HusmanHagberg Härjedalen

Kyrkogatan 20, 842 32 Sveg — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Härjedalen!

Härjedalen växer som aldrig förr, och med tillväxt kommer behovet av professionella och serviceinriktade mäklare med koll på Härjedalens alla närområden. Letar du därför boende i Vemdalen, Sveg, Lofsdalen, Funäsdalen, Hedeviken, Ljusnedal, Hede med omnejd, tveka inte att höra av dig till någon av våra professionella mäklare.

Vi är tillsammans med er kunder en mäklarfirma som satsar på de svenska fjällen. Med hög kvalitet i fokus står vi för ödmjukhet, äkthet och stort engagemang. Varmt välkommen att be om en fri värdering om du är nyfiken på vad din bostad är värd.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 44 kunder tycker om HusmanHagberg Härjedalen

• 2020-03-31

Lars Magnus J skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vi har sålt en bostad i Funäs fjällen och våran mäklare gjorde ett bra jobb från början till slut.
    Vi fick ett bra förtroende ganska fort som kändes rätt, som att mäklaren va på våran sida mot köpare. Läs mer
  • 2020-03-24

Per Erik Valter T skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Sålde vårt fritidshus, det var en mycket trevlig mäklare som jag kände en gemenskap med och vi hade förtroende för varandra.
    Jag tror vi alla vart nöjda med affären och samarbetet! Läs mer
  • 2020-03-22

Per K skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpte fritidshus och mäklaren överträffade mina förväntningar med ett stort engagemang, fantastisk respons och stor noggrannhet och detaljnoggranhet. Läs mer
    2020-03-22 Maria S svarar Per K
    Tack Per för dina fina ord! Allting har en mening, det är ni ett strålande bevis på. Vi kommer och tittar till er, var så säkra på det. Bästa hälsningar från oss, Maria och Micke
  • 2020-03-12

Heidi O skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Fått snabb respons och hjälp på alla plan. Verkligen en engagerad mäklare! Smidigt och bra skött affär! Läs mer
  • 2020-03-09

Berit Anita B skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Sålt ett fritidshus i Lillhärdal , fick ett fantastiskt bemötande av mäklaren , som var väldigt proffsig i sitt handlande , de infriade alla vår förväntningar och mer därtill , visningen var snabb och effektiv och hela fastigheten var såld på 1 vecka ! De gjorde ett väldigt snyggt prospect på fastigheten , ett stort plus i kanten till dessa mäklare som gjorde vår försäljning så positiv 👍🏻😀 Läs mer
  • Hans M

2020-03-09

Hans M skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpt en fjällnära fastighet.
    Vi blev utmärkt bemötta och med respekt.
    Förväntningarna var att komma till en snabb affär på den fastighet vi ville köpa och mäklarna skötte det mycket bra. De var hjälpsamma, öppna i dialogen, tydliga med informationen.
    Samnanfattning: väldigt positiv, mycket nöjd, toppbetyg Läs mer
  • 2020-03-07

Sven Ola B skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Jag har sålt vårt fritidshus i Orrmo Lillhärdal och jag hade fått hem en folder från HH där man sökte bostäder som skulle säljas, vid kontakt med HH så blir jag bemött på ett superbra sätt, från det att HH och Sondell kom och tittade tills det att huset var sålt gick det det bara 10 dagar och priset som var satt och det priset det såldes för ökade med 1/4 från satt pris.
    Vi, hela vår familj är super nöjda från dag 1 till det att affären avslutandes Läs mer
  • 2020-02-21

Hans Johan Marcus H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Sålde bostadshus. Supertrevliga och duktiga. Fixade en snabb affär 👍🏻 Läs mer
  • 2020-02-16

Dag Gustaf Andrea B skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Sålt tomter i fjällvärlden. Snabbt och professionellt bemötande från början, genomgående snabb kommunikation och trevligt omhändertagande. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-02-15

Lisa M skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vi har köpt ett vinterhus i Lofsdalen på Hallonvägen. Vi har blivit bemötta på ett fantastiskt sätt med flexibilitet och stor hjälpsamhet! Läs mer
  • 2020-02-14

Emelie S skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpte tomt genom Maria, mest min man som haft kontakt med henne men hon har varit väldigt serviceminded och trevlig! Läs mer
  • 2020-02-12

Daniel M skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Engagerad, personlig, kunnig och proffesionell Läs mer
    2020-02-12 Maria S svarar Daniel M
    Tack snälla! Alltid roligt att ha med glada och trevliga köpare att göra. Vi ses framöver!
    Maria :)
  • 2020-02-04

Casper P skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Mäklaren är kanon!!! Allt gick snabbt och enkelt. Tack! Casper & Jenny Läs mer
  • 2020-01-26

Tanja S skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vi har köpt en tomt. Våran mäklare har varit/är toppen, hjälpt till med allt som behövts. Helnöjd.! Läs mer
  • 2020-01-18

Anna L skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Snabb återkoppling & snabbt avslut Läs mer
  • 2020-01-10

Jan-erik B skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpte ett hus i lillhärdal.

Mycket trevligt bemötande av Maria och Micke.

Lättsamma att ha och göra med. Svarar alltid på frågor mm

De var en bra upplevelse och ser fram emot inflyttning snart Läs mer
  • 2020-01-08

Stina E skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpt en tomt i Lofsdalen, gick snabbt och lätt att genomföra köpet, hoppas nu på en snabb avstyckning! =) Läs mer
  • 2020-01-08

Kenneth E skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vänlig, positiv, effektiv och korrekt! Mycket smidig och snabb affär till belåtenhet för bägge parter. Läs mer
  • 2020-01-05

Leif Stefan R skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Glada, pigga, mäklare med fingertopps känsla. Sålde mitt 2 våningshus i Lillhärdal snabbt och enkelt utan krångel. Fanns alltid till hands för frågor och gav snabb återkoppling. Högsta betyg, kan varmt rekommendera Maria och Mikael Sondell Läs mer
  • Anna L

2019-12-25

Anna L skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Glad och informativ med massor av härlig energi och omtanke. Flexibla lösningar och effektiv. Läs mer
  • 2019-12-15

Jonathan L skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpt en tomt. Mycket bra intryck av mäklarna. Kunnig och hjälpsam. Känns som att det klickade mellan oss och dom skulle kunna bli goda vänner Läs mer
  • 2019-12-14

Agneta-marie M skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Sålt Funäsdalen 22:27/28

Blev bemött med respekt och tydlighet inför uppdraget.

Förväntningarna var att få tomterna sålda på ett professionellt sätt, vilket infriades på alla sätt.

Försäljningsuppdraget som HusmanHagberg Härjedalen åtog sig via Maria & Mikael Sondell har verkligen gjort upplevelsen nöjsam. Läs mer
  • 2019-12-06

Malin Anna Maria N skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Jag sålde min gård via Husman Hagberg i Sveg och är super nöjd! Mäklaren tog sig verkligen omhand min försäljning över förväntan. Super trevlig, drivande, stöttande, svarade på alla frågor jag och köparen hade, lätta att prata med, lätta att få kontakt med. Läs mer
  • 2019-11-29

Lennart Birger H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    En otroligt positiv mäklare som ger järnet. Sålde ett hus som jag trodde i min enfald skulle vara eftertraktrat dvs lättsålt. Rak ärlig och drivande. Jag är skitnöjd. Läs mer

Torbjörn F skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpt fjällhus. Lättillgängliga och kan svarar på frågor. Affären är inte helt klar än men hittills har det gått bra. Läs mer

Johan H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Engagerad, trevlig och hjälpsam. Har hon inte svar direkt kollar hon upp och återkommer snabbt. Läs mer

Kristin E skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vi har köpt ett fritidshus i Lofsdalen. Vi åkte upp en fredag eftermiddag för att titta och välja ut den utav de 4 fritidshus utav samma typ som var tillgängliga. Maria visade oss alla och har ett sånt bemötande och ärlighet att man blir trygg i sin bostadsaffär. Påpekar defekter som hon ser och pratar igenom dem med oss som köpare. Ringer vaktmästare och fixar att de kommer förbi för att ställa allt till rätta. Hon gjorde även en bonusvisning utav ett större fritidshus som var fantastisk och vi förstod direkt varför hon ville visa det även om vi inte begärt visning. Det hade kunnat blivit affär på det men vi hade vår budget och kom fram till att det räckte med den pengen. Maria är fantastisk, verkligen en mäklare jag själv skulle använda vid egen försäljning och jag hoppas någon gång igen få göra mer husköp via henne. Toppbetyg. Läs mer
  • 2019-11-25

