Maria Sondell

Maria Sondell

Maria Sondell är mäklare på HusmanHagberg Härjedalen

Maria Sondell har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Maria Sondell har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 264 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Sondell har haft 65 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

264 omdömen om Maria Sondell

Sedan starten hos Reco 2019
Dagmar J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
Funäsdalen by

Maria är mycket professionell: Kunnig, snabb och trevlig. Har bra svar på alla frågor och är hjälpsam.

Per C
Tänndalen - Funäsdalen

Trovärdig, ärlig, pålitlig. Trevligt bemötande. Snabb och effektiv. Angelägen att få till en affär med bägge parter nöjda.

Torgny B
Bruksvallarna

Maria är trevlig och professionell. Vi hade bra samarbete och var hela tiden bra informerade om processens fortskridande. Jag skulle inte tveka att anlita Maria igen

Peter B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
Tänndalen - Funäsdalen

Mycket proffsig och kunnig. Hon månar om säljare, köpare samt i mitt fall att det blir rätt människor som kommer in i bostadsrättsföreningen. Mycket bra på alla sätt och vis.

Esther S
Köpte sin stuga med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
Lofsdalen - Uppvallen

Allt enkel och bra förklarad.

Maria R
Köpte sin stuga med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
Lofsdalen - Höglandet

Maria har varit väldigt informativ och hjälpsam!

Ingrid Gunilla N
Funäsdalen by

Jag har bara goda erfarenheter så här långt

Maria Kristina Y
Lofsdalen - Höglandet

Engagerad, glad, flexibel. Duktig att hitta lösningar på distans!

Rebecca A
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Sondell en del av HusmanHagberg Härjedalen
Sveg

Maria är otroligt kompetent och jättetrevlig. Hon är lätt att nå via mail och återkopplar snabbt med svar på de frågor man har. Hennes bemötande var över förväntan och hon gjorde husköpet lättsamt.

Maria E
Lofsdalen - Uppvallen

Vi har haft lyckan att få träffa en mäklare som mött upp våra förväntningar till fullo. Hon har alltid varit tillgänglig för våra funderingar och frågor. Vi kan verkligen rekommendera med varm hand en mäklare som håller vad som lovats vid vår försäljning av vår fastighet raka besked direkt. Rekommenderar starkt denna mäklare.