Alla kategorier Mäklare Norrbotten Kalix HusmanHagberg HusmanHagberg Kalix

HusmanHagberg Kalix

Köpmannagatan 17, 952 33 Kalix — Visa karta

Om du är ute efter att göra en riktigt bra bostadsaffär - hör av dig till oss på HusmanHagberg i Kalix. Vi på mäklarkontoret har bostäder och mäklarbranschen som vår stora passion och hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden.

Vi är inte bundna till några som helst banker eller försäkringsbolag. Detta gör att vi kan anpassa oss efter vad du har för specifika önskemål eller kriterier. Är det lägenhet, en villa eller ett radhus du är ute efter? Vi har koll på alla boenden. Varmt välkommen!

Läs vad 6 kunder tycker om HusmanHagberg Kalix

• Ivanka S
    Ivanka S skrev om HusmanHagberg Kalix
    Bostadsrätt 79 kv
    Trevlig och imöteskommande mäklare
    Fick bra pris för lägenheten
    Rekommenderas! Läs mer
  • Ingegerd E
    Ingegerd E skrev om HusmanHagberg Kalix
    Jag har sålt min bostad. Anne-May Cara är en engagerad och duktig mäklare. Jag har fullt förtroende för henne. Hon var klar, tydlig och lyhörd. Jag har endast positivt att säga om henne. Läs mer
    2018-09-10 Anne-May K svarar Ingegerd E
    Roligt att höra Ingegerd och jag är glad över att jag fick förmånen att samarbeta med dig och sälja din bostad. Lycka till på dina vidare äventyr och ha en underbar höst!
    Hälsningar Anne-May
  • Leif E
    Leif E skrev om HusmanHagberg Kalix
    det fungerade utmärkt med försäljningen,och jag har inget att klaga på.mäklaren levde upp till min förväntan och hon hade koll på allting. Hon var jättebra Läs mer
  • Anneli Löf P
    Anneli Löf P skrev om HusmanHagberg Kalix
    Trevligt bemötande, kunnig personal. Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om HusmanHagberg Kalix
    HusmanHagberg i Kalix överträffade förväntningarna! Lyhört, kunnigt och professionellt kunde mäklaren attrahera de rätta spekulanterna och sälja till ett pris som var "all time high" för området. Visserligen ett unikt läge och hus men i ett område som normalt sett renderar låga priser. Tack för det HusmanHagberg! Läs mer
  • Eva Berggren J
    Eva Berggren J skrev om HusmanHagberg Kalix
    Vi upplevde väl att det drog väldigt ut på tiden. Det inlämnades ett antal oseriösa typ 500 kr på vägen och vi förstod inget. Då stoppades allting upp. Var det så att man försökte mjölka ur oss så mkt pengar som möjligt Läs mer
    2018-03-01 Anne-May K svarar Eva Berggren J
    Hej Eva!
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Det händer ibland att våra budgivare skriver fel vid sms budgivningen, utelämnar nollor, och lämnar ett bud på till exempel 590 kr när de i själva verket menar 590 000 kr. Vid dessa tillfällen när det uppenbarligen är ett felaktigt inskrivet bud tar vi mäklare kontakt med budgivaren för att rätta till felet i samförstånd med den som lämnat budet.

Köpmannagatan 17, 952 33 Kalix