HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Gamla Flygplatsvägen 24, 423 37 Torslanda — Visa karta

Vi på HusmanHagberg vet hur bostadsmarknaden fungerar i området Torslanda i Göteborg! Kontakta oss om du ska göra en affär här så hjälper vi dig. Vi består av ett gäng mäklare med bred kompetens och stor passion för vårt yrke. Vare sig det är en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus du är ute efter kan vi guida dig rätt bland alla boenden.

Vi är inte knutna till några banker eller försäkringsbolag, vilket leder till att vi kan vara flexibla och anpassningsbara vid varje affär. Att du blir nöjd är det viktigaste för oss. Kontakta oss på kontoret så tar vi första steget mot din nya bostad!

Läs vad 78 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Torslanda

• 2020-03-30

Fredrik S skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålt villa i Nolvik. Blev en snabb och smidig försäljning. Daniel har levt upp till våra förväntningar. Ger ett lugnt och påläst intryck. Inte alls så "säljar-aktig" som många mäklare kan vara, vilket är positivt. Kan verkligen rekommendera Daniel. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Fredrik S
    Kul att höra att ni gillade min tjänst. Nu skall vi lösa en trevlig nästa bostad till dig.
  • 2020-03-30

Eva Ulrika O skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Daniel har hjälpt oss sälja vårt hus i Coronatider. Han har varit hjälpsam & jobbat hårt för att få tag i potentiella köpare & vi fick ett bud vi var nöjda med.
    Vi rekommenderar Daniel Berntsson. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Eva Ulrika O
    Tack för dina ord. Hoppas allt löser sig med nästa boende för er.
  • 2020-03-29

Bernhard F skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt Nolhöjdsvägen 50.
    Proffsigt, snabb och bra återkoppling. Påläst och insatt. Förtroendeingivande. Tydlig och rak i kommunikationen. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Bernhard F
    Tack för ditt omdöme, det värmer att höra din bild av mitt jobb. Känns som det huset passade er som handen i handsken.
  • 2020-03-10

Anna H skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi har köpt ett radhus där Jonatan var mäklare. Jonatan hade ett väldigt trevligt bemötande. Var väldigt närvarande och lät oss ställa våra frågor. Tog sig tid, vilket vi verkligen uppskattade! Läs mer
    2020-03-17 Jonatan W svarar Anna H
    Tack för den fina rekommendationen. Jag vet att ni kommer stortrivas i ert nya radhus!
    Vi ses på tillträdet :)
  • Carina L

2020-03-09

Carina L skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt en tvåa.... precis där vi ville o det vi letade efter, förhandsvisning o snabb affär med effektiv glad vänlig hjälpsam o ärlig positiv mäklare som vi gillade direkt! Lotta är grym! Läs mer
    2020-03-10 Lotta B svarar Carina L
    TACK Carina för de fina orden, det värmer verkligen! Det var ju helt underbart att vi kunde hitta precis vad ni sökte, bara ett par veckor efter första kontakten med dig. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra nu!
  • 2020-03-09

Malin Å skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi har både köpt radhus och sålt vår lägenhet av lotta och är jättenöjda med både det bemötande och den service hon gav oss. Jag kan varmt rekommendera lotta och vi vänder oss säkerligen till henne igen vid behov i framtiden. Läs mer
    2020-03-09 Lotta B svarar Malin Å
    Åh, vilka fina ord-TACK! Det har varit en ära att få arbeta med er, nu hoppas jag ni ska trivas riktigt bra på Gatugården också!
  • 2020-03-09

Fredrik Å skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi köpte ett radhus av Lotta, och samma kväll följde hon med hem och hjälpte oss med att påbörja försäljningen av våran lägenhet. Med hjälp av sitt kontaktnät var den såld 1 vecka senare med ett bra pris.

Mvh Fredrik Åkesson Läs mer
    2020-03-09 Lotta B svarar Fredrik Å
    Åh, vilka affärer vi gjorde!! Så himla roligt att allt gick så smidigt och bra. Tack för förtroendet, vi hörs snart igen.

Paulina L skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt.
    Daniel var otroligt professionell under hela processen, från visning till signing.
    Han hade ett väldigt självsäkert men ändå ett ödmjukt intryck vilket gjorde att jag kände ett stort förtroende för honom. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Paulina L
    Tack för fina ord. Hoppas verkligen ni trivs i nästa bostad.

