Läs vad 79 kunder tycker om HusmanHagberg Kalix 2

• 2020-12-31
    Suverän och super proffs på hans sak
    skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
  • 2020-12-26
    Jag har köpt ett fritidshus och fick tillgång med kort varsel, trots att den stått kallställd en längre tid. Anne-May Kara såg till att jag fick igång värmen och trots att rörmokaren inte gjort sitt jobb så fick jag tillträdet och fira julen där. Anne-May är en ödmjuk och genuin person som inger förtroende. Hon guidar en bra genom köpet och har en härlig energi!
    /Melinda
    Melinda R
    • 56.0 m²
  • 2020-12-14
    Har såld en villa. Robin har haft trevligt och professionellt bemötande. Gett tydlig information om progressionen i ärendet.
    Varit behjälplig med nödvändiga saker hittills.
    Min förväntning var att få huset såld till acceptabel summa vilket har skett.
    Kan tänka mig att anlita honom igen som mäklare.
    Tuija Hannele L
    • 146.0 m²
    • Sangis - Kalix
  • 2020-12-10
    Köpte en lägenhet, mycket nöjd med bemötandet. Mina förväntningar levda upp till mina förväntningar.
    Lucas L
    • 74.0 m²
  • 2020-12-09
    Robin Lindkvist är den skickligaste.trevligaste.rakt på.smidig.inga konstigheter.ärlig.lojal.jobbar seriöst med klara och lättfattliga besked.klarsynt i sina kalkyler.lovar bara vad han kan hålla..bättre slutresultat än någon kan begära.mycket följsam och god lyssnare.som väntar tålmodigt på tex säljarens vetskap om objektet.duktig att få säljaren att ta fram " alla" viktiga detaljer som att ta fram alla.!! Renoveringar i olika stadier..för att på dessa uppgifter hjälpa säljaren att kunna nyttja alla " inom lagar o regler".möjligheter och rättigheter för att trygga säljarens " rättigheter" att få sin" reavinstskatt".rättvis..desutom.har Robin L.varit engagerad i mitt hus tidigare.men då blev det inte allmen försäljning inkl.visningar..utan jag " löste ut".min fd hustru från huset.och därför valde Robin L.att inte ta ut något arvode..jag kan inte tänka mig att det " överhuvudtaget".finns någon skickligare.seriösare.och trevligare Mäklare i hela Swerige..
    Mvh rolf johansson.svedjevägen 21.95251 kalix.
    Rolf Ove Lennart J
    • 129.0 m²
    Sommarstuga ,
    han är kunnig och saklig inget svammel,
    Väl mött och trevlig och snabba beslut gjorde till en snabb försäljning !
    Johan J
    • 40.0 m²
  • 2020-12-09
    Har sålt min stuga i frevisören sedan köpt mindre hus i kamlunge med Robin som mäklare mycket nöjd med honom tipsat bekanta att anlita honom
    Kent Inge J
    • 61.0 m²
  • 2020-12-06
    Jag har köpt en bostadsrätt på finaste läget i Kalix.
    Kunde inte träffat en bättre mäklare än Robin, kunnig, hjälpsam och trevlig. Om alla mäklare hos er är som Robin, då ska ni vara stolta.
    Förväntningar har jag...Väntar bara på att få flytta in.

Med vänliga hälsningar
    Mikael L
    • 114.0 m²
    • Grytnäs
  • 2020-11-30
    Vi har köpt en bostadsrätt i Kalix.
    Robin är kunnig, trevlig och hjälpsam, om alla era mäklare är som Robin kan ni vara stolta.
    Det är första gången jag anlitat mäklare, och hade turen att träffa Robin.
    Min upplevelse är att få flytta till vårt nya hus.

Med vänlig hälsning
    Agneta
    • 88.0 m²
  • 2020-11-26
    Köpt min första bostad någonsin i Kalix. Robin har gett mig det typ av bemötande som jag önskat. Man har fått slippa den där "säljiga", opersonliga och stressade mäklaren som man ofta får möta. Han har istället mött en på den nivån jag har önskat - en personlig mäklare som lyssnat in på vad just jag önskat mig i en bostad.
    Jag hade inte kunnat vara mer nöjd med Robin.
    Ida S
    • 102.0 m²
  • 2020-11-26
    Bra mäklare som är lätt att få tag på, lätt att kommunicera med. En vi rekommenderar varmt.
    Anna-maria L
    • 114.0 m²
    • Grytnäs
  • 2020-11-16
    Väldigt duktig mäklare. Snabbt och smidigt. Är väldigt nöjd!
    Andreas W
    • 129.0 m²
  • 2020-11-06
    Jag har sålt en nyrenoverad villa. Mäklaren var väldigt professionell och trevlig. Jag tyckte att mäklaren skötte vår affär helt utmärkt! Jag skulle verkligen rekommendera Husmanhagberg i Kalix!
    Marie Monica F
    • 164.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Kalix
  • 2020-11-03
    Enkel att prata med, ger bra förslag och var ärlig.
    Erik K
    • 37.5 m²
  • 2020-10-15
    Sålt ett fritidshus. Bra bemötande och engagerad mäklare. Allt har fungerat jättebra hittills. Affären är inte slutförd ännu.
    Ingrid L
    • 55.0 m²
    • Överkalix
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Kalix
  • 2020-10-15
    Vi har köpt en villa med hjälp av en seriös och personlig mäklare. Mäklaren levde väl upp till våra förväntningar på en mäklare, svarade på våra frågor och vi kände oss väl bemötta. Vi kan verkligen rekommendera honom till andra som behöver en mäklare.
    Jan-erik Å
    • 109.0 m²
  • 2020-10-09
    Jag har sålt en villa. Jag är supernöjd med Robins engagemang inför och under försäljningen .
    Anna W
    Anna W
    • 180.0 m²
  • 2020-10-05
    Robin har på ett föredömligt sätt hanterat försäljning av mitt fritidshus. Robin är visat stort engagemang och mycket trevligt bemötande.
    Erik Lennart Daniel B
    • 74.0 m²
    • Sklörbacken
  • 2020-10-05
    Proffsig trevlig effektiv snygg matchande slips
    Rolf S
    • 54.0 m²
  • 2020-10-04
    Bra, smidigt, kompetent och trevlig mäklare. Kommer definitivt välja samma byrå i fortsättningen.
    Gustav L
    • 75.0 m²
  • 2020-10-04
    All kommunikation mellan oss som köpare av en sommarstuga och han som mäklare har varit rak, ärlig och utan trams.
    Marlene L
    • 48.0 m²
  • 2020-10-03
    Har köpt ett fritidshus i Töre.
    Min son hade under förra året köpt fastighet genom Robin o tyckte han var toppen. Som sagt köpte min fastighet i Juli i år och säger det samma. En enkel toppenkille med glimten i ögat. Man känner sig trygg med köpet o kan lita på Robin.
    Uppfyller helt de förväntningar jag hoppats på.
    Rekommenderas varmt för vidare köp o sälj av fastigheter.
    MVH Sven Erik
    Sven E
    • 60.0 m²
    • Töre - Kalix
  • 2020-10-02
    Ett trevligt och proffsigt bemötande.
    Kristina Å
  • 2020-10-02
    Bra och varmt bemötande, smidigt överlämnande och avslut.
    Mycket nöjd!
    Leif L
    • 77.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Kalix
  • 2020-09-23
    Blev en oväntat lösning tack vare av en aktiv mäklare som såg behovet och möjligheter. Köpt en lägenhet. Bra och öppet bemötande. Förtroendeingivande.
    Kerstin S
    • 2:a
    • 62.0 m²
  • 2020-09-16
    Sålt min bostadsrätt, fick väldigt bra bemötande.
    Kunnig när det kom till frågor jag ville ha svar på.
    Komplett affär, kommer garanterat välja samma mäklare i framtiden.
    Gustav L
    • 75.0 m²
  • 2020-09-13
    Hat bott granne med Robin.
    Så valet var enkelt då jag känner honom sedan tidigare.
    Leif L
    • 77.5 m²
  • 2020-09-11
    Vi har köpt en villa genom Husman Hagberg i Kalix. Vi fick ett trevligt och personligt bemötande av Robin Lindqvist. Han är proffs i sin yrkesroll. Vi har ställt frågor och han har besvarat dem på ett bra och förståeligt sätt. Vi kan rekommendera Robin som mäklare, han har vårt förtroende som mäklare.
    Jan-erik Å
    • 109.0 m²
  • 2020-09-09
    Köpt Fritidshus
    Kan inte bli bemött på ett bättre sätt och vilket engagemang en kanon mäklare.
    Det skulle nog inte blivit hus affär om inte Robin hade engagerat sig så mycket,
    Mikael E
  • 2020-09-07
    En mycket engagerad mäklare som varit till stor hjälp när det strulade vid köp av sommarbostad.
    Kristina Å
  • 2020-09-06
    Trevlig och mycket proffesionell, kunnig mäklare som var enormt engagerad i försäljningen av mitt fritidshus. Jag kunde inte varit mer nöjd.
    Lars Göran R

