HusmanHagberg Härjedalen

Kyrkogatan 20, 842 32 Sveg — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Härjedalen!

Härjedalen växer som aldrig förr, och med tillväxt kommer behovet av professionella och serviceinriktade mäklare med koll på Härjedalens alla närområden. Letar du därför boende i Vemdalen, Sveg, Lofsdalen, Funäsdalen, Hedeviken, Ljusnedal, Hede med omnejd, tveka inte att höra av dig till någon av våra professionella mäklare.

Vi är tillsammans med er kunder en mäklarfirma som satsar på de svenska fjällen. Med hög kvalitet i fokus står vi för ödmjukhet, äkthet och stort engagemang. Varmt välkommen att be om en fri värdering om du är nyfiken på vad din bostad är värd.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 58 kunder tycker om HusmanHagberg Härjedalen

• 2020-08-09

Annika G skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Ett gammalt hus med stora reparations/uppfräschningsbehov men med stora resurser till stora förändringar när man ger sig in i jobbet.
    Mycket bra och trevliga mäklare!!!
    Levde upp till allla förväntningar.
    Kanonnöjda.
    Hälsningar Cornel och Annika i Ytterhogdal. F d göteborgare. Läs mer
  • 2020-06-22

Emil O skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpte en villa. Väl bemött av mäklare och bra kommunikation hela vägen. Läs mer
  • 2020-06-17

Nils Åke David K skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Sålt fritidshus.
    Fantastiskt bemötande hela vägen!
    Över förväntan levererade våra mäklare!
    Kan varmt rekommendera Maria & Micke på HusmanHagberg Sveg/Härjedalen! Läs mer
    2020-06-22 Maria S svarar Nils Åke David K
    Ibland blir det som att åka berg och dalbana när hus ska säljas. Men tillsammans knöt vi ihop det riktigt bra! Tack för ett roligt samarbete. Lycka till med nya husbygget.
    Bästa hälsningar
  • 2020-06-12

Armand H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Klart den bästa mäklaren jag haft :) Läs mer
    2020-06-12 Maria S svarar Armand H
    Tack Armand :) Vad glad jag blir! Välkommen till fjällen :)
  • 2020-06-09

Anders B skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpt en prästgård i Älvros.

Jag blev mycket vänligt och proffesionelt.

Hade inga direkta förväntningar men med tiden,så tycker jag att förväntningarna infriades.

Snabb och flexibel hanteringen av köpet .

Men vad mer kan man önska sig. Läs mer
    2020-06-22 Maria S svarar Anders B
    Hej Anders, det känns verkligen som att ni blev de perfekta köparna av prästgården. Stort lycka till med era planer

Bästa lyckönskningar
  • 2020-06-08

Nils Daniel B skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Jag sålde ett fritidshus och vi fick bra service och bra bemötande av Maria. Jag fick förväntningarna på en snabb försäljning då marknaden efterfrågade denna form av fritidshus. Försäljningen tog lite tid men jag tycker servicen och bemötandet från mäklaren varit bra. Allt har fungerat enligt förväntan och jag kan rekommendera Maria på HusmanHagberg. Läs mer
  • 2020-06-04

Cornel G skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpt ett hus på Movägen 2 Ytterhogdal.
    Mycket trevligt och bra bemötande.
    Vi har upplevt det hela som en väldigt personligt upplevelse.
    Kort sagt Toppen. Läs mer
  • 2020-05-29

Matts L skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Fritidshus
    Enkel att prata med inget konstgjord försäljare, kändes naturlig, ej påträngande. Fick bra svar på frågorna Läs mer
  • 2020-05-28

Karin B skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Tomt till fjällstuga i Tänndalen. Bra och professionellt bemötande. Snabbt genomförande. Läs mer
  • 2020-05-14

Sanna S skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vi blev köpare av ett hus. Från första kontakten med HusmanHagberg Härjedalen upplevde vi att vi fick bra service och att HusmanHagberg verkligen var intresserade av att hjälpa oss. Det var alltid lätt att få tag på Micke och Maria, och det kändes som att dom verkligen gjorde allt för att hjälpa oss i vårt letande. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med den service vi fick och kan rekommendera HusmanHagberg till alla. Läs mer
  • 2020-05-07

Lars M skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vi har köpt en tomt i Sveg, Tycker att det var ett professionellt och tillmötesgående bemötande,
    Vi tycker att affären gick väldigt smidigt,
    Vi är mycket nöjda Läs mer
  • 2020-04-26

Markus G skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Villa
    Mäklaren har fullföljt sitt uppdrag på ett bra sätt och ständigt återkopplat med rätt uppgifter. Uppfyller alla förväntningar med god marginal. Läs mer
  • 2020-04-24

Pernilla S skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Jag har köpt en bostad. Jag blivit väl bemött och de har tagit hand om mig och svarat på mina frågor... Läs mer
  • 2020-04-18

Mikael Emil R skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Otroligt bra på alla sätt, proffsig och noggrann. Läs mer
  • 2020-03-31

Lars Magnus J skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vi har sålt en bostad i Funäs fjällen och våran mäklare gjorde ett bra jobb från början till slut.
    Vi fick ett bra förtroende ganska fort som kändes rätt, som att mäklaren va på våran sida mot köpare. Läs mer
  • 2020-03-24

Per Erik Valter T skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Sålde vårt fritidshus, det var en mycket trevlig mäklare som jag kände en gemenskap med och vi hade förtroende för varandra.
    Jag tror vi alla vart nöjda med affären och samarbetet! Läs mer
  • 2020-03-22

Per K skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpte fritidshus och mäklaren överträffade mina förväntningar med ett stort engagemang, fantastisk respons och stor noggrannhet och detaljnoggranhet. Läs mer
    2020-03-22 Maria S svarar Per K
    Tack Per för dina fina ord! Allting har en mening, det är ni ett strålande bevis på. Vi kommer och tittar till er, var så säkra på det. Bästa hälsningar från oss, Maria och Micke
  • 2020-03-12

Heidi O skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Fått snabb respons och hjälp på alla plan. Verkligen en engagerad mäklare! Smidigt och bra skött affär! Läs mer
  • 2020-03-09

Berit Anita B skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Sålt ett fritidshus i Lillhärdal , fick ett fantastiskt bemötande av mäklaren , som var väldigt proffsig i sitt handlande , de infriade alla vår förväntningar och mer därtill , visningen var snabb och effektiv och hela fastigheten var såld på 1 vecka ! De gjorde ett väldigt snyggt prospect på fastigheten , ett stort plus i kanten till dessa mäklare som gjorde vår försäljning så positiv 👍🏻😀 Läs mer
  • Hans M

2020-03-09

Hans M skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpt en fjällnära fastighet.
    Vi blev utmärkt bemötta och med respekt.
    Förväntningarna var att komma till en snabb affär på den fastighet vi ville köpa och mäklarna skötte det mycket bra. De var hjälpsamma, öppna i dialogen, tydliga med informationen.
    Samnanfattning: väldigt positiv, mycket nöjd, toppbetyg Läs mer
  • 2020-03-07

Sven Ola B skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Jag har sålt vårt fritidshus i Orrmo Lillhärdal och jag hade fått hem en folder från HH där man sökte bostäder som skulle säljas, vid kontakt med HH så blir jag bemött på ett superbra sätt, från det att HH och Sondell kom och tittade tills det att huset var sålt gick det det bara 10 dagar och priset som var satt och det priset det såldes för ökade med 1/4 från satt pris.
    Vi, hela vår familj är super nöjda från dag 1 till det att affären avslutandes Läs mer
  • 2020-02-21

Hans Johan Marcus H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Sålde bostadshus. Supertrevliga och duktiga. Fixade en snabb affär 👍🏻 Läs mer
  • 2020-02-16

Dag Gustaf Andrea B skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Sålt tomter i fjällvärlden. Snabbt och professionellt bemötande från början, genomgående snabb kommunikation och trevligt omhändertagande. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-02-15

Lisa M skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vi har köpt ett vinterhus i Lofsdalen på Hallonvägen. Vi har blivit bemötta på ett fantastiskt sätt med flexibilitet och stor hjälpsamhet! Läs mer
  • 2020-02-14

Emelie S skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpte tomt genom Maria, mest min man som haft kontakt med henne men hon har varit väldigt serviceminded och trevlig! Läs mer
  • 2020-02-12