Paul A skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt bostad.
    Väldigt bra service och proffsigt utfört, kan sitt jobb!
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Paul A
    Kul att höra att ni gillade mitt jobb. Hoppas radhuset blir bra efter ni satt er stämpel på det.
  • 2020-03-08

Stig Jörgen A skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Har både köpt hus och sålt radhus av samma mäklare.

Mycket bra bemötande och lyhörd för våra önskemål, kunnig med bra input för affärerna skulle gå så smidigt som möjligt. Våra behov blev uppfyllda.

Blev erbjudna en förhandsvisning på ett hus som vi köpte och vi ville sälja vårt radhus på liknande sätt. Mäklaren hade en kundkorg som passade vårt radhus och affären gick snabbt och smidigt.

Alla förväntningar uppfylldes på ett professionellt sätt utan att några problem uppstod. Mäklaren var proffsig och kunnig så vi kände oss helt trygga att affärerna togs om hand av denna mäklare. Toppklass. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Stig Jörgen A
    Hej Jörgen,
    Jag tackar för dessa fina omdömen. Väldigt kul att ni äntligen hittade ert drömhus, efter många års letande. Hoppas verkligen ni kommer stortrivas i huset.
  • 2020-03-06

Roger A skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt tomt i Torslanda.
    Bra bemötande.
    Dock upplevde vi processen som väldigt lång i själva budgivningsförfarandet. Läs mer
    2020-03-06 Jonatan W svarar Roger A
    Tack Roger!
    Ska bli otroligt spännande att se processen med er nya tomt.
    Ibland tar det längre tid för en säljare att fatta ett beslut.
    Vi ses på tillträdet!
  • 2020-03-03

Jens Fredrik H skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Villa i Torslanda
    Förväntningarna var att mäklaren skulle vara lyhörd, professionell, kommunikativ och driven. Lotta motsvarade dessa förväntningar med råge! Läs mer
    2020-03-09 Lotta B svarar Jens Fredrik H
    Tack snälla Fredrik för dessa fina ord! Hoppas ni kommer trivas i det nya huset och att vi får ses mer här framöver, för det har varit ett väldigt trevligt samarbete!
  • 2020-02-02

Göran H skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Hej köpet gick snabbt och enkelt Läs mer
  • 2020-01-31

Paul A skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jonathan har sålt min lägenhet med utmärkt service. Han kan sitt jobb och är väldigt hjälpsam. Läs mer
    2020-01-31 Jonatan W svarar Paul A
    Tack Paul, nu ska vi se till att hitta ett trevligt hus till er!

Linda B skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Har ett proffessionellt bemötande. Behaglig och trevlig person. Läs mer
  • 2020-01-27

Pär Joakim G skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Daniel förmedlade och sålde vårt hus. Vi är väldigt nöjda med hela processen, från början till slut. Läs mer
    2020-01-27 Daniel B svarar Pär Joakim G
    Hej,

Kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. Jag hoppas verkligen ni trivs i nästa bostad. Ring om det är något!
  • 2020-01-27

Christina K skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    En driven mäklare med realistiska förväntningar. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-01-31 Jonatan W svarar Christina K
    Tack Christina!
    Har varit kul att få hjälpa er med försäljningen av er trevliga lägenhet. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-01-24

Filip G skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jag och min sambo köpte ett hus norr om Torslanda. Daniel kändes lugn och var trevlig att ha att göra med. Inga konstigheter! Läs mer
    2020-01-27 Daniel B svarar Filip G
    Hej Filip,

Kul att höra att ni kände en trygghet i ert första husköp. Hoppas verkligen ni trivs och lycka till med er försäljning.
    Patrik S gillar detta
  • 2020-01-22

Thomas Christian W skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Har sålt min villa med hjälp av Jonatan Wennberg. Jonatan har visat stort engagemang, proffsighet och socialt trevlig. Den goda känslan jag fick efter vårt första möte har varat genom hela processen. Läs mer
    2020-01-22 Jonatan W svarar Thomas Christian W
    Tack Christian!
    Har varit kul att få hjälpa er med försäljningsprocessen. Ska bli spännande att få se hur ni får till ert nya hem. Vi hörs!
  • 2020-01-20

Marthin L skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt bostad genom Husman Hagberg i Torslanda av mäklare Jonatan. Proffsigt bemött, påläst om fastigheten, tillgänglig. Så mitt omdöme av köp eller att sälja sin bostad är att Jonatan är utomordentligt duktig mäklare.
    Marthin Läs mer
    2020-01-22 Jonatan W svarar Marthin L
    Tack för dina fina ord Marthin!
    Vi hörs och ses innan tillträdet.
  • 2020-01-18

