HusmanHagberg Härjedalen

HusmanHagberg Härjedalen

Välkommen till HusmanHagberg Härjedalen!

Härjedalen växer som aldrig förr, och med tillväxt kommer behovet av professionella och serviceinriktade mäklare med koll på Härjedalens alla närområden. Letar du därför boende i Vemdalen, Sveg, Lofsdalen, Funäsdalen, Hedeviken, Ljusnedal, Hede med omnejd, tveka inte att höra av dig till någon av våra professionella mäklare.

Vi är tillsammans med er kunder en mäklarfirma som satsar på de svenska fjällen. Med hög kvalitet i fokus står vi för ödmjukhet, äkthet och stort engagemang. Varmt välkommen att be om en fri värdering om du är nyfiken på vad din bostad är värd.

Läs vad 158 kunder tycker om HusmanHagberg Härjedalen 2

• Bruksvallarna
    2022-01-22 Verifierad kund
    Kunnig och hjälpsam. Jättenöjd med Maria
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    • Funäsdalen - Kåvan Funäsdalen
    2022-01-06 Verifierad kund
    Maria är alltid glad och tar sig tid ett svara på frågor på ett bra och utförligt sätt. Hon är mån om att det ska bli bra och verkar ha ett genuint intresse för orten.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    • Tännäs, Tännäskröket, Funäsfjällen
    2022-01-06 Verifierad kund
    Lysande, trevliga och proffsigt bemötande hela vägen!
    • Funäsdalen - Kåvan Funäsdalen
    2021-12-28 Verifierad kund
    Trevlig, snabb respons och positiv. Verkar vara en glad och lättsam person. Hjälpsam till varje pris. Förväntningarna levde hon upp till med råge. Gott om tålamod samt behaglig ton i alla lägen.
    Gott Nytt År
    Bo Dahlström
    2021-12-09 Verifierad kund
    Maria var involverad på slutet vid signering av upplåtelseavtalet. Det flöt på bra! Vi hade mest kontakt med Anette Cederwall.
    Tack Bo för fint betyg! Hoppas att ni kommer att trivas. Önskar en God Jul Maria Sondell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2021-12-06 Verifierad kund
    Glad, action och återkoppling!!!
    2021-12-06 Verifierad kund
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    2021-12-04 Verifierad kund
    Alltid trevlig och glad.Hon är tydlig och snabb.
    2021-11-28 Verifierad kund
    Enkelt och smidigt vid köp av tomt i Lofsdalen, hjälpte till med allt som behövdes.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Super smidigt och helnöjd, kommer helt klart att vända mig till Maria igen.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande. Tydligt.
    • Ramundberget
    2021-10-31 Verifierad kund
    Kompetent o positiv mäklare som svarade på de frågor vi hade snabbt alt genom kollega, - trevligt bemött.
    • Ramundberget
    2021-10-28 Verifierad kund
    Vi blev väldigt trevligt bemötta och hon hade en ödmjuk attityd. Vi förväntade oss en professionell värdering och bra och tydlig guidning genom affären. Vi har inget att klaga på överhuvudtaget.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och full service hela vägen. Rekommenderas starkt.
  • sålde sin bostad med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    • Byvallen
    2021-10-03 Verifierad kund
    Proffsig och engagerad! Rekommenderas!
    • Ljusnedal - Funäsdalen
    2021-09-24 Verifierad kund
    Det var en annan dam som visade lägenheten men Maria har varit
    mycket bra i alla kontakter som vi har haft med henne.
    2021-09-24 Verifierad kund
    Maria överträffad alla mina förväntningar och gjorde att jag kände mig trygg genom hela processen.
    2021-09-23 Verifierad kund
    Tydlig i sin förklaring hur köp med budgivning går till. Maria tog god tid på sig att lyssna och att förklara.
    Hon inger stort förtroende för mig som kund.
    2021-09-19 Verifierad kund
    Maria och teamet på HusmanHagberg i Härjedalen gav oss ett glatt och korrekt bemötande när vi skulle sälja vår stuga. De fanns ALLTID tillgängliga och svarade snabbt på all kommunikation. De satte ihop ett proffsigt material inför försäljningen och vi uppnådde en bra prisnivå.
    Om jag i framtiden skall göra flera fastighetsaffärer i Härjedalen så är Maria o Husman Hagberg det självklara valet.
    • Ljusnedal - Funäsdalen
    2021-09-13 Verifierad kund
    Kanon proffsig o snabb. Bra svar på frågor.
    Kunnig
    2021-09-13 Verifierad kund
    Maria är en glad trevlig person som har försökt att göra sitt bästa. I det stora hela har allt gott bra men det har varit lite rörigt & det känns som att företaget inte riktigt hinner med alla pågående köp
    Tack Christina för din feedback. Det uppskattar vi verkligen. Det har varit en galen tid här i Härjedalen under pandemin där vi som mäklarföretag fått otroligt många kontakter via mail, sms samt samtal varje dag. Troligtvis har samtliga branscher i Härjedalen upplevt att det varit svårt att kunna hantera det stora intresset samt flöde av turister under vintern, våren och sommaren. Detta har gjort att vi stundvis blivit överbelastade. Så våra pågående affärer har ej varit för många, men det stora inflödet av kontakter från alla som varit här har varit utmanande.

