HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Gamla Flygplatsvägen 24, 423 37 Torslanda — Visa karta

Vi på HusmanHagberg vet hur bostadsmarknaden fungerar i området Torslanda i Göteborg! Kontakta oss om du ska göra en affär här så hjälper vi dig. Vi består av ett gäng mäklare med bred kompetens och stor passion för vårt yrke. Vare sig det är en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus du är ute efter kan vi guida dig rätt bland alla boenden.

Vi är inte knutna till några banker eller försäkringsbolag, vilket leder till att vi kan vara flexibla och anpassningsbara vid varje affär. Att du blir nöjd är det viktigaste för oss. Kontakta oss på kontoret så tar vi första steget mot din nya bostad!

Läs vad 58 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Torslanda

• 2020-01-18

Ola Wilhelm A skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    God lyssnare, följer upp, visar vilja att hjälpa.
    Känns som det finns ett genuint intresse.
    Trycker inte på, ger kunden utrymme för egna reflektioner. Läs mer
  • 2020-01-18

Ola Wilhelm A skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålt en friiliggande Villa.
    Ett gott fötroendeingivande bemötande.
    Visar närvaro.
    Personlig, jordnära.
    Fokus på oss och inte på egna intressen i affären.
    Rekommenderar. Läs mer

Mats Ove B skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Premium
    Utmärkt
    Outperform
    Supernöjd Läs mer
    2020-01-16 Jonatan W svarar Mats Ove B
    Tack Mats!
    Har varit kul att få lära känna dig. Vi ses på tillträdet!

Cecilia B skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi har både sålt och köpt genom HusmanHagberg och mäklaren Daniel Berntsson. Vi upplever att han är professionell, tillmötesgående och alltid tillgänglig.
    Han har levererat och varit engagerad. Om vi skulle sälja & köpa igen så kommer valet av mäklare absolut bli Daniel Berntsson. Läs mer

Mikael G skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jag är väldigt nöjd med Daniel Berntsson Läs mer

Thomas H skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi sålde bostadsrätt.
    Blev bemötta på trevligt och ärligt sätt. Förväntningarna på mäklare var att få sålt såklart men utan att lova guld o gröna skogar. Lotta levde upp till detta.
    Vi är nöjda😃 Läs mer
    2020-01-16 Lotta B svarar Thomas H
    Tack Thomas för väldigt fina ord och det stora förtroendet! Det var väldigt roligt att få jobba med er. Hoppas vi stöter på varandra på någon hundpromenad snart :)
  • 2020-01-15

Cassandra R skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålde bostadsrätt, en snabb och smidig affär. Lotta tog hand om allt väldigt bra och förklarade hur allt gick till vid försäljningen steg för steg. Hon är proffsig och vi hade väldigt bra kontakt under hela försäljningsperioden. Lätt att få tag på och löste allt vi bad om. Fick sålt lägenheten innan visning pga Lotta hade kontakt med intresserade köpare. Det blev en snabb och smidigt affär med ett bra bemötande hela vägen. Läs mer
    2020-01-16 Lotta B svarar Cassandra R
    Tack snälla Cassandra, det värmer verkligen! Helt fantastiskt att få hjälpa eran lilla familj. Hoppas allt går bra med det sista med flytten nu också :) Vi hörs snart!
  • 2020-01-15

Joacim R skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpte en trea och sålde min tvåa i samma veva.
    Lotta är en glad och energisk mäklare som jobbar på och låter dig som kund känna att *det här fixar vi*.
    Hon är precis som en mäklare ska vara; trygg, trevlig, aktiv och lätt att få tag i/hålla dialog med 👍 Läs mer
    2020-01-16 Lotta B svarar Joacim R
    Åh vad glad jag blir, TACK Joacim för fina ord! Av dig har jag ju redan fått det finaste betyget - att få förtroendet att sälja din gamla bostad. Jätteroligt att lära känna dig, vi hörs snart!
  • 2020-01-14

Thomas E skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jonatan var oerhört hjälpsam genom hela min process att köpa en lägenhet, fixa lån etc, och sedan även när jag började fundera på att sälja mitt hus. Han hjälpte mig sy ihop mitt huslån, och svaren på mina SMS var väldigt snabba och hjälpsamma, även när jag skrev på helger kom svar direkt. Läs mer
  • 2019-12-19

