Robert Milsom

Robert Milsom

Robert Milsom är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Öster

Robert Milsom har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Robert Milsom har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Milsom har haft 10 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2021-12 - 2022-11

Läs vad 80 kunder tycker om Robert Milsom

• sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    • Kortedala
    2022-08-19 Verifierad kund
    Robert uppvisar verkligen ett äkta engagemang och man är därför helt trygg i att han gör sitt yttersta för att både säljare och köpare skall bli nöjda. Jag är själv väldigt kvalitetsmedveten och har ofta höga krav i affärsrelationer, och här kan jag säga att mina förväntningar infriades.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Milsom en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    • Kortedala
    2022-08-17 Verifierad kund
    Ett mycket gott bemötande och en känsla av att man var en viktig kund. Mycket tillmötesgående och flexibel för att ordna till både visning och övriga möten på bästa sätt. Positivt överraskad av service och bemötande.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Vi blev väldigt trevligt bemötta på visningen och även via mail.Vi hade flera frågor som mäklaren kunde svara på eller återkomma angående. (tex att ändra inflyttningsdatum).
    Mäklaren svarade snabbt på mail, telefon och sms under budgivningen. Allt gick smidigt och snabbt. Anton som vi träffade när vi skrev på alla dokument var också jätteduktig och trevlig. Vår upplevelse får högsta betyg.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och engagerade kille duktig och drivande
    2022-05-22 Verifierad kund
    Robert är en positiv och glad mäklare vars styrka jag uppfattar ligger i den personliga kontakten. Han förmedlade vår bostad just när marknaden vände nedåt men fick den ändå såld trots få spekulanter. När det kommer till textuell beskrivning och faktainhämtning om bostaden är mitt intryck är Robert gjorde det minsta möjliga, men det tror jag han gjorde för att han vet vad som är viktigast.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Bra, informativ, realistisk, pålitligt. Håller en uppdaterad och man känner sig som ett team, på något vis. Den bästa mäklaren jag haft hittills.
    • Kviberg
    2022-02-01 Verifierad kund
    Robert hade både säljar och köpar perspektiv vilket gjorde mig som köpare trygg. Proffsigt bemötande, tydlig i processen och informativ.
    • Kviberg
    2022-01-31 Verifierad kund
    Robert var lätt att få tag i och hjälpte till att bolla kring försäljningen av vår lägenhet. Rekommenderas!
    • Björkekärr
    2021-11-30 Verifierad kund
    Snabb kommunikation, tog reda på de frågor och funderingar vi hade. Upplevdes också kunnig, ärlig och transparent. Mycket nöjda att ha köpt av Robert!
    • Björkekärr
    2021-11-23 Verifierad kund
    Snabb, effektiv och lyckad försäljning.
    Ett missförstånd i början - det gällde ett flyttbolag och inte själva försäljningen - gör att jag inte ger allra högsta betyg.
    (För flytt till Gotland rekommenderar jag Visby Flyttningsbyrå).