Daniel M skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Engagerad, personlig, kunnig och proffesionell Läs mer
    2020-02-12 Maria S svarar Daniel M
    Tack snälla! Alltid roligt att ha med glada och trevliga köpare att göra. Vi ses framöver!
    Maria :)
  • 2020-02-04

Casper P skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Mäklaren är kanon!!! Allt gick snabbt och enkelt. Tack! Casper & Jenny Läs mer
  • 2020-01-26

Tanja S skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vi har köpt en tomt. Våran mäklare har varit/är toppen, hjälpt till med allt som behövts. Helnöjd.! Läs mer
  • 2020-01-18

Anna L skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Snabb återkoppling & snabbt avslut Läs mer
  • 2020-01-10

Jan-erik B skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpte ett hus i lillhärdal.

Mycket trevligt bemötande av Maria och Micke.

Lättsamma att ha och göra med. Svarar alltid på frågor mm

De var en bra upplevelse och ser fram emot inflyttning snart Läs mer
  • 2020-01-08

Stina E skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpt en tomt i Lofsdalen, gick snabbt och lätt att genomföra köpet, hoppas nu på en snabb avstyckning! =) Läs mer
  • 2020-01-08

Kenneth E skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vänlig, positiv, effektiv och korrekt! Mycket smidig och snabb affär till belåtenhet för bägge parter. Läs mer
  • 2020-01-05

Leif Stefan R skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Glada, pigga, mäklare med fingertopps känsla. Sålde mitt 2 våningshus i Lillhärdal snabbt och enkelt utan krångel. Fanns alltid till hands för frågor och gav snabb återkoppling. Högsta betyg, kan varmt rekommendera Maria och Mikael Sondell Läs mer
  • Anna L

2019-12-25

Anna L skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Glad och informativ med massor av härlig energi och omtanke. Flexibla lösningar och effektiv. Läs mer
  • 2019-12-15

Jonathan L skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpt en tomt. Mycket bra intryck av mäklarna. Kunnig och hjälpsam. Känns som att det klickade mellan oss och dom skulle kunna bli goda vänner Läs mer
  • 2019-12-14

Agneta-marie M skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Sålt Funäsdalen 22:27/28

Blev bemött med respekt och tydlighet inför uppdraget.

Förväntningarna var att få tomterna sålda på ett professionellt sätt, vilket infriades på alla sätt.

Försäljningsuppdraget som HusmanHagberg Härjedalen åtog sig via Maria & Mikael Sondell har verkligen gjort upplevelsen nöjsam. Läs mer
  • 2019-12-06

Malin Anna Maria N skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Jag sålde min gård via Husman Hagberg i Sveg och är super nöjd! Mäklaren tog sig verkligen omhand min försäljning över förväntan. Super trevlig, drivande, stöttande, svarade på alla frågor jag och köparen hade, lätta att prata med, lätta att få kontakt med. Läs mer
  • 2019-11-29

Lennart Birger H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    En otroligt positiv mäklare som ger järnet. Sålde ett hus som jag trodde i min enfald skulle vara eftertraktrat dvs lättsålt. Rak ärlig och drivande. Jag är skitnöjd. Läs mer

Torbjörn F skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Köpt fjällhus. Lättillgängliga och kan svarar på frågor. Affären är inte helt klar än men hittills har det gått bra. Läs mer

Johan H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Engagerad, trevlig och hjälpsam. Har hon inte svar direkt kollar hon upp och återkommer snabbt. Läs mer

Kristin E skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vi har köpt ett fritidshus i Lofsdalen. Vi åkte upp en fredag eftermiddag för att titta och välja ut den utav de 4 fritidshus utav samma typ som var tillgängliga. Maria visade oss alla och har ett sånt bemötande och ärlighet att man blir trygg i sin bostadsaffär. Påpekar defekter som hon ser och pratar igenom dem med oss som köpare. Ringer vaktmästare och fixar att de kommer förbi för att ställa allt till rätta. Hon gjorde även en bonusvisning utav ett större fritidshus som var fantastisk och vi förstod direkt varför hon ville visa det även om vi inte begärt visning. Det hade kunnat blivit affär på det men vi hade vår budget och kom fram till att det räckte med den pengen. Maria är fantastisk, verkligen en mäklare jag själv skulle använda vid egen försäljning och jag hoppas någon gång igen få göra mer husköp via henne. Toppbetyg. Läs mer
  • 2019-11-25