Joakim W skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Hjälpsam och aktivt jobbande mäklare. Trevligt bemötande. Klara besked och var det något som mäklaren inte säkert kunde svara på direkt sa han detta och tog reda på fakta innan han gav svar. Läs mer
    2020-01-13 Jonatan W svarar Joakim W
    Skönt att höra att jag kunde hjälpa er. Vet att ni kommer stortrivas i er nya bostad. Vi syns på tillträdet!
  • 2019-12-11

Ralf Henrik M skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi sålde vår villa.
    Vi blev alltid väl bemötta, det var tydligt vad som gällde och vilka förväntningar vi kunde ha på processen och priset.
    Vi skulle definitivt använda Husman&Hagberg igen. Läs mer
    2019-12-16 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Ralf Henrik M
    Hej Henrik!
    Kul att höra att ni är nöjda med försäljningsprocessen!
    Lycka till med ert nya boende så hoppas jag vi ses i framtiden!
    Mvh, Jonatan Wennberg
  • 2019-12-10

Anna Victoria M skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Mkt trevlig mäklare som gjorde ett kanonjobb, vi är supernöjda. Läs mer
    2019-12-10 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Anna Victoria M
    Tack så mycket Victoria, det var kul att få träffa er samt förmedla ert underbara hus!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad så hörs vi säkert av i framtiden. Hälsa Henrik!
  • 2019-12-09

Anders P skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Serviceminded, flexibel och korrekt. Läs mer
    2019-12-09 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Anders P
    Tack Anders,
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus! Lycka till med försäljningen av er lägenhet så ses vi på tillträdet!
    Med vänlig hälsning, Jonatan Wennberg
  • 2019-11-27

Anne Jessica Margret A skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Hjälpte till att sälja vår villa. Mäklaren var ambitiös, noggrann och ville väl.
    Bemötandet var positivt samt att hon var lyhörd. Läs mer
    2019-12-03 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Anne Jessica Margret A
    Tack snälla Anne för fina ord! Nu ska vi se till att hitta något riktigt bra boende till er också.
  • 2019-11-25

Pia W skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Väldigt trevlig och bra på att hålla oss informerade i processen! Läs mer
    2019-11-26 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Pia W
    Tack för fina ord Pia! Jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra där uppe!
  • 2019-11-21

Johanna J skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpte en bostadsrätt i Torslanda.
    Blev bra bemött av mäklaren. Hon var trevlig och kompetent. Läs mer
    2019-11-26 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Johanna J
    Tack Johanna, det värmer att läsa! Nu är det äntligen snart dags för flytten, jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra där!
    Kramar Lotta
  • 2019-11-20

Christine S skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Man kan lita på mäklaren, men lite mer kommunikation önskas. Läs mer
    2019-12-16 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Christine S
    Hej,
    Hoppas verkligen ni kommer att trivas på er nya adress!
  • 2019-11-17

Veronica J skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt en lägenhet på solängsvägen 59. Mäklaren var väldig proffsig och trevlig.
    Mäklaren var alltid anträffbar och tillgänglig så det uppskattades mycket.
    Vi är väldigt nöjda med Husmanhagberg Torslanda och rekommenderar dem starkt! Läs mer
    2019-11-18 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Veronica J
    Tack Veronica för fina ord! Det var väldigt roligt att arbeta med er, jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra i lägenheten.
    Kramar, Lotta
  • 2019-11-07

Erik Olov S skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålt mindre villa.

Mäklaren var positiv och visade engagemang.

Jag kommer med fördel rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2019-11-12 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Erik Olov S
    Hej,

Tack för fint omdöme. Lycka till med alla planer i framtiden.

• 2019-09-02

Giedre J skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Daniel Berntsson - toppmäklaren i världsklass, som leder dig tryggt och säkert genom hela bostadsaffären. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-09-06 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Giedre J
    Tack så mycket för dem fina orden! Jag hoppas verkligen ni kommer trivs i er nästa bostad.

• 2019-07-28

Carina K skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Via HusmanHagberg har jag köpt hus.
    Mäklaren agerade utmärkt och jag blev väl bemött. God och snabb återkoppling.
    Mäklaren såg till att det blev en lyckad affär för båda parter vilket var uppskattat. Läs mer
    2019-08-12 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Carina K
    Hej Carina,

Tack för dina fina ord! Har varit ett nöje att få hjälpa dig hitta din nya bostad. Jag hoppas att du kommer trivas!

• 2019-07-25

Zita H skrev om Lotta Bratland en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Har köpt en bostadsrätt och sålt mitt parhus.
    Har blivit utmärkt bemött av mäklarna Cornelia och Lotta.
    Mäklarna har mer än väl levt upp till förväntningarna .
    Gick runt på flera mäklarföretag,kände att Husman och Hagberg
    var förtroendegivande. Läs mer
    2019-08-12 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Zita H
    Hej Zita,

Tack för ett trevligt samarbete, både vid försäljning av din bostad & köpet av din nya bostadsrätt. Vi hoppas du kommer trivas i din nya bostad!

Cornelia & Lotta
  • Martin Per-Inge K

2019-05-13

Martin Per-Inge K skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Bransch proffesionellt bemött, hade dock ngt större förväntan på att alternativa planlösningar för vårt hus skulle tas fram (enligt ök) men är hel nöjd med allt övrigt Läs mer
    2019-05-24 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Martin Per-Inge K
    Hej Per-Inge, kul att höra att ni blev nöjda!
    Vi syns på tillträdet och lycka till med era nya bostäder.

Hälsningar Jonatan Wennberg
  • 2019-04-24

Jim L skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jag köpte en bostadsrätt (Lilla Bottnevägen 54B) i Torslanda och mäklare var Daniel Bentgsson.
    Daniel har alla positiva sociala egenskaper som en mäklare av toppklass ska ha. Jag fick en oerhört fin relation med honom, och han är MYCKET kunnig i sitt yrke.
    Han har hjälp mäklarfirman att få mina varmaste rekommendationer till andra. Läs mer
    2019-05-13 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Jim L
    Hej Jim,

Kul att höra att du är nöjd med vår tjänst. Hoppas du stortrivs i nästa bostad. Slå gärna en signal om du vill ta en kaffe i framtiden.
    Vänligen, Daniel Berntsson
  • 2019-04-18

Natalie C skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jonatan Wennberg rekommenderas. Läs mer
    2019-04-23 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Natalie C
    Hej Natalie,

Hoppas verkligen ni kommer trivas i ert radhus.

Mvh Jonatan Wennberg.
  • Karin Ingrid R

2019-04-16

Karin Ingrid R skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    En mycket duktig, trevlig, omtänksam o lyhörd mäklare. Han ingav förtroende och hade stort engagemang. Visade förståelse för mig o min situation vid försäljning av vårt hem.
    Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar.
    Vill ge mäkl Jonatan Wennberg de bästa rekommendationer! Läs mer
    2019-04-23 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Karin Ingrid R
    Hej Karin,
    Det glädjer mig att jag kunde ge dig en trygg och smidig affär.
    Lycka till med din nya bostad och det är bara att höra av dig om du behöver hjälp.
    Hälsa sönerna!
    Mvh, Jonatan Wennberg.
  • 2019-04-16

Johan L skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jonatan på HusmanHagberg Torslanda är en duktig mäklare som var väldigt saklig och professionell. Det märktes att han ville att både säljare och köpare skulle bli nöjda och känna sig trygga med affären. Läs mer
    2019-04-16 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Johan L
    Hej Johan,

Tack för ett fint omdöme. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.

Hälsa Malin & barnen!

Jonatan
  • 2019-03-22

John H skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Försäljningen av min bostadsrätt:

Mäklaren (Cornelia Nilsson) var strålande. Superproffsig från början till slut. Läs mer
    2019-03-25 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar John H
    Hej John,

Tack för ditt fina omdöme & ett trevligt samarbete, har varit ett nöje att få hjälpa dig med din bostadsaffär! :)

Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad!

• 2019-03-20

Malin S skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    jag har köpt en lägenhet av Cornelia, på Husman Hagberg i Torslanda och hon var väldigt serviceminded och snabb i all hantering. mycket trevlig:) Läs mer
    2019-03-20 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Malin S
    Hej Malin,

Tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet & stort lycka till med husförsäljningen.

• 2019-03-18

Patrik H skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    HusmanHagberg hjälpte oss med försäljning av vår villa då vi valde att sälja för att flytta till en bostadsrätt. Mäklarfirman var delaktiga i båda affärerna och vi har fått ett utmärkt stöd i båda av två olika mäklare. Ett helgjutet bemötande i en av livets stora affärer! Läs mer
    2019-03-20 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Patrik H
    Hej Patrik,

Tack för ett trevligt samarbete! Har varit ett nöje att få hjälpa er i livets stora affär. Tveka inte att höra av er om ni har ytterligare frågor eller funderingar. Hoppas ni kommer stortrivas på kajen!

Daniel
  • 2019-03-14

Tommy T skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålde ett stort hus med !fantastisk havsutsikt femtio meter från havet.
    Engagerad mäklare och egentligen "för snabbt"!! Då vi hade planerat semester utomlands och därefter ta itu med förberedelser för försäljning.
    Men plötsligt fanns kund och bud och nådde rimlig nivå för acceptans. Snabbt avslut.
    Ingen skylt. Ingen info på nätet så lite
    flax för alla Läs mer
    2019-03-14 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Tommy T
    Hej Tommy,

Det var en ära att få förtroendet att förmedla ert hem. Så mycket havsutsikt går nog inte att hitta någon annanstans.
    Kanske lite flax att nå det höga slutpriset så fort, men allt är möjligt med en effektiv försäljningsstrategi och ett bra samarbete.
    Jag hoppas verkligen att allt går bra med er flytt och ert nästa hem.
    Varma hälsningar, Daniel Berntsson
  • 2019-02-04

Sebastian J skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålt radhus
    Mycket bra bemötande Läs mer
    2019-02-05 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Sebastian J
    Hej Sebastian,

Tack för ett mycket trevligt samarbete & er fina rekommendation!

Lycka till med bygget nu :)

• 2019-01-30

Inger B skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Sålt Radhus

Bra bemött av mäklaren

Försäljningspriset inte riktigt
    som vi hade kommit överens om

För övrigt allt mycket bra Läs mer
    2019-01-31 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Inger B
    Hej Inger,

Tack för din fina rekommendation. Vi båda hade hoppats på en högre prislapp med tanke på att vi hade så många på visningarna. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet.

• 2019-01-22

Elin M skrev om Jonatan Wennberg en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Fungerade mycket bra! Enkelt, flexibelt och snabbt! Läs mer
    2019-01-22 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Elin M
    Hej Elin,
    Kul att höra att du är nöjd med försäljningsprocessen. Nu ska vi se till att hitta ditt nya drömboende!

mvh, Jonatan Wennberg
  • 2018-10-06

Monica W skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Mycket bra!
    Kan rekommenderas, effektiv och bra på sitt jobb. Läs mer
    2018-10-23 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Monica W
    Hej Monica,
    Tack för din varma rekommendation. Var en ära att förmedla din bostad.
    Stort lycka till med nya boendet!

Daniel
  • 2018-09-27

Mats Georg H skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    vi fick kontakt med en duktig kunnig, drivande mäklare när vi skulle sälja vårt hus. väldigt mån om oss som kund, lämnade rapport så vi visste vad som hände i försäljningen ställde verkligen upp för oss.

vi är väldigt nöjda med att vi valde just denna mäklare. Läs mer
    2018-10-04 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Mats Georg H
    Tack Mats för värmande ord. Önskar er stort lycka till med det nya boendet.
  • Sofia B

2018-09-27

Sofia B skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Christine är otroligt proffsig och sprudlande! Kan inte annat än rekommendera starkt!
    Vi har nu köpt vårt drömhus tack vare Christine och husmanhagberg! 😍 Läs mer
    2018-10-04 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Sofia B
    Vilket underbart hus ni köpt. Lycka till!
  • 2018-09-10

Magnus A skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi köpte ett radhus i Torslanda och mäklaren var jättebra på alla sätt och vis. Läs mer
    2018-09-12 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Magnus A
    Hej Magnus,
    Det var ett nöje att göra affärer med er :) Önskar er ett stort lycka till med det nya huset.
    Ha en bra dag!
  • 2018-08-11

Fredrik S skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Köpt hus, mycket bra bemötande från trevlig mäklare. Finns inget att klaga på. Läs mer
    2018-08-11 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Fredrik S
    Hej Fredrik & Ulrika,
    Vad kul att höra att ni är nöjda med processen. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus :)

• 2018-08-09

Sara L skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi sålde vår villa i Björlanda. Cornelia har under hela resans gång bemött oss säljare trevligt, tydligt och proffsigt. Snabba svar vid frågor på sms och mejl och alltid återkoppling vid samtal, oavsett veckodag och tid på dygnet. Vi upplevde att Cornelia är en mäklare som ger det där extra, som inte är en självklarhet. Kan varmt rekommendera både husman hagberg och Cornelia om ni vill sälja er bostad! Läs mer
    2018-08-11 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Sara L
    Hej Sara & Johan,
    Tack för era fina ord och vad kul att ni är nöjda! Har varit ett mycket trevligt samarbete. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Tack för förtroendet!

• Peter T

2018-07-26

Peter T skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Mycket trevligt och kunne personal. Läs mer
    2018-08-10 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Peter T
    Hej Peter,
    Tack för den fina responsen! Hoppas både du och hunden kommer trivas bra i nya lägenheten.

