Aria Karadaghi

Aria Karadaghi

Aria Karadaghi är mäklare på HusmanHagberg Kista

Aria Karadaghi har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Aria Karadaghi har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 172 omdömen med ett betyg på 4.9. Aria Karadaghi har haft 62 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 172 Läs vad Aria Karadaghi

• 2020-11-04
    Behövde sälja en 2:a, lägenhet i Kista. Det var bråttom att få den såld. Aria är vänlig, ärlig och rakt på sak. Jag kände att jag fick all den hjälp jag behövde! Försäljningen gick också mycket bra. Tack för allt!
    Mattis G
    • 45.0 m²
  • 2020-11-03
    Sålt en 3:a i Kista. Blev bemött av Aria på ett vänligt och trevligt sätt ,kändes som han vet vad han pratar om. Vår upplevelse av Aria och vår förväntan blev mycket bättre än vi hade förväntat oss ...har bara gott att säga om Aria och HusmanHagberg Kista
    Leila Kaarina R
    • 3:a
    • 77.0 m²
  • 2020-11-02
    Aria hjälpte oss att sälja vår lägenhet väldigt snabbt! Vi hade redan köpt en lägenhet och hade inte så mycket tid på oss för att sälja. Vi blev väldigt stressade men Aria lyckades få oss att känna oss trygga med sitt lugna röst och fick vår lägenhet såld innan visningen! Vi är väldigt nöjda och kan lätt rekommendera honom till andra!
    Fotini M
    • 47.0 m²
    • Ärvinge
  • 2020-11-02
    Bästa Mäklaren! Allt gick väldigt smidigt och enkelt!
    Hassan T
    • 3:a
    • 77.0 m²
  • 2020-11-02
    Aria har varit en grym mäklare han har hjälp oss med exakt det vi behövde, det är vi otroligt tacksamma över kan enkelt rekommendera han till andra kunder också
    Kamoldin K
    • 116.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
  • 2020-10-26
    Jag rekommenderar varmt Aria Karadaghi, han är mycket trevlig och kunnig mäklare. I helhet jag är mycket nöjd och glad med hanteringen av köpet.
    Blend Zozek R
    • 62.0 m²
  • 2020-10-21
    Sålde vårt 2 plans hus med hjälp av Aria som visat stort tålamod med vår situation. Lugn och vänligt bemött av mäklaren med stort engagemang från hans sida. Vi är mycket nöjda med försäljningen.
    Sylvana Marianne K
    • 125.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
  • 2020-10-19
    Vi sålde ett populärt radhus i Kista. Ari har tidigt angagerat sig och trots att det tog lång tid för oss att bestämma oss för att sälja, tröttnade han inte. Väldigt servisvänlig och trevlig att ha att göra med. Försäljningen har uppfylld våra önskemål. I liknande situation skulle vi bestämt välja Ari som mäklare igen.
    Pavel K
    Pavel K
    • 125.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
  • 2020-10-07
    Aria karadaghi är bästa mäklaren i varden .
    Hassan Ali D
    • 45.4 m²
    • Akalla
  • 2020-10-05
    Försäljningen av min tvårummare gick snabbt och smidigt.. Mycket bra mäklararbete.
    Karl-erik B
    • 45.4 m²
    • Akalla
    sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte