Aria Karadaghi

Aria Karadaghi

Aria Karadaghi är mäklare på HusmanHagberg Solna

Aria Karadaghi har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Aria Karadaghi har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 229 omdömen med ett betyg på 4.9. Aria Karadaghi har haft 17 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 229 Läs vad Aria Karadaghi

• Haga Norra
    2022-08-24 Verifierad kund
    Otroligt trevlig, ödmjuk, tillgänglighet är toppen. Önskar att alla mäklare var som hen. Vi är Mycket nöjda med allt.
  • skrev om Aria Karadaghi en del av HusmanHagberg Solna
    2022-08-22 Spontant omdöme
    Aria hjälpte mig med försäljningen av min 2a i Solna.
    Väldigt pedagogisk gällande försäljningsprocessen samt väldigt tät kontakt som alltid informerade mig om hur vi låg till i processen.

Jag föreslår Aria alla dagar i veckan samt att han kommer att vara den jag vänder mig till nu när det är dax för att köpa och sälja igen.
    Hela processen kunde inte varit enklare.
    • Skytteholm
    2022-08-10 Verifierad kund
    Professionell, duktig och driven! Man märker direkt på Aria att han har erfarenheten och rutinerna. Jag kunde inte önska mig något bättre. Allt var perfekt! Rekommenderar Aria till alla som ska sälja/köpa
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mycket vänlig och tillmötesgående med visning, information, vid kontraktsskrivning och efteråt. Gav en personlig beskrivning av området vilket gjorde oss trygga i köpet. Det känns att vi kan fråga allt om processen och annat som hör till köpet.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Aria har bemött oss på ett mycket bra sätt. Han har varit tillgänglig för oss utan problem hela tiden under försäljningsprocessen. Han har uppträtt mycket professionellt och hanterat samtliga steg i processen, från första kontakten, genom styling, annonsering, visning, kundkontakter, kontakter med brf, administration och kontraktsskrivning mycket initierat. Nu återstår de sista momenten med tillträde och betalningsöverföring och vi utgår från att detta sker på samma professionella sätt.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, trevlig, lätta att ha att göra med, bra kontakt.
    Lägenheten skulle säljas i en osäkrare och turbulentare tid än vad som varit de senaste åren, så det var svårare att sia om utgången. Vi tycker mäklaren, Aria lyckades med försäljningen trots detta och vi får vara nöjda/är nöjda.
    Aria ingav hopp och var positiv under försäljningen.
    En mäklare att rekommendera.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Aria var kanon på alla sätt tänkbara! Bra bemötande, utförlig, noggrann. Levde upp till mina förväntningar!
    2022-04-28 Verifierad kund
    Det bästa bemötandet en kund kan önska sig. Överträffade förväntningarna. Det finns bra mäklare och så finns Aria Karadaghi, lätt en av Solnas/Sunbybergs toppmäklare. Han hade ordentlig koll på marknaden och spekulanterna. Topp nivå på tillgänglighet och återkoppling. Kan inte säga mer än minst 5/5 i betyg i alla kategorier. Trots en turbulent marknad så lyckades Aria överträffa mina förväntningar.
    • Haga Norra
    2022-04-06 Verifierad kund
    Mycket nöjd med kommunikation och arbete
    2022-03-31 Verifierad kund
    Saklig, proffsig och mkt trevlig