HusmanHagberg Göteborg Torslanda

HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Vi på HusmanHagberg vet hur bostadsmarknaden fungerar i området Torslanda i Göteborg! Kontakta oss om du ska göra en affär här så hjälper vi dig. Vi består av ett gäng mäklare med bred kompetens och stor passion för vårt yrke. Vare sig det är en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus du är ute efter kan vi guida dig rätt bland alla boenden.

Vi är inte knutna till några banker eller försäkringsbolag, vilket leder till att vi kan vara flexibla och anpassningsbara vid varje affär. Att du blir nöjd är det viktigaste för oss. Kontakta oss på kontoret så tar vi första steget mot din nya bostad!

Läs vad 142 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Torslanda 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-07-19
    Presentationen av kontrakt tomt ekonomi etc mycket bra.
    Personligt lugnt och sansat bemötande.
    Daniel är lätt att kommunicera med
  • köpte sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-06-24
    Tillmötesgående och positiv, med en hög professionalism. En trygg och positiv upplevelse helt enkelt.
  • sålde en tomt med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-06-09
    Daniel är en duktig och ambitiös mäklare som är driven och angelägen om att göra ett bra jobb.
    Han har många kundkontakter vilket medförde en snabb och smidig försäljning.
    Jag är mycket nöjd med Daniel och rekommenderar verkligen honom till den som står inför sitt livs största affär. Upplevdes som mycket lugn och trygg i sin yrkesroll, från start till mål.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    • Torslanda - Skutehagen
    2021-06-07
    Hjälpsam, förstående och grundlig.
    Tack snälla för fint omdöme! Varma hälsningar, Lotta Lotta Bratland
  • sålde sitt hus med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-06-06
    Jag har sålt en villa på Hönö.
    Fick kontakt med Lotta och fattade genast förtroende för henne och det visade sig vara rätt känsla. Lotta är engagerad och professionell. Efter en förhandsvisning kom ett bra bud som jag godkände. Det blev en snabb och bra affär och efter att ha träffat köparna tror jag att mitt hus kommer att bli väl omhändertaget. Jag vill med det varmaste rekommendera Lotta.
    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Andreasson
    Tack snälla Kerstin för mycket fina ord, det värmer verkligen! Ja, jag tror också att ditt trevliga hus kommer komma i riktigt bra händer och förvaltas väl. Ska bli så spännande att se vart du tar vägen nu:) Vi hörs snart! Varma hälsningar, Lotta Lotta Bratland
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-06-01
    Köpt en 80-talsvilla via Daniel. Proffesionellt bemötande med rak och saklig information.
    Varit i kontakt tidigare ang flertal andra objekt som intressenter och alltid fått rak information kring prisbild och processens upplägg.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-05-25
    Vid försäljning av vårat hus så anlitade vi Daniel på HusmanHagberg. Våra förväntningar uppfylldes.
    Allt gick mycket snabbt och smidig,
    En lugn och trevlig mäklare.
    Rekommenderas varmt
    Björn & Lotta
    2021-05-18
    Daniel är en lugn och trygg person och tog tag i saker med en gång vilket jag uppskattar
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-05-11
    Jag har sålt ett parhus. Allt gick fint och smidigt, kan varmt rekommendera Jonatan och önskar honom lycka till!
    Härligt att du är nöjd Madeleine. Vi hörs framöver när tillträdet närmar sig. Bara att höra av er om ni har några funderingar. Jonatan Wennberg
  • Jenny B
    2021-05-03
    Lotta är otroligt proffsig och noggrann. Hon värnar om både köpare och säljare. Hon har en gedigen erfarenhet av marknaden och underlättade otroligt mycket för oss under försäljningsprocessen genom att vara lyhörd, flexibel och inte lämna något åt slumpen. Vi kan varmt rekommendera Lotta!
    Jenny Brink
    Tack snälla, och tack själva för en trevlig process! Det värmer massor att höra att ni är nöjda. Ha det gott så hörs vi snart! Varma hälsningar, Lotta Lotta Bratland
    2021-03-19
    Som köpare upplevde jag/vi Daniel Berntsson som balanserad och kunnig där han värnade lika mycket om köparens intressen som säljarens. Skulle varmt rekommendera Daniel / HusmanHagberg i Torslanda för vänner som både är i sälj och köptankar.
    2021-03-19
    Som förstagångsköpare av hus var det en stor trygghet för oss att ha Daniel att sparra med. Vi fick ett väldigt proffsigt bemötande, tydlig kommunikation och hög servicegrad.
    Skulle gärna använda mig av Daniel när det en dag blir aktuellt för oss att sälja.
    Full pott!
    Daniel Berntsson hjälpte oss sälja vårt hus i Andalen och gjorde det med bravur.
    Mycket hängiven mäklare som var med på alla steg ink besiktning och fotografering vilket gjorde han väldigt insatt i vad han sålde.
    Kände alltid att det var lätt att få tag i Daniel dagtid som kvällstid.
    Ska ni sälja i Torslanda så välj HusmanHagberg!
    2021-03-17
    Villa i Lilleby
    Efter vårt första möte med Jonatan fanns det ingen tveksamhet att det var han som vi ville anlita för att sälja vårt Hus . Vi är jättenöjda med hela processen. Jonatan alltid lätt att nå och snabba svar. En engagerad och kunnig mäklare som vi kommer rekommendera till våra vänner om dom skall sälja här i Torslanda .
    Tackar!! Kul att ni kunden hitta en lägenhet så snabbt också. Njut av en champagne och fira detta nu så hörs vi när tillträdet närmar sig! Jonatan Wennberg
    2021-02-28
    Sålde villa. Mycket professionell mäklare. Skötte processen till allas belåtenhet.
    Tack för de värmande orden Frode, lycka till med det nya livet i Varberg! Jonatan Wennberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-02-23
    Köpt hus i Lilleby

Jag upplevde Jonatan kunnig, intresserad, och trevlig. Överlag är jag mycket nöjd med Jonatans insats inom alla delar i husköpet.
    Tack Andreas, kul att ni äntligen fick köpa ert hus i Torslanda! Bara att höra av er med frågor eller funderingar Annars hörs vi när tillträdet närmar sig :) Jonatan Wennberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-02-12
    Jonatan har varit aktiv vid försäljningen av vår lägenhet.
    Han har tydligt visat vad som gäller för dom olika delarna i processen.
    Han har varit lyhörd och respekterat våra önskemål.
    Dock är försäljningen inte klar ännu, men jag har stor förtröstan att han styr detta ända in i mål på ett proffsigt sätt.

Sture Randvik
    Härligt att ni är nöjda. Klart vi ror detta i land! Enbart ett medlemskap som skall beviljas! Så jag tror nog du och frun kan börja fira försäljningen lite smått. Jonatan Wennberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-02-09
    Fantastiskt trevlig och hjälpsam
    Var ett nöja att få hjälpa dig med din första bostadsaffär! Bara att höra av er om ni har några frågor eller funderingar. Jonatan Wennberg
    2021-02-09
    Sålt lägenhet. Jonatan har skött hela affären förträffligt. Vänligt och rationellt bemötande och snabb och proffesionellt handlagd försäljning.
    Tack för de värmande orden Britt! Jonatan Wennberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    • Torslanda - Kvisljungeby
    2021-02-08
    Daniel är en riktigt bra mäklare och person. Rekomenderar honom verkligen!
    Han sålde vår lägenhet och uppfyllde alla våra förväntningar.
    En kille som ställer upp när det gäller.
    Tack Daniel för denna gången!
  • Irene M
    2021-01-31
    Har köpt en villa i Torslanda. Daniel är lugn och sansad och lätt att ha att göra med. Fick intrycket att han är både kunnig och erfaren. Snabb på återkoppling. Rekommenderas.
    Irene M
    2021-01-29
    Jonatan is very friendly and always willing to help and to find a good compromise in different situations.
    Very helpful!
    I've bought an apartment with his help and very appreciate that.
    2021-01-29
    Vi har sålt vårt hus genom Husman Hagberg. Daniel har genom hela affären varit en lugn och trygg person att luta sig mot. Vi fick en fantastiskt bra exponering på Hemnet, och väldigt många personer på våra visningar. Detta överträffade helt klart våra förväntningar.
