Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista HusmanHagberg Kista Aria Karadaghi
Aria Karadaghi
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11

Läs vad 53 kunder tycker om Aria Karadaghi

• Qin L sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Aria såld min lägenheten. Han är trevlig. Läs mer
  • Alexandra L köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Akalla
    Ödmjuk och jordnära. Känns ej sliskig eller jobbig. Rak på sak och professionell. Läs mer
  • Dennis O
    Dennis O sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Kista
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet i Kista. Blev mycket bra bemött av mäklaren, som såg till att allt blev gjort utan min medverkan då jag har handicap och åker i rullstol. Rensning av lägenheten, städning och övrigt sköttes snabbt och utan anmärkning av mäklaren. Han levde mer än väl upp till mina förväntningar, höll mig underrättad hela processen.
    En utmärkt upplevelse och jag kan gärna rekommendera mäklaren. Läs mer
  • Asmerom Kiflom M köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Husby
    Jag har köpte lägenheten i kista
    Jag tycker om han är yette bra på allt Läs mer
  • Marzieh E köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Kista
    Aria är en trevlig och omtänksam person.
    Vi är jätte nöjda av honom. Läs mer
  • Beston J
    Beston J köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Lägenhet
    Aria är väldigt trevligt och lät att få en förklaring på frågor och affärer får snabb och smidig. Läs mer
  • Marcus D sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Kista
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Aria väldigt lätt och smärtfritt. Han informerade oss om situationen så fort ngt hände. Vi blev alltid trevligt bemötta och vi är väldigt nöjda med honom. Läs mer
  • Stefannia R köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Kista
    Köpte lägenhet, Aria Karadaghi gjorde affären väldig smidig för mig. Han var alltid trevlig, hjälpsam och tillgänglig.
    Fick mycket bra bemötande av honom, jag är jätte nöjd. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Nour A
    Nour A köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Jag Köpte en lägenhet i Kista via Aria,
    Aria är en mycket snällperson och hjälpsamm alltid glad för att svara eller ta reda på ett svar, Han är tydlig och har väll bemötande.
    Jag är jätte tacksam för Aria som hjälpte mig med köpet av lägenheten. Läs mer
  • Haukar M köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista
    Kista
    Super nöjd som köpare.. Visningen utmärkt, fick all info detaljerat... När jag väl bestämde mig för köpet. Så hade vi dialog, gick alldeles utmärkt... Det kändes bra helt enkelt. Han lyckades övertala de nuvarande ägarna till det priset jag önskade... Läs mer
    2018-12-06 Aria K svarar Haukar M
    Hej Haukar, det glädjer mig att läsa att du är supernöjd! Det är alltid lika kul när både köpare och säljare är nöjda med affären. Ni köpte en fin bostad som säljarna har tagit hand om väldigt bra.

Senaste försäljningarna

3:a