Rolf Thomas O
    • Morjärv - Kalix
    sålde sin bostad med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
  • 2020-09-03
    Jag har sålt mitt fritidshus.
    Robin var oerhört sympatisk, trevlig, lyhörd, informativ och tydlig i hela processen.
    Både min sambo och jag, har trivts med Robin som mäklare i alla delar. Förväntningarna var stora enligt ovan, och Robin levde upp till dessa.
    Vi kommer att rekommendera Robin, om vi blir tillfrågade av andra.
    Margareta B
  • 2020-08-15
    Verkade inte så passionerad för vårat hus.
    Jon H
    • 60.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Kalix
  • 2020-08-02
    Kändes bra som mongon även lånade om köparen
    Anna Ingegerd F
  • 2020-07-06
    Fantastiskt bemötande ! Trygg och bra affär!
    Susann J
    Kanonbra! Kommer rekommendera andra att anlita Robin, proffsigt & så välbemött
    Hans Tomas K
    • 35.0 m²
  • 2020-06-29
    Blivit bemött mycket trevligt och professionellt ifrån Robin. Min lägenhet blev såld snabbare än förväntat.
    Hamdia A
    • 98.5 m²
  • 2020-06-26
    Proffsigt bemötande!
    Är mycket nöjd!
    Anders O
    • 98.5 m²
  • 2020-06-24
    Vi köpte ett landställe. Robin var väldigt professionell, tillmötesgående och kunnig.
    Kändes trygg att ha han att vända sig till.
    Zana C
    • 58.0 m²
  • 2020-06-24
    Vi har köpt vår sommarstuga med hjälp av Robin Lindqvist som vart väldigt hjälpsam under hela processen. Han fick vårt köp att kännas väldigt tryggt och gick noggrant igenom allt vid kontraktsskrivning.

Vi kan varmt rekommendera Robin Lindqvist och skulle själva anlita honom vid en försäljning.
    Dennis B
    • 58.0 m²
  • 2020-06-22
    Sålde mitt fritidshus. En spekulant gav ett pris med tidsfrist. Fick ett bud över det innan tidsfristen gick ut. Ville att mäklaren skulle kontakta ev ytterligare intressenter, annars var jag intresserad av att slutföra försäljningen. Ingen lämnade något ytterligare bud, två visningsdagar var inplanerade, fredag och söndag. Jag känner att jag stressades att skriva på fredag . Annonsen togs därmed bort. Blev uppringd av två spekulanter som var mycket frustrerade över att de inte fått vara med. Bla de som tidigare gett ett bud med tidsfrist som kände sig lurade, att mäklaren sagt att försäljningen skulle pågå över helgen. Svårt veta men troligen förlorade jag en del pengar här. Olyckligt att spekulanter rundar mäklaren och ringer direkt till mig, men det tyder ju på någonting.
    Maria B
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Kalix
  • 2020-06-18
    Jag mötte mäklaren Anne-May för första gången när jag själv var på en lägenhetsvisning. Hon gav ett väldigt trevligt, genuint och professionellt bemötande. Bestämde mig redan då för att anlita henne den dagen det var dags att sälja. Nu har hon skött min lägenhetsaffär och jag kan inte annat än ge toppbetyg!
    Anna H
    • 28.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Kalix
  • 2020-06-05
    Jag var på jakt efter en 1:a och nappade på en bostadsrätt som i stort sätt var såld men ej signerad, efter att R vart i kontrakt med säljaren öppnades den för budgivning till glädje både för mig och säljaren.
    Mårten R
    • 41.0 m²
  • 2020-06-04
    Robin mäklade vår villa i ett traditionellt villaområde på ett engagerat sätt. Trots försäljning när Covid-19 restriktionerna var som starkast hade vi fler intressenter än med tidigare mäklare (sommaren 2019) och fick vårt utgångspris.
    Sara Maria Marlene R
    • 108.0 m²
  • 2020-06-03
    Köpt en lägenhet. Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt. Han var alltid tillgänglig för att svara på mina frågor och mycket hjälpsam.
    Lina K
    • 37.5 m²
  • 2020-06-03
    Professionell och tillgänglig mäklare med kunden i fokus. Vi sålde vår bostad och Robin uppfyllde alla förväntningar.
    Erika C
    Erika C
    • 133.0 m²
    • Töre - Kalix
  • 2020-06-03
    Sålt en lägenhet. Har haft lite kontakt med mäklaren vid tidigare tillfälle, han har bemött mig mycket väl vid alla tillfällen. Förväntningar satte vi tillsammans och resultatet landade ungefär där, så mycket nöjd.

/Viktor
    Viktor L
    Viktor L
    • 41.0 m²
  • 2020-05-14
    Jag köte ett småhus.

Robin Lindqvist är en mäkalre som jag varmt kan rekommendera.
    Östen P
    • 108.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte