Maria Sondell
Registrerad mäklare sedan 2019-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-14
2019-09 - 2020-08

Läs vad 78 Läs vad Maria Sondell

• Camilla S köpte en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen

2020-09-22

Tomt. Vi fick en bra kontakt med Maria, som förutom sin glada och trevliga personlighet, var väldigt hjälpsam med att bistår oss med underlag, information och handlingar genom hela processen. Köpprocessen skedde på distans och gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Stig Anders M sålde en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen

2020-09-20

Bra och engagerad. Kunnig och serviceinriktad Läs mer
  • Anna F köpte en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen

2020-09-18

Ett tomtköp där mäklaren, Maria Sondell, gav oss ett proffsigt och tryggt mottagande. Att hon även är supertrevlig var en fin bonus. Läs mer
  • Conny W köpte en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen

Tänndalen/Funäsdalen - Skarvruet
    Köpt tomt skarvruet/tänndalen
    Mycket bra bemötande, positiv, proaktiv och allmänt trevlig.
    Vi ville ha en så snabb och smidig affär som möjligt och det fick vi.
    Hoppas alla får samma service som vi då är det toppen. Läs mer
  • Matti K köpte en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen

2020-09-17

Helt suverän hjälp när vi köpte vår Fjälltomt.
    Enkel och smidig affär Läs mer
  • Ida L köpte en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen

2020-09-17

Trevlig och hjälpsam mäklare. Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fick vid köpet. Läs mer
  • Hans Erik T köpte en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen

2020-09-17

Trots pandemins begränsningar skött ett tomtköp utan några onödiga fördröjningar. Använder digital dokumenthantering på ett förtroendeingivande vis. Läs mer
  • Kim H köpte en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen

Tänndalen/Funäsdalen - Skarvruet
    Köpt tomt och förhandsvärdering av bostad

Trevligt bemötande och hjälpsam.

Kändes väldigt bra. Läs mer
  • Samuel Andreas M sålde en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen

2020-09-13

Maria med sitt gäng har sålt en lite mindre skogsfastighet åt oss,
    Och detta med bravur !!!
    Detta är mäklaren som ej är rädd för arbete . Läs mer
  • Malin O köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen

2020-09-11

4:a
    Bostadsrätt i Ljusnedal, 56 m2.

Maria har ett mycket sympatiskt och varmt sätt att ta hand om sina kunder på.
    Maria ställde upp och visade lägenheten på mycket kort varsel och under helg (utan att tveka).

Maria har även funnits till hands och gått att få kontakt med varje dag.
    Stort tack till Maria för en mycket bra upplevelse! Läs mer

Senaste försäljningarna

Skarvruet tomt