Aria Karadaghi

Aria Karadaghi

Aria Karadaghi är mäklare på HusmanHagberg Solna

Aria Karadaghi har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Aria Karadaghi har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 213 omdömen med ett betyg på 4.9. Aria Karadaghi har haft 36 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-11

Läs vad 213 Läs vad Aria Karadaghi

2021-11-30
    Aria var på tårna genom hela affären. Han var tillmötesgående och sydde ihop affären med väldigt kort varsel. Tack så mycket!
  • 2021-11-02
    Jag fick ett väldigt fint och professionellt bemötande av Aria när jag köpte min lägenhet. Aria var engagerad och delaktig i hela processen, lämnar en stark rekommendation om Aria.

Alla mina förväntningar jag hade uppfyllde väl Aria egentligen, kan inte komma på något som jag hade velat skulle vara bättre.
    2021-10-11
    Snabb och rak kommunikation med tydliga steg för alla delar i processen. Supernöjd!
    2021-10-08
    Vänligt och proffsigt bemötande under hela processen!
    2021-10-06
    Vi fick ett väldigt fint bemötande av Aria när vi köpte vår lägenhet. Hjälpte till att visa lägenheten då vi inte hade möjlighet att gå på ordinarie visningar och kontaktade oss ofta och berättade hur läget låg till.

Alla våra förväntningar vi hade uppfyllde väl Aria egentligen, kan inte komma på något som jag hade velat skulle vara bättre.

Det var en bra, spännande och nervös upplevelse när vi köpte lägenheten. Men jag tänker att det är så det ska vara.
    • Solna Centrum
    2021-09-25
    Väldigt bra bemötande, mycket hjälpsam.
    Är mycket nöjda.
    • Huvudsta
    2021-09-16
    Trevlig, tillmötesgående, smidig mäklare som såg till att försäljningen av min bostad gick väldigt smidigt!
    • Kista
    2021-09-06
    Aria har varit toppen på alla sätt och vis, tydlig och trevlig.
    • Kista
    2021-09-02
    Aria is well spoken and patient. He helped us through the procedure for buying the apartment. Really recommend him!!
    • Akalla
    2021-08-31
    Jätte trevligt och duktig kille som gör sitt arbete på bästa sätt