    Totalt sett är vi väldigt nöjda med Daniel och rekommenderar honom å det varmaste.
    2021-01-29
    Lotta hade ett riktigt bra kundregister som gjorde att vi kunde sälja på förhand. Ovärderligt.
    Tack Johan, det värmer så att ha fått hjälpa er med denna kanonbra processen! Hälsningar, Lotta Lotta Bratland
    2021-01-27
    Vi sålde vårt radhus på förhand innan fotografering och öppen visning. Det passade oss som småbarnsfamilj mycket bra. Lotta var lätt att nå och flexibel i sina arbetstider. Hon råder och rekommenderar sett från både säljarens och köparens utgångsläge vilket jag tycker gav ett seriöst och välvilligt intryck. Jag väntade mig ett städat och bildat intryck som grund till en bra affär och det var precis vad vi fick! Jag tycker arvodet var rättvist för arbetet och jag hade inte velat ha det andra lokala alternativet både sett till arvode och service. Lotta blir ditt bästa val för din bostadsaffär!
    Wow, tack för fantastiskt fina ord!! Det värmer att ni är nöjda och att det gick att få till både ett fantastiskt bra slutpris och en process som var relativt smidig för både er och barnen. Ha det gott sålänge så hörs vi snart! Hälsningar, Lotta Lotta Bratland
    2021-01-27
    Vi har sålt vårt hus som var ett premiumhus.
    Jag upplevde att Daniel har varit lugn och sansad och relevant.
    Han har skapat ett förtroende för oss som säljare. Han har varit noggrann och ambitiös. Återkopplat bra och sakligt.
    Jag kan varmt rekommendera Daniel Berntsson
  • sålde en tomt med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-01-27
    Försäljning av tomtmark, pågående.
    Utmärkt, trevligt och proffesionellt bemötande.
    TACK Tobias för fina ord, det värmer verkligen! Lotta Bratland
    • Torslanda - Hästevik
    2021-01-21
    Jonathan sålde vårat hus på kort tid från sitt intresseregister och utan annonsering och massa visningar. Snabbt och smärtfritt och alltid 100% anträffbar. Kan verkligen rekommendera Jonathan!!!
    2021-01-21
    Köpte en lägenhet genom Daniel som skötte sitt jobb på ett utmärkt sätt. Det jag uppskattar mest är att han är lätt att nå och svarar snabbt på dygnets alla timmar. Extra bonus för att han hjälpte mig med ett specifikt önskemål som var avgörande för att jag skulle köpa lägenheten. Känns tryggt att göra bostadsaffärer genom Daniel så jag kan verkligen rekommendera honom.
    2021-01-19
    Vi har köpt en villa på Hönö med Lotta som mäklare. Hon har genom hela processen givit ett mycket gott intryck. Hon har varit mycket engagerad och proffsig.
    Tack snälla Mary för de fina orden! Jag tror ni kommer trivas fantastiskt bra i detta vackra hus. Ha det gott sålänge så hörs vi. Hälsningar, Lotta Lotta Bratland
    2021-01-15
    Köpt bostadsrätt via Daniel, fick bra intryck av honom och han hjälpte mig därefter att sälja min bostadsrätt, jag hade som önskemål att sälja min lägenhet snabbt, efter 5 dagar så är min lägenhet såld till ett pris jag är nöjd med!
    Rekommenderas!
    2021-01-14
    Vänligt, proffsigt och bra bemötande.
    Snabb och smidig försäljning.
    Väldigt bra på att återkoppla och informera under hela processen.
    TACK för så fina ord Camilla, och för förtroendet att förmedla er fantastiska villa. Det värmer att ni är nöjda och att vi fick till en process som passade familjen på bästa möjliga sätt! Varma hälsningar, Lotta Lotta Bratland
    2021-01-13
    Vi sålde vår villa i Torslanda efter att träffat Jonatan Wennberg när han gjorde en värdering av vårt hus. Vi fick ett gott, professionellt intryck av Jonatan och bestämde redan vid första mötet att ge honom uppdraget att sälja. Stort engagemang och trevlig, proffsigt intryck.
