HusmanHagberg Karlshamn

HusmanHagberg Karlshamn

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till HusmanHagberg Karlshamn! Köp med både hjärtat och hjärnan! Vi på HusmanHagberg i Karlshamn har god lokalkännedom, lång erfarenhet av mäklarbranschen och ett stort kontaktnät. Det är de förutsättningarna som krävs för att göra din bostadsaffär till den bästa möjliga. Till skillnad från andra mäklarfirmor så är...

91 omdömen om HusmanHagberg Karlshamn

Sedan starten hos Reco 2018

Michael E
Rödeby

Martin är en dedikerad, engagerad och ambitiös mäklare som har nära och tät kontakt med sin uppdragsgivare. Han är dessutom en behaglig och lyhörd man att ha att göra med och som dessutom är väldigt lättillgänglig. Då jag haft glädjen av att vara både köpare och säljare i Martins regi vet jag att han uppskattas av "båda sidor". Hans ambition är alltid att sälja en fastighet till högsta möjliga pris.

Frida Susanne S
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Augustsson en del av HusmanHagberg Karlshamn

Otroligt professionellt men ändå personligt bemötande. Tillgänglig och snabb återkoppling. Kunnig och påläst. Tydligt fokus på att både köpare och säljare ska vara nöjda. Ej för pressande, utan gav tid för att tänka efter vid budgivningen. Hela processen var väldigt väl skött från början till slut!

Tack Frida! Vi hoppas du kommer trivas i bostaden :D

Anneli Rose-marie W
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Augustsson en del av HusmanHagberg Karlshamn

Johan är trevlig och behaglig. vi blev fint bemötta. Han var utförlig i sin information till oss. Kunde kanske vågat sätta lite högre försäljningspris men såhär med facit i hand så var det nog bra det som var. Han kändes trygg.

Svar från Johan Augustsson

Vi hoppas ni känner er nöjda i slutändan och att den nya bostaden kommer ge mycket glädje :D

Lasse R
Sålde sin stuga med hjälp av Johan Augustsson en del av HusmanHagberg Karlshamn
Mörrum

Johan er en meget tillidsfuld og ordentlig over for hans kunder, samtidig vil jeg sige at han er utrolig behagelig at arbejde sammen i forhold til salget af vores hus

Svar från Johan Augustsson

Tack Lasse. Det har varit ett nöje att förmedla bostaden tillsammans med er!

Nanny R
Centrala Karlshamn

Mycket bra bemötande och support långt över förväntan.

Svar från Martin Florén

Tack. När man kan hjälpa folk från bästkusten till Sveriges trädgård, anstänger man sig gärna lite extra. Det har varit ett rent nöje från första dagen. Välkomna!

Mikael E
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Energisk trevlig många kontakter duktig säljare

Svar från Martin Florén

Tack Mikael. Svårt att inte vara energisk när du själv är som ett kärnkraftverk ;-) Bara att rida vidare på den energin du sprider.

Ulf L
Listerby

Bra säljare som man får förtroende för

Svar från Martin Florén

Tack Ulf! Glad att jag kunde hjälpa till, även om vi inte fick betalt som vi önskade. Det är alltid trevligt när vi träffas. Kom förbi på en fika snart. Ses.

Jessica N
Listerby

Martin sålde vår sommarstuga tidigare, han var lika fantastisk då som nu när han sålde vår villa-23. Trevlig, ödmjuk, humoristisk. En väldigt trevlig man.

Lennart C
Tocken

Proffsigt och trevligt bemötande. Engagerad möklare.

Svar från Johan Augustsson

Tack Lennart för ditt förtroende! Vi hoppas du kommer trivas i den nya lägenheten.

Anders J
Tocken

Bra bemötande och professionell mäklare som gav all hjälp för ett lyckat husköp

Svar från Johan Augustsson

Vi är glada över att ni är nöjda och hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!

Lars Agne Christer N

Har enbart positivt intryck av mäklaren Johan Augustsson 😊

Svar från Johan Augustsson

Tack Christer! Det har varit ett nöje att samarbete med er :)

Niklas M
Sålde sin stuga med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Vänlig, kunnig, ordentlig, trevllig och alla andra positiva ord man kan komma på. Är inte bara mäklare utan blir som en vän.