Ola Wilhelm A skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    God lyssnare, följer upp, visar vilja att hjälpa.
    Känns som det finns ett genuint intresse.
    Trycker inte på, ger kunden utrymme för egna reflektioner. Läs mer
    2020-01-20 Daniel B svarar Ola Wilhelm A
    Hej Ola,
    Kul att höra att du uppskattade min tjänst. Hoppas verkligen allt blir lyckat i ditt nästa boende. Tveka inte på att höra av mig om du har frågor.
  • 2020-01-18

Ola Wilhelm A skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålt en friiliggande Villa.
    Ett gott fötroendeingivande bemötande.
    Visar närvaro.
    Personlig, jordnära.
    Fokus på oss och inte på egna intressen i affären.
    Rekommenderar. Läs mer
    2020-01-20 Lotta B svarar Ola Wilhelm A
    TACK för väldigt fina ord Ola! Det var så roligt att få hjälpa er och att priset blev högre än någon av oss kunnat ana. Skönt att det löste sig så bra med det nya boendet också, jag hoppas du kommer trivas där med.
    Ha det gott så hörs vi!

Outperform
    Supernöjd Läs mer
    2020-01-16 Jonatan W svarar Mats Ove B
    Tack Mats!
    Har varit kul att få lära känna dig. Vi ses på tillträdet!

Cecilia B skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi har både sålt och köpt genom HusmanHagberg och mäklaren Daniel Berntsson. Vi upplever att han är professionell, tillmötesgående och alltid tillgänglig.
    Han har levererat och varit engagerad. Om vi skulle sälja & köpa igen så kommer valet av mäklare absolut bli Daniel Berntsson. Läs mer
    2020-01-20 Daniel B svarar Cecilia B
    Hej Cecilia,
    Tack för dem fina orden. Var trevligt att jobba med er både under sälja och köp. Hoppas poolen blir bra, kommer förbi och tar ett dopp när den är klar.
    Allt gott!

Mikael G skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jag är väldigt nöjd med Daniel Berntsson Läs mer
    2020-01-20 Daniel B svarar Mikael G
    Kul att höra att du gillade tjänsten. Tveka inte på att höra av dig om du har frågor.

Thomas H skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi sålde bostadsrätt.
    Blev bemötta på trevligt och ärligt sätt. Förväntningarna på mäklare var att få sålt såklart men utan att lova guld o gröna skogar. Lotta levde upp till detta.
    Vi är nöjda😃 Läs mer
    2020-01-16 Lotta B svarar Thomas H
    Tack Thomas för väldigt fina ord och det stora förtroendet! Det var väldigt roligt att få jobba med er. Hoppas vi stöter på varandra på någon hundpromenad snart :)
  • 2020-01-15

Cassandra R skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålde bostadsrätt, en snabb och smidig affär. Lotta tog hand om allt väldigt bra och förklarade hur allt gick till vid försäljningen steg för steg. Hon är proffsig och vi hade väldigt bra kontakt under hela försäljningsperioden. Lätt att få tag på och löste allt vi bad om. Fick sålt lägenheten innan visning pga Lotta hade kontakt med intresserade köpare. Det blev en snabb och smidigt affär med ett bra bemötande hela vägen. Läs mer
    2020-01-16 Lotta B svarar Cassandra R
    Tack snälla Cassandra, det värmer verkligen! Helt fantastiskt att få hjälpa eran lilla familj. Hoppas allt går bra med det sista med flytten nu också :) Vi hörs snart!
  • 2020-01-15

Joacim R skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpte en trea och sålde min tvåa i samma veva.
    Lotta är en glad och energisk mäklare som jobbar på och låter dig som kund känna att *det här fixar vi*.
    Hon är precis som en mäklare ska vara; trygg, trevlig, aktiv och lätt att få tag i/hålla dialog med 👍 Läs mer
    2020-01-16 Lotta B svarar Joacim R
    Åh vad glad jag blir, TACK Joacim för fina ord! Av dig har jag ju redan fått det finaste betyget - att få förtroendet att sälja din gamla bostad. Jätteroligt att lära känna dig, vi hörs snart!
  • 2020-01-14

Thomas E skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jonatan var oerhört hjälpsam genom hela min process att köpa en lägenhet, fixa lån etc, och sedan även när jag började fundera på att sälja mitt hus. Han hjälpte mig sy ihop mitt huslån, och svaren på mina SMS var väldigt snabba och hjälpsamma, även när jag skrev på helger kom svar direkt. Läs mer
  • 2019-12-19