Då vi har haft med tre olika parter att göra dvs säljare, byggare samt uthyrare har det inte varit helt lätt att hantera den olika information vi fått. Vi har fått tagit en större roll gällande samordning mellan dessa mot för vad man vanligtvis gör som mäklare. Det finns garanterat förbättringsmöjligheter hos oss gällande detta men vi tar det även vidare till säljaren att ni upplever att det varit rörigt.

Önskar en fortsatt fin dag och stort tack för att du tog dig tid att skriva
    Maria Sondell
    2021-09-12 Verifierad kund
    Bra service och har rätt inställning/kundfokuserat, man märkte att Maria verkligen gillade sitt jobb!

Ett förbättringsområde; att man försäkra sig om leverans av olika dokument/avtal mm innan kund meddelas om när info kommer.

Men som sagt, ett tydligt positivt bemötande!
    Hej Martin, jag håller verkligen med om ditt förslag till förbättring. Det är svårt när vi sitter som mellanhand mellan 3 parter där leverans till oss flyttats fram vilket gjort att vi inte kunnat hålla vissa datum. Vi har framfört detta till säljarna att det är viktigt att dokument samt info kommer till oss som utlovat. Stort tack för att du tog dig tid att skriva :) Maria Sondell
    2021-09-12 Verifierad kund
    Vi har fått ett bra och proffsigt bemötande från start. Information löpande och alltid svar på våra frågor och funderingar.
    Tack Snälla 🤩 Vi har försökt att hålla ihop allt på bästa sätt och vi är så glada att ni är nöjda. Det betyder mycket! Maria Sondell
    2021-09-10 Verifierad kund
    Helt ok bemötande och hanterande av affären. Ibland har det dock blivit lite rörigt.
    Tack Ola för att du tog dig tid att skriva. Det uppskattas verkligen. Vi har försökt att hålla i trådarna på bästa sätt med flera olika parter inblandade i detta projekt. Säljare, byggare samt hyresförmedlare. Ibland har det inte varit helt givet i information till oss som mäklare vilket gjort att informationen från oss kan ha blivit rörig. Maila oss gärna om det fortfarande är information som du upplever saknas. Vi tar åt oss av dina synpunkter och passar samtidigt på att önska trevlig helg. Maria Sondell
    2021-08-27 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad o effektiv mäklare som vi varmt rekommenderar.
    2021-08-19 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande genom hela processen.
  • Kent O
    köpte sin stuga med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2021-08-19 Verifierad kund
    Grymt bemötande, varm och personligt!
    2021-08-19 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och positiv.

Utgångspriset var för lågt satt 2.2 och avslut på 3.0.
    Utgångspriset borde varit 2.5 - 2.6
    Tack för fina ord ;) och varmt välkomna tillbaka till Härjedalen. Förstår att ni kan ha synpunkter om priset. I Härjedalen har vi få jämförelseobjekt och utgångspriset för denna var högre än vad likvärdiga objekt i område gått för den senaste tiden. Marknaden är otroligt svår att läsa av för tillfället då vi har fått så många nya köpare till fjällen. Utgångspris sätts alltid i samråd med säljaren. Vi är dock noggrann med att aldrig jobba med lockpriser. Därför har vi alltid försäljningsstatistik som underlag. Önskar en härlig dag Maria:) Maria Sondell
    2021-07-12 Verifierad kund
    Helt kort, tycker jag att hon hjälpt mig på ett mycket proffsigt och trevligt sätt.
    Har absolut ingenting att klaga på.
    2021-07-09 Verifierad kund
    Proffsigt och positivt bemötande. Tillgängligheten och servicen översteg förväntningarna. Förtroende ingivande och trevlig mäklare som jag skulle rekommendera till andra.
    2021-07-06 Verifierad kund
    Enkelt och tydligt genom hela processen.
    2021-07-02 Verifierad kund
    Bra bemötande, glad och trevlig,
    kanske lite för mycket att göra, men det är väll bara ett bevis på att man gör ett bra jobb:)

