Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlshamn HusmanHagberg HusmanHagberg Karlshamn

HusmanHagberg Karlshamn

Drottninggatan 35, 374 35 Karlshamn — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Karlshamn!

Köp med både hjärtat och hjärnan! Vi på HusmanHagberg i Karlshamn har god lokalkännedom, lång erfarenhet av mäklarbranschen och ett stort kontaktnät. Det är de förutsättningarna som krävs för att göra din bostadsaffär till den bästa möjliga. Till skillnad från andra mäklarfirmor så är vi fristående från banker och försäkringsbolag vilket gör att vi kan ge dig de bästa oberoende råden - både som säljare och köpare.

Besök gärna vår hemsida - där guidar vi dig i stegen före, under och efter en bostadsaffär. Allt för att du ska ha en så stor förståelse för vad som händer vid en affär. Är du nyfiken på vad din bostad är värd? Då är du välkommen att göra en fri expressvärdering för att se om det är läge att sälja!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om HusmanHagberg Karlshamn

• 2018-12-17

Ann A skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt. Trevlig och kunnig. Professionell i sitt yrke. Läs mer
  • Henny F

2018-12-17

Henny F skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    En extremt bra affär med kompetent och mycket bra service. Vi är nöjda över vårt köp och tackar så mycket för hjälpen.. Läs mer
  • 2018-12-17

Anton B skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Vi är mycket nöjda med hela försäljningsprocessen! Läs mer
  • 2018-10-17

Hanna E skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Mäklaren hade aldrig svar på våra frågor och blev nästan lite otrrevlig när man frågade. Inget bra bemötande tyvärr.. Läs mer
    2018-10-25 Anna W svarar Hanna E
    Hej Hanna och Marcell! Tråkigt att höra att ni är missnöjda! Synd att ni inte berättade det för mig under själva köpprocessen så att ni kunde få svar på era frågor. Som ni säkert förstår är det som fastighetsmäklare omöjligt att ha 100 procent koll på varenda detalj i en fastighet. Man försöker självklart att läsa på så mycket som möjligt innan men det kommer alltid några frågor som man inte kunnat förutspå. Dessa stämmer man av med säljaren efter visning och meddelar svaret efter visningen, vilket jag gjorde till er.
  • 2018-10-17

Marcell K skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Kändes som mäklaren va oerfaren och upplevdes otrevlig i många lägen. Jag kommer inte rekommendera er till någon tyvärr. Läs mer
    2018-10-25 Anna W svarar Marcell K
    Hej Marcell och Hanna! Tråkigt att höra att ni är missnöjda! Med 10 år som fastighetsmäklare är det första gången jag fått höra att jag är otrevlig och oerfaren. Tycker det är synd att ni inte berättade för mig under själva köpprocessen om det var någon information som ni inte förstod eller saknades.
  • Maria U

2018-10-06

Maria U skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Köpt bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Vi fick boka en egen visning då vi inte bodde i Karlshamn. Mäklaren svarade på frågor, var kunnig. Förmedlade också senare frågor till säljaren. Läs mer
  • 2018-10-05

Marie H skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Jag är mycket nöjd. Hade möjligen velat ha mer kommunikation när budgivningen var igång (hur många bud, vilka är beredda att gå vidare etc), men överlag har allt gått smidigt. Läs mer

Karin G skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Försäljningen av lägenheten gick snabbt och smidigt. Bra dialog med mäklaren som också höll minimalt med 'dötid' mellan ex. fotografering & annonsering, visning & omvisning. Stressade heller inte på de moment som ska få ta lite tid. Gör jobbet by the book. Läs mer

Felicia U skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Hjälpsam och professionell, både under och efter köpet av lägenheten. Mycket uppskattat då vi inte hade någon större erfarenhet av att köpa en bostadsrätt! Läs mer

Anna Åsa Elisabeth S skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Vi har sålt en villa som vi bott i i 25 år. Huset var väl iordning, renoverat med omsorg genom åren.
    Mäklaren är mycket professionell och trevlig. Hon informerade om det man kan förvänta sig. Kändes också som om hon har en stor kunskap om marknaden och är realistisk i sin bedömning.
    Sammanfattningsvis skulle jag rekommendera mäklaren till husförsäljare. Hon är glad, tillmötesgående, lättillgänglig och framför allt väldigt duktig på sitt arbete. Läs mer

Johan L skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Mäklaren var mycket positiv och duktig. Hon gjorde ett jättebra jobb. Läs mer

Peter R skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Snabb och trevlig. En utmärkt upplevelse. Läs mer

Anton R skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Anna hjälpte mig att sälja min lägenhet, jag valde att anlita henne efter goda tidigare erfarenheter. Läs mer

Drottninggatan 35, 374 35 Karlshamn