Gunilla H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Toppen. Snabb effektiv och säker.
    Härlig energi.
    Har både köpt en bostad via dom samt nu lagt ut en bostad för försäljning. Läs mer
  • 2019-11-18

Grethe H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Har sålt hus. Meklaren var trevlig och har tatt hänsyn till mina behov. Er veldig flink med kommunikation. Solde huse med god pris. Läs mer
  • 2019-11-18

Margit w skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    mycket trevligt, kompetent, snabb kundorienterad Läs mer
  • Heinz F

2019-11-12

Heinz F skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Mycket duktig och kunnig mäklare Mari Sondell .Alltid trevlig och lyssnande .Jag är supernöjd .Det gäller fastigheten Funäsdalen 62:32 Läs mer
    2019-11-17 Maria S svarar Heinz F
    Tack snälla Heinz. Det har varit en ära att få jobba tillsammans med dig. Hoppas att resan hem gick bra

• 2019-11-12

Rikard F skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Jag har köpt ett hus i Härjedalen.
    Allt har gått snabbt och enkelt Läs mer
    2019-11-17 Maria S svarar Rikard F
    Ja verkligen gick det snabbt. Inga krångligheter. Hoppas att du kommer att trivas. Du kommer att ha en av områdets bästa utsikt :)

Lycka till med inflytten

• 2019-11-10

Rolf W skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Toppen bra köpt hus i Tänndalen mvh. Roffe. Läs mer
    2019-11-17 Maria S svarar Rolf W
    Hej Roffe, vilken härlig familj ni är. Vi kanske lyckas ses på torsdag. Annars kommer jag förbi en annan gång

Hälsa alla

• 2019-11-07

Johan W skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Mycket snabb återkoppling vid kontakt. Snabb flexibilitet för visning. Hjälpte till på ett utomordentligt sätt mellan köpare/säljare. Vi överraskades av den fantastiska hjälp och det engagemang mäklaren hade i vårt köp av fjällstugan. Riktigt bra och vi kommer garanterat ta hjälp av samma mäklare om vi köper någon mer fastighet i området! Läs mer
    2019-11-17 Maria S svarar Johan W
    Vilka fina ord Johan. Fantastiskt att läsa. Nu blir jag röd om kinderna.

Det är lätt att bli engagerad när det är så trevliga människor som ni. Vill inget hellre än att allt ska bli bra. Ni befinner er 50 mil bort och jag bor här. Självklart vill jag hjälpa till. Ni vet att det bara är att ringa om det är några funderinga

Tusen tack

• 2019-11-03

Christina H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Flexibel och lösningsorienterat mäklare med ett stort mått social kompetens! Läs mer
    2019-11-17 Maria S svarar Christina H
    Detsamma måste jag säga till er. Det är inte alla som godtar att skriva köpekontrakt hemma hos mäklaren en söndags kväll. Det är att vara flexibel som köpare också. Oj så roligt det var att höra er historia om allt som hänt. Huset var ämnat till er!

Alla lyckönskningar
  • 2019-10-31

Jonas F skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vi har köpt ett större hus i Linsell från 1920-talet och blev bemötta på ett alldeles strålande sätt av vår mäklare Maria Sondell. Det blev en mycket snabb affär, på en enda dag faktiskt.
    Affären skrevs på övertid, söndag kväll. Imponerande!

Sammanfattningsvis kan sägas att vi blev mycket nöjda alla tre parter, köpare, säljare och mäklare. Maria får vara varmaste rekommendationer!

Hälsningar /Jonas och Christina Läs mer
    2019-11-17 Maria S svarar Jonas F
    Jag tackar mitt ödmjukaste. Det var någon mening med allting. Helt plötsligt så var det solklart att huset skulle tillhöra er. Säljaren blev så glad när vi ringde upp honom och ni berättade vad som hänt och varför ni ville köpa huset.

Trevligt med besök av snälla människor. Ni är så välkomna igen

Hälsningar från oss
    Maria och Micke
  • 2019-10-30

Yvonne Margareta A skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Jag har sålt min skogsfastighet, jag blev bemött helt suveränt förväntningar var bra. Läs mer
    2019-11-17 Maria S svarar Yvonne Margareta A
    Hej Yvonne och tack för ditt fina omdöme. Visst var har det varit en rolig en försäljning. Och vi hittade så trevliga köpare.

