HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Gamla Flygplatsvägen 24, 423 37 Torslanda — Visa karta

Vi på HusmanHagberg vet hur bostadsmarknaden fungerar i området Torslanda i Göteborg! Kontakta oss om du ska göra en affär här så hjälper vi dig. Vi består av ett gäng mäklare med bred kompetens och stor passion för vårt yrke. Vare sig det är en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus du är ute efter kan vi guida dig rätt bland alla boenden.

Vi är inte knutna till några banker eller försäkringsbolag, vilket leder till att vi kan vara flexibla och anpassningsbara vid varje affär. Att du blir nöjd är det viktigaste för oss. Kontakta oss på kontoret så tar vi första steget mot din nya bostad!

Läs vad 105 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Torslanda

• 2020-11-28

Jessica R skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi har köpt en lägenhet på förhand och är jättenöjda med köpet. Mäklaren var lätt att komma i kontakt med och svarade fort och bra på alla frågor. Han kändes pålitlig, kunnig och var lättillgänglig och trevlig. Mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-11-27

Jacob E skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi har sålt vår lägenhet i Torslanda med hjälp av Jonatan Wennberg.
    Extremt proffesionellt hanterande och agerande genom hela försäljningen av bostaden.
    Kunnig, hjälpsam och lättillgänglig.
    Bästa mäklaren.
    Hur nöjd som helst! Läs mer
    2020-11-27 Jonatan W svarar Jacob E
    Fina ord från en fina säljare! Har varit en fröjd att jobba mer er. Ska bli kul att se hur ni får till er nya lägenhet också!

Vi ses på tillträdet :)
  • 2020-11-20

Nina R skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi är så nöjda hela vägen! Fantastiskt driven, påläst och hjälpsam mäklare. Kan varmt rekommendera Jonatan. Läs mer
    2020-11-20 Jonatan W svarar Nina R
    Tack för de värmande orden Nina! Ser fram emot fler framgångsrika försäljningar med er.
  • 2020-10-14

Frida Amelie Elisabet R skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jonatan sålde våran lägenhet, vi är mycket nöjda över hans insatts! Det blev en smidig affär och vi kände oss trygga med Honom. Vi kände att vi alltid kunde kontakta honom och fråga om det var något vi funderade över. Kommer verkligen rekommendera Jonatan vidare till andra som ska sälja! ☺️ Läs mer
    2020-10-14 Jonatan W svarar Frida Amelie Elisabet R
    Tack för de värmande orden. Är ni nöjda så är jag nöjd!
    Lycka till med allt så höra vi när vi närmar oss tillträdet.
  • 2020-10-10

Anna H skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Lotta hjälpte att att sälja vårt hus på smidigast möjliga sätt. Hon är trevlig lättsam och kunnig. Vi rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • 2020-10-06

Himani P skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Got the help/information needed to make a good decision. Appreciate the quick response. Läs mer
  • 2020-10-02

Yvonne N skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Personlig och engagerad mäklare! Läs mer
  • 2020-09-16

Christer Mikael B skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jag sålde en lite större villa med havsutsikt i Torslanda med hjälp av Daniel och Lotta. Det var proffsigt upplagt från början till slut där jag tycker dom kompletterade varandra på ett bra sätt då det var en stor affär med mycket jobb och många inblandade. Även samarbetspartnerna som homestyling och fotograferna bidrog till att helheten blev en riktig bra slutprodukt. En speciell elogé till Daniel som på ett lugnt och sakligt sätt hanterade problem utan att förminska dom när dom dök upp. Daniel är ödmjuk och samtidigt målinriktad vilket jag som kund verkligen uppskattar och därför kan jag varmt rekommendera honom till andra.
    Mvh Mikael B Läs mer
    2020-09-17 Daniel B svarar Christer Mikael B
    Hej Mikael,
    Tackar för dem fina order. Väldigt kul när en försäljning blir så lyckas och när det överträffar förväntan.
  • 2020-09-12

