Aria Karadaghi
Registrerad mäklare sedan 2016-07-14
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 145 Läs vad Aria Karadaghi

• Shahla T sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-06-20

Akalla
    Jag har sålt min lägenhet.
    Han var väldigt bemötande och artig.
    Jag var nöjd med honom och rekommenderar honom till alla. Läs mer
  • Sayed A köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-06-18

Akalla
    Mycket engagerad och driven! Jag är mycket nöjda med samarbetet. Läs mer
  • Jeffrey Frank T köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-06-18

Kista
    Very helpful and friendly, and found the right place for us to buy in short time Läs mer
  • እፎይታ ብ
    እፎይታ ብ köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-06-17

Spånga - Tensta
    Kvalité!

Allra bästa mäklaren som jag stött på av de ca de 20-30 st som jag har haft kontakt med under två års letande på bostadsrätt. Väldigt ödmjuk, hjälpsam och erfaren. Har fått hjälp hela vägen, där jag fått ett väldigt trevligt bemötande och kan inte önska mig bättre än såhär. Läs mer
  • Erika D sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-06-17

Akalla
    Jag kontaktade Husman Hagberg i Kista i samband med att jag skulle sälja min lägenhet, fick då träffa Aria Karadaghi som gav ett väldigt bra och professionellt intryck. Aria har gjort ett bra jobb och jag är väldigt nöjd med hans insats. Kan verkligen rekommendera Aria till dig som funderar på att sälja en bostad. Läs mer
  • Reza G köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-06-14

Akalla
    Jag har köpt ett radhus med hjälp av ARIA.
    mycket väl bemötande och vänlig.
    Jag fick mycket råd av honom och jag hade många frågor kring bostad köpet,så fick jag svar hela tiden.
    Jag rekommenderar värmt honom. 👍👍👍👍👍💐💐💐💐💐 Läs mer
  • Majken J sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-06-13

Akalla
    Jag har sålt ett hyresradhus och mina upplevelser av Aria har varit mycket positiva. Ett ärligt och personligt bemötande från första stund, redan vid fotograferingen. Min förväntningar blev bara bättre o bättre under hela processen till försäljningen var i land. Läs mer
  • Garig G köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-06-11

Akalla
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var trevligt och servicen var snabb.Jag är jätte nöjd.Tack att ni hjälpt oss mycket:-) Läs mer
  • Mats T sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-06-10

2:a
    Kista
    Aria är mycket lyssnande och serviceinriktad. Han uppvisar alltid stor profession. Jag uppskattar mycket att han efter våra önskemål alltid kommer med egna förslag och rekommendationer som passar oss och som vi kan ta ställning till. Tack Aria för du hjälpte oss sälja vår 2a. Läs mer
  • Sandra N
    Sandra N köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2020-06-09

2:a
    Kista
    Jag är supernöjd med mitt första bostadsköp med mäklaren Aria Karadaghi som skötte allting snabbt, proffsigt och tryggt, med bästa service och bemötande. Läs mer

Senaste försäljningarna

Sibeliusgången