HusmanHagberg Härjedalen

HusmanHagberg Härjedalen

Välkommen till HusmanHagberg Härjedalen!

Härjedalen växer som aldrig förr, och med tillväxt kommer behovet av professionella och serviceinriktade mäklare med koll på Härjedalens alla närområden. Letar du därför boende i Vemdalen, Sveg, Lofsdalen, Funäsdalen, Hedeviken, Ljusnedal, Hede med omnejd, tveka inte att höra av dig till någon av våra professionella mäklare.

Vi är tillsammans med er kunder en mäklarfirma som satsar på de svenska fjällen. Med hög kvalitet i fokus står vi för ödmjukhet, äkthet och stort engagemang. Varmt välkommen att be om en fri värdering om du är nyfiken på vad din bostad är värd.

Läs vad 122 kunder tycker om HusmanHagberg Härjedalen 2

• Lofsdalen - Lövhammaren
    2021-06-08
    Jag har sålt mitt hus i Härjedalen med hjälp av Maria Sondell
    Hon är trevlig och tillmötesgående och har gjort vad jag förväntade mig att hon skulle göra.
    • Lofsdalen - Lövhammaren
    2021-06-08
    Kompetent mäklare, som tar alla kringelikrokar med glatt humör och ger intryck av att gilla sitt jobb!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    • Tänndalen - Funäsdalen
    2021-06-07
    Köp av bostadsrätt, snabbt enkelt och professionellt.
    2021-06-06
    Har sålt en tomt o håller på att sälja ett fjällhus.
    2021-05-28
    Lägenthet, super trevlig och hjälpsam i alla henseende.
    Tack snälla ni 😍 så roligt det var att träffa. Och snälla ni var som väntade när jag åkt ifrån nyckeln och fick köra 14 mil för att hämta den 😂🤗 Maria Sondell
    2021-05-26
    Vi har köpt en tomt i Lofsdalen genom Maria, Maria har varit mycket hjälpsam och har ett trevligt och glatt sätt att kommunicera genom hela processen.
    Välkomna till Lofsdalen 🤩 Alltid roligt att få trevliga köpare hit Maria Sondell
    2021-05-14
    Vi har köp av tomt via Maria.
    Vänligt och hjälpsamt bemötande.
    Tack detsamma! Önskar ett stort lycka till med bygget Maria Sondell
    2021-05-11
    Bra mottagande, professionellt genomfört!
    Detsamma till er :) Smidigt genomfört helt enkelt med enkla och snabba köpare och säljare Maria Sondell
  • Armend H
    köpte en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2021-05-04
    Bästa mäklaren , bra på allt och snabba leveranser !
    Tack snälla ni 🤩 Varmt välkomna till Lofsdalen Maria Sondell
    2021-05-04
    Toppen, kunnig, hjälpsam, trevlig och inger gott förtroende.
    Tack snälla! Ska bli spännande att följa ert bygge Maria Sondell
    2021-05-04
    Väldigt nöjd med både köp och försäljning från HusmanHagberg och Maria. Bra kommunikation och smidiga processer.
    Kändes tryggt när man inte är på plats i byn.

Kommer absolut använda dom nästa gång det blir aktuellt!
    Smidiga säljare också :) Tusen tack för fina ord. Maria Sondell
    2021-04-13
    Superbra service genom hela vår försäljningsprocessen. Mina varmaste rekommendationer att ta hjälp utav Maria och Husmanhagberg
    2021-04-12
    Vi sålde tomt i härjedalen till ett otroligt bra pris tack vare Maria och HusmanHagberg Härjedalen.
    Proffsigt och extremt trevligt bemötande från första till sista kontakt, rekommenderas starkt!
    • Lofsdalen - Uppvallen
    2021-04-06
    Vi har köpt fritidshus i Lofsdalen. Toppen ställe! Vi har fått den hjälp vi har behövt av Maria.
    • Ljusnedal - Funäsdalen
    2021-03-15
    Vi fick ett mycket trevligt & positivt bemötande då vi köpte vår bostadsrätt i Ljusnedal. Allt gick mycket smidigt!
    2021-03-15
    Mycket trevlig och pålitlig. Svarar på frågor och följer upp där vi vill veta mer.
    Köpt hus i Härjedalen.

