Martin Florén

Martin Florén

Martin Florén är mäklare på HusmanHagberg Karlshamn

Martin Florén har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Martin Florén har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 5.0. Martin Florén har haft 29 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

14 omdömen om Martin Florén

Sedan starten hos Reco 2023
Niklas M
Sålde sin stuga med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Vänlig, kunnig, ordentlig, trevllig och alla andra positiva ord man kan komma på. Är inte bara mäklare utan blir som en vän.

Svar från Martin Florén

Tack Niklas. Inte svårt att bli vän med en sån som dig. Jag sa ju att kontakten inte tar slut då köpebrevet signeras. Vi håller kontakten.

Helén A
Sålde sin stuga med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn
Aspan

Har ingen tidigare erfarenhet av mäklare, men tror inte att man kan vara bättre än Martin Flore'n.Trevlig, tillmötesgående och gjort sitt yttersta för att vi ska bli nöjda.

Svar från Martin Florén

Tack Helén Det var ett nöje från första stund. Den där fikan vi pratat om kommer närmare för var dag. Ses inom kort.

Knut E
Ronneby

Martin är en engagerad mäklare, lättsam att ha att göra med. Trevlig och folklig!

Svar från Martin Florén

Tack. Glad att det löste sig till slut. Då ni är lätta att ha att göra med gjorde det inte något att processen drog ut på tiden;-)

Emelie L
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Suverän mäklare! Vi ville ha vårt hus sålt snabbt, detta fixade Martin suveränt! Martin är verkligen driven, återkopplar väldigt bra och vi fick bra och snabba svar på allt. Vi är verkligen super nöjda!

Rasmus A
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Klockren mäklare! Går in helhjärtat!

Svar från Martin Florén

Tack Rasmus. Jag är glad att vi fick lära känna dig och det visade sig att du ju brås på din mor. Västgötska gener är dom bästa. Hälsa Emelie. Vi håller kontakten.

Bianca P
Olofström

Mycket vänlig och hjälpsam, även för intresserade från utlandet. Konversation är också möjligt på engelska utan problem.

Jens S
Olofström

Super behagelig og god tiltro til at han har styr på hans kompetencer, virker meget reel og er sælgers mand

Svar från Martin Florén

Tack själv Jens. Önskar dock att vi hade träffats lite mer. Hade gärna lyssnat mer på alla dina äventyr du hunnit erfara genom livet. Vi har båda asien varmt om hjärtat. Vi kanske kan ses nästa gång på Bali.

Mengjie W
Olofström

He is a very nice person and helped me a lot the whole time. He is also very experienced in the business. Thank him a lot!

Erika A
Olofström

Fantastiskt trevliga människor, som man kan lita på. Punktlighet, information, kunskap. Rekommenderar varmt.

Monica S
Asarum

Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. Kan varmt rekommendera Martin och Johan på HusmanHagberg i Karlshamn

Svar från Martin Florén

Tack Monica Det var precis lika trevligt för mig och Johan. Jättekul att vi fick vara en liten del av din kommande flytt. Du vet var vi finns, du är alltid välkommen in på en fika. Vi håller kontakten. Mvh Martin