Du är en glad och härlig person och då blir jag också glad

Ha en fin kväll
  • 2019-10-23

Maria H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpt ett fritidshus. Snabbt svar från mäklare, trevligt bemötande och enkla kontaktvägar! Läs mer
    2019-10-30 Maria S svarar Maria H
    Och snabbt beslut från dig. Snabba köpare tycker vi väldigt mycket om. Du vet att jag kommer och hälsar på. Jag hittade ju min plats på verandan i solen.

Heja dig!

/Maria
  • 2019-10-14

Yvonne Margareta N skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vilken tur jag hade att Maria precis hade börjat som mäklare i Sveg!
    Jag är mycket nöjd med hennes hjälp och kontakter med mig och att hon tagit så stort ansvar för husförsäljningen på ett positivt och berömvärt sätt.
    Jag önskar henne all lycka i framtiden som mäklare.

Yvonne M Norell Läs mer
    2019-10-30 Maria S svarar Yvonne Margareta N
    Vilken tur jag hade att du ringde just till mig. Trevliga och mysiga samtal hemma hos er. Håller tummarna för att ni snart hittar ett bra boende. Det är ni värda efter allt slit.

Tusen tack Yvonne för dina fina ord. Det värmer
    Glada hälsningar Maria
  • 2019-10-10

Aino Hellevi S skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Sålt ett fritidshus.
    Utmärkt bemötande och hantering av ärendet så här långt.
    Vi fick ut mer än vad vi hade förväntat oss. Läs mer
    2019-10-30 Maria S svarar Aino Hellevi S
    Ja tänk vad bra det gick! Så roligt. Ett speciellt hus och läge. Grattis till köparen.

Vi ses igen när det blir tillträde. Ha det bra fram tills dess!

Vill också tacka för den fina rekommendationen
    Bästa tackhälsningar från mig
  • 2019-09-30

Anna Camilla G skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Stort TACK till Maria och HusmanHagberg Härjedalen för proffsigt, engagerat & trevligt bemötande genom hela våran försäljningsprocess. Lätt att ha att göra med, snabba återkopplingar. Vi kan varmt rekommendera Maria som mäklare.
    / Anna & Mattias Läs mer
    2019-10-30 Maria S svarar Anna Camilla G
    Stort tack till er också. Alltid roligt att samarbeta med fina, glada och positiva människor som er. Det var en ära att få förmedla ert otroligt härliga hus. Nu önskar vi er alla lycka till i Funäsdalen. Ni kommer att göra succé. Naprapater som er finns det inte många av. Och heller inte yogainstruktör. Ni behövs verkligen

Lycka till önskar vi er
    Maria :)
  • 2019-09-28

Ingbritt T skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Maria kändes väldigt rak och ärlig, vilket vi uppskattar. Dessutom är hon en glad och har ett trevligt bemötande. Läs mer
    2019-09-28 Maria S svarar Ingbritt T
    Tack vad glad jag blir! Roligt att ni ska bli Härjedalingar igen. Vi hörs av när tillträdet närmar sig. Fram tills dess får ni ha det så bra och lycka till med husförsäljningen i Dalarna.

• Cecilia Göta Maria O

2019-09-14

Cecilia Göta Maria O skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vi har sålt vårt fritidshus. Vi hade en annan mäklare innan som försökte sälja vårt hus, men det hände inget på över 3 månader. Så vi bytte till Husmanhagberg Härjedalen.
    Och genom stort engangemang och trevligt bemötande lyckades sälja vårt hus på 5 dagar.
    Vi är supernöjda och rekommenderar varmt Husmanhagberg Härjedalen Läs mer
    2019-09-14 Maria S svarar Cecilia Göta Maria O
    Vad roligt att ni känner er nöjda! Vi vill verkligen leverera en mäklartjänst av kvalité och göra vårt bästa i varje affär. Att vara tillgänglig och svara på spekulanternas frågor är en förutsättning för att kunna sälja. Att även ha en löpande kontakt med säljarna är viktigt för oss.

Tack snälla för er rekommendation!
    Glada Hälsningar
    Franchisetagare, Reg. Fastighetsmäklare
  • 2019-09-14

Karin H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpt fritidshus.
    Positivt bemötande och lätt att få kontakt med mäklaren.
    Glad, positiv och trevlig mäklare.
    Snabbt agerande av mäklaren 24/7. Läs mer
    2019-09-14 Maria S svarar Karin H
    Tack Karin och Johan! Trevliga och glada köpare som ni är värt mycket. Hoppas att ni kommer att trivas.

Kyrkogatan 20, 842 32 Sveg