Aria Karadaghi
en del av HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria
164 42 Kista — Visa karta

Vad tror Aria att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 42 kunder tycker om Aria Karadaghi

• Shukria E
    Shukria E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    *Har köpt radhus.
    *Väldigt fin bemötande, lugn och tydligt i språk.
    *Ja, tycker att mäklaren levde upp våra förväntningar.
    *Obeskrivligt i ord/meningar, väldigt fin och professionellt bemötande har nämnda mäklare, vi är väldigt gladda att har möt honom som mäklaren, rekommenderar till alla andra kunder också.
    MVH
    Shukria E Läs mer
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är proffesionellt som mäklare och jag lämna de bästa rekommendationerna. Läs mer
  • David E
    David E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket proffsigt bemötande. God känsla för mig som säljare. Ordnade allt mycket bra! Läs mer
  • Eivor Hillevi Florensia K
    Eivor Hillevi Florensia K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Har sålt min 3 tums lägenhet trevligt bemötande av Aria Karadaghi. Att det skulle gå bra och snabbt få lägenheten såld före sommaren. Allt är klart snart flyttar jag . Tack Aria för att du har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Läs mer
  • Gurpal S
    Gurpal S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är snäll och hjälpsam. Han hjälpte oss med alla saker

Tack så mycket!! Läs mer
  • Faraz N
    Faraz N skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra, service minded och lösninginriktad Läs mer
  • Khaled T
    Khaled T skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är snäll och trevlig mäklaren som har sätt i hela kariären. Det är så att jag kände från början att han kommer trivas när utvecklar han andra! Önskar bästa för Aria! Läs mer
  • Phani Kumar K
    Phani Kumar K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    We bought an apartment in akalla. Aria was very helpful in giving all the information, was available all the time whenever we called. Thanks for ur support aria. Läs mer
  • Nabil H
    Nabil H skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är mycket nöjd och mäklaren är bäst Läs mer
  • Tatjana G
    Tatjana G skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Bra bemötsnde, lugn approach. Läs mer
  • Josef A
    Josef A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Arga Karadaghi jobbar professionellt alltid hjälpsam, bra bemötande kunnig mäklare Läs mer
  • Ahmad S
    Ahmad S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Det var proffesionellt. Han var mycket kunnig och hade svar på allt. Han var även en bra rådgivare när det gällde hemmet. Läs mer
  • Hüseyin D
    Hüseyin D skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt.pålitligt kan lita på all ord han säger ang. Säljande. Anlita honom som mäklare sen är det bara luta sig bak händerna bakam huvud. Läs mer
  • Enkhlen B
    Enkhlen B skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    He was very friendly and polite, when I called him on the phone, professional and patient during the whole buying procedure. Läs mer
  • Youssef B
    Youssef B skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag anser att Aria är en av de få mäklare som verkligen har koll på allt; från marknaden till bostadsföreningen. Han var realistisk och rådgivande vid värdering, hon verkade ha koll på potentiella frågor ifrån köpare samt att hon verkligen la ner extra tid och kraft för att jag verkligen skulle få det priset som jag efterfrågade. Vid själva signeringen så sköttes allt klanderfritt.
    Det var väldigt uppskattat för mig som säljare att anlita en mäklare, sen behövde jag inte tänka på något mer. Läs mer
  • Christel E
    Christel E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Trevlig, kunnig, tydlig och man kände förtroende för honom. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är noggrann, tydlig, driven, hjälpsam, ödmjuk och serviceinriktad.
    Jag är mycket nöjd och tacksam för hans insats vid försäljningen. Läs mer
  • Ellinoir P
    Ellinoir P skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria Karadaghi är professionell, trevlig och kunnig. Han gav oss precis fakta om allt vi önskade veta inför och när vi gick vidare med försäljningen av vår bostad så gick allt som på räls. Han gav oss råd och rekommendationer så vi själva lätt kunde ta ställning. Vi fick även värdefulla råd som underlättade oerhört då vi köpte bostad. Läs mer
  • Arun P
    Arun P skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria has greate attitude towards his work. It woderfull expereince how he helped me to purchase the apartment. I will be able comment more once .I will get handover of my Home. Läs mer
  • Pierre-Yves F
    Pierre-Yves F skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag fick intrycket från början och därefter om Aria att han var välrutinerad och smart. Jag tycker att han har skött detta arbete mycket bra. Läs mer
  • Mohammad A
    Mohammad A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är duktig och tydlig och hjälpsam Läs mer
  • Tuba K
    Tuba K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är trevligt och ger tydligt information var och man ska ta vägen jätte nöjd med Arian Läs mer
  • göran r
    göran r skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    hej
    perfekt snabbt och bra, det går bra att ringa
    honom nästan när som helst.
    trevlig och lugn och hjälpsam
    det blev en snabb affär och ett bra pris på min lägenhet
    trots lite sämre tider på marknaden.
    jag kan verkligen rekommendera honom.
    göran Läs mer
  • Abhinav V
    Abhinav V skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria has been amazing. He makes one feel comfortable to talk. He has taken all pains to address our questions/concerns in the best possible manner. His knowledge about the area and the field is tremendous. Definitely I would recommend him and the organization to my friends. Läs mer
  • Anki L
    Anki L skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Lovade inte guld och gröna skogar - men vågade pressa på när det gällde. Hade bra koll på värdering och slutpriser i området och tydlig med vad som påverkade marknaden just nu. Gjorde ett trovärdigt helhetsintryck. Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Professionell och tydlig mäklare. Önskar att han var en allt-i-allo så man kan sköta alla sin affärer via Aria. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Mikael B
    Tack Micke för din varma rekommendation och för ett fint samarbete! Jag ser fram emot att få hjälpa dig med alla dina framtida affärer!
  • Bo L
    Bo L skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har blivit väl bemött och Aria har så vitt jag kan bedöma gjort allt han kunnat för att ro denna komplicerade affär i hamn. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Bo L
    Hej Bosse! Tack för dina ord. Det var en komplicerad affär men med bra kommunikation löste vi det galant! Önskar dig all lycka i nya bostaden.
  • Sara M
    Sara M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är unik maniska!!!!
    Väldigt tidlig på saker och ting.
    Tålmodig,fint bemötande och hjälpsam.⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Sara M
    Hej Sara! Det har varit en ära att få sälja er fina bostad! Det har varit många samtal oss emellan för att hitta ert nästa boende och till slut hittade ni huset som jag hoppas ni kommer trivas i.
  • Özlem Ö
    Özlem Ö skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mkt trevlig bemötande fick vi ifrån mäklaren han väg ledde oss i ärendet samt var mkt behjälplig. Han var tillgänglig vid tel kontakt samt mejl om inte återkom han fort så möjligt. Under alla åren har jag haft kontakt med olika mäklare om jag jämför var han en utav dom bästa. Jag kommer fortsättningen kommer att rekomendera HusmanHagberg och samma mäklare till runt om kring mig. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Özlem Ö
    Tack för din fina rekommendation! Jag försöker alltid göra det lilla extra för mina kunder. I detta fall löste vi lånelöftet hos banken som vi samarbetar med så att ni kunde köpa bostaden som ni ville ha. Vi kommer hålla kontakten i fortsättningen och kom gärna förbi kontoret på lite kaffe om det är något ni undrar över.
  • Sholeh K
    Sholeh K skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria har ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Han är effektiv och seriös mäklare.
    Jag kan varmt rekommendera Aria till mina vänner. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Sholeh K
    Stort tack för ditt omdöme. Det var med nöje som jag hjälpte dig med försäljningen av din lägenhet. Det gick snabbt och smidigt tack vare dina noga förberedelser. Jag är helt säker på att du kommer trivas i nya lägenheten.
  • Precious E
    Precious E skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är mycket bra person. Jag är nöjd. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Precious E
    Uppskattar att du tycker att jag är en bra person som hjälpt dig leta efter en lägenhet. Till slut hittade vi något som passade dig perfekt! Önskar dig all lycka Precious! Hör av dig till mig vad det än är du behöver hjälp med.
  • Bengt Göran A
    Bengt Göran A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Bra bemötande, gjorde seröst intryck och ordnade en snabb och bra affär Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Bengt Göran A
    Tack för omdömet Göran! Smidiga bostadsaffärer är ofta dem bästa. Jag är övertygad om att du kommer trivas i Enköping.
