Jonatan Wennberg

Jonatan Wennberg

Jonatan Wennberg är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Jonatan Wennberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Jonatan Wennberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonatan Wennberg har haft 33 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få träffa människor i olika situationer i livet. Att då finnas tillgänglig och hjälpa till i dessa situationer ger mig motivation och drivkraft.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en tillgänglig mäklare som alltid kommer göra allt för dig och din affär. Vi mäklare lever på vårt rykte och det är jag väl medveten om.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
En jordnära mäklare med båda fötterna på jorden. Gör alltid mitt yttersta för att få samtliga parter nöjda.

Bästa Mäklarminnet?
När jag sålde mitt dyraste hus för 17 500 000kr hade vi kontraktskrivning klockan 12:00 på natten på populär resturang i Göteborg. Det kommer jag aldrig glömma

Vad gör du helst på fritiden?
Älskar mat! Så på min fritid umgås jag med vänner och lagar mat. Träning samt umgås med min underbara tjej är också en stor del av min vardag.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 40 Läs vad Jonatan Wennberg

• sålde sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-05-11
    Jag har sålt ett parhus. Allt gick fint och smidigt, kan varmt rekommendera Jonatan och önskar honom lycka till!
    Härligt att du är nöjd Madeleine. Vi hörs framöver när tillträdet närmar sig. Bara att höra av er om ni har några funderingar. Jonatan Wennberg
    2021-03-17
    Villa i Lilleby
    Efter vårt första möte med Jonatan fanns det ingen tveksamhet att det var han som vi ville anlita för att sälja vårt Hus . Vi är jättenöjda med hela processen. Jonatan alltid lätt att nå och snabba svar. En engagerad och kunnig mäklare som vi kommer rekommendera till våra vänner om dom skall sälja här i Torslanda .
    Tackar!! Kul att ni kunden hitta en lägenhet så snabbt också. Njut av en champagne och fira detta nu så hörs vi när tillträdet närmar sig! Jonatan Wennberg
    2021-02-28
    Sålde villa. Mycket professionell mäklare. Skötte processen till allas belåtenhet.
    Tack för de värmande orden Frode, lycka till med det nya livet i Varberg! Jonatan Wennberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-02-23
    Köpt hus i Lilleby

Jag upplevde Jonatan kunnig, intresserad, och trevlig. Överlag är jag mycket nöjd med Jonatans insats inom alla delar i husköpet.
    Tack Andreas, kul att ni äntligen fick köpa ert hus i Torslanda! Bara att höra av er med frågor eller funderingar Annars hörs vi när tillträdet närmar sig :) Jonatan Wennberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-02-12
    Jonatan har varit aktiv vid försäljningen av vår lägenhet.
    Han har tydligt visat vad som gäller för dom olika delarna i processen.
    Han har varit lyhörd och respekterat våra önskemål.
    Dock är försäljningen inte klar ännu, men jag har stor förtröstan att han styr detta ända in i mål på ett proffsigt sätt.

Sture Randvik
    Härligt att ni är nöjda. Klart vi ror detta i land! Enbart ett medlemskap som skall beviljas! Så jag tror nog du och frun kan börja fira försäljningen lite smått. Jonatan Wennberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-02-09
    Fantastiskt trevlig och hjälpsam
    Var ett nöja att få hjälpa dig med din första bostadsaffär! Bara att höra av er om ni har några frågor eller funderingar. Jonatan Wennberg
    2021-02-09
    Sålt lägenhet. Jonatan har skött hela affären förträffligt. Vänligt och rationellt bemötande och snabb och proffesionellt handlagd försäljning.
    Tack för de värmande orden Britt! Jonatan Wennberg
    2021-01-29
    Jonatan is very friendly and always willing to help and to find a good compromise in different situations.
    Very helpful!
    I've bought an apartment with his help and very appreciate that.
    • Torslanda - Hästevik
    2021-01-21
    Jonathan sålde vårat hus på kort tid från sitt intresseregister och utan annonsering och massa visningar. Snabbt och smärtfritt och alltid 100% anträffbar. Kan verkligen rekommendera Jonathan!!!
    • Torslanda - Centralt
    2021-01-13
    Vi sålde vår villa i Torslanda efter att träffat Jonatan Wennberg när han gjorde en värdering av vårt hus. Vi fick ett gott, professionellt intryck av Jonatan och bestämde redan vid första mötet att ge honom uppdraget att sälja. Stort engagemang och trevlig, proffsigt intryck.
    Tackar för det fina orden, har varit en fröjd att samarbete med dig och din fru. Vi ses på kommande tillträde! :) Jonatan Wennberg