Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista HusmanHagberg Kista Aria Karadaghi
Aria Karadaghi
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-03 - 2019-02

Läs vad 65 Läs vad Aria Karadaghi

• Alexey K sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2019-03-21

Tensta
    Helt ok. Mäklare är fantastisk bra. Läs mer
  • Subhi K köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2019-03-08

Akalla
    Jag köpte en två i akalla .jag är jätte nöjd
    Mäklaren var trevlig och hjälpte mig Läs mer
  • Hassan-Sepehr V
    Hassan-Sepehr V köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2019-03-06

Ärvinge
    Rekommenderar varmt Aria Karadaghi!

ärlig & mycket bra, engagerat och personligt men samtidigt professionellt bemötande. Läs mer
  • Camilo Salvador O sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2019-02-28

Kista
    Jag har såld min 2rums lägenhet i Kista genom Aria på HusmanHagberg.
    Han har varit väldigt hjälpsam under hela processen och vi har haft bra kommunikation under den tiden.
    Upplever att det hela har gått väldigt smidigt och känner mig mycket nöjd som kund hos honom. Läs mer
  • Yasmin A köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2019-02-28

Kista
    Har köp lägenhet. Jätte bra bemötande . Uppskattar allt hjälp och stöd jag fick av Aria Läs mer
  • Bo A sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2019-02-27

Kista
    Sålt 3a i Kista, är mycket nöjd med bemötande och genomförande. Aria motsvarade och överträffade mina förväntningar. Lokal kompetens och kännedom när den är som bäst. Läs mer
  • Qambar S köpte sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2019-02-25

Kista
    Köpte en lägenhet i kista. mäklare var en trevlig och glad person. Läs mer
  • Annika N sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2019-02-17

Kista
    Lgh såld Hälsingörsgat. 47,5 kvm bra bemötande. Levde upp på de förväntningar jag hade. Läs mer
  • Teija T sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2019-02-04

Sålt bostadsrätt

Kunnigt, vänligt, förtroendegivande bemött

Mäklaren lyssnade vilka förväntningar vi hade, upplyste om hur marknaden såg ut just nu. Han levde upp till våra förväntningar.

Mycket bra upplevelse Läs mer
  • Bakhtiar M
    Bakhtiar M sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Kista

2019-01-24

Husby
    Aria hjälpte mig att sälja min lägenhet. Han är mycket trevlig, duktig, lugn, engagerad, punktlig och var hela tiden positiv.
    Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Vejlegatan