Robin Lindqvist

Robin Lindqvist

Robin Lindqvist är mäklare på HusmanHagberg Kalix

Robin Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 4.8. Robin Lindqvist har haft 77 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 98 Läs vad Robin Lindqvist

• Kalix - Centrum
    2022-08-09 Verifierad kund
    Bra, Höga samt att han levererar.
    Mycket bra och snabbt en riktig bra mäklare
    Kan varmt rekommenderas
    • Grytnäs
    2022-08-08 Verifierad kund
    Riktigt trevlig mäklare och fick känslan direkt att Robin kan man lita på. Bostaden såldes över utgångspriset så kunde inte bli bättre.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    2022-08-06 Verifierad kund
    Bra bemötande. Proffisionellt intryck. Jag blev snabbt informerad om processen. Alltid tillgänglig för frågor. Totalt sett mycket bra bemötande och ett proffsigt utförande av att sälja fastigheten.
  • köpte sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Nyborgs skärgård
    2022-07-22 Verifierad kund
    Vi blev bemött professionellt. Mäklarna kunde svar på de frågor som vi hade.
  • sålde sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Frevisören
    2022-07-14 Verifierad kund
    En mycket kunnig och engagerad mäklare som ngav ett stort förtroende för oss som kund. Han uppfyllde mer än våra förväntningar. Sammanfattat är vi mycket nöjd med vårt val av Robin och kan varmt rekommendera honom
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    2022-07-12 Verifierad kund
    Han är nåbar och lätt att komma i kontakt med. Robin återkopplar alltid vid frågor och funderingar. Jag upplevde också att han inte försöker dra ut på affärerna för egen vinning. Det hjälpte oss till ett snabbt avslut på en lång lägenhetsjakt. Vi är mycket nöjda med Robin.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Bredviken - Kalix
    2022-07-09 Verifierad kund
    Vi har köpt bostad via Robin och har bara positiva erfarenheter av affären. Mycket proffsigt bemötande och lätt att få kontakt med. Vi kan varmt rekommendera Robin som mäklare både vid köp och försäljning av bostad.

/Emma och Victor
    • Kalix - Näsbyn
    2022-07-04 Verifierad kund
    Den trevligaste mäklare jag stött på.. trevlig och smidig allt flöt på bra utan hinder, super nöjd.
  • köpte sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Töre - Kalix
    2022-06-15 Verifierad kund
    Seriöst och trevligt bemötande, även i blåsväder.
    Sakkunnig med god individuell anpassning avseende sakinnehåll under bemötandet av kunder med olika bakgrunder och intresseområden ( sälj vs köp🙃).

Patrik N
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Kalix-Nyborg
    2022-06-15 Verifierad kund
    Trevlig, tillgänglig och proffesionell.