Lisa
  • 2018-05-11

Thomas L skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Vi köpte en 3a i Amhult Torslanda. Trevliga och kunniga mäklare som gav oss bra information. Det slutade med att vi blev nöjda med köpet. Läs mer
    2018-05-14 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Thomas L
    Hej Thomas,
    Kul att höra att ni är nöjda med processen. Hoppas att sonen kommer stortrivas i lägenheten. Skulle det vara något så finns vi över gatan.

Ha det bra så länge,
    Cornelia & Daniel
  • 2018-05-11

Elisabeth a skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Jag har sålt en legenhet och blev bemött av en mycket kunnig och trevlig mäklare. Hennes engagemang och 🌹tillmötesgående är jag mycket nöjd med. Ett stort tack från mig och min man.!🌻 Läs mer
    2018-05-14 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Elisabeth a
    Hej Elisabeth,
    Tack för era fina ord och för ett mycket trevligt samarbete. Har varit ett sant nöje att hjälpa till med er försäljning.

Ha det fint och hälsa Janne, så hörs vi snart igen!

• 2018-04-21

Ulf Magnus F skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Hej
    Vi har sålt vårt hus på Myrbostigen 9.
    Vi blev mycket väl bemötta av våran mäklare Daniel.
    Vi är helnöjda med hela vårat samarbete med HusmanHagberg . Läs mer
    2018-04-23 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Ulf Magnus F
    Hej Magnus!

Det var en väldigt trevlig försäljning, kul att ni är nöjda. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet. Skönt att kunna promenera till Frölunda matcherna.

• 2018-04-11

Karin Kristina F skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Daniel Berntsson har genom hela processen haft ett mycket professionellt och bra samarbete med oss som säljare. Han har varit lyhörd, engagerad och det har märkts att han alltid jobbar med en flexibilitet och fingertoppskänsla som ju är en så viktig egenskap att ha som mäklare.
    Vi är över förväntan nöjda med valet av både HusmanHagberg och Daniel. Läs mer
    2018-04-23 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Karin Kristina F
    Hej Karin!

Det var väldigt trevligt att få vara ansvarig fastighetsmäklare för ert vackra hem. Jag hoppas verkligen ni trivs i lägenheten.
    Varma hälsningar, Daniel
  • 2018-02-28

Marie Ingvarsson M skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Duktig, kunnig, koll på läget tyckte jag att min mäklare hade.
    Hon svarade jämt när jag messade henne oavsett när.
    Så bra!!! Läs mer
    2018-02-28 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Marie Ingvarsson M
    Hej Marie,
    Tack så mycket för den fina responsen! Har varit ett nöje att samarbeta med dig och hoppas att vi inom kort kan hitta ert nästa boende. :)
  • 2018-02-15

Daniela K skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Väldigt trevliga och hjälpsamma Läs mer
    2018-02-15 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Daniela K
    Hej Daniela, tack för trevligt bemötande i affären. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem:)

Hälsningar Christine
  • 2018-02-13

Fredrik Åke T skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Trevlig, proffsig, glad, och service inriktad Läs mer
    2018-02-13 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Fredrik Åke T
    Hej Fredrik, tack för positiv feedback. Önskar er all lycka i nästa boende och glad att ni är kvar i Torslanda:)
    Hälsningar Christine
  • 2018-02-13

Mats A skrev om Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Mitt intryck av HusmanHagberg samt den mäklare jag fick nöjet att arbeta ihop med var toppen! Från första mötet till försäljning finns inget att anmärka på over huvud taget. Rekommenderar HusmanHagberg verkligen till dig/er som funderar på att sälja din/er bostad. Läs mer
    2018-02-13 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Mats A
    Tack så mycket Mats. Det har varit ett rent nöje att jobba med både dig och din bostad.
    Önskar dig ett stort lycka till i bostadsjakten och att mina kollegor hjälper dig hitta den bostad du söker.
    Ps. Snart sitter du i en vacker lägenhet och lyssnar på Deep Purple :)
    Hälsningar Daniel
  • 2017-12-24

Emma M skrev om HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Första mäklaren misslyckades totalt. Bytte till Husman Hagberg som sålde huset utan att ens behöva annonsera. Läs mer
    2017-12-25 HusmanHagberg Göteborg Torslanda svarar Emma M
    Hej Emma,
    Gott att vi hittade en så bra köparen till ert hus. Hoppas ni kommer trivas i det nya också.
    God fortsättning!
    Hälsning Christine och Cornelia