Simon Björklund

Simon Björklund

Simon Björklund är mäklare på HusmanHagberg Uddevalla

Simon Björklund har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Simon Björklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.9. Simon Björklund har haft 5 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

7 omdömen om Simon Björklund

Emelie Victoria S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Björklund en del av HusmanHagberg Uddevalla
Fasseröd

Blev bra bemött Förväntningarna var att mäklaren skulle vara påläst och tillmötesgående samt lätt att få kontakt med Hjälpte oss med överföring av handpenning och tydlig med informationen

Svar från Simon Björklund

Tack för omdömet Emelie! Så kul att få hjälpa er i ert första köp, vi ses snart :)

Jonathan Nils R
Fasseröd

Väldigt tillmötesgående och trevlig!

Svar från Simon Björklund

Tack Jonathan för omdömet! Hopps vi ses snart igen.

Susanne Vera Maria J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Björklund en del av HusmanHagberg Uddevalla
Fasseröd

Kunnig och trevlig. Alltid snabb återkoppling och bra bemötande.

Svar från Simon Björklund

Tack Susanne för omdömet! Jag kommer sakna att släppa in katten efter visningarna :)

Daniel B
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Björklund en del av HusmanHagberg Uddevalla
Elseberg

Mycket bra mäklare, tydlig med allt och väldigt hjälpsam!

Svar från Simon Björklund

Tack Daniel för omdömet! En snabb, lätt och smidig affär. Vi ses :)

Christoffer D
Skrev om Simon Björklund en del av HusmanHagberg Uddevalla

Många mäklare har man stött på genom åren gällande köp/sälj och visningar. Vissa mäklare ser bara till en affär och bryr sig inte om själva människan/kunden. Mäklaren Björklund har visat en fantastisk närvaro från start till mål på ett emotionellt och värdigt sätt. Kunden i centrum som det fint heter med tillit, kunnighet och närvaro. Björklund kan vi inom familjen varmt rekommendera, utan tvekan Uddevallas bästa mäklare om man värdesätter mjuka värden som oftast resulterar till fint resultat! Letar ni efter en mäklare av rang så kontakta herr Björklund - en riktig stjärna!

Simon B gillar detta
Svar från Simon Björklund

Tack Christoffer för de fina orden! Att se alla och höra alla värdesätter jag högt. Hälsa familjen och hoppas ni får en fin jul och ett gott nytt år!

Carina Helén S
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Björklund en del av HusmanHagberg Uddevalla
Sundstrand

Supernöjd! Simon är energisk, taggad, driven och lyhörd. Proffsig men ändå personlig.

Svar från Simon Björklund

Tack Carina! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende.

Bertil Stefan S
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Björklund en del av HusmanHagberg Uddevalla
Sundstrand

Simon är tydlig, trevlig och noggrann men framförallt, han ger allt för att försäljningen skall bli bra både för säljare och köpare. Toppen

Svar från Simon Björklund

Tack Stefan! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende.