Aria Karadaghi

Aria Karadaghi

Aria Karadaghi är mäklare på HusmanHagberg Solna

Aria Karadaghi har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Aria Karadaghi har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 211 omdömen med ett betyg på 4.9. Aria Karadaghi har haft 33 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-09

Läs vad 211 Läs vad Aria Karadaghi

2021-10-11
    Snabb och rak kommunikation med tydliga steg för alla delar i processen. Supernöjd!
    2021-10-08
    Vänligt och proffsigt bemötande under hela processen!
    2021-10-06
    Vi fick ett väldigt fint bemötande av Aria när vi köpte vår lägenhet. Hjälpte till att visa lägenheten då vi inte hade möjlighet att gå på ordinarie visningar och kontaktade oss ofta och berättade hur läget låg till.

Alla våra förväntningar vi hade uppfyllde väl Aria egentligen, kan inte komma på något som jag hade velat skulle vara bättre.

Det var en bra, spännande och nervös upplevelse när vi köpte lägenheten. Men jag tänker att det är så det ska vara.
    • Solna Centrum
    2021-09-25
    Väldigt bra bemötande, mycket hjälpsam.
    Är mycket nöjda.
    • Huvudsta
    2021-09-16
    Trevlig, tillmötesgående, smidig mäklare som såg till att försäljningen av min bostad gick väldigt smidigt!
    2021-09-06
    Aria har varit toppen på alla sätt och vis, tydlig och trevlig.
    2021-09-02
    Aria is well spoken and patient. He helped us through the procedure for buying the apartment. Really recommend him!!
    • Akalla
    2021-08-31
    Jätte trevligt och duktig kille som gör sitt arbete på bästa sätt
    • Haga Norra
    2021-08-18
    Aria har varit väldigt bra när han hjälpte oss sälja vår lägenhet. Han är trevlig, erfaren och arbetar snabbt. Han hade hela tiden koll på allt och kunde svara på alla våra frågor. Rekommenderar honom starkt!
    2021-08-17
    Aria är toppen! Väldigt lugn, trevlig och lyhörd samtidigt som han gör sitt yttersta utan att vara för på eller hetsig. Han ger inte ett ”säljigt” intryck, vilket jag tror uppskattas av både köpare och säljare då han känns pålitlig och genuin. Han ger goda råd utan att påtvinga de. Jag är jättenöjd med hans engagemang, han håller vad han lovar och gör det lilla extra utan att få det att verka som ett problem eller något jobbigt. Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare. Rekommenderar honom varmt.