  • Francesco M
    Francesco M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Bra bemötande, lyhörd och proffsigt. Rekommendera gärna. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Francesco M
    Hej Franco! Tack för dina ord och för en lyckad affär under sommaren. Bra affärer kan göras under alla årstider!
  • Alexander Ö
    Alexander Ö skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt nöjd! Snabb försäljning över förväntat pris, detta trots en vid tillfället kall marknad. Tillmötesgående och professionell. Kan området väldigt väl. Jag kan starkt rekommendera Aria! Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Alexander Ö
    Hej Alexander, tack för rekommendationen och för ett lyckat samarbete. Kul med snabb och smidig försäljning trots dåvarande marknadsläge. Jag hör av mig efter årsskiftet igen angående deklarationshjälpen. Tveka inte att höra av dig innan dess om det skulle vara något.
  • Tiina R
    Tiina R skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket smidig process. Huset såldes på 4 dagar Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Tiina R
    Ni hade fixat till allt jättebra, vilket gav oss möjligheterna till en smidig och bra affär. Hoppas ni trivs i Sundbyberg! Hälsa Ali från mig och hör av er om det skulle vara något.
  • Marian Nataly M
    Marian Nataly M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är jättenöjd med Aria Karadaghi som mäklare. Han har hjälpt mig genom processen, underlättat det hela och varit en riktig klippa. Jag rekommenderar honom starkt till alla som letar efter en trevlig, professionell och kunnig mäklare. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Marian Nataly M
    Hej Nataly! Stort tack för dina ord. Glad över att ha fått hjälpa dig. Jag hoppas du trivs i nya lägenheten och jag kommer alltid finns här för att hjälpa dig i framtiden. Hälsa morsan från mig som var så glad för din skull!
  • Shahryar M
    Shahryar M skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria karadaghi är bästa mäklaren i norra stockholm Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Shahryar M
    Hej Shahryar, dina ord betyder allt för mig. Om jag är en toppmäklare så är du en toppenkund. Önskar er all lycka i nya bostaden!
  • Lara S
    Lara S skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är en utmärkt mäklaren och har verkligen vart hjälpsam under hela köpprocessen. Bland dem bästa mäklarna jag har mött. Aria ger alltid bra och snabb återkoppling och håller sina löften. Han ser till att utgången för både köpare och säljare blir så bra som möjligt. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Lara S
    Dina ord glädjer mig Lara och påminner mig om varför jag älskar att jobba hårt för mina kunder. Till slut hittade vi en lägenhet där planlösningen passade dig. Hoppas allt har gått bra med renoveringarna. Du är alltid välkommen förbi kontoret när du är i krokarna!
  • Mussie A
    Mussie A skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Han är bra. Jag gillar hans inställning och ärlighet.
    Trevlig person dessutom. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Mussie A
    Hej Mussie, med rätt inställning är allt möjligt. Vi fick till en bra försäljning trots en ganska kall marknad. Jag önskar dig och familjen all lycka i framtiden!
  • Conny V
    Conny V skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Kunnig, lyhörd och hjälpsam mäklare. Jag är mycket nöjd med Arias tjänster genom hela processen. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Conny V
    Jag uppskattar att ha fått uppdraget att sälja er bostad efter att ni hade jämfört med flera olika mäklare. Din försäljning är någonting som jag verkligen tar med mig som ett gott minne och en god referens. Glöm inte att skicka bilder på huset i Frankrike när ni är klara med renoveringen. Se sentir bien!
  • Hans G
    Hans G skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Seriös och trevlig genom hela processen.
    Fick bra information i alla skeenden. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Hans G
    Det glädjer mig att du är nöjd med försäljningen Hasse. Tveka inte på att höra av dig i framtiden vad det än är. Allt gott! :)
  • Nahom I
    Nahom I skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria är en riktig bra mäklare där han starka sidor är att han värkligen jobbar 100% för att man ska bli nöjd. Läs mer
    2017-10-25 Aria K svarar Nahom I
    Tack för en grym försäljning! Det är dessa fina ord som får mig att älska mitt jobb och ge mig energi för att se till att mina kunder alltid är nöjda.
Ramzi Hamam
Aria Karadaghi