Kim Ullaeus

Kim Ullaeus

Kim Ullaeus är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Kim Ullaeus har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Kim Ullaeus har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.8. Kim Ullaeus har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

21 omdömen om Kim Ullaeus

Sofia Kristina V
Sålde sitt hus med hjälp av Kim Ullaeus en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Hällsvik

Jag är väldigt nöjd med Kim Ullaeus på HusmanHagberg i Torslanda! Han har hjälpt mig på ett otroligt proffsigt sett inför, under och efter försäljningen av mitt hus. Jag kan varmt rekommendera honom när ni ska göra er husaffär. Lättillgänglig, lyhörd, kunnig. Så nöjd!

Svar från Kim Ullaeus

Tack Sofia! Nu hoppas vi hittar en fin lägenhet till dig också!

Henning Per-Olof A
Torslanda - Hästevik

Bra och tydlig information från Kim under hela processen. Mycket engagerad, kunnig och professionell mäklare med vänligt och trevligt bemötande. Bästa rekommendationer till Kim.

Svar från Kim Ullaeus

Tack så mycket PO. Hoppas verkligen ni kommer trivas i erat nya hus när det står färdigt!

Julia E
Köpte sitt hus med hjälp av Kim Ullaeus en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Hästevik

Köpt hus av Kim, än så länge mycket nöjd. Enkelt och smidigt, flexibel och tydlig

Svar från Kim Ullaeus

Tack så mycket! Hoppas ni kommer trivas i erat nya hus :)

Mats G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ullaeus en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Centralt

Trevlig och utför sitt uppdrag med glans Av mig får han högsta betyg

Marie H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ullaeus en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Centralt

Jag kan varmt rekommendera Kim Ullaeus som mäklare. I sin profession som mäklare visar Kim ett genuint intresse för både köpare och säljare, att affären skall går bra för båda på ett ödmjukt, trevligt sätt. Vilket innebär att man känner en trygghet, ärlighet att ha Kim som mäklare. Jag som köpare rekommenderar Kim Ullaeus som mäklare och ger högsta betyg. Tack Kim

Svar från Kim Ullaeus

Tack Marie! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.

Marie Elisabeth L
Torslanda - Centralt

Verkade ha bra koll på marknaden.

Markus E
Torslanda - Centralt

Kim imponerade med ett professionellt och väl genomtänkt tillvägagångssätt under hela försäljningsprocessen. Med ett affärsmässigt och personligt bemötande skapade Kim en trygg och förtroendefull relation. Jag är mycket nöjd med både upplevelsen och resultatet av försäljningen och kan varmt rekommendera Kim som mäklare.

Linda W
Säve

En trevlig mäklare som ger bra info,som kan behövas innan tillträdet. Som mäklare o köpare blev vi av säljare bemötta med mkt dåligt uppträdande vid kontraktsskrivning. Men både köpare o mäklare behöll sitt lugn och det ska vi vara nöjda med trots att det blev en tråkig stämning.

Susanne P
Torslanda - Lilleby

Kim har alltid varit tillgänglig och han har visat ett stort intresse och engagemang som jag har uppskattat. Han har haft stor kunskap inom sitt område och aldrig varit rädd för att testa nya vägar i dessa tider. Som person uppfattar jag Kim som okonstlad och förtroendegivande.

Svar från Kim Ullaeus

Tack Susanne för dom fina orden. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!

Sofia B

Kim sålde min lägenhet och var så tillmötesgående och hjälpsam under hela processen. Vid en framtida försäljning kommer jag definitivt använda mig av Kim igen! :) Kan varmt rekommendera!!

Kim U gillar detta