Adam Persson

Adam Persson

Adam Persson är mäklare på HusmanHagberg Kristianstad

Adam Persson har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Adam Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.8. Adam Persson har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

46 omdömen om Adam Persson

Sara L
Köpte sin bostad med hjälp av Adam Persson en del av HusmanHagberg Kristianstad
Knislinge

Adam har gett mig Ett mycket vänligt bemötande. Han har varit Hjälpsam på alla vis och mycket villig att hitta och förmedla information som efterfrågats.

Oliver B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Persson en del av HusmanHagberg Kristianstad
Egna Hem

Vi är tacksamma för Adams hjälp och imponerande över hans färdigheter inom området. Uppskattar hans fokus på kundernas bästa.

Sofia J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Persson en del av HusmanHagberg Kristianstad
Egna Hem

Adam är en mäklare som är engagerad, lyhörd för ens önskemål och professionell. Kommunikationen under säljprocessen var enkel och han var alltid tillgänglig. Vår lägenhet lyckades han sälja inom kort på ett smidigt sätt. Adam är genuint trevlig och levde upp till våra förväntningar.

Ella J
Egna Hem

Adam har genom sitt lugna, professionella och tillmötesgående sätt hjälpt oss vid köpet av vår bostad! Han levde upp till förväntningarna vi hade genom att vara tillgänglig till att svara på våra frågor om lägenheten och det han inte haft koll på har han tagit reda på! Mycket nöjda!

Ali Odah M

Han var trevlig och hjälpsam! 5\5

Denise B
Charlottesborg

Adam har gjort ett fint jobb med försäljningen av vår mormors lägenhet. Kommunikationen har varit smidig rakt igenom och tydlighet har varit ett ledord. Vid frågor har vi fått snabba svar. Väldigt nöjda!

Marja L
Charlottesborg

Adam är trevlig och professionell, lika mycket mot oss som säljare som mot köparen. Snabba och korrekta besked gjorde att allt gick snabbt framåt. Tack för ett väl utfört uppdrag!

Magnus G
Odal/Vilan

Verkar vara framåt och mångsidig, du märker ett engagemang när du träffar honom live.

Kerstin S
Odal/Vilan

Jag har blivit väldigt väl bemött av Adam och haft en bra kommunikation med honom. Adam har gjort en mycket bra insats och varit ett bra stöd för mig. Han är en mycket vänlig och respektfull person. Jag vill på det varmaste rekommendera honom och önska honom lycka till på kommande uppdrag. Kerstin Stjernblad

Maria Christina K
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Persson en del av HusmanHagberg Kristianstad
Kulltorp

Förtroendeingivande. Mycket duktig på att återkoppla. Trevligt sätt, diplomatisk. Noggrann och kunnig.