Jessica Nyman

Jessica Nyman

Jessica Nyman är mäklare på HusmanHagberg Uddevalla

Jessica Nyman har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Jessica Nyman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.8. Jessica Nyman har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

96 omdömen om Jessica Nyman

Sedan starten hos Reco 2021
Per Olof Ö
Vännerberg

Energisk, outtröttlig och ständigt optimistisk! Jag är tacksam över all hjälp och alla goda råd vi har fått! Jag vill vsrmt rekommendera Jessica!

Sandra B
Vännerberg

Jättetrevligt och seriöst bemötande. Alltid tillgänglig, snabb och bra kommunikation. Gjorde verkligen sitt bästa för att vi skulle hitta ett boende som passar oss.

Johanna Maria H
Sundsstrand

Mycket professionell och duktig mäklare. Väldigt engagerad & hjälpsam för att processen ska gå så smidigt som möjligt. Rekommenderar starkt att välja Jessica som mäklare!

Maria H
Sundsstrand

Positivt, professionellt bemötande. Vid frågor återkopplar snabbt, är engagerad & hjälpsam för att processen ska gå så smidigt som möjligt .

Lena Margareta S
Kapelle

Mycket nöjd. Rekommenderar gärna.

Carin Margareta S
Kapelle

Positiv, snabb, tillgänglig och tjänstvillig. Snabb från visning till avslutat köp. Hittills har det mesta flutit på bra, vi har ju överlåtelsen kvar.

Alexander Daniel Grau A

Proffsig mäklare, fantastisk nöjd

Rolf N
Köpte sitt hus med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla

Mycket trevlig kvinna som tog reda på det vi undrade om.

Lavdim K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla
Uddevalla centrum

Jessica visar mycket proffesionellt och trevlig bemötande från första möte och hela proceduren kring min lägenhetsförsäljning. Jessica var noga med hela proceduren från början till slut och försäljningen gick snabbare än väntad. Hon ger en ärlig bild av bostaden och gör mycket noga värdering av bostadens värde. Jag är mer än nöjd med att ha valt Jessica som mäklare av min lägenhetsförsäljning!

Tomas R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla
Uddevalla centrum

Jessica är påläst, seriös och driven och dessutom väldigt trevlig och lyhörd för såväl säljaren som köparens behov.