HusmanHagberg Uddevalla

HusmanHagberg Uddevalla

Välkommen till HusmanHagberg Uddevalla!

Letar du efter en mäklare i Uddevalla, Gullholmen, Stenungsund, Käringön, Åstol, Skärhamn, Tjörn eller Orust med omnejd. Våra professionella mäklare har god lokalkännedom och kan hjälpa dig att hitta rätt boende till rätt pris.

Dessa kustnära orter gör att du har havet nära men samtidigt kan ta dig till Sveriges näst största stad, Göteborg, på under en timme. Det finns goda kommunikationsmöjligheter med såväl tåg, buss eller bil.

Värdera enkelt din bostad hos oss på HusmanHagberg Uddevalla. Klicka bara på knappen “Fri värdering” och få svar inom bara några timmar.

Läs vad 128 kunder tycker om HusmanHagberg Uddevalla 2

• sålde sin stuga med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla
    • Uddevalla/Skredsvik
    2022-09-30 Verifierad kund
    Jessica är kunnig och engagerad i sitt yrke som mäklare.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Så trevlig o duktig. Återkoppla i alla lägen. Kunnig o påläst.
    Hon kommer gå hur långt som helst.
    Snabb o smidig försäljning
    Tack för förtroendet! Det var kul att få arbeta med er! Ebba Olsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla
    • Skogslyckan och Unneröd
    2022-09-19 Verifierad kund
    Har haft kontakt med en mäklare som heter Tommy! Den bästa!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla
    • Skogslyckan och Unneröd
    2022-09-15 Verifierad kund
    Flexibel trevlig och kompetent på alla sätt
    • Lanesund
    2022-09-07 Verifierad kund
    Var intresserad och var förtroendeingivande. Var också kunnig och insatt i olika frågor.
    Hon lyssnade och var inkännande.
    Upplevde henne som en ödmjuk person.

Vi kan varmt rekommendera henne.
    Vad roligt att höra! Det har varit väldigt trevligt att få arbeta med er. Ebba Olsson
    • Bleket
    2022-08-11 Verifierad kund
    Nu var det Tommy som gjorde uppdraget på ett utmärkt sätt!
    • Helenedal
    2022-08-08 Verifierad kund
    Är så nöjd med Ebba! Proffsig, trevlig och duktig mäklare. Vi önskade få sålt huset snabbt vilket Ebba lyckades med. Hon svarade alltid oavsett om de var sen kväll eller tidig morgon och uppdaterade oss genom hela processen. Kommer anlita Ebba igen vid nästa försäljning.
    Vad roligt att höra! Tack för ert förtroende. Ebba Olsson
    2022-07-21 Verifierad kund
    Fantastisk bra mäklare. Väldigt trevlig och hjälpsam. Jag önskar dig allt gott😊
  • Olof Alexander R
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla
    2022-07-09 Verifierad kund
    Vi blev otroligt bra bemött av Jessica och Tommy. Dom hade ett super bra koncept som dom har tagit fram. Upplägget för visning var också helt annorlunda mot vad dom andra mäklarfirmorna hade. Allt kändes perfekt från första minut till sista. Önskar dom all lycka i framtiden och jag vet att deras koncept för att sälja är det nya. Otroligt lyhörda, professionella och positiva. Kan starkt rekommendera HusmanHagberg i Uddevalla.
    2022-07-08 Verifierad kund
    Genuin och otroligt professionell. Efter att ha jämfört med flera mäklare så vad det inte svårt att välja HusmanHagberg (Jessica & Tommy) till att sälja vårat hus.
    Med den erfarenheten de besitter så fanns det inga obesvarade frågor. Allt flöt på precis som vi ville och vi kände trygga med dem längs hela vägen.
    • Dalaberg
    2022-06-23 Verifierad kund
    En duktig mäklaren ! Hon presenterade allt väldigt bra
    • Dalaberg
    2022-06-23 Verifierad kund
    Ebba har varit tillmötes gående och väldigt hjälpsam.
    • Uddevalla centrum
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jättebra bemötande i alla frågor och funderingar,
    Kan varmt rekommendera
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevligt, professionellt bemötande. Alla dokument och papper klara. Tydliga instruktioner. Snabbt och effektivt möte.
    • Kapelle
    2022-06-13 Verifierad kund
    Proffsig, bra och infriade våra förväntningar
    2022-06-12 Verifierad kund
    Ebba är väldigt trevlig och kunnig och gjorde så att försäljningen gick otroligt smidigt. Kan varmt rekommendera henne.
  • John W
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla
    2022-06-03 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Jessica.
    Hon hade inte ett helt enkelt uppdrag med diverse omständliga omständigheter, men huset blev tillslut sålt och jag, som är en av säljarna, är nöjd med hur affären gick till.
    Hon behöll lugnet rakt igenom och man märker att hon är erfaren.
    2022-05-29 Verifierad kund
    Bra engagemang och kunskap om hur vi går tillväga! Bra kommunikationer och informationer!
    Är mycket nöjd med Jessica och även hennes medarbetare! Super!
    2022-05-29 Verifierad kund
    Blev bemött på ett professionellt sätt

