Läs vad 42 Läs vad Robin Lindqvist

• 2020-12-31
    Suverän och super proffs på hans sak
    skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
  • 2020-12-14
    Har såld en villa. Robin har haft trevligt och professionellt bemötande. Gett tydlig information om progressionen i ärendet.
    Varit behjälplig med nödvändiga saker hittills.
    Min förväntning var att få huset såld till acceptabel summa vilket har skett.
    Kan tänka mig att anlita honom igen som mäklare.
    Tuija Hannele L
    • 146.0 m²
    • Sangis - Kalix
    sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
  • 2020-12-10
    Köpte en lägenhet, mycket nöjd med bemötandet. Mina förväntningar levda upp till mina förväntningar.
    Lucas L
    • 74.0 m²
  • 2020-12-09
    Robin Lindkvist är den skickligaste.trevligaste.rakt på.smidig.inga konstigheter.ärlig.lojal.jobbar seriöst med klara och lättfattliga besked.klarsynt i sina kalkyler.lovar bara vad han kan hålla..bättre slutresultat än någon kan begära.mycket följsam och god lyssnare.som väntar tålmodigt på tex säljarens vetskap om objektet.duktig att få säljaren att ta fram " alla" viktiga detaljer som att ta fram alla.!! Renoveringar i olika stadier..för att på dessa uppgifter hjälpa säljaren att kunna nyttja alla " inom lagar o regler".möjligheter och rättigheter för att trygga säljarens " rättigheter" att få sin" reavinstskatt".rättvis..desutom.har Robin L.varit engagerad i mitt hus tidigare.men då blev det inte allmen försäljning inkl.visningar..utan jag " löste ut".min fd hustru från huset.och därför valde Robin L.att inte ta ut något arvode..jag kan inte tänka mig att det " överhuvudtaget".finns någon skickligare.seriösare.och trevligare Mäklare i hela Swerige..
    Mvh rolf johansson.svedjevägen 21.95251 kalix.
    Rolf Ove Lennart J
    • 129.0 m²
    • Stenbäcken
    köpte sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    Sommarstuga ,
    han är kunnig och saklig inget svammel,
    Väl mött och trevlig och snabba beslut gjorde till en snabb försäljning !
    Johan J
    • 40.0 m²
    • Nyborgs skärgård
    sålde sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
  • 2020-12-09
    Har sålt min stuga i frevisören sedan köpt mindre hus i kamlunge med Robin som mäklare mycket nöjd med honom tipsat bekanta att anlita honom
    Kent Inge J
    • 61.0 m²
    köpte sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
  • 2020-12-06
    Jag har köpt en bostadsrätt på finaste läget i Kalix.
    Kunde inte träffat en bättre mäklare än Robin, kunnig, hjälpsam och trevlig. Om alla mäklare hos er är som Robin, då ska ni vara stolta.
    Förväntningar har jag...Väntar bara på att få flytta in.

Med vänliga hälsningar
    • 114.0 m²
    • Grytnäs
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
  • 2020-11-30
    Vi har köpt en bostadsrätt i Kalix.
    Robin är kunnig, trevlig och hjälpsam, om alla era mäklare är som Robin kan ni vara stolta.
    Det är första gången jag anlitat mäklare, och hade turen att träffa Robin.
    Min upplevelse är att få flytta till vårt nya hus.

Med vänlig hälsning
    Agneta
    • 88.0 m²
  • 2020-11-26
    Köpt min första bostad någonsin i Kalix. Robin har gett mig det typ av bemötande som jag önskat. Man har fått slippa den där "säljiga", opersonliga och stressade mäklaren som man ofta får möta. Han har istället mött en på den nivån jag har önskat - en personlig mäklare som lyssnat in på vad just jag önskat mig i en bostad.
    Jag hade inte kunnat vara mer nöjd med Robin.
    Ida S
    • 102.0 m²
    • Djuptjärn
    köpte sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte