HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Vi på HusmanHagberg vet hur bostadsmarknaden fungerar i området Torslanda i Göteborg! Kontakta oss om du ska göra en affär här så hjälper vi dig. Vi består av ett gäng mäklare med bred kompetens och stor passion för vårt yrke. Vare sig det är en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus du är ute efter kan vi guida dig rätt bland alla boenden.

Vi är inte knutna till några banker eller försäkringsbolag, vilket leder till att vi kan vara flexibla och anpassningsbara vid varje affär. Att du blir nöjd är det viktigaste för oss. Kontakta oss på kontoret så tar vi första steget mot din nya bostad!

Läs vad 194 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Torslanda 2

• köpte sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    • Öckerö
    2022-06-18 Verifierad kund
    1 Mycket positivt helnöjd.2 Självklart stor förväntning hade vi, Daniel levde helt upp till den! 3 Vi upplevde Daniel klar och tydlig, proffsig, trevlig.återigen vi är helnöjda.Vi kontaktar honom även vid ev, nästa flytt! 👌👍Gun-Britt och Göte Eliasson
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    • Öckerö
    2022-06-16 Verifierad kund
    Lugn, trygg, sakkunnig, fokuserad och intresserad av oss och vår bostad. Inför försäljning bjöd vi hem fyra olika mäklare och valde utan tvekan Daniel och HusmanHagberg. Under hela processen har vi haft smidig och naturlig kontakt - snabba återkopplingar och förtroendeingivande rådgivning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2022-06-11 Verifierad kund
    Fantastiskt nöjd med Jonatan då han är väldigt engagerad, påläst och proffesionell.
    Trots en något skakig marknad lyckades vi ändå väl.
    Så nöjda och kan varm rekommendera!
  • Angela Kristina O
    2022-06-11 Verifierad kund
    Jonathan har agerat professionellt och engagerat och vi har känt oss väldigt väl omhändertagna. Trots en lite skakig omvärld så har våra förväntningar uppfyllts.
    Vi är supernöjda och totalupplevelsen är mycket bra! ⭐️
    Tack för de värmande orden!
    Ska bli riktigt kul att se hur ert nya hus tar form🙌
  • Carina T
    • Torslanda
    2022-06-10 Verifierad kund
    Professionell men lättsam, charmig men seriös, drivande men inte påträngande, kunnig men öppen för nya tankar. Kan möjligen bedömas av vissa som lite för snäll, men å andra sidan var det vi som var säljare så han kanske var lite hårdare mot köparna eftersom han gjorde en försäljning som hamnade i den övre delen av alla våra förväntningar!
    Har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen! Jonatan Wennberg
    2022-06-02 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande av en mycket professionell mäklare. Hjälpsam och med ett leende guidar hon en genom allt som har med köp av lägenhet att göra. Så tacksam!
    Fina du, tack för de vänliga orden! En ära att få förtroendet att hjälpa dig hitta den lägenhet du sökte, det gjorde vi väldigt bra tycker jag.
    Varma hälsningar,
    2022-05-18 Verifierad kund
    Proffsigt
    Rekommenderas 🌟
    Snabb återkoppling
    Lyhörd
    2022-05-10 Verifierad kund
    Trevlig och tjänstvillig, såg till att sy ihop affären på ett bra sätt trots ganska olika utgångspunkter.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Tillgänglig och flexibel med en förmåga att bidra till lugn och fokus oavsett omständigheterna.
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    • Torslanda - Troll-/Lönnrunan
    2022-04-25 Verifierad kund
    Lotta was amazing in helping us acquire our first home. She was there every step of the way and was always more than willing to answer the many questions we had throughout the process. We couldn't recommend her highly enough.
    Wow, thank you for the nice words!! It was a pleasure to help you and I'm sure you will love your new house.
    All the best,
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    • Torslanda - Troll-/Lönnrunan
    2022-04-25 Verifierad kund
    Vi har under hela processen blivit väl och lättförstått informerade av vilken hjälp och vilka tjänster som har ingått i Lottas och HusmanHagbergs erbjudande och avtal.
    Husmans samarbetsföretag i form av fotograf samt besiktningsman harr hållit samma höga kvalite samt varit lika trevliga och proffsiga.
    Lotta har absolut nått upp till våra förväntningar och vi är jättenöjda med ett resultat som inneburit att vi fått sålt vårt hus redan på förhandsvisning och till ett belopp som nådde upp till en övre region på vår önskan.
    Vi kan varmt rekommendera Lotta Bratland som er mäklare.
    TACK Kjell för de fina orden!! Och tack för fint samarbete! Jag är så glad att erat välskötta hus faktiskt hamnade i händerna på någon som värdesatte precis samma detaljer som vi vi och att vi kunde nå ett slutpris som blev så bra.
    Ha det gott sålänge så hörs vi snart!
    2022-04-06 Verifierad kund
    Lotta har ett trevligt bemötande, bra kontakt och är behjälplig. Väldigt professionell och kunnig. Gedigen mäklarfirma!
    Tack snälla Per för de fina orden, det betyder massor att läsa! Vi hörs snart!
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2022-04-02 Verifierad kund
    professionell, noggrann och ansvarsfull
    Tack Omid för fina ord, det värmer!
    2022-03-24 Verifierad kund
    Fantastiskt på att förklara sakligt på ett enkelt sätt. Kunnig och lätt att prata med.
    Hade anlitat honom igen. 5 stjärnor.
    2022-03-23 Verifierad kund
    Vänlig och korrekt. Tydlig, saklig och ordentlig genomgång av kontraktet. Något jag saknade var dock snabb återkoppling och konkret bokning av mötestid för kontraktsskrivning - men samtidigt skedde inte hela dialogen med mig direkt, utan med min man. Smidigt tillvägagångssätt och snabb affär!
    • Torslanda - Nötö
    2022-03-14 Verifierad kund
    Jonatan är en mycket behaglig och engagerad mäklare. Han är väl förberedd och kunnig. Han har också varit lätt att nå under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Jonatan.
    Tack Susanne!
    Har varit väldigt kul att hjälpa dig med försäljningen av ditt fantastiska hus!
    2022-03-02 Verifierad kund
    Blev bra bemött.
    Mina förväntningar, att hon hjälper oss lika mycket som hon gör för säljaren och det gör hon.
    Tack snälla för de fina orden. Nu hoppas jag detta blir en riktigt bra lägenhet för er fina familj!
    2022-02-28 Verifierad kund
    Daniel was such a pro - absolutely outstanding service to us as buyers. As a Brit not being so familiar with the Swedish house buying process, Daniel had such patience and explained everything so clearly. He took my calls morning, day and night to ensure we had all the information we needed to start bidding. He acting as a polite, friendly and professional bridge to the sellers - with everyone’s best interests at heart. I couldn’t recommend Daniel and his colleagues highly enough.
    2022-02-23 Verifierad kund
    Daniel har varit positiv, saklig, påläst och uppfyllde våra förväntningar. Daniel har hela tiden varit tillgänglig med dagliga uppdateringar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2022-02-22 Verifierad kund
    Jonatan är väldigt tillgänglig och mycket professionell. Han har god kännedom om fastigheten och området och kan svara på de många frågor och funderingar som man har som köpare.
    Jonatan är noggrann och tydlig, han guidade oss på ett tryggt sätt genom hela processen att köpa fastigheten. Detta är den fjärde fastigheten som vi köper och vi har upplevt den som den tryggaste och smidigaste affären som vi hittills har gjort.
    Tack Renaud för det otroligt värmande orden.
    Kul att ni är nöjda, vet att ni kommer bli minst lika nöjda med ert nya hus!
    2022-02-15 Verifierad kund
    Så nöjd med Daniel vid min husförsäljning!
    Inkännande, vägledande, rak, ärlig, stöttande, personlig, engagerad och mycket kunnig!
    Toppbetyg!!
    2022-02-09 Verifierad kund
    Kan varmt rekomendera Lotta, proffsigt från början till slut! Lyhörd till till mina önskemål säljare men tar även väl hand om köparen. Skulle använda mig av henne i igen vid en framtida försäljning.
    Tack snälla Patrik, det var ju en riktig kanonprocess vi fick till. Riktigt roligt att arbeta med dig och jag hoppas du kommer trivas bra i nästa hus!
    2022-02-09 Verifierad kund
    Jag tycker Lotta var väldigt anpassningsbar när det gäller tider så som att nå henne, visning och bokad kontrakt möte då jag har en väldigt svår arbetstid. Jag jobbar dagtid och kvällstid varannan vecka men det var aldrig några problem med att nå henne. Även vid julledigheten var hon kontaktbar. Detta är ett stort plus eftersom det handlar om en stor affär av att lägga ett bud på lgh. Väldigt trevlig och försökte alltid att få mig att vara trygg i att fixa fram alla slags dokument!
    Tack snälla gulliga Sofia!! Dina ord värmer verkligen och jag tror du kommer trivas hur bra som helst i denna lägenheten! Ha det gott sålänge så ses vi snart!
    2022-02-07 Verifierad kund
    Daniel är väldigt mån om att tillfredsställa både parter, inte bara säljaren. En väldigt lugn och proffsig person.
    2022-02-01 Verifierad kund
    Daniel har haft ett utmärkt bemötande och är mycket trevlig, tydlig och professionell. Han har guidat oss genom processen, från första mötet till avslutat köp, på ett väldigt bra sätt. Förklarat steg för steg de olika alternativen vid respektive scenario och hållit oss uppdaterade oavsett tid på dygnet. För oss som förstagångssäljare har han hela tiden gjort att vi känt oss trygga. Kunde inte önskat oss en bättre mäklare!
    • Säve
    2022-01-15 Verifierad kund
    Funkat kanon med Jonatan från första mötet och hela vägen till lyckad försäljning.

Kan rekommendera Jonatan
    Tack för de fina orden! Jonatan Wennberg
    2022-01-13 Verifierad kund
    Vårat första husköp. Upplevelsen från visning till kontraktskrivning var mycket positiv. Jonatan fanns tillgänglig vid frågor och var behjälplig med att hitta tidsmässiga lösningar som passade oss.
    Jonatan gjorde ett gott intryck vid sin yrkesutövning!
    Var kul att kunna hjälpa dig och Nina med ert husköp!
    Ni kommer förvalta huset på ett bra sätt. All lycka!
  • TOBIAS R
    skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2022-01-13 Spontant omdöme
    Mycket nöjd med min kontakt med Daniel som är väldigt trevlig, lugn och lösningsorienterad. Han ordnade snabbt en förhandsvisning av huset vi var intresserade av vilket ledde till ett köp. Kan varmt rekommendera Daniel för både köpare och säljare.
    2022-01-13 Verifierad kund
    Vi har en bra upplevelse av Jonatan. Känner oss trygga med köpet och vad som förväntas av oss.
    Tack!! Jonatan Wennberg
    2022-01-12 Verifierad kund
    Trevlig, tillgänglig, informativ, tydlig och kunnig!
    2022-01-11 Verifierad kund
    Professionell och engagerad mäklare som levererar mycket bra resultat. Vi är jättenöjda med hela upplevelsen!
    Tack för de värmande orden Laleh! Hör gärna av er gällande jakten på nästa drömbostad :) Jonatan Wennberg
    2021-12-26 Verifierad kund
    Daniel är väldigt kunnig, professionell och trevlig!
    Det finns ju mäklare som kanske tar en något lägre provision, men det viktigaste är ju ändå att man känner ett förtroende mäklaren som man anlitar, och det gör man verkligen med Daniel!
    Han utstrålar ett lugn och har varit stöttande i alla delar i försäljningen.
    Han har gett oss bra tips och ideér och hela tiden återkopplat och följt upp alla steg av processen.
    Vi är otroligt nöjda med hela försäljningen av vårt kära hus:)
    Tack Daniel!!
  • köpte en tomt med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    • Torslanda
    2021-12-16 Verifierad kund
    Väldigt professional och tillgänglig för alla frågor vi hade.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Fantastiskt trevlig och kunnig mäklare som inte tvekar på att förklara eller hjälpa till vid eventuella frågor eller problem. Snabba svar och ett stort engagemang i just min husaffär gjorde att Daniel fick mitt första husköp att gå som på räls. Jag rekommenderar utan tvekan Daniel för både säljare och köpare på husmarknaden :).
    2021-12-07 Verifierad kund
    Lugn, trevlig, svarade på alla frågor. Erbjöd hjälp för bankkontakter om det behövdes. Bra support vid köp av hus
    Kul att kunna hjälpa till! Jonatan Wennberg
  • Ulrika J
    2021-12-02 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt på ett naturligt sätt. Kändes aldrig stelt utan hela vägen mycket normalt och trevligt.