Vi är mycket nöjda med allt.
    2021-03-04
    Vi har köpte en tomt för att bygga ett fritidshus. Vi har blivit bemötta proffetionellt, kundskap och värme!
    • Vemdalsskalet
    2021-02-19
    Maria är en bra mäklare, en sådan man vill ha att göra med. Trots en knepig situation lotsade hon igenom affären på ett förtjänstfullt sätt. Dessutom är hon väldigt trevlig !
    2021-01-30
    Positiv, tillgänglig och hjälpsam vid köp av fritidshus. Rekommenderas varmt och en mäklare vi gärna använder igen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2021-01-20
    Mycket trevligt bemötande och engagemang från början.
    Tydlig information, snabba och tydliga svar på frågor.
    Alltid kunden i fokus, glad och hjälpsam.
    2021-01-17
    Proffsig o trevlig, tydlig och hjälpsam.
    2021-01-04
    Mycket proffesionell, bra marknadskännedom, kan varmt rekomenderas.
    2021-01-02
    Bra servicenivå och seriöst bemötande
    2020-12-25
    Sålt en stuga. Trevligt bemötande hela vägen. Allt sköttes smidigt på distans. Proffsig firma.
    2020-12-24
    Kanon bra service , tillgängliga , kunniga
    • Ljusnedal - Funäsdalen
    2020-12-23
    Köpt bostadsrätt. Kunnig, tillmötesgående och mkt serviceminded!!
    • Lofsdalen - Glöte
    2020-12-14
    mycket bra bemötande och engagemang
    Detsamma till dig Linda! Tänk vad smidigt allting gick för att du var med och fixade. Tusen tack Maria Sondell
    2020-12-12
    Vi har köpt en tomt och vi fick ett otroligt fint bemötande av bästa Maria och vi ser framemot flera trevliga möten med henne och Mikael fantastiskt trevliga människor och vi kommer nog stöta på varandra lite nu och då eftersom vi bor i samma by 🥰
    Jag ger högsta möjliga betyg till dom båda och tack till er för en trevlig pratstund under slutförandet av köpet 🥰
    Så klart vi kommer att ses framöver! Så glada är vi över att få ha er som kunder 🌸🌸🌸 och så klart även grannar sedan en tid tillbaka Maria Sondell
    • Lofsdalen - Glöte
    2020-12-09
    Har sålt mitt hus o Glöte o det har funkat bra o enl. förväntningarna.
    Vad glad jag blir att du känner dig nöjd. Tack snälla Maria Sondell
  • Anna D
    2020-12-09
    Mycket trevlig, informativ och hjälpsam.
    Kan bara säga detsamma. Alltid roligt med trevliga kunder :) Önskar en fin jul och ett gott nytt år Maria Sondell
  • skrev om Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2020-12-04
    Bra och snabbt jobbat med kontrakt och alla dokument
    Vi hade ett bra teamwork helt enkelt! Önskar en god jul och ett gott nytt år i ert fina nya hus Maria Sondell
    • Lofsdalen - Västvallen
    2020-11-03
    Har sålt en obebyggd tomt.
    Mycket profesionellt och trevligt bemötande.
    Snabbt och korrekt agerande och mycket kundorienterat.
    Tack snälla! Det betyder mycket att ni är nöjda Maria Sondell
    2020-10-17
    Vi är supernöjda med Marias service och hjälp vid vårt husköp!
    2020-10-17
    Sålt villa.
    Proffsig, ärlig, service och mycket trevlig.
    Kan bara säga detsamma till dig Anna! Bra teamwork helt enkelt :) Maria Sondell
    2020-10-08
    Fjällstuga, gott och glatt bemötande. Inga konstigheter.
    2020-10-08
    Köpt villa. Allt har varit smidigt och fungerat bra. Helt och hållet positiv upplevelse. Jättenöjd!
    2020-10-07
    Mycket bra!
    2020-10-07
    Fick min villa såld snabbare än jag räknat med! Jätte trevlig proffsig Mäklare, rekommenderar starkt Maria!
    • Lillhärdal
    2020-10-04
    Smidig affär. Fast det var frugan som hade nästan all kontakt.
  • köpte sin bostad med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    Köpt fastighet i Överhogdal
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren som på ett trevligt och professionellt sätt hanterat affären.
    2020-10-02
    Det blev ”kärlek vid första ögonkastet” i Per Albin torpet i Överhogdal då det uppenbarade sig på Hemnet . Maria på HusmanHagberg Härjedalen bemötte oss på ett ödmjukt, proffisionellt o vänligt sätt som gjorde att man kände sig otroligt bekväm i allt vad det innebär att gå in i en husaffär.Hela upplevelsen att få möjlighet att köpa ett hus i Härjedalen har varit en lycka. Allt ifrån upptäckte, mäklaren o säljaren. Ser verkligen fram emot att få komma till härliga Härjedalen.
    • Lillhärdal
    2020-10-02
    Köpt fritidshus. Snabb återkoppling av mäklaren på frågor, bud och alla frågor man hade förövrigt. Distansköp som fungerade klockrent. Grymt hjälpsam säljare också som gjorde köpet 100ggr lättare.
  • sålde sin bostad med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    • Sveg - Risbrunn Sveg
    2020-09-26
    Trevligt bemötande från första gången när bägge två kom och tittade och värderade vår gård, gården blev såld till ett i vårat tycke bra pris, Maria och Micke har jobbat hårt med försäljningen och ska ha ett stort tack.
    2020-09-22
    Tomt. Vi fick en bra kontakt med Maria, som förutom sin glada och trevliga personlighet, var väldigt hjälpsam med att bistår oss med underlag, information och handlingar genom hela processen. Köpprocessen skedde på distans och gick väldigt smidigt.
    2020-09-20
    Bra och engagerad. Kunnig och serviceinriktad
    2020-09-18
    Ett tomtköp där mäklaren, Maria Sondell, gav oss ett proffsigt och tryggt mottagande. Att hon även är supertrevlig var en fin bonus.
    • Tänndalen/Funäsdalen - Skarvruet
    Köpt tomt skarvruet/tänndalen
    Mycket bra bemötande, positiv, proaktiv och allmänt trevlig.
    Vi ville ha en så snabb och smidig affär som möjligt och det fick vi.
    Hoppas alla får samma service som vi då är det toppen.
    • Tänndalen - Skarvrusäterns stugområde
    2020-09-17
    Helt suverän hjälp när vi köpte vår Fjälltomt.
    Enkel och smidig affär
    2020-09-17
    Trevlig och hjälpsam mäklare. Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fick vid köpet.