Maria Sondell

Maria Sondell

Maria Sondell är mäklare på HusmanHagberg Härjedalen

Maria Sondell har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Maria Sondell har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 195 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Sondell har haft 86 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 195 Läs vad Maria Sondell

• sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2022-10-01 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett mycket föredömligt sätt.
    Vi hade höga förväntningar vilka uppfylldes med råge.
    Maria Sondell arbetar på ett mycket proffsigt sätt. Hon är mycket kunnig och ger ett förtroendefullt intryck. Hon är alltid glad och positiv. Vi kan varmt rekommendera henne. Vi är mycket , mycket nöjda.
    Sigvard
  • sålde sin stuga med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    • Vemhån
    2022-09-25 Verifierad kund
    Engagerad och kunnig, informerade och återkopplade kontinuerligt genom säljprocessen. Rekommenderas!!!
  • köpte sin stuga med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2022-09-25 Verifierad kund
    Närvarande. ej pushig.Ordning & reda
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande och en mycket god kommunikation.
    Tänk vad bra det blev Fredrik! Tack för fina ord Maria Sondell
  • sålde en tomt med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2022-09-20 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabbt, effektivt arbete. Rekommenderas gärna till andra.
    Tack snälla! Njut av värmen. Vi är på plats i oktober Maria Sondell
    • Funäsdalen by
    2022-09-14 Verifierad kund
    proffsikt bemötande alt fungerade bra .
  • sålde sin stuga med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    • Lofsdalen - Höglandet
    2022-08-19 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, positiv och tillgänglig.
  • köpte sin stuga med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    • Funäsdalen - Kåvan
    2022-08-17 Verifierad kund
    Engagerad, höll oss väl informerade, snabb med svar på våra frågor..
  • Anders F
    köpte sin stuga med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2022-07-26 Verifierad kund
    Ett glatt och hjärtligt bemötande. Bra info i rätt tid. Allt gick mycket smidigt. Och om det blev något hinder så lösta Maria det på ett bra sätt t.ex med kontraktsskrivning i Gävle så att säljare och köpare kunde mötas och skrivs på samtidigt. Vilket också minskade vår körsträcka med 40 mil.
  • Charlotte F
    köpte sin stuga med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
    2022-07-26 Verifierad kund
    Mäklarassistent Anette, som guidade oss runt i området i 7 timmar och till slut visade oss Ålgstigen 6, får högsta betyg. Marie och Mikael Sondell, som tog över efter Anette, har med berömt godkänt skött sitt jobb att avsluta affären.
    Vi är mycket nöjda och glada.

Bästa hälsningar Charlotte Falkenstrand