HusmanHagberg Härjedalen

HusmanHagberg Härjedalen

Välkommen till HusmanHagberg Härjedalen!

Härjedalen växer som aldrig förr, och med tillväxt kommer behovet av professionella och serviceinriktade mäklare med koll på Härjedalens alla närområden. Letar du därför boende i Vemdalen, Sveg, Lofsdalen, Funäsdalen, Hedeviken, Ljusnedal, Hede med omnejd, tveka inte att höra av dig till någon av våra professionella mäklare.

Vi är tillsammans med er kunder en mäklarfirma som satsar på de svenska fjällen. Med hög kvalitet i fokus står vi för ödmjukhet, äkthet och stort engagemang. Varmt välkommen att be om en fri värdering om du är nyfiken på vad din bostad är värd.

201 omdömen om HusmanHagberg Härjedalen

Sedan starten hos Reco 2019
    2023-01-18 Verifierad kund
    Maria har varit mycket tillmötesgående, trevlig, glad och hjälpsam. Hon har verkligen varit tillgänglig både på telefon, sms och via mail - vilket för oss är viktigt.
  • skrev om HusmanHagberg Härjedalen
    2023-01-01 Spontant omdöme
    Försäljning av vår fjällstuga i Ramundberget
    Maria och Annette levererade ett skolexempel på hur en försäljningsprocess ska genomföras.
    Ödmjuk lyhördhet för oss som säljare. Kompetent förmåga att fånga det unika med vår fjällstuga för att sedan fokusera på detta i sin presentation. Vår kommunikation med dem var hela tiden öppen, enkel och tydlig vilket gav oss som säljare ett stort förtroende för hur processen drevs.
    Till detta var våra möten med Maria och Annette fyllda av humor och glädje och det stärkte oss i vår egen process.
    Stort tack för en väldigt professionell försäljning och lycka till i framtiden.
    Monica och Bengt Isberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2022-12-16 Verifierad kund
    Bra och tydligt bemötande så fort det fanns något att rapportera - stort som smått. Flexibilitet i att visa upp objektet för potentiella köpare. Bra kommunikation gällande de sista stegen i affären (efter budgivningen var klar).
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2022-12-01 Verifierad kund
    Vi har verkligen blivit bemötta med öppna armar. De frågor och önskemål vi haft har tagits om hand, besvarats och tillgodosetts på ett problemfritt sätt och alltid med gott humör. Det ger en mycket trevlig känsla.
    Det har varit en mycket smidig upplevelse trots avstånd. Bemötandet har genomgående varit positivt och på en trevlig personlig nivå.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Hade små förväntningar på försäljningen
    Men det blev över förväntan
    Bra upplevelse av mäklarna som informerade mig hela tiden hur det gick med försäljningen
    2022-11-11 Verifierad kund
    Vi, Lars-Åke och Barbro Beckstrand, har mycket positiv erfarenhet av vår Mäklarkontakt med Maria Sondell.
    Hon gjorde en mycket bra presentation av vårt hus och Linsell-bygden i stort och framhöll alla positiva möjligheter till fritidssysselsättning som står till buds.
    Vår förväntan var att vi skulle kunna få en personlig och saklig relation till mäklaren och denna förväntan uppfylldes till fullo.
    Maria skötte sina uppgifter briljant, alltid trevlig och glad och alltid tillgänglig. Vi kan inte nog berömma henne för hennes engagemang och hjälpsamhet. Vi är mycket tacksamma för all hjälp vi fått och vi har henne i tankarna när vi i framtiden skall sälja vårt fritidshus i Stockholms skärgård.
    Ett stor tack till Maria och Mikael för ett utomordentligt gott jobb. och vi önskar dem all lycka framöver. Än en gång stort och hjärtligt tack.
    Barbro och Lars-Åke Beckstrand
    2022-10-01 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett mycket föredömligt sätt.
    Vi hade höga förväntningar vilka uppfylldes med råge.
    Maria Sondell arbetar på ett mycket proffsigt sätt. Hon är mycket kunnig och ger ett förtroendefullt intryck. Hon är alltid glad och positiv. Vi kan varmt rekommendera henne. Vi är mycket , mycket nöjda.
    Sigvard
    Och vi bemötta ett lika fint sätt. Kantarellerna var en höjdare 🤩Tack snälla ni Maria Sondell
    2022-09-25 Verifierad kund
    Engagerad och kunnig, informerade och återkopplade kontinuerligt genom säljprocessen. Rekommenderas!!!
    Tusen tack Sara. Vad glada vi blir!🤗 Maria Sondell
    2022-09-25 Verifierad kund
    Närvarande. ej pushig.Ordning & reda
    Tack Johan! Kör försiktigt till huset idag. Det är 6 minusgrader Maria Sondell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande och en mycket god kommunikation.
    Tänk vad bra det blev Fredrik! Tack för fina ord Maria Sondell
    2022-09-20 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabbt, effektivt arbete. Rekommenderas gärna till andra.
    Tack snälla! Njut av värmen. Vi är på plats i oktober Maria Sondell
    • Funäsdalen by
    2022-09-14 Verifierad kund
    proffsikt bemötande alt fungerade bra .
    • Lofsdalen - Höglandet
    2022-08-19 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, positiv och tillgänglig.
    • Funäsdalen - Kåvan
    2022-08-17 Verifierad kund
    Engagerad, höll oss väl informerade, snabb med svar på våra frågor..
  • Anders F
    köpte sin stuga med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2022-07-26 Verifierad kund
    Ett glatt och hjärtligt bemötande. Bra info i rätt tid. Allt gick mycket smidigt. Och om det blev något hinder så lösta Maria det på ett bra sätt t.ex med kontraktsskrivning i Gävle så att säljare och köpare kunde mötas och skrivs på samtidigt. Vilket också minskade vår körsträcka med 40 mil.
  • Charlotte F
    köpte sin stuga med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2022-07-26 Verifierad kund
    Mäklarassistent Anette, som guidade oss runt i området i 7 timmar och till slut visade oss Ålgstigen 6, får högsta betyg. Marie och Mikael Sondell, som tog över efter Anette, har med berömt godkänt skött sitt jobb att avsluta affären.
    Vi är mycket nöjda och glada.

