HusmanHagberg Uddevalla

Almåsvägen 2A, 451 75 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Uddevalla!

Letar du efter en mäklare i Uddevalla, Gullholmen, Stenungsund, Käringön, Åstol, Skärhamn, Tjörn eller Orust med omnejd. Våra professionella mäklare har god lokalkännedom och kan hjälpa dig att hitta rätt boende till rätt pris.

Dessa kustnära orter gör att du har havet nära men samtidigt kan ta dig till Sveriges näst största stad, Göteborg, på under en timme. Det finns goda kommunikationsmöjligheter med såväl tåg, buss eller bil.

Värdera enkelt din bostad hos oss på HusmanHagberg Uddevalla. Klicka bara på knappen “Fri värdering” och få svar inom bara några timmar.

Läs vad 5 kunder tycker om HusmanHagberg Uddevalla

• Henrik H

2020-09-09

Henrik H skrev om HusmanHagberg Uddevalla
    Vi har sålt en villa.
    Allt har fungerat bra förutom det uppskattade värdet av försäljningen. Bra bemötande och seviceinriktad mäklare. Läs mer
  • Lilla Mathurod K

2020-09-08

Lilla Mathurod K skrev om HusmanHagberg Uddevalla
    Mäklare Jessica hjälpte mig att sälja lägenhet till den prisen jag hade förväntat.

Jag är mycket nöjd eftersom mäklaren alltid har nära kontakt och lätt att nå och kommunicera med.

Jag kommer även rekommendera HusmanHagberg Uddevalla till mina vänner och kommer säkert tillbaka nästa gång. Läs mer
    Jessica N gillar detta
  • Zakria M

2020-08-27

Zakria M skrev om HusmanHagberg Uddevalla
    Hei
    Veldig fin å seriøs anbefaler på det sterkeste.
    Jeg fikk ganske bra behandling Läs mer
    2020-09-03 HusmanHagberg Uddevalla svarar Zakria M
    Tack Zakari, vad roligt att höra. Det var jätteroligt att jobba ihop med er. Lycka till med er nya bostad.
  • 2020-07-30

Anders F skrev om HusmanHagberg Uddevalla
    Vi har köpt enbostadsrätt via HusmanHagberg, Uddevalla. Har inget att anmärka på överhuvudtaget. Allt gick smidigt och snabbt Läs mer
    2020-07-30 HusmanHagberg Uddevalla svarar Anders F
    Hoppas att ni ska trivas och lycka till med allt!
  • Ann I

2020-06-15

Ann I skrev om HusmanHagberg Uddevalla
    Köpt ett sommartorp som aldrig hann läggas ut. Vi har haft kontakt i samband med att köpekontraktet skrevs, vilket fungerade hur smidigt som helst. Läs mer
    2020-06-15 HusmanHagberg Uddevalla svarar Ann I
    Det var en snabb, smidig och kul affär. Roligt att få träffa dig. Hoppas att ni kommer att trivas!

Almåsvägen 2A, 451 75 Uddevalla