Jonatan Wennberg
Registrerad mäklare sedan 2018-09-04
Aktiv på Reco.se sedan 2019-01-22
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få träffa människor i olika situationer i livet. Att då finnas tillgänglig och hjälpa till i dessa situationer ger mig motivation och drivkraft.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en tillgänglig mäklare som alltid kommer göra allt för dig och din affär. Vi mäklare lever på vårt rykte och det är jag väl medveten om.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
En jordnära mäklare med båda fötterna på jorden. Gör alltid mitt yttersta för att få samtliga parter nöjda.

Bästa Mäklarminnet?
När jag sålde mitt dyraste hus för 17 500 000kr hade vi kontraktskrivning klockan 12:00 på natten på populär resturang i Göteborg. Det kommer jag aldrig glömma

Vad gör du helst på fritiden?
Älskar mat! Så på min fritid umgås jag med vänner och lagar mat. Träning samt umgås med min underbara tjej är också en stor del av min vardag. Läs mer

Läs vad 22 Läs vad Jonatan Wennberg

• Björn B köpte sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-07-29

Vi har köpt en villa. Mäklaren gav ett lugnt och påläst intryck. Vi blev väl omhändertagna på visningen och fick alla våra frågor besvarade. Uppföljningsfrågor blev också besvarade med en ambition att ge svar från ett både detaljerat och objektivt sätt. Jonatan motsvarade Mycket väl våra förväntningar vi hade på mäklare i denna affär! Jonatan skötte även budgivningsprocessen på ett effektivt och sakligt sätt, där han höll oss som budgivare väl informerade om processens utveckling och förväntningar om tidplan. Läs mer
    2020-08-03 Jonatan W svarar Björn B
    Tack för de värmande orden Björn. Jag vet att ni kommer stortrivas på er nya adress.
    Vi hörs när tillträdet börjar närma sig. Med vänlig hälsning, Jonatan Wennberg HusmanHagberg
    Jonatan W gillar detta
  • Leif Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-06-25

Torslanda - Björlanda Kile
    Vi har sålt en villa i den högre prisklassen. Inför försäljningen kontaktade vi ett antal mäklare. Jonatan stack tydligt ut med ett starkt engagemang och intresse. Det och ett professionellt agerande har Jonatan haft genom hela processen.

Vi kan starkt rekommendera Jonatan i ditt val av mäklare. Läs mer
    2020-06-27 Jonatan W svarar Leif Mikael S
    Tack för de värmande orden. Har varit en rolig resa tillsammans med er. Oerhört kul att det gick så bra tillslut.
    Vi kommer fortsätta hålla kontakten!
    Med vänlig hälsning, Jonatan Wennberg HusmanHagberg
  • Karl W köpte sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-05-31

Torslanda - Gatugården
    väldigt trevlig och bra komunikation! Läs mer
    2020-06-27 Jonatan W svarar Karl W
    Tack Karl! Vet att ni kommer stortrivas i ert nya hus!
  • Andreas Daniel B köpte sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-05-25

Torslanda - Kvisljungeby
    Köpte ett hus på ”kommande” från deras sida.
    Har alltid svarat och varit supporternade i alla frågor och situationer.
    Smidig och raka svar som mäklare Läs mer
    2020-05-31 Jonatan W svarar Andreas Daniel B
    Kul att höra att ni är nöjda. Vet att ni kommer stortrivas i ert nya hus. Vi ses på tillträdesdagen!
  • Anna H köpte sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-03-10

Torslanda - Gatugården
    Vi har köpt ett radhus där Jonatan var mäklare. Jonatan hade ett väldigt trevligt bemötande. Var väldigt närvarande och lät oss ställa våra frågor. Tog sig tid, vilket vi verkligen uppskattade! Läs mer
    2020-03-17 Jonatan W svarar Anna H
    Tack för den fina rekommendationen. Jag vet att ni kommer stortrivas i ert nya radhus!
    Vi ses på tillträdet :)
  • Roger A köpte en tomt med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-03-06

Köpt tomt i Torslanda.
    Bra bemötande.
    Dock upplevde vi processen som väldigt lång i själva budgivningsförfarandet. Läs mer
    2020-03-06 Jonatan W svarar Roger A
    Tack Roger!
    Ska bli otroligt spännande att se processen med er nya tomt.
    Ibland tar det längre tid för en säljare att fatta ett beslut.
    Vi ses på tillträdet!
  • Göran H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-02-02

3:a
    Torslanda - Amhult
    Hej köpet gick snabbt och enkelt Läs mer
    2020-06-27 Jonatan W svarar Göran H
    Tack Göran! Har varit kul att både hjälp er att hitta nytt samt sälja er bostad. Lycka till med allt!
    Jonatan W gillar detta
  • Paul A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-31

2:a
    Torslanda - Amhult
    Jonathan har sålt min lägenhet med utmärkt service. Han kan sitt jobb och är väldigt hjälpsam. Läs mer
    2020-01-31 Jonatan W svarar Paul A
    Tack Paul, nu ska vi se till att hitta ett trevligt hus till er!
  • Christina K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-27

4:a
    Torslanda Centralt
    En driven mäklare med realistiska förväntningar. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-01-31 Jonatan W svarar Christina K
    Tack Christina!
    Har varit kul att få hjälpa er med försäljningen av er trevliga lägenhet. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • Thomas Christian W sålde sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-22

Hönö
    Har sålt min villa med hjälp av Jonatan Wennberg. Jonatan har visat stort engagemang, proffsighet och socialt trevlig. Den goda känslan jag fick efter vårt första möte har varat genom hela processen. Läs mer
    2020-01-22 Jonatan W svarar Thomas Christian W
    Tack Christian!
    Har varit kul att få hjälpa er med försäljningsprocessen. Ska bli spännande att få se hur ni får till ert nya hem. Vi hörs!

Senaste försäljningarna

Gamla hjuviksvägen