Svar från Martin Florén

Tack Niklas. Inte svårt att bli vän med en sån som dig. Jag sa ju att kontakten inte tar slut då köpebrevet signeras. Vi håller kontakten.

Walter E
Sålde sin stuga med hjälp av Johan Augustsson en del av HusmanHagberg Karlshamn
Ryd

Wir sind mit dem gesamten Ablauf sehr zufrieden. Es gab eine Menge zu regeln, was Johan zu unserer vollsten Zufriedenheit vorbereitet hat. Wir konnten uns mit allen Fragen an Johann wenden und er hat uns jedes Mal weiter geholfen. Insgesamt war die ganze Arbeit sowohl von Johann, als auch von dem Maklerbüro HusmannHagberg überaus professionell.

Svar från Johan Augustsson

Tack Walter och Margit, det är fantastiskt roligt att höra att ni är nöjda över hela processen och samarbetet med mig och oss på HusmanHagberg. Ta hand om er och njut av kommande jultid! Vielen Dank, Walter und Margit. Es ist fantastisch zu hören, dass Sie mit dem gesamten Prozess und der Zusammenarbeit mit mir und uns bei HusmanHagberg zufrieden sind. Passen Sie auf sich auf und genießen Sie die bevorstehende Weihnachtszeit!

Helén A
Aspan

Har ingen tidigare erfarenhet av mäklare, men tror inte att man kan vara bättre än Martin Flore'n.Trevlig, tillmötesgående och gjort sitt yttersta för att vi ska bli nöjda.

Svar från Martin Florén

Tack Helén Det var ett nöje från första stund. Den där fikan vi pratat om kommer närmare för var dag. Ses inom kort.

Knut E
Ronneby

Martin är en engagerad mäklare, lättsam att ha att göra med. Trevlig och folklig!

Svar från Martin Florén

Tack. Glad att det löste sig till slut. Då ni är lätta att ha att göra med gjorde det inte något att processen drog ut på tiden;-)

Simon M
Prästslätten

Överenskommelsen med säljaren satt långt inne men Johan hanterade situationen väl och tillslut kunde bägge parter gå nöjda ur situationen.

Agneta P
Prästslätten

Efter ett noggrant urval av mäklare i Karlshamn valde jag HusmanHagberg. Johan Augustsson som huvudmäklare och Martin Florén som extra kontaktperson kom hem till oss och lyssnade noga på vad vi hade för önskemål och vision med försäljningen och mötte oss i det. Vi upplevde en väldigt personlig kontakt och en lyhördhet genom hela processen. Det kan vara utlämnande och känsligt att sälja sitt barndomshem och vi kunde inte önska oss en bättre hjälp med det än av Johan och Martin. Vi rekommenderar dem starkt.

Svar från Johan Augustsson

Tack Agneta, vi är otroligt tacksamma för ert förtroende och det samarbete vi har haft!

Emelie L
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Suverän mäklare! Vi ville ha vårt hus sålt snabbt, detta fixade Martin suveränt! Martin är verkligen driven, återkopplar väldigt bra och vi fick bra och snabba svar på allt. Vi är verkligen super nöjda!

Rasmus A
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Klockren mäklare! Går in helhjärtat!

Svar från Martin Florén

Tack Rasmus. Jag är glad att vi fick lära känna dig och det visade sig att du ju brås på din mor. Västgötska gener är dom bästa. Hälsa Emelie. Vi håller kontakten.

Bianca P
Olofström

Mycket vänlig och hjälpsam, även för intresserade från utlandet. Konversation är också möjligt på engelska utan problem.

Jens S
Olofström

Super behagelig og god tiltro til at han har styr på hans kompetencer, virker meget reel og er sælgers mand

Svar från Martin Florén

Tack själv Jens. Önskar dock att vi hade träffats lite mer. Hade gärna lyssnat mer på alla dina äventyr du hunnit erfara genom livet. Vi har båda asien varmt om hjärtat. Vi kanske kan ses nästa gång på Bali.

Mengjie W
Olofström

He is a very nice person and helped me a lot the whole time. He is also very experienced in the business. Thank him a lot!

Erika A
Olofström

Fantastiskt trevliga människor, som man kan lita på. Punktlighet, information, kunskap. Rekommenderar varmt.

Helen M
Skrev om HusmanHagberg Karlshamn

Mycket proffsig och trevlig (smågalen) så man trivs och "känner sig hemma" på nåt sätt. Kanske lite för tillgänglig - kan tänka mig att det finns alldeles för lite av privatliv, Å sndra sidan är det ju uppskattat av mig som kund.

Monica S
Asarum

Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. Kan varmt rekommendera Martin och Johan på HusmanHagberg i Karlshamn

Svar från Martin Florén

Tack Monica Det var precis lika trevligt för mig och Johan. Jättekul att vi fick vara en liten del av din kommande flytt. Du vet var vi finns, du är alltid välkommen in på en fika. Vi håller kontakten. Mvh Martin

Isak Gunnar H
Svängsta

Engagerad mäklare som återkopplade kontinuerligt. Kom med goda råd och tips på allt från hur man ska tänka kring visning och budgivning .

William R
Svängsta

Vi är supernöjda med allt från första mötet till sista. Martin och Johan tog alla chanser dom fick för att sälja vårt hus och var väldigt duktiga med att hålla oss uppdaterade om allt som hände och gav oss bra tips på vägen. Vi var petiga med vilken mäklare vi skulle välja och fastnade för hur genuina dom kändes och vi ångrar oss inte en sekund. Kommer rekommendera dom till alla och om vi behöver sälja igen tvekar vi inte på att kontakta dom igen. 100/100.

Kristina B
Köpte sin stuga med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn
Järnavik

Väldigt trevlig, kom tillbaka snabbt och bra på att svara på Mail.

Svar från Martin Florén

Tack Kristina Det var ett nöje att få vara med att ta dig hem till blekinge igen. Ser med spänning fram emot vad ni kommer göra med denna fantastiska fastighet.

Karin Maj-Lis N
Järnavik

Trevlig, glad, kunnig, jobbar hårt , positivt, m.m.

Svar från Martin Florén

Tack för att jag fick vara en liten del av detta äventyr. Det var supertrevligt från dag ett. Vi har fler objekt att slutföra så vi håller kontakten.

Jan-Christer Ö
Spjälkö/Saxemara

Martin Floren har skött vår husförsäljning på ett alldeles utmärkt bra sätt. Trevlig och effektiv. Bra dialog.

Svar från Martin Florén

Tack Christer. Vilken tur att jag är precis lika nöjd med er:-) Tack än en gång för att fick förtroendet. Vi håller kontakten.

Frida F
Olofström

Otroligt bemötande! En mäklarfirma som gör allt för att göra både säljare och köpare nöjda. Finns inget negativt att säga om min försäljning.

Linn E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn
Stenhagen

Är supernöjd med Martin som mäklare! Väldigt uppdaterande under hela säljprocessen vid minsta lilla grej, vilket var väldigt uppskattat. Mycket trevlig och kunnig! Kan varmt rekommendera!

Thomas R
Olofström

Väldigt positiv upplevelse av Martin och Co vid min husaffär i Olofström. Martin har gett mej perfekt service under tiden vi genomfört affären

Johan A och HusmanHagberg K gillar detta
Michael E
Olofström

Martin är en mycket kunnig och engagerad mäklare. Målet är att att uppfylla eller överträffa uppdragsgivarens förväntningar. Han har dessutom ett mycket trevligt och tillmötesgående sätt och är beundransvärt lättillgänglig. Hans empatiska förmåga gentemot både säljare och köpare är svåröverträffad. Jag kan rekommendera Martin och hans kamrater i Karlshamn utan några som helst reservationer.

Johan A och HusmanHagberg K gillar detta
Birgit B
Centrala Karlshamn

Eftersom min mäklare lyckats sälja min fastighet. Och till 100% uppfylla min önskan, är jag till 100% nöjd. Tack 😄

Tina T
Norje

Anna är en otroligt professionell mäklare och vi har från dag ett känt en väldig trygghet i hennes stora kunskap, långa erfarenhet och i det bemötande vi fått. Med tanke på hur marknaden ser ut idag fanns det så klart en liten rädsla angående hur försäljningen skulle gå. Från visning till kontraktsskrivning tog det en vecka och vi fick även mer är utgångspriset så vi är mer än nöjda! Vi rekommenderar varmt HusmanHagberg till andra och skickar ett stort TACK till Anna för ditt fantastiska arbete, det märks att du gillar ditt jobb!

Hassan A
Olofström

Jag blev bemötattat mycket bra sätt Anna är mycket bra mäklare

Yvette J
Gränum

Mäklaren Anna Vickström var mycket trevligt och svarade alla våra frågor. Vi kommer från Nederländerna och flyttar till Sverige och hon förstodde att saker är lite mer komplicerad för oss. Tack Anna.

Anna B
Falkvik

Båda mäklarna bemötte oss med värme, glädje och professionalism! De var supertrevliga och hade bra kommunikation så vi var uppdaterade på händelserna i budgivningen. Vi behövde aldrig själva ringa eller smsa först. Anna mailade även Flyttsmart till oss vilket verkligen uppskattas av oss som inte har koll på alla delar som måste fixas inför ett husköp. Bara plus +++

Mathias A
Oredslund

Kanon bemötande när jag skulle köpa ett hus. Riktigt trevlig visning av en som hade sten koll på huset och området och svarade på alla frågor man hade. Under kontrakt skrivning kände jag mig väldigt bekväm och vi gick igenom kontraktet punkt för punkt. Hus köp gör man inte så ofta så det är viktigt att man har en bra upplevelse och jag hade inte kunnat fråga efter ett bättre bemötande. Tusen tack!

Marie N
Prästslätten

Trevliga mäklare med professionellt bemötande som anstränger sig när det gäller.

Anitha F
Bommareviken

Jag fick direkt förtroende för anna, mäklaren. Anna och hennes assistent ulrika var professionella, trevliga och duktiga. De lovade att de skulle sälja mitt hus trots att vi var nära storhelgerna. Jag litade fullt ut på dem och oroade mig aldrig. Jag hade stora förväntningar och de levde verkligen upp till dessa. Fotografering, besiktkning och visningarna - allt gick som en dans :-). Jag är helnöjd med allt mäklarna gjorde och också med resultatet. Jag har redan rekommenderat mina mäklare till en vän som ska sälja sitt hus snart. Stort tack till anna och ulrika.

Lars Peder J
Karlshamn

Fick en bra känsla vid första kontakten och ett snabbt möte. Kom fram till ett pris som kändes acceptabelt. Känner att hittills har det inte varit några problem och fått bra återkoppling på våra frågor.

Lena L
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlshamn

Trevligt Possessivt och bra Är mycket nöjd

Ann K
Karlshamn

Anna är en mycket kompetent, trevlig mäklare som är inkännande och möter säljare/kund på ett profetionellt sätt. Hoppades få bra ersättning för min bostad, vilket Anna lyckades med tycker jag. Trevlig, kunnig

Göran O
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlshamn
Hunnemara

Bra bemötande och snabb återkoppling.

Mathias G
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlshamn

Bemöttandet var riktigt professionellt. Mäklaren var bra berättade mycket om huset och hade svar på alla frågor. Hon var mycket trevlig och tillmötesgående. Ett riktigt bra mäklare

Ingrid A
Pukavik

Levde upp till våra förväntningar. Trevlig, målinriktad, lugn och trygg. Allt igenom proffesionellt hanterat. Rekommenderas.

Björn K
Pieboda

Bra bemötande och proffsiga svar på frågorna man ställde 10/10

Nils O
Sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Karlshamn
Matvik

Mycket bra bemötande, Proffsig, bra dialog Bra diskussioner och råd och Anna har stor kompetens och erfarenhet och tar professionellt hand om såväl säljare som kund Kan verkligen rekommendera Anna!