HusmanHagberg Östersund

Snittbetyg
4.8
Ring 070-666 29 00 Dela

Om företaget

Välkommen till HusmanHagberg Östersund! Letar du efter mäklare i Odenslund, Rannasen, Hornsberg, Torråsen, Frösön, Bringåsen, Vastraodensala eller Kånkbacken med omnejd? Vi på HusmanHagberg Östersund hjälper dig med försäljning av din bostad såväl som råd om köp av ny bostad. Funderar du på hur mycket din nuvarande bostad...

129 omdömen om HusmanHagberg Östersund

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 129 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Cecilia L
Brittsbo

Trevligt och professionellt bemötande av mäklaren under hela processen. Informerade väl och på ett tydligt sätt i de olika leden. Snabb, flexibel och kunnig och ingav förtroende. Vi är mycket nöjda och rekommenderar varmt vår mäklarna till vänner och bekanta som går i säljtankar.

Thomas P
Centrala Östersund

Alldeles strålande bra! Aktiv, alert, positiv, glad, öppen, skicklig och mycket sympatisk och lugnt avspänd, detta markant när det är så många uppdrag och affärer han gör

Sara Christina S
Odensala

Mäklaren mycket proffsig och aktiv, men ändå lättsam att ha att göra med.

Ulla R
Odenslund

Jag blev professionellt och vänligt bemött under hela försäljningstiden. Mäklaren var lätt att få tag i och tog sig god tid att förklara och svara på frågor. Fotograferingstid och extra lägenhetsvisningar ordnade mäklaren smidigt. Mäklaren använde sin erfarenhet för ett utgångspris som sen höll hela vägen till försäljning. Jag är mycket nöjd med mäklarens insats.

Maria Therese J
Erikslund

En personlig och professionell kontakt från början till slut. Snabb återkoppling och hela tiden trevligt bemötande. Jag rekommenderar gärna Jennie och Husman Hagberg⭐️

Jennifer L
Centrala Östersund

Jag hade nöjet att samarbeta med mäklarbyrån HusmanHagberg Östersund och jag kan inte rekommendera dem nog. Under försäljningsprocessen var deras team väldigt professionella, trevliga och trygga. De lyckades sälja min lägenhet på ett snabbt och effektivt sätt samtidigt som de hade en personlig touch i all kommunikation, vilket jag verkligen uppskattade. Jag är imponerad av deras engagemang och tacksam för den smidiga och positiva upplevelsen. Vill du ha samarbeta med en trygg och professionell mäklarbyrå rekommenderar jag varmt HusmanHagberg!

Britt-Louise T
Odenslund

Mycket proffsig. Rekommenderas varmt!

Sigrid B
Brunflo

Snabb och tydlig kommunikation. God tillgänglighet och hjälp till snabbt avslut på affären. Bara gott att säga.

Anna W
SEM

Mäklaren säljer ett nytt hus där man i kontraktet tillsammans med säljaren smugit in en friskrivningsklausul på alla fel inklusive dolda fel. Inget som man sagt något om varken i prospektet (där det istället står att säljaren ansvarar för dolda fel i fastigheten i upp till 10 år) eller under budgivningens gång. God mäklarsed där man ska hålla balans mellan köpare och säljare vet inte denna mäklare något om. Sen att han dessutom skrivit in att huset har en boarea på 90 kvadratmeter enligt taxeringsinformationen och inte 80...

Sara Christina S
Brunflo

Mycket aktiv mäklare, vilket är utmärkt. Samarbetsvillig och lätt att ha att göra med. Vid möte med säljarna på HusmanHagbergs kontor visade det sig att övriga anställda var lika trevliga.

André T
Valla

Jag hade en väldigt positiv upplevelse med HusmanHagberg. Nivån av hjälp från mäklaren var exceptionell, och jag var särskilt imponerad av Jennie's snabba och effektiva hantering av hela försäljningen. Har bara gott att säga om HusmanHagberg i Östersund.

Mikael J
Blomängen/Tegelplan

Är nöjd med upplevelsen. I en trög marknad lyckades vi få sålt

Per Helge Viktor B
Torvalla

En smidig process med en tillgänglig mäklare! Vi är jättenöjda

Marie G
Centrala Östersund

Snabb, smidig kontakt och affär.

Maria B
Torvalla

Trevligt bemötande och öppenhet. Upplevde att mäklaren var ärlig och rak, vilket kändes betryggande som köpare

Anna H
Valla

Jennie är lyhörd och har väldigt gott bemötande. Kände från första stund att det var rätt mäklare att anlita. Trots trög marknad kämpade Jennie på och kom med bra förslag på lösningar. Jag är mycket nöjd och kommer i framtiden ha henne i åtanke vid försäljning.

Christer J
Centrala Östersund

Bra bemötande ifrån mäklaren och han gav ett seriöst intryck. . Vi kände en oss trygga med honom genom hela affären.

Johan N
Marielund

Jag blev väl bemött, och hade bra samarbete. Dock tog det lång tid att sälja eftersom jul och nyår kom emellan samt svagare efterfrågan, Men allt fungerade mycket bra annars.

Patrik F
Blomängen/Tegelplan

Bra bemötande Mäklaren har en så länge left upp till våra förväntningar. Snabb å effektiv

Leo F
Blomängen/Tegelplan

Sjukt bra service, kändes väldigt äkta, kändes verkligen som att mäklaren brann för detta och ville det bästa för både mig som köpare och säljare.

