Johan Augustsson

Johan Augustsson

Johan Augustsson är mäklare på HusmanHagberg Karlshamn

Johan Augustsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Johan Augustsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Augustsson har haft 11 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

9 omdömen om Johan Augustsson

Sedan starten hos Reco 2024
Frida Susanne S
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Augustsson en del av HusmanHagberg Karlshamn

Otroligt professionellt men ändå personligt bemötande. Tillgänglig och snabb återkoppling. Kunnig och påläst. Tydligt fokus på att både köpare och säljare ska vara nöjda. Ej för pressande, utan gav tid för att tänka efter vid budgivningen. Hela processen var väldigt väl skött från början till slut!

Tack Frida! Vi hoppas du kommer trivas i bostaden :D

Anneli Rose-marie W
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Augustsson en del av HusmanHagberg Karlshamn

Johan är trevlig och behaglig. vi blev fint bemötta. Han var utförlig i sin information till oss. Kunde kanske vågat sätta lite högre försäljningspris men såhär med facit i hand så var det nog bra det som var. Han kändes trygg.

Svar från Johan Augustsson

Vi hoppas ni känner er nöjda i slutändan och att den nya bostaden kommer ge mycket glädje :D

Lasse R
Sålde sin stuga med hjälp av Johan Augustsson en del av HusmanHagberg Karlshamn
Mörrum

Johan er en meget tillidsfuld og ordentlig over for hans kunder, samtidig vil jeg sige at han er utrolig behagelig at arbejde sammen i forhold til salget af vores hus

Svar från Johan Augustsson

Tack Lasse. Det har varit ett nöje att förmedla bostaden tillsammans med er!

Lennart C
Tocken

Proffsigt och trevligt bemötande. Engagerad möklare.

Svar från Johan Augustsson

Tack Lennart för ditt förtroende! Vi hoppas du kommer trivas i den nya lägenheten.

Anders J
Tocken

Bra bemötande och professionell mäklare som gav all hjälp för ett lyckat husköp

Svar från Johan Augustsson

Vi är glada över att ni är nöjda och hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!

Lars Agne Christer N

Har enbart positivt intryck av mäklaren Johan Augustsson 😊

Svar från Johan Augustsson

Tack Christer! Det har varit ett nöje att samarbete med er :)

Walter E
Sålde sin stuga med hjälp av Johan Augustsson en del av HusmanHagberg Karlshamn
Ryd

Wir sind mit dem gesamten Ablauf sehr zufrieden. Es gab eine Menge zu regeln, was Johan zu unserer vollsten Zufriedenheit vorbereitet hat. Wir konnten uns mit allen Fragen an Johann wenden und er hat uns jedes Mal weiter geholfen. Insgesamt war die ganze Arbeit sowohl von Johann, als auch von dem Maklerbüro HusmannHagberg überaus professionell.

Svar från Johan Augustsson

Tack Walter och Margit, det är fantastiskt roligt att höra att ni är nöjda över hela processen och samarbetet med mig och oss på HusmanHagberg. Ta hand om er och njut av kommande jultid! Vielen Dank, Walter und Margit. Es ist fantastisch zu hören, dass Sie mit dem gesamten Prozess und der Zusammenarbeit mit mir und uns bei HusmanHagberg zufrieden sind. Passen Sie auf sich auf und genießen Sie die bevorstehende Weihnachtszeit!

Simon M
Prästslätten

Överenskommelsen med säljaren satt långt inne men Johan hanterade situationen väl och tillslut kunde bägge parter gå nöjda ur situationen.

Agneta P
Prästslätten

Efter ett noggrant urval av mäklare i Karlshamn valde jag HusmanHagberg. Johan Augustsson som huvudmäklare och Martin Florén som extra kontaktperson kom hem till oss och lyssnade noga på vad vi hade för önskemål och vision med försäljningen och mötte oss i det. Vi upplevde en väldigt personlig kontakt och en lyhördhet genom hela processen. Det kan vara utlämnande och känsligt att sälja sitt barndomshem och vi kunde inte önska oss en bättre hjälp med det än av Johan och Martin. Vi rekommenderar dem starkt.

Svar från Johan Augustsson

Tack Agneta, vi är otroligt tacksamma för ert förtroende och det samarbete vi har haft!