Snabb och bra återkoppling

Kanon bra
  • Madelene D
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Olsson en del av HusmanHagberg Uddevalla
    • Kissleberg
    2022-05-29 Verifierad kund
    Ung, pigg och alert tjej! Inkännande, jag kunde bolla tankar kring försäljningen. Hon svarar på meddelanden från tidig morgon till sen kväll. Framförallt kunde jag släppa allt, hon har fixat allting från första dagen 👌
    Tack snälla för dem fina orden och förtroendet! Ebba Olsson
    2022-05-27 Verifierad kund
    Vi ble bemötande på ett mycket trevligt sätt.
    Våran förväntningar var att vi skulle få ett gott förtroende och det infriade hon på alla sätt.
    Mycket noggrann, korrekt och bästa uppföljning under hela processen.
    • Hovhult
    2022-05-27 Verifierad kund
    Det har varit ok med Jessica🌺
    2022-05-20 Verifierad kund
    Trevlig och positiv, vi ville ha en snabb och enkel affär och blev det
    2022-05-19 Verifierad kund
    Goda råd o var väldigt kunnig i alla frågor vi hade.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött , glad och enkel att prata med .
    Mina förväntningar dom överträffades , trevligt att bli positivt
    överraskad.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare som håller en uppdaterad under tidens gång och noga beskriver vad som kommer ske under processens gång. Kommer anlita Ebba vid eventuella framtida försäljningar också!
    2022-05-09 Verifierad kund
    Helt ok, trevligt bemötande. 😊
    2022-05-08 Verifierad kund
    Vi fick ett bra förtroende för Jessica och hon har ett gott bemötande och det känns som om hon anstränger sig det lilla extra för att allt ska bli bra.
    Även Tommy Rasimus som hjälpte till, känns pålitlig och kunnig när det gäller försäljning mm.
    Mycket nöjd med Husman Hagberg och kan rekommendera dem.
    Hej
    Det är trevlig bemötande på visning . Har en bra ordning på alla detaljer och lätt att prata med

Mvh Le
    2022-05-08 Verifierad kund
    Toppen! Bra kommunikation, trevlig, kunnig. Bara positivt!
    2022-05-08 Verifierad kund
    Dokumentation från säljare över nyligen utförda el / vvs arbeten borde enligt min mening ha efterfrågats av mäklare för redovisning i objektsbeskrivning.
    Vid teknisk besiktning redovisas normalt utförda installationer med brist på dokument som ej fackmässigt utfört arbete.. då detta kan medföra köpare konsekvenser med försäkringar och vad gäller el även ansvar för en enligt brottsbalken obehörigt/olagligt utförd el-anläggning , denna anmärkning ska uppfattas som generell och riktad mot husmanhagberg..
    • Uddevalla centrum
    2022-05-01 Verifierad kund
    Oerhört personligt bemötande, alltid närvarande och peppande.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Proffsigt och väl genomförd försäljning .
    God hjälp när man är ovan och har fullt upp med annat.
    2022-04-16 Verifierad kund
    Jättebra mäklare! Trevlig och bra service!
    2022-04-16 Verifierad kund
    Hon gjorde försäljningen av vårt hus smidig och enkel. Vi kände oss trygga. Och hon fanns alltid tillgänglig för våra frågor och funderingar.
    2022-04-15 Verifierad kund
    Jessica var effektiv och hjälpsam!
    2022-04-10 Verifierad kund
    Jag har blivit mycket trevligt och professionellt bemött av Ebba Olsson. Hon är kunnig och vänlig. Det känns tryggt att göra affärer med hjälp av henne.
  • skrev om HusmanHagberg Uddevalla
    2022-04-07 Spontant omdöme
    Att köpa bostad kan vara en stor och skrämmande affär för en ung förstagångsköpare. Med ett lugn och proffsigt bemötande guidade Jessica hela familjen under resans gång. Vi kan absolut rekommendera Jessica och teamet på HusmanHagberg för dina kommande bostadsaffärer.
    2022-04-01 Verifierad kund
    Jessica var snäll att boka om sin eftermiddag när det körde ihop sig för mig på jobbet. Att Jessica bokade om sin eftermiddag gjorde det möjligt för mig och min sambo att skriva kontraktet.
    Jessica tog god tid på sig för oss på visningen, den bästa visningen jag varit på. Servicen och bemötandet var på topp.
    2022-03-31 Verifierad kund
    På ett glatt och positivt vis, bemötande kändes väldigt tryggt, personligt och proffsigt. Enkel att nå och snabb återkoppling ☺️

Vid kontraktsskrivningen var det även där enkelt och en glad stämning.
    • Hovhult
    2022-03-28 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött av Jessica, både på visningen och vid tillfället då kontraktet skrevs. Hon förklarade allting ordentligt och svarade på de frågor jag hade.
    • Sommarhemmet
    2022-03-26 Verifierad kund
    Grymt smidigt och Jessica lugnar en verkligen när det känns stressigt för en själv. Rekommenderar starkt att ni anlitar Jessica när ni är i sälj tankar :D
    2022-03-26 Verifierad kund
    Blev så väl bemött. Hade höga förväntningar vilka både Jessica o Tommy överträffade. Så jäkla bra. Det blev en snabb affär och jag är så NÖJD🔝 Dom tänkte utanför boxen🔝 Smidigt och proffsigt. Kan varmt rekommendera Jessica o Tommy👏🏻
    /Så nöjd Säljare🙏🏻
    2022-03-18 Verifierad kund
    Tredje affären med Ebba.

Allting fungerar som man vill att det ska fungera.
    2022-03-14 Verifierad kund
    Ebba är verkligen en jätte duktig och ödmjuk mäklare. Hon sprider sådan glädje och optimism i sin opartiska roll. Alltid ett leende på läpparna och lätt att prata med om man undrar över något. Skönt med en mäklare som är ärlig och vill alla parter väl. Är det något som hon inte vet tar hon snabbt reda på svaret. Kan verkligen varmt rekommendera henne. Alla borde ha en Ebba❣️
    Tack snälla, vad roligt att höra! Ebba Olsson
    2022-03-06 Verifierad kund
    Ebba är en kunnig och seriös mäklare. Hon var tillgänglig och kunde svara på frågor vid vår försäljning vi kan varmt rekomendera henne.
    • Ramneröd
    2022-03-05 Verifierad kund
    Lyhörd åt både köpare och säljare . Tillgänglig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ebba Olsson en del av HusmanHagberg Uddevalla
    2022-02-28 Verifierad kund
    Snabb och bra affär. Trevligt bemötande.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Ebba motsvarande med sin snabbhet, noggrannhet och bemötande långt över förväntan. Så bra, jag har flera erfarenheter av mäklare men hon är klart bäst!
    Är jag i framtiden i behov av mäklartjänster så kommer jag vända mig till Ebba🤩
    Tack snälla för dem fina orden! Ebba Olsson
    • Sommarhemmet
    2022-02-27 Verifierad kund
    Väldigt engagerad mäklare. Väldigt snabb med svar, ger ut rätt detaljer och gör ett grymt arbete