Robin Lindqvist

Robin Lindqvist

Robin Lindqvist är mäklare på HusmanHagberg Kalix

Robin Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 5.0. Robin Lindqvist har haft 54 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 46 Läs vad Robin Lindqvist

• Kalix - Bjumisträsk
    2021-07-20
    møtt av en trivelig Robin som har gitt oss den hjelp vi trenger gjennom hele prossesen med handel
  • sålde sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Nyborgs skärgård
    2021-07-19
    Bra,proffsig, avslappnad, trevlig. Levde upp till mina förväntningar med råge.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Näsbyn
    2021-07-19
    Hjälpsam och positiv mäklare som gör det lilla extra för en som kund vilket ger känslan av stort engagemang.
    • Båtskärsnäs
    2021-07-19
    Blev mkt bra bemött av mäklaren, Riktigt seriöst och bra igenom hela affären, från vissning till kontrakt skrivning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Djuptjärn
    2020-12-31
    Suverän och super proffs på hans sak
  • Tuija Hannele L
    sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Sangis - Kalix
    2020-12-14
    Har såld en villa. Robin har haft trevligt och professionellt bemötande. Gett tydlig information om progressionen i ärendet.
    Varit behjälplig med nödvändiga saker hittills.
    Min förväntning var att få huset såld till acceptabel summa vilket har skett.
    Kan tänka mig att anlita honom igen som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Kalix - Centrum
    2020-12-10
    Köpte en lägenhet, mycket nöjd med bemötandet. Mina förväntningar levda upp till mina förväntningar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Stenbäcken
    2020-12-09
    Robin Lindkvist är den skickligaste.trevligaste.rakt på.smidig.inga konstigheter.ärlig.lojal.jobbar seriöst med klara och lättfattliga besked.klarsynt i sina kalkyler.lovar bara vad han kan hålla..bättre slutresultat än någon kan begära.mycket följsam och god lyssnare.som väntar tålmodigt på tex säljarens vetskap om objektet.duktig att få säljaren att ta fram " alla" viktiga detaljer som att ta fram alla.!! Renoveringar i olika stadier..för att på dessa uppgifter hjälpa säljaren att kunna nyttja alla " inom lagar o regler".möjligheter och rättigheter för att trygga säljarens " rättigheter" att få sin" reavinstskatt".rättvis..desutom.har Robin L.varit engagerad i mitt hus tidigare.men då blev det inte allmen försäljning inkl.visningar..utan jag " löste ut".min fd hustru från huset.och därför valde Robin L.att inte ta ut något arvode..jag kan inte tänka mig att det " överhuvudtaget".finns någon skickligare.seriösare.och trevligare Mäklare i hela Swerige..
    Mvh rolf johansson.svedjevägen 21.95251 kalix.
  • sålde sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Nyborgs skärgård
    Sommarstuga ,
    han är kunnig och saklig inget svammel,
    Väl mött och trevlig och snabba beslut gjorde till en snabb försäljning !
    • Kalix - Centrum
    2020-12-09
    Har sålt min stuga i frevisören sedan köpt mindre hus i kamlunge med Robin som mäklare mycket nöjd med honom tipsat bekanta att anlita honom