Robert Milsom

Robert Milsom

Robert Milsom är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Öster

Robert Milsom har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Robert Milsom har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Milsom har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

85 omdömen om Robert Milsom

Sedan starten hos Reco 2018
Max Kristian P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Kortedala

Robert gav ett intryckt och gjorde ett professionellt genomfört mäklar arbete från start till avslut..proffsigt!!

Elfriede P
Kortedala

Fantastiskt bemötande , så proffsig och lugn. Bra kommunikation och alltid snabba svar vid frågor. Uppskattas verkligen. Så nöjda med Robert. Rekommenderar honom varmt.

Gun D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Kortedala

Robert är trevlig, kunnig och lätt att få kontakt med. Vi är nöjda med hur han har hjälpt oss med försäljningen av lägenheten.

Sven Linus Daniel B
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
Fräntorp

Förväntan infriades mer än väl

Marie B
Fräntorp

Robert har sålt vårt hus i skakiga tider med en enorm trygghet. Han är strategisk, förstår marknaden och verkar älska sitt jobb på riktigt. Vi uppskattar hans ärlighet, han ger realistiska förväntningar. En mycket kunnig yrkesperson som dessutom är oerhört trevlig!

Karin L
Kortedala

Robert uppvisar verkligen ett äkta engagemang och man är därför helt trygg i att han gör sitt yttersta för att både säljare och köpare skall bli nöjda. Jag är själv väldigt kvalitetsmedveten och har ofta höga krav i affärsrelationer, och här kan jag säga att mina förväntningar infriades.

Emma Helena K
Kortedala

Ett mycket gott bemötande och en känsla av att man var en viktig kund. Mycket tillmötesgående och flexibel för att ordna till både visning och övriga möten på bästa sätt. Positivt överraskad av service och bemötande.

Annamaria Regina J
Munkebäck

Vi blev väldigt trevligt bemötta på visningen och även via mail.Vi hade flera frågor som mäklaren kunde svara på eller återkomma angående. (tex att ändra inflyttningsdatum). Mäklaren svarade snabbt på mail, telefon och sms under budgivningen. Allt gick smidigt och snabbt. Anton som vi träffade när vi skrev på alla dokument var också jätteduktig och trevlig. Vår upplevelse får högsta betyg.

Anne-louise K
Munkebäck

Väldigt trevlig och engagerade kille duktig och drivande

Torbjörn Z

Robert är en positiv och glad mäklare vars styrka jag uppfattar ligger i den personliga kontakten. Han förmedlade vår bostad just när marknaden vände nedåt men fick den ändå såld trots få spekulanter. När det kommer till textuell beskrivning och faktainhämtning om bostaden är mitt intryck är Robert gjorde det minsta möjliga, men det tror jag han gjorde för att han vet vad som är viktigast.