Martin Florén

Martin Florén

Martin Florén är mäklare på HusmanHagberg Karlshamn

Martin Florén har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Martin Florén har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 5.0. Martin Florén har haft 32 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

22 omdömen om Martin Florén

Michael E
Rödeby

Martin är en dedikerad, engagerad och ambitiös mäklare som har nära och tät kontakt med sin uppdragsgivare. Han är dessutom en behaglig och lyhörd man att ha att göra med och som dessutom är väldigt lättillgänglig. Då jag haft glädjen av att vara både köpare och säljare i Martins regi vet jag att han uppskattas av "båda sidor". Hans ambition är alltid att sälja en fastighet till högsta möjliga pris.

Nanny R
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn
Centrala Karlshamn

Mycket bra bemötande och support långt över förväntan.

Svar från Martin Florén

Tack. När man kan hjälpa folk från bästkusten till Sveriges trädgård, anstänger man sig gärna lite extra. Det har varit ett rent nöje från första dagen. Välkomna!

Mikael E
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Energisk trevlig många kontakter duktig säljare

Svar från Martin Florén

Tack Mikael. Svårt att inte vara energisk när du själv är som ett kärnkraftverk ;-) Bara att rida vidare på den energin du sprider.

Ulf L
Listerby

Bra säljare som man får förtroende för

Svar från Martin Florén

Tack Ulf! Glad att jag kunde hjälpa till, även om vi inte fick betalt som vi önskade. Det är alltid trevligt när vi träffas. Kom förbi på en fika snart. Ses.

Jessica N
Listerby

Martin sålde vår sommarstuga tidigare, han var lika fantastisk då som nu när han sålde vår villa-23. Trevlig, ödmjuk, humoristisk. En väldigt trevlig man.

Niklas M
Sålde sin stuga med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Vänlig, kunnig, ordentlig, trevllig och alla andra positiva ord man kan komma på. Är inte bara mäklare utan blir som en vän.

Svar från Martin Florén

Tack Niklas. Inte svårt att bli vän med en sån som dig. Jag sa ju att kontakten inte tar slut då köpebrevet signeras. Vi håller kontakten.

Helén A
Sålde sin stuga med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn
Aspan

Har ingen tidigare erfarenhet av mäklare, men tror inte att man kan vara bättre än Martin Flore'n.Trevlig, tillmötesgående och gjort sitt yttersta för att vi ska bli nöjda.

Svar från Martin Florén

Tack Helén Det var ett nöje från första stund. Den där fikan vi pratat om kommer närmare för var dag. Ses inom kort.

Knut E
Ronneby

Martin är en engagerad mäklare, lättsam att ha att göra med. Trevlig och folklig!

Svar från Martin Florén

Tack. Glad att det löste sig till slut. Då ni är lätta att ha att göra med gjorde det inte något att processen drog ut på tiden;-)

Emelie L
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Suverän mäklare! Vi ville ha vårt hus sålt snabbt, detta fixade Martin suveränt! Martin är verkligen driven, återkopplar väldigt bra och vi fick bra och snabba svar på allt. Vi är verkligen super nöjda!

Rasmus A
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Florén en del av HusmanHagberg Karlshamn

Klockren mäklare! Går in helhjärtat!

Svar från Martin Florén

Tack Rasmus. Jag är glad att vi fick lära känna dig och det visade sig att du ju brås på din mor. Västgötska gener är dom bästa. Hälsa Emelie. Vi håller kontakten.