Andrej Z skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi köpte ett parhus av Lotta. Hon mötte oss med ett väldigt trevligt samtal innan vi bokade in oss på visning! Väldigt bra bemötande. Läs mer
    2020-09-14 Lotta B svarar Andrej Z
    Det var fina ord, tack Andrej! Kul att det blev en bra försäljning på hemmaplan med min kollega Jonas också:) Vi hörs snart!
  • 2020-09-10

Elin V skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpte bostad via Lotta och är jättenöjd, hade kunnat sälja med henne också :) Läs mer
    2020-09-14 Lotta B svarar Elin V
    Tack Elin för mycket fina ord, det värmer! Nu hoppas jag ni kommer trivas gott på Genuavägen.
  • 2020-09-08

Peter G skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålde vår bostadsrätt i Andalen, Daniel på HusmanHagberg var vår mäklare. Vi kände ett stort förtroende för Daniel från start och har haft ett bra samarbete och dialog under hela processen. Han främsta egenskaper är trygg, kompetent och hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera honom/HusmanHagberg! //Mikaela & Peter Läs mer
    2020-09-17 Daniel B svarar Peter G
    Hej Peter,
    Väldigt kul att höra att ni gillade min tjänst. Nu skall vi bara se till att ni hittar ett nytt hus att trivas i!
  • 2020-09-08

Thomas L skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Lotta sålde vår bostadsrätt i Torslanda. Hon är trevlig, positiv, aktiv och målmedveten. Det känns som vi fick ut ett marknadsmässigt pris och det blev en smidig försäljning för oss. Kan bara ge de bästa rekommendationer för anlita Lotta.
    Med vänlig hälsning, Thomas Läs mer
    2020-09-14 Lotta B svarar Thomas L
    Tack snälla Thomas för de fina orden! Det är så roligt att jag kunnat hjälpa er i flera affärer nu, alltid lika trevligt! Kul att den här försäljningen gav en bra vinst också.
  • 2020-08-02

Olof H skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi har köpt villa i Hästevk Torslanda. Daniel som var vår mäklare, kände vi ett enormt förtroende redan från början. Hans lugn ödmjukhet och snabba återkopplingar har varit helt fantastiskt. Tack Daniel. Läs mer
    2020-08-03 Daniel B svarar Olof H
    Hej Olof,
    Tack för fina ord. Riktigt kul när en så stor affär blir så lyckad. Hoppas verkligen ni kommer stortrivas i huset.
  • 2020-07-29

Björn B skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi har köpt en villa. Mäklaren gav ett lugnt och påläst intryck. Vi blev väl omhändertagna på visningen och fick alla våra frågor besvarade. Uppföljningsfrågor blev också besvarade med en ambition att ge svar från ett både detaljerat och objektivt sätt. Jonatan motsvarade Mycket väl våra förväntningar vi hade på mäklare i denna affär! Jonatan skötte även budgivningsprocessen på ett effektivt och sakligt sätt, där han höll oss som budgivare väl informerade om processens utveckling och förväntningar om tidplan. Läs mer
    2020-08-03 Jonatan W svarar Björn B
    Tack för de värmande orden Björn. Jag vet att ni kommer stortrivas på er nya adress.
    Vi hörs när tillträdet börjar närma sig. Med vänlig hälsning, Jonatan Wennberg HusmanHagberg
  • 2020-07-09

Susanna B skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpte ett hus och Lotta var verkligen en saklig och trygg hjälp i vårt köp! Vi upplevde att både vi som köpare men även säljaren var nöjd.

Med tanke på att vi nu både har sålt vår bostadsrätt och köpt ett hus med HusmanHagberg i Torslanda kommer vi definitivt att rekommendera dem vidare till vänner och bekanta. Otroligt trygg och proffsig hjälp i vårt livs största affär! Läs mer
    2020-07-09 Lotta B svarar Susanna B
    Tack snälla Susanna för de fina orden! Så himla roligt att vi fick chansen att följa er från erat gamla boende till det nya huset. Det ska bli spännande att se när ni kommit iordning.
    Ha det gott sålänge så ses vi snart!
  • 2020-07-08

Lars Johan Georg S skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Husförsäljning

Lotta har varit både hjälpsam, och professionell.
    Bemötandet har varit utmärkt, och affären gick smidigt för båda parterna.

Ett Stort Tack! Läs mer
    2020-07-09 Lotta B svarar Lars Johan Georg S
    Tack Lars, för mycket fina ord och det fina förtroendet! Jag hoppas du får ett nytt drömgarage på sikt också.
    Lotta
  • 2020-06-25

Leif Mikael S skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi har sålt en villa i den högre prisklassen. Inför försäljningen kontaktade vi ett antal mäklare. Jonatan stack tydligt ut med ett starkt engagemang och intresse. Det och ett professionellt agerande har Jonatan haft genom hela processen.

Vi kan starkt rekommendera Jonatan i ditt val av mäklare. Läs mer
    2020-06-27 Jonatan W svarar Leif Mikael S
    Tack för de värmande orden. Har varit en rolig resa tillsammans med er. Oerhört kul att det gick så bra tillslut.
    Vi kommer fortsätta hålla kontakten!
    Med vänlig hälsning, Jonatan Wennberg HusmanHagberg
  • 2020-06-17

Susanna B skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålde en bostadsrätt i Torslanda. Daniel var otroligt kompetent och bidrog med mycket tänkvärd input. Affären gick snabbt och smidigt och han gjorde allt det han utlovade i vårt första möte. Detta i kombination med ett stort lugn och en personlig kontakt gör att vi kan rekommendera honom med glädje.

Vi hoppas verkligen att vi får möjlighet att vi även får köpa vårt framtida hus med hjälp av Daniel, då vet vi att det blir en trygg affär. Läs mer
  • 2020-05-31

Karl W skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    väldigt trevlig och bra komunikation! Läs mer
    2020-06-27 Jonatan W svarar Karl W
    Tack Karl! Vet att ni kommer stortrivas i ert nya hus!
  • 2020-05-25

Andreas Daniel B skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpte ett hus på ”kommande” från deras sida.
    Har alltid svarat och varit supporternade i alla frågor och situationer.
    Smidig och raka svar som mäklare Läs mer
    2020-05-31 Jonatan W svarar Andreas Daniel B
    Kul att höra att ni är nöjda. Vet att ni kommer stortrivas i ert nya hus. Vi ses på tillträdesdagen!
  • 2020-05-19

Johan K skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Har sålt bostadsrätt med hjälp utav Daniel , Är mycket nöjd med bemötandet samt engagemanget ifrån honom , lätttilgänglig samt återkopplade bra.

Rekomenderas stark ! Läs mer
    2020-05-20 Daniel B svarar Johan K
    Kul att höra att du är nöjd. Blev ju verkligen en riktigt bra försäljning. Hoppas du trivs i ditt nya!
  • 2020-05-15

Malin O skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Har köpt ett parhus, bostadsrätt.
    Mäklaren har varit mycket tillmötesgående och behjälplig även utanför den aktuella försäljningen. Läs mer
    2020-05-20 Daniel B svarar Malin O
    Tack för omdömet. Hoppas verkligen du trivs i din nya bostad.
  • 2020-05-14

Andreas N skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Daniel hjälpte mig och min sambo vid vårat första husköp. Vi känner båda två att vi fått ett otroligt bra bemötande och klarhet i alla frågetecken som dyker upp vid ett sådant köp.

Kan varmt rekommendera Daniel och Husman Hagberg Göteborg Torslanda. Läs mer
    2020-05-15 Daniel B svarar Andreas N
    Hej Andreas,
    Kul att höra att ni kände er väl omhändertagna. Jag vet att detta huset kommer passa er. Ni får alltid ringa om ni har några frågor.
  • 2020-05-06

Elin S skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt ett parhus i Torslanda.

Lotta har varit mycket professionell, trevlig och enkel att ha att göra med. Lättillgänglig och snabb i återkoppling av frågor på vägen. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-05-06 Lotta B svarar Elin S
    TACK Elin för mycket fina ord!! Vad snabbt det gick, men åh vad ni kommer få en härlig sommar i Hästevik! Ta hand om er sålänge så hörs vi i de kommande dagarna.
    Bästa hälsningar,
  • 2020-05-03

Yvonne Helén S skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålt ett parhus i Säve. Mäklaren Lotta har ett hjärta av guld så underbar människa och mäklare .Är jättenöjd med allt.Att vi hitta en mäklare och få sålt huset .Jar aldrig haft mäklare innan .så kunde inte fått en bättre. Mvh Helén Strinnås Läs mer
    2020-05-04 Lotta B svarar Yvonne Helén S
    Åh, jag blir helt varm i hjärtat av dina fina ord, TACK!! Det har varit så roligt att få hjälpa till i eran process. Hoppas ni kommer trivas på nya stället nu också. Vi hörs snart!
    Kramar Lotta
  • 2020-05-01

Jan Kenneth S skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Har sålt en villa i Säve, Har blivit väldigt bra bemött från dagen då vi tog kontakt med Lotta tills vårat hus blivit sålt .Vi hade aldrig anlitat en mäklare innan så våra förväntningar var väl att vi skulle hitta en bra mäklare och att vårat hus skulle bli sålt ,så under hela denna försäljning så är vi väldigt nöjda med Lotta Bratland Läs mer
    2020-05-04 Lotta B svarar Jan Kenneth S
    Ja, och vilket kanonpris vi fick! Tack för mycket fina ord och äran att få hjälpa er med den här bostadsaffären, det har varit så trevligt att lära känna er! Ha det gott sålänge så hörs vi snart.
    Kramar Lotta
  • NICKLAS R

2020-04-30

NICKLAS R skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Att köpa villa är kanske den största affär man gör och då är det viktigt med en mäklare man får förtroende för. Daniel var enkel och tydlig att prata med och svarade alltid snabbt och utförligt på våra frågor.

För oss var det tydligt att Daniel gillar sitt jobb och gör allt han kan för att de affärer han förmedlar känns bra och trygga för bägge parter. Läs mer
    2020-05-15 Daniel B svarar NICKLAS R
    Hej Niklas,

Tack för fina ord. Hoppas verkligen ni kommer stortrivas i huset och önskar er lycka till med er försäljning.
  • 2020-03-30

Fredrik S skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålt villa i Nolvik. Blev en snabb och smidig försäljning. Daniel har levt upp till våra förväntningar. Ger ett lugnt och påläst intryck. Inte alls så "säljar-aktig" som många mäklare kan vara, vilket är positivt. Kan verkligen rekommendera Daniel. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Fredrik S
    Kul att höra att ni gillade min tjänst. Nu skall vi lösa en trevlig nästa bostad till dig.
  • 2020-03-30

Eva Ulrika O skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Daniel har hjälpt oss sälja vårt hus i Coronatider. Han har varit hjälpsam & jobbat hårt för att få tag i potentiella köpare & vi fick ett bud vi var nöjda med.
    Vi rekommenderar Daniel Berntsson. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Eva Ulrika O
    Tack för dina ord. Hoppas allt löser sig med nästa boende för er.
  • 2020-03-29

Bernhard F skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt Nolhöjdsvägen 50.
    Proffsigt, snabb och bra återkoppling. Påläst och insatt. Förtroendeingivande. Tydlig och rak i kommunikationen. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Bernhard F
    Tack för ditt omdöme, det värmer att höra din bild av mitt jobb. Känns som det huset passade er som handen i handsken.
  • 2020-03-10

Anna H skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi har köpt ett radhus där Jonatan var mäklare. Jonatan hade ett väldigt trevligt bemötande. Var väldigt närvarande och lät oss ställa våra frågor. Tog sig tid, vilket vi verkligen uppskattade! Läs mer
    2020-03-17 Jonatan W svarar Anna H
    Tack för den fina rekommendationen. Jag vet att ni kommer stortrivas i ert nya radhus!
    Vi ses på tillträdet :)
  • Carina L

2020-03-09

Carina L skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt en tvåa.... precis där vi ville o det vi letade efter, förhandsvisning o snabb affär med effektiv glad vänlig hjälpsam o ärlig positiv mäklare som vi gillade direkt! Lotta är grym! Läs mer
    2020-03-10 Lotta B svarar Carina L
    TACK Carina för de fina orden, det värmer verkligen! Det var ju helt underbart att vi kunde hitta precis vad ni sökte, bara ett par veckor efter första kontakten med dig. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra nu!
  • 2020-03-09

Malin Å skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi har både köpt radhus och sålt vår lägenhet av lotta och är jättenöjda med både det bemötande och den service hon gav oss. Jag kan varmt rekommendera lotta och vi vänder oss säkerligen till henne igen vid behov i framtiden. Läs mer
    2020-03-09 Lotta B svarar Malin Å
    Åh, vilka fina ord-TACK! Det har varit en ära att få arbeta med er, nu hoppas jag ni ska trivas riktigt bra på Gatugården också!
  • 2020-03-09

Fredrik Å skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi köpte ett radhus av Lotta, och samma kväll följde hon med hem och hjälpte oss med att påbörja försäljningen av våran lägenhet. Med hjälp av sitt kontaktnät var den såld 1 vecka senare med ett bra pris.

Mvh Fredrik Åkesson Läs mer
    2020-03-09 Lotta B svarar Fredrik Å
    Åh, vilka affärer vi gjorde!! Så himla roligt att allt gick så smidigt och bra. Tack för förtroendet, vi hörs snart igen.

Paulina L skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt.
    Daniel var otroligt professionell under hela processen, från visning till signing.
    Han hade ett väldigt självsäkert men ändå ett ödmjukt intryck vilket gjorde att jag kände ett stort förtroende för honom. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Paulina L
    Tack för fina ord. Hoppas verkligen ni trivs i nästa bostad.

Paul A skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt bostad.
    Väldigt bra service och proffsigt utfört, kan sitt jobb!
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Paul A
    Kul att höra att ni gillade mitt jobb. Hoppas radhuset blir bra efter ni satt er stämpel på det.
  • 2020-03-08

Stig Jörgen A skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Har både köpt hus och sålt radhus av samma mäklare.

Mycket bra bemötande och lyhörd för våra önskemål, kunnig med bra input för affärerna skulle gå så smidigt som möjligt. Våra behov blev uppfyllda.

Blev erbjudna en förhandsvisning på ett hus som vi köpte och vi ville sälja vårt radhus på liknande sätt. Mäklaren hade en kundkorg som passade vårt radhus och affären gick snabbt och smidigt.

Alla förväntningar uppfylldes på ett professionellt sätt utan att några problem uppstod. Mäklaren var proffsig och kunnig så vi kände oss helt trygga att affärerna togs om hand av denna mäklare. Toppklass. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Stig Jörgen A
    Hej Jörgen,
    Jag tackar för dessa fina omdömen. Väldigt kul att ni äntligen hittade ert drömhus, efter många års letande. Hoppas verkligen ni kommer stortrivas i huset.
  • 2020-03-06

Roger A skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt tomt i Torslanda.
    Bra bemötande.
    Dock upplevde vi processen som väldigt lång i själva budgivningsförfarandet. Läs mer
    2020-03-06 Jonatan W svarar Roger A
    Tack Roger!
    Ska bli otroligt spännande att se processen med er nya tomt.
    Ibland tar det längre tid för en säljare att fatta ett beslut.
    Vi ses på tillträdet!
  • 2020-03-03

Jens Fredrik H skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Villa i Torslanda
    Förväntningarna var att mäklaren skulle vara lyhörd, professionell, kommunikativ och driven. Lotta motsvarade dessa förväntningar med råge! Läs mer
    2020-03-09 Lotta B svarar Jens Fredrik H
    Tack snälla Fredrik för dessa fina ord! Hoppas ni kommer trivas i det nya huset och att vi får ses mer här framöver, för det har varit ett väldigt trevligt samarbete!
  • 2020-02-02

Göran H skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Hej köpet gick snabbt och enkelt Läs mer
    2020-06-27 Jonatan W svarar Göran H
    Tack Göran! Har varit kul att både hjälp er att hitta nytt samt sälja er bostad. Lycka till med allt!
  • 2020-01-31

Paul A skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jonathan har sålt min lägenhet med utmärkt service. Han kan sitt jobb och är väldigt hjälpsam. Läs mer
    2020-01-31 Jonatan W svarar Paul A
    Tack Paul, nu ska vi se till att hitta ett trevligt hus till er!

