Aria Karadaghi
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 126 Läs vad Aria Karadaghi

• Ghassan H sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-03-11

Kista
    Vi såld vår lägenhet via Aria, han var ärligt, lugnt och positiv i hela processen. Vi har varit i kontakt med andra mäklare för att hjälpa oss, dem har försökt att utnyttja vårt dåligt situationen. Det är inte lett alls att man hittar nån som man kan lita på och det har vi tur att vi träffade Aria❤️. Läs mer
  • Daniel M köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-03-11

Kista
    Köpt bostadsrätt och Aria var min mäklare.
    Jag rekommenderar honom varmt och kan beskriva honom som allmänt trevligt och ärligt Läs mer
  • Robar B sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-03-09

Kista
    Vi har sålt vår bostad med hjälp av Aria som mäklare och kan inte vara mer nöjda. Han är ärlig, lätt att ha att göra med och lyhörd. Det är en mäklare som rekommenderas varmt! Läs mer
  • Muhammet K köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-02-24

Akalla
    He was always reachable for the questions that I had. He explained the process clearly and we signed very quickly. He is a very good broker and I would like to recommend him in future. Läs mer
  • Aila Elisabet P
    Aila Elisabet P sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-02-24

Tensta
    Jag sålde min lägenhet i Tensta och har köpt en ny i Hässelby strand.
    Jag blev så välmött av Aria och han gav mig känsla av trygghet redan från första träffen,jag var så orolig av försäljningen, eftersom första gången jag säljer.
    Aria svarade mig alltid på en gång om jag hade frågor och hjälpte mig att sälja min lägenhet så fort att hade aldrig trott det är ens möjligt ; innan första offentliga visning , under en vecka från annonsen i hemnet! Och priset fick vi upp från utgångspriset med 10%. Jag är så nöjd med mäklaren och ger honom de bästa rekommendationer. Läs mer
  • Pekka M sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-02-21

Akalla
    Pålitlig och professionell mäklare! Mycket bra bemötande. Alltid anträffbar för frågor. Läs mer
  • Sreenivasa Chary T köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-02-20

Akalla
    Aria is a very nice person. very friendly and transparent. He always reachable. Thanks for the support. Läs mer
  • Ratna Reddy K köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-02-20

Akalla
    He is very polite and answered all questions. definitely i will recommend this guy to my friends. Läs mer
  • Sabarinathan R köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-02-12

Akalla
    I brought an apartment where Aria Karadaghi. He responded very quickly during the Bidding when I felt some thing wrong with the system. He answer all call we make and will get immediate response. Läs mer
  • Rene U köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-02-10

Tensta
    Köpte i satadingeplan Aria va jätte snällt och hjälpte med allt .
    Jag är jätte tacksam

Tack Aria karadahi Läs mer