Läs vad 31 Läs vad Jonatan Wennberg

• 2021-01-13
    Vi sålde vår villa i Torslanda efter att träffat Jonatan Wennberg när han gjorde en värdering av vårt hus. Vi fick ett gott, professionellt intryck av Jonatan och bestämde redan vid första mötet att ge honom uppdraget att sälja. Stort engagemang och trevlig, proffsigt intryck.
    Pär Lars Arvid V
    • 153.0 m²
    • Torslanda - Centralt
    sålde sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Tackar för det fina orden, har varit en fröjd att samarbete med dig och din fru. Vi ses på kommande tillträde! :)

• 2021-01-05
    Vi köpte en bostad av Jonatan, vi gjorde snabb affär. Jonatan svarade på frågorna vi hade och tog reda på övrig information som inte kunde besvaras direkt. Då han själv var bortrest så fick hans kollega Daniel hjälpa till med visning och kontraktsskrivning. Jonatan stämde av med oss kontinuerligt om hur vi kände kring bostaden så att vi skulle vara trygga i affären. Både Jonatan och Daniel har varit smidiga, flexibla och tillmötesgående genom köpprocessen.
    Mathias P
    • 153.0 m²
    • Torslanda - Centralt
    köpte sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Kul att höra att ni är nöjda! Huset kommer passa er perfekt. Skönt att vi kunde stänga affären trots att jag var på julledighet. Vi ses på tillträdet och har ni frågor innan dess så får ni höra av er!

• 2020-12-17
    Sålt radhus i Torsland med Jonatan som mäklare.
    1:a mötet var utmärkt och det gjorde att vi drog igång försäljningen.Vi hade tänkt avvakta till efter helgerna annars.
    Våra förväntningar var framförallt att få priset på samma nivå som vi gav för några år sedan när vi köpte. Detta målet överträffade våra förväntnigar och själva försäljningen inklusive visninga var utmärkt hanterat.
    Jonatan gjorde ett toppenjobb och vi rekomenderar mycket gärna honom .
    Smidig,alltid tillgänglig och proffsig i alla lägen.Mvh Peter o Anneli
    Peter Kenneth Henry A
    • 122.0 m²
    • Torslanda - Gatugården
    Värmande ord Peter! Tackar för det och önskar er all lycka i Värmland.

• 2020-11-28
    Vi har köpt en lägenhet på förhand och är jättenöjda med köpet. Mäklaren var lätt att komma i kontakt med och svarade fort och bra på alla frågor. Han kändes pålitlig, kunnig och var lättillgänglig och trevlig. Mycket bra upplevelse.
    Jessica R
    • 3:a
    • 71.5 m²
    • Torslanda - Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
  • 2020-11-27
    Vi har sålt vår lägenhet i Torslanda med hjälp av Jonatan Wennberg.
    Extremt proffesionellt hanterande och agerande genom hela försäljningen av bostaden.
    Kunnig, hjälpsam och lättillgänglig.
    Bästa mäklaren.
    Hur nöjd som helst!
    Jacob E
    • 3:a
    • 71.5 m²
    • Torslanda - Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Fina ord från en fina säljare! Har varit en fröjd att jobba mer er. Ska bli kul att se hur ni får till er nya lägenhet också! Vi ses på tillträdet :)

• 2020-11-20
    Vi är så nöjda hela vägen! Fantastiskt driven, påläst och hjälpsam mäklare. Kan varmt rekommendera Jonatan.
    Nina R
    • Torslanda Tumlehed
    sålde en tomt med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Tack för de värmande orden Nina! Ser fram emot fler framgångsrika försäljningar med er.

• 2020-10-14
    Jonatan sålde våran lägenhet, vi är mycket nöjda över hans insatts! Det blev en smidig affär och vi kände oss trygga med Honom. Vi kände att vi alltid kunde kontakta honom och fråga om det var något vi funderade över. Kommer verkligen rekommendera Jonatan vidare till andra som ska sälja! ☺️
    Frida Amelie Elisabet R
    • 2:a
    • 47.5 m²
    • Torslanda - Lilleby
    Tack för de värmande orden. Är ni nöjda så är jag nöjd! Lycka till med allt så höra vi när vi närmar oss tillträdet.

• 2020-10-06
    Got the help/information needed to make a good decision. Appreciate the quick response.
    Himani P
    • 160.0 m²
    • Torslanda - Lilleby
  • 2020-10-02
    Personlig och engagerad mäklare!
    Yvonne N
    • 4:a
    • 102.6 m²
    • Torslanda - Hjuvik
  • 2020-07-29
    Vi har köpt en villa. Mäklaren gav ett lugnt och påläst intryck. Vi blev väl omhändertagna på visningen och fick alla våra frågor besvarade. Uppföljningsfrågor blev också besvarade med en ambition att ge svar från ett både detaljerat och objektivt sätt. Jonatan motsvarade Mycket väl våra förväntningar vi hade på mäklare i denna affär! Jonatan skötte även budgivningsprocessen på ett effektivt och sakligt sätt, där han höll oss som budgivare väl informerade om processens utveckling och förväntningar om tidplan.
    Björn B
    • 130.0 m²
    • Krossholmen
    Tack för de värmande orden Björn. Jag vet att ni kommer stortrivas på er nya adress. Vi hörs när tillträdet börjar närma sig. Med vänlig hälsning, Jonatan Wennberg HusmanHagberg

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte