HusmanHagberg Kalix

Köpmannagatan 17, 952 33 Kalix — Visa karta

Om du är ute efter att göra en riktigt bra bostadsaffär - hör av dig till oss på HusmanHagberg i Kalix. Vi på mäklarkontoret har bostäder och mäklarbranschen som vår stora passion och hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden.

Vi är inte bundna till några som helst banker eller försäkringsbolag. Detta gör att vi kan anpassa oss efter vad du har för specifika önskemål eller kriterier. Är det lägenhet, en villa eller ett radhus du är ute efter? Vi har koll på alla boenden. Varmt välkommen!

Läs vad 21 kunder tycker om HusmanHagberg Kalix

• 2019-10-30

Robert A skrev om HusmanHagberg Kalix
    Seriös och trevlig mäklare.
    Ställt upp på visningar med kort varsel.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-10-29

Reijo K skrev om HusmanHagberg Kalix
    Samarbetet och överlämnandet fungerade bra. Läs mer
  • 2019-10-22

Leena N skrev om HusmanHagberg Kalix
    Hon har sålt min lägenhet, jag hade med ett proffs att göra. Mer behöver jag inte säga! Hon är bäst! Läs mer
  • 2019-10-19

Doris Ingegerd A skrev om HusmanHagberg Kalix
    Pågående försäljning av hus. Positivt bemötande. Bra information och stöd och hjälp. Våra förväntningar var att få huset sålt och nu ser vi framemot att försäljningen blir avslutat. Läs mer
  • 2019-10-17

Ulrike S skrev om HusmanHagberg Kalix
    everything was fine. Mrs Olsson is a very nice person. Läs mer
  • 2019-10-10

Jan-Erik E skrev om HusmanHagberg Kalix
    Erfarenhet,kunnig,engagerad,tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-09-25

Barbro Viola L skrev om HusmanHagberg Kalix
    Jag har sålt mitt föräldrahem, en jordbruksfastighet.

Mäklaren och jag har haft bra kontakter, men försäljningen har dragit ut på tiden, trots flera visningar. Stort intresse hos kunderna, men som tyvärr backat i sista stund. Orsak har angetts som närhet till trafikerad väg.
    Jag tycker att mäklaren har gjort vad hon kunnat och är nöjd med hennes jobb. Läs mer
  • 2019-09-23

Lars Olov E skrev om HusmanHagberg Kalix
    Bra ! Betyder att det funkade och att huset blev sålt till tänkta
    Pris !.Allt fungerade som det skall hittills . / LE Läs mer
  • 2019-09-19

Kerstin S skrev om HusmanHagberg Kalix
    En bostadsrättslägenhet sålde jag. Jag och mäklare Anne-Maj kom bra överens och hade/har bra kontakt under tiden. Läs mer
  • 2019-09-16

Sanna S skrev om HusmanHagberg Kalix
    Köpt en villa i Kalix kommun. Jag har fått mycket bra bemötande av mäklaren Anne-May under hela processen och god rådgivning. Rekommenderar mäklaren varmt, tveklöst ortens mest engagerade mäklare! Läs mer
  • 2019-08-29

Siv B skrev om HusmanHagberg Kalix
    Villa 3 rum och kök. Såld.
    Mäklaren helt ok.
    Besviken på att efterfrågan var så dålig och att vi fick gå ner i pris för att överhuvudtaget få det sålt.
    Men mäklaren har gjort vad hon kunnat. Läs mer
  • 2019-07-17

Niklas Ö skrev om HusmanHagberg Kalix
    Jag har sålt en lägenhet. Har bara gott att säga om mäklaren toppbetyg. Läs mer
  • 2019-06-28

Bertil P skrev om HusmanHagberg Kalix
    Vi har köpt en bostadsrätt i Kalix och mäklaren Anne-May Kara har varit oss hjälpligt i det mesta vad gäller kontakter mm. Läs mer
  • 2019-06-12

Oskar William K skrev om HusmanHagberg Kalix
    Raskt og effektivt, fått all hjelp vi trengte Läs mer
  • Jan W

2019-06-01

Jan W skrev om HusmanHagberg Kalix
    Vår mäklare, Anne-May Kara, har gjort ett fantastiskt jobb! Vi är så nöjda med hennes insats. Positiv, hjälpsam, glad, trevlig och tillgänglig. Det fanns verkligen ingenting som var omöjligt, hon lyssnade in och var så professionell! Läs mer
  • Ivanka S

2018-09-05

Ivanka S skrev om HusmanHagberg Kalix
    Bostadsrätt 79 kv
    Trevlig och imöteskommande mäklare
    Fick bra pris för lägenheten
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-09-01

Ingegerd E skrev om HusmanHagberg Kalix
    Jag har sålt min bostad. Anne-May Cara är en engagerad och duktig mäklare. Jag har fullt förtroende för henne. Hon var klar, tydlig och lyhörd. Jag har endast positivt att säga om henne. Läs mer
    2018-09-10 Anne-May K svarar Ingegerd E
    Roligt att höra Ingegerd och jag är glad över att jag fick förmånen att samarbeta med dig och sälja din bostad. Lycka till på dina vidare äventyr och ha en underbar höst!
    Hälsningar Anne-May
  • 2018-03-09

Leif E skrev om HusmanHagberg Kalix
    det fungerade utmärkt med försäljningen,och jag har inget att klaga på.mäklaren levde upp till min förväntan och hon hade koll på allting. Hon var jättebra Läs mer
  • 2018-03-03

Anneli Löf P skrev om HusmanHagberg Kalix
    Trevligt bemötande, kunnig personal. Läs mer
  • 2018-03-01

Eva J skrev om HusmanHagberg Kalix
    HusmanHagberg i Kalix överträffade förväntningarna! Lyhört, kunnigt och professionellt kunde mäklaren attrahera de rätta spekulanterna och sälja till ett pris som var "all time high" för området. Visserligen ett unikt läge och hus men i ett område som normalt sett renderar låga priser. Tack för det HusmanHagberg! Läs mer
  • 2018-03-01

Eva Berggren J skrev om HusmanHagberg Kalix
    Vi upplevde väl att det drog väldigt ut på tiden. Det inlämnades ett antal oseriösa typ 500 kr på vägen och vi förstod inget. Då stoppades allting upp. Var det så att man försökte mjölka ur oss så mkt pengar som möjligt Läs mer
    2018-03-01 Anne-May K svarar Eva Berggren J
    Hej Eva!
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Det händer ibland att våra budgivare skriver fel vid sms budgivningen, utelämnar nollor, och lämnar ett bud på till exempel 590 kr när de i själva verket menar 590 000 kr. Vid dessa tillfällen när det uppenbarligen är ett felaktigt inskrivet bud tar vi mäklare kontakt med budgivaren för att rätta till felet i samförstånd med den som lämnat budet.

Köpmannagatan 17, 952 33 Kalix