Linda B skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Har ett proffessionellt bemötande. Behaglig och trevlig person. Läs mer
  • 2020-01-27

Pär Joakim G skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Daniel förmedlade och sålde vårt hus. Vi är väldigt nöjda med hela processen, från början till slut. Läs mer
    2020-01-27 Daniel B svarar Pär Joakim G
    Hej,

Kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. Jag hoppas verkligen ni trivs i nästa bostad. Ring om det är något!
  • 2020-01-27

Christina K skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    En driven mäklare med realistiska förväntningar. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-01-31 Jonatan W svarar Christina K
    Tack Christina!
    Har varit kul att få hjälpa er med försäljningen av er trevliga lägenhet. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-01-24

Filip G skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jag och min sambo köpte ett hus norr om Torslanda. Daniel kändes lugn och var trevlig att ha att göra med. Inga konstigheter! Läs mer
    2020-01-27 Daniel B svarar Filip G
    Hej Filip,

Kul att höra att ni kände en trygghet i ert första husköp. Hoppas verkligen ni trivs och lycka till med er försäljning.
    Patrik S gillar detta
  • 2020-01-22

Thomas Christian W skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Har sålt min villa med hjälp av Jonatan Wennberg. Jonatan har visat stort engagemang, proffsighet och socialt trevlig. Den goda känslan jag fick efter vårt första möte har varat genom hela processen. Läs mer
    2020-01-22 Jonatan W svarar Thomas Christian W
    Tack Christian!
    Har varit kul att få hjälpa er med försäljningsprocessen. Ska bli spännande att få se hur ni får till ert nya hem. Vi hörs!
  • 2020-01-20

Marthin L skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt bostad genom Husman Hagberg i Torslanda av mäklare Jonatan. Proffsigt bemött, påläst om fastigheten, tillgänglig. Så mitt omdöme av köp eller att sälja sin bostad är att Jonatan är utomordentligt duktig mäklare.
    Marthin Läs mer
    2020-01-22 Jonatan W svarar Marthin L
    Tack för dina fina ord Marthin!
    Vi hörs och ses innan tillträdet.
  • 2020-01-18

Ola Wilhelm A skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    God lyssnare, följer upp, visar vilja att hjälpa.
    Känns som det finns ett genuint intresse.
    Trycker inte på, ger kunden utrymme för egna reflektioner. Läs mer
    2020-01-20 Daniel B svarar Ola Wilhelm A
    Hej Ola,
    Kul att höra att du uppskattade min tjänst. Hoppas verkligen allt blir lyckat i ditt nästa boende. Tveka inte på att höra av mig om du har frågor.
  • 2020-01-18

Ola Wilhelm A skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålt en friiliggande Villa.
    Ett gott fötroendeingivande bemötande.
    Visar närvaro.
    Personlig, jordnära.
    Fokus på oss och inte på egna intressen i affären.
    Rekommenderar. Läs mer
    2020-01-20 Lotta B svarar Ola Wilhelm A
    TACK för väldigt fina ord Ola! Det var så roligt att få hjälpa er och att priset blev högre än någon av oss kunnat ana. Skönt att det löste sig så bra med det nya boendet också, jag hoppas du kommer trivas där med.
    Ha det gott så hörs vi!

Outperform
    Supernöjd Läs mer
    2020-01-16 Jonatan W svarar Mats Ove B
    Tack Mats!
    Har varit kul att få lära känna dig. Vi ses på tillträdet!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte