HusmanHagberg Kalix

HusmanHagberg Kalix

Om du är ute efter att göra en riktigt bra bostadsaffär - hör av dig till oss på HusmanHagberg i Kalix. Vi på mäklarkontoret har bostäder och mäklarbranschen som vår stora passion och hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden.

Vi är inte bundna till några som helst banker eller försäkringsbolag. Detta gör att vi kan anpassa oss efter vad du har för specifika önskemål eller kriterier. Är det lägenhet, en villa eller ett radhus du är ute efter? Vi har koll på alla boenden. Varmt välkommen!

Läs vad 116 kunder tycker om HusmanHagberg Kalix 2

2021-09-19
    Bra bemötande och bra information. Mycket nöjd!
    2021-09-18
    Fantastiskt bemötande och hjälp under processen så här långt. Det har känts tryggt att ha en mäklare som engagerat tagit sig tid och guidat genom alla funderingar som uppstått.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Kalix
    2021-09-18
    Anne May var helt fantastiskt! Ringde alltid upp o hjälpte till med allt! Så extremt smidigt
    2021-09-08
    Bästa tänkbara. Serviceanda som heter duga, proffsigt bemötande och handlande, förståelse, behjälplig, bra mejl sms o tel-kontakt. Anne-May Kara med crew får toppbetyg av oss.
    2021-09-03
    Smidigt, trevlig bemötande. Allt gott!
    • Risögrund
    2021-08-20
    Mäklaren var helt perfekt , har inga synpunkter.
    2021-08-18
    Allt har fungerat mycket bra! Har ingenting att klaga på.
    • Frevisören
    2021-08-14
    Riktigt bra och proffsigt bemötande, långt över förväntningarna. Fick all hjälp vi behövde och lite till. 👍🏻
    • Kalix - Näsbyn
    2021-08-09
    Bemötande och det övriga mycket bra
    2021-08-09
    Trevligt bemötande på alla sätt
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Kalix
    2021-08-05
    Mäklarens bemötande var mycket professionellt i olika avseenden. Mäklaren var inkännande, lyhörd och informationen var tydlig och begriplig för mig som kund.

Mina förväntningar på en snabb handläggning infriades till fullo. Mäklaren var också tydlig vad gäller de krav som ställdes på mig som säljare.

Sammanfattningsvis: Jag kommer att med varm hand rekommendera Husman & Hagberg Kalix till de vänner och bekanta som framöver avser att sälja sin lägenhet, villa eller fritidsboställe.
    • Månsbyn
    2021-08-02
    Mycket trevligt och professionellt bemötande!
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Kalix
    • Vånafjärden - Kalix
    2021-08-02
    Trevligt och professionellt, helhetsintryck mycket bra!
    • Vånafjärden - Kalix
    2021-07-31
    BrA och kul att mäklare visade skärgårdsstuga åt oss fast de inte alltid gör det
    • Risögrund
    2021-07-27
    Mäklaren hade alltid bråttom, för mycket objekt hade samma person. Efter köpekontraktet fick vi tre olika förklaringar, hur slutlikvid skulle ske: Mäklaren var på semester, men skickade ändå råd att kontakta banken och för att få där en handläggare. När vi kontaktade banken, fick vi råd, att vi inte behöver någon handläggare, utan får göra överföringen själv. Den mäklare, som var i tjänst, berättade, att hon kontaktat banken redan. Detta berättade hon faktiskt redan när köpekontraktet gjordes, men vi visste inte vad som gäller, eftersom mejlet från semestrande mäklaren kom efteråt.
    Verkligen tjorvigt, aldrig tidigare varit så, och vi har gjort många fastighetsaffärer.
    Att tjorva mer, fick vi även från en sekreterare ett meddelande, att vi 1/9 kl. får nycklarna och vi betalar väl då slutlikvid. Vår flyttsträcka är ca 140 mil. Känns för jobbigt; hur kan vi "taijma" allt?
    • Kalix - Bjumisträsk
    2021-07-20
    møtt av en trivelig Robin som har gitt oss den hjelp vi trenger gjennom hele prossesen med handel
  • sålde sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Nyborgs skärgård
    2021-07-19
    Bra,proffsig, avslappnad, trevlig. Levde upp till mina förväntningar med råge.
    2021-07-19
    Hjälpsam och positiv mäklare som gör det lilla extra för en som kund vilket ger känslan av stort engagemang.
    • Båtskärsnäs
    2021-07-19
    Blev mkt bra bemött av mäklaren, Riktigt seriöst och bra igenom hela affären, från vissning till kontrakt skrivning.
    2021-07-12
    Bra bemötande. Kunnig, tydlig och hjälpsam. Bra service.
    2021-07-08
    Robin är en väldigt trevlig mäklare! Smidig affär och känslan att man känt honom länge, gör att man får förtroende! Rekommenderar honom starkt inför ev försäljning!
    2021-07-07
    Ett hundraprocentigt professionellt och samtidigt personligt bemötande. Lösningsfokuserad, metodisk och lugn. Precis det bemötande man behöver när man står i en flytt! Bästa mäklaren hittills i mitt 58-åriga liv.
    • Kalix-Nyborg
    2021-06-30
    Sjukt bra mäklare. Snabb och smidig affär
    2021-06-01
    villa/fritidshus
    mycket bra
    stämde ganska bra med vad jag förväntade
    snabbt och enkelt
    2021-05-10
    Köpt er åretrunt boende i Bondersbyn.
    Jag har haft en bra dialog med mäklaren under hela processen fram till köp.
    Jag både hoppas och tror att du kommer att stormtrivas! Hälsningar Anne-May HusmanHagberg Kalix
    2021-04-07
    Med mäklarens höga kompetens, trevliga bemötande och blixtsnabba agerande, så har jag blivit ägare till en bostadsrättslägenhet. Mäklaren var en god lyssnare. Mina önskade krav blev uppfyllda med råge.
    Önskar att det skulle finnas fler personer med samma höga serviceanda och trevligt bemötande.
    • Karlsborg
    2021-03-18
    allt har varit bra hela vägen. Anne-May är toppen.
    2021-03-15
    Väl bemött av henne. Fick svar på alla mina frågor. Hon var serviceminded och väldigt hjälpsam och allt har fungerat perfekt.
    • Ryssbält
    2021-03-12
    Mycket proffsigt. Känner stort förtroende för mäklaren. Tio av tio.
    2021-03-10
    Köpt hus
    Kanonbra
    Bästa mäklaren
    2021-03-07
    Vi har köpt en villa.
    Har bara gott att säga om våran mäklare. Detta är vårat första husköp och man har ingen aning vad man ska förvänta sig. Men vi har fått superbra hjälp och ingen fråga har känts konstig att fråga.

Superbra upplevelse.
    2021-03-05
    Trevlig mäklare . Bra service.
    2021-02-25
    Professionell, kunnig och tillmötesgående. Bra bemötande.

Rekommenderas varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Kalix
    2021-02-21
    Köpt en 3:a på Floragatan 12

Inlett försäljning av lgh på Valhallavägen 67

Mycket bra bemötande från mäklaren. Vi fick bra svar på våra frågor och funderingar. Bra återkoppling efter visning.
    2021-02-15
    Superproffsigt från början till slut. Huset blev sålt efter bara två veckor, alla nöjda och glada!
  • Thorbjörn N
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Kalix
    2021-02-05
    Köp ett hus och sålt en bostadsrätt, bra med en kunnig mäklare som gjort båda affärerna smidiga.
    2021-01-29
    Husman och Hagberg i Kalix har varit mycket förtroendeingivande och professionella när vi sålt vår villa.
    Allt från fotografering, presentation ,bemötande och överlåtande har varit tydligt och superbra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    2020-12-31
    Suverän och super proffs på hans sak
    2020-12-26
    Jag har köpt ett fritidshus och fick tillgång med kort varsel, trots att den stått kallställd en längre tid. Anne-May Kara såg till att jag fick igång värmen och trots att rörmokaren inte gjort sitt jobb så fick jag tillträdet och fira julen där. Anne-May är en ödmjuk och genuin person som inger förtroende. Hon guidar en bra genom köpet och har en härlig energi!
    /Melinda
  • Tuija Hannele L
    sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Sangis - Kalix
    2020-12-14
    Har såld en villa. Robin har haft trevligt och professionellt bemötande. Gett tydlig information om progressionen i ärendet.
    Varit behjälplig med nödvändiga saker hittills.
    Min förväntning var att få huset såld till acceptabel summa vilket har skett.
    Kan tänka mig att anlita honom igen som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    2020-12-10
    Köpte en lägenhet, mycket nöjd med bemötandet. Mina förväntningar levda upp till mina förväntningar.
    2020-12-09
    Robin Lindkvist är den skickligaste.trevligaste.rakt på.smidig.inga konstigheter.ärlig.lojal.jobbar seriöst med klara och lättfattliga besked.klarsynt i sina kalkyler.lovar bara vad han kan hålla..bättre slutresultat än någon kan begära.mycket följsam och god lyssnare.som väntar tålmodigt på tex säljarens vetskap om objektet.duktig att få säljaren att ta fram " alla" viktiga detaljer som att ta fram alla.!! Renoveringar i olika stadier..för att på dessa uppgifter hjälpa säljaren att kunna nyttja alla " inom lagar o regler".möjligheter och rättigheter för att trygga säljarens " rättigheter" att få sin" reavinstskatt".rättvis..desutom.har Robin L.varit engagerad i mitt hus tidigare.men då blev det inte allmen försäljning inkl.visningar..utan jag " löste ut".min fd hustru från huset.och därför valde Robin L.att inte ta ut något arvode..jag kan inte tänka mig att det " överhuvudtaget".finns någon skickligare.seriösare.och trevligare Mäklare i hela Swerige..
    Mvh rolf johansson.svedjevägen 21.95251 kalix.
  • sålde sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Nyborgs skärgård
    Sommarstuga ,
    han är kunnig och saklig inget svammel,
    Väl mött och trevlig och snabba beslut gjorde till en snabb försäljning !
    2020-12-09
    Har sålt min stuga i frevisören sedan köpt mindre hus i kamlunge med Robin som mäklare mycket nöjd med honom tipsat bekanta att anlita honom
  • Agneta N
    skrev om Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    2020-12-06
    Jag har köpt en bostadsrätt på finaste läget i Kalix.
    Kunde inte träffat en bättre mäklare än Robin, kunnig, hjälpsam och trevlig. Om alla mäklare hos er är som Robin, då ska ni vara stolta.
    Förväntningar har jag...Väntar bara på att få flytta in.

Med vänliga hälsningar
    Agneta Nyström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Grytnäs
    2020-12-02
    Sålde min bostadsrätt, vilket gick jättesmidigt. Verkligen 100% nöjd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    2020-11-30
    Vi har köpt en bostadsrätt i Kalix.
    Robin är kunnig, trevlig och hjälpsam, om alla era mäklare är som Robin kan ni vara stolta.
    Det är första gången jag anlitat mäklare, och hade turen att träffa Robin.
    Min upplevelse är att få flytta till vårt nya hus.

Med vänlig hälsning
    Agneta
    2020-11-26
    Köpt min första bostad någonsin i Kalix. Robin har gett mig det typ av bemötande som jag önskat. Man har fått slippa den där "säljiga", opersonliga och stressade mäklaren som man ofta får möta. Han har istället mött en på den nivån jag har önskat - en personlig mäklare som lyssnat in på vad just jag önskat mig i en bostad.
    Jag hade inte kunnat vara mer nöjd med Robin.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    • Grytnäs
    2020-11-26
    Bra mäklare som är lätt att få tag på, lätt att kommunicera med. En vi rekommenderar varmt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
    2020-11-16
    Väldigt duktig mäklare. Snabbt och smidigt. Är väldigt nöjd!