Bästa hälsningar Charlotte Falkenstrand
    2022-07-06 Verifierad kund
    Grym mäklare , har haft med henna att göra vid fler tillfällen o varje gång leverera hon, 👍
  • köpte en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2022-07-02 Verifierad kund
    Hon vet hur man bemöter andra människor. 👍🏻
    2022-07-01 Verifierad kund
    Blivit väldigt bra bemött och fått all hjälp vi behöver.👍
    2022-06-27 Verifierad kund
    Har inte träffat maria live ännu. Men proffsigt bemötande digitalt. Avtalsgenomgång som var inspelad var perfekt. tydlig o bra genomförd. Så allt bara bra såhärlångt :-)
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående med att våra önskemål och frågor.
    Upplevs som ärlig och genuin i sitt bemötande.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Påläst, trevligt o proffesionellt bemötande. Bra upplägg m video o genomgång av avtal. Uppskattade specifikt den hälsning via video som skickades ut efter påskrift.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Tycker Maria får hägsta betyg- fem guldstjärnor!

Hon är toppen på flera sätt som t.ex. mycket trevlig, tydlig , hjälpsam och informativ. Hon förklarar på bra och enkelt sätt.

Inspelningen av när hon läste kontraktet o alla paragrafer och förtydliganden, var väldigt väldigt bra!
    2022-06-17 Verifierad kund
    Maria har sedan vårt första möte varit tydlig och punktlig i sitt bemötande. För mig var det självklart att låta Maria försöka sälja vårt fjällboende då hon verkade påläst och kunnig om området och objektet.

I en tuff marknad lyckades Maria prestera under tuffa förhandlingar.

Skulle absolut välja Maria igen om det blir dags för en framtida försäljning i fjällen.

På återseende.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Smidig försäljning och upplägg, bra jobbat av Maria! Stort tack
    • Lofsdalen - Hovärksvägen
    2022-04-20 Verifierad kund
    Maria har hela tiden haft ett trevligt, kunnigt och seriöst bemötande som skapar förtroende. Affären hanterades på ett smidigt sätt.
    • Lofsdalen - Hovärksvägen
    2022-04-19 Verifierad kund
    Väldigt bra service och lätta att få kontakt med
    • Flon-Bruksvallarna
    2022-04-15 Verifierad kund
    Bra mäklare enkel att ha att göra med
    2022-04-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, engagerad, hjälpsam, lämnar mycket information om hur en försäljning går till, sköter allt kring försäljningen.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trevlig mäklare med bra kunskap om området som kändes som att hon var både på säljares och köpares sida vilket jag tycker känns bra som köpare . Snabb att återkomma med information som efterfrågades från vår sida.
    Det är nästan så att det känns lite tråkigt att försäljningen är klar för jag skulle vilja prata mer med henne, så vi ”klickade” bra och det gjorde att jag kände mig trygg med köpet.
    Har även mailat henne tidigare om andra projekt och även då fått snabba svar.
    2022-04-03 Verifierad kund
    Professionell, tillmötesgående, glad och trevlig.

Vi hade inte några stora förväntningar eftersom när vi tidigare ville sälja så möttes vi inte av intresse utan snarare ovilja från den mäklaren. Det här var ett antal år sedan och kanske berodde det på att det inte fanns så stor konkurrens då.

Det bemötande vi fick av Maria var fantastiskt!

/Kerstin
    2022-04-02 Verifierad kund
    Blev bra bemött. Kände att hon lyssnade på våra önskemål och informerade säljaren då vi inte hade möjlighet att åka upp på visning pga avståndet. Tycker det gått smidigt med distansen.
    2022-04-02 Verifierad kund
    Allt har gått hur smidigt som helst 👍
    2022-04-01 Verifierad kund
    Vi är verkligen nöjda med Maria. Vi sålde vår fjälltomt och allt fungerade bra och sköttes professionellt. Maria är även väldigt positiv och glad.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Jättebra bemötande.
    Levde upp till alla min förväntningar och mer där till.
    • Ljusnedal
    2022-03-29 Verifierad kund
    Jättebra bemötande!!! Allt har gått enligt plan!
    • Lofsdalen
    2022-03-24 Verifierad kund
    Maria var hjälpsam, tillmötesgående och trevlig. Hon svarade snabbt på våra frågor och funderingar och fanns till hands, utan att vara påträngande.
    • Lofsdalen
    2022-03-23 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket seriös och kunnig. Vi har varit på några visningar tidigare med Maria och det har alltid varit både trevligt och proffsigt 👍🏻
    • Sätervallen
    2022-03-11 Verifierad kund
    Maria är mycket kunnig och bemödar sig om svara på alla frågor man har. Dessutom väldigt trevlig.
    Tack Göran för fina ord. Det värmer. Maria Sondell
    2022-02-03 Verifierad kund
    All kommunikation har varit tydlig och rak på ett trevligt sätt.
    Och jag uppskattar er tydlighet och lätthet. Lycka till i backen! Maria Sondell
    2022-02-03 Verifierad kund
    Blev väl bemött och allt skedde enligt plan.
    Tack för fint omdöme. Vi kanske ses på värmare breddgrader :) Maria Sondell
    • Lofsdalen - Landet
    2022-02-02 Verifierad kund
    Mycket positivt bemötande och bra dialog med Maria från första kontakt och under hela processen. Jag är supernöjd.
    Tack snälla för fina ord Maria Sondell
    2022-02-01 Verifierad kund
    Ett positivt och trevligt bemötande. Vi fick snabbt svar på frågor vi hade.
    Vi blir alltid glada när vi får nöjda kunder. Tusen tack Maria Sondell
  • köpte en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2022-01-22 Verifierad kund
    Kunnig och hjälpsam. Jättenöjd med Maria
    Tack Niclas. Blir spännande vad ni ska bygga. Lycka till Maria Sondell
    • Funäsdalen - Kåvan Funäsdalen
    2022-01-06 Verifierad kund
    Maria är alltid glad och tar sig tid ett svara på frågor på ett bra och utförligt sätt. Hon är mån om att det ska bli bra och verkar ha ett genuint intresse för orten.
    Tack för fina ord. Vi älskar verkligen våra fjäll och är glada för att ni också kommer hit :) Maria Sondell
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    • Tännäs, Tännäskröket, Funäsfjällen
    2022-01-06 Verifierad kund
    Lysande, trevliga och proffsigt bemötande hela vägen!
    • Funäsdalen - Kåvan Funäsdalen
    2021-12-28 Verifierad kund
    Trevlig, snabb respons och positiv. Verkar vara en glad och lättsam person. Hjälpsam till varje pris. Förväntningarna levde hon upp till med råge. Gott om tålamod samt behaglig ton i alla lägen.
    Gott Nytt År
    Bo Dahlström
    2021-12-09 Verifierad kund
    Maria var involverad på slutet vid signering av upplåtelseavtalet. Det flöt på bra! Vi hade mest kontakt med Anette Cederwall.
    Tack Bo för fint betyg! Hoppas att ni kommer att trivas. Önskar en God Jul Maria Sondell
    2021-12-06 Verifierad kund
    Glad, action och återkoppling!!!
    2021-12-06 Verifierad kund
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa