HusmanHagberg Karlshamn

HusmanHagberg Karlshamn

Välkommen till HusmanHagberg Karlshamn!

Köp med både hjärtat och hjärnan! Vi på HusmanHagberg i Karlshamn har god lokalkännedom, lång erfarenhet av mäklarbranschen och ett stort kontaktnät. Det är de förutsättningarna som krävs för att göra din bostadsaffär till den bästa möjliga. Till skillnad från andra mäklarfirmor så är vi fristående från banker och försäkringsbolag vilket gör att vi kan ge dig de bästa oberoende råden - både som säljare och köpare.

Besök gärna vår hemsida - där guidar vi dig i stegen före, under och efter en bostadsaffär. Allt för att du ska ha en så stor förståelse för vad som händer vid en affär. Är du nyfiken på vad din bostad är värd? Då är du välkommen att göra en fri expressvärdering för att se om det är läge att sälja!

Läs vad 40 kunder tycker om HusmanHagberg Karlshamn 2

• sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Karlshamn
    • Matvik
    2021-07-09
    Mycket proffsigt!
    Anna är mycket noggrann och proffessionell.
    Smart också :-). Vi hjälpte till med beskrivning och underlag, drönarbilder mm, eftersom vi känner till området bäst och det är bra att Mäklaren efterfrågar den inputen.

Vi hade innan avtal med mäklare byggt upp ett intressentregiseter som Mäklaren fick överta. Köparen till tomt 1 var en av dessa som vi hade i registret.

Försäljningen gick smidigt och proffsigt från Anna´s sida,

Vi är nöjda även om det finns de som inte fick köpa och det är lite speciellt med "dolda bud" som nu är mer förekommande,

MVH

Nils
  • köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Karlshamn
    • Matvik
    2021-07-08
    Proffsigt och trevligt. Enkelt och smidigt. Känns genuin. Vi hade kontakt med Anna Wickström
    • Ellestad-Sandvik
    2021-05-19
    Bra information om objektet, trevligt bemötande under visning, bra budgivnings förfarande med öppen information om förloppet.
    • Jämshög
    2021-03-04
    sålt villa. riktigt bra och proffsigt bemötande. Kunde kanske visat lite mer positivitet vid första mötet. Annars mkt duktig både mot köpare o säljare.
    • Valjeslätten
    2020-11-12
    Har köpt sommarstuga. Mäklaren Anna var mycket trevlig, kunnig och lätt att kommunicera med. Kunde svara på de flesta frågorna och tog reda på svaren annars. Mycket trevligt bemötande. Lätt att komma i kontakt med. Kan varmt rekommenderas. Anita
    • Valje
    2020-11-12
    Vi har sålt en villa i Valje. Mäklaren tog kontakt med oss via telefon, efter att vi hade gjort en sökning om försäljning på nätet. Trevligt, proffsigt och lagom pushig mäklare!
    Vi är väldigt nöjda med de tips han gav oss inför försäljningen.
    En lyckad affär med en proffesionell och duktig mäklare!
    2020-10-23
    Sålt en 1 1/2 plans villa.
    Känner tillit och förtroende för vår mäklare.
    Omsorgsfull och noggrann. Mycket nöjd med allt.
    2020-10-21
    Köpt en villa, bra och kunnig bemötande. Än så länge uppfyller mäklaren mina förväntningar men affären är inte genomförd så man borde egentligen skicka den enkäten efteråt.
    • Bräkne-Hoby
    2020-09-16
    Köpte ett hus på landet. Blev bra bemött och är helnöjd. Rekommenderar dem!
    • Bräkne-Hoby
    2020-09-09
    Sålt en villa på landet.
    Bra bemötande och kunnighet.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Smidig och snabb försäljning, som utföll till stor belåtenhet.
    • Asarum/Granefors
    2020-04-25
    Sålde ett stort unikt hus. Processen började ett år innan genom att jag tog dit 3 mäklarfirmor.
    Länsförsäkringar som sa att huset var värt 20% mindre än vad slutpriset blev.
    Svensk Fastighetsförmedling som inte ens återkom med offert.
    Och så Husman Hagberg som prickade slutpriset med 5% marginal.
    Jag valde såklart Husman Hagberg och det ångrar jag inte. Proffsiga och ärliga.
    2020-03-30
    Från första kontakten fram till dess affären genomfördes ett mycket proffsig arbete. Bra och direkt Kommunikation skedde i alla situationer. Ett mäklarföretag som man bara måste rekommendera!
    Tack Horst för de fina orden! Vi önskar er lycka till och välkommen åter! HusmanHagberg Karlshamn
    • Tocken
    2020-02-17
    * Sommarstuga köpare.
    * Mycket bra lätt att prata med, förtroende ingivande.
    *Positivt, alltid nåbar. Svarar på mejl och mobil direkt.
    * Har i nuläget bara lagt handpenningen. Får tillträde 2020-04-28
    • Prästslätten
    2019-12-31
    Är mycket nöjd med bemötandet från mäklaren som är tillmötesgående och ställer upp så mycket det går. Inte för påtryckande sätt. Köpte en bostadsrätt, tvåa i Karlshamn.
    • Rosenkällan
    2019-12-08
    Hej,
    Har just sålt(med hjälp av ER )fastigheten
    Malmö 5 i Karlshamn.
    Är Mer än nöjd med mäklare Anna Wickström.
    Hälsn. Bengt Ohlson
    2019-10-21
    Sålt bostadsrätt.
    Fantastiskt trevlig och kunnig mäklare. Anna Wickström. Andra gången vi anlitar henne.
    Vi tänkte först sälja själva utan mäklare men ångrade oss och kontaktade Anna.
    Kan varmt rekommendera henne :-)
    Tack Anna-Lena för de fina orden! Det är alltid lika trevligt och samarbeta med er! Ni är välkomna åter! :-) HusmanHagberg Karlshamn
    2019-07-27
    Ha köpt en lägenhet
    Under tiden hade bra kontakt med mäklaren, fick bra mottagen och väl bemöt av Anna.
    • Valje
    2019-07-05
    Jag har sålt bostad.
    Jag är väldigt besviken och känner mig lurad på 70000 då jag upplever att mäklaren kunde gjort mycket mer. Jag känner att jag gick miste om en budgivning pga av hennes brist på engagemang. På visningen av huset upplevdes hon okunnig och höll mest på med sin telefon (enligt köparna) Det kändes som att vi sålde huset själva utan mäklare då köpare kontaktade oss säljare efter att det tog så lång tid.
    Några saker som brast:

