Jonatan Wennberg

Jonatan Wennberg

Jonatan Wennberg är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Jonatan Wennberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Jonatan Wennberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonatan Wennberg har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få träffa människor i olika situationer i livet. Att då finnas tillgänglig och hjälpa till i dessa situationer ger mig motivation och drivkraft.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en tillgänglig mäklare som alltid kommer göra allt för dig och din affär. Vi mäklare lever på vårt rykte och det är jag väl medveten om.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
En jordnära mäklare med båda fötterna på jorden. Gör alltid mitt yttersta för att få samtliga parter nöjda.

Bästa Mäklarminnet?
När jag sålde mitt dyraste hus för 17 500 000kr hade vi kontraktskrivning klockan 12:00 på natten på populär resturang i Göteborg. Det kommer jag aldrig glömma

Vad gör du helst på fritiden?
Älskar mat! Så på min fritid umgås jag med vänner och lagar mat. Träning samt umgås med min underbara tjej är också en stor del av min vardag.

71 omdömen om Jonatan Wennberg

Sedan starten hos Reco 2019
Johan Niclas B
Sålde sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Hjuvik

Recension av Jonathan - En utmärkt mäklare Jag vill gärna dela med mig av min positiva erfarenhet med mäklaren Jonathan. Under hela processen har han visat sig vara en professionell och pålitlig mäklare som har levt upp till mina högt ställda mina förväntningar. Jonathan har varit till stor hjälp när det gäller att navigera genom hela försäljningsprocessen. Han har alltid varit tillgänglig för att svara på mina frågor och har gett mig värdefulla råd och vägledning. Tack Jonathan och HusmanHagberg Göteborg Torslanda för gott arbete! Lätt att rekommendera.

Svar från Jonatan Wennberg

Tack för detta Niclas! Har varit en förhöjd att få hjälpa till med försäljningen av ditt fina hus!

David S
Köpte sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Lilleby

Jonatan var väldigt professionell och kändes hela tiden som att han gjorde det bästa för båda parter.

Svar från Jonatan Wennberg

Tack David! Huset kommer passa er perfekt.

Linnéa I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Hällsvik

Vi blev väl bemötta, han var trevlig, förklarade och beskrev lägenheten tydligt och tog sig tid att besvara alla frågor. Vi kände oss väl omhändertagna. Vi ville ha tydlighet, bra information och att vi fick tid att gå igenom alla frågor, vilket vi verkligen fick! Vi är verkligen nöjda och kan varmt rekommendera vår mäklare!

Svar från Jonatan Wennberg

Tack för de fina orden Linnea!

Emil Johan August S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Hällsvik

Snabb, noggrann och väldigt kompetent. Dessutom lång och ståtlig!

Svar från Jonatan Wennberg

Tack för de fina orden Emil! Härligt att få jobba med en kund där ögonen är på samma nivå:)

Wictoria A
Torslanda - Hjuvik

Proffsig och väldigt kommunikativ! Mycket lyhörd och mån om att vi blir nöjda. Rekommenderas varmt :)

Svar från Jonatan Wennberg

Tack för detta Wictoria! Vi hörs vidare när tillträdet närmar sig.

Jacob E
Torslanda - Centralt

Jonatan är lika trevlig som extremt professionell och sakkunnig. Detta var andra gången Jonatan sålde för oss och är minst lika nöjd som sist. Starkaste rekommendationer, tveklöst bästa mäklaren i Torslanda!

Svar från Jonatan Wennberg

Tack Jacob! Har varit en rolig resa att få sälja er bostad. Nu ska vi se till att hitta nästa bostad!

Anna Carolina F
Torslanda - Centralt

Förbered och tydlig. Supernöjda!

Svar från Jonatan Wennberg

Tack för de fina orden Anna. :)

Thomas Per G
Torslanda - Nötö

Hej! Jag träffade aldrig mäklaren själv, utan det är min bror som har haft kontakt med mäklaren på Husman Hagberg. Men vad jag har förstått av min bror så är han nöjd med mäklaren Jonatan Wennberg på Husman Hagberg.

Bengt P
Torslanda

Snabb effektiv o smidig Har stor erfarenhet o är lyhörd Bara goda vitsord

Agneta Ellen Kristina S
Torslanda - Hällsvik

Jonatan bemötte oss med kunskap och ett gediget engagemang för att hjälpa till att sälja vår fastighet. Han levde gott upp till våra förväntningar. Höll oss hela tiden uppdaterade . Kan varmt rekommendera honom.