Jonatan Wennberg är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Jonatan Wennberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Jonatan Wennberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonatan Wennberg har haft 20 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få träffa människor i olika situationer i livet. Att då finnas tillgänglig och hjälpa till i dessa situationer ger mig motivation och drivkraft.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en tillgänglig mäklare som alltid kommer göra allt för dig och din affär. Vi mäklare lever på vårt rykte och det är jag väl medveten om.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
En jordnära mäklare med båda fötterna på jorden. Gör alltid mitt yttersta för att få samtliga parter nöjda.

Bästa Mäklarminnet?
När jag sålde mitt dyraste hus för 17 500 000kr hade vi kontraktskrivning klockan 12:00 på natten på populär resturang i Göteborg. Det kommer jag aldrig glömma

Vad gör du helst på fritiden?
Älskar mat! Så på min fritid umgås jag med vänner och lagar mat. Träning samt umgås med min underbara tjej är också en stor del av min vardag.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 57 Läs vad Jonatan Wennberg

• sålde sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2022-06-11 Verifierad kund
    Fantastiskt nöjd med Jonatan då han är väldigt engagerad, påläst och proffesionell.
    Trots en något skakig marknad lyckades vi ändå väl.
    Så nöjda och kan varm rekommendera!
  • Angela Kristina O
    2022-06-11 Verifierad kund
    Jonathan har agerat professionellt och engagerat och vi har känt oss väldigt väl omhändertagna. Trots en lite skakig omvärld så har våra förväntningar uppfyllts.
    Vi är supernöjda och totalupplevelsen är mycket bra! ⭐️
    Tack för de värmande orden!
    Ska bli riktigt kul att se hur ert nya hus tar form🙌
  • Carina T
    • Torslanda
    2022-06-10 Verifierad kund
    Professionell men lättsam, charmig men seriös, drivande men inte påträngande, kunnig men öppen för nya tankar. Kan möjligen bedömas av vissa som lite för snäll, men å andra sidan var det vi som var säljare så han kanske var lite hårdare mot köparna eftersom han gjorde en försäljning som hamnade i den övre delen av alla våra förväntningar!
    Har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen! Jonatan Wennberg
    • Torslanda - Hjuvik
    2022-05-18 Verifierad kund
    Proffsigt
    Rekommenderas 🌟
    Snabb återkoppling
    Lyhörd
    • Torslanda - Nötö
    2022-03-14 Verifierad kund
    Jonatan är en mycket behaglig och engagerad mäklare. Han är väl förberedd och kunnig. Han har också varit lätt att nå under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Jonatan.
    Tack Susanne!
    Har varit väldigt kul att hjälpa dig med försäljningen av ditt fantastiska hus!
    Jonatan Wennberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2022-02-22 Verifierad kund
    Jonatan är väldigt tillgänglig och mycket professionell. Han har god kännedom om fastigheten och området och kan svara på de många frågor och funderingar som man har som köpare.
    Jonatan är noggrann och tydlig, han guidade oss på ett tryggt sätt genom hela processen att köpa fastigheten. Detta är den fjärde fastigheten som vi köper och vi har upplevt den som den tryggaste och smidigaste affären som vi hittills har gjort.
    Tack Renaud för det otroligt värmande orden.
    Kul att ni är nöjda, vet att ni kommer bli minst lika nöjda med ert nya hus!
    • Säve
    2022-01-15 Verifierad kund
    Funkat kanon med Jonatan från första mötet och hela vägen till lyckad försäljning.

Kan rekommendera Jonatan
    Tack för de fina orden! Jonatan Wennberg
    2022-01-13 Verifierad kund
    Vårat första husköp. Upplevelsen från visning till kontraktskrivning var mycket positiv. Jonatan fanns tillgänglig vid frågor och var behjälplig med att hitta tidsmässiga lösningar som passade oss.
    Jonatan gjorde ett gott intryck vid sin yrkesutövning!
    Var kul att kunna hjälpa dig och Nina med ert husköp!
    Ni kommer förvalta huset på ett bra sätt. All lycka!
    2022-01-13 Verifierad kund
    Vi har en bra upplevelse av Jonatan. Känner oss trygga med köpet och vad som förväntas av oss.
    Tack!! Jonatan Wennberg
    2022-01-12 Verifierad kund
    Trevlig, tillgänglig, informativ, tydlig och kunnig!