Teres G
Centrala Östersund

Varmt, tillmötesgående och kunnigt.

Andreas O

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Stefan F
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Östersund
Åkersjön

Vid visningen blev vi professionellt bemött mycket förtroende ingivande de första minuterna som oftast är avgörande för tillit och ärlighet Carlos visade objektet pratade runt helheten liksom och framför allt potential med detta köp vi hade kontakt några månader och vi blev kontaktade av honom efter några månader om läget för säljarnas situation och att vi nu har chansen till ett verkligt bra köp och han informerade om att bredband som var på gång oxå och att vi skulle ta en funderare och tänka över saken efter några dagar...

Dan Borger H
Odensala

Ett mycket högt engagemang och tydligt ansträngande för att ge mig det bästa möjliga försäljning. En kommunikation, återkoppling på status och tillgänglighet är utöver normalen. Jag vill definitivt rekommendera HusmanHagberg Östersund framför andra mäklarföretag i Östersund.

Amelia G
Odensala

Blev bemött av en mäklare som verkligen tog sig tid och var uppmärksamma på oss som köpare. Ett positivt första möte som har fortsatt längs vägen!

Eva Carolina M
Ås

Proffsigt och vänligt! Jennie har tagit väl hand om oss i alla vändor kring bostadsförsäljning i en långsam marknad. Vi är nöjda 5/5

Mattias N
Blomängen/Tegelplan

Hjälpsamma och bra att ha och göra med, bra återkoppling på vad som händer

Joel Eugen J
Frösön

Mäklare i toppklass. Alltid tillgänglig. Otroligt effektiv. Fantastiskt service.

Lotta Katarina W
Ås

Trevligt bemötande. Tydlig vid kontraktsskrivning och en smidig affär

Sofia H
Odenslund

Proffsiga, tillgängliga, toppbetyg till Carlos!

Emma Lilja S
Karlslund

Carlos är Östersunds bästa mäklare! Engagerad, kunnig och nåbar. Han lyckas dessutom med konststycket att få både nöjd köpare och säljare.

Nina A
Ås

Trevligt och angagerad . Att vi ska lösa uppdraget med bostäder. Lättsamt. Informerade på ett lättförståligt sätt. Lätt att få kontakt med vid behov.

Martin E
Karlslund

Mycket bra kontakt med mäklaren, snabb och smidig affär

Felix N
Centrala Östersund

Carlos visade på stort engagemang med kontinuerlig återkoppling. Vi är väldigt nöjda med Carlos som mäklare.

Malin Gunilla Sandra M
Annersia

Bästa mäklaren. Trevlig, engagerad och kunnig!

Malin Gunilla Sandra M
Odenslund

Engagemanget är topp. Kunnig och trevlig

Helene J
Karlslund

Jag tycker att Albin har gjort ett superbra jobb och han har varit tillmötesgående, och tillgänglig genom hela processen. Dessutom är han både snäll och väldigt trevlig!

David M
Centrala Östersund

Bra hjälp med en snabb och smidig försäljning

Lotta Katarina W
Centrala Östersund

Otroligt trevligt bemötande. Engagerad och kunnig mäklare som hjälpt oss med allt. Har känts som en trygg affär.

Lisa Josefin E
Ås

Jag fick otroligt fin hjälp av Jennie på HusmanHagberg i Östersund vid försäljningen av min bostad. Hon gav mig trygghet genom hela processen, är mycket professionell och kommunikativ. Rekommenderar varmt!

Carina P
Ås

Klar och tydlig info gällande både köp och försäljning

Jimmy I
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Östersund

Bra hjälp hela vägen. Alltid snabb återkoppling. Kan absolut rekommenderas.

Carita R
Frösön

Personligt, trevligt och engagerat bemötande. Förväntade mig och fick en professionell och lyhörd mäklare. Mycket nöjd, skulle sannolikt anlita samma mäklare igen vid behov.

Michael L
Lugnvik

Tillmötesgående och är bra på att hitta nya köpare om det är dålig budgivning.

Haytham B
Centrala Östersund

Carlos är professionel, härlig och tillgänglig, snabb och punktlig. Han är ett problem lösare. Kontoret ligger bra till stan och fint inredd.

Anna J
Odenslund

Otroligt lyhörd och engagerad igenom hela affären. Svarade snabbt och höll oss uppdaterade. Bästa mäklaren vi någonsin haft och då har vi köpt och sålt några gånger med andra mäklare.

Maya O
Centrala Östersund

Jag kan inte tänka mig ett bättre team än Carlos och Sofie! Från värderingen till den färdiga försäljningen fanns de tillgängliga för att svara på alla våra frågor, funderingar och önskemål. Kommer aldrig att vända mig till någon annan mäklare!

Kristina O
Centrala Östersund

Ett otroligt proffsigt, tryggt och fint bemötande av Carlos med kollegor! Så skönt att från första stund känna sig trygg med att bli guidad rätt i hela processen från start to finish!

Inga-Lill K
Frösön

Trevligt bemötande och engagemang!

Jonas O
Frösön

Bra tillgänglighet och snabb återkoppling i processen.

Filtrera omdömen