HusmanHagberg Karlshamn

Drottninggatan 35, 374 35 Karlshamn — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Karlshamn!

Köp med både hjärtat och hjärnan! Vi på HusmanHagberg i Karlshamn har god lokalkännedom, lång erfarenhet av mäklarbranschen och ett stort kontaktnät. Det är de förutsättningarna som krävs för att göra din bostadsaffär till den bästa möjliga. Till skillnad från andra mäklarfirmor så är vi fristående från banker och försäkringsbolag vilket gör att vi kan ge dig de bästa oberoende råden - både som säljare och köpare.

Besök gärna vår hemsida - där guidar vi dig i stegen före, under och efter en bostadsaffär. Allt för att du ska ha en så stor förståelse för vad som händer vid en affär. Är du nyfiken på vad din bostad är värd? Då är du välkommen att göra en fri expressvärdering för att se om det är läge att sälja!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 25 kunder tycker om HusmanHagberg Karlshamn

• 2019-10-21

Anna-Lena I skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Sålt bostadsrätt.
    Fantastiskt trevlig och kunnig mäklare. Anna Wickström. Andra gången vi anlitar henne.
    Vi tänkte först sälja själva utan mäklare men ångrade oss och kontaktade Anna.
    Kan varmt rekommendera henne :-) Läs mer
    2019-11-19 Anna W svarar Anna-Lena I
    Tack Anna-Lena för de fina orden! Det är alltid lika trevligt och samarbeta med er! Ni är välkomna åter! :-)
  • 2019-07-27

Merima R skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Ha köpt en lägenhet
    Under tiden hade bra kontakt med mäklaren, fick bra mottagen och väl bemöt av Anna. Läs mer
  • 2019-07-05

Malin K skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Jag har sålt bostad.
    Jag är väldigt besviken och känner mig lurad på 70000 då jag upplever att mäklaren kunde gjort mycket mer. Jag känner att jag gick miste om en budgivning pga av hennes brist på engagemang. På visningen av huset upplevdes hon okunnig och höll mest på med sin telefon (enligt köparna) Det kändes som att vi sålde huset själva utan mäklare då köpare kontaktade oss säljare efter att det tog så lång tid.
    Några saker som brast:

Tidsplanen som vi kommit överens om hölls ej.
    Visningsdagen kom hon 15 min efter bestämd tid.
    Inställd visning meddelades inte, jag fick själv kontakta henne dagen innan.
    Uppdaterade mig väldigt dåligt om vad som hände.
    Jag ringde å vill boka in tid för överlämnande, efter en vecka hade hon fortfarande ej hört av sig, jag fick höra av mig. Läs mer
    2019-07-08 Anna W svarar Malin K
    Tråkigt att höra att du är besviken Malin! Varje försäljning är unik och det beror på att det är människor man har att göra med, en del är snabba i sitt beslut och andra tar längre tid på sig som i detta fallet. Vilket jag har full förståelse för, det är ändå en av sina livs största affärer. I detta fallet försökte jag verkligen att få de som var intresserade att lämna bud men då de verkade vänta ut varandra så drog det tyvärr ut på tiden. Att köparna kontaktade dig själv är inget jag kan göra något åt då det med dagens teknik är lätt att få tag i kontaktuppgifter, men att det skulle vara på grund av att de inte fick tag i mig är helt fel. Jag har nummerpresentatör och ringer alltid upp på missade samtal och svarar på mail. Däremot så ringde jag dem väldigt många gånger utan att de återkopplade, då börjar ju även jag tvivla på deras intresse. När den andra intressenten fick reda på att det fanns ett bud så fick du ett bud på 150.000 kr mer som du valde att tacka nej till, så budgivning blev det, fast du tackade nej.