Joakim W skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Hjälpsam och aktivt jobbande mäklare. Trevligt bemötande. Klara besked och var det något som mäklaren inte säkert kunde svara på direkt sa han detta och tog reda på fakta innan han gav svar. Läs mer
    2020-01-13 Jonatan W svarar Joakim W
    Skönt att höra att jag kunde hjälpa er. Vet att ni kommer stortrivas i er nya bostad. Vi syns på tillträdet!
  • 2019-12-11

Ralf Henrik M skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi sålde vår villa.
    Vi blev alltid väl bemötta, det var tydligt vad som gällde och vilka förväntningar vi kunde ha på processen och priset.
    Vi skulle definitivt använda Husman&Hagberg igen. Läs mer
    2019-12-16 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Ralf Henrik M
    Hej Henrik!
    Kul att höra att ni är nöjda med försäljningsprocessen!
    Lycka till med ert nya boende så hoppas jag vi ses i framtiden!
    Mvh, Jonatan Wennberg
  • 2019-12-10

Anna Victoria M skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Mkt trevlig mäklare som gjorde ett kanonjobb, vi är supernöjda. Läs mer
    2019-12-10 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Anna Victoria M
    Tack så mycket Victoria, det var kul att få träffa er samt förmedla ert underbara hus!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad så hörs vi säkert av i framtiden. Hälsa Henrik!
  • 2019-12-09

Anders P skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Serviceminded, flexibel och korrekt. Läs mer
    2019-12-09 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Anders P
    Tack Anders,
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus! Lycka till med försäljningen av er lägenhet så ses vi på tillträdet!
    Med vänlig hälsning, Jonatan Wennberg
  • 2019-11-27

Anne Jessica Margret A skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Hjälpte till att sälja vår villa. Mäklaren var ambitiös, noggrann och ville väl.
    Bemötandet var positivt samt att hon var lyhörd. Läs mer
    2019-12-03 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Anne Jessica Margret A
    Tack snälla Anne för fina ord! Nu ska vi se till att hitta något riktigt bra boende till er också.
  • 2019-11-25

Pia W skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Väldigt trevlig och bra på att hålla oss informerade i processen! Läs mer
    2019-11-26 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Pia W
    Tack för fina ord Pia! Jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra där uppe!
  • 2019-11-21

Johanna J skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpte en bostadsrätt i Torslanda.
    Blev bra bemött av mäklaren. Hon var trevlig och kompetent. Läs mer
    2019-11-26 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Johanna J
    Tack Johanna, det värmer att läsa! Nu är det äntligen snart dags för flytten, jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra där!
    Kramar Lotta
  • 2019-11-20

Christine S skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Man kan lita på mäklaren, men lite mer kommunikation önskas. Läs mer
    2019-12-16 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Christine S
    Hej,
    Hoppas verkligen ni kommer att trivas på er nya adress!
  • 2019-11-17

Veronica J skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt en lägenhet på solängsvägen 59. Mäklaren var väldig proffsig och trevlig.
    Mäklaren var alltid anträffbar och tillgänglig så det uppskattades mycket.
    Vi är väldigt nöjda med Husmanhagberg Torslanda och rekommenderar dem starkt! Läs mer
    2019-11-18 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Veronica J
    Tack Veronica för fina ord! Det var väldigt roligt att arbeta med er, jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra i lägenheten.
    Kramar, Lotta
  • 2019-11-07

Erik Olov S skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålt mindre villa.

Mäklaren var positiv och visade engagemang.

Jag kommer med fördel rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2019-11-12 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Erik Olov S
    Hej,

Tack för fint omdöme. Lycka till med alla planer i framtiden.

• 2019-09-02

Giedre J skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Daniel Berntsson - toppmäklaren i världsklass, som leder dig tryggt och säkert genom hela bostadsaffären. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-09-06 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Giedre J
    Tack så mycket för dem fina orden! Jag hoppas verkligen ni kommer trivs i er nästa bostad.

• 2019-07-28

Carina K skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Via HusmanHagberg har jag köpt hus.
    Mäklaren agerade utmärkt och jag blev väl bemött. God och snabb återkoppling.
    Mäklaren såg till att det blev en lyckad affär för båda parter vilket var uppskattat. Läs mer
    2019-08-12 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Carina K
    Hej Carina,

Tack för dina fina ord! Har varit ett nöje att få hjälpa dig hitta din nya bostad. Jag hoppas att du kommer trivas!