    Förväntningarna var en tät, löpande, tydlig dialog på telefon/ sms vilket fungerade bra

En proffsig, trevlig mäklare med bra koll på området/ fastigheten. Viktigt att också känns till området man säljer i och det kunde mäklaren väl. Snabba besked, tydlig dialog. Snabb hantering.
    Tack för det värmande orden Ulrika!
    Har varit en fröjd att kunna hjälpa er med försäljningen av ett fantastiska radhus. Kul att HusmanHagberg fick hjälpa er med både köp och försäljning! All lycka
    2021-12-02 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell mäklare.
    Med det vänliga och positiva bemötandet så kände jag mig trygg och lugn med allt runt försäljningen av min lägenhet.
    Jag kan verkligen rekommendera Lotta till alla som står i begrepp att sälja sin bostad.
    Tack snälla för fina ord! Vilken snabb och trevlig affär det blev för alla inblandade. Det värmer så att du är lika nöjd som jag med vårat samarbete. Ta hand om dig så hörs vi snart!
    Varma hälsningar, Lotta
  • skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-12-01 Spontant omdöme
    Efter flera “intervjuer” av mäklare fastnade vi för Daniel som inte bara visade ett genuint intresse för vårat hus utan förmedlade ett lugn, en trygghet och en professionalitet som även uppskattades av köperna. Skulle det finnas en referensmäklare eller “role model” för mäklare så är det Daniel Berntsson. Mycket tacksam för jobbet som är gjort från start till mål!
    2021-11-20 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och kunnig. Mycket nöjd med Daniel!
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-11-09 Verifierad kund
    Skicklig på balansgång mellan säljare och köpare.
    Tack Stefan för komplimangen! Kul när det det blir en så bra matchning verkligen :) HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-11-05 Verifierad kund
    Hjälpsam, letade rätt på diverse dokument och information kring bostaden som hjälpte oss fatta beslut om köpet.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Jonatans insats. Engagerad, påläst och lättillgänglig.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Jonatans insats. Engagerad, påläst och lättillgänglig.
    Stor tumme upp!
  • sålde en tomt med hjälp av Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-10-20 Verifierad kund
    God återkoppling, kunnig, tydlig, lyhörd och avslutsibriktad. Återkommer vid nästa försäljning
    Tack Gun-Britt,
    Vi ses och hörs framöver!
    • Torslanda - Övre Hällsvik
    2021-10-18 Verifierad kund
    Daniel har varit fantastiskt hjälpsam och hjälpte oss förhandla fram ett bra pris som fungerade för båda parter. Han var väldigt hjälpsam med kontraktet och gick igenom allt i detalj, precis som man behöver när man köper sin första bostad.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Daniel var en riktig king som mäklare, tack för hjälpen!
    2021-10-04 Verifierad kund
    Daniel har nu hjälp oss att sälja vårt andra hus och vi är väldigt nöjda med hur han har roddat oss igenom dessa försäljningar.
    Vi kan varmt rekommendera Daniel 🌹
    Lundin//
    2021-09-20 Verifierad kund
    Super trevlig mäklare.
    Hon hjälpte oss att hitta rätt sätt att annonsera vår bostad.
    Duktig och kunnig, hjälpte oss tll bästa försäljningen
    Tack, vad glad jag blir för dessa fina ord! Vad bra det blev för alla inblandade. Det var kul att få äran att jobba med Er :) HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    2021-09-19 Verifierad kund
    Vi blev proffsigt bemötta av Lotta.
    Våra förväntningar överträffades då lägenheten såldes för mer än vi räknat med och det gick smidigt då det räckte med en visning.
    Ja, åh vad glad jag är för er skull! Vilken kanonaffär det blev och vad glad jag är att ni är nöjda med denna process. Tack också för erat fina tack-SMS på kvällen efter kontraktet, det värmer såå mycket med dessa ord! HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    • Torslanda - Nötö
    2021-09-10 Verifierad kund
    Bra bemötande. Tydlig i allt. Kunnig om bostaden i det mesta. Bra kontraktskrivning.
    Tack Klas, ni kommer trivas bra med er nya havsutsikt! Jonatan Wennberg