Tidsplanen blev något förskjuten då det är många parametrar som ska stämma vid en försäljning och bokas in som inte jag kan styra över som besiktning, fotografering m.m. och sedan var det påsklov som jag valde att inte lägga visningen vid då tänkbara intressenter skulle kunna vara bortresta. Till visningen blev jag något sen från tiden vi hade bestämt, men var där ändå i god tid innan spekulanterna och kunde gå igenom huset och lägga fram visningsmaterialet. Mobilen är mitt arbetsredskap där jag har tillgång till mäklarsystemet som jag jobbar i och då händer det ibland att jag tittar på mobilen för att stämma av visningslistan m.m. Angående uppdatering är vi olika på hur mycket återkoppling man vill ha och jag är ledsen att jag inte uppfyllde dina förväntningar där!
  • Eva-Britt O

2019-06-25

Eva-Britt O skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Köpt och sålt hus. Professionell mäklare. Kunnig och saklig. Läs mer
    2019-07-08 Anna W svarar Eva-Britt O
    Tack för det fina omdömet och förtroendet att efter ditt köp sälja din bostad!
  • 2019-05-05

Johnny S skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Sålt enfamiljshus i Karlshamn. Professionellt och trevligt bemötande. Överträffade mina förväntningar mycket med slutpriset på vår villa. Bra. Läs mer
  • 2019-05-02

Jenny S skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Köpte ett radhus - mäklaren tog kontakt med oss innan visning då hon visste att vi var intresserade av området. Köpte huset på en förhandsvisning.
    Samma mäklare sålde vårt hus och vi var mkt nöjda. Hon gav oss bra råd och såg till att vi gjorde en bra affär! Läs mer
    2019-07-08 Anna W svarar Jenny S
    Tack för det fina omdömet Jenny och roligt att ni är nöjda med era affärer!
  • 2019-04-09

Marianne H skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Vi har sålt vårt hus. Löpande information från mäklaren, mycket trevlig å tillmötesgående.
    Jobbade snabbt och mycket för att sälja vårt hus kände vi.
    Förklarat på ett bra sätt på vad som menas med vissa frågor.
    Har bara positiva saker att säga om mäklaren Anna på HusmanHagberg. Läs mer
    2019-05-02 Anna W svarar Marianne H
    Tack Marianne! Det har varit ett nöje att samarbeta med er! Önskar er stort lycka till med er nya boende!
  • 2019-04-03

Joakim E skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Vi köpte en villa. Väldigt trevligt bemötande. Kunnig i sin sak. Läs mer
    2019-05-02 Anna W svarar Joakim E
    Tack för det fina omdömet! Jag önskar er stort lycka till med ert nya boende!
  • 2019-03-10

Iréne H skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Säljer hus. Väl och korrekt bemött av mäklaren. Verkar kompetent , och skött det hittills efter förväntan (affären inte helt avslutad). Läs mer
  • 2019-03-08

Irfan B skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    en fantastisk mäklare . duktig och tydligt för oss.
    roligt att samarbeta med Anna . Läs mer
    2019-03-08 Anna W svarar Irfan B
    Tack Irfan! Trevliga kunder gör det roligt att samarbeta med!
  • 2018-12-19

Catharina L skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Vi sålde min mammas hus efter hennes bortgång. Vi har stort förtroende för mäklaren. Hon är seriös och har ett mkt trevligt bemötande. Läs mer
    2019-03-08 Anna W svarar Catharina L
    Tack Catharina för det fina omdömet och att jag fick det fina förtroendet att förmedla ert föräldrahem!
  • 2018-12-19

Håkan E skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt i Karlshamn
    Mäklaren gjorde verkligen ett bra jobb. Jag är nöjd med samarbetet och skulle inte tveka att anlita dem igen. Läs mer
    2019-03-08 Anna W svarar Håkan E
    Tack för den fina kommentaren Håkan! Du är välkommen tillbaka när det väntas nya äventyr!
  • 2018-12-17

Ann A skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt. Trevlig och kunnig. Professionell i sitt yrke. Läs mer
    2019-03-08 Anna W svarar Ann A
    Tack för den fina kommentaren, Ann!
  • Henny F

