig för att svara på frågor och för att hantera avtal och överlämning på bästa sätt. Det var ju lite extra viktigt för oss i och med att stora delar av affären befann oss hemma i Stockholm.
    Vår mäklarupplevelse var helt enkelt över förväntan! Läs mer

Dan D skrev om HusmanHagberg Göteborg Öster
    Upplevs charmig och socialt kompetent. Läs mer
  • Ida-Stina L

2019-01-08

Ida-Stina L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Nöjd med Fredrik när jag sålde min lägenhet. Lyhörd och var alltid tillgänglig.
    Kan starkt rekommendera Fredrik som mäklare. Läs mer
  • 2019-01-04

Andreas B skrev om Emma Trillkott en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Skötte lägenhetsaffären proffsigt, kändes tryggt och gick smidigt. + för bra återkoppling. Läs mer
    Emma T gillar detta
  • 2019-01-02

Nagwan J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde vår bostadsrätt. Kunnig, trevlig och vänlig bemötande Läs mer
  • 2019-01-02

Alma L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Nöjd med affären, mäklaren och lägenheten. Läs mer
  • 2018-12-31

Lisa V skrev om Kristian Kolberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt bostadsrätt.
    Ett trevligt, lugnt och professionellt bemötande. Vänlighet och lyssnande präglade kontakten.
    Förväntningar på sakkunnighet och tydlighet i information infriades.
    Sammanfattningsvis en person som skapar förtroende genom att förmedla kunskap på området och visa ett lugn, vilket var värdefullt. Läs mer
    2019-01-02 Kristian K svarar Lisa V
    Tack så mycket Lisa! Stort grattis till en jättefin lägenhet.
  • 2018-12-14

Nina P skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag och min sambo tyckte att Daniel var väldigt bemötande, trevlig och super hjälpsam.Vi köpte en lägenhet i Linne och Daniel besvarade på alla våra frågor och var även snäll nog att prata lite på Engelska när han beskrev/visade lägenheten. Som mäklare levde han upp till våra förväntningar och lite till! Våran upplevelse med Daniel har varit super och han är en varmt rekomenderad mäklare!

Tack,
    Nina Panah och Daniel May Läs mer
  • 2018-12-09

Sara L skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag sålde min bostadsrätt i kålltorp med Daniels hjälp i höstas, är jättenöjd med samarbetet genom hela processen. Kändes tryggt från början till slut. Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • 2018-12-04

Adam B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en tvåa i Johanneberg. Fredrik har varit väldigt tillmötesgående under affären, svarat på frågor snabbt samt gett information på ett lättillgängligt sätt. Påläst och vet vad som gäller, vilket har gjort det lätt för mig som köpare när jag varit osäker! Utöver sin kunskap så är Fredrik väldigt trevlig och har glimten i ögat! Ett väldigt gott och varmt bemötande! Läs mer
  • 2018-12-02

Ma Ö skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte en 2:a av Fredrik och fick ett bra bemötande på visningen och en proffsig återkoppling under köpprocessen. Läs mer
  • 2018-12-02

Aram S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Svårt att hitta en ärligare mäklare än Fredrik. Han gör dessutom ett fantastisk bra jobb!! Läs mer
  • Sigma D

2018-12-02

Sigma D skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    We bought an apartment that Fredrik was selling. We learned the hard way that some agencies will invite you to come sign a deal only to keep the bidding war going. But we couldn’t have asked for anything better from Fredrik or HusmanHagberg! It was such a pleasant and straightforward process with him. Fredrik was honest and clear with both us and his own sellers. He even was late to the company Julbord so we could all close the deal, and he explained everything in Swedish and English for us. We would give 7 stars if we could, and we are so excited about our new home! We will recommend Fredrik and HH to everyone we know. Tusen tack! Läs mer
  • 2018-11-22

Pontus B skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde ett hus i Kärna och anlitade Robert för att hav va trevlig, saklig och hjälpsam. Läs mer

Niklas B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Väldigt mycket PÅ. Gav inget seriöst intryck. Det enda som var intressant var att få en påskrift på kortast möjliga tid. Inget om att skapa en nöjd kund Läs mer
    2018-11-17 Fredrik T svarar Niklas B
    Tråkigt att ni fick det intrycket Niklas. Vilket fall så hoppas jag ni trivs bra med lägenheten och skulle det dyka upp några frågor framöver så är ni mer än välkomna att höra av er.

Thomas H skrev om Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde en bostadsrätt , bra bemötande av Robert.Förväntningarna som:vi hade infriades.Ångrar inte att vi anlitade Robert. Läs mer
    2018-11-19 Robert M svarar Thomas H
    Hej Thomas, Tack för att jag fick hjälpa er.
    Med vänliga hälsningar
    Robert Milsom

Lotta J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag uppskattade verkligen den raka och tydliga dialog jag hade med Fredrik under processen.
    Han är snabb och kul att ”jobba” med.
    Min uppfattning är att han är grym på att känna av var han har båda parterna i affären och när det är dags att sätta ned fötterna o stänga köpet. Läs mer

Danska vägen 81, 416 59 Göteborg