    Tackar för det fina orden, har varit en fröjd att samarbete med dig och din fru. Vi ses på kommande tillträde! :) Jonatan Wennberg
    2021-01-13
    Vi har köpt en villa och Lotta har hanterat både visningar, budgivning och avtalssignering på ett mycket bra och ödmjukt sätt.
    Jag hade inte några förväntningar alls på detta egentligen, men det visade sig vara en mycket duglig och vänlig mäklare som också var tydlig mot både köpare och säljare
    Tack snälla Per för fina ord! Jag blir så glad av att höra att ni är nöjda med processen, det är såå viktigt i en stor affär. Och oj, vad bra ni kommer få det på Hyacintvägen!! Vi ses senare! Varma hälsningar, Lotta Lotta Bratland
    2021-01-05
    Vi köpte en bostad av Jonatan, vi gjorde snabb affär. Jonatan svarade på frågorna vi hade och tog reda på övrig information som inte kunde besvaras direkt. Då han själv var bortrest så fick hans kollega Daniel hjälpa till med visning och kontraktsskrivning. Jonatan stämde av med oss kontinuerligt om hur vi kände kring bostaden så att vi skulle vara trygga i affären. Både Jonatan och Daniel har varit smidiga, flexibla och tillmötesgående genom köpprocessen.
    Kul att höra att ni är nöjda! Huset kommer passa er perfekt. Skönt att vi kunde stänga affären trots att jag var på julledighet. Vi ses på tillträdet och har ni frågor innan dess så får ni höra av er! Jonatan Wennberg
  • SOFIA A
    skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2020-12-18
    Vi sålde vår lägenhet med Jonathan och köpte med hjälp av Lotta. Allt gick så smidigt och vi är så,så, så nöjda! Tusen tack till er!
    2020-12-17
    Sålt radhus i Torsland med Jonatan som mäklare.
    1:a mötet var utmärkt och det gjorde att vi drog igång försäljningen.Vi hade tänkt avvakta till efter helgerna annars.
    Våra förväntningar var framförallt att få priset på samma nivå som vi gav för några år sedan när vi köpte. Detta målet överträffade våra förväntnigar och själva försäljningen inklusive visninga var utmärkt hanterat.
    Jonatan gjorde ett toppenjobb och vi rekomenderar mycket gärna honom .
    Smidig,alltid tillgänglig och proffsig i alla lägen.Mvh Peter o Anneli
    Värmande ord Peter! Tackar för det och önskar er all lycka i Värmland. Jonatan Wennberg
    2020-11-28
    Vi har köpt en lägenhet på förhand och är jättenöjda med köpet. Mäklaren var lätt att komma i kontakt med och svarade fort och bra på alla frågor. Han kändes pålitlig, kunnig och var lättillgänglig och trevlig. Mycket bra upplevelse.
    2020-11-27
    Vi har sålt vår lägenhet i Torslanda med hjälp av Jonatan Wennberg.
    Extremt proffesionellt hanterande och agerande genom hela försäljningen av bostaden.
    Kunnig, hjälpsam och lättillgänglig.
    Bästa mäklaren.
    Hur nöjd som helst!
    Fina ord från en fina säljare! Har varit en fröjd att jobba mer er. Ska bli kul att se hur ni får till er nya lägenhet också! Vi ses på tillträdet :) Jonatan Wennberg
  • sålde en tomt med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    • Torslanda Tumlehed
    2020-11-20
    Vi är så nöjda hela vägen! Fantastiskt driven, påläst och hjälpsam mäklare. Kan varmt rekommendera Jonatan.
    Tack för de värmande orden Nina! Ser fram emot fler framgångsrika försäljningar med er. Jonatan Wennberg
    2020-10-14
    Jonatan sålde våran lägenhet, vi är mycket nöjda över hans insatts! Det blev en smidig affär och vi kände oss trygga med Honom. Vi kände att vi alltid kunde kontakta honom och fråga om det var något vi funderade över. Kommer verkligen rekommendera Jonatan vidare till andra som ska sälja! ☺️
    Tack för de värmande orden. Är ni nöjda så är jag nöjd! Lycka till med allt så höra vi när vi närmar oss tillträdet. Jonatan Wennberg
    2020-10-10
    Lotta hjälpte att att sälja vårt hus på smidigast möjliga sätt. Hon är trevlig lättsam och kunnig. Vi rekommenderar henne verkligen.