• 2019-07-25

Zita H skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Har köpt en bostadsrätt och sålt mitt parhus.
    Har blivit utmärkt bemött av mäklarna Cornelia och Lotta.
    Mäklarna har mer än väl levt upp till förväntningarna .
    Gick runt på flera mäklarföretag,kände att Husman och Hagberg
    var förtroendegivande. Läs mer
    2019-08-12 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Zita H
    Hej Zita,

Tack för ett trevligt samarbete, både vid försäljning av din bostad & köpet av din nya bostadsrätt. Vi hoppas du kommer trivas i din nya bostad!

Cornelia & Lotta
  • Martin Per-Inge K

2019-05-13

Martin Per-Inge K skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Bransch proffesionellt bemött, hade dock ngt större förväntan på att alternativa planlösningar för vårt hus skulle tas fram (enligt ök) men är hel nöjd med allt övrigt Läs mer
    2019-05-24 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Martin Per-Inge K
    Hej Per-Inge, kul att höra att ni blev nöjda!
    Vi syns på tillträdet och lycka till med era nya bostäder.

Hälsningar Jonatan Wennberg
  • 2019-04-24

Jim L skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jag köpte en bostadsrätt (Lilla Bottnevägen 54B) i Torslanda och mäklare var Daniel Bentgsson.
    Daniel har alla positiva sociala egenskaper som en mäklare av toppklass ska ha. Jag fick en oerhört fin relation med honom, och han är MYCKET kunnig i sitt yrke.
    Han har hjälp mäklarfirman att få mina varmaste rekommendationer till andra. Läs mer
    2019-05-13 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Jim L
    Hej Jim,

Kul att höra att du är nöjd med vår tjänst. Hoppas du stortrivs i nästa bostad. Slå gärna en signal om du vill ta en kaffe i framtiden.
    Vänligen, Daniel Berntsson
  • 2019-04-18

Natalie C skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jonatan Wennberg rekommenderas. Läs mer
    2019-04-23 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Natalie C
    Hej Natalie,

Hoppas verkligen ni kommer trivas i ert radhus.

Mvh Jonatan Wennberg.
  • Karin Ingrid R

2019-04-16

Karin Ingrid R skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    En mycket duktig, trevlig, omtänksam o lyhörd mäklare. Han ingav förtroende och hade stort engagemang. Visade förståelse för mig o min situation vid försäljning av vårt hem.
    Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar.
    Vill ge mäkl Jonatan Wennberg de bästa rekommendationer! Läs mer
    2019-04-23 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Karin Ingrid R
    Hej Karin,
    Det glädjer mig att jag kunde ge dig en trygg och smidig affär.
    Lycka till med din nya bostad och det är bara att höra av dig om du behöver hjälp.
    Hälsa sönerna!
    Mvh, Jonatan Wennberg.
  • 2019-04-16

Johan L skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jonatan på HusmanHagberg Torslanda är en duktig mäklare som var väldigt saklig och professionell. Det märktes att han ville att både säljare och köpare skulle bli nöjda och känna sig trygga med affären. Läs mer
    2019-04-16 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Johan L
    Hej Johan,

Tack för ett fint omdöme. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.

Hälsa Malin & barnen!

Hälsningar,
    Jonatan
  • 2019-03-22

John H skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Försäljningen av min bostadsrätt:

Mäklaren (Cornelia Nilsson) var strålande. Superproffsig från början till slut. Läs mer
    2019-03-25 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar John H
    Hej John,

Tack för ditt fina omdöme & ett trevligt samarbete, har varit ett nöje att få hjälpa dig med din bostadsaffär! :)

Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad!

• 2019-03-20

Malin S skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    jag har köpt en lägenhet av Cornelia, på Husman Hagberg i Torslanda och hon var väldigt serviceminded och snabb i all hantering. mycket trevlig:) Läs mer
    2019-03-20 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Malin S
    Hej Malin,

Tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet & stort lycka till med husförsäljningen.

Hälsningar,
  • 2019-03-18

Patrik H skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    HusmanHagberg hjälpte oss med försäljning av vår villa då vi valde att sälja för att flytta till en bostadsrätt. Mäklarfirman var delaktiga i båda affärerna och vi har fått ett utmärkt stöd i båda av två olika mäklare. Ett helgjutet bemötande i en av livets stora affärer! Läs mer
    2019-03-20 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Patrik H
    Hej Patrik,

Tack för ett trevligt samarbete! Har varit ett nöje att få hjälpa er i livets stora affär. Tveka inte att höra av er om ni har ytterligare frågor eller funderingar. Hoppas ni kommer stortrivas på kajen!

Gamla Flygplatsvägen 24, 423 37 Torslanda