2018-12-17

Henny F skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    En extremt bra affär med kompetent och mycket bra service. Vi är nöjda över vårt köp och tackar så mycket för hjälpen.. Läs mer
    2019-03-08 Anna W svarar Henny F
    Tack Henny för det fina omdömet! Jag önskar ert stort lycka till med renovering och att ni sedan ska trivas i ert nya boende.
  • 2018-12-17

Anton B skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Vi är mycket nöjda med hela försäljningsprocessen! Läs mer
    2019-03-08 Anna W svarar Anton B
    Tack Anton för det fina omdömet och roligt att höra att ni är nöjda!
  • 2018-10-17

Hanna E skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Mäklaren hade aldrig svar på våra frågor och blev nästan lite otrrevlig när man frågade. Inget bra bemötande tyvärr.. Läs mer
    2018-10-25 Anna W svarar Hanna E
    Hej Hanna och Marcell! Tråkigt att höra att ni är missnöjda! Synd att ni inte berättade det för mig under själva köpprocessen så att ni kunde få svar på era frågor. Som ni säkert förstår är det som fastighetsmäklare omöjligt att ha 100 procent koll på varenda detalj i en fastighet. Man försöker självklart att läsa på så mycket som möjligt innan men det kommer alltid några frågor som man inte kunnat förutspå. Dessa stämmer man av med säljaren efter visning och meddelar svaret efter visningen, vilket jag gjorde till er.
  • 2018-10-17

Marcell K skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Kändes som mäklaren va oerfaren och upplevdes otrevlig i många lägen. Jag kommer inte rekommendera er till någon tyvärr. Läs mer
    2018-10-25 Anna W svarar Marcell K
    Hej Marcell och Hanna! Tråkigt att höra att ni är missnöjda! Med 10 år som fastighetsmäklare är det första gången jag fått höra att jag är otrevlig och oerfaren. Tycker det är synd att ni inte berättade för mig under själva köpprocessen om det var någon information som ni inte förstod eller saknades.
  • Maria U

2018-10-06

Maria U skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Köpt bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Vi fick boka en egen visning då vi inte bodde i Karlshamn. Mäklaren svarade på frågor, var kunnig. Förmedlade också senare frågor till säljaren. Läs mer
  • 2018-10-05

Marie H skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Jag är mycket nöjd. Hade möjligen velat ha mer kommunikation när budgivningen var igång (hur många bud, vilka är beredda att gå vidare etc), men överlag har allt gått smidigt. Läs mer

Karin G skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Försäljningen av lägenheten gick snabbt och smidigt. Bra dialog med mäklaren som också höll minimalt med 'dötid' mellan ex. fotografering & annonsering, visning & omvisning. Stressade heller inte på de moment som ska få ta lite tid. Gör jobbet by the book. Läs mer

Felicia U skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Hjälpsam och professionell, både under och efter köpet av lägenheten. Mycket uppskattat då vi inte hade någon större erfarenhet av att köpa en bostadsrätt! Läs mer

Anna Åsa Elisabeth S skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Vi har sålt en villa som vi bott i i 25 år. Huset var väl iordning, renoverat med omsorg genom åren.
    Mäklaren är mycket professionell och trevlig. Hon informerade om det man kan förvänta sig. Kändes också som om hon har en stor kunskap om marknaden och är realistisk i sin bedömning.
    Sammanfattningsvis skulle jag rekommendera mäklaren till husförsäljare. Hon är glad, tillmötesgående, lättillgänglig och framför allt väldigt duktig på sitt arbete. Läs mer

Johan L skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Mäklaren var mycket positiv och duktig. Hon gjorde ett jättebra jobb. Läs mer

Peter R skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Snabb och trevlig. En utmärkt upplevelse. Läs mer

Anton R skrev om HusmanHagberg Karlshamn
    Anna hjälpte mig att sälja min lägenhet, jag valde att anlita henne efter goda tidigare erfarenheter. Läs mer

Drottninggatan 35, 374 35 Karlshamn