    TACK snälla Anna för fina ord! Tänk att vi slog kvadratmeter-priset i området, det var ni väl värda med det jobb ni lagt ner i huset. Ta hand om dig så hörs vi! Bästa hälsningar, Lotta Lotta Bratland
    2020-10-06
    Got the help/information needed to make a good decision. Appreciate the quick response.
    • Torslanda - Hjuvik
    2020-10-02
    Personlig och engagerad mäklare!
    • Torslanda Björlanda Kile
    2020-09-16
    Jag sålde en lite större villa med havsutsikt i Torslanda med hjälp av Daniel och Lotta. Det var proffsigt upplagt från början till slut där jag tycker dom kompletterade varandra på ett bra sätt då det var en stor affär med mycket jobb och många inblandade. Även samarbetspartnerna som homestyling och fotograferna bidrog till att helheten blev en riktig bra slutprodukt. En speciell elogé till Daniel som på ett lugnt och sakligt sätt hanterade problem utan att förminska dom när dom dök upp. Daniel är ödmjuk och samtidigt målinriktad vilket jag som kund verkligen uppskattar och därför kan jag varmt rekommendera honom till andra.
    Mvh Mikael B
    Hej Mikael, Tackar för dem fina order. Väldigt kul när en försäljning blir så lyckas och när det överträffar förväntan. Vänligen, Daniel Daniel Berntsson
    • Säve
    2020-09-12
    Vi köpte ett parhus av Lotta. Hon mötte oss med ett väldigt trevligt samtal innan vi bokade in oss på visning! Väldigt bra bemötande.
    Det var fina ord, tack Andrej! Kul att det blev en bra försäljning på hemmaplan med min kollega Jonas också:) Vi hörs snart! Vänligen, Lotta Lotta Bratland
    • Torslanda - Skutehagen
    2020-09-10
    Köpte bostad via Lotta och är jättenöjd, hade kunnat sälja med henne också :)
    Tack Elin för mycket fina ord, det värmer! Nu hoppas jag ni kommer trivas gott på Genuavägen. Vi hörs snart! Vänligen, Lotta Lotta Bratland
    2020-09-08
    Sålde vår bostadsrätt i Andalen, Daniel på HusmanHagberg var vår mäklare. Vi kände ett stort förtroende för Daniel från start och har haft ett bra samarbete och dialog under hela processen. Han främsta egenskaper är trygg, kompetent och hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera honom/HusmanHagberg! //Mikaela & Peter
    Hej Peter, Väldigt kul att höra att ni gillade min tjänst. Nu skall vi bara se till att ni hittar ett nytt hus att trivas i! Vänligen, Daniel Daniel Berntsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2020-09-08
    Lotta sålde vår bostadsrätt i Torslanda. Hon är trevlig, positiv, aktiv och målmedveten. Det känns som vi fick ut ett marknadsmässigt pris och det blev en smidig försäljning för oss. Kan bara ge de bästa rekommendationer för anlita Lotta.
    Med vänlig hälsning, Thomas
    Tack snälla Thomas för de fina orden! Det är så roligt att jag kunnat hjälpa er i flera affärer nu, alltid lika trevligt! Kul att den här försäljningen gav en bra vinst också. Vi hörs snart! Vänligen, Lotta Lotta Bratland
    • Torslanda - Hästevik
    2020-08-02
    Vi har köpt villa i Hästevk Torslanda. Daniel som var vår mäklare, kände vi ett enormt förtroende redan från början. Hans lugn ödmjukhet och snabba återkopplingar har varit helt fantastiskt. Tack Daniel.
    Hej Olof, Tack för fina ord. Riktigt kul när en så stor affär blir så lyckad. Hoppas verkligen ni kommer stortrivas i huset. Vänligen, Daniel Daniel Berntsson