Ida Simonsson

Ida Simonsson

Ida Simonsson är mäklare på HusmanHagberg Luleå

Ida Simonsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Ida Simonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.9. Ida Simonsson har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

106 omdömen om Ida Simonsson

Sedan starten hos Reco 2020
Monica N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
Centrum

Mycket trevlig och glad, ett positivt möte där vi fick svar på våra frågor och funderingar. Förmedlade ett seriöst och trovärdigt intryck. Vi blev nöjda.

Josefine L
Gültzauudden

Ida har tagit sig an försäljningen av min bostad med entusiasm! Hon har fungerat som ett bra bollplank och gjort att jag som säljare har känt mig trygg och sedd.

Svar från Ida Simonsson

Tack snälla Josefine för dina fina ord! Jag önskar dig varmt lycka till!

Inger B
Centrum

Kunnig, duktig, professionell. Bra koll på marknaden Höll mig uppdaterad på vad som hände med försäljningen. Tyckte verkligen att hon var engagerad och dessutom supertrevlig.

Svar från Ida Simonsson

Tack Inger! Jag är så glad att du känner dig nöjd med försäljningen och mitt arbete med den. Önskar dig allt det bästa.

Daniel J
Sålde sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
Svartöbrinken

Bra stöd i försäljningsprocessen, jobbar aktivt och känns tillgänglig.

Svar från Ida Simonsson

Tack så mycket till er! Det har varit trevligt att jobba med er och er försäljning! All lycka till önskar jag er.

Tilda F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
Centrum

Väldigt hjälpsam och trevlig!! Tack!!

Svar från Ida Simonsson

Tack snälla Tilda! hoppas att ni trivs fint i er lägenhet!

Niklas S
Köpte sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
Gäddvik

Jättebra mäklare som hjälpte oss med att både köpa och sälja bostad. Vi är supernöjda och kan gott rekommendera Ida.

Max W
Svartöstaden

Vi blev proffsigt bemötta av Ida och hade en god dialog både inför och under försäljningsprocessen.

Fredrik B
Skurholmen

Väldigt trevlig och kunnig. Fantastiskt nöjd med ännu ett samarbete med HusmanHagberg.

Nilanthi M
Mjölkudden

Ida är otroligt kunnig mäklare väldigt bra bemötande trevligt professionellt .

Anna H
Köpte sitt hus med hjälp av Ida Simonsson en del av HusmanHagberg Luleå
Skurholmen

Kände inte att Ida riktigt förde vår talan i förhandling av priset på bostaden. Hon meddelande inte säljaren våra bud. Hon påstod att det fanns andra intressenter men det undrar vi om det verkligen stämde, tror faktiskt inte det! Hon deltog inte heller på genomgången av besiktningsprotokollet med besiktningsmannen.