Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Torslanda

HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Gamla Flygplatsvägen 24, 423 37 Torslanda — Visa karta

Vi på HusmanHagberg vet hur bostadsmarknaden fungerar i området Torslanda i Göteborg! Kontakta oss om du ska göra en affär här så hjälper vi dig. Vi består av ett gäng mäklare med bred kompetens och stor passion för vårt yrke. Vare sig det är en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus du är ute efter kan vi guida dig rätt bland alla boenden.

Vi är inte knutna till några banker eller försäkringsbolag, vilket leder till att vi kan vara flexibla och anpassningsbara vid varje affär. Att du blir nöjd är det viktigaste för oss. Kontakta oss på kontoret så tar vi första steget mot din nya bostad!

Läs vad 17 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Torslanda

• Thomas L
    Thomas L skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi köpte en 3a i Amhult Torslanda. Trevliga och kunniga mäklare som gav oss bra information. Det slutade med att vi blev nöjda med köpet. Läs mer
    2018-05-14 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Thomas L
    Hej Thomas,
    Kul att höra att ni är nöjda med processen. Hoppas att sonen kommer stortrivas i lägenheten. Skulle det vara något så finns vi över gatan.

Ha det bra så länge,
    Cornelia & Daniel
  • Elisabeth a
    Elisabeth a skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jag har sålt en legenhet och blev bemött av en mycket kunnig och trevlig mäklare. Hennes engagemang och 🌹tillmötesgående är jag mycket nöjd med. Ett stort tack från mig och min man.!🌻 Läs mer
    2018-05-14 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Elisabeth a
    Hej Elisabeth,
    Tack för era fina ord och för ett mycket trevligt samarbete. Har varit ett sant nöje att hjälpa till med er försäljning.

Ha det fint och hälsa Janne, så hörs vi snart igen!

Cornelia
  • Ulf Magnus F
    Ulf Magnus F skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Hej
    Vi har sålt vårt hus på Myrbostigen 9.
    Vi blev mycket väl bemötta av våran mäklare Daniel.
    Vi är helnöjda med hela vårat samarbete med HusmanHagberg . Läs mer
    2018-04-23 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Ulf Magnus F
    Hej Magnus!

Det var en väldigt trevlig försäljning, kul att ni är nöjda. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet. Skönt att kunna promenera till Frölunda matcherna.

Vänligen, Daniel
  • Karin Kristina F
    Karin Kristina F skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Daniel Berntsson har genom hela processen haft ett mycket professionellt och bra samarbete med oss som säljare. Han har varit lyhörd, engagerad och det har märkts att han alltid jobbar med en flexibilitet och fingertoppskänsla som ju är en så viktig egenskap att ha som mäklare.
    Vi är över förväntan nöjda med valet av både HusmanHagberg och Daniel. Läs mer
    2018-04-23 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Karin Kristina F
    Hej Karin!

Det var väldigt trevligt att få vara ansvarig fastighetsmäklare för ert vackra hem. Jag hoppas verkligen ni trivs i lägenheten.
    Varma hälsningar, Daniel
  • Marie Ingvarsson M
    Marie Ingvarsson M skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Duktig, kunnig, koll på läget tyckte jag att min mäklare hade.
    Hon svarade jämt när jag messade henne oavsett när.
    Så bra!!! Läs mer
    2018-02-28 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Marie Ingvarsson M
    Hej Marie,
    Tack så mycket för den fina responsen! Har varit ett nöje att samarbeta med dig och hoppas att vi inom kort kan hitta ert nästa boende. :)
    Cornelia
  • Daniela K
    Daniela K skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Väldigt trevliga och hjälpsamma Läs mer
    2018-02-15 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Daniela K
    Hej Daniela, tack för trevligt bemötande i affären. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem:)

• Fredrik Åke T
    Fredrik Åke T skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Trevlig, proffsig, glad, och service inriktad Läs mer
    2018-02-13 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Fredrik Åke T
    Hej Fredrik, tack för positiv feedback. Önskar er all lycka i nästa boende och glad att ni är kvar i Torslanda:)
  • Mats A
    Mats A skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Mitt intryck av HusmanHagberg samt den mäklare jag fick nöjet att arbeta ihop med var toppen! Från första mötet till försäljning finns inget att anmärka på over huvud taget. Rekommenderar HusmanHagberg verkligen till dig/er som funderar på att sälja din/er bostad. Läs mer
    2018-02-13 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Mats A
    Tack så mycket Mats. Det har varit ett rent nöje att jobba med både dig och din bostad.
    Önskar dig ett stort lycka till i bostadsjakten och att mina kollegor hjälper dig hitta den bostad du söker.
    Ps. Snart sitter du i en vacker lägenhet och lyssnar på Deep Purple :)
    Hälsningar Daniel
  • Emma M
    Emma M skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Första mäklaren misslyckades totalt. Bytte till Husman Hagberg som sålde huset utan att ens behöva annonsera. Läs mer
    2017-12-25 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Emma M
    Hej Emma,
    Gott att vi hittade en så bra köparen till ert hus. Hoppas ni kommer trivas i det nya också.
    God fortsättning!
    Hälsning Christine och Cornelia
  • Nathalie Loretta Silja Björlin K
    Nathalie Loretta Silja Björlin K skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Har haft 4 st olika mäklare de 2 senaste åren och han vi hade på husmanhagberg var utan tvekan bäst! riktigt bra kille som alltid var tillgänglig. skickade länkar på förslag på hus som kunde passa oss. otroligt trevlig, hjälpsam med allt! kunde svara på många frågor som vi undrade över.. och visste han inte så kolla de han upp de snabbt! Är över förväntan nöjd 👍🖐 Läs mer
    2017-12-22 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Nathalie Loretta Silja Björlin K
    hej,
    Det var ett rent nöje att jobba med er! Hoppas ni får en riktigt härlig jul i huset med dom små:)
    Hör gärna av er om det skulle dyka upp frågor!
    Hälsningar Daniel
  • Peter H
    Peter H skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Blev rekommenderad en homestylingfirma de samarbetade med som senare visade sig vara dyr och undermålig. Inget intresse från HusmanHagberg att hjälpa till när deras "samarbetspartner" misskötte sig, då var det helt plötsligt ett bolag de inte har med att göra.

I övrigt sköttes affären till belåtenhet. Läs mer
    2017-12-20 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Peter H
    Hej Peter, vad tråkigt att ni inte är nöjda med vår rekommendation kring stylingkonsultation! Vi tar till oss detta. Hoppas ni trivs i er nya bostad och får en fin jul! Tack för förtroendet!

Daniela
  • Susanne W
    Susanne W skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Proffsigt och effektivt bemötande! Höll tidsplanen hels vägen Läs mer
    2017-12-19 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Susanne W
    Tack för förtroendet Susanne, hoppas du trivs i ditt nya boende och att du får en fin jul!
    Hälsningar Daniela
  • Eva C
    Eva C skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Mycket ödmjuk och personlig. Daniela har ett lätt sätt som får en kund till att känna sig bekväm i försäljningen och bra information hur allt bör göras. Bra planering. 100% nöjd. Läs mer
    2017-12-19 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Eva C
    Tack så mycket Eva. Vad glad jag blir att ni är nöjda med försäljningsprocessen! Ha en fin jul så ses vi på tillträdet.
    Hälsningar Daniela
  • Kim S
    Kim S skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Tycker att det hade varit jättebra om mäklare och säljare hade informerat om att området jag flyttat till kommer att exploateras inom kort. Hade jag känt till det hade jag aldrig genomfört affären. Borde ha kollat med stadsbyggnadskontoret, men hade inte en tanke på att något sådant kunde undanhållas spekulanterna. Läs mer
    2017-12-18 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Kim S
    Hej Kim,
    Det var tråkigt att höra.
    Jag ber ansvarig mäklare att kontakta dig.
    Ha en fortsatt bra dag!
    Christine
  • Malin T
    Malin T skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Mycket duktig o svarar snabbt på mail eller telefon. Läs mer
    2017-12-18 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Malin T
    Tack Malin för positiv feedback och stort lycka till med ert nya hus!
    Hälsningar Christine och Daniela
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Detta är inget jag vill göte efter en husförsäljning Läs mer
    2017-12-18 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Birgitta S
    Hej Birgitta,
    Vi förstår att man har mycket att tänka på efter en försäljning men vi uppskattar att du tog dig tiden att svara ändå.
    Ha en trevlig jul!
    hälsningar Christine & Daniela
  • Miriam Renée F
    Miriam Renée F skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Positivt bemötande och finns alltid tillhanda Läs mer
    2017-12-18 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Miriam Renée F
    Tack för förtroendet Miriam. Hoppas ni trivs i er nya bostad:)

Gamla Flygplatsvägen 24, 423 37 Torslanda