Nils Lagerlöf

Nils Lagerlöf

Nils Lagerlöf är mäklare på HusmanHagberg Uppsala

Nils Lagerlöf har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Nils Lagerlöf har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.8. Nils Lagerlöf har haft 11 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-07

Läs vad 13 Läs vad Nils Lagerlöf

• Luthagen/Stabby
    2021-07-10
    Tydliga svar, lätt att få kontakt med och en bra länk mellan köpare och säljare.
    2021-07-06
    Bra bemötande och Nils infriade våra förväntningar på bästa sätt. Det hela blev en smidig affär.
    2021-07-05
    Nils var lugn, saklig och korrekt
    2021-07-05
    Vi blev mycket seriöst mottagna. All information angående lägenheten var tydlig och det gjorde att det blev mycket lättare att väga fördelar och nackdelar mot varandra.

Sammantaget så känns hela proceduren mycket bra och vi känner oss trygga med "vår" mäklare.
  • Sofia K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nils Lagerlöf en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Salabacke
    2021-06-25
    Mycket engagerad och hållt oss uppdaterade under hela processen. Vi är mer än nöjda! Anlitar gärna Nils i framtida projekt.
    • Valsätra
    2021-06-23
    Återkopplade med info jag efterfrågat på ett bra sätt. Hörde av sig då han lovat att göra det, vilket inte alla mäklare gör. Endast positivt intryck!
    2021-06-23
    Mycket bra bemötande! Intresserad, kunnig och förstående i alla situationer.
    2021-05-21
    Super trevlig och proffsig och ett härligt bemötande! Skulle garanterat rekommenderar honom.
    • Bellman
    2021-05-07
    Nils hjälpte mig att sälja min 5:a i Löten i Uppsala i maj 2021.

Som mäklare inger han stort förtroende, han är kunnig och erfaren. Men det jag uppskattar mest är hans sympatiska bemötande med genuint intresse och nyfikenhet gentemot både mig och de potentiella köparna.

Nils engagerade sig i våra förutsättningar, behov och önskemål och det gör att affären har känts både proffsig och trygg under hela resan.
    • Sommarro
    2021-05-04
    En professionell och kunnig mäklare som verkar gilla sitt jobb. Vi sålde en 40-talslägenhet och Nils kunde hjälpa oss på ett bra sätt med styling och förslag och har kontakt med en bra fotograf. Transparent i kommunikationen, lätt att få tag på. Jobbar enligt egen utsago snabbt och effektivt, vi kan bara hålla med. Kan verkligen rekommendera!