Robin Lindqvist

Robin Lindqvist

Robin Lindqvist är mäklare på HusmanHagberg Kalix

Robin Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 159 omdömen med ett betyg på 4.8. Robin Lindqvist har haft 81 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

159 omdömen om Robin Lindqvist

Sedan starten hos Reco 2020
Karl Johnny J
Kalix-Nyborg

Bra och trevlig saklig verkar ha bra bemötande mot kunder förklarar bra .

Carl Peter Leander J
Överkalix

Bra fart och kompetent. Löser allt väldigt enkelt utan en massa strul…. Fem getingar

Sandra E
Överkalix

Robin gjorde ett fantastiskt jobb. Mycket sympatisk och kompetent rådgivning och stöd, tack så mycket för det. Jag kan bara rekommendera honom varmt.

Madeleine G
Överkalix

Hej Robin är en mycket engagerad fastighetsmäklare. Hela köpprocessen kommer inte att vara avslutad förrän i mitten av september 2024, men det är skönt att veta att vi får så bra och pålitliga råd. Vi hoppas att vi med vårt arbete kan ge något tillbaka till det vackra Sverige.

Ramazan G
Kalix - Centrum

Kunnig,trevlig och hjälpsam.. helt fantastiskt har Robin varit.

Leif Gösta J
Näsbyn

Snabb återkoppling efter första kontakt samt bra råd o tips under resans gång bara positivt

Anette S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
Kalix - Centrum

Har inte någon annan mäklare att jämföra med men blev bra bemött av Robin. Inga problem med visningar av bostaden och delgav det han visste om bostaden. Hade inga speciella förväntningar. Alla papper i ordning och köpet gick smidigt. Har inte något att anmärka på.

Erik Christer K
Töre - Kalix

Mycket trevligt bemötande och ett professionellt uppträdande genom hela försäljningsprocessen och ett resultat som vi är mycket nöjda med.

Martin Alfred D
Korpikå

Robin var väldigt trevlig. Han informerade oss väl och visade oss allt. Framför allt lät han oss bestämma fritt och pressade oss inte till någonting, mycket trevlig affärspartner.

Eva Camilla F
Kalix - Centrum

Robin har sålt hus åt oss tidigare och därför ett självklart val till vår nuvarande försäljning som pågår just nu. Robin är ett proffs och jag tror få slår honom på fingrarna i den här branschen. Vi är mycket nöjda. Mvh/ Camilla och Johan Frohm