Jonatan Wennberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få träffa människor i olika situationer i livet. Att då finnas tillgänglig och hjälpa till i dessa situationer ger mig motivation och drivkraft.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en tillgänglig mäklare som alltid kommer göra allt för dig och din affär. Vi mäklare lever på vårt rykte och det är jag väl medveten om.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
En jordnära mäklare med båda fötterna på jorden. Gör alltid mitt yttersta för att få samtliga parter nöjda.

Bästa Mäklarminnet?
När jag sålde mitt dyraste hus för 17 500 000kr hade vi kontraktskrivning klockan 12:00 på natten på populär resturang i Göteborg. Det kommer jag aldrig glömma

Vad gör du helst på fritiden?
Älskar mat! Så på min fritid umgås jag med vänner och lagar mat. Träning samt umgås med min underbara tjej är också en stor del av min vardag. Läs mer

Läs vad 18 Läs vad Jonatan Wennberg

• Anna H köpte sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-03-10

Torslanda - Gatugården
    Vi har köpt ett radhus där Jonatan var mäklare. Jonatan hade ett väldigt trevligt bemötande. Var väldigt närvarande och lät oss ställa våra frågor. Tog sig tid, vilket vi verkligen uppskattade! Läs mer
    2020-03-17 Jonatan W svarar Anna H
    Tack för den fina rekommendationen. Jag vet att ni kommer stortrivas i ert nya radhus!
    Vi ses på tillträdet :)
  • Roger A köpte en tomt med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-03-06

Köpt tomt i Torslanda.
    Bra bemötande.
    Dock upplevde vi processen som väldigt lång i själva budgivningsförfarandet. Läs mer
    2020-03-06 Jonatan W svarar Roger A
    Tack Roger!
    Ska bli otroligt spännande att se processen med er nya tomt.
    Ibland tar det längre tid för en säljare att fatta ett beslut.
    Vi ses på tillträdet!
  • Göran H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-02-02

Torslanda - Amhult
    Hej köpet gick snabbt och enkelt Läs mer
  • Paul A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-31

Torslanda - Amhult
    Jonathan har sålt min lägenhet med utmärkt service. Han kan sitt jobb och är väldigt hjälpsam. Läs mer
    2020-01-31 Jonatan W svarar Paul A
    Tack Paul, nu ska vi se till att hitta ett trevligt hus till er!
  • Christina K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-27

Torslanda Centralt
    En driven mäklare med realistiska förväntningar. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-01-31 Jonatan W svarar Christina K
    Tack Christina!
    Har varit kul att få hjälpa er med försäljningen av er trevliga lägenhet. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Thomas Christian W sålde sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-22

Hönö
    Har sålt min villa med hjälp av Jonatan Wennberg. Jonatan har visat stort engagemang, proffsighet och socialt trevlig. Den goda känslan jag fick efter vårt första möte har varat genom hela processen. Läs mer
    2020-01-22 Jonatan W svarar Thomas Christian W
    Tack Christian!
    Har varit kul att få hjälpa er med försäljningsprocessen. Ska bli spännande att få se hur ni får till ert nya hem. Vi hörs!
  • Marthin L köpte sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-20

Torslanda - Hästevik
    Köpt bostad genom Husman Hagberg i Torslanda av mäklare Jonatan. Proffsigt bemött, påläst om fastigheten, tillgänglig. Så mitt omdöme av köp eller att sälja sin bostad är att Jonatan är utomordentligt duktig mäklare.
    Marthin Läs mer
    2020-01-22 Jonatan W svarar Marthin L
    Tack för dina fina ord Marthin!
    Vi hörs och ses innan tillträdet.
  • Mats Ove B sålde sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-16

Torslanda - Hästevik
    Premium
    Utmärkt
    Outperform
    Supernöjd Läs mer
    2020-01-16 Jonatan W svarar Mats Ove B
    Tack Mats!
    Har varit kul att få lära känna dig. Vi ses på tillträdet!
  • Thomas E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-14

Torslanda Centralt
    Jonatan var oerhört hjälpsam genom hela min process att köpa en lägenhet, fixa lån etc, och sedan även när jag började fundera på att sälja mitt hus. Han hjälpte mig sy ihop mitt huslån, och svaren på mina SMS var väldigt snabba och hjälpsamma, även när jag skrev på helger kom svar direkt. Läs mer
  • Joakim W köpte sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2019-12-19

Hjälpsam och aktivt jobbande mäklare. Trevligt bemötande. Klara besked och var det något som mäklaren inte säkert kunde svara på direkt sa han detta och tog reda på fakta innan han gav svar. Läs mer
    2020-01-13 Jonatan W svarar Joakim W
    Skönt att höra att jag kunde hjälpa er. Vet att ni kommer stortrivas i er nya bostad. Vi syns på tillträdet!
    HusmanHagberg Göteborg Torslanda gillar detta

Senaste försäljningarna