Peter Canaki

Peter Canaki

Peter Canaki är mäklare på HusmanHagberg Kristianstad

Peter Canaki har varit registrerad mäklare sedan 1992-07. Peter Canaki har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 201 omdömen med ett betyg på 4.9. Peter Canaki har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla de kundmöten som man får vara med om.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Tillsammans med min erfarenhet och kompetens skapar jag en trygg bostadsaffär - både för säljare och köpare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en lyhörd, noggrann och effektiv person.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag mig gärna tid till att titta på handboll. På plats såväl som framför TV:n.

201 omdömen om Peter Canaki

Sedan starten hos Reco 2015
Eva Carina Susanne H
Åhus - Innanför Murarna

Mycket engagerad samt stor erfarenhet. Det känns tryggt att ha en kunnig mäklare. Håller en uppdaterad samt är snabb att återkoppla. Svarar så snabbt han kan när du behöver kontakta honom. Skulle det uppstå behov av mäklare kommer jag att anlita honom igen!

Max Alexander T
Hammar

Kanon och snabb återkoppling samt väldigt hjälpsam!

Leif M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
Centrum

Fick av bekanta en rekommendation att först kolla med Peter Canaki. Det blev inga mer mäklare att söka. Kände genast att det bildades ett samarbete med Peter av den typ jag behövde. Överlät direkt arbetet med min lägenhet på Peter som tog hand om detta och höll (håller )mig hela tiden informerad. Således mycket nöjd..Vill ha ett fortsatt arbete tillsammans med honom rörande det ekonomiska som inte helt är klart redan idag fm den 20 mars. Även där behöver jag således viss hjälp avseende skatter etc. Jag vet jag får det. Kunde också under tiden flytta utan problem. M v h Leif Mårtensson

Rebecka J
Åhus - Centralt

Mycket kunnig och drivande. Peter informerade tydlig om allt under hela processen.

Sven Mårten Ulrik H
Åhus - Innanför Murarna

Peter är en erfaren, kompetent och trevlig mäklare. Peter Inger förtroende till både säljare och köpare . Bara plus till han! Skulle vi i framtiden sälja ett hus eller lgh. är Peter första valet!!

Jonas N
Centrum

Peter var hur bra som helst.Det var tuffa tider att sälja en lägenhet men han var väldigt professionell . Vi är väldigt nöjda Med vänlig hälsning, Jonas och Mia

Catarina S
Köpte sin stuga med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
Yngsjö/Saltsjöbaden

Professionellt bemötande, påläst, snabb på att återkoppla. Trevlig!

Marcus L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Canaki en del av HusmanHagberg Kristianstad
Centrum

Trevligt och professionellt bemötande.

Sven Eric Bo L
Möllebacken

Vi har både köpt och sålt lägenhet/villa genom Peter Canaki. Allt har förlöpt mycket bra. Peter är kunnig, lugn och trygg. Man kan lita på honom. Det märks att han har lång erfarenhet från branschen. Vi kan varmt rekommendera honom.

Sven L
Centrum

Han känns lugn och trygg och har ett stort tålamod. Förtroendeingivande. Lätt att kommunicera med. Trevlig och glad. Vi är mycket nöjda.