Gunilla H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Toppen. Snabb effektiv och säker.
    Härlig energi.
    Har både köpt en bostad via dom samt nu lagt ut en bostad för försäljning. Läs mer
  • 2019-11-18

Grethe H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Har sålt hus. Meklaren var trevlig och har tatt hänsyn till mina behov. Er veldig flink med kommunikation. Solde huse med god pris. Läs mer
  • 2019-11-18

Margit w skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    mycket trevligt, kompetent, snabb kundorienterad Läs mer
  • Heinz F

2019-11-12

Heinz F skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Mycket duktig och kunnig mäklare Mari Sondell .Alltid trevlig och lyssnande .Jag är supernöjd .Det gäller fastigheten Funäsdalen 62:32 Läs mer
    2019-11-17 Maria S svarar Heinz F
    Tack snälla Heinz. Det har varit en ära att få jobba tillsammans med dig. Hoppas att resan hem gick bra

Bästa hälsningar
  • 2019-11-12

Rikard F skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Jag har köpt ett hus i Härjedalen.
    Allt har gått snabbt och enkelt Läs mer
    2019-11-17 Maria S svarar Rikard F
    Ja verkligen gick det snabbt. Inga krångligheter. Hoppas att du kommer att trivas. Du kommer att ha en av områdets bästa utsikt :)

Lycka till med inflytten

• 2019-11-10

Rolf W skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Toppen bra köpt hus i Tänndalen mvh. Roffe. Läs mer
    2019-11-17 Maria S svarar Rolf W
    Hej Roffe, vilken härlig familj ni är. Vi kanske lyckas ses på torsdag. Annars kommer jag förbi en annan gång

Hälsa alla

• 2019-11-07

Johan W skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Mycket snabb återkoppling vid kontakt. Snabb flexibilitet för visning. Hjälpte till på ett utomordentligt sätt mellan köpare/säljare. Vi överraskades av den fantastiska hjälp och det engagemang mäklaren hade i vårt köp av fjällstugan. Riktigt bra och vi kommer garanterat ta hjälp av samma mäklare om vi köper någon mer fastighet i området! Läs mer
    2019-11-17 Maria S svarar Johan W
    Vilka fina ord Johan. Fantastiskt att läsa. Nu blir jag röd om kinderna.

Det är lätt att bli engagerad när det är så trevliga människor som ni. Vill inget hellre än att allt ska bli bra. Ni befinner er 50 mil bort och jag bor här. Självklart vill jag hjälpa till. Ni vet att det bara är att ringa om det är några funderinga

Tusen tack

• 2019-11-03

Christina H skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Flexibel och lösningsorienterat mäklare med ett stort mått social kompetens! Läs mer
    2019-11-17 Maria S svarar Christina H
    Detsamma måste jag säga till er. Det är inte alla som godtar att skriva köpekontrakt hemma hos mäklaren en söndags kväll. Det är att vara flexibel som köpare också. Oj så roligt det var att höra er historia om allt som hänt. Huset var ämnat till er!

Alla lyckönskningar
  • 2019-10-31

Jonas F skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    Vi har köpt ett större hus i Linsell från 1920-talet och blev bemötta på ett alldeles strålande sätt av vår mäklare Maria Sondell. Det blev en mycket snabb affär, på en enda dag faktiskt.
    Affären skrevs på övertid, söndag kväll. Imponerande!

Sammanfattningsvis kan sägas att vi blev mycket nöjda alla tre parter, köpare, säljare och mäklare. Maria får vara varmaste rekommendationer!

Hälsningar /Jonas och Christina Läs mer
    2019-11-17 Maria S svarar Jonas F
    Jag tackar mitt ödmjukaste. Det var någon mening med allting. Helt plötsligt så var det solklart att huset skulle tillhöra er. Säljaren blev så glad när vi ringde upp honom och ni berättade vad som hänt och varför ni ville köpa huset.

Trevligt med besök av snälla människor. Ni är så välkomna igen

Hälsningar från oss

Kyrkogatan 20, 842 32 Sveg