Aria Karadaghi

Aria Karadaghi

Aria Karadaghi är mäklare på HusmanHagberg Solna

Aria Karadaghi har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Aria Karadaghi har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 179 omdömen med ett betyg på 4.9. Aria Karadaghi har haft 7 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-02

Läs vad 179 Läs vad Aria Karadaghi

• 63.5 m²
    • Råsunda
    2021-02-15
    It was a great experience working with Aria. He was really helpful and answered all my questions in a detailed way and he was really quick in responding. This made the whole process much easier for me. Thank you Aria for that!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Solna
    • 82.0 m²
    • Skytteholm
    2021-02-12
    Som förstagångssäljare såg vi oss om efter och träffade ett antal andra mäklare innan vi träffade Aria. Efter första mötet med Aria var det klart att han skulle få ta hand om försäljningen! Vi har kännt oss trygga och välbemötta från början till slut. Vi rekommenderar varmt att anlita honom och kommer rekommendera våra vänner och kollegor om Aria!
    • 82.0 m²
    • Skytteholm
    2021-02-12
    Jag kontaktade Aria angående en lägenhet jag var intresserad av att köpa. Han ringde snabbt upp och kunde svara på alla mina frågor. Aria är kunnig, ödmjuk och såg till att affären fick ett snabbt avslut och både jag och säljaren kände oss nöjda. Supernöjd med min bostadsaffär, kan verkligen rekommendera Aria.
    • 80.9 m²
    2021-02-02
    Vi har köpt bostad, Aria är jättetrevligt och professionell vilket gör att man känner sig välkommen. Vi hoppade in i budgivning efter den hade startad, han var rakt klart och tydlig.
    Vi varm rekommenderar honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Solna
    • 80.9 m²
    2021-01-27
    Lätt att prata med, ödmjuk med säljare och köpare. Trovärdig och bra mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Kista
    • 102.0 m²
    2020-12-26
    Jag har köpt radhus av Aria Karadaghi, jag är nöjd med honom
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Kista
    • 4:a
    • 96.5 m²
    2020-12-09
    Vi kontaktade Aria gällande ett lägenhetsköp och inom 3 dagar var allt löst. En smidig och enkel affär där han var tillgänglig i princip hela tiden och hjälpte båda parterna till en bra affär.
    Rekommenderas starkt!
    • 2:a
    • 45.0 m²
    2020-11-04
    Behövde sälja en 2:a, lägenhet i Kista. Det var bråttom att få den såld.

Aria är vänlig, ärlig och rakt på sak. Jag kände att jag fick all den hjälp jag behövde! Försäljningen gick också mycket bra.

Tack för allt!
    • 77.0 m²
    2020-11-03
    Sålt en 3:a i Kista.
    Blev bemött av Aria på ett vänligt och trevligt sätt ,kändes som han vet vad han
    pratar om.
    Vår upplevelse av Aria och vår förväntan blev mycket bättre än vi hade förväntat oss ...har bara gott att säga om Aria och HusmanHagberg Kista
    • 2:a
    • 47.0 m²
    • Ärvinge
    2020-11-02
    Aria hjälpte oss att sälja vår lägenhet väldigt snabbt! Vi hade redan köpt en lägenhet och hade inte så mycket tid på oss för att sälja. Vi blev väldigt stressade men Aria lyckades få oss att känna oss trygga med sitt lugna röst och fick vår lägenhet såld innan visningen! Vi är väldigt nöjda och kan lätt rekommendera honom till andra!