Fredrik Carlsson

Fredrik Carlsson

Fredrik Carlsson är mäklare på HusmanHagberg Härjedalen

Fredrik Carlsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-02. Fredrik Carlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.6. Fredrik Carlsson har haft 5 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-03

9 omdömen om Fredrik Carlsson

Sedan starten hos Reco 2024
Lars-Erik C
Sålde en tomt med hjälp av Fredrik Carlsson en del av HusmanHagberg Härjedalen

Mycket kunnig och duktig mäklaren

Eva V
Sålde sin stuga med hjälp av Fredrik Carlsson en del av HusmanHagberg Härjedalen
Storsjö Kapell

Fredrik är lmycket trevlig, ätt att samarbeta med då han är ödmjuk och lyssnar in. Snabba svar vid frågor.

Magnus R
Lofsdalen

Mycket kompetent och proffsig med bra bemötande av både säljare och köpare.

Per-erik H
Köpte sin stuga med hjälp av Fredrik Carlsson en del av HusmanHagberg Härjedalen
Lofsdalen

Han ger snabb och bra service, svarar på frågor på ett lättbegripligt vis. Är jättenöjd med sättet som Fredrik hjälpt oss genom vårat stugköp 😊👍

Per-Erik H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Carlsson en del av HusmanHagberg Härjedalen
Tänndalen - Funäsdalen

Trevligt bemötande. Lätt att nå. Återkopplade snabbt.

S.t. A
Björnrike

En trevlig mäklare som håller hög servicenivå och motsvarat våra förväntningar på alla sätt hittills.

Pär P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Carlsson en del av HusmanHagberg Härjedalen
Tänndalen - Funäsdalen

Fredrik motsvarade mina förväntningar.

Carolina L
Lofsdalen

Fantastisk på att guida och svara på frågor snabbt (oavsett dag och tid på dygnet) under hela processen dvs. väldigt tillgänglig för oss köpare. Våra förväntningar på mäklaren var att uppfylla ovan och det har gjorts med bravur. Fredrik känns som klippt och skuren för mäklarrollen, vi är helnöjda med honom!

Magnus R
Lofsdalen

Snabb, effektiv och noggrann. Bra mot både säljare och köpare.