Christian
    2021-07-02 Verifierad kund
    Vi fick supersnabb hjälp av Maria när vi bestämde oss för att köpa tomt! Hon har verkligen stenkoll på allting och vi kände oss jättetrygga med henne. Vi bestämde oss lite i all hast att köpa tomt och med Marias positiva och proffsiga bemötande hittade vi en tomt så passade oss perfekt.
    2021-06-28 Verifierad kund
    De är mycket service inriktade och svara alltid i telefon dag som kväll.
    • Lofsdalen - Hovärksvägen
    2021-06-19 Verifierad kund
    Positivt bemötande och en smidig hantering av köpet.
    • Lofsdalen - Hovärksvägen
    2021-06-18 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande och bra service vid försäljningen.
    Vi kan rekommendera Maria.
    Eva o Bernt Fredrikson
    • Lofsdalen - Lövhammaren
    2021-06-08 Verifierad kund
    Jag har sålt mitt hus i Härjedalen med hjälp av Maria Sondell
    Hon är trevlig och tillmötesgående och har gjort vad jag förväntade mig att hon skulle göra.
    • Lofsdalen - Lövhammaren
    2021-06-08 Verifierad kund
    Kompetent mäklare, som tar alla kringelikrokar med glatt humör och ger intryck av att gilla sitt jobb!
    2021-06-07 Verifierad kund
    Köp av bostadsrätt, snabbt enkelt och professionellt.
    2021-06-06 Verifierad kund
    Har sålt en tomt o håller på att sälja ett fjällhus.
    2021-05-28 Verifierad kund
    Lägenthet, super trevlig och hjälpsam i alla henseende.
    Tack snälla ni 😍 så roligt det var att träffa. Och snälla ni var som väntade när jag åkt ifrån nyckeln och fick köra 14 mil för att hämta den 😂🤗 Maria Sondell
    2021-05-26 Verifierad kund
    Vi har köpt en tomt i Lofsdalen genom Maria, Maria har varit mycket hjälpsam och har ett trevligt och glatt sätt att kommunicera genom hela processen.
    Välkomna till Lofsdalen 🤩 Alltid roligt att få trevliga köpare hit Maria Sondell
    2021-05-14 Verifierad kund
    Vi har köp av tomt via Maria.
    Vänligt och hjälpsamt bemötande.
    Tack detsamma! Önskar ett stort lycka till med bygget Maria Sondell
    2021-05-11 Verifierad kund
    Bra mottagande, professionellt genomfört!
    Detsamma till er :) Smidigt genomfört helt enkelt med enkla och snabba köpare och säljare Maria Sondell
  • Armend H
    köpte en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2021-05-04 Verifierad kund
    Bästa mäklaren , bra på allt och snabba leveranser !
    Tack snälla ni 🤩 Varmt välkomna till Lofsdalen Maria Sondell
    2021-05-04 Verifierad kund
    Toppen, kunnig, hjälpsam, trevlig och inger gott förtroende.
    Tack snälla! Ska bli spännande att följa ert bygge Maria Sondell
    2021-05-04 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med både köp och försäljning från HusmanHagberg och Maria. Bra kommunikation och smidiga processer.
    Kändes tryggt när man inte är på plats i byn.

Kommer absolut använda dom nästa gång det blir aktuellt!
    Smidiga säljare också :) Tusen tack för fina ord. Maria Sondell
    2021-04-13 Verifierad kund
    Superbra service genom hela vår försäljningsprocessen. Mina varmaste rekommendationer att ta hjälp utav Maria och Husmanhagberg
    2021-04-12 Verifierad kund
    Vi sålde tomt i härjedalen till ett otroligt bra pris tack vare Maria och HusmanHagberg Härjedalen.
    Proffsigt och extremt trevligt bemötande från första till sista kontakt, rekommenderas starkt!
    • Lofsdalen - Uppvallen
    2021-04-06 Verifierad kund
    Vi har köpt fritidshus i Lofsdalen. Toppen ställe! Vi har fått den hjälp vi har behövt av Maria.