Tidsplanen som vi kommit överens om hölls ej.
    Visningsdagen kom hon 15 min efter bestämd tid.
    Inställd visning meddelades inte, jag fick själv kontakta henne dagen innan.
    Uppdaterade mig väldigt dåligt om vad som hände.
    Jag ringde å vill boka in tid för överlämnande, efter en vecka hade hon fortfarande ej hört av sig, jag fick höra av mig.
    Tråkigt att höra att du är besviken Malin! Varje försäljning är unik och det beror på att det är människor man har att göra med, en del är snabba i sitt beslut och andra tar längre tid på sig som i detta fallet. Vilket jag har full förståelse för, det är ändå en av sina livs största affärer. I detta fallet försökte jag verkligen att få de som var intresserade att lämna bud men då de verkade vänta ut varandra så drog det tyvärr ut på tiden. Att köparna kontaktade dig själv är inget jag kan göra något åt då det med dagens teknik är lätt att få tag i kontaktuppgifter, men att det skulle vara på grund av att de inte fick tag i mig är helt fel. Jag har nummerpresentatör och ringer alltid upp på missade samtal och svarar på mail. Däremot så ringde jag dem väldigt många gånger utan att de återkopplade, då börjar ju även jag tvivla på deras intresse. När den andra intressenten fick reda på att det fanns ett bud så fick du ett bud på 150.000 kr mer som du valde att tacka nej till, så budgivning blev det, fast du tackade nej. Tidsplanen blev något förskjuten då det är många parametrar som ska stämma vid en försäljning och bokas in som inte jag kan styra över som besiktning, fotografering m.m. och sedan var det påsklov som jag valde att inte lägga visningen vid då tänkbara intressenter skulle kunna vara bortresta. Till visningen blev jag något sen från tiden vi hade bestämt, men var där ändå i god tid innan spekulanterna och kunde gå igenom huset och lägga fram visningsmaterialet. Mobilen är mitt arbetsredskap där jag har tillgång till mäklarsystemet som jag jobbar i och då händer det ibland att jag tittar på mobilen för att stämma av visningslistan m.m. Angående uppdatering är vi olika på hur mycket återkoppling man vill ha och jag är ledsen att jag inte uppfyllde dina förväntningar där! HusmanHagberg Karlshamn
  • Eva-Britt O
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlshamn
    • Gammalstorp
    2019-06-25
    Köpt och sålt hus. Professionell mäklare. Kunnig och saklig.
    Tack för det fina omdömet och förtroendet att efter ditt köp sälja din bostad! HusmanHagberg Karlshamn
    2019-05-05
    Sålt enfamiljshus i Karlshamn. Professionellt och trevligt bemötande. Överträffade mina förväntningar mycket med slutpriset på vår villa. Bra.
    2019-05-02
    Köpte ett radhus - mäklaren tog kontakt med oss innan visning då hon visste att vi var intresserade av området. Köpte huset på en förhandsvisning.
    Samma mäklare sålde vårt hus och vi var mkt nöjda. Hon gav oss bra råd och såg till att vi gjorde en bra affär!
    Tack för det fina omdömet Jenny och roligt att ni är nöjda med era affärer! HusmanHagberg Karlshamn
    2019-04-09
    Vi har sålt vårt hus. Löpande information från mäklaren, mycket trevlig å tillmötesgående.
    Jobbade snabbt och mycket för att sälja vårt hus kände vi.
    Förklarat på ett bra sätt på vad som menas med vissa frågor.
    Har bara positiva saker att säga om mäklaren Anna på HusmanHagberg.
    Tack Marianne! Det har varit ett nöje att samarbeta med er! Önskar er stort lycka till med er nya boende! HusmanHagberg Karlshamn
    2019-04-03
    Vi köpte en villa. Väldigt trevligt bemötande. Kunnig i sin sak.
    Tack för det fina omdömet! Jag önskar er stort lycka till med ert nya boende! HusmanHagberg Karlshamn
    2019-03-10
    Säljer hus. Väl och korrekt bemött av mäklaren. Verkar kompetent , och skött det hittills efter förväntan (affären inte helt avslutad).
    2019-03-08
    en fantastisk mäklare . duktig och tydligt för oss.
    roligt att samarbeta med Anna .
    Tack Irfan! Trevliga kunder gör det roligt att samarbeta med! HusmanHagberg Karlshamn
    2018-12-19
    Vi sålde min mammas hus efter hennes bortgång. Vi har stort förtroende för mäklaren. Hon är seriös och har ett mkt trevligt bemötande.
    Tack Catharina för det fina omdömet och att jag fick det fina förtroendet att förmedla ert föräldrahem! HusmanHagberg Karlshamn
    2018-12-19
    Jag har köpt en bostadsrätt i Karlshamn
    Mäklaren gjorde verkligen ett bra jobb. Jag är nöjd med samarbetet och skulle inte tveka att anlita dem igen.
    Tack för den fina kommentaren Håkan! Du är välkommen tillbaka när det väntas nya äventyr! HusmanHagberg Karlshamn
    2018-12-17
    Jag har köpt en bostadsrätt. Trevlig och kunnig. Professionell i sitt yrke.
    Tack för den fina kommentaren, Ann! HusmanHagberg Karlshamn
  • Henny F
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlshamn
    2018-12-17
    En extremt bra affär med kompetent och mycket bra service. Vi är nöjda över vårt köp och tackar så mycket för hjälpen..
    Tack Henny för det fina omdömet! Jag önskar ert stort lycka till med renovering och att ni sedan ska trivas i ert nya boende. HusmanHagberg Karlshamn
    2018-12-17
    Vi är mycket nöjda med hela försäljningsprocessen!
    Tack Anton för det fina omdömet och roligt att höra att ni är nöjda! HusmanHagberg Karlshamn
    2018-10-17
    Mäklaren hade aldrig svar på våra frågor och blev nästan lite otrrevlig när man frågade. Inget bra bemötande tyvärr..
    Hej Hanna och Marcell! Tråkigt att höra att ni är missnöjda! Synd att ni inte berättade det för mig under själva köpprocessen så att ni kunde få svar på era frågor. Som ni säkert förstår är det som fastighetsmäklare omöjligt att ha 100 procent koll på varenda detalj i en fastighet. Man försöker självklart att läsa på så mycket som möjligt innan men det kommer alltid några frågor som man inte kunnat förutspå. Dessa stämmer man av med säljaren efter visning och meddelar svaret efter visningen, vilket jag gjorde till er. HusmanHagberg Karlshamn
    2018-10-17
    Kändes som mäklaren va oerfaren och upplevdes otrevlig i många lägen. Jag kommer inte rekommendera er till någon tyvärr.
    Hej Marcell och Hanna! Tråkigt att höra att ni är missnöjda! Med 10 år som fastighetsmäklare är det första gången jag fått höra att jag är otrevlig och oerfaren. Tycker det är synd att ni inte berättade för mig under själva köpprocessen om det var någon information som ni inte förstod eller saknades. HusmanHagberg Karlshamn
  • Maria U
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlshamn
    2018-10-06
    Köpt bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Vi fick boka en egen visning då vi inte bodde i Karlshamn. Mäklaren svarade på frågor, var kunnig. Förmedlade också senare frågor till säljaren.
    2018-10-05
    Jag är mycket nöjd. Hade möjligen velat ha mer kommunikation när budgivningen var igång (hur många bud, vilka är beredda att gå vidare etc), men överlag har allt gått smidigt.
    2018-10-04
    Försäljningen av lägenheten gick snabbt och smidigt. Bra dialog med mäklaren som också höll minimalt med 'dötid' mellan ex. fotografering & annonsering, visning & omvisning. Stressade heller inte på de moment som ska få ta lite tid. Gör jobbet by the book.
    2018-10-04
    Hjälpsam och professionell, både under och efter köpet av lägenheten. Mycket uppskattat då vi inte hade någon större erfarenhet av att köpa en bostadsrätt!
    2018-10-04
    Vi har sålt en villa som vi bott i i 25 år. Huset var väl iordning, renoverat med omsorg genom åren.
    Mäklaren är mycket professionell och trevlig. Hon informerade om det man kan förvänta sig. Kändes också som om hon har en stor kunskap om marknaden och är realistisk i sin bedömning.
    Sammanfattningsvis skulle jag rekommendera mäklaren till husförsäljare. Hon är glad, tillmötesgående, lättillgänglig och framför allt väldigt duktig på sitt arbete.
    • Svängsta
    2018-10-04
    Mäklaren var mycket positiv och duktig. Hon gjorde ett jättebra jobb.
    2018-10-04
    Snabb och trevlig. En utmärkt upplevelse.
    2018-10-04
    Anna hjälpte mig att sälja min lägenhet, jag valde att anlita henne efter goda tidigare erfarenheter.