Martin Florén

Martin Florén

Martin Florén är mäklare på HusmanHagberg Karlshamn

Martin Florén har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Martin Florén har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 5.0. Martin Florén har haft 33 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

29 omdömen om Martin Florén

Sven-Olle R
Bergkvara

Mycket neutral känner att han visar intresse för både köpare och säljare. Många mäklare vill forsera för att tjäna pengar snabbt. Där upplever jag Martin lugn och neutral. Martin jag och köpare, hade en trevlig eftermiddag när vi skrev

Andreas S
Köpte sin stuga med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Proffsigt agerande, lyckades hitta tider för privat visning vilket gjorde att säljaren enklare kunde få objektet sålt. Och för oss som köpare så var tydligheten och ärligheten väldigt viktig. Martin höll sitt ord så både jag som köpare kände mig trygg och jag vet att säljaren upplever samma. Rekommenderas starkt!

Lukas S
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn
Nya Hulta

Super trevlig mäklare som gav ett trevligt och proffsigt bemötande. Fanns till hands för frågor eller liknande under dagtid/kvällstid och även helg. Allt gick hur bra som helst,

Filip J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn
Centrala Karlshamn

Mycket engagerad mäklare, tar det på största allvar. Kontaktbar 7dagar i veckan 24timmar om dygnet, man märker att Martin brinner för sitt yrke. Han är inte bara en mäklare utan blev också en vän. Kan starkt rekommendera honom.

Albin P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn
Centrala Karlshamn

Jag blev bemött väldigt bra och han var mycket trevlig. Han var även väldigt enkel att ha och göra med och det var inga problem alls. Köpet gick även snabbt och enkelt.

Lena L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn
Ronneby

Han har skött mina ärender fint informerat mej under försäljningen .

Svar från Martin Florén

Tack Lena. Kommer sakna våra trevliga fikastunder. Det bästa är nog helt enkelt att vi fortsätter med dem 😉Tack för er generositet. Ses snart.

Anders Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Bra mäklare. Snabb och håller det han lovar. Öppen för förslag.

Svar från Martin Florén

Tack Anders. Det var extremt trevligt att våra vägar korsades. Synd att du ger upp östkusten för bästkusten. Ändå ett förståeligt val. Vi håller kontakten.

Michael E
Rödeby

Martin är en dedikerad, engagerad och ambitiös mäklare som har nära och tät kontakt med sin uppdragsgivare. Han är dessutom en behaglig och lyhörd man att ha att göra med och som dessutom är väldigt lättillgänglig. Då jag haft glädjen av att vara både köpare och säljare i Martins regi vet jag att han uppskattas av "båda sidor". Hans ambition är alltid att sälja en fastighet till högsta möjliga pris.

Nanny R
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn
Centrala Karlshamn

Mycket bra bemötande och support långt över förväntan.

Svar från Martin Florén

Tack. När man kan hjälpa folk från bästkusten till Sveriges trädgård, anstänger man sig gärna lite extra. Det har varit ett rent nöje från första dagen. Välkomna!

Mikael E
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Energisk trevlig många kontakter duktig säljare

Svar från Martin Florén

Tack Mikael. Svårt att inte vara energisk när du själv är som ett kärnkraftverk ;